Ik wil dit weekend maar al te graag RO 2 gaan kopen. BF3 vind ik een arcade spel geworden. Ik zie niet eens meer wat er gebeurt, omdat er teveel gebeurt. Speelde vroeger (1 a 2 jaar geleden nog Project Reality wat echt te spannend was. Soms loste je in een potje geen schot.
Nu Steam een geweldige aanbod heeft en die kan ik niet afslaan.
Red Orchestra 2, Digital Deluxe Edition en de Digital Deluxe Edition Upgrade.
Voordat ik het spel aanschaf, heb ik enkele vragen.
Hebben de wapens bij de Digital Deluxe Edition versie een extra waarde?
Het gaat om de G41 sniper, MKB42, AVT40, SVT40sniper.
(Die extra personages van Killing Floor ed hoef ik niet).
Hoe vaak kun je een sniper wapen gebruiken, als er maar 2 sniper wapens per team worden uitgereikt! Hoe werkt zo roulatie?
Ik lees dat je wapens kunt unlocken als je gerankt bent. Hoe snel gaat dit ranken? Ik ben niet zo redelijk goede speler. Ik fungeer eerder als kanonsvoer. Ik leid af, zodat de rest van mijn team kan flanken
Hoe is de verhouding van goede tot slechte spelers? Is er een beetje een balans. Niet zoals BF3.
Omdat er ook met moraal wordt gewerkt, kan ik begrijpen dat de boost dan extra groot wordt. Veel goede spelers = veel moraal --> mede teamgenoten sterker maakt.
Buiten de Got team spelers, word er ook echt met tactiek gewerkt. Of zijn er nog vaak lonewolves?
Red Orchestra 2 - Standard Edition owners can purchase the Digital Deluxe Edition upgrade to receive the additional content from the Deluxe Edition.
Kan dit zo als volgt worden vertaald?
SE gebruikers kunnen bij aankoop van de Digital Deluxe Edition upgraden om de extra content te ontvangen.
Met andere woorden, als ik nu de stand alone versie koop en de Digital Deluxe Upgrade van 2,50.
Dan heb ik die wapens ed ook? (Steam aanbod)
Tnx voor de antwoorden.
[
Voor 9% gewijzigd door
noud op 25-05-2012 22:02
]