Sorry voor de dubbel post.
Vandaag gedaan:
RUU erop. Dit verwijderd root en S-off, apps etc.
Rooten: Unrevoked3 met Amon_RA.
ROM: MIUI X-Part (aangezien ik al ext4 partitie had en ik op XDA las dat X-part+ext4 of A2SD met ext3.
MIUI werkte, dus had lag aan de recovery dat hij het voorheen niet deed.
Aangezien S-Off weer weg was heb ik het opnieuw gedaan met Alpha_rev (aangezien ik deze manier kende leek me dat het handigst)
YouTube: [VIDEO TUTORIAL] NOOB PROOF GSM HTC DESIRE GUIDE PT.3 S-OFF
Nu zit hij echter vast ...... op foon staat: Normal NAND detected. Non-PVT4.
In het filmpje duurt dit maar een paar seconden, ik zit er nu al 10 minuten naar te kijken. Op de laptop staat:
"Booting your phone for the next step.
Step 3 of 3 is starting. During this step, you will receive instructions and progress on-screen. This is normal. DO NOT TURN OFF YOUR PHONE DURING THIS STEP, HBOOT is begin flashed dring this stage, and turning it off WILL *BRICK* your phone!!
Wat te doen? Dit gaat hem niet worden en uitzetten bricked mijn telefoon!!!
Als ik de foon hier uit krijg doe ik weer RUU en dan de stappen in de TS en geen combo meer want dat werkt niet. Begin ik ook compleet opnieuw met partities en alles.
EDIT: Hij is nog niet begonnen met het dumpen van de oude hboot, kan ik de pc/foon nog veilig uitzetten?
EDIT: Ik kon er niet meer tegen. Batt eruit gehaald. Zit nu vast in de bootloader. Eens even Googlen.
Kon nog inrecovery komen. Alles gewiped. MIUI geflashed en ben weer terug. NU weer vanaf vooraan met de TS als guide.
[
Voor 19% gewijzigd door
Card Nox op 16-10-2011 13:08
]