Argh. Kleine frustratie hier.
Er zijn hier drie computers die door drie gebruikers gebruikt worden. Éen daarvan heeft geen Outlook en moet dat wel krijgen.
De andere computers hebben office versie 2010 en 2007. Aangezien de hoofdgebruiker een Surface 2 heeft, is de intergratie met Skydrive wel makkelijk. Daarom redeneerde ik dat de nieuwe office versie voor meerdere pc's handig zou zijn. Alles er hetzelfde uit laten zien en per jaar betalen voor de licenties.
Overigens is er is een zakelijke domeinnaam en email op een exchange server (Argeweb).
Voor de Pc zonder een office pakket heb ik Office 365 Small Business Premium gekocht (5pc's of macs voor 1 gebruiker), met de gedachte deze ook op de andere pc's te installeren.
Ik vraag mij nu af of ik de goede gekocht heb, aangezien er staat "voor 1 gebruiker".
Normaal gesproken heb ik niet zoveel moeite met dit soort dingen uitvinden, maar ik wil enige zekerheid voor ik de doos openmaak
Kan ik het gewoon op de pc installeren, en dan een extra licentie bijkopen voor de andere pc's? Men wil ook de laatste office geinstalleerd hebben, dus niet enkel via webapps werken.
edit:
Of zou het een beter alternatief zijn de laatste versie van het Office pakket te kopen voor de pc die dit nu nog niet heeft en voor de pc die nu nog op 2007 zit?
[
Voor 6% gewijzigd door
Tomino op 13-12-2013 17:06
]