Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Topicstarter

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

Afbeeldingslocatie: http://portal.aecorp.in/wp-content/uploads/2011/06/Red-Orchestra-2.jpg
Inhoudsopgave
MultiplayerSingleplayer
Links
Video's

Gathering of Tweakers RO2 Server
Met dank aan Duiveltje666 hebben we als community nu ons eigen server. Je kunt hem vinden via het volgende IP adres.
62.212.72.138:777

Introductie
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad is de opvolger van de Red Orchestra: Ostfront 41-45. De roots van de game liggen in het Unreal Tournament 2003 en 2004 tijdperk wanneer Red Orchestra eerst het levenslicht zag als mod. Gedurende Epic's 'Make Something Unreal' wedstrijd werd Red Orchestra gekozen als de beste mod. Het team van de mod kreeg een gratis licentie op de Unreal Engine 2 en 3 waarmee vervolgens in maart 2006 de stand-alone retail versie van de mod in de winkels en Steam werd uitgebracht. Sindsdien heeft de game een redelijk kleine maar hechte fanbase. Met Red Orchestra 2 probeert ontwikkelaar Tripwire Interactive de game toegankelijker te maken maar blijft trouw aan de realistische roots.

Red Orchestra 2 is een realistische shooter die zich afspeelt op het Oostfront gedurende de Slag om Stalingrad in de Tweede Wereldoorlog. De game is in principe Multiplayer-Only maar bevat net zoals Ostfront ook een Singleplayer modi met bots. De game draait om teamwerk waarbij een combinatie van classes tot je beschikking staan. In eerste instantie draait de game vooral om infanterie gevechten aangezien tijdens release maar 2 voertuigen op de planning staan. Dit aantal zal echter na release gratis worden aangevuld.

Ontwikkelaar: Tripwire Interactive
Platforms: PC (Steam vereist)
Releasedatum: 13 september 2011
Genre: Simulatie/FPS
Engine: Unreal Engine 3 (gemodificeerd)
Officiële website: http://www.heroesofstalingrad.com/
Beta: Closed Beta is bezig. Je krijgt toegang tot de laatste fase Beta door de Collectors Edition op Steam te kopen. Dit zal zo rond eind augustus begin september zijn.

Features
Hieronder staat een lijst met alle belangrijke features:
  • Slag om Stalingrad: Unieke focus op de Slag om Stalingrad waarbij spelers met de Russen of de Duitsers kunnen vechten.
  • Grootschalige Online gevechten: Bij release, 64 player support. Theoretische grens ligt op de 120.
  • Persistent Stats Tracking and Player Progression: Naargelang je in rank stijgt krijg je nieuwe wapens tot je beschiking. Daarnaast ziet je karakter er ook anders uit: Van simpele soldaat tot legerofficier.
  • First person cover system: Het is mogelijk om vanuit dekking om een deuropening te draaien en te schakelen tussen volledige dekking en gedeeltelijke dekking.
  • Training: De game zal een trainingsmode bevatten waarin de werking van alle wapens en klassen wordt uitgelegd. Het is mogelijk op wapens met een ondersteuningsdeel op vrijwel elk terrein neer te kunnen zetten
  • Dynamische Soundtrack: Naarmate je team wint of verliest veranderd de toon van de muziek. De Soundtrack wordt verzorgd door Sam Hulick, bekend van Mass Effect 1 en 2.
  • Realistische gameplay: One shot, one kill. Naargelang je in niet-vitale ledematen wordt geraakt bloed je langzaam dood. Door middel van bandages is dit te stoppen.
  • Heroes: Spelers hoger in rang zullen andere nabije spelers een beter moraal geven. Hierdoor kan men sneller objectives innemen en kan je schieten met minder recoil. Vijandelijke spelers zullen juist nadelige effecten ondervinden.
  • Verschillende klassen en loadouts:Spelers kunnen kiezen uit een groot aantal Russisch en Duits wapentuig welke gedurende de Slag om Stalingrad aanwezig waren.
  • DLC Gratis: Na release zullen er meerdere nieuwe mappen beschikbaar worden gemaakt die gratis beschikbaar gesteld zullen worden.
  • Mod- en Mapping tools bij release: De game wordt standaard verscheept met de Mod- en Map tools. Als we de lijn van Ostfront doortrekken zal dit resulteren in honderden kwalitatieve custom maps.

Systeemeisen
Minimum systeemeisen (bron website):
Processor: Dual Core 2.3 GHz or better
RAM: 2 GB
Graphics card: 256 MB SM 3.0 DX9 Compliant NVIDIA® GeForce 7800 GTX or better ATI® Radeon® HD 2900 GT or better
Sound: Windows Supported Sound Card
DirectX: DirectX 9.0c
Hard Drive: 8 GB free hard drive space

Recommended:
Processor: Quad Core 2.6 GHz or better
RAM: 3 GB
Graphics card: 512 MB SM 3.0 DX9 Compliant NVIDIA® GeForce GTX 260 or better ATI® Radeon® HD 5750 or better
Sound: Sound Blaster Audigy or better

Multiplayer

Red Orchestra zal vooral op de Multiplayer gericht zijn. Het is bevestigd dat bij launch je tot 64 spelers op één server kan laten draaien. Naarmate de tijd na release echter verstrijkt kan volgens Tripwire de maximum van de Unreal Engine 3 gehaald worden, namelijk 120.

Red Orchestra zal daarnaast een 'immersed HUD" bevatten. Dit houdt in dat je zo min mogelijk van je totale HUD in beeld ziet. Mocht er een melding zijn dan komt het desbetreffende onderdeel van de HUD in beeld.

Afbeeldingslocatie: http://i205.photobucket.com/albums/bb269/Ralfst3r/Tacticalviewexplained.jpg

Wat uniek is in de HUD van Red Orchestra 2 is de 'peripheral vision indicator'. Dit houdt in dat als er een speler aan de zijkant van je gezichtsveld zich beweegd, je een indicator te zien krijgt dat daar iemand aanwezig is. Dit is gebaseerd op het menselijke oog in de echte wereld waarbij je ogen een waas waarnemen als er iemand zich net buiten je gezichtsveld beweegd. Met het oog op realisme zal de HUD echter niet aangegeven of de speler in kwestie vijandig of vriendelijk is.

Gamemodes
In Red Orchestra 2 zullen naast de standaard Territory mode uit her origineel drie nieuwe modes worden geintroduceerd.

Territory
Dit is de standaard mode die ook al word gebruikt in Red Orchestra Ostfront. Doel van Territory is om verschillende stukken van de map te veroveren van de vijand. Dit gebeurd op een stapsgewijze manier.

Firefight
De eerste nieuwe mode in Red Orchestra 2 die te vergelijken is met Team Deathmatch. In deze mode staat de Persistant Stat Tracking uit en kan je als speler alle wapens in de game uittesten.

Countdown
De tweede nieuwe mode in Red Orchestra 2, te vergelijken met de gamemode uit Counter-Strike. Groot verschil is echter dat er punten op de map moeten worden ingenomen op een gefaseerde manier. Wanneer één van de teams een punt veroverd wordt er overgeschakeld naar de volgende fase. Op dit moment zullen alle spelers respawnen.

Multiplayer Campaign
De laatste nieuwe game mode van Red Orchestra 2 is een campaign mode waarbij alle mappen worden gespeeld. De campaign is opgedeeld uit alle mappen waarbij de spelers kunnen stemmen welke map wordt gespeeld. Spelers kunnen ook bepalen hoeveel 'Combat Power' op de map wordt ingezet, ook wel te vergelijken met de reinforcements ticker uit Battlefield.

Mappen
Bij de release van Red Orchestra 2 zullen er 10 mappen aanwezig zijn. Van een groot aantal van de maps zijn al screenshots uitgebracht die hieronder te vinden zijn.

Station
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg17/Gijs_01/Station.png

Grain Elevator
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg17/Gijs_01/Grain.png

Fallen Fighters
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg17/Gijs_01/FallenFighters.png

Spartanovka
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg17/Gijs_01/Spartaknova.png

Appartments
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg17/Gijs_01/Appartments.png

Commisar's House
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg17/Gijs_01/CommisarsHouse.png

Red October Factory
Afbeeldingslocatie: http://i244.photobucket.com/albums/gg17/Gijs_01/RedOctoberFactory.png

Klassen
De klassen in Red Orchestra 2 zijn opgedeeld in de wapens die je meeneemt als je respawned. Gedurende het spelen kan je echter wel gewoon wapens oppakken van andere klassen.

Rifleman
Het standaard kanonnenvoer. Bewapend met 'bolt action rifles' zoals de Kar 98K of Mosin Nagant. Goed voor de midden- tot lange afstand gevechten.

Semi-Auto Rifleman
Deze klas is bewapend met semi-automatische geweren van gemiddeld 10 schoten per klip. Standaard wapens zijn de G41 of Tokarev SVT40 voor gebruik op de middellange afstand.

Sniper
Een klasse die door gemiddeld 2 spelers per team gekozen kan worden. Deze klas heeft een Kar 98K Scoped of Mosin Nagant Scoped bij zich voor lange afstandsschoten.

Sub-Machine Gunner
Stormtroepers met volautomatische geweren zoals de MP40 of PPSH-40. Nadeel is wel dat het bereik van deze wapens beperkt is.

Machine Gunner
Een beperkt aantal spelers kan deze klasse kiezen. De Machine Gunner is er om dekkingsvuur te geven voor oprukkende troepen. Bewapend met een MG34/MG42 of Maxim 1910.

Tank Crewman
Deze klasse is in staat om de verschillende voertuigen te besturen. Alleen spelers die deze klasse hebben geselecteerd kunnen een tank besturen.

Squad Leader
De Squad Leader speelt een grote rol in een typische Red Orchestra match. Er is maar één per team beschikbaar en draagt een pistool en submachine gun bij zich. Daarnaast heeft de Squad Leader ook rookgranaten om dekking te geven aan oprukkende troepen. Belangrijkste functie is echter dat een Squad Leader artillerie kan inroepen. Dit wordt gedaan door met de verrekijker een doel te markeren en vervolgens een radio (enkele locaties per map) te gebruiken.

Wapens
De volgende wapens zijn bevestigd door Tripwire en/of screenshots.

Nazi-Duitsland
  • Mauser C96
  • Walther P38
  • Mauser Karabiner 98k
  • Mauser Karabiner 98k Sniper
  • Gewehr 41 Walther
  • Walther Maschinenkarabiner 42
  • Maschinenpistole 40
  • Maschinengewehr 34
  • Stielhandgranate 39 (Seen here)
  • Satchel Charge (Seen here)
Sovjet-Unie
  • Tokarev TT33
  • Nagant M1895
  • Mosin-Nagant 91/30
  • Mosin-Nagant 91/30 Sniper
  • Tokarev SVT40
  • Tokarev AVT40
  • PPSh 41
  • Degtyarev DP/DT 1928
  • Maxim 1910
  • PTRS

Voertuigen
Red Orchestra 2 richt zich bij launch vooral op de infanterie mappen. Er zullen echter ook verschillende voertuigen aanwezig zijn. Na de launch zullen er ook mappen komen waarin grootschalige tankgevechten de hoofdrol hebben. Alle voertuigen hebben een interieur en hebben (voor een gemiddelde tank) drie spelers nodig om volledig operationeel te zijn te weten een bestuurder, commandant/hoofd geschut en tweede geschut/machinegeweer. Vooral omdat alle voertuigen minitieus zijn nagebouwd naar real life voorbeeld heeft Tripwire ervoor gekozen om bij launch een beperkt aantal voertuigen beschikbaar te stellen. Kwaliteit boven kwantiteit. Na de launch zullen er meer voertuigen volgen.

Afbeeldingslocatie: http://i205.photobucket.com/albums/bb269/Ralfst3r/Panzerinter.jpg?t=1284820689

Bevestigde Voertuigen
Nazi-Duitsland
  • Panzerkampfwagen IV G
  • Panzerkampfwagen III J (First version)
  • SdKfz 251/1 Halftrack
Sovjet-Unie
  • T-34/76
  • T-70
  • Universal Carrier

Singleplayer

Red Orchestra 2 is vooral een Multiplayer aangelegenheid. Verwacht daarom geen uitgebreide verhaallijn met epische explosies a la Call of Duty. Wel zal je alle mappen kunnen spelen tegen bots maar dit is uiteraard niet echt geweldig.

