Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel ook maar is aangeschaft voor €24.95 de retail versie :)

Alleen als ik het spel opstart loopt het hoofdmenu eerst een minuut of twee vast en daarna draait het spel perfect :) en hij haalt nu inderdaad een patch van 3.9GB binnen, mischien is dat hierna opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:09

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Patch is inderdaad uit, ben zeer benieuwd!
Op de officiële fora lees ik veel performance verbeteringen :)

Ik heb goede hoop O-)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunburst31
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 21:28
Geweldige game, voor €15 van een duitse steam-key site gepikt en heb eindelijk weer eens plezier in een shooter (miste het WWII genre ook een beetje) BFBC, CoD- black-ops...het kon me allemaal niet echt lang boeien.

Als alle bugs (CTD's, Freezes, stats etc) dan kan dit wel eens een blijvertje worden, naast BF3 natuurlijk.

Alleen een vraagje: hoe kan het dat iedereen een bayonet op z'n rifle heeft zitten en ik deze pas bij weapon class lvl 25 kan vrij spelen, lijkt me niet dat dat zo snel gaat of heeft het met crappy stats te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunburst31 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:26:
Geweldige game, voor €15 van een duitse steam-key site gepikt en heb eindelijk weer eens plezier in een shooter (miste het WWII genre ook een beetje) BFBC, CoD- black-ops...het kon me allemaal niet echt lang boeien.

Als alle bugs (CTD's, Freezes, stats etc) dan kan dit wel eens een blijvertje worden, naast BF3 natuurlijk.

Alleen een vraagje: hoe kan het dat iedereen een bayonet op z'n rifle heeft zitten en ik deze pas bij weapon class lvl 25 kan vrij spelen, lijkt me niet dat dat zo snel gaat of heeft het met crappy stats te maken?
Wss hebben die anderen of de DDE (Deluxe edition) gekocht via steam of bezaten ze al RO: OST. Dan unlock je namelijk onder meer meteen de bayonet. Was een speciale steam-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Sunburst31 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:26:

Omdat als je even wacht je 88 honour levels stijgt met 1 kill. LoL.

Overigens iedereen met een MKB is noob, dat jullie het weten.

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 07-10-2011 14:04 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunburst31
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:34:
[...]

Wss hebben die anderen of de DDE (Deluxe edition) gekocht via steam of bezaten ze al RO: OST. Dan unlock je namelijk onder meer meteen de bayonet. Was een speciale steam-actie.
Bedankt voor de info, dan moet ik maar ff verder spelen om soldaten te kunnen steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Zullen we vanavond es met zn allen de server inwijden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunburst31
Ik kreeg net de melding bij het opstarten van RO2 een steam error en de game was niet beschikbaar.
Heb ClientRegistry.blob in de steam map moeten verwijderen en daarna weer 3.3GB moeten binnen harken om te kunnen spelen...pfff

Ik zie net dat me stats zijn gereset naar 0.0 en kreeg een achievement (in b4 reset)?
Meer mensen last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blegh, nog steeds het probleem dat ik RO2 niet kan opstarten. Met mij nog vele anderen: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=66487

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 19:31:
Blegh, nog steeds het probleem dat ik RO2 niet kan opstarten. Met mij nog vele anderen: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=66487
reinstallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al geprobeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
gaan we nog knallen heren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je via ip joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
console openen .. en dan als command "open ip:port" (haakjes weghalen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Your connection to host lost wanneer ik dat doe?

Wat is de naam van de server?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:49:
Your connection to host lost wanneer ik dat doe?

Wat is de naam van de server?
[GoT] Community Server , als ip 62.212.72.138:7777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik zal binnenkort is joinen, dit weekend wat druk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
duiveltje666 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 23:42:
[...]

[GoT] Community Server , als ip 62.212.72.138:7777
* Napo vraagt zich af wat de consolecommand is om te connecten naar een IP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 17:06
@napo: eerst op "~" drukken, daarna kan je in de regel "open 62.212.72.138:7777" typen.

Hierna kan je de server aan je favorieten toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
...

[ Voor 100% gewijzigd door duiveltje666 op 09-10-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:15
ik zit er nu in, ik hoop op meer mensen in de server.
Helaas, niemand anders.
Kan de server niet zo ingesteld worden dat hij met Bots vult, en dat bots verdwijnen als er een speler inlogt?

[ Voor 56% gewijzigd door jopie op 09-10-2011 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunburst31 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

Bedankt voor de info, dan moet ik maar ff verder spelen om soldaten te kunnen steken ;)
Het is tof ja om te kunnen steken, maar vertrouw er maar niet al teveel op ;)
Gisteren iemand gestoken in de buik en terwijl mijn bayonet in zijn virtuele lichaam zat krijg ik een pistolwhip, hij een kill en overleven en ik dus niet hé. Ik wijt het aan lag en/of bugs. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:23:
[...]

Het is tof ja om te kunnen steken, maar vertrouw er maar niet al teveel op ;)
Gisteren iemand gestoken in de buik en terwijl mijn bayonet in zijn virtuele lichaam zat krijg ik een pistolwhip, hij een kill en overleven en ik dus niet hé. Ik wijt het aan lag en/of bugs. :-(
Je moet ook iemand 4 tot 5x (of ik sloeg 1 keer mis dan is het 3 tot 4) pistolwhippen om em dood te krijgen dus dat is ook niet alles kan ik vertellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe vind ik het echt een relaxt spel, niet beter dan deeltje 1 maartoch, nu moeten ze alleen even die cover en aim down sight bugs even fixen, want dat werkt ook voor geen meter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Heeft iemand tips voor het online spelen? Offline op niveau 'Frontline Soldier' gaat me goed af, maar wanneer online ga ben ik binnen x seconden dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word gek van die stats bugs, heb ik mijn mosnim nagant lvl 25 gehaald, is het potje over word een andere map geladen ben ik weer lvl 21, en zijn alle punten van het vorige potje niet meegeteld, zo hatelijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
jopie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 19:37:
ik zit er nu in, ik hoop op meer mensen in de server.
Helaas, niemand anders.
Kan de server niet zo ingesteld worden dat hij met Bots vult, en dat bots verdwijnen als er een speler inlogt?
Fixed , 40 bots op de server as starter
Edit 1 : De bots spawnen pas zodra je joined en de ronde start , edit 2 : om lag te verkomen heb ik de botcount verlaagd naar 20

[ Voor 16% gewijzigd door duiveltje666 op 12-10-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mooizo, kijk ook vaak of er mensen op spelen maar dat was dus niet zo vaak het geval!

Game speelt nu trouwens best lekker ! Hier ga ik zeker nog een aantal uren mee vermaken ;)
Zie jullie op de server!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
Gaan we vanavond nog raggen heren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Het is erg leuk op de server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
Perhaps is elkaars steamnaam kennen ook wel handig :P
Ik ben the rear Admiral :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
duiveltje666 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:00:
[...]

Perhaps is elkaars steamnaam kennen ook wel handig :P
Ik ben the rear Admiral :)
RevenNL / Netherthoughts hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
RevenNL schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:28:
Heeft iemand tips voor het online spelen? Offline op niveau 'Frontline Soldier' gaat me goed af, maar wanneer online ga ben ik binnen x seconden dood.
Zoek dekking. Rennen is een goed idee. Open vlaktes niet. Rennen over open vlaktes naar iets wat minder open is is beter! Gebukt rennen is een life safer. Verder ieder raam zit een vijand.

Beste tip is weet waar de spawn points zitten als, ook als de cap zones verschuiven. Dan weet je uit welke richting de vijanden komen en waar je moet kijken. En loop achter je team aan. En speel geen fallen fighters. :+

Oh en als je campeert(wat je wel moet doen af en toe) zorg dat je ALTIJD in de cap zone bent. Dan ben je sowieso nuttig.(ik heb een keer met -1 kill 4de van mijn team gestaan :+ )

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 13-10-2011 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er word bij mij op het moment een patch van 223.8MB binnen gehaald, vraag me af wat er geupdate is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Postius schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 01:49:
[...]

Zoek dekking. Rennen is een goed idee. Open vlaktes niet. Rennen over open vlaktes naar iets wat minder open is is beter! Gebukt rennen is een life safer. Verder ieder raam zit een vijand.

Beste tip is weet waar de spawn points zitten als, ook als de cap zones verschuiven. Dan weet je uit welke richting de vijanden komen en waar je moet kijken. En loop achter je team aan. En speel geen fallen fighters. :+

Oh en als je campeert(wat je wel moet doen af en toe) zorg dat je ALTIJD in de cap zone bent. Dan ben je sowieso nuttig.(ik heb een keer met -1 kill 4de van mijn team gestaan :+ )
Bedankt voor de tips! Weet iemand trouwens hoe ik de GoT server aan mijn favorieten kan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:00:
Er word bij mij op het moment een patch van 223.8MB binnen gehaald, vraag me af wat er geupdate is :)
Van het TWI forum:
An update was just released with the following changes:

-Fixed a bug which would sometimes cause the first click (fire, alt fire, or ironsights) after respawning to not register.
-Player stats will now save at the end of each round in addition to the end of the match.
-Minor tweaks to the high end of the honor level ranking. While some very high level players may notice an honor level change their earned XP is unaffected by this update.
-There is now a console command for any players wishing to manually do a stats reset. The command is 'ResetStats' and must be followed by your steam nickname for confirmation (in quotes, case sensitive) <ResetStats "SteamNickname">. The .ini setting for resetting stats has been disabled to prevent any accidental resets.
-Fixed a problem with music in countdown where the morale state (and music) would jump around and transition too often.
-Fixed neutral objectives showing up in the compass as Allied objectives.
-Fixed getting a black screen when getting suppressed for non-English languages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Als ik de grote van de patch vergelijk met de patchnotes dan vindt ik het wat weinig? Of juist wat veel ligt eraan hoe je het bekijkt!

Ach ik heb nog steeds dikke lol. RO2 wordt voor mij een beetje wat ik eigelijk eerst van brink had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was de enige patchinfo die ik kon vinden (13okt) Ik moet zeggen dat ik me ook prima vermaak met RO2. Ik ga elke avond wel even op pad met m'n bolt action Mosin-Nagant 9130.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevenNL schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:28:
Gebruik altijd de cover om je heen, laat je zelf zo min mogelijk zien. Mijd open ruimtes, ga van cover tot cover. De meeste maps zoals Spartanovka hebben de cover (wagens, kraters, huizen) zo opgesteld dat je maar hoogstens 2 seconden hoeft te laten zien aan de vijand mits je springend en zigzaggend van muurtje naar krater springt en proned.
Zigzaggend rennen versus bolts en semi-auto geweren is ook een lifesaver.

Probeer je omgeving te verkennen op vijanden (altijd doen voor je ergens naartoe rent) gebruik dan de cover key + snel omhoog of opzij-key om heel snel met je hoofd over een muurtje/hoek/etc te kijken zonder dat jeje wapen eruit steekt.

Voor de rest moet je vaak een beetje nadenken, bij je teammates blijven en onverwachte dingen doen, dan overleef je het langst. En niet te vergeten je klasse begrijpen. Als riflemen val je niet aan.

Bij RO1 had je bij riflemen een omschrijving als: ideal to take and hold areas.
Ideaal dus om achter de assault aan te rennen, te dekken en hem te helpen te cappen en dat gebied te houden, maar ga nooit zijn werk doen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
Heren , zullen wij es gezamenlijk de server gaan verblijden met een bezoekje vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik kom er regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
i know , maar bedoelde meer de andere 19291 users die het ook spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Als er te weinig mensen zijn ( lees 6/8 man) dan ga ik niet in servers met bots spelen.. ik vind dit zoo ongelooflijk lelijk.. dan zoek altijd maar een wat vollere server.

maar als we inderdaad een avond afspreken met alle GOT mensen moeten we toch op een aardig aantal kunnen komen :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Ik drop straks ook eens even in die GoT server... vanwege drukte en de net afgelopen BF3 Beta al een tijdje geen RO2 meer gespeeld.

EDIT: Zoals al eerder in dit topic aangegeven, Steam profiel in sig dus add me if you like.

[ Voor 26% gewijzigd door Jesh op 18-10-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Ik speel vaak rustig op de GOT server, in afwachting van meerdere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
jopie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:22:
Ik speel vaak rustig op de GOT server, in afwachting van meerdere spelers.
Sinds kort ook bezitter van RO2 en na wat lezen van dit topic ben ik ook eens gaan kijken op de server. Maar tot nu toe heb ik niemand gezien. De enige spelers die ik zie zijn Fritz & Ivan. Maar die zijn niet zo spraakzaam... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik zal zo wel weer even langskomen. Ik vind het aantal bots alleen wat hoog. Ze zijn zo makkelijk neer te schieten, dat er weinig uitdaging overblijft. Als je met ca. 10 vs. 10 speelt is het op maps als Barracks/Appartements/Grain Elevator al goed te doen.

[ Voor 2% gewijzigd door Mr. Black op 18-10-2011 20:30 . Reden: mapnaam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
[video]http://http://www.youtube.com/watch?v=O5VucDVUm7A[/video]
Trailer van Rising Storm. Ik kan niet wachten op de release hiervan! :)

Edit: krijg de link niet werkend. :(
Dan maar zo: [url]http://http://www.youtube.com/watch?v=O5VucDVUm7A[/url]

[ Voor 29% gewijzigd door Mr. Black op 20-10-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Mr. Black schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 09:03:
[[url="http://http://www.youtube.com/watch?v=O5VucDVUm7A"]video[/url]]
Trailer van Rising Storm. Ik kan niet wachten op de release hiervan! :)

Edit: krijg de link niet werkend. :(\
Dan maar zo: [url]http://http://www.youtube.com/watch?v=O5VucDVUm7A[/url]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O5VucDVUm7A]

Zoiets? ;) (2 maal http gaat niet werken :> )

[ Voor 4% gewijzigd door ChojinZ op 20-10-2011 09:09 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik waag me ook maar eens aan deze game..
vond de laatste tijd de shooters een beetje te arcade achtig en toen kwam ik ineens op deze pagina uit..
heb ook nog een poosje Battleground europe gedaan maar daar had ik niet zoveel tijd meer voor en doe nu voornamelijk wat world of tanks haha

anyways hij staat te downloaden terwijl ik lekker op mn werk ben,mn voorkeur gaat trouwens uit naar de Duitsers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
vanavond om 1900 allen verzamelen @ Got server , no bots! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een goed idee, ik ben er wel om 1900 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Helaas, ik kan niet, had er wel zin in gehad.
Waarom is deze server eigenlijk niet te bookmarken onder favorites?
Tenminste, ik zie hem er nooit tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
geen flauw idee , hij is gewoon official :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Bij mij staat de server gewoon onder m'n favorites. :) Ik zal zo ook wel even langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
wat is dan de omschrijving van de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik bij jullie server komen? mijn ingame naam is wapomoonman btw

heb m gevonden, begon met [Got] comunnity etc

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
jopie schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:30:
wat is dan de omschrijving van de server?
[GoT] Community Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
Zit er op dit moment eigenlijk iemand in de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
BlauweAap schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:56:
Zit er op dit moment eigenlijk iemand in de server?
10 man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-02 15:41
Zo, waren een paar lekkere potjes. Nu even aan de slag voor studie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
gezien het succes van gisteravond ( Goddamn , wat werd er hard gevochten) stel ik voor om het vanavond te herhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja je had me mooi te pakken boven op dat dak Ikkiewikkie :P

wel handig dat je ziet waarvandaan je gekilled bent :P maareh vond het als mitrailleur schutter best lastig op grote afstand, maakte daar een aantal Teamkills mee en dat was helemaal niet mn bedoeling sorry voor de gedupeerde :) (mn ingame nick wapomoonman)

@ duiveltje, heb de tweakers server al in mn favorieten gegooid...kom dr wel vaker ff kijken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Vraagje:

Is er een optie om de HUD permanent in beeld te zien? Ik weet dat de "T" toets de HUD tervoorschijn tovert maar ik wil deze permanent in beeld hebben.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:00:
haha ja je had me mooi te pakken boven op dat dak Ikkiewikkie :P

wel handig dat je ziet waarvandaan je gekilled bent :P maareh vond het als mitrailleur schutter best lastig op grote afstand, maakte daar een aantal Teamkills mee en dat was helemaal niet mn bedoeling sorry voor de gedupeerde :) (mn ingame nick wapomoonman)

@ duiveltje, heb de tweakers server al in mn favorieten gegooid...kom dr wel vaker ff kijken :)
Was dat op Grain Elevator? Je vormde daar een vrij makkelijk doelwit. Volgende keer liggen of hurken (kleiner silhouet tegen de lucht) en als killcam aanstaat verplaatsen na een kill. Al heb je maar 2 of 3 plekken waar je tussen wisselt is het al een stuk lastiger om wraak te nemen ;) . Maar jij had mij daarvoor ook te pakken vanaf dat plekje dus ik wist waar je zat 8).

@ duiveltje: Ik zal rond 1900h mss nog wel even komen kijken of er wat te doen is, werd lekker gespeeld gisteren. Ondanks dat er relatief weinig mensen waren leek het toch redelijk druk, vooral op Apartments.

@ChoijnZ: dan moet je op Relaxed Realism servers spelen of je 'T' toets vastzetten met een stukje tape ofzo :P . Maar na een tijdje wen je er wel aan en weet je wel zo'n beetje de weg in de maps en heb je het vrij weinig nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest het gisteren helaas laten afweten doordat m'n pc tot 2x toe crashte, heb nog wel 10 seconden in appartments rond kunnen lopen. Vanavond zal ik nog wel een poging wagen.

ingame nickname is Joseph R. Cooper

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2011 14:19 . Reden: -e ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Rond een uur of 7 zal ik ook wel weer langskomen. Ook al was het gister met weinig man, het was erg leuk. Vooral bij Apartments hoef je maar met weinig man te zijn, als je dat met een volle server speelt, is het juist te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkiewikkie
Gaan er nog wat meer mensen bijkomen of blijft het bij deze 3 vanavond?

EDIT: Ik check het topic af en toe wel in de steam browser. Als er wat meer mensen zijn kom ik wel weer

[ Voor 44% gewijzigd door ikkiewikkie op 21-10-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik wil wel meedoen maar aan mij heb je niks.
Ik heb het spel nog maar één keer opgestart en ben van plan eerst de tutorials te doen.
Heb de laatste maanden zo weinig tijd om te gamen ...

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Kain_niaK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:16:
Ik wil wel meedoen maar aan mij heb je niks.
Ik heb het spel nog maar één keer opgestart en ben van plan eerst de tutorials te doen.
Heb de laatste maanden zo weinig tijd om te gamen ...
Ach wees blij, dit spel is moeilijker maar ergens in mijn ogen ook makkelijker. ALs je doet wat logisch is om te doen in een oorlog(tot een bepaalde hoogte) werkt hier ook. Dus ja er wordt veel gecamped, maar je zult snel genoeg merken dat mensen over het algemeen op "goede" plekken campen. En je kan met goede ren acties mensen die zitten te campen echt wel verassen.

Tips:
-Speel de modus waarbij je grond moet veroveren, terrority/territories ofziets, ik weet niet eens hoe die heet want mijn filter staat er standaard op. Dit zijn meer tactische battles waarbij je echt om een lap grond vecht. Het kan in het begin wat chaotisch zijn maar dit is een kwestie van een paar keer spelen. Aangezien bij deze modus beide campen uit 1 bepaalde richting komen is er echt een eb en vloed van de frontlinie. Erg gaaf en leuk.

-Ga er vannuit dat je weinig kills maakt en vaak gaat sterven. Als je jezelf erop instelt is het minder erg

- kills maken is leuk maar niet het belangerijkste. Om op punt 1 in te haken, als je ground capture speelt. Dan gaat het om blokken grond op de map veroveren (standaard toets M, belangerijk!!). Als je in de capture zone zit en daar een goede spot uitzoekt om te gaan camperen en dus het punt te verdedigen/aanvallen(aanvallen is beter) verdien je zat punten en je bent nuttig. Je bevind je immers in een cap zone.

-Vraag als je iets wilt weten het in algemene chat

-Ieder raam zit een vijand

-Ren over open stukken grond als een idioot. Smoke grenades zijn ideaal om doorheen te rennen.
En dus ren van dekkingsplaats naar dekkingsplaats als je aanvalt. Als je verdedigt probeer dan zover mogelijk vooruit te verdedigen.

-Leer te schieten met een rifle, kwestie van oefening en geduld. Ik mis veel nog steeds maar schiet ook veel raak.

-Russen hebben slechtere wapens dan de Duitsers. De MP40 is vrij koning. De SPSS is een stuk moeilijker. Alle rifles zijn het zelfde, je hebt echter nog de SVT en AVT (bij axis en allies) welke semi-automatisch zijn. DE duitse versie kan je swappen tussen semi-automatisch en fullauto.

