[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 27 Laatste
Acties:
  • 161.594 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06 15:00
Stubby schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:10:
[...]

Het valt mij inderdaad ook op dat hij behoorlijk wat energie verbruikt. Had ik niet verwacht van zo'n kale rom. Ik heb er voor de rest niet veel spannends op draaien dus het ligt echt aan de rom
Ik heb de ervaring met Oxygen 2.3.2 dat batterijverbruik erg goed is, zowel in standby als bij werkelijk gebruik van telefoon. Ik draai weinig apps, wel whatsapp. OC 245-1113Mhz.

Enige jammer vind ik het irritante android lockscreen met trillen bij swipen. Ik weet je kunt lockscreen ook deactiveren, maar dan kun je met iedere willekeurige knop de telefoon unlocken...en dat wil je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237909

trillen bij het swipen van lockscreen? Zeker iets wat oxygenspecifieks want dat heb ik nou nooit meegemaakt? Vraag de maker van Oxygen gewoon hoe dat uit te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 237909 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:00:
trillen bij het swipen van lockscreen? Zeker iets wat oxygenspecifieks want dat heb ik nou nooit meegemaakt? Vraag de maker van Oxygen gewoon hoe dat uit te zetten is?
Yep...ik heb dat wel eens vaker meegemaakt bij een aosp rom (weet ff niet zo snel welke dat was). Is helaas niet te deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 11:19
Stubby schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:10:
[...]

Het valt mij inderdaad ook op dat hij behoorlijk wat energie verbruikt. Had ik niet verwacht van zo'n kale rom. Ik heb er voor de rest niet veel spannends op draaien dus het ligt echt aan de rom
Ik draai ook Oxygen 2.3.2 op mijn Desire. Ik laad 'm iedere nacht op en dan staat de accu tussen de 60 en 40%, afhankelijk van gebruik die dag.

Ik zou er dus 2 dagen mee moeten kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:39

Typhone

Who Dares Wins

Iemand enig idee waarom het WiFi signaal en het bereik signaal bij CM7.1 soms van groen naar grijs gaan? Er is dan geen verbinding. Dit probleem zie ik eigenlijk pas sinds vanochtend. Lijkt te maken te hebben als de telefoon een tijdje in standby heeft gestaan. Als ik hem uit standby haal switcht hij soms naar grijs. Is dat wellicht een instelling die ik aangeraakt heb ergens? Had er afgelopen 1,5 week geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Typhone schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:49:
Iemand enig idee waarom het WiFi signaal en het bereik signaal bij CM7.1 soms van groen naar grijs gaan? Er is dan geen verbinding. Dit probleem zie ik eigenlijk pas sinds vanochtend. Lijkt te maken te hebben als de telefoon een tijdje in standby heeft gestaan. Als ik hem uit standby haal switcht hij soms naar grijs. Is dat wellicht een instelling die ik aangeraakt heb ergens? Had er afgelopen 1,5 week geen last van.
http://www.droid-life.com...d-tricks-for-gingerbread/

Notification bar icons (Wi-Fi, network coverage bars, etc.): Turn green when you have an uninhibited connection to Google, white when you don’t. Hint: if you’re in a hotel or airport using Wi-Fi, the bars won’t turn green until you launch the browser and get past the captive portal.

Maar goed, wat dat precies betekent? En ja, ik merk ook vaak dat bij grijs de verbinding stokt...niet echt prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:39

Typhone

Who Dares Wins

dafmay schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:06:
[...]

http://www.droid-life.com...d-tricks-for-gingerbread/

Notification bar icons (Wi-Fi, network coverage bars, etc.): Turn green when you have an uninhibited connection to Google, white when you don’t. Hint: if you’re in a hotel or airport using Wi-Fi, the bars won’t turn green until you launch the browser and get past the captive portal.

Maar goed, wat dat precies betekent? En ja, ik merk ook vaak dat bij grijs de verbinding stokt...niet echt prettig.
Ik had die link inderdaad gevonden. Zal eens WiFi uitlaten om te kijken of er verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86020

Ik heb nu Runnymede draaien. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Het draait niet echt soepel. Ik heb wel een nieuwe recovery manager geinstalleerd. Ext4 recovery. Die werkt echt top. Even afwachten of ik bij deze ROM blijf. Wellicht keer ik toch weer terug naar Oxygen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is 4ext recovery. ext4 is heel wat anders. Snap ook niet goed waarom de maker deze misleidende naam heeft gekozen. Je kon er d********p tegen zeggen dat men het doormekaar ging halen. Net als CM7 Hboot en CM7 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:46
Ik heb nu steeds vaker dat ik mijn telefoon wil beantwoorden maar dat ik bij het opnemen zelf niets hoor en mijn tegenpartij ook niet. Iemand vaker meegemaakt? Ik gebruik een pre-rooted stock kernel.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-06 18:07
De liefhebbers van Oxygen moeten deze spinoff eens proberen. Ben er zeer tevreden van. Deze ROM blijf ik bij hangen, zeker weten.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1353861

Na het installeren van the usual apps (Dolphin browser, facebook, plume, foursquare, whatsapp, maps, evernote,...) heb ik nog 110mb geheugen over!! En nog niets naar de SD kaart moeten moven, alles puur op het intern geheugen. Hoe de dev het doet I don't know...

Het gaat als een trein, blazing fast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annebaabjan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Nick87 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:06:
De liefhebbers van Oxygen moeten deze spinoff eens proberen. Ben er zeer tevreden van. Deze ROM blijf ik bij hangen, zeker weten.

Na het installeren van the usual apps (Dolphin browser, facebook, plume, foursquare, whatsapp, maps, evernote,...) heb ik nog 110mb geheugen over!! En nog niets naar de SD kaart moeten moven, alles puur op het intern geheugen. Hoe de dev het doet I don't know...

Zeker interessant! En je hebt gewoon stock HBOOT? En hoe is je batterijduur als ik mag vragen tov oxygen 2.3.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nick87 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:06:

Ben ik nou gek of kan ik de download link niet vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
annebaabjan schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:15:
[...]

Zeker interessant! En je hebt gewoon stock HBOOT? En hoe is je batterijduur als ik mag vragen tov oxygen 2.3.2?
Goh, ik heb Revolutionary destijds gebruikt om S-off te gaan van 2.3.3 sense. Zie HBOOT-6.93.1002 staan in de bootloader. Veronderstel dat dit de standaard HBOOT is?

Ik heb Oxygen 2.3.2 nooit lang gebruikt, enkele uren getest dus kan er geen uitspraken over doen, maar in principe heeft de DEV niets gewijzigd aan Oxygen zelf, dus de batterijduur zou niet mogen verschillen in principe.

Doe er zeker even lang met als met MIUI of CM, daar geen significante wijzigingen. Zet de max CPU speed wel op 1113mhz, wat ik bij de 2 andere niet deed.

Standaard Oxygen had toch een 30mb minder vrij met dezelfde apps erop.

[ Voor 4% gewijzigd door Nick87 op 02-12-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annebaabjan
dafmay schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:20:
[...]

Ben ik nou gek of kan ik de download link niet vinden?!
Druk op het logo onder het 'push the button' in OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
annebaabjan schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:25:
[...]

Druk op het logo onder het 'push the button' in OP
Dan kom ik automatisch uit op http://h10.abload.de/img/homebuttonp3pue.png en zie de button, maar die lijkt geen functie te hebben ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annebaabjan
dafmay schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:30:
[...]

Dan kom ik automatisch uit op http://h10.abload.de/img/homebuttonp3pue.png en zie de button, maar die lijkt geen functie te hebben ???
Hm bij mij werkt ie wel, maar hier is de link dan los: http://www.mediafire.com/?ml1bgbbnf4334bf
Goh, ik heb Revolutionary destijds gebruikt om S-off te gaan van 2.3.3 sense. Zie HBOOT-6.93.1002 staan in de bootloader. Veronderstel dat dit de standaard HBOOT is?