Links

Officiële Website

Info
Lijst met feiten en info, met bronvermelding
Preview IGN
Hands-On PC Gamer
Hands-On Gamespot

Video's

Walkthrough met commentaar van Nederlandse Dev Deel 1 en 2

Walkthrough Gametrailers GDC'11 Deel 1 en 2

Interview en Gameplay met Dev John Gibson

GoT usernameSteam Nickname/Red Orchestra Nickname
soliqueSolique
RaiseCainwoodshock843
dreameaterdreameater220
Harsh Critic(Vraag in PM, wil niet mijn Steam inlognaam op het net gooien ;))

[ Voor 114% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 06-10-2011 23:11 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn eerste Topicstart, huzzah.

Schande dat er nog geen topic van deze game was. Hij staat geen eens in de Tweakers database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:22
Ja mooie openingspost !

Echt schande idd dat hier nog geen topic voor was.Zeker niet op een PC minded Tweakers forum !
Echter wel een klein foutje , bij gamemodes , spreek je over Battlefield 3.Ach kleinigheidje !

Ik zit echt te wachten op deze game , is er al bekend wanneer de beta van start gaat ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt! Dat foutje kwam omdat ik de source code van de BF3 openingspost heb gebruikt. Had een beetje een lijdraad nodig om dit topic te kunnen maken.

Op dit moment is de Friends&Family Beta gaande. Daarna zouden de clans worden uitgenodigd. Die informatie komt van een maand terug dus ik heb een vermoeden dat er in een week of drie wel keys uitgedeeld gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Deze game gaat mij in ieder geval bezighouden tot BF3, dus ik kan niet wachten tot 'ie uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Zie dat er geen bazooka's > Panzerfaust etc. in het spel voorkomen. Dit is expres gedaan?
Lijkt me toch onhandig als je al duitser zijnde alleen voertuigen kan opblazen met je satchel charge.

De russen hebben wel een anti tank rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik ben bang dat dit zo'n game wordt waar verschrikkelijk veel campers in komen te zitten.
Voor de rest ziet het er wel erg gaaf uit. De computer poppetjes zijn wel nog een beetje erg dom maar het spel is natuurlijk nog niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De mappen doen mij wel erg denken aan Enemy's at the Gates en verder staat er een kleine typo in de TS,
Het is de PPSh-41. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
WalnootX schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:13:
Zie dat er geen bazooka's > Panzerfaust etc. in het spel voorkomen. Dit is expres gedaan?
Lijkt me toch onhandig als je al duitser zijnde alleen voertuigen kan opblazen met je satchel charge.

De russen hebben wel een anti tank rifle.
Dit is de lijst met bevestigde wapens. Waarschijnlijk zullen er veel meer wapens in de uiteindelijke versie zitten. Zo staat het experimentele MKB-42 geweer (voorloper STG-44) er ook nog niet in welke wel wordt bevestigd door de Nederlandse dev.
Pukker schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:44:
Ik ben bang dat dit zo'n game wordt waar verschrikkelijk veel campers in komen te zitten.
Voor de rest ziet het er wel erg gaaf uit. De computer poppetjes zijn wel nog een beetje erg dom maar het spel is natuurlijk nog niet af.
Campen is inderdaad normaal. Dat gebeurd ook al in Ostfront en gebeurde ook in WO2 ;). Als camper heb je echter niet heel erg veel kans van slagen aangezien je HEEL erg kwetsbaar ben in Red Orchestra als je constant op hetzelfde stukje van het level blijft. Dat komt omdat de mappen behoorlijk uitgebreid zijn en alle gebouwen meestal meerdere ingangen bevatten. Wat dat betreft heb je als camper toch wel hulp van je team nodig.

Ik zal vandaag of morgen ook nog enkele andere dingen aan de TS toevoegen, waaronder de (mogelijk) gratis uitbreiding die eraan komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 363533 op 04-07-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Oke, in de echte oorlogen gaat het bijna alleen om campen. Maar het is toch wat minder leuk in een computer spelletje. Zelf kijk ik wel erg uit naar dit spel om met een paar vrienden te gaan lannen ofzo. Liet mij eigenlijk een beetje denken aan de mod van BF2, Forgoten Hope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Ik kan eigenlijk niet wachten om het te spelen. Het eerste deel heb ik nooit gespeeld, maar dit ziet er veelbelovend uit.
Daarnaast is het al weer een tijdje geleden dat ik een goede WOII shooter heb gespeeld.

En ik mis de wapens uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deel 1 nog wel poosje gespeeld, het realisme is echt wel een ander soort gameplay, links klikken om te vuren,nog een keer klikken om te herladen, en dan weer klikken om te vuren (kar98)

De gfx zijn niet zo heel mooi maar als realisme mooi vindt dan is dit wel een aanrader.

Vindt het vooral mooi hoe ze dat gedaan hebben met de sniperscope, 2de filmpje van boven op ong 2min50 te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Sipio op 05-07-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Is dit spel nergens te preorderen?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390945

Dit word zeker een goed spel aangezien ik graag met de russen speel in wo2 games.
Vooral de setting stalingrad vind ik mooi, want dit is altijd een groot gevecht geweest.
Maar wat gezegt word dat je geen goed verhaal lijn kan verwachten vind ik jammer, want vooral in een wo2 game in stalingrad kan je makkelijk een goed verhaal neerzetten en als dat goed lukt heb je zeker een mooie game.
Maarja dit spel is meer op de multiplayer gericht.
Ik ben benieuwd hoe de gameplay is, en de nieuwe kijk met wapens enz.
En over de graphics ik vind ze er prima uit zien dus daar heb ik geen problemen mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 390945 op 06-07-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Pukker schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:44:
Campen = wat noobs doen als ze geen idee van iets hebben(90% van de tijd dat ze online zijn)
Tactisch naar voren rennen onder dekking en af en toe wachten totdat de weg vrij = ervaren spelers.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 18:45
Postius schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:08:
[...]

Campen = wat noobs doen als ze geen idee van iets hebben(90% van de tijd dat ze online zijn)
Tactisch naar voren rennen onder dekking en af en toe wachten totdat de weg vrij = ervaren spelers.
Ik vind 'm goed verwoord.. maar campen is een definitie die alom verkeerd gebruikt wordt naar mijn mening. Er bestaat namelijk ook nog zoiets als tactisch verdedigen, wat vaak campen wordt genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ondersteund RO2 dalijk ook freetrack of TrackIR?
Dat zou wel heel erg cool zijn.

En de kracht van dit spel is gewoon dat hier geen MW-stijl spelers op zullen zitten. Althans niet lang.
Die zullen 't snel saai vinden omdat er geen achievements zijn, en de gameplay eventjes iets dieper is dan als een kip zonder kop met wapens in de aanslag rondrennen.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
is er al iets bekend over een open-beta ondertussen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Nope. Struin de fora daar ookal heeltijd af :(
Edit://

Poppetje moet gewoon sip kijken. Rood lijkt zo pissig :P

[ Voor 42% gewijzigd door DutchManticore op 17-07-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
DutchManticore schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:52:
Ondersteund RO2 dalijk ook freetrack of TrackIR?
Dat zou wel heel erg cool zijn.

En de kracht van dit spel is gewoon dat hier geen MW-stijl spelers op zullen zitten. Althans niet lang.
Die zullen 't snel saai vinden omdat er geen achievements zijn, en de gameplay eventjes iets dieper is dan als een kip zonder kop met wapens in de aanslag rondrennen.
Hier moet je still zitten als een kip zonder kop, toch wel net zoveel skill voor nodig! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 17-07-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
http://forums.tripwireint...d.php?p=773502#post773502

Mensen die hier in een clan zitten toevallig , dan kunnen we dat gebruiken om in die beta te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ziet er goed uit, alleen die sniper scope in het filmpje ziet er een beetje raar uit. Waarom zie je de rest van de omgeving nog? In het echt kijk je toch ook alleen door de scope?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Jeroenneman schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:33:
Ziet er goed uit, alleen die sniper scope in het filmpje ziet er een beetje raar uit. Waarom zie je de rest van de omgeving nog? In het echt kijk je toch ook alleen door de scope?
Niet helemaal. Je hebt je oog namelijk nooit tegen de Scope aan. Als je zou gaan schieten met je oog tegen de scope aan, dan doet dat flink pijn vanwege de terugslag van het wapen.

In je nabije omgeving kan je dus ook gewoon nog redelijk zien. Of de kijkhoek en duidelijkheid in het spel realistisch is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
WalnootX schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:49:
[...]

Niet helemaal. Je hebt je oog namelijk nooit tegen de Scope aan. Als je zou gaan schieten met je oog tegen de scope aan, dan doet dat flink pijn vanwege de terugslag van het wapen.

In je nabije omgeving kan je dus ook gewoon nog redelijk zien. Of de kijkhoek en duidelijkheid in het spel realistisch is weet ik niet.
Inderdaad. Die fout maak je in het echt maar één keer ;)
Heb op de schietclub wel eens iemand gezien die een echte oude Moshin-Nagant had. Die dingen hebben echt een ENORME terugslag in het echt. Hij had er dus een standaard scope opgebouwd, en zijn neef kwam ook mee om een keer te schieten.

Hij had dus echt een flinke snee in z'n bovenste ooglid. Bijna erdoorheen. Ze hebben 't weer aan elkaar gelijmd en hij moest z'n oog een week dichthouden wha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Staat officieel op de website http://www.heroesofstalingrad.com/

And now the system specs that people have been asking for:

Minimum:
Processor: Dual Core 2.3 GHz or better
RAM: 2 GB
Graphics card: 256 MB SM 3.0 DX9 Compliant NVIDIA® GeForce 7800 GTX or better ATI® Radeon® HD 2900 GT or better
Sound: Windows Supported Sound Card

Recommended:
Processor: Quad Core 2.6 GHz or better
RAM: 3 GB
Graphics card: 512 MB SM 3.0 DX9 Compliant NVIDIA® GeForce GTX 260 or better ATI® Radeon® HD 5750 or better
Sound: Sound Blaster Audigy or better

Je hebt zo te zien een behoorlijke processor nodig wil je het spel voluit draaien
Tevens staat ook de Box-art van de Westerse en Rusische versie in hetzelfde bericht.

[ Voor 7% gewijzigd door WalnootX op 22-07-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ik kan nog niks echt concreets vinden over een demo , wil zeker wel een demo spelen voordat ik het spel koop.

Maar denk ik dat ik zowiezo de game wel haal , maar ben echt benieuwd hoe het speelt en aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Is het niet tijd om de start post even te updaten?
De systeemeisen zijn officieel bevestigd zoals ik eerder had gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ook dat , snap zowiezo dat hier zo weinig aandacht voor zo'n goeie shooter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-05 23:44
Wat ik eruit haal is dat het nogal een hardcore doelgroep heeft. Mijzelf lijkt het eigenlijk wel interessant, maar als je dan toch een realistisch iets wil gaan spelen, dan geef ik toch de voorkeur aan een Arma2. Waarom? Geen idee, maar zelfs dat vind ik alleen leuk als je goed georganiseerde missies doet... Even een potje spelen vind ik daar maar tergend saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ja en ArmA2 zuigt nogal das ook nog iets, en is een andere opzet.
Overigens vind ik het niet echt goed dat ze nu nog met de beta bezig zijn. BInnenkort gaat beta ronde 2 van start voor invites en de hardcore clans. DUs ken wel wat mensen die erin zitten van ICM, zal wel vragen hoe het bevalt. Al vinden Red Orchestra spelers, dit spel sowieso geniaal omdat het RO is dus helemaal objectief zal het ook niet echt zijn.
VInd het alleen raar dat ze zo laat een beta test hebben, meestal geeft dat een buggy release aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Hij is sinds kort te preorderen via steam. Ik kreeg 20% korting omdat ik het eerste deel ook heb :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Yup, hier ook ge-preorderd. De digital deluxe edition!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-06 15:13
De link in de intro verwijst naar BF3 ipv http://www.heroesofstalingrad.com/

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Ik zal dit topic maar weer even omhoog schoppen. Jammer dat er zo weinig aandacht voor dit spel is.

Red Orchestra 2 is nu te pre-ordenen op Steam. Iedereen krijgt standaard 10% korting op de game.
De standaard versie kost daardoor €31,49,- De Digital deluxe edition kost met de korting €40,49,-

Helaas is het spel met 2 weken vertraagd. De release is nu 13 september.

Wanneer je de originele Red Orchestra bezit, dan krijg je nog eens 10% korting. Een totale korting van 20% op de standaard versie of Digitale Deluxe edition.

Naast de 20% korting krijg je ook nog diverse unlocks op de realeas dag. Dit geldt dus alleen wanneer je de Originele Red Orchestra Ostfront 41-44 bezit.

- Kar98 en 9130 Mosin Nagant Bayonet
- German Assault Badge
- Russian Guards Badge

Digitale Deluxe edition

Met deze versie krijg je veel extra's. O.a. het volgende:

-Wanneer je de Digitale Deluxe edition pre-ordered, dan krijg je toegang tot de laatste fase van de beta tot 30 augustus.
- Dag 1 unlock van Elite Assault weapons en Semi Auto Sniper weapons
Dit zijn de volgende wapens:
-G41 Sniper (german)
-MKB42 (german)
-AVT40 (russian)
-SVT40Sniper (russian)

-Russische en Duitse hoofdeksel voor Team Fortress 2 genaamd ''The Stahlhelm'' en ''The Pilotka''
-Een Duitse en Russische character voor Killing Floor genaamd George en Nikolai

Naast dit is er ook een interview geweest met Sam Hulick die verantwoordelijk is voor de soundtrack van Red Orchestra 2.
De interview is hier te lezen en tevens kan je daar stukjes van de soundtrack beluisteren.

Dit was het wel dacht ik zo. Bronnen zijn Steam en de officiele site van het spel www.heroesofstalingrad.com

Nu wel een verzoek om de begin post even aan te passen. Dit is nog steeds niet gebeurt nadat de officiele systeemeisen bekent zijn. Vind dit jammer.

Met vriendelijke groet :)

Anoniem: 419390

Heb zo'n 250 uur in RO en 250 uur in Darkest Hour mod zitten, ik ga deze denk ik ook wel halen.
Ik ben eigenlijk wel een beetje bang dat dit spel teveel de kant op gaat van Call Of Duty als ik naar alle videos kijk.

Trouwens, de minimum PC requirements schijnen in werkelijkheid een stuk lager te zijn als je een beta-tester op youtube moet geloven: (even de reacties doorbladeren)

YouTube: Red Orchesta 2 Closed Beta :) - YouTube

Ik geloof niet dat dit een buggy release gaat worden :) Wel jammer trouwens dat TWI zo karig is met beelden en info ivm de gamescom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Start post is aangepast. Ben de laatste weken helaas iets te actief geweest in het RPG forum waardoor ik dit topic was vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Echt jammer dat deze game niet meer aandacht krijgt.
Ik heb hem via steam gepreordered en ik ben druk aan het propaganderen om mijn vrienden hetzelfde te laten doen.

Dit wordt echt een geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Deze game krijgt vrij veel aandacht. RO heeft een hele niche markt. Deze game wordt extreem buggy zelfs voor werk van tripwire. Zo laat nog een closed beta en absoluut geen informatie = BUUUUUHHUUUUUGGSSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Dat is wel erg kort door de bocht!

De closed beta is wel laat, maar een paar maanden geleden zijn ze al begonnen met een friends-and-family beta. Er komt inderdaad wel vrij weinig informatie naar buiten, maar wat wil je; Tripwire is nu eenmaal een kleine speler en heeft dus minder geld voor promotie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheNameless schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:29:
Dat is wel erg kort door de bocht!

De closed beta is wel laat, maar een paar maanden geleden zijn ze al begonnen met een friends-and-family beta. Er komt inderdaad wel vrij weinig informatie naar buiten, maar wat wil je; Tripwire is nu eenmaal een kleine speler en heeft dus minder geld voor promotie.
Ja,. nu je het zegt, voor een beta zou je verwachten dat het wel veel eerder op grote schaal in gang zou zijn gezet.
TWI heeft de NDA ook opgeheven dit weekend, maar ik zie nog helemaal geen nieuwe video's of previews voorbijkomen. Er lijkt ergens iets mis omdat het niet helemaal volgens de geijkte paden verloopt.
De meeste screens en videofilmpjes zien er allemaal vloeiend en bugfree uit, maar dat zegt nog niks :)

Oh, het laatste nieuws is dat RO:HOS 3D ondersteuning biedt aan de nieuwste NVIDIA kaarten, maar dat de ondersteuning uiterst dubieus is :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 419390 op 22-08-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De allereerste ''normale'' gameplay ingame-beta video met echte mensen ipv bots:

YouTube: Gamescom Coverage : Hyper WTF is Red Orchestra 2? Part 1 - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het spel lijkt mij wel leuk en interessant maar het zit mij net iets te dicht bij BF3.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Goed filmpje. Kan echt niet wachten om me weer in de vertrouwde tweede wereld oorlog setting te wanen.
Hou mezelf nu nog een beetje zoet met CoD: WaW.

Heerlijk om met een Kar98 en Mosin Nagant aan de gang te gaan :)
Ben toch wel benieuwd naar de voertuigen die erin komen. Is daar al wat meer over bekent?

@ de post hierboven:

Heb momenteel Dead Island en Red Orchestra 2 gepre-ordered. Daar komt BF3 ook gewoon nog bij :9
Ik ben voorlopig wel weer zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WalnootX schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:46:
Goed filmpje. Kan echt niet wachten om me weer in de vertrouwde tweede wereld oorlog setting te wanen.

Ben toch wel benieuwd naar de voertuigen die erin komen. Is daar al wat meer over bekent?

@ de post hierboven:

Heb momenteel Dead Island en Red Orchestra 2 gepre-ordered. Daar komt BF3 ook gewoon nog bij :9
Nieuwe trailer uitgekomen. Je zou dit spel alleen al moeten kopen vanwege de geluiden 8)

http://www.gametrailers.c...play-red-orchestra/719542

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360729

Damn het ziet er echt goed uit. Red orchestra vanaf het begin helemaal grijs gespeeld die mods die er voor uit kwamen waren ook leuk. Kijk meer naar deze uit dan naar battlefield 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTH
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-06-2023

NTH

WalnootX schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:46:

@ de post hierboven:

Als je jezelf zoet houd met CoD WaW wil ik je echt Forgotten Hope 2 aanraden. Een mod voor BF2.
Ik kijk zelf ook wel uit naar RO2, ik hoop dat ze de verwachtingen kunnen waarmaken.

Zie : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1411240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Anoniem: 419390 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:36:
[...]

Nieuwe trailer uitgekomen. Je zou dit spel alleen al moeten kopen vanwege de geluiden 8)

http://www.gametrailers.c...play-red-orchestra/719542
Zit er echt vet uit!
Beter dan ik gedacht had.

Kan niet wachten om weer eens met de Kar98k te kunnen schieten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheNameless schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:54:
[...]

Zit er echt vet uit!
Beter dan ik gedacht had.

Kan niet wachten om weer eens met de Kar98k te kunnen schieten })
Deel 2 vannacht uitgekomen volgens mij, die opmerkingen in dat Engels accent _O-

YouTube: Gamescom Coverage : Hyper WTF is Red Orchestra 2? Part 2 - The Devs Troll TotalBiscuit - YouTube

Hier kun je goed de tankcombat zien (en de binnenste van de tank):

YouTube: Red Orchestra 2 - Live-Demo - w. Tony Gillham - Games-Panorama HD - YouTube

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 419390 op 24-08-2011 22:02 ]

• WalnootX
  • Niet online
Man wat ziet dat er verdomde vet uit zeg :9~

Ik wil spelen :-(

WalnootX schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 05:16:
Man wat ziet dat er verdomde vet uit zeg :9~

Ik wil spelen :-(
Eerste officiële gameplaybeelden van de beta die niet van de ontwikkelaar komen, er komt echt steeds meer uit dus ik post geen video's meer hier xD Dat mogen jullie lekker verder doen als jullie er zin in hebben :P

YouTube: Exclusive Red Orchestra 2 Early Beta Footage - July 2011 - YouTube

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 419390 op 25-08-2011 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke zijde en welke rol gaan jullie als eerste kiezen?
Ik Sovjet, vanwege de romantiek erachter en ''riflemen'' vanwege de geheel nieuwe gemodelleerde Mosin Nagant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Maakt mij niet uit. Zolang ik maar een bolt-rifle in me handen heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-06 15:13
Ben meer voor de MG34 in "einzelschuss" mode ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236150

De beta voor mensen die de digital deluxe versie hebben gekocht, hoort vandaag uit te komen. Bron: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=57510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
ben ik er een van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
over 3 of 4 uur i.d.d. :)

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 27-06 11:34
Via Killing Floor ben ik op de hoogte gekomen van dit spel. Ondanks dat de graphics wat verouderd zijn, spreekt het me toch aan. Ik ben echter niet helemaal om. Dus... wie helpt mij overhalen de game te kopen? ;)
Vertel, wat is er zo bijzonder aan de game/ waarom zou ik deze moeten kopen?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ze hebben nooit een tijd bekend gemaakt.

Hele tripwire forum explodeert _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327017

ChojinZ schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:08:
Via Killing Floor ben ik op de hoogte gekomen van dit spel. Ondanks dat de graphics wat verouderd zijn, spreekt het me toch aan. Ik ben echter niet helemaal om. Dus... wie helpt mij overhalen de game te kopen? ;)
Vertel, wat is er zo bijzonder aan de game/ waarom zou ik deze moeten kopen?
Er komen weekenden dat je het volledige spel gratis kan spelen kort na release.

Verder lees dit (wel in het engels), om een indruk te krijgen:

http://mashthosebuttons.c...grad-multiplayer-preview/

Beter, gewoon nu SNEL de Red Orchestra 2 - Digital Deluxe Edition kopen, kan je het spel al spelen over een aantal uur ;) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 327017 op 30-08-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 27-06 11:34
Anoniem: 327017 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:30:
[...]

Er komen weekenden dat je het volledige spel gratis kan spelen kort na release.

Verder lees dit (wel in het engels), om een indruk te krijgen:

http://mashthosebuttons.c...grad-multiplayer-preview/
ok, die weekenden ga ik in de gaten houden. ;)

Ennuh, tx voor de link! :>

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Oeh, Beta is nu aan het downen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Niemand @ beta?

Voeg me toe, SteamID in sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360729

had de gewone gekocht als ik wist dat je beta toegang had met die deluxe had ik dat wel gedaan, jammer want ik hoefde geen stomme tf2 hats.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
mijn steam ID is ProCeela

ik heb zit ook in de beta , vind hem nog wel erg buggy hoor trouwens , veel crashes naar windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ja, ik heb die U3 Redistributable opnieuw geinstalleerd en nu nergens meer last van.

Zie ook:

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=57699

[ Voor 31% gewijzigd door Jesh op 31-08-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Jesh schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:05:
Ja, ik heb die U3 Redistributable opnieuw geinstalleerd en nu nergens meer last van.

Zie ook:

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=57699
hoe en waar heb je dat gedaan ?

Thnnx . gevonden

[ Voor 3% gewijzigd door Rebel8319 op 31-08-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ga naar de directory waar je Steam hebt geinstalleerd en zoek de map waar de Beta is geinstalleerd, meestal:

C:\Program Files\Steam\steamapps\common\redorchestra2beta

Kies dan: Binaries > Windows en run in deze directory UE3Redist.exe

Even laten installen, hierna heb ik geen probs meer gehad.

;)

[ Voor 31% gewijzigd door Jesh op 31-08-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Jesh schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:19:
Ga naar de directory waar je Steam hebt geinstalleerd en zoek de map waar de Beta is geinstalleerd, meestal:

C:\Program Files\Steam\steamapps\common\redorchestra2beta

Kies dan: Binaries > Windows en run in deze directory UE3Redist.exe

Even laten installen, hierna heb ik geen probs meer gehad.

;)
ja heb ik gedaan , en heb nog steeds last van crashes , ben net terug van me werk en had er vanochtend ook nog last van.

Ik kan nu al 2 x geen game in omdat ie terugcrashed naar windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Hmmmm... crappy.

Ik had wel op een gegeven moment dat ik niet meer kon bewegen omdat ik de config had aangepast. Toen moest ik de config files verwijderen en opnieuw opstarten.

Anders ff een bugreport doen op SPUF of de Tripwire fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ja zal ik doen later , ik kon net wel een game joinen en alles bleef goed gaan.Is meer een kwestie van trial & error.

Het is nog een beta dus dat zal allemaal wel gladgestreken worden.

Heb jij ook dat als je naar de server browser gaat dat ie dan heel traag word.Ik laat hem dan gewoon even gaan todat ik zie dat de achtergrond soepel verder gaat.

Net wel gespeeld en is echt tof.Moeilijk maar erg tof !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ja idd, dat word op de forums ook gezegd (is ook al als bug gereport). Ik laat hem ff lopen en dan kies ik een server...

Is inderdaad tof... ben zelf meer een BF speler van origine maar een enorme fan van WWII gerelateerde zaken, dus deze game moest ik hebben. Helaas het eerste deel nooit echt gespeeld, dus is inderdaad even wennen.

Ik voeg je ff toe!

EDIT: Als ik je naam toevoeg kan ie je niet vinden?

[ Voor 7% gewijzigd door Jesh op 31-08-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu ook bezig, erg veel plezier gehad met een machinegeweer gemount op een kozijn. One shot, one kill system is geweldig. Wat jammer dat dit spel zo ondergewaardeerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaaf spel! even wennen maar met 1 potje 42 kills toch O+

Jammer dat er geen tank mappen in de beta zitten.

Het bandage systeem werkt ook wel tof, soms dus beslissen, bandagen of doorschieten maar dan dood bloeden.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 327017 op 31-08-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Jesh schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:29:
Ja idd, dat word op de forums ook gezegd (is ook al als bug gereport). Ik laat hem ff lopen en dan kies ik een server...

Is inderdaad tof... ben zelf meer een BF speler van origine maar een enorme fan van WWII gerelateerde zaken, dus deze game moest ik hebben. Helaas het eerste deel nooit echt gespeeld, dus is inderdaad even wennen.

Ik voeg je ff toe!

EDIT: Als ik je naam toevoeg kan ie je niet vinden?
Hier precies hetzelfde , ook een BF speler , maar vind strategische games wel tof.

ahh misschien moet je zoeken op chrizzlenl

dat is mijn account naam van steam.
Ik ga weer ff spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan trouwens beter games joinen via de chat van RO2@steam, dan via een andere speler die in de chat zit en het spel speelt, zijn spel joinen dan ontwijk je de browser en ook geen crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
ProCeela schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:24:
[...]

Hier precies hetzelfde , ook een BF speler , maar vind strategische games wel tof.

ahh misschien moet je zoeken op chrizzlenl

dat is mijn account naam van steam.
Ik ga weer ff spelen :)
Added!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiesareblue
  • Registratie: Februari 2010
Jesh schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:47:
Ik had wel op een gegeven moment dat ik niet meer kon bewegen omdat ik de config had aangepast. Toen moest ik de config files verwijderen en opnieuw opstarten.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet bewegen, niet schieten en ESC werkt niet.

Waar staan de config files die je hebt verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ik vind t echt heel erg tof.

Heb nu een dik 1,5 gespeeld en begin steeds meer kills te maken.
Het is echt ECHT hardcore.En dat is best wel tof na zoveel jaren.

Het doet me een beetje denken aan Cod1 alleen dan natuurlijk wel dat je met minder kogels doodgaat gelukkig.

Ik vind hem wel nog erg buggy .Ook grafisch gewijs. Ik heb een Amd 6970 en alles op ultra en dan een FPS van 45-55 met soms drops naar 20.

Neem aan dat dit de aankomende tijd gewoon allemaal gefixt gaat worden.

Wisten jullie trouwens ook al dat ze al een dik jaar met mod bezig zijn voor deze game !? Alleen speelt het zich dan af in de pacific :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
skiesareblue schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:57:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet bewegen, niet schieten en ESC werkt niet.

Waar staan de config files die je hebt verwijderd?
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=57697

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
ProCeela schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:21:

Het doet me een beetje denken aan Cod1 alleen dan natuurlijk wel dat je met minder kogels doodgaat gelukkig.

Ik vind hem wel nog erg buggy .Ook grafisch gewijs. Ik heb een Amd 6970 en alles op ultra en dan een FPS van 45-55 met soms drops naar 20.

Wisten jullie trouwens ook al dat ze al een dik jaar met mod bezig zijn voor deze game !? Alleen speelt het zich dan af in de pacific :D
Yup. Ben het met bovenstaande eens... de graphics voelen wel wat gedateerd aan (zeker na die Caspian Border trailer van BF3), maar goed... dit is een indie dev.

Er komt trouwens ook een Vietnam mod. Dus dalijk bij launch hebben we als het goed is meteen die Pacific mod en die Vietnam mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Nou ik vind t grafisch opzich prima hoor , alleen lijkt de engine erg zwaar terwijl die het niet is.

En denk niet dat de mods al meteen bij launch uitkomen hoor !

Dit is een van de mods : http://www.risingstormgame.com/

[ Voor 15% gewijzigd door Rebel8319 op 31-08-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
http://www.risingstormgame.com/

Wordt door een aantal devs van Tripwire zelf gemaakt, dus de kans dat ie bij/vlak na release uitkomt is groot.

In Country (de Vietnam mod) zou idd langer kunnen gaan duren... ach, een mens mag hopen toch?

:)

EDIT: Ninja'd...

[ Voor 3% gewijzigd door Jesh op 31-08-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bloom en blur uitzetten, verder op ultra maar dan shadows op high en ik zit altijd op 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ow hier trouwens nog een link naar In Country:

http://www.incountrymod.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284985

Probeer de shadows anders op low te zetten, dat hielp hier ook flink met de random FPS drops.

Er is een patch uitgekomen, changelog hier:
- Fixed the server browser being slow/laggy
- Fixed some crashing issues with the server browser
- Fixed certain maps crashing in countdown game mode when 64 players would respawn at the same time
- Fixed some icons getting stuck on the screen (FT1, FT2, etc)
- Fixed choosing (defaults) in the key config menu removing keys
- Fixed some debugging tools so us devs can figure out what is causing crashes easier

Verder nog wat server changes.

Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van dit spel en dat ik me ook vaak moet inhouden om niet rond te rennen wat een bijna onvermijdelijke dood betekent.

• Rebel8319
Anoniem: 284985 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:53:
[...]

Probeer de shadows anders op low te zetten, dat hielp hier ook flink met de random FPS drops.
Ja dat heeft ook een een hoop geholpen samen met FPS smoothing uit.

Zit nu vaak rond de 80 fps.Maar nog steeds drops.

Maargoed dit zal vast allemaal wel verholpen worden en maak me er ook niet druk om.
Het speelt heerlijk en ben sinds lange tijd echt weer verliefd op een game _/-\o_

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:29

Hupske

AFCA

Mimimi. Ik heb het spel gepre-orderd bij wehkamp, maar nu ik de reacties hier lees over de beta kan ik gewoon niet meer wachten. Het spel lijkt me geniaal en gaat gewoon weer terug naar de basic. Lijkt me ook geweldig om met 64 man tegen elkaar te spelen en elke foute stap ook gelijk je dood betekend.

Hoe zijn/is de map(s) in de beta?

Ook wel geniaal dat je weer iemand dood kan bashen _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 01-09-2011 15:44 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

hoezo via wehkamp, of wil je gewoon een fysiek doosje? (20% korting op steam als je RO1 hebt).

Spel is in elk geval heel goed, de maps ook, enig min puntje op sommige maps (in beta zijn er niet zoveel) gaat het iets te snel, bedoel je moet bijvoorbeeld een gebied veroveren, als je dit snel doet met je team (bv al na 3 minuten) hierna moet de tegenstander precies hetzelfde doen, je switch dan sides zeg maar, hierna ga je weer iets verder in de map, met grotere afstanden, en soms ben ik dus druk bezig om te sluipen/kruipen en dan opeens is het weer voorbij, voor niks die moeite.

Maar tja het blijft RO! en straks dus veel meer mappen en maps gemaakt door de community + mods, dus je kan altijd dan wel wat vinden wat bij jou stijl past. Schieten en bewegen is gewoon tof gemaakt! en grafisch goed genoeg om het niet te bederven.

Aleen al de kreten, van angst, het dood gaan, geeft veel voldoening, soms dan weet je niet zeker of hij ook echt dood is, kan enkele seconden duren, wat mooi is voor de spanning. Je hebt echt het gevoel dat je midden in de oorlog zit. Elke kill is speciaal.

Uit verveling speelde ik BFBC2 de laatste maanden, maar die raak ik voorlopig niet meer aan! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 327017 op 01-09-2011 19:34 ]

Anoniem: 360729 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:48:
had de gewone gekocht als ik wist dat je beta toegang had met die deluxe had ik dat wel gedaan, jammer want ik hoefde geen stomme tf2 hats.... :(
Je kan nu upgraden!! :) voor 8 euro meer kan je dus nu ook de beta spelen.

http://store.steampowered.com/app/35450/
Red Orchestra 2 - Standard Edition owners can purchase the Digital Deluxe Edition upgrade to receive the additional content from the Deluxe Edition.
__

Steam is trouwens wel opvallend pro tripwire.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 327017 op 01-09-2011 19:57 ]

• WalnootX
  • Niet online
Net wat gespeeld. Kan merken dat dit nieuw voor me is :9
Had het in het begin echt abnormaal moeilijk. Begin nu een beetje op gang te komen en alle handigheidjes te snappen.
Spawnsysteem is nog slecht. Zo nu en dan spawnt een groepje Duitsers of Russen gewoon naast je.
Als je dan slechts een rifle hebt, dan bel je de lul.

Hier gaan vele uurtjes aan besteed worden :)

haha!

Live stream van iemand die RO2 speelt:
http://www.livestream.com/ro2betastream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Oohja, ik werd trouwens weer meerdere malen uitgescholden voor noob etc.
Zat echt helemaal vol me CoD kindjes.
Gelukkig is de chat een beetje op de achtergrond, dus stoor me niet aan al die kinderlijke berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327017 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:49:
[...]

Je kan nu upgraden!! :) voor 8 euro meer kan je dus nu ook de beta spelen.

http://store.steampowered.com/app/35450/
Red Orchestra 2 - Standard Edition owners can purchase the Digital Deluxe Edition upgrade to receive the additional content from the Deluxe Edition.
__

Steam is trouwens wel opvallend pro tripwire.
Ja, komt omdat TWI in Killing Floor regelmatig reclame maakt voor Valve games en andersom dan ook wel weer.

TWI is bijna totaal afhankelijk geworden van steam, of dat een goed iets is laat ik in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WalnootX schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:38:
Oohja, ik werd trouwens weer meerdere malen uitgescholden voor noob etc.
Zat echt helemaal vol me CoD kindjes.
Gelukkig is de chat een beetje op de achtergrond, dus stoor me niet aan al die kinderlijke berichten.
In de normale RO gebeurt dat ook omdat het dan ook echt noobs zijn die gaan campen terwijl ze een belangrijke klasse hebben. Ze worden vaak terecht geteamkilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407645

Nieuwste patch notes, alleen de patch zelf is nog uitgesteld :')

- Turned on Speedhack detection and added a system to allow server admins to decide what to do with a player when they are detected using a speedhack (kick, session ban, or permanent ban).
- Fixed PreStartDuration not working properly which caused the round to start prematurely after a map change.
- Fixed getting stuck with a zoomed FOV when using grenades
- Added ability to turn off anti-aliasing
- Fixed floating meshes when a player dies
- Fixed destructibles not updating their shadows when destroyed
- Fixed DOF inside tanks
- The ranked server system is now operational
- Player progression stats are now saving and loading
- Unranked servers are now showing up as unranked in the browser
- Realism modes are hooked up and functional
- Killing a tank now gives extra points based on the number of players in the tank
- New map list: Gumrak, Grain Elevator, Barracks, Red October Factory
- Team balance changes. Commanders and top scoring players no longer get team swapped on death. The role select menu will not appear immediately to make it more obvious that you have died. Also, fixed a bug where an axis soldier could spawn on the allied team or vice versa.
- Fixed some HUD icons sticking around on the screen
- Fixed Countdown ending with time still on the clock
- Fixed automatically firing your weapon sometimes when respawning
- Fixed some issues with scoring in Firefight and prevented running out of reinforcements in this game type
- F10 will now cancel a pending server connection properly when stuck on a loading screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een paar in screen shots gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/5/149035.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/5/149038.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/5/149039.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/5/149040.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Ja die patch die er komt brengt dus ook nieuwe maps.

En volgens mij worden die andere maps er dan uitgehaald wat ik begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:28
Ik vind het een leuk spel, maar nog iets te buggy naar mijn zin.
Wacht wel tot 13 september (?) voor de full-version!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste