Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Asgaro schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 01:13:
[...]

Ja, ik verheug me op de WW2 setting. Ik wou dat meer franchises (BF en CoD) terug keerden naar WW2 of gelijkaardige periodes.
Ben zelfs van plan komende maand Medal of Honor Pacific Assault terug te spelen, puur uit nostalgie. :)
Mag zeker terug komen.

Ze gaan overigens ook een uitbreiding maken gericht op de gevechten rond iwo jima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:37
Zijn er meer mensen met het probleem dat er via de Server Browser geen servers gevonden worden?
En liever nog een oplossing?
Meer zelf inzet is wel gewenst op Tweakers.net, heb je zelf al iets geprobeerd te googlen?.

[ Voor 28% gewijzigd door Sn0wblind op 26-05-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Check je firewall, geforwarde porten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Zijn bepaalde filters aan/uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:54
Daarnet heb ik een paar potjes gespeeld, de server was wel "action mode", maar daar zijn de wapens toch al aardig dodelijk.

Er was ook geen class limit volgens mij, ik kon gewoon als elite assault en elite rifleman spawnen iig. zo'n elite rifleman speelt toch een stuk makkelijker dan de standaard.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat dit spel véél leuker is in classic mode: eindelijk die debiele zoom weg grotendeels en geen CoD-gameplay zoals in ''realism'' en action mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb deze game op een ander steam account al eens gespeeld, toen ik zag dat de game voor zo een zacht prijsje te krijgen was heb ik `m direct maar gekocht

Er komen leuke mods voor uit b.v. http://www.moddb.com/mods/in-country-vietnam

Wil toch even wat afwisseling naast BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Vind het spel erg log spelen, zit geen vloeiende bewegingen in. Alles is abrupt. Opzich is het spel wel leuk maar de mechanics maken het wel wat lastiger spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Heb nu enkele action potjes gespeeld. Is wel spannend om zo goed te coveren. Ben zo gewend om als een kip zonder kop te rennen.
Soms gaat het paniek schieten niet goed, als iemand ineens voor je staat. Dan schiet ik 2 a 3 keer op zijn lichaam, maar er gebeurt niets. Hij gaat niet dood. Op zon afstand is toch geen recoil problemen?
Jammer wel is dat je dit spel niet als een squad kan spelen, zoals in BF2 of Project Reality. Je kunt wel in een squad joinen, maar je speelt het spel eerder alleen dan met een squad? (heb maar 2 uurtjes gespeeld.. dus)

Ik kreeg ook een bericht iets met Geselecteerd zijn, Trier. Ik kon het accepteren of ik dit wilde.Het bericht ging te snel over in het loading van het volgende level.
Overigens ben ik, vind ik zelf redelijk op de action mode. :)

[ Voor 13% gewijzigd door noud op 26-05-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
wel apart dat als je ADS doet in dit spel dat je dan opeens de vertragingen krijgt, zonder ads kan je gewoon 360's spinnen op muissnelheid.

Maar goed, gelukkig zit er iets in om het mikken moeilijker te maken, anders zou het te veel op cod gaan lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
noud schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:50:
Heb nu enkele action potjes gespeeld. Is wel spannend om zo goed te coveren. Ben zo gewend om als een kip zonder kop te rennen.
Soms gaat het paniek schieten niet goed, als iemand ineens voor je staat. Dan schiet ik 2 a 3 keer op zijn lichaam, maar er gebeurt niets. Hij gaat niet dood. Op zon afstand is toch geen recoil problemen?
Jammer wel is dat je dit spel niet als een squad kan spelen, zoals in BF2 of Project Reality. Je kunt wel in een squad joinen, maar je speelt het spel eerder alleen dan met een squad? (heb maar 2 uurtjes gespeeld.. dus)

Ik kreeg ook een bericht iets met Geselecteerd zijn, Trier. Ik kon het accepteren of ik dit wilde.Het bericht ging te snel over in het loading van het volgende level.
Overigens ben ik, vind ik zelf redelijk op de action mode. :)
1 tip, je mag spelen zoals je wilt hoor, maar action mode is echt zo gaar. Heeft niks met RO te maken of wat dan ook. Dan kan je beter BF3 of CoD doen, die hebben dat principe veel beter uitgewerkt. De classic mode is echt waar het gebeurd zeg maar. Maar zoals gezegd je mag doen wat je wilt.