Ik heb Oxygen 2.3.2 nooit lang gebruikt, enkele uren getest dus kan er geen uitspraken over doen, maar in principe heeft de DEV niets gewijzigd aan Oxygen zelf, dus de batterijduur zou niet mogen verschillen in principe.

Doe er zeker even lang met als met MIUI of CM, daar geen significante wijzigingen. Zet de max CPU speed wel op 1113mhz, wat ik bij de 2 andere niet deed.

Standaard Oxygen had toch een 30mb minder vrij met dezelfde apps erop.
Oke ik ben benieuwd, ga 'm morgen eventjes flashen en testen. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
annebaabjan schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:33:
[...]

Hm bij mij werkt ie wel, maar hier is de link dan los: http://www.mediafire.com/?ml1bgbbnf4334bf

[...]

Oke ik ben benieuwd, ga 'm morgen eventjes flashen en testen. Thanks
Dank voor de link! Ga 'm ook eens aan de tand voelen :)

Edit : ziet er gelikt uit. Mooi blauw tov het minder-mooie groen van de standaard aosp rom. Launcher2 verwijderd...wat een minimale launcher is dat tov LauncherPro. Verder even vlot&smooth als Oxygen 2.3.2 en batterijverbruik op het 1e gezicht weinig verschil.

[ Voor 26% gewijzigd door dafmay op 03-12-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:16

Laguna

Connaisseur

Groentenboer schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:24:
Ik heb nu steeds vaker dat ik mijn telefoon wil beantwoorden maar dat ik bij het opnemen zelf niets hoor en mijn tegenpartij ook niet. Iemand vaker meegemaakt? Ik gebruik een pre-rooted stock kernel.
Ja herkenbaar (icm MIUI-XJ). Ik moet vaak meerdere keren wat zeggen eer ik reactie krijg.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:22
Ik heb mij HTC Desire nu S-Off met Revolutionary, maar hoe kan ik er nu simpel een custom rom op installeren, want ik zie meerdere methodes Amon_Ra's, ClockworkMod Recovery, ROM Manager, want ik wil CyanogenMod + Google Apps installeren.

EDIT: Ik heb nu een install gedaan met Revolutionary, maar nu blijft CM boot logo in een loop lopen, terwijl ik tussen door Welcome to HTC Desire menu zie.

Dit is wat ik heb uitgevoerd:
bootmanager > recover > install zip from sdcard > zip CM en daarna Google Apps

[ Voor 38% gewijzigd door Hari-Bo op 03-12-2011 11:15 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt dus geen enkel recovery geinstalleerd? Lees de startpost nog eens door en misschien zie je dan in waar je de fout in ben gegaan.

Ik raad je trouwens de 4ext aan of als 2e keuze amon_ra als recovery.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 03-12-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Anoniem: 237909 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:44:
je hebt dus geen enkel recovery geinstalleerd? Lees de startpost nog eens door en misschien zie je dan in waar je de fout in ben gegaan.

Ik raad je trouwens de 4ext aan of als 2e keuze amon_ra als recovery.
Nee ik heb geen enkele recovery geinstalleerd, ik heb deze stappen gevolgd via de wiki van CM zelf.
Is er op een andere manier bijvoorbeeld Amon Ra nog te installeren buiten android om, via Revolutionary oid?

[ Voor 11% gewijzigd door Hari-Bo op 03-12-2011 12:17 ]

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, het heet androidflasher. Dat was voor mij de allereenvoudigste manier om recovery te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Anoniem: 237909 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:32:
ja, het heet androidflasher. Dat was voor mij de allereenvoudigste manier om recovery te flashen.
Maar dan moet je in Android USB debugging enabled hebben, maar daar kan ik nu niet meer bijkomen omdat het OS op het splash screen blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Het lijkt mij dat je wel een recovery geïnstalleerd hebt staan anders kan je nooit "install zip from sdcard" hebben uitgevoerd. Ik zou in recovery alles wipen en de CM7 rom opnieuw proberen te installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 03-12-2011 12:43 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Laguna schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:42:
Het lijkt mij dat je wel een recovery geïnstalleerd hebt staan anders kan je nooit "install zip from sdcard" hebben uitgevoerd. Ik zou in recovery alles wipen en de CM7 rom opnieuw proberen te installeren.
Dat heb ik al geprobeerd met Revolutionary, maar ik heb nu Amon Ra erop gekregen en ga nu dezelfde stappen uitvoeren.

En wat leren we hiervan, ALTIJD een backup maken. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Hari-Bo op 03-12-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-06 17:04

shinchan03

Niels

Ik heb nu proberen de MildWild V-1.8 based on Oxygen 2.3.2 HTC Desire proberen te installeren, maar krijg de volgende melding. Iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen. Heb op XDA al het topic doorgespit, zie wel meer mensen met het probleem maar geen begrijpelijk antwoord.

Install from sdcard...
Finding update package...
Opening update package...
Verifiying update package...
E:Wrong digest:
system/app/Browser.apk
E:Verification failed

Installation aborted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Zou iemand misschien de downloadlink naar v1.8 kunnen posten, aangezien de link op xda voor mij nog steeds niet werkt :? Bedankt alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
shinchan03 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:10:
Ik heb nu proberen de MildWild V-1.8 based on Oxygen 2.3.2 HTC Desire proberen te installeren, maar krijg de volgende melding. Iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen. Heb op XDA al het topic doorgespit, zie wel meer mensen met het probleem maar geen begrijpelijk antwoord.

Install from sdcard...
Finding update package...
Opening update package...
Verifiying update package...
E:Wrong digest:
system/app/Browser.apk
E:Verification failed

Installation aborted.
Kan het zijn dat je de verificatie (in Recovery) uit moet zetten, omdat de zip niet is ge-signed? Normaliter niet nodig, maar wellicht het proberen waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
dafmay schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:47:
Zou iemand misschien de downloadlink naar v1.8 kunnen posten, aangezien de link op xda voor mij nog steeds niet werkt :? Bedankt alvast...
http://api.viglink.com/ap...glnk_jsonp_13229248260482

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MildWild is een fijne rom, volledig vergelijkbaar met Oxygen, maar Wifi is een ramp! Het is sowieso iets dat veel aosp rom's hebben, maar in MildWild is het helaas nog erger. Gelukkig maak ik weinig gebruik van wifi, maar het zou fijn zijn als het goed werkt wanneer je het wilt gebruiken....denk misschien maar weer terug naar GingerVillain 3.3.

Edit : ik was abuis, wifi functioneert prima. Het is de nieuwere Market app versie die het soms niet lekker doet (icm wifi).

[ Voor 16% gewijzigd door dafmay op 04-12-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
dafmay schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:03:
MildWild is een fijne rom, volledig vergelijkbaar met Oxygen, maar Wifi is een ramp! Het is sowieso iets dat veel aosp rom's hebben, maar in MildWild is het helaas nog erger. Gelukkig maak ik weinig gebruik van wifi, maar het zou fijn zijn als het goed werkt wanneer je het wilt gebruiken....denk misschien maar weer terug naar GingerVillain 3.3.
En wat is volgens jou dan zo'n ramp?
Thuis staat wifi ook constant op...heb er geen problemen met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:23
Ik wil CM7 flashen, maar hoe zit dat nou precies met A2SD ? Ik wil niet het gezeik hebben dat ik constant ruimtegebrek heb. Ik heb expres een snel (Class 10) 16GB kaartje gekocht dus wil zoveel mogelijk op m'n kaartje hebben, maar uiteraard wel met de beste performance (omdat ALLES op je kaartje hebben ook niet goed is las ik ergens).

Wat moet ik dan precies doen? Want dat wordt me niet helemaal duidelijk.

Ik zie namelijk in de CM7 thread op XDA dat ze het hebben over Legacy App2SD (Simple2Ext, of een commandline script). Maar verderop in de thread hebben ze het ook over DarkTremor's script :?

Help!

Ik heb nu de Runnymede ROM, v2.4. Die bevalt qua geheugengebruik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:12
Als je de topicstart leest staat daar precies hoe je CM7 incl. apps2sd installeert. Daarna heb je ruimte genoeg (zeker icm de cm7 Hboot) ik heb het nu ook draaien met circa 130 apps in de drawer en nog 150 MB over.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6871627/Meuk/screenshot-1322934279467.png

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Bedankt, dan weet ik genoeg.

Draai jij CM7 of CM7.1 ?

Edit: Net CM7 geinstalleerd, maar gelijk in het begin gaat hij al m'n apps al terugzetten omdat die in m'n Gmail account gebackupt staan. Maar dan zit ik gelijk in de problemen omdat hij niet genoeg ruimte heeft.

Ik zag ergens bij App2SD Gui dat de market cache maar 5MB was, en dat hij op dat moment ook redelijk vol zat.

Waarom is die market cache zo klein, en waarom krijg ik daar gelijk na het installeren van de ROM al gezeik mee? Lijkt me niet helemaal te kloppen :?

Trouwens met CM7 HBOOT (Van AlphaRev).

Edit2: Dit kan misschien helpen, even proberen: StarC in "[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3"

[ Voor 94% gewijzigd door ThinkPad op 03-12-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Laatst online: 10-06 17:04

shinchan03

Niels

dafmay schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:18:
[...]

Kan het zijn dat je de verificatie (in Recovery) uit moet zetten, omdat de zip niet is ge-signed? Normaliter niet nodig, maar wellicht het proberen waard...
Ik had Amon_Ra als recovery, daarmee lukte het niet.
Daarna heb ik 4ext recovery weer geïnstalleerd en werkt het nu weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik heb al root, wou ext aanmaken en de laatste nightly installeren. Ben dus gewoon weer vanaf het begin begonnen.

Unrevoked: Geinstalleerd
HTC Sync: Geinstalleerd & verwijderd
Drivers: Geinstalleerd & niet verwijderd

Als ik nu via Unrevoked probeer de Amon Ra recovery te installeren dan reboot de Desire naar HBOOT, en vanaf dat moment doet hij niets meer. Hij zit gewoon een beetje in HBOOT te chillen. Unrevoked zegt "waiting for bootloader; make sure driver is installed".

Wat kan er verkeerd gaan?

Edit; wat extra info
Hboot: 0.089.0001
Radio: 5.11.05.27

Rom: Cyanogenmod 7
S-on

[ Voor 8% gewijzigd door Obiter dictum op 04-12-2011 13:40 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Net CM7.0.3 opnieuw geinstalleerd (met market cache fix), en na het installeren in die wizard m'n GMail account ingesteld. Nu heb ik alleen nog niet al m'n apps terug :S

De eerste keer dat ik CM7 installeerde ging hij automatisch al m'n apps installeren, maar nu doet hij dat niet.

Kan ik dat ook ergens handmatig aanroepen dat hij dat moet gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Even de market openen en dan moet je geloof ik iets accepteren en dan komen ze wel terug denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dat dacht ik ook, en die melding dat ik iets moest accepteren kreeg ik ook ja. Maar toch doet hij het niet. Toen de eerste keer kreeg ik ook automatisch m'n homescreen achtergrond weer terug, maar die heb ik nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Vreemd, bij mij ging hij toen telkens netjes alle aps downloaden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

[YouTube: http://youtu.be/s69q_Q5QI_s]
Ben benieuwd als hij uit en stabiel is ga ik het proberen. Ziet er nu al lekker soepel en snel uit.

YouTube: Ice Cream Sandwich on HTC Desire Bravo (with HW Hack)
(nog een filmpje)

Dev pagina
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660

What's working:
WiFi
SMS
GPS
Sound
Calling
Touchscreen
Stable 3G
Gmail sync + calendar working with gmail
SD read/write
All sensors
BT
Picaza sync
Fixed permissions (3rd party apps that needed maps now works)
Headphones
App2sd ( the stock included not app2sd+ or app2ext)
GoogleBackup

What's not working:
Camera
HW accelration
Forgot to add USB (charges + adb nothing more)
and probably alot more

[ Voor 78% gewijzigd door kaasaanfiets op 04-12-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
is er een manier om een terminal emulator te draaien zonder daarvoor eerst naar de market te gaan?

ik heb zojuist Cool3D Aces v5 ROM geinstalleerd, alleen zit daarmee het geheugen na installatie meteen vol. :')
een oplossing volgens de ontwikkelaar is de Dalvik-cache verhuizen naar de SD kaart (ik heb een ext-4 partitie van 2 gig vrij)
alleen met slechts 174 kb laat niks zich vanuit de market installeren, de vendor.apk loopt dan telkens vast.

wie weet raad :?

de recovery is overigens AmonRA 2.0 afaik is dat de laatste nieuwe

edit: ik ga wel naar een andere ROM, developers die zo'n fout maken... |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Shanquish op 04-12-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ThinkPadd schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:19:
Net CM7.0.3 opnieuw geinstalleerd (met market cache fix), en na het installeren in die wizard m'n GMail account ingesteld. Nu heb ik alleen nog niet al m'n apps terug :S

De eerste keer dat ik CM7 installeerde ging hij automatisch al m'n apps installeren, maar nu doet hij dat niet.

Kan ik dat ook ergens handmatig aanroepen dat hij dat moet gaan doen?
Ik loop tegen hetzelfde aan, het is zelfs zo dat een deel van mijn apps op de ene gmailaccount staan en een deel op andere gmail account en een deel is op geen van beide. Ik zie zelfs dat niet alles van 1 account wordt geinstalleerd. Het is heel raar hoe android market werkt. Het werkt maar half lijkt het.

Log in op je google account op de pc en kijk daar bij dashboard welke apps er bij jouw google account horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 05:04
shameete schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:12:
is er een manier om een terminal emulator te draaien zonder daarvoor eerst naar de market te gaan?

ik heb zojuist Cool3D Aces v5 ROM geinstalleerd, alleen zit daarmee het geheugen na installatie meteen vol. :')
een oplossing volgens de ontwikkelaar is de Dalvik-cache verhuizen naar de SD kaart (ik heb een ext-4 partitie van 2 gig vrij)
alleen met slechts 174 kb laat niks zich vanuit de market installeren, de vendor.apk loopt dan telkens vast.

wie weet raad :?

de recovery is overigens AmonRA 2.0 afaik is dat de laatste nieuwe

edit: ik ga wel naar een andere ROM, developers die zo'n fout maken... |:(
Verwijder voordat je gaat flashen wat apps uit je de ROM die je toch niet gebruikt. Bijv. wallpapers, stk.apk, talk, picotts.apk en maps weegt ook wel wat en heb je niet direct nodig. Zo bespaar je wat ruimte. Je kan het later altijd weer installeren als je het nodig hebt.

Je kan ook nog proberen om het via adb te installeren, dus in cmd type je adb.exe install $filename.apk

[edit]
Of, misschien kan je via adb shell wel je dalvik-cache verplaatsen

[ Voor 3% gewijzigd door DrNizeGuy op 04-12-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo.... gaat Runnymede ineens van 2.5.1 naar 3.0.3.... iemand deze versie al geinstalleerd? Zijn er verbeteringen merkbaar? Mijn allergrootste ergernis is dat whatsapp erg traag is.

(ik vraag me af of dat komt omdat whatsapp geheel naar SD wordt gedwongen door dat scriptje XD2SDX?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
DrNizeGuy schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:52:
[...]

Verwijder voordat je gaat flashen wat apps uit je de ROM die je toch niet gebruikt. Bijv. wallpapers, stk.apk, talk, picotts.apk en maps weegt ook wel wat en heb je niet direct nodig. Zo bespaar je wat ruimte. Je kan het later altijd weer installeren als je het nodig hebt.

Je kan ook nog proberen om het via adb te installeren, dus in cmd type je adb.exe install $filename.apk

[edit]
Of, misschien kan je via adb shell wel je dalvik-cache verplaatsen
dat ADB ben ik inderdaad ook mee bezig, heb me in de SDK verdiept en inmiddels zou ik daarmee wel wat verder moeten komen.ware het niet dat geen enkele CoolDev ROM meer start 8)7

inmiddels heb ik er maar een andere 8GB SD kaart in gedaan, en deze gepartitioneerd (64mb swap, 2048 EXT4 )
vervolgens probeer ik zowelCool3D Aces als Runny te installeren. dat installeren gaat goed, maar bij de telefoon opnieuw opstarten dan blijft ie maar op het bootloader? (iig het eerste scherm zodra je 'm aanzet) vast staan. hetzelfde als bij BlissyMede.
mijn HBOOT is de 0.93 van AlphaRev, is die wellicht minder compatibel met Coolexe Roms?
want bijv. GingerVillain gaat wél helemaal goed, maar ja.. ik zou graag weer eens een ROM met sense willen proberen...

opgelost...

ik heb eerst een originele RUU van HTC gedraait (die laatste van 2.3) om vervolgens met revolutionary de boel weer te rooten.
dan via de revolutionary recovery de Cool3D aces te installeren, en het lijkt erop dat er weer leven in zit want de ROM start door :)

kan natuurlijk alle oude zut weer terugzetten, maar helemaal opnieuw beginnen met de paar apps die ik vaak gebruikte schoont de boel natuurlijk ook weer lekker op :)

[ Voor 21% gewijzigd door Shanquish op 05-12-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-06 14:33
Anoniem: 237909 schreef op maandag 05 december 2011 @ 00:59:
Zo.... gaat Runnymede ineens van 2.5.1 naar 3.0.3.... iemand deze versie al geinstalleerd? Zijn er verbeteringen merkbaar? Mijn allergrootste ergernis is dat whatsapp erg traag is.

(ik vraag me af of dat komt omdat whatsapp geheel naar SD wordt gedwongen door dat scriptje XD2SDX?)
Ik heb 2.5.1 draaien, maar ook een lange tijd op 1.0 gezeten en nooit last gehad van whatsapp vertragingen. Moet eerlijk zijn dat het aantal conversaties klein is omdat ik vaak alle berichten wis. Heb een class 10 kaartje en gebruik XD2SDX. Enig nadeel is wel met de ROM dat ik alleen contact foto's zie van 'interne' foto's. Zodra ik iemand ook met facebook heb gelinked krijg ik geen foto meer bij de whatsapp, ook niet de 'interne'. Dat is wel een verbetering waard! (99% zeker dat dit met stock rom wel goed was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb maar 5 korte conversaties, ik wis de laatste tijd ook alles, ook de whatsapp fotos en videos heb ik opgeruimd van 200+ naar 15 of zo.

Ik heb ook class 10, en zelfs opnieuw gepartitioneerd en 4ext zegt mij dat het goed is gealligment. Snap echt niet waarom ik wel last heb en jullie niet. Hoofdzakenlijk heb ik vette lag na het maken en versturen van foto via whatsapp.

Edit: Nu alweer vette crash na foto maken via whatsapp. Beeld springt meteen na de flits op zwart en reageert minuten lang nergens meer op, battery eruit halen is enige optie.

Wil jij 10 keer achter mekaar foto maken en sturen naar willekeurig iemand ter test hoe dat bij jou gaat?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 05-12-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
zeg, met die nieuwe HBOOT van Revolutionary is het niet meer mogelijk terug te gaan naar S-on en dergelijke door middel van een RUU ?
ik wilde zojuist naar een stock rom terug, enkel blijft S-on actief... :?

[ Voor 22% gewijzigd door Shanquish op 05-12-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

shameete schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:11:
zeg, met die nieuwe HBOOT van Revolutionary is het niet meer mogelijk terug te gaan naar S-on en dergelijke door middel van een RUU ?
ik wilde zojuist naar een stock rom terug, enkel blijft S-on actief... :?
Je bedoelt hij blijft S-off? Anders kan je het nog op deze manier proberen:

Laguna in "[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Iemand de ICS rom al draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 05:04
ICS gisteren geprobeerd. Draait opzich wel aardig, alleen wordt m'n telefoon vrij warm. Toch maar weer terug naar Oxygen gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Laguna schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:15:
[...]

Je bedoelt hij blijft S-off? Anders kan je het nog op deze manier proberen:

Laguna in "[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3"
yup, ik had me er inmiddels al wat in zitten verdiepen, en kwam hier uit
Be aware, if you are S-off with an R2 hboot (example: CM7 r2), this has Write protection on it. This means that an RUU will NOT overwrite it. The hboot will remain and may effectively void warranty. It ia also worth noting that if you don't want to overwrite the hboot (remainign s-off) you must ensure that the /system size of the hboot will fit the RUU in it. CM7 is 145MB, which is much smaller than the stock 250 MB, so a sense RUU's system will NOT fit.
heb met dat PB99IMG.zip zitten rommelen, maar jouw post helpt me weer een stukje verder, tnx! _/-\o_

want m'n telefoon is nu wel 'gek' ingericht.
als ik 'm aan wil zetten moet eerst de batterij eruit en er terug in, dan gaat ie pas aan.
vervolgens kom ik in een HBOOT 6.93.1002
en als ROM staat nu de stock van HTC erop, namelijk die laatste nieuwe, die ze zelf als RUU aanbieden.
als ik nu in HBOOT voor Recovery kiest, mist ie natuurlijk iets, en wordt ik getrakteerd op een mooi uitroepteken in een driehoek 8)7

EDIT: inmiddels is ie weer S-ON, nu weer even verder klooien :) en met de laatste officiele RUU van HTC (2.3) start ie ook weer helemaal door. ipv hangen op het HTC scherm of een loop in de bootloader :)

nu is ie dus weer zo goed als stock, gaan we weer overnieuw beginnen met rooten :P

[ Voor 29% gewijzigd door Shanquish op 05-12-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Obiter dictum schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:36:
Ik heb al root, wou ext aanmaken en de laatste nightly installeren. Ben dus gewoon weer vanaf het begin begonnen.

Unrevoked: Geinstalleerd
HTC Sync: Geinstalleerd & verwijderd
Drivers: Geinstalleerd & niet verwijderd

Als ik nu via Unrevoked probeer de Amon Ra recovery te installeren dan reboot de Desire naar HBOOT, en vanaf dat moment doet hij niets meer. Hij zit gewoon een beetje in HBOOT te chillen. Unrevoked zegt "waiting for bootloader; make sure driver is installed".

Wat kan er verkeerd gaan?

Edit; wat extra info
Hboot: 0.089.0001
Radio: 5.11.05.27

Rom: Cyanogenmod 7
S-on
Ik schop mezelf even omdat ik er echt mee vast zit. Ik heb veel zitten klooien, maar vind nergens een oplossing. Voor de goede orde; ik draai nu al maanden CM7, en eigenlijk is het enige wat ik wil veranderen dat ik een ext partitie krijg met A2SD. Hiervoor is de Amon Ra recovery vereist, en die krijg ik er dus niet op.

Als er meer info nodig is; roep maar ik geef het ASAP!

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Waarom gebruik je geen andere recovery? Ik gebruik 4EXT Recovery en die is in mijn opinie de beste recovery die je kunt hebben, heeft heel veel opties. Daarmee kun je ook je SD kaart indelen in partities enzo.

[ Voor 30% gewijzigd door ThinkPad op 05-12-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 22:46
Ik heb even hulp nodig.

Nadat ik CM7 geinstalleerd had , ging mijn geheugen toch weer best snel, en zat al snel weer op de 15mb.

Nu lees ik overal over de APP2SD oplossing, maar ik vat het hele verhaal niet zo. Heel er thuis in technische termen zoals HBOOT etc ben ik niet, maar in grote lijnen vat ik het , en wat het mij ook gelukt om de custom rom te installeren.

Ik heb met behulp van de startpost het volgende gedaan:

1. In het 'biosje' (clockwork?) gestart dmv VOLUME DOWN and POWER BUTTON
2. Naar Advanced gegaan en partitie ingesteld op 512MB + 0 swap.
3. CM7+Google Apps + Darktremor zip bestanden op mijn SD kaart gezet, en vervolgens ook in die volgorde geinstalleerd
4. Phone gereboot, en die GUI app gedownload.

Maar nu ? Ik snap eerlijk gezegd de settings niet allemaal, maar ik zie dat de apps die ik installeer gewoon weer intern geheugen afsnoepen.

Wat doe ik fout?

EDIT: toch al flink wat apps geinstalleerd, en er is maar 10 MB af volgens APP beheer onder settings. Dus het lijkt toch wel te werken. Snap ik toch de bedoeling/werking niet helemaal?

Ik zie bijv boven aan deze pagina dat hij NA het installer van 130 apps nog 150 mb overheeft!??

Als iemand een duidelijke instructie heeft, lees ik die wel na; maar overal staat het kort en bondig; en wordt er denk ik al vanuit gegaan dat je diepgaande kennis van de stappen hebt..

Ik wil maar 1 ding; meer geheugen vrij :-(

[ Voor 22% gewijzigd door Kappade op 05-12-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Eeeennnnnn het gaat van kwaad tot erger :S

Ik heb zoals in de OP staat EASEUS gebruikt om een 3 gig fat32 en een 1 gig EXT3 partitie aan te maken. Dit via een micro/mini SD adapter en die via USB (dus buiten de Desire om) aan de PC gehangen. Ging goed. Glijk drie zipjes in de root geplaatst; CM's laatste Nightly, Darktremor en Gapps. Alles geïnstalleerd via recovery, ging prima.

Nu vindt Android mijn SD kaart niet meer...Windows ziet gewoon de 3 gig fat32, in de recovery kon ik de SD kaart óók gewoon benaderen maar Android herkent hem gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
JRKAP schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:29:
Ik heb even hulp nodig.
Maar nu ? Ik snap eerlijk gezegd de settings niet allemaal, maar ik zie dat de apps die ik installeer gewoon weer intern geheugen afsnoepen.

Wat doe ik fout?

EDIT: toch al flink wat apps geinstalleerd, en er is maar 10 MB af volgens APP beheer onder settings. Dus het lijkt toch wel te werken. Snap ik toch de bedoeling/werking niet helemaal?

Ik zie bijv boven aan deze pagina dat hij NA het installer van 130 apps nog 150 mb overheeft!??
Je telefoon denkt nogsteeds dat het intern geheugen is, maar door die Dark Tremor App2SD worden je apps verplaatst naar je geheugen. Als het goed is zou je bij toepassingen aardig wat ruimte vrij moeten hebben, wat betekend dat het script werkt.

Je kunt als je die GUI opstart zien of je apps naar SD kaart worden verplaatst, dan is het "Move to SD" dingetje groen ;)

En als je de CM7 HBOOT gebruikt heb je nog meer vrije ruimte. Dat zal diegene (janvanduschoten geloof ik) ook wel hebben gedaan. Dan kun je inderdaad makkelijk 130 apps hebben en nogsteeds 150MB vrij hebben.
Obiter dictum schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:30:
Eeeennnnnn het gaat van kwaad tot erger :S

Ik heb zoals in de OP staat EASEUS gebruikt om een 3 gig fat32 en een 1 gig EXT3 partitie aan te maken. Dit via een micro/mini SD adapter en die via USB (dus buiten de Desire om) aan de PC gehangen. Ging goed. Glijk drie zipjes in de root geplaatst; CM's laatste Nightly, Darktremor en Gapps. Alles geïnstalleerd via recovery, ging prima.

Nu vindt Android mijn SD kaart niet meer...Windows ziet gewoon de 3 gig fat32, in de recovery kon ik de SD kaart óók gewoon benaderen maar Android herkent hem gewoon niet.
Waarom lees je mijn post niet? Ik zei namelijk dat je beter via recovery je SD kaart kan formatteren. En als tip gaf ik je mee om de 4EXT Recovery te gebruiken. Probeer dat eens, ik denk namelijk dat je het jezelf te moeilijk maakt nu ;)

[ Voor 80% gewijzigd door ThinkPad op 06-12-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schijnbaar heeft Runnymede 3.0.3 een nieuwe splashscreen? De beatslogootje is weg en er is nu geloof ik de splashscreen van samsung nexus s of zo ervoor in plaats gekomen (heel veel kleurige vierkantjes die zichzelf omdraaien).

Ik had hem al eens geinstalleerd en vond hem veel te hyper. Alle vierkantjes draaiden belachelijk snel om en het was net of mijn phone de splashscreen versneld afspelen liet zien. Nu in 3.0.3 oogt het godzijdank rustiger en is ook veel leuker om naar te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
dat kun je instellen bij instellingen -->RCMix3D tweaks ;)
onder extra's kun je verschillende bootanimations en downanimations instellen.

sinds gisteravond eindelijk weer een werkende telefoon *O*
nadat ie dus weer helemaal stock was, heb ik 'm weer geroot en S-Off met Revolutionary.
die vervolgens de laatste Recovery laten downloaden en installeren.
ik heb eerst nog wat zitten rommelen met Cool3D RunnyMede v4 Bravo, toen ik die uiteindelijk draaiend had heb ik nog wat met een andere (nqs) kernel zitten spelen.. maar ik bleef maar proces crashes houden (android.acore).

toen ben ik even verder gaan kijken en kwam ik (net zoals wat anderen hierzo) bij Runnymede AIO V3.0.3 terecht, en die loopt erg netjes :)

ik heb heel lang met gingervillain gedraaid en launcherpro, dan is een ROM met Sense toch wel weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@shameete, mijn ervaring met 3.0,3 is ook dat ie erg soepel loopt. Nauwelijks lag. Maar whatsapp is gewoon gruwelijk. Ik weet eigenlijk niet zeker of het wel aan whatsapp ligt of aan de camera-app. Als ik een foto neem dan is ie echt paar seconden zwart en dan pas is ie verzonden. Vroeger met andere roms kreeg ik nog de tijd om op annuleren te drukken, bij deze rom is het gewoon onmogelijk, daar reageert ie 10 seconden te langzaam voor.

Zou jij 10 fotos achter mekaar willen maken en verzenden naar een persoon? Mag ook wel 3 fotos hoor maar 10 zou meer uitsluitsel geven. Als je 3 doet en ze hebben allemaal zwarte schermen en je wacht een aantal seconden weet ik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Anoniem: 237909 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:18:

Wil jij 10 keer achter mekaar foto maken en sturen naar willekeurig iemand ter test hoe dat bij jou gaat?
ik heb 10 foto's gemaakt vanuit whatsapp en gestuurd naar dezelfde persoon en het lijkt erop dat hij idd langzamer is. Als ik hem kill en dan open dan duurt het nu toch zo'n 5 a 6 seconden (zwart scherm).
Als ik hem hierna weer open is hij wel meteen open (zit natuurlijk nog in de 'cache').
Zou het niet komen door het probleem wat ik eerst omschreef?
Contacten met een facebook link krijgen geen foto's. Misschien probeert hij deze op te halen maar mislukt dit ofzo wat langer duurt. Heb net alle conversaties verwijdert en hij is weer snel.
Misschien een post waard op XDA naar sebastiaan15? Ik kan nog steeds niet posten omdat ik geen 10 posts heb gemaakt :| Zou dit graag opgelost willen hebben. Heel irritant zonder contact foto's in whatsapp. Enkel contacten zonder facebook zie ik de foto van (als ik die zelf had toegevoegd intern).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:53
Ik heb momenteel ICS op mijn telefoon. Werkt super met HW-acceleration. Ik heb er geen last van dat de telefoon warm wordt. Enige waar ik wel last van heb is het weinige interne geheugen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

elpino.rv schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:01:
[...]

ik heb 10 foto's gemaakt vanuit whatsapp en gestuurd naar dezelfde persoon en het lijkt erop dat hij idd langzamer is. Als ik hem kill en dan open dan duurt het nu toch zo'n 5 a 6 seconden (zwart scherm).
Als ik hem hierna weer open is hij wel meteen open (zit natuurlijk nog in de 'cache').
Zou het niet komen door het probleem wat ik eerst omschreef?
Contacten met een facebook link krijgen geen foto's. Misschien probeert hij deze op te halen maar mislukt dit ofzo wat langer duurt. Heb net alle conversaties verwijdert en hij is weer snel.
Misschien een post waard op XDA naar sebastiaan15? Ik kan nog steeds niet posten omdat ik geen 10 posts heb gemaakt :| Zou dit graag opgelost willen hebben. Heel irritant zonder contact foto's in whatsapp. Enkel contacten zonder facebook zie ik de foto van (als ik die zelf had toegevoegd intern).
Die 10 postjes had ik ook vrij snel gemaakt, gewoon steeds iets posten als: oh wat mooi, Zo dat heb je netjes gedaan zeg. Ik adviseer zwart wit ipv wit zwart. (geen gelieg hoor maar gewoon wat schrijven) en dan heb je die 10 postjes zo, doe het niet in 1 dag want dat wordt opgemerkt denk ik.

Ik heb wel facebookapp geinstalleerd (gaat helaas automagisch met deze rom) maar ik heb hem niet ingesteld of in gebruik. Sinds kort heb ik wel facebook weer geactiveerd. Ik zal eens kijken of het wat uitmaakt en facebook weer instellen op de phone.

Ik ervaar overigens hetzelfde, dat whatsapp soms snel open is omdat ie nog in cache zit maar fotos maken/versturen heeft een te grote impact op de stabiliteit. Soms crasht ie en blijft ie hangen in zwart scherm. (ik praat nu wel over 2.5.1 he)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 06-12-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 08:58:
@shameete, mijn ervaring met 3.0,3 is ook dat ie erg soepel loopt. Nauwelijks lag. Maar whatsapp is gewoon gruwelijk. Ik weet eigenlijk niet zeker of het wel aan whatsapp ligt of aan de camera-app. Als ik een foto neem dan is ie echt paar seconden zwart en dan pas is ie verzonden. Vroeger met andere roms kreeg ik nog de tijd om op annuleren te drukken, bij deze rom is het gewoon onmogelijk, daar reageert ie 10 seconden te langzaam voor.

Zou jij 10 fotos achter mekaar willen maken en verzenden naar een persoon? Mag ook wel 3 fotos hoor maar 10 zou meer uitsluitsel geven. Als je 3 doet en ze hebben allemaal zwarte schermen en je wacht een aantal seconden weet ik genoeg.
ik kan het inderdaad bevestigen, helaas ;(
foto's doorsturen naar m'n andere (zakelijke) whatsapp op m'n blackberry geeft inderdaad een behoorlijke lag en zwart scherm.
ook de foto's van de contacten die gelinkt zijn met facebook komen niet goed door, gelinkt met twitter is dan weer geen probleem. contacten die met twitter én facebook gelinkt zijn komen ook niet goed door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameete schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:16:
[...]

ik kan het inderdaad bevestigen, helaas ;(
foto's doorsturen naar m'n andere (zakelijke) whatsapp op m'n blackberry geeft inderdaad een behoorlijke lag en zwart scherm.
ook de foto's van de contacten die gelinkt zijn met facebook komen niet goed door, gelinkt met twitter is dan weer geen probleem. contacten die met twitter én facebook gelinkt zijn komen ook niet goed door.
Oke, het ligt dus niet aan mij of aan mijn phone. Jammer, hoop toch op een onverwachte tweak of snelheidsverbetering de komende tijd.

Aan facebook ligt het denk ik niet? Ik had FB-app wel geinstalleerd staan maar niet in gebruik gehad de afgelopen tijd. Nu ik hem in gebruik heb genomen valt idd op dat de fotos van FB niet gelinkt worden aan contacten (=reactie op elpino.rv)

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 06-12-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

ThinkPadd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 00:19:
Waarom lees je mijn post niet? Ik zei namelijk dat je beter via recovery je SD kaart kan formatteren. En als tip gaf ik je mee om de 4EXT Recovery te gebruiken. Probeer dat eens, ik denk namelijk dat je het jezelf te moeilijk maakt nu ;)
Geprobeerd; het flashen van een nieuwe recovery gaat niet. Weet niet meer precies wat de melding is, maar er gebeurt dat iets, krijg na een paar tellen een melding dat een bepaald bestand wél is gevonden maar niet gemount kan worden. Telefoon reboot 2 of 3 keer en terug bij af.

Anyway, ik ben volgens mij gewoon teveel "uit" het hele rootgebeuren. Na goed een dag kutten geen steek verder, echt nada. Jammer, had graag wat meer intern gehad, maar ik ga het denk ik gewoon nog maar even een half jaartje uitzingen zonder. Nandroidje terug, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Obiter dictum schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:46:
[...]

Geprobeerd; het flashen van een nieuwe recovery gaat niet. Weet niet meer precies wat de melding is, maar er gebeurt dat iets, krijg na een paar tellen een melding dat een bepaald bestand wél is gevonden maar niet gemount kan worden. Telefoon reboot 2 of 3 keer en terug bij af.
Hoe heb je die 4EXT Recovery geflashed dan? Hij moet namelijk niet via je huidige recovery, maar via je bootloader (dat witte scherm met groene android poppetjes) wat je krijgt als je volume down + power ingedrukt houdt bij opstarten. En als je die nieuwe recovery dan in de root van je SD zet, en PB99IMG.zip noemt dan moet hij hem als het goed is gewoon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ah, nu snap ik waarom dat in elk geval verkeerd ging. Niet omdat de telefoon kut is, maar omdat ik een volslagen mongool ben; ik probeerde dat steeds vanuit recovery. Mss toch maar weer even de draad oppakken dan! Onvoorstelbaar dat ik zo'n domme fout heb gemaakt :s.

Edit; yay voor ego, meh voor voortgang. Ben toch een minder grote mongool dan geschetst; PB99IMG.zip (4ext 2.1.3) ; in root gezet, bootloader gestart. Die scant dan direct een paar zipjes (CM7 nightly, Gapps en DTscript), ziet vervolgens PB99IMG en probeert er iets mee te doen maar dat lukt niet. Ik krijg een hele korting melding, te kort om te lezen. Recovery is in elk geval niet gewijzigd.

[ Voor 39% gewijzigd door Obiter dictum op 06-12-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Dan houdt het voor mij ook op, zo'n expert ben ik ook weer niet. Misschien dat iemand anders het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Obiter dictum schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:23:
Ah, nu snap ik waarom dat in elk geval verkeerd ging. Niet omdat de telefoon kut is, maar omdat ik een volslagen mongool ben; ik probeerde dat steeds vanuit recovery. Mss toch maar weer even de draad oppakken dan! Onvoorstelbaar dat ik zo'n domme fout heb gemaakt :s.

Edit; yay voor ego, meh voor voortgang. Ben toch een minder grote mongool dan geschetst; PB99IMG.zip (4ext 2.1.3) ; in root gezet, bootloader gestart. Die scant dan direct een paar zipjes (CM7 nightly, Gapps en DTscript), ziet vervolgens PB99IMG en probeert er iets mee te doen maar dat lukt niet. Ik krijg een hele korting melding, te kort om te lezen. Recovery is in elk geval niet gewijzigd.
via rommanager is het ook mogelijk een recovery te flashen. weet niet of je dat al geprobeerd hebt?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Jep, hij lijkt dan wat te downloaden, maar er gebeurt daarna niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Obiter dictum schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:07:
hmm, er zou volgens mij een melding moeten komen, dat de installatie geslaagd is...

je kunt het ook via ADB proberen. onderstaand het stappenplan gekopieerd uit een thread van de Nexus S op XDA. Zou hetzelfde moeten gaan, alleen met een andere bestandsnaam. Je moet dan wel eerst een recovery hebben gedownload voor je Desire.

1 - Download the ClockworkMod recovery image (for i9020A models, use this i9023 recovery image too!) 3024v3-i9023.img from [MOD][RECOVERY]Clockwork 3.0.2.4 New wipe & confirm menus!! i9023 & i9020 versions
2 - Save it to the Android SDK "tools" dir
3 - Open a command prompt go to run & type "CMD" & hit enter
4 - Switch to the directory where you unzipped the Android SDK & go to "tools"
5 - Then type "fastboot flash recovery 3024v3-i9023.img" & hit enter

You should get something like this, if not your image is corrupted, download it again

sending 'recovery' (3980 KB)... OKAY [ 0.621s]
writing 'recovery'... OKAY [ 0.511s]
finished. total time: 1.132s

6 - Then back on the SNS select Power Off (Reboot also works)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1007782

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
ThinkPadd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:05:
[...]

Hoe heb je die 4EXT Recovery geflashed dan? Hij moet namelijk niet via je huidige recovery, maar via je bootloader (dat witte scherm met groene android poppetjes) wat je krijgt als je volume down + power ingedrukt houdt bij opstarten. En als je die nieuwe recovery dan in de root van je SD zet, en PB99IMG.zip noemt dan moet hij hem als het goed is gewoon installeren.
ik heb die ook meteen maar erop gezet, ziet er inderdaad handig uit. :)
kan nu tenminste ook goed zien wat er in gebruik is en welke soort partitie er werkelijk wordt gebruikt.
(ik was bijv. in de veronderstelling dat ik ext4 gebruikte, bleek dus gewoon nog ext3 te zijn.
as we speak is ie dit dus ook aan het omzetten naar 4.

heb je die app ook gekocht?

[ Voor 4% gewijzigd door Shanquish op 06-12-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Nee app niet gekocht, zou niet weten waarom :) Als ik iedere week een nieuwe ROM op m'n telefoon aan het zetten was dan was het een ander verhaal geweest, maar zie er nu het nut niet van in :P

[ Voor 61% gewijzigd door ThinkPad op 06-12-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

ThinkPadd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:46:
Nee app niet gekocht, zou niet weten waarom :) Als ik iedere week een nieuwe ROM op m'n telefoon aan het zetten was dan was het een ander verhaal geweest, maar zie er nu het nut niet van in :P
Als je de rommanager bedoelt, die is er ook in een gratis variant...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik denk dat shameete op deze app doelt: 4EXT Recovery Control

Obiter dictum schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:07:
Ik zat net dus bij de app te kijken die ik hierboven noem, en daar zeggen ze dat die app alleen werkt als je S-OFF bent. Heb je je telefoon wel S-OFF gemaakt? Dat verklaart misschien waarom je de 4EXT Recovery er niet op krijgt. Ik kan me namelijk herinneren dat ik ook zoiets had voordat ik S-OFF was.

[ Voor 97% gewijzigd door ThinkPad op 06-12-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86020

Vanavond nog een keer goed van de Runnymede 3.03 AIO geproefd. Het is wel erg traag moet ik zeggen. Je zit soms echt te wachten tot het toestel iets doet. Dat is behoorlijk irritant. Denk dat ik toch maar weer terugga naar Oxygen. Die is me tot op heden nog het beste van allemaal bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

ThinkPadd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:26:
Ik zat net dus bij de app te kijken die ik hierboven noem, en daar zeggen ze dat die app alleen werkt als je S-OFF bent. Heb je je telefoon wel S-OFF gemaakt? Dat verklaart misschien waarom je de 4EXT Recovery er niet op krijgt. Ik kan me namelijk herinneren dat ik ook zoiets had voordat ik S-OFF was.
Nope, ben S-ON. Maar dat zou niet mogen uitmaken, heb verschillende versies van verschillende recoveries geprobeert te flashen. Amon-Ra, Clockwork en 4EXT. Van Clockworkmod zelfs nog de versie na mijn huidige (2.5.1 uit mijn hoofd), en die is sowieso uitgebracht vóór S-OFF überhaupt een optie was...

Volgens mij is ergens diep verscholen iets goed fucked als zelfs het flashen van een recovery met geen mogelijkheid meer gaat :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:12
[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3

Ik zou toch je toestel S-off maken (zie linkje hierboven) en dan kun je eenvoudig je custom recovery (en nog wel meer) wijzigen. Je zou dan ook eerst kunnen volstaan met een custom Hboot(de CM7 Hboot), dan heb je ook al je interne geheugen verdubbeld. Is het niet voldoende dan kun je een ext partitie aanmaken en een apps2sd script flashen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

janvanduschoten schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:28:
[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3

Ik zou toch je toestel S-off maken (zie linkje hierboven) en dan kun je eenvoudig je custom recovery (en nog wel meer) wijzigen. Je zou dan ook eerst kunnen volstaan met een custom Hboot(de CM7 Hboot), dan heb je ook al je interne geheugen verdubbeld. Is het niet voldoende dan kun je een ext partitie aanmaken en een apps2sd script flashen.
Bedankt voor de tip, maar wat ik niet snap is waarom het nodig is om S-OFF te zijn... Vroegah kon ik immers ook gewoon recoveries flashen met S-ON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Anoniem: 86020 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:02:
Vanavond nog een keer goed van de Runnymede 3.03 AIO geproefd. Het is wel erg traag moet ik zeggen. Je zit soms echt te wachten tot het toestel iets doet. Dat is behoorlijk irritant. Denk dat ik toch maar weer terugga naar Oxygen. Die is me tot op heden nog het beste van allemaal bevallen.
hmm, die ervaring deel ik niet, afgezien van de lag in whatsapp is het allemaal heel snel. in elk geval geen merkbare lag.
wellicht is het anders een idee om een andere kernel te flashen? die van SNQ staan goed aangeschreven als Sense kernel.
meer in elpino.rv in "[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obiter dictum schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:36:
[...]

Bedankt voor de tip, maar wat ik niet snap is waarom het nodig is om S-OFF te zijn... Vroegah kon ik immers ook gewoon recoveries flashen met S-ON
Als jij je Desire 2.3.3 (die officiele developers rom die HTC poosje geleden uitbracht) hebt gegeven lukt het niet op dezelfde eenvoudige manier om te rooten zoals bij 2.2.3 het geval was. Dan moet je perse s-off hebben vanwege de beveiliging die HTC heeft ingebouwd. Dat zou al je problemen verklaren.

Heb jij geen 2.3.3 maar nog gewoon de stock 2.2.3 dan weet ik nog steeds niet waarom je al die maffe problemen hebt. Misschien is de toestel dan toch beschadigd.
shameete schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:37:
[...]

hmm, die ervaring deel ik niet, afgezien van de lag in whatsapp is het allemaal heel snel. in elk geval geen merkbare lag.
wellicht is het anders een idee om een andere kernel te flashen? die van SNQ staan goed aangeschreven als Sense kernel.
Ben het met je eens... :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 07-12-2011 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:47:
Als jij je Desire 2.3.3 (die officiele developers rom die HTC poosje geleden uitbracht) hebt gegeven lukt het niet op dezelfde eenvoudige manier om te rooten zoals bij 2.2.3 het geval was. Dan moet je perse s-off hebben vanwege de beveiliging die HTC heeft ingebouwd. Dat zou al je problemen verklaren.

Heb jij geen 2.3.3 maar nog gewoon de stock 2.2.3 dan weet ik nog steeds niet waarom je al die maffe problemen hebt. Misschien is de toestel dan toch beschadigd.
Sinds ik als één van de eerste root heb gekregen geen seconde meer iets officieels erop gehad; baggerSense en baggertraagheid. Altijd geklooid tussen MIUI, Oxygen en ongeveer het laatste... half jaar ongeveer CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Anoniem: 86020 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:02:
shameete schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:37:
[...]

Als je AOI v3.0.3 hebt zit de SNQ kernel al in, zie changelog bij v2.3.

ps: ik vind hem ook totaal niet traag. Het moet dus iets bij jou zijn als ik de andere ervaringen lees. Misschien een trage SD kaart / niet goed gealigned etc?

[ Voor 9% gewijzigd door elpino.rv op 07-12-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan iemand mij uitleggen waarom ik na CM 7.1 ondanks woordvoorspelling aan, geen correcte woorden komen bij het typen? het enige wat ik zie, zijn de namen uit mn telefoonboek :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je de invoertaal van je keyboard goed staan?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
wat ik overigens wel heb is dat ie gisteravond ineens een melding gaf bij het opstarten van de browser dat het geheugen vol zit.
zoveel apps heb ik er nog helemaal niet op staan, en daarnaast is m'n ext4 partitie 2 gig groot. dus waar dat nu ineens weer vandaan komt :?

[ Voor 56% gewijzigd door Shanquish op 07-12-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mad Marty schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:39:
Heb je de invoertaal van je keyboard goed staan?
Nederlands :) en CM 7.1 erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
ah.. waarschijnlijk is dit het probleem...

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/2011-12-07_12-07-09.png

waarschijnlijk die onderste regel dus.. maar dat is toch de swap partitie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Laatst online: 17-05 18:40
n00bs schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:06:
[...]

Nederlands :) en CM 7.1 erop gezet.
CM7 heeft zelf geen nederlands woordenboek. Vandaar dat je hem niet ziet. Dat kun je moeilijk oplossen door hem erin te flashen, of makkelijk door bijvoorbeeld het ICS toetsenbord te installeren.

Toestenbord
Woordenboek

Of haal, alleen vandaag, voor 10 cent een geweldig alternatief toetsenbord: Swiftkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij staat:

152MB (26,2MB vrij)
1.05GB (533MB vrij)
14.9GB (14.2GB vrij)
301MB (134MB vrij)

Overigens kan er niet worden omgegaan met ext2/3/4 en 2GB, je moet niet hoger gaan dan 1.5 maar 1GB is dus zoals je in mijn voorbeeldje ziet meer dan genoeg.

Edit: ik vind het raar om te zien dat je 136MB beschikbaar hebt voor de ROM. Heb je soms stock Hboot met XDS2SDX?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 07-12-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:28:
Bij mij staat:

152MB (26,2MB vrij)
1.05GB (533MB vrij)
14.9GB (14.2GB vrij)
301MB (134MB vrij)

Overigens kan er niet worden omgegaan met ext2/3/4 en 2GB, je moet niet hoger gaan dan 1.5 maar 1GB is dus zoals je in mijn voorbeeldje ziet meer dan genoeg.

Edit: ik vind het raar om te zien dat je 136MB beschikbaar hebt voor de ROM. Heb je soms stock Hboot met XDS2SDX?
niet dat ik weet.. tenminste.. ik heb 'm met revolutionary geroot en S-off gemaakt.
en daarna de CM7/R2 HBOOT versie van Runnymede AIO v 3.0.3. geinstalleerd, dus neem aan dat het geen stock meer is.
waarbij ik tijdens installatie van de ROM wel heb gekozen voor XDS2SDX....

als ik in m'n HBOOT kijkt dan staat ie op HBOOT-6.93.1002

[ Voor 4% gewijzigd door Shanquish op 07-12-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameete schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:02:
[...]

niet dat ik weet.. tenminste.. ik heb 'm met revolutionary geroot en S-off gemaakt.
en daarna de CM7/R2 HBOOT versie van Runnymede AIO v 3.0.3. geinstalleerd, dus neem aan dat het geen stock meer is.
waarbij ik tijdens installatie van de ROM wle heb gekozen voor XDS2SDX....

als ik in m'n HBOOT kijkt dan staat ie op HBOOT-6.93.1002
Nee, je Hboot wordt niet veranderd door puur een rom te installeren die voor een andere Hboot gemaakt is.

Je kan ofwel de CM7r2 Hboot alsnog installeren (en daarna de rom alsnog installeren) ofwel de rom opnieuw installeren en dit keer voor a2sd te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Anoniem: 237909 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:07:
[...]

Nee, je Hboot wordt niet veranderd door puur een rom te installeren die voor een andere Hboot gemaakt is.
nee, dat snap ik. ik bedoelde het ietsje anders dan dat jij nu intrepreteerd. ;)

die Runnymede AIO is er in 2 versies, waarbij 1 voor stock Hboot, en de andere voor CM7/R2
waarbij ik van Sebastiaan15 begrijpt in z'n XDA thread dat die niet werken icm. een andere HBOOT dan waarvoor ze gemaakt zijn.
vandaar dat (blijkbaar dus onterecht) ik er van uit ging dat ik reeds was voorzien van een CM7/R2 HBOOT, anders zou de telefoon immers toch niet doorstarten?

maar ik begrijp uit jouw post dat een andere HBOOT installeren automatisch ook een herinstallatie van de ROM betekend ?
ik geloof dat ik het antwoord erop al heb gevonden op de site van apharev, een nandroid backup terugzetten zou voldoende moeten zijn... :)

en inmiddels voorzien van de CM7/R2 HBOOT :)
Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/2011-12-07_14-53-09.png

dat ziet er een stuk beter uit :)

[ Voor 17% gewijzigd door Shanquish op 07-12-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@shameeta: sorrie voor de late reactie. Ik ben nogal bezig met apps/games naar binnen slepen voor 10 ct ivm feestje bij android.

Mooi dat je er zelf uitgekomen bent en een nandroid backup is dus goed gegaan? Nu lijken onze waardes op elkaar. Maar kreeg je van mij nog mee dat android niet groter dan 1,5GB ext-partie kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Cyleo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:25:
[...]

CM7 heeft zelf geen nederlands woordenboek. Vandaar dat je hem niet ziet. Dat kun je moeilijk oplossen door hem erin te flashen, of makkelijk door bijvoorbeeld het ICS toetsenbord te installeren.

Toestenbord
Woordenboek

Of haal, alleen vandaag, voor 10 cent een geweldig alternatief toetsenbord: Swiftkey
Super voor je antwoord!
Keyboard geinstalleerd en actief gemaakt, echter de language pack daarna geinstalleerd maar staat alsnog niet als keuze bij de invoertalen..... nog een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar helaas. Geen NL woordenboek dus.

Dom verkeerde keyboard geinstalleerd (niet van dezelfde maker) Werkt nu goed! :9

[ Voor 3% gewijzigd door n00bs op 07-12-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
ja, dat las ik inderdaad, daar ben ik nu even mee bezig, wilde het graag stap voor stap doen :)

edit: bij de 4EXT recovery kun je ook nog kiezen voor een tweede SD-EXT partitie.... is dat handig ?

[ Voor 35% gewijzigd door Shanquish op 07-12-2011 15:15 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.