-Russen zijn stoerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Ik ga zo nog even op de server kijken, wel wat later dan gepland.. Territory is idd wel de beste mode om te beginnen. Countdown is ook erg leuk, maar als je dood bent, moet je al snel een/twee minuten wachten. Firefight = TDM, vind ik niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
server down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Als ik bij mijn serverfavorites kijk op steam zie ik hem gewoon staan. De server is wel leeg, misschien dat je hem daarom niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
sorry dat het gisteravond niet van de grond kwam , had last van chronische vermoeidheid :X

ik hang nu iig rond op steam ( username Duiveltje666)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens kijken of ik vanavond een potje mee doe als er enigzins wat tweakers aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-08 23:12
Had je de "bots" uitgezet?
Was wel handig om even instellingen en tweaks te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:39
Heel vet spel .. Wel even wennen en niet elke map even boeiend maar grapihcs en sfeer top.. Inmiddels zwaar veslaafd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
PJzzz schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:23:
Had je de "bots" uitgezet?
Was wel handig om even instellingen en tweaks te testen.
Graag de bots terug inderdaad, dan kan ik weer spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
RevenNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:02:
[...]

Graag de bots terug inderdaad, dan kan ik weer spelen ;)
@serveradmin kun je de optie vrijgeven om door spelers de bots aan/uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
PJzzz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:17:
[...]

@serveradmin kun je de optie vrijgeven om door spelers de bots aan/uit te zetten?
fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duiveltje666 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:37:
sorry dat het gisteravond niet van de grond kwam , had last van chronische vermoeidheid :X

ik hang nu iig rond op steam ( username Duiveltje666)
Speel jij onder Duiveltje op servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:26:
[...]

Speel jij onder Duiveltje op servers?
nope , als the Rear Admiral :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
Server offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Speelt iemand het nog?
Ik zelf dagelijks, en het blijft goed bevallen.

Helaas gaat de verkoop blijkbaar niet goed, want servers met veel menselijke spelers kom je weinig tegen.

Maar wat me zo goed blijft bevallen is hoe vrij je kunt bewegen, en dat er echt gebeurt wat je doet.
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld COD MW3, welke ik gisteren ook probeerde, en daar heb ik echt het idee dat ik in single player meeloop met een film.

Het lijkt me wel wat als Red Orchestra 2 gratis wordt voor de riflemenclass, en dat je moet betalen voor de andere wapens en om vooruitgang te boeken in je stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
jopie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:10:
Speelt iemand het nog?
Ik zelf dagelijks, en het blijft goed bevallen.

Helaas gaat de verkoop blijkbaar niet goed, want servers met veel menselijke spelers kom je weinig tegen.

Maar wat me zo goed blijft bevallen is hoe vrij je kunt bewegen, en dat er echt gebeurt wat je doet.
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld COD MW3, welke ik gisteren ook probeerde, en daar heb ik echt het idee dat ik in single player meeloop met een film.

Het lijkt me wel wat als Red Orchestra 2 gratis wordt voor de riflemenclass, en dat je moet betalen voor de andere wapens en om vooruitgang te boeken in je stats.
Dat is nog niet eens een slecht idee. Opper het is op het TWI forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Game is momenteel -75% op Steam! Voor 8,74 euro.
Onmiddellijk gekocht! Wordt leuk deze zomer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 23:43
goeie deal zou ik zeggen, misschien ook maar eens aanschaffen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik speel 'm al een tijdje, maar toch een heel ander slag game dan Bf3, COD etc, het is echt grinden om er goed in te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is de nieuwe GOTY patch uitgekomen, plus free weekend op steam. Ik moet zeggen echt een hele verbetering t.o.z van de release. 3.8k mensen die op dit moment spelen en het ziet er goed uit allemaal. Hier een filmpje met een duidelijk beeld van de update.

YouTube: RO2 GOTY Free Content Update Dev Diary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 23:43
ik ben maar even begonnen met de singleplayer om de mechanics wat onder de knie te krijgen, maar damn, die ai loopt veel in de weg zeg, hopt door een raam en hopt dan weer terug, de hele tijd dat soort moves.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
SP is niet te doen zo brak. Is gewoon de MP met bots en een verhaal eraan geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Ik wil dit weekend maar al te graag RO 2 gaan kopen. BF3 vind ik een arcade spel geworden. Ik zie niet eens meer wat er gebeurt, omdat er teveel gebeurt. Speelde vroeger (1 a 2 jaar geleden nog Project Reality wat echt te spannend was. Soms loste je in een potje geen schot.
Nu Steam een geweldige aanbod heeft en die kan ik niet afslaan.
Red Orchestra 2, Digital Deluxe Edition en de Digital Deluxe Edition Upgrade.

Voordat ik het spel aanschaf, heb ik enkele vragen.

Hebben de wapens bij de Digital Deluxe Edition versie een extra waarde?
Het gaat om de G41 sniper, MKB42, AVT40, SVT40sniper.
(Die extra personages van Killing Floor ed hoef ik niet).

Hoe vaak kun je een sniper wapen gebruiken, als er maar 2 sniper wapens per team worden uitgereikt! Hoe werkt zo roulatie?

Ik lees dat je wapens kunt unlocken als je gerankt bent. Hoe snel gaat dit ranken? Ik ben niet zo redelijk goede speler. Ik fungeer eerder als kanonsvoer. Ik leid af, zodat de rest van mijn team kan flanken :)

Hoe is de verhouding van goede tot slechte spelers? Is er een beetje een balans. Niet zoals BF3.
Omdat er ook met moraal wordt gewerkt, kan ik begrijpen dat de boost dan extra groot wordt. Veel goede spelers = veel moraal --> mede teamgenoten sterker maakt.

Buiten de Got team spelers, word er ook echt met tactiek gewerkt. Of zijn er nog vaak lonewolves?

Red Orchestra 2 - Standard Edition owners can purchase the Digital Deluxe Edition upgrade to receive the additional content from the Deluxe Edition.
Kan dit zo als volgt worden vertaald?
SE gebruikers kunnen bij aankoop van de Digital Deluxe Edition upgraden om de extra content te ontvangen.
Met andere woorden, als ik nu de stand alone versie koop en de Digital Deluxe Upgrade van 2,50.
Dan heb ik die wapens ed ook? (Steam aanbod)

Tnx voor de antwoorden.

[ Voor 9% gewijzigd door noud op 25-05-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ranken gaat wel aardig snel, het zijn meestal wel betere spelers overigens online, het duurt even voordat je er in zit.

Zitten ook wel een aantal die hard clans in dieik regelmatiger tegen kom die ik ook over de mic echt hoor communiceren.

Qua roulatie met class is het wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Sn0wblind schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:19:
Ik speel 'm al een tijdje, maar toch een heel ander slag game dan Bf3, COD etc, het is echt grinden om er goed in te worden :D
Dat ga ik er denkek deze zomer wel voor over hebben. :)
Enkele maanden terug nog eens CoD 4 gespeeld. Ik werd wel veel geowned... net omdat enkel de "pro's" die game nog spelen momenteel.
Ik veronderstel dat het bij RO 2 ook zo'n gevoel zal geven, maar langs de andere kant zullen er ook wel nog relatief veel noobs/leken zijn omwille van de recente Steam sale :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Maar ind eze game voelt het minder persoonlijk aan. In COD4 was het natuurlijk vaak wel echt 1 op 1. Maar hierin is het 1 a 2 kogels en je ligt al en die kunnen overal vandaan komen. Dus het is veel duck n cover :D

Het heeft wel zijn charme, het voelt echt aan als een oorlogs film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Hehe meat voor de pro's dus :). Ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen. En hoe groot mijn frustratie word als ik weer dood op de grond lig.

Ik begrijp ook dat dit spel slecht een soort van beta is? Ergens in Steam staat iets van
Access to the final phase of closed beta before the September 13th launch

[ Voor 13% gewijzigd door noud op 26-05-2012 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Sn0wblind schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 01:04:
Maar ind eze game voelt het minder persoonlijk aan. In COD4 was het natuurlijk vaak wel echt 1 op 1. Maar hierin is het 1 a 2 kogels en je ligt al en die kunnen overal vandaan komen. Dus het is veel duck n cover :D

Het heeft wel zijn charme, het voelt echt aan als een oorlogs film.
Ja, ik verheug me op de WW2 setting. Ik wou dat meer franchises (BF en CoD) terug keerden naar WW2 of gelijkaardige periodes.
Ben zelfs van plan komende maand Medal of Honor Pacific Assault terug te spelen, puur uit nostalgie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

noud schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 01:09:
Access to the final phase of closed beta before the September 13th launch
Beta was in 2011.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste