GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Verwijderd
YouTube: Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad - Beta Gameplay Part 1 - YouTube
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2011 20:41 ]
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2011 20:45 ]
Verwijderd
Team-euro vanaf 13 septnuker schreef op zondag 04 september 2011 @ 00:15:
Ik welke servers spelen jullie regelmatig?
Verwijderd
Nee, dan krijg je dat spelers automatisch een K/D ratio gaan zien in hun score. Dat is funest voor teamplay. Vandaar dat TWI daar vanaf ziet.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:07:
Worden er nog death toegevoegd aan de scoreboard?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2011 11:33 ]
Ik ben een ervaren RO speler(sinds ut2k4 mod release) en heb de begin van de beta meegemaakt. RO2 is misschien nog wel wat buggy het is in iedergeval heel wat beter dan toen de beta van start ging.
Verwijderd
Hé, ik ben ook een oud-RO speler sinds UTk4 mod release.tomcatha schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:06:
had niet in de gaten dat er een ro2 topic hier was, misschien moet ik vaker dit gedeelte checken haha.
Ik ben een ervaren RO speler(sinds ut2k4 mod release) en heb de begin van de beta meegemaakt. RO2 is misschien nog wel wat buggy het is in iedergeval heel wat beter dan toen de beta van start ging.
Ik speel niet mee in de beta, hoe draait de beta bij jou en op welke instellingen?
Werkt de beta weer stuk beter door de patch?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
-Barracks
-Grain Elevator
-Red October Factory
Onwaarschijnlijk atmosferisch en wat een gameplay
Voor degenen met framerate problemen, zet je shadows op alles behalve ultra en geen ambient occlusion.
Verder heb ik alles op max en high FSAA (en natuurlijk geen bloom

Verwijderd
hee de funest? ik zou graag willen zien wie er beetje kan knallen en wie niet.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:32:
[...]
Nee, dan krijg je dat spelers automatisch een K/D ratio gaan zien in hun score. Dat is funest voor teamplay. Vandaar dat TWI daar vanaf ziet.
Zelfde als ik heb 200 wins maar je weet niet of hij 1000 losses heb.
Verwijderd
Bad Company 2. K/D killt teamplay. Dat ziet TWI ook in.Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:17:
[...]
hee de funest? ik zou graag willen zien wie er beetje kan knallen en wie niet.
Zelfde als ik heb 200 wins maar je weet niet of hij 1000 losses heb.
Of je weet wie goed is of niet kun je zien aan de ''hero'' status.
Lees jij de openingspost van dit topic wel?
Het is dat de game gewoon zo goed is en dat ik weet dat het een indie develepor is.
Maar eigenlijk is het wel te dom voor woorden.Ik geef het wel de tijd want ik vind de game gewoon top.
Alleen qua performance en hoe het draait is het nu echt nog drama.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Nieuwe maps zijn zeker relaxt, goed verschil tussen closed en ranged combat.
Soms is het alleen een chaos omdat niet altijd duidelijk is wat er verwacht wordt, al heeft dat ook wel iets.
Crashes eigenlijk niet meer gehad na de eerste patch.
Bugs zijn er nog genoeg, gisteren iemand 6x geraakt met een sniper en niet dood.
Sta ik op zie ik dat de kogels in de grond zijn ingeslagen vlak voor waar ik lag.

Ook vaak genoeg dat ik vast zit achter een steentje, stoel of andere kleine zooi.
Cover gaat soms ook nog niet lekker.
Maar het zit nog in beta dus hopelijk worden dat soort irritante zaken nog gefixt.
Verwijderd
Ben mod op het TW forum dus lees vrijwel alle topics daar (ook degen die ik normaal gesproken niet zou willen lezen
tevens closed beta tester en al sinds de eerste mod betrokken bij RO
wat betreft crashes sinds de laatse patch, Ik had er ook last van maar bij mij hielp het om shadows iets hoger in te stellen (had ze op low staan)
Sindsdien geen crashes meer gehad.
zeg niet dat het de oplossing voor je probleem is maar mocht je in de graphics iets op low hebben staan zou ik zeker proberen het iets hoger in te stellen.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
Bekend probleem, heb je toevallig een bebox thomson router? schijnt een fout in te zitten, hier vindt je meer info en een mogelijke oplossingdreameater schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:36:
Ik heb geen crashes in het spel , maar na het verbinden met een game server gaan alle pings op '' 0 '' en verlies ik verbinding! Heel vervelend want ik heb inmiddels nog geen multiplayer game kunnen spelen
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=56955
wat waarschijnlijk helpt is je console openen met ~ en dan "reconnect" typen, dan verbind ie opnieuw met de server en kan je gewoon spelen

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
Tof. Ik lurk wel eens rond op dat TWI forum, ik vind dat er altijd wel hielenlikkers en kindjes rondhangen op dat forum, naast de veel kleinere groep volwassen serieuze posters.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:21:
Leuk hier ook een RO topic te zien
Ben mod op het TW forum dus lees vrijwel alle topics daar (ook degen die ik normaal gesproken niet zou willen lezen)
tevens closed beta tester en al sinds de eerste mod betrokken bij RO
wat betreft crashes sinds de laatse patch, Ik had er ook last van maar bij mij hielp het om shadows iets hoger in te stellen (had ze op low staan)
Sindsdien geen crashes meer gehad.
zeg niet dat het de oplossing voor je probleem is maar mocht je in de graphics iets op low hebben staan zou ik zeker proberen het iets hoger in te stellen.
Wat ik wel goed vind is de uitstekende communicatie van TWI met de community
Verwijderd
ja, dat is momenteel helemaal vreselijk, een hoop instroom van onvolwassen publiek zeg maarVerwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:06:
[...]
Tof. Ik lurk wel eens rond op dat TWI forum, ik vind dat er altijd wel hielenlikkers en kindjes rondhangen op dat forum, naast de veel kleinere groep volwassen serieuze posters.
Wat ik wel goed vind is de uitstekende communicatie van TWI met de community
We hebben er een hoop werk aan om één en ander in goede banen te leiden, maar goed, als de game eenmaal uit is zal het wel wat stabiliseren, is over het algemeen wel een leuke community.
En inderdaad, die mannen van TW zijn ongekend in communicatie en support, je kan er gewoon van op aan dat er de komende jaren nog de nodige uitbreidingen en verbeteringen aan komen, en zonder extra kosten.
Omdat ik weet dat er echt passie en massive support blijft komen.En niet zoals de grote geld jongens/uitgevers.
Verwijderd
Dat doe je wel goed denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:32:
[...]
ja, dat is momenteel helemaal vreselijk, een hoop instroom van onvolwassen publiek zeg maar![]()
We hebben er een hoop werk aan om één en ander in goede banen te leiden, maar goed, als de game eenmaal uit is zal het wel wat stabiliseren, is over het algemeen wel een leuke community.
En inderdaad, die mannen van TW zijn ongekend in communicatie en support, je kan er gewoon van op aan dat er de komende jaren nog de nodige uitbreidingen en verbeteringen aan komen, en zonder extra kosten.
Jij moet dan wel Switchblade zijn
Vette game , gameplay is goed alleen waar is mijn bajonet gebleven !
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
Verwijderd
@Fiesta Solara:
Klopt, ik ben Switchblade daar
Bajonet is een unlock geloof ik, maar is nog niet geheel duidelijk hoe dat er in het complete spel uit komt te zien
Ik ga er wel van uit dat je die er op en af kan halen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 20:30 ]
Hoe gaat dit in ze werk eigenlijk? Of is dit pas bekend bij release?
Verwijderd
Het is wel zo dat de beta een echte testversie is, als op 13 september het spel uitkomt krijg je een nieuwe download en worden alle stats gereset.
Dus ik zou er niet te veel moeite voor doen, kan je beter bewaren tot na 13 september
RO2 Beta Update Changelog - September 8
posted by [TW]Yoshiro @ 07:19PM on September 08, 2011
-New maps (Commissar's House, Station, Spartanovka, Pavlov's House)
-Client Performance Optimizations
-Client and Server crash fixes
-Improvements to hit detection
-Punkbuster Anti-Cheat can now be used by servers and is on by default
-Added enable PunkBuster setting and PunkBuster disabled warning in Server Browser
-Removed the ability to swap teams from the class select menu. Instead, there is now a button to open the team select menu. This will reduce some confusing 'Role is taken' messages.
-Adjustments to weapon unlocks for each class. Veteran marksman now unlock semi auto sniper rifles, veteran anti-tank now unlock satchels, and more.
-RO1 players will now get automatic bayonet upgrades for the Kar98 and Mosin rifle without needing to level these weapons first.
-Mid-game map voting will now immediately change maps if enough players vote.
-Fixed some reloading issues for weapons with stripper clips (G41, Kar98, etc)
-Fixed problems with enemy spotted from inside a tank
-Fixed occasionally seeing your dead self with no head or arms
-Fixed an exploit with cover allowing super speedy firing for rifles
-Fixed getting stuck inside geometry in some places when mantling
-Fixed glitchy camera view when rotating into a wall while prone
-Fixed an issue with map boundaries during Firefight sudden death
-Several spawning bugs squashed
-Fixed some issues with player progression
-Added sorting by column to the Server Browser
-Fixed server crashing due to Steamworks not being properly cleaned up
-Fixed server crashing when using PunkBuster UCON system
-Fixed Ranked vs. Unranked issues. It really works this time. Really Really
-Fixed some Spawning and Role Selection issues
-Fixed VOIP notifications not appearing and often crossing Public/Team channels
Video Settings menu refinement
-Added ability to cancel changes
-Exposed Ultra texture quality settings to only machines that have enough memory
-New Occlusion Culling Graphical Setting - higher setting will have less object "pop-in" but be slow (original default in previous beta), normal setting will run better but have a bit more object "pop-in" (New default). Will provide significantly better frame rates on normal setting.
-The maximum video setting a system will be assigned on startup is high.
-Added MaxAnisotropy of 16 to Ultra texture settings
-Added 'stat perfdump' console command to get better information about poor performance people are seeing.
-Memory Optimization for 32 bit machines.
-Fixed exploit of glowing characters on low shadow settings
-Ping now shows in the scoreboard
-Fixed binoculars not working properly when a non-standard ironsights FOV was set on rifles
-Modified network relevancy checking to reduce characters popping in
-Added the ability to enable and disable VAC for servers on the commandline (overrides what is in the ini files). To enable VAC add the switch -VACSECURED to your commandline. To disable VAC add -NOVAC to your commandline.
-Added the ability to override the automatically calculated Steam query port. Use SteamPort=on your commandline. Note: Has not been heavily tested, use at your own risk
-Fixed an issue with AI swapping positions while a player was dead and waiting to take over positions in a tank. This made it appear that some positions were "coming back to life"
-Fixed some vehicle AI bugs
-Fixed not being able to kill the hull MGer or tank gunner in the Panzer IV if they were a human player
-Created an intelligent system to grab bullet from partial clips before moving on to whole clips. This prevents you from ending up with all of your clips having just a few rounds missing.
-Fixed getting bullet whizzed by guys that are not even facing you (I.e. shooting away from you). Also fixed double replication of some hit impacts/bullet whizzes.
-Refined speedhack detection to have less false positives
JEUJ ! eindelijk de bajonet monteren op je kar / mosin
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
Wel opvallend dat heel veel mensen reageerden over dat de Beta eigenlijk een soort demo was en dat ze nooit veel zouden kunnen fixen in 2 weken, en dus flink liepen te klagen over een aantal bugs.
Maar als je nu ziet wat er allemaal nog gedaan is in die laatste 1,5 week, en de release is pas over 4 dagen, dus ik verwacht nog wel een patch in de beta, of in ieder geval nog een grote serie verbeteringen als het spel uitkomt op de 13e
waarschijnlijk zijn zij intern nog een paar builds verder
Verwijderd
http://ve3d.ign.com/artic...erfeed&utm_medium=twitter
Ik heb mijn key al in de pocket
Maarja voor de ongeduldigen is het natuurlijk mooi meegenomen
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
Ja, valt beetje tegen van TWI.dreameater schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:41:
Zijn ze wel wat laat mee, over een paar dagen is de main release al!
Maarja voor de ongeduldigen is het natuurlijk mooi meegenomen
Maar ja, de hoeveelheid bugs was dan ook niet te overzien xD
Verwijderd
Dit zijn gewoon van die kleine dingetjes waar ik mij het minst zorgen om maak, vooral ook omdat het wel werkte.
De meeste pc spellen die uitkomen hebben zulke issues wel in het begin, kan me er niet aan ergeren

dat gaat nog wat worden na release
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
http://www.gametracker.com/search/ro2/Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 03:30:
Rechtermuis klikken en dan joinen, dan werkt het wel goed.
Dit zijn gewoon van die kleine dingetjes waar ik mij het minst zorgen om maak, vooral ook omdat het wel werkte.
De meeste pc spellen die uitkomen hebben zulke issues wel in het begin, kan me er niet aan ergeren
IP adres copy-en, terug naar HOS gaan, console openen, open + ip adres doen en je connect al.
Werkt veel sneller dan de normale server browser, vreemd genoeg. En je hebt geen last van de bugs
Verwijderd
Morgen, 12:00 PM voor TWI, dat is dus 20:00 onze tijd.hupske schreef op maandag 12 september 2011 @ 00:32:
Kan het kloppen dat het spel morgen al te downloaden is via steam?
Dacht dat ik dat ergens las op dat forum.
Over dat forum gesproken, een dag voor release en het lijkt wel één grote kinderdagopvang.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 18:01 ]
Blijkbaar peaked de draw call rond de 6000 dat is 3 keer meer dan dat epic aanbeveelt. Gemiddelde draw call is rond de 4000 in meeste maps.
Uiteindelijk is het dus voor RO2 het volgende van belang: zorg dat je meer dan 3gb ram hebt, zorg dat je een goede cpu hebt en als laatste zorg dat je een goede gpu hebt in die volgorde.
Het is gewoon een echte PC titel die de platform pusht naar nieuwe mogelijkheden.
Verwijderd
Is er toevallig een tweakers steam community?
Verwijderd
Wat is een drawcall als ik vragen mag? En hoe bedoel je dat het CPU limited is in deze contexttomcatha schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:28:
oke ik heb van goede bronnen dat RO2 de eerste CPU limited titel in een lange tijd is..
Blijkbaar peaked de draw call rond de 6000 dat is 3 keer meer dan dat epic aanbeveelt. Gemiddelde draw call is rond de 4000 in meeste maps.
Uiteindelijk is het dus voor RO2 het volgende van belang: zorg dat je meer dan 3gb ram hebt, zorg dat je een goede cpu hebt en als laatste zorg dat je een goede gpu hebt in die volgorde.
Het is gewoon een echte PC titel die de platform pusht naar nieuwe mogelijkheden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 12:17 ]
Verwijderd
Ben ik trouwens de enige die meer door teamgenoten word neergeschoten dan door vijanden? Ik geef de voorkeur aan de rol van machinegunner in de frontlinie en de meeste kogels komen van achteren van de net gespawnde reinforcements.
Verwijderd
zij hebben een launch party vanavond
redorchestra.nl heeft ook een steamcommunity geloof ik
edit:
found it: http://steamcommunity.com/groups/redorchestranl
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 13:26 ]
Er stond rond 19u nog dat hij over +/- een uurtje zou unlocken maar dat is inmiddels aangepast naar 2uur en het is nu 20uur!
[ Voor 23% gewijzigd door Jaapoes op 13-09-2011 19:55 ]
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Verwijderd
Is een patch van 2.682,5 MB, ik download hem nu met ruwweg 400 kb per sec. Check de forums van tripwire even voor wat meer info, http://forums.tripwireint...thread.php?t=62851&page=5 (ook erg traag ivm drukte rond release)Ruffzz schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:31:
vreemd... Ik heb hem rond 7 uur gepreload met 3 mb per sec. Nu moet ik alles weer opnieuw downloaden met 87 kb ???
Is het bij jullie ook zo of ligt dit aan mijn internet?
Geen problemen hier. Ook niet tijdens de beta terwijl ik wel veel klachten op het forum van TWI heb gelezen.jidd00 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:38:
Online is niet te spelen. Alle servers hebben 400+ping. Iedereen is aan het warpen.
Ik heb net even een klein potje Territory op Appartments gespeeld en eigenlijk geen noemenswaardige problemen op wat clipping na in sommige hoeken.jidd00 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:38:
Online is niet te spelen. Alle servers hebben 400+ping. Iedereen is aan het warpen.
Beta ging verder ook prima. Ik ga dit weekend eens wat langer proberen te spelen dan ervaar ik misschien meer problemen (hopelijk niet, maar ik lees op diverse fora toch wel eeb hoop klachten).
zet je filter aan zie en die je daarna reset dan vind die geen servers meer.
en de game crashed nogal vaak. lijkt wel op een beta wie ze uitgebracht hebben.
[ Voor 26% gewijzigd door B-BRAIN op 14-09-2011 23:01 ]
Als er wensen zijn voor een server en/of spelerslijst hoor ik het graag!
spel is trouwens weinig veranderd als je kijkt naar de laatste beta status en de release.. moeten nog wel aantal dingen op orde worden gemaakt ( ranking systeem / unlocks )
Iemand trouwens ervaring met deze game met een ATi kaart? maakt het nog veel uit welke driver versie je installeert?
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ummm... ik draai het met een HD5850 Toxic 1Gb met de laatste driverversie.dreameater schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:04:
Iemand trouwens ervaring met deze game met een ATi kaart? maakt het nog veel uit welke driver versie je installeert?
Nog geen noemenswaardige problemen gehad op wat clipping hier en daar na.
Heb al wel wat gameplay bugs gezien dat er bij de laatste versie van de beta uit waren maar nu weer terug zijn.
Al verwacht ik dat deze er snel uit zullen wezen.
SteamID: Solique
[ Voor 10% gewijzigd door solique op 15-09-2011 13:37 ]
EDIT: Steam = woodshock843
[ Voor 10% gewijzigd door RaiseCain op 15-09-2011 18:52 . Reden: Stean ]
Bijna iedereen heeft hier last van.RaiseCain schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:23:
heb jullie toegevoegd aan steam. Meer mensen last dat de server lijst gewoon niks meer doet als je een server leaved? beetje raar...
EDIT: Steam = woodshock843
Edit: Het werkt allemaal nu perfect
[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 15-09-2011 23:58 ]
Heb ik ook last van. Alsof het een soort van extreme lag is. Je hoort geen schoten meer en ziet iedereen tegen muren aanrennen etc. Wat was jou oplossing? Zou het graag willen weten voordat ik dit weekend weer ga spelen.hupske schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:27:
Ik heb het gevoel dat er nog niks van klopt. Ik kom de server in, kan me team kiezen en vervolgens kan ik beginnen. Maar elke keer na enkele seconden, freezed iedereen en loop ik een beetje rond te lopen voor niks......
Edit: Het werkt allemaal nu perfect
FIX: https://support.steampowe...le.php?ref=1452-HCVB-6984
Ik had daarna even gauw de SP gespeelt, vervolgens ben ik maar weer bij de MP begonnen en sindsdien is het probleem weg. Alleen dat lijkt me geen officiële oplossing.WalnootX schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 03:43:
[...]
Heb ik ook last van. Alsof het een soort van extreme lag is. Je hoort geen schoten meer en ziet iedereen tegen muren aanrennen etc. Wat was jou oplossing? Zou het graag willen weten voordat ik dit weekend weer ga spelen.
Voor de rest heb ik hier binnen 3 weken glasvezel aangesloten, dus het lijkt me dat dan de verbinding ook nog wel verbeterd.
[ Voor 16% gewijzigd door 10K op 17-09-2011 11:11 ]
"Above And Beyond The Call"
Verwijderd
Texture en detial options high en lighting op medium is het heel mooi vind ik.10K schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:07:
Vinden jullie de graphics ook nogal lelijk? Singleplayer met bots is ook niet echt de moeite waard. En de besturing voelt ook aardig houterig aan, ik had eigenlijk meer van deze game verwacht
Dit spel heeft gauw betere maps en content nodig. Ik vind het ook nogal wat tegenvallen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 12:21 ]
En zelf geen problemen dat het grafisch minder is, vind het zelf grafisch er best uit zien.
Het grafisch palet heeft ook wel een grauw uiterlijk wat er bij past.
Geen invite ontvangen.Jesh schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:27:
Ik heb jullie (Solique en dreameater220) toegevoegd.
[ Voor 26% gewijzigd door solique op 19-09-2011 09:01 ]
gister daarin tegen was er alleen maar een 32 speler server speel baar die wat vol was. was best nice want ik had naar een half uur 24 kills. met dit spel vind ik dat best een prestatie omdat ik alleen maar met de bolt rifle's speel.
ik vind het echt een super spel. eerst had ik mijn twijfels maar dit ging snel weg nadat ik de multiplayer had gespeeld.
ik vind die langzame actie veel leuker dan de fast phased games die nu uitkomen.
Verwijderd
Het mooie van dit spel ook is dat er straks veel mappen bijkomen en nieuwe voertuigen, we missen nu vooral transport voertuigen zoals de half-trackpantservoertuig en wat grotere mappen.
Hier nog wat mooi plaatjes!
http://widescreengamingforum.com/node/17245

Pro's:
Ik vind het gevoel wat de game oproept het sterkst... je wil gewoon niet doodgaan en probeert dus echt strategisch te opereren. In cover bewegen en dat soort dingen zijn in deze game gewoon echt een must... tenzij je het niet er vind om keer op keer in de spawnqueue te staan.
Het geluid vind ik ook erg goed... alhoewel ik soms een soort brom op de achtergrond heb, maar die gaat vanzelf weer weg.
Cons:
Sommige dingen voelen nog buggy aan, maar goed... Tripwire staat bekend om hun goede support en ik ga er dan ook vanuit dat alle problemen opgelost worden.
Waar ik wel graag (en daar sta ik geloof ik niet alleen in) snel een oplossing voor zou willen zien, is het "probleem" van de DDE unlockwapens. Het is belachelijk dat iedereen (althans Axis) bijna met de MP44 rondrent, en dit doet echt afbreuk aan het hele "realism" verhaal aangezien dit een prototype wapen is waarvan niet eens vaststaat of daarvan wel eenheden in Stalingrad aanwezig waren.
Nu kan je bijna niet rondrennen of je ziet dat wapen... beetje jammer, en ik hoop dat hier wel snel aan wat gedaan wordt.
Voor de rest vind ik het een topgame en ik kan niet wachten op de mods en verdere uitbreidingen van TWI zelf!
Ik speel ook voornamelijk TE (Territory), maar ik kom er niet omheen.rgras schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:50:
Ben 'm nog nooit tegen gekomen, kan dit te maken hebben met het feit dat ik alleen TE speel?
Verwijderd
Ja die bedoel ik dus, maar dat is in feite de MP44.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:12:
Ook de MKb.42 niet?, de STG-44 hebben we niet in het spel zitten maar goed is bijna hetzelfde.
Wikipedia: StG 44
Verwijderd
Trouwens steam downloade net een patch.
- fixed DDE content being awarded when it should/shouldn't be
- fixed RO1 content being awarded when it should/shouldn't be
- fixed the server browser not responding after disconnecting from a game
- removed MKB/AVT from Squad Leaders/Commanders, only Assault gets it now
And an update released yesterday included an undocumented change:
- improved performance for the Ultra setting
We are working on another patch that will likely come out this evening.
Verwijderd
Verwijderd
Voordeel met RO is dat ze blijven werken aan de game (nieuwe mappen/voertuigen/wapens?) + er zijn mod tools, dus er komen met de tijd veel nieuwe mappen gemaakt door de community en mods, bv: Iron Europe: 1914-1916, In Country: Vietnam: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pBVx4MFpAoA&feature=player_embedded]killfrenzy9 schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:42:
Blijft het spel een beetje lang leuk? Zat er over te denken om hem te kopen, alleen kan er nu niet de tijd in steken die ik in een game va 30-40 euro wil steken. Ik ben gek op realisische games als Operation Flashpoint en BF2:Reality Mod. Speelt het vergelijkbaar met BF2 alleen dan met realistsichere wapens en meer tactiek?
En Rising Storm (Pacific from 1942 to 1945) die komt vrij snel uit geloof ik.
En allemaal gratis! Er zijn bijna geen studio's meer zoals Tripwire, dus alleen daarom al het spel kopen!
Het speelt een beetje als BF2 inderaad, met realistischer wapens en tactiek inderdaad, maar je moet vooral 10x beter uit je doppen kijken, want de vijand kan echt overal zitten, elke raam is gevaarlijk.
Maar met dit spel kan je ook liggen, gebukt rennen, dekking houding bijna overal mogelijk achter objecten/ramen, blind vuren etc etc.
Dus het spel blijft lang speelbaar door nieuwe content.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 18:23 ]
PS:In BF2 kan je ook liggen hoor, alleen sinds de Bad Company games niet meer, volgens mij kan dat wel weer in BF3.
[ Voor 0% gewijzigd door Martijn Meijer op 20-09-2011 08:53 . Reden: prijs aangepast ]
Verwijderd
T lijkt wel op CoD 5, zoveel volautomatische STG44 lijkende wapens in het spel.Jesh schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:57:
Ja die patch had ik al binnen, maar die heeft het MKB "probleem" niet opgelost.
Verwijderd
Dr was toch ook die andere mod, Iron Europe?Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 18:13:
[...]
Voordeel met RO is dat ze blijven werken aan de game (nieuwe mappen/voertuigen/wapens?) + er zijn mod tools, dus er komen met de tijd veel nieuwe mappen gemaakt door de community en mods, bv: Iron Europe: 1914-1916, In Country: Vietnam: [video]
En Rising Storm (Pacific from 1942 to 1945) die komt vrij snel uit geloof ik.
En allemaal gratis! Er zijn bijna geen studio's meer zoals Tripwire, dus alleen daarom al het spel kopen!
Het speelt een beetje als BF2 inderaad, met realistischer wapens en tactiek inderdaad, maar je moet vooral 10x beter uit je doppen kijken, want de vijand kan echt overal zitten, elke raam is gevaarlijk.
Maar met dit spel kan je ook liggen, gebukt rennen, dekking houding bijna overal mogelijk achter objecten/ramen, blind vuren etc etc.
Dus het spel blijft lang speelbaar door nieuwe content.
Ik ga er nog altijd vanuit dat ze dit rechttrekken, net als de stats overigens.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:07:
[...]
T lijkt wel op CoD 5, zoveel volautomatische STG44 lijkende wapens in het spel.
Ben inmiddels level 39 (lolwut?) met nog geen 10 uur spelen... en heb al kills gemaakt met wapens
die ik nog nooit heb gebruikt.

Verwijderd
Stats kloppen inderdaad bij veel mensen niet, bij mij lijkt het nu wel goed te gaan, in het begin veel voor niks gespeeld voor STATS. Eigenljik hadden ze die stats er helemaal niet in moeten doen.Jesh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:36:
[...]
Ik ga er nog altijd vanuit dat ze dit rechttrekken, net als de stats overigens.
Ben inmiddels level 39 (lolwut?) met nog geen 10 uur spelen... en heb al kills gemaakt met wapens
Verwijderd
ja, die staat ook in mijn stukje tekstVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:07:
[...]
Dr was toch ook die andere mod, Iron Europe?
idd, was na 2 uurtjes spelen level 29 en 20 uur verder level 32 ofzo. Klopt geen drol vanJesh schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 21:36:
[...]
Ik ga er nog altijd vanuit dat ze dit rechttrekken, net als de stats overigens.
Ze zijn er mee bezig.