Ik heb even hulp nodig.
Nadat ik CM7 geinstalleerd had , ging mijn geheugen toch weer best snel, en zat al snel weer op de 15mb.
Nu lees ik overal over de APP2SD oplossing, maar ik vat het hele verhaal niet zo. Heel er thuis in technische termen zoals HBOOT etc ben ik niet, maar in grote lijnen vat ik het , en wat het mij ook gelukt om de custom rom te installeren.
Ik heb met behulp van de startpost het volgende gedaan:
1. In het 'biosje' (clockwork?) gestart dmv VOLUME DOWN and POWER BUTTON
2. Naar Advanced gegaan en partitie ingesteld op 512MB + 0 swap.
3. CM7+Google Apps + Darktremor zip bestanden op mijn SD kaart gezet, en vervolgens ook in die volgorde geinstalleerd
4. Phone gereboot, en die GUI app gedownload.
Maar nu ? Ik snap eerlijk gezegd de settings niet allemaal, maar ik zie dat de apps die ik installeer gewoon weer intern geheugen afsnoepen.
Wat doe ik fout?
EDIT: toch al flink wat apps geinstalleerd, en er is maar 10 MB af volgens APP beheer onder settings. Dus het lijkt toch wel te werken. Snap ik toch de bedoeling/werking niet helemaal?
Ik zie bijv boven aan deze pagina dat hij NA het installer van 130 apps nog 150 mb overheeft!??
Als iemand een duidelijke instructie heeft, lees ik die wel na; maar overal staat het kort en bondig; en wordt er denk ik al vanuit gegaan dat je diepgaande kennis van de stappen hebt..
Ik wil maar 1 ding; meer geheugen vrij
[
Voor 22% gewijzigd door
Kappade op 05-12-2011 23:54
]