Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:57

kraats

Ik rol

Mij lukte het laatst ook niet, tot ik het op de client op m'n telefoon deed en het daar wel lukte 8)7

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 10:08
Danielson schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:37:
Thx voor het meedenken, de settings staan inderdaad allemaal goed, het heeft ook altijd prima gewerkt tot een of twee geleden.
Check even de guest invite settings in Entra ID, die zijn ook nog van belang ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:56
ralpje schreef op maandag 22 september 2025 @ 10:22:
[...]

Check even de guest invite settings in Entra ID, die zijn ook nog van belang ;)
Guest invite settings

Anyone in the organization can invite guest users including guests and non-admins (most inclusive)

• ralpje
Dan is dat inderdaad ook niet de beperking.
Je zou eventueel nog de tests op https://learn.microsoft.c...-issues-with-guest-access kunnen draaien.

• Danielson
ralpje schreef op maandag 22 september 2025 @ 10:33:
Dan is dat inderdaad ook niet de beperking.
Je zou eventueel nog de tests op https://learn.microsoft.c...-issues-with-guest-access kunnen draaien.
Die had ik ook al gedraaid: We did not identify any known issues with your Guest Access configuration.

• ralpje
In dat geval: tijd om die case bij MS te heropnenen, hun antwoord klopt niet.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:41
Danielson schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:37:
Thx voor het meedenken, de settings staan inderdaad allemaal goed, het heeft ook altijd prima gewerkt tot een of twee geleden.

Dit was het antwoord: "The user account should be added in your Entra ID first as a guest account, then users will receive the invitation in email. Once it is accepted by the user you can try and add them to the Team."
Geen restricties ingesteld ik Entra ID voor gasten toegang?

Of toevallig een container label (group label) op de teams zitten die dit beperkt?

[ Voor 7% gewijzigd door HKLM_ op 22-09-2025 19:18 ]

Cloud ☁️

• Danielson
HKLM_ schreef op maandag 22 september 2025 @ 19:17:
[...]

Geen restricties ingesteld ik Entra ID voor gasten toegang?

Of toevallig een container label (group label) op de teams zitten die dit beperkt?
Geen restricties in Enrta ID idd, container labels ga ik nog even checken!

*Edit, containers labels zijn het probleem ook niet...

De call met Microsoft kon gister niet doorgaan omdat het regende bij de support medewerkers in India, bij regen heeft hij geen stroom! 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Danielson op 23-09-2025 09:20 ]

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:22
Hi all,

Even een misschien rare vraag. Ik probeer al weken te zoeken naar een oplossing om met 365 (outlook voor mac) om automatisch Junk email te markeren als gelezen. Oa het toevoegen van een rule via outlook web met Message header includes; X-SPAM-Flag: Yes maar niks werkt.

Ik wil graag dat alle mails die naar junk gaan automatisch op gelezen staan zodat we 1x per week door de map kunnen kijken ipv constant ongelezen mail bolletjes krijgen 😀 Iemand?

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:12
tcviper schreef op woensdag 12 november 2025 @ 07:55:
Hi all,

Even een misschien rare vraag. Ik probeer al weken te zoeken naar een oplossing om met 365 (outlook voor mac) om automatisch Junk email te markeren als gelezen. Oa het toevoegen van een rule via outlook web met Message header includes; X-SPAM-Flag: Yes maar niks werkt.

Ik wil graag dat alle mails die naar junk gaan automatisch op gelezen staan zodat we 1x per week door de map kunnen kijken ipv constant ongelezen mail bolletjes krijgen 😀 Iemand?
Ik zou eerder een rule maken die deze mails meteen verwijderd, anders blijft men deze spam versturen...

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 19:40
Robinho96 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 15:21:
[...]

Ik zou eerder een rule maken die deze mails meteen verwijderd, anders blijft men deze spam versturen...
Ja, maar wat als er toch iets belangrijks tussenzit. Dat heb ik nog weleens zakelijk. Toevallig gisteren nog, een sollicitatie incl. cv. Het is ook niet zijn vraag, want hij wilt dit nog handmatig doorlopen. Vermoedelijk omdat ie tegen hetzelfde aanloopt als mij, er kan weleens wat nuttigs tussenzitten.

I don't have dreams, I have goals!!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:22
Redondo1982 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 15:53:
[...]

Ja, maar wat als er toch iets belangrijks tussenzit. Dat heb ik nog weleens zakelijk. Toevallig gisteren nog, een sollicitatie incl. cv. Het is ook niet zijn vraag, want hij wilt dit nog handmatig doorlopen. Vermoedelijk omdat ie tegen hetzelfde aanloopt als mij, er kan weleens wat nuttigs tussenzitten.
Exact! Alleen ik ben Google mail gewend (workspace) en daar had ik altijd staan dat alles wat in spam komt direct als gelezen is gemarkeerd, zodat er geen (1) of (14) achter de folder staat 😛 Ik heb van alles al geprobeerd maar krijg dat niet klaar bij 365 / Outlook for Mac / OWA.

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 19:40
tcviper schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:15:
[...]

Exact! Alleen ik ben Google mail gewend (workspace) en daar had ik altijd staan dat alles wat in spam komt direct als gelezen is gemarkeerd, zodat er geen (1) of (14) achter de folder staat 😛 Ik heb van alles al geprobeerd maar krijg dat niet klaar bij 365 / Outlook for Mac / OWA.
Haha ja, en dat voelt gelijk als niet-opgeruimd. Al die getallen jagen ons op… :+

EDIT: ik heb het even gecheckt en dat getalletje blijft gewoon staan, ook al heb je het al gelezen. Dat is denk ik om ook goed je ongewenste items te controleren. Het zal ergens voor zijn. Heb er zelf niet veel last van en ik moet zeggen dat 'ongewenste items' bij mij in de favorieten-balk staat. Ik wil hem juist elk moment checken en onder de aandacht hebben, omdat zakelijke aanvragen via de site bij ons nog weleens daarin terecht komt.

[ Voor 31% gewijzigd door Redondo1982 op 13-11-2025 11:38 ]

I don't have dreams, I have goals!!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:41
tcviper schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:15:
[...]

Ik hoor er maar weinig over, maar als defender goed staat in gesteld, dan zou die map ook altijd leeg moeten zijn :)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:02
Klopt het dat er geen codes te koop zijn voor de office 365 family variant zonder AI? Ik kan overstappen op klassiek, maar dat is net zo duur als een code voor de 'normale' versie met AI via de discount sites.

Beetje jammer dat ik de aankondiging begin dit jaar had gemist, dan had ik 5 jaar aan codes gekocht, maar goed, dat is nu te laat :P
Pagina: 1 ... 35 36 Laatste