Dit zit er wel in, onder rctweaks bij instellingen kun je een hele hoop customizen.
We zitten ondertusen al op versie 5.3
Er zit ook een programma bij zodat je per kloksnelheid het voltage kan aanpassen.
Deze is erg handig om wat langer met de accu te doen. (niet te laag zetten daar wordt hij instabiel van)
We zitten ondertusen al op versie 5.3
Er zit ook een programma bij zodat je per kloksnelheid het voltage kan aanpassen.
Deze is erg handig om wat langer met de accu te doen. (niet te laag zetten daar wordt hij instabiel van)
elpino.rv schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:37:
Ik lees steeds meer over de RunnyMede ROM. Heb best zin om die te checken. Draai nu LeeDrOiD HD en wat ik echt een grote + vind is dat deze in de batterij ook het percentage laat zien. In de feature lijst van de post op XDA zie ik niet welke 'hack' dit doet. Vanuit de screenshots van RunnyMede neem ik aan dat deze dit niet heeft. Ik heb al wat apps gezien, maar tot nu toe alleen maar apps die het als widget laten zien of links boven in de status bar, zo snel niet IN de batterij. Weet iemand welke hack dat is bij LeeDrOiD zodat ik deze ook (?) kan installen bij RunnyMede straks.