Oh en dit spel heeft bullet fysics, je kogel zakt als je schiet. Op lange afstand een kill maken zul je rekening mee moeten houden, als iemand naar rechts rent zul je rechtsboven hem moeten schieten om rekening te houden met de richting waar die heen rent en je kogel drop. En als mensen voor je neus staan, tja dan heb je gewoon gemist (of niet genoeg damage gedaan).

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 27-05-2012 14:50 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Daarnaast is een MP40 bijvoorbeeld natuurlijk voornamelijk bij verre niet accuraat op een afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
haarbal schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:54:
wel apart dat als je ADS doet in dit spel dat je dan opeens de vertragingen krijgt, zonder ads kan je gewoon 360's spinnen op muissnelheid.

Maar goed, gelukkig zit er iets in om het mikken moeilijker te maken, anders zou het te veel op cod gaan lijken.
Je kan je ADS sensitivity apart instellen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
ik speel nu sinds de release RO2, nooit RO1 gespeeld. De patch is wel een verbetering, maar die action mode is naar mijn idee zonde van het spel. Zelf vind ik realistic het leukst, zit volgens mij tussen classic en action in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Dit gaat weer erg wennen worden, drukte ook al uit gewoonte telkens op Q om te spotten :P
Weer een gevalletje oefening baart kunst, moet nog stukken voorzichtiger zijn merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik moet zeggen dat ik best wel wat verwacht had van dit spel, maar het cover systeem is toch best wel erg slecht in mijn ogen. Ik had meer zo iets gehoopt als forgotten hope 2 ( voor de mensen die battlefield 2 spelen of nog hebben probeer deze mod!) , maar buiten het cover systeem is die mod toch een stuk uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Kan je de filters ook op PING selecteren?
\Ik heb zo nu en dan problemen met het laden van een Multiplayer spel. Hij doet dan niets, of ik kan geen squad joinen. Iemand er last van?

@ Postius.Deze action game mode mag dan suf zijn. Maar zo haal ik wel mijn upgrades die ik zometeen voor de andere mode kan gebruiken, behalve voor classic dan. tnx voor de tip.

[ Voor 33% gewijzigd door noud op 30-05-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb RO2 en wacht zelf vooral op Rising Storm.

Naar het schijnt zal die grotere mappen hebben, ik ben de mappen in RO2 een beetje zat. Er zitten naar mijn smaak maar 2 goede mappen in (Mamayev en Grainelevator), de rest is erg matig als je van RO1 houdt en geweer-afstanden houdt.

Classic mode is daarentegen een grote aanleiding om weer RO2 te spelen.
Helaas dat TWI allemaal en enkel officiële action-mode servers heeft, dat haaks staat op de RO-gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ro2 gamers,

Heb het topic gelezen echter heb ik nog een vraag,

in hoever lijkt Ro2 een beetje op Enemy Teritory?(ET)

ik heb voldoende gameplay gekeken zonder sound ( zit op stage).
Echter is de twijfel tussen Ro2 en bf3.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ro2 en BF3 zijn totaal andere spellen. Ro2 is meer strategisch en BF3 is domweg knallen.
Nu heb ik nooit Enemy Teritory gespeeld, maar het lijkt echt verreweg van Ro2.

[ Voor 25% gewijzigd door noud op 31-05-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
BF3 lijkt nog het meeste op ET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:24
Kom er net achter dat ik nog 3 guest passes heb ;)
Iemand geintreseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 10:17
Zojuist aangeschaft na de prijsdaling (tenminste, volgens mij was ie eerst duurder).
Stom dat ik hem niet tijdens het free weekend heb gekocht, maar goed dit is ook een aardige prijs -> 17,99€

Verheug me op een normale shooter na al dat arcade geweld van battlefield en CoD. WW2 setting is voor mij persoonlijk ook pre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Het is wel een vet spel, alleen jammer dat ie hitscan lijkt te zijn. Je hoeft geen millimeter boven of voor je doel te mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
Leuk dat als je wat beter wordt je met bijvoorbeeld een machinegeweer de vijand het echt knap lastig kan maken, zeker als jouw positie ook nog gedekt wordt door een rifleman of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Heb deze game nu ook aangeschaft op Steam. Ik heb al veel ervaring met Mohaa, Battlefield 1942 en de oudere Call of Duty versies in de WW2 setting maar dit is toch wel een beetje andere koek.

Wat ik vooral mis is een crosshair voor close range, komt maar al te vaak voor dat er opeens iemand voor me staat en dat ik dan aan het sprayen ben maar hem totaal niet raak, en dan ben ik uiteraard als eerste dood. Iemand tips daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Zijn er nog veel volle servers te vinden?

Ik heb deze game enkele maanden geleden in Steam sale gekocht, maar ik heb nog zoveel games uit te spelen dat ik van het principe ben: eerst SP games uitspelen en dan pas starten met al mijn MP games. Daarom dat ik er nog niet aan begonnen ben ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Asgaro schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:29:
Zijn er nog veel volle servers te vinden?

Ik heb deze game enkele maanden geleden in Steam sale gekocht, maar ik heb nog zoveel games uit te spelen dat ik van het principe ben: eerst SP games uitspelen en dan pas starten met al mijn MP games. Daarom dat ik er nog niet aan begonnen ben ... :P
Servers zijn soms wel aardig gevuld, en desnoods aangevuld met bots. Ben er als beginner wel achter dat de gameplay heel anders is als bijvoorbeeld mohaa of de oudere call of duty versies. Het is meer Battlefield 1942 maar dan ook weer heel wat realistischer.

Mijn pc draait @1920 x 1200 de game niet helemaal soepel dus ik moet nog even met de setting rommelen om het beter te krijgen.

• Vlassie1980
Ik speel deze game nu elke avond, ik vind het zeer leuk om te doen maar heb toch nog een aantal vragen:

Crosshair voor close range
Als er iemand opeens voor je staat is het nogal lastig om die persoon neer te krijgen, is er nog een instelling om een crosshair te krijgen wanneer je niet door de ironsights kijkt? Of moet ik gewoon een klein papiertje op mijn TFT plakken die als crosshair fungeert? :P

Rollen
Valt me op dat je bij het begin van het level je rol kunt kiezen, maar volgens mij is het gewoon ordinair wie het eerst komt die het eerst maalt? Ik heb een SSD dus die levels laden retesnel bij mij maar eerlijk vind ik het niet helemaal als dat echt zo is.
Ik wil wel graag levelen als sniper ( ben ff de naam van die rol kwijt ) want de huidige scope op level 1 is een joke. Die zoemt amper verder als dat je standaard met shift door de iron sight kijkt :)

Steile leercurve
Leercurve vind ik erg hoog, ik heb aardig wat ervaring met FPS games maar heb hier toch nog aardig wat moeite mee. Samenwerking is zo belangrijk bij deze game. Zal wel de nodige tijd vergen voordat ik er erg goed in word.

• jopie
Dat crosshair heeft iets met realisme te maken.
Als je loopt kun je je sights voor je houden, dan schiet je raak.
Wil je rennen, dan kun je dat niet met sights / crosshair.

Enige manier, plakband, maar ik heb geen idee of de spread van de kogels niet random is. Zou wel mooi zijn namelijk, om juist te voorkomen dat je tegenstanders met plakband werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:00:
Dat crosshair heeft iets met realisme te maken.
Als je loopt kun je je sights voor je houden, dan schiet je raak.
Wil je rennen, dan kun je dat niet met sights / crosshair.

Enige manier, plakband, maar ik heb geen idee of de spread van de kogels niet random is. Zou wel mooi zijn namelijk, om juist te voorkomen dat je tegenstanders met plakband werken.
Dat is opzich ook wel raar, in andere modes is waar de loop van je wapen naar richt daar waar de kogel heengaat, maar in action is dat weer niet zo.

Verwijderd

Raising storm al uit? lijkt me heel vet!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 02:43:
Raising storm al uit? lijkt me heel vet!
Onderstaand filmpje ziet er inderdaad veelbelovend uit:

Release date kon ik alleen nergens vinden, ben ook benieuwd naar de prijs. Vermaak me nu erg goed met RO2 ondanks dat ik altijd maar kanonnenvoer ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg zo vet! eindelijk eens spelen als IJA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik had net last van een bug, speelde gewoon een potje FF en toen vervolgens de melding dat de teams gebalanceerd werden, prima ik dus voor de Russen kiezen.. Blijf ik toch een Duitser en zie ik vervolgens wel bij alle Russen de nickname boven hun hoofd. Dus dat was ff lekker experience points gainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nog mensen die het spelen? Ik speel het nog dagelijks op een FireFight server. Daar zitten nogal wat andere gasten en een aantal bots.

