[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 27 Laatste
Acties:
  • 161.917 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01
Melkunie schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:27:
Vorige week m'n Desire geroot en CM7 er op gezet. Beviel perfect, tot gisterenmiddag...

Google Nav crashte bij het opstarten, keer op keer. Dus ik reboot m'n telefoon. Deels. Hij loopt nu vast op het bootscherm met het HTC logo. Heb de tutorial uit de OP gevolgd. Als ik nu recovery doe, wat gebeurt er dan? Moet ik dan alles weer opnieuw instellen? En zo ja, is er een manier om em te fixen zonder alles opnieuw in te moeten stellen? :)
Heb je geen nandroid backup gemaakt?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:51
Wauw... Helemaal niet aan gedacht, stom! 8)7 Maargoed, hij doet het weer, stock Sense. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:34
Iemand nog suggesties voor mijn problematiek?

HTC Desire.
  • RUU geinstalleerd (schone lei)
  • Geroot met Unrevoked3
  • S-Off met Alpharev (boot met CD)
  • Gepartitioneerd met 1GB ext4 en 13.8GB FAT32 met GParted (boot met CD)
  • Nandroid back-up gemaakt
Alle MIUI ROMs (getest: XJ, X-Part, stock MIUI) kan ik "succesvol" (volgens het toestel) flashen maar 15 seconden na het opstarten reboot het toestel zich en dit houd aan.

Daarna CM7.1 geflashed + GApps en het draait allemaal goed (op flinke battery drain na). Daarna weer een MIUI versie en same problem: 15sec en reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29
- Wel een volledige wipe gedaan (in recovery)?
- Wel volgorde Fat32 en dan Ext4 aangehouden?
- Heb je wel de goede Hboot?

Check deze link eens, is echt superhandig! :) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1016084

[ Voor 52% gewijzigd door SmiGueL op 14-10-2011 21:32 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
- Ja:
wipe all user data
wipe partition cache
wipe dalvik cache

- Ja:
13.8GB FAT32
1GB ext4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 16:29
Zie edit ^^ :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Thanks ;)

HBoot weet ik niet. Hoe check ik dat? Bij bootloader staat: HBOOT-0.93.0001.

Mijn originele post:
Heb die handleiding gebruikt voor deze ronde van RUU, rooten, s-off, partitioneren en flashen. Heb alles exact hetzelfde en toch loopt die bij MIUI vast...

[ Voor 8% gewijzigd door Card Nox op 14-10-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Via dit forum ben ik begonnen om mijn toestel s-off te maken. Alle stappen stonden netjes beschreven en ik kreeg deze alle uitgevoerd. Echter bij stap 10 "Voor root acces moet je nog dit bestand flashen vanuit je recovery.(MD5sum: a2844ac335a5c1cfdb9bea2fc041b415)" loop ik vast, ik heb de zipfile gedownload maar heb geen idee wat ik nu moet doen. Hoe kom ik in de recovery en moet ik dan de gehele map flashen?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55
Toestel uitzetten, volume down & power knop indrukken en dan even wachten. Kies met de volume knoppen voor "recovery " en bevestig met de power toets. Als het goed is kom je nu in de custom recovery. Kies daar voor de optie (met je optische trackball) Flash zip from sd kaart (of iets van gelijke strekking). Zoek nu het bestand op en flash hem. Dit is ff uit mijn hoofd, ik typ dit op de telefoon en kan het niet direct controleren ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt het is gelukt!
Nu mijn toestel s-off is, kan ik dan gewoon verder met het stappen plan voor ROOT of kan ik deze overslaan en via de stappen in de op een C-rom opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Als je toestel s-off is en je hebt het bestand geflashed vanuit je recovery dan ben je er al, je hebt root en bent S-off. Je zou nu bijvoorbeeld kunnen beginnen met Titanium Backup (in de market) en daarmee een backup maken van je apps. Dan kun je straks gewoon weer verder spelen met Wordfeud/Angry Birds/whatever waar je was gebleven. Ik zou er niet de apps mee restoren, alleen de data. Dus als je een andere ROM hebt geïnstalleerd, zelf de apps downloaden en met Titanium de data restoren. Dit voorkomt FC's.
Ik zou voordat je een andere ROM gaat flashen eerst een nandroid backup maken (optie zit in je custom recovery) zodat je altijd weer terug kunt gaan naar de huidige staat van je toestel (wil je later toch niet meer, maar ja, je weet maar nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
janvanduschoten schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 08:14:
Als je toestel s-off is en je hebt het bestand geflashed vanuit je recovery dan ben je er al, je hebt root en bent S-off. Je zou nu bijvoorbeeld kunnen beginnen met Titanium Backup (in de market) en daarmee een backup maken van je apps. Dan kun je straks gewoon weer verder spelen met Wordfeud/Angry Birds/whatever waar je was gebleven. Ik zou er niet de apps mee restoren, alleen de data. Dus als je een andere ROM hebt geïnstalleerd, zelf de apps downloaden en met Titanium de data restoren. Dit voorkomt FC's.
Enig idee waarom restoren van app+data zou resulteren in FC? Ik heb nl. wel de apps op deze manier teruggezet na upgrade naar CM 7.1.

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Nu een paar dagen Insertcoin 1.1.4 CM7 geïnstalleerd staan, maar hij loopt vaak vast. Als ik iets google, dan krijg ik soms zelfs even het HTC bootscherm te zien en worden alle apps opnieuw geladen. De batterij houdt het nog geen dag uit, terwijl ik de telefoon niet intensief gebruik.

Nu las ik een paar post terug, dat de 1.1.2 wel stabiel is. Die ga ik straks installeren en hoop dat dan de problemen opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een klein vraagje,

Ik heb mijn toestel s-off gekregen maar loop alleen tegen het laatste onderdeel aan namelijk het rooten van mijn toestel. Ik heb de zipfile gedownload maar moet ik de zipfile gewoon op mijn sdkaart zetten en vanuit recovery het bestand flashen of moet het anders gebeuren? Het is nu een beetje onduidelijk voor mij. ( geen ervaring met rooten) Kan iemand mij mischien helpen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Ik beantwoord exact dezelfde vraag een paar posts hierboven. Volgende keer graag eerst zelf even zoeken, er staat veel bruikbare informatie in dit topic, zoekfunctie rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Misschien toch eens een topic-warning hier plaatsen dat posters eerst de TS en de laatste paar pagina's moeten lezen en zoeken in het topic? Wel erg vaak komen er vragen voorbij die al 10x gesteld zijn of in de TS staan, terwijl dit topic zo boordevol informatie staat. Ik heb eigenlijk altijd wel antwoord kunnen vinden in de TS (hulde janvanduschoten! :) ) of het topic (hulde aan alle posters! ;) ).

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Wil even kort mijn korte ervaring delen omtrent CM7.1. Is nu live sinds gistermorgen 10:00 met 100% battery. Het is nu 25uur later en heb nog 44% over. Wifi heeft nagenoeg constant aangestaan. Wat apps gedownload, met settings gespeeld. Veel Tapatalk gebruikt omdat XDA met tapa sneller is dan in mijn browsers. Paar smsjes en zo'n 15 a 20 minuten gebeld. Ik moet zeggen: bravo voor batt life!

Ik ga nu weeeeer proberen MIUI te flashen, maar nu met Amon_RA recovery, daar heb ik het de eerste keer ook mee gedaan. *fingers crossed*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Sorry voor de dubbel post.

Vandaag gedaan:
RUU erop. Dit verwijderd root en S-off, apps etc.
Rooten: Unrevoked3 met Amon_RA.
ROM: MIUI X-Part (aangezien ik al ext4 partitie had en ik op XDA las dat X-part+ext4 of A2SD met ext3.
MIUI werkte, dus had lag aan de recovery dat hij het voorheen niet deed.

Aangezien S-Off weer weg was heb ik het opnieuw gedaan met Alpha_rev (aangezien ik deze manier kende leek me dat het handigst)
YouTube: [VIDEO TUTORIAL] NOOB PROOF GSM HTC DESIRE GUIDE PT.3 S-OFF
Nu zit hij echter vast ...... op foon staat: Normal NAND detected. Non-PVT4.
In het filmpje duurt dit maar een paar seconden, ik zit er nu al 10 minuten naar te kijken. Op de laptop staat:
"Booting your phone for the next step.
Step 3 of 3 is starting. During this step, you will receive instructions and progress on-screen. This is normal. DO NOT TURN OFF YOUR PHONE DURING THIS STEP, HBOOT is begin flashed dring this stage, and turning it off WILL *BRICK* your phone!!

Wat te doen? Dit gaat hem niet worden en uitzetten bricked mijn telefoon!!!

Als ik de foon hier uit krijg doe ik weer RUU en dan de stappen in de TS en geen combo meer want dat werkt niet. Begin ik ook compleet opnieuw met partities en alles.

EDIT: Hij is nog niet begonnen met het dumpen van de oude hboot, kan ik de pc/foon nog veilig uitzetten?
Afbeeldingslocatie: http://content.screencast.com/users/nardcox/folders/Snagit/media/cf2c9303-0f2e-401e-bef8-9545e08e3824/10.16.2011-12.21.11.png

EDIT: Ik kon er niet meer tegen. Batt eruit gehaald. Zit nu vast in de bootloader. Eens even Googlen.

Kon nog inrecovery komen. Alles gewiped. MIUI geflashed en ben weer terug. NU weer vanaf vooraan met de TS als guide.

[ Voor 19% gewijzigd door Card Nox op 16-10-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 08:14:
Ik zou voordat je een andere ROM gaat flashen eerst een nandroid backup maken (optie zit in je custom recovery) zodat je altijd weer terug kunt gaan naar de huidige staat van je toestel (wil je later toch niet meer, maar ja, je weet maar nooit)
Bedankt het is bijna allemaal gelukt Insertcoin v 2.3, 1.3 staat er nu op. Alleen is er ergens wat fout gegaan omdat mijn telefoon na de 1e download uit de market aangeeft dat me interne geheugen vol is. Iemand enig idee waar ik dit kan aanpassen, gewoon weer de stap opnieuw doen waarbij je een Ext partitie moet aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:13

Laguna

Connaisseur

Ik zit nu al een aantal dagen op MIUI-XJ (eerst 1.9.30 inmiddels 1.10.14) en op zich bevalt het wel, behalve dat er geen app drawer is en er zijn wel alternatieven als alt drawer maar toch.. verder is de overdrachtssnelheid bij USB vrij traag en krijg ik geen plaatjes te zien bij m'n contacten in WhatsApp. Ook vind ik de Nederlandse vertalingen niet geweldig en heb daarom voor Engels gekozen, maar kon vervolgens nergens een optie vinden om de locatie wel op Nederlands in te stellen.

Afgelopen vrijdag nog navigatie (middels Sygic) getest, wat met de stock HTC rom perfect ging, maar nu met MIUI klopte er niks van, beeld stond veelal stil en aanwijzingen waren onjuist. Is hier nog wat aan te doen?
Anders ga ik CyanogenMod 7.1 maar eens proberen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00

cue

Goedemorgen!

Al enige tijd draai ik naar volle tevredenheid de gingervillain roms op mijn desire. Tot op heden is er alleen een (klein) puntje waar ik me aan blijf storen wat ik maar niet verholpen krijg. Dat is