Ben nu aan het levelen met de PPSH-41, ik wil zo'n rond magazijn eronder hebben zodat ik wat minder hoef te reloaden >:) Ben nu level 19 dus nog een groot aantal kills te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Ik speel nog bijna dagelijks.
Het liefst Apartments op TE, realism level.
Of Spartanovka.

Jammer dat het niet groter is geworden qua succes / community.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik deel 1 gemist heb, en daar ook jaren plezier aan had kunnen beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
jopie schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:18:
Ik speel nog bijna dagelijks.
Het liefst Apartments op TE, realism level.
Of Spartanovka.

Jammer dat het niet groter is geworden qua succes / community.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik deel 1 gemist heb, en daar ook jaren plezier aan had kunnen beleven.
Ik heb deel 1 ook gemist, erg jammer want dat was volgens mij ook een goede game. Ziet er nu wat gedateerd uit.

Apartments is wel het leukste level vind ik, lekker veel schuilplaatsen en close range combat. Kijk verder ook uit naar Rising Storm. Hopelijk zijn de system requirements een beetje hetzelfde want ik moet deze ook al @ Low draaien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Ik verwacht niet veel van Rising Storm.
Het lijkt me dat de verkoopcijfers niet zo hoog zijn, en daarmee de interesse om veel tijd/geld in Rising Storm te steken ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Met Clan [SjoQ] de game aangeschaft ...en na veel console ports is dit toch wel weer een verademing !

PC only rulez !

Nu 9 euro via steam Echt een koopje ! op graphics moet je inlossen maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik speel hem ook nog geregeld, was een beetje aan het levelen op een FireFight server maar ga nu maar eens voor het echie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Paar vraagjes:
* heeft het nog zin deze game te kopen qua serverbezetting.
* Gewone versie is E 9 en Digital Deluxe is E12.50 op steam. Maakt dat nog veel uit in de praktijk :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Zijn nog genoeg volle servers. Speel zelf meestal 64 player servers. en daar vind ik er per zoek opdracht gewoon een stuk of 5. Geen idee wat het verschil is tussen die twee versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Help!!!! schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:19:
Paar vraagjes:
* heeft het nog zin deze game te kopen qua serverbezetting.
* Gewone versie is E 9 en Digital Deluxe is E12.50 op steam. Maakt dat nog veel uit in de praktijk :?
4 wapens die je direkt kan gebruiken (maar ook kan vrij spelen) , 2 hoedjes voor TF2 en 2 kleren setjes voor het spel killing floor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ook niet echt bijzonder dus. Ga de gewone versie bestellen.. Beiden bedankt :) !

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Gister gekocht voor het magische bedraf van €3,15!
Spelen er nog veel mensen hier? Gister 2 uurtjes MP gedaan maar een hele leuke afwisseling op bijv. Cod of bf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

R0y. schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:29:
Spelen er nog veel mensen hier? Gister 2 uurtjes MP gedaan maar een hele leuke afwisseling op bijv. Cod of bf.
Ik probeer het nog geregeld te spelen, merk wel dat je dan gruwelijk wordt afgeschoten door gasten die het veel spelen. :P

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Ik heb deze game indertijd ook in een Steam-sale gekocht. Er zijn inderdaad veel servers, alleen is het jammer dat er veel te weinig servers van het type Action zijn. (eigenlijk geen. Enkel een paar die voor 80% met bots gevuld zijn) Dit zijn servers waar het damagemodel, etc iets meer "casual" gemaakt is.

Maar 99% van de servers zijn in die uberrealistic mode of wat het ook mag heten. Ik vond dat wel even leuk om te proberen en heb er paar uurtjes tijd in gestoken. Alleen heb ik niet echt het geduld om cm per cm op te schuiven en veel te campen. :)

Ik vind het zonde dat de game mij niet lang trok wegens de frustraties als je om elke hoek je omgeving moet afspeuren voor enemies... want de omgevingen en de sfeer spreken mij ontzettend aan!! Ik hoop echt dat er nog eens een Battlefield game met WWII setting komt want dit is al ontzettend lang geleden. Battlefield ligt me meer dan deze game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
R0y. schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:29:
Ik speel hem nog geregeld, maar dan wel veel firefight servers. Ik wil nu de G41 scoped upgraden naar een betere scope als die er standaard op zit. Ben nu op level 10 dus moet nog ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
Zojuist firefight gedaan voor het eerst, maar is er een mogelijkheid dat de namen van mijn teammates wat sneller boven hun kop staan... Maakte redelijk wat teamkills |:(

Duurt meestal even, en dan heb ik al geschoten haha

Territory heeft toch wel mijn voorkeur, maar vaak is het zoeken waar de enemies zich nou verscholen houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
R0y. schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:09:
Zojuist firefight gedaan voor het eerst, maar is er een mogelijkheid dat de namen van mijn teammates wat sneller boven hun kop staan... Maakte redelijk wat teamkills |:(

Duurt meestal even, en dan heb ik al geschoten haha

Territory heeft toch wel mijn voorkeur, maar vaak is het zoeken waar de enemies zich nou verscholen houden!
Had ik in het begin ook moeite mee, maak zelf soms ook nog wel eens een teamkill maar dan meer met nades.

Territory ga ik me binnenkort weer eens aan wagen want daar werd ik ook om de haverklap gekilled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
Na een tijdje zie je het verschil van uniform heel makkelijk, niet de eerst 20 potjes.
Je zult in dit spel ook moeten leren schuilen, en veel ook. maar dat is wel de charme.
Mijn lievelings niveau is realism, wel de snelheid, en redelijk snel damage. Action vind ik het spel juist onderuit halen. Classic vind ik te langzaam. Leuk om te lezen dat dit voor anderen weer anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
jopie schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:18:
Na een tijdje zie je het verschil van uniform heel makkelijk, niet de eerst 20 potjes.
Je zult in dit spel ook moeten leren schuilen, en veel ook. maar dat is wel de charme.
Mijn lievelings niveau is realism, wel de snelheid, en redelijk snel damage. Action vind ik het spel juist onderuit halen. Classic vind ik te langzaam. Leuk om te lezen dat dit voor anderen weer anders is.
Ik ben zo kleurenblind als het maar zijn kan dus ben benieuwd. Ik hou me nog wel ff bezig met de andere game modus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt 't dat de game geen vrienden-systeem heeft? Wat is de beste manier om elkaar terug te vinden als je dezelfde server joined?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:58:
Klopt 't dat de game geen vrienden-systeem heeft? Wat is de beste manier om elkaar terug te vinden als je dezelfde server joined?
Er is een tab friends bij de serverbrowser. Ik weet alleen nog niet hoe dat werkt, en of dat werkt. Als een vriend me wilt joinen doet hij dat via steam, join friend oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Er is nu een aanbieding op steam 2,69 voor de game! :9
Ik kon hem niet laten liggen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Pukker op 07-04-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Ik ook niet :9 en maar ook deluxe :p
Morgen pas spelen wegens verbruiks limiet internet s'nachts is 0.2 MB in plaats van 1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
De tweakers server lijkt offline te zijn, zal er nieuwe of terug online komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
Ik heb na een tijdje niet gespeeld te hebben gisteren een paar potjes appartments gedaan en deze game blijft toch echt wel heel gaaf. De UI is niet zo gelikt en er zijn nog wel een paar andere verbeterpuntjes, maar de gameplay is toch echt wel heerlijk.
Bij geen andere shooter zit ik zo op het puntje van mijn stoel.

Over niet al te lange tijd komt ook nog de rising storm uitbreiding uit, dit ziet er wel iets gepolijster uit, wellicht dat ik die wel koop. Zijn er nog meer actieve spelers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
theRich schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:50:
Ik heb na een tijdje niet gespeeld te hebben gisteren een paar potjes appartments gedaan en deze game blijft toch echt wel heel gaaf. De UI is niet zo gelikt en er zijn nog wel een paar andere verbeterpuntjes, maar de gameplay is toch echt wel heerlijk.
Bij geen andere shooter zit ik zo op het puntje van mijn stoel.

Over niet al te lange tijd komt ook nog de rising storm uitbreiding uit, dit ziet er wel iets gepolijster uit, wellicht dat ik die wel koop. Zijn er nog meer actieve spelers hier?
Ik wil het weer eens gaan proberen ja.

Had nog niets,over die uitbreiding gehoord! Straks eens wat meer over opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Ik wil het continue kopen wanneer er een aanbieding ervan is maar krijg hem maar nooit te pakken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
R0y. schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:24:
[...]

Ik wil het weer eens gaan proberen ja.

Had nog niets,over die uitbreiding gehoord! Straks eens wat meer over opzoeken.
volgens mij was het opgezet als een standalone/mod maar is het nu onder de vleugels van tripwire terecht gekomen. De gameplay ziet er wel vet uit en de pacific setting heb ik altijd al interessant gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
theRich schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:59:
[...]

volgens mij was het opgezet als een standalone/mod maar is het nu onder de vleugels van tripwire terecht gekomen. De gameplay ziet er wel vet uit en de pacific setting heb ik altijd al interessant gevonden.
Ziet er leuk uit, hopen dat ze de menu's enzo ook aanpakken want dat ziet er toch niet uit! Hopelijk word de game dan ook wat drukker.. Veel servers hebben heel veel bots (die nou ook niet de slimste zijn :P).
dr34m3dd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:27:
Ik wil het continue kopen wanneer er een aanbieding ervan is maar krijg hem maar nooit te pakken haha
Ik heb het toet eens bij greenmangaming aangeschaft ergens rond de €1,50..

[ Voor 21% gewijzigd door R0y. op 10-05-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Nu online
Zojuist Rising storm aangeschaft voor €10,80 ! Volgens mij kan je dan al gelijk in de beta :Y

Je krijgt totaal 40% korting als je RO2 al hebt op steam.

Edit:

Topic!

[ Voor 58% gewijzigd door R0y. op 16-05-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

R0y. schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:58:
Zojuist Rising storm aangeschaft voor €10,80 ! Volgens mij kan je dan al gelijk in de beta :Y

Je krijgt totaal 40% korting als je RO2 al hebt op steam.

Edit:

Topic!
Lijkt een beetje een salebug te zijn. Dat ze de kortingspercentages optellen. Aangezien er op de store pagina op Steam staat:
Pre-Purchase and receive access to the beta! Plus, save 15%, or 25% if you own Red Orchestra 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

En voor de mensen die RO2 nog even met korting mee willen pakken, hij zit momenteel in de GetLoadedGo, waarin je 2 spellen mag kiezen voor 8 euro. RO2 is wel eens goedkoper voorbij gekomen dan die 4 euro, maar is het zeker waard :)

Als je daarna ook nog gebruik kunt maken van de 40% korting op Rising Storm heb je dus RO2 + Rising Storm voor alsnog minder dan Rising Storm normaal los kost :+

http://getloadedgo.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

-

[ Voor 141% gewijzigd door RoofTurkey op 09-06-2014 15:17 ]

Grillmeister

• WP_Pj
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 20:14
Zijn er nog tweakers die dit geregeld spelen? Het is en blijft namelijk een kei van een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:33

MetalPool

Boe!

Ik heb m gisteren gekocht op steam en damn wat is het lang geleden dat ik het gevoel heb gehad om daadwerkelijk op een slagveld te zitten. Voorterrein scannen op vijanden, schuilplek uitzoeken, rennen als een gek, dekking zoeken en vuren op vijandelijk doelen op een zeer realistische manier. Of speel als een commander....squadleaders commands geven, slagveld scannen op vijanden en arty neergooien op vijandelijke posities.....de voldoening die je krijgt als je die arty goed plaatst pfffff.....en dat voor zo'n relaxte prijs. Als mensen nog een briljante 2e wereldoorlog shooter zoeken met vette realisme....is dit de game! Ik speel trouwen wel alleen maar realism.....arcade mode ligt me niet....zelfde als is cod en bf. Altijd hardcore anders niet :-)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirSela
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 14:33
Ik heb hem vandaag even weer geinstalleerd met Rising Storm erbij. De maps hiervan vind ik echt geweldig. Jammer dat er weinig menselijke spelers meer actief zijn. De servers zijn voornamelijk gevuld met bots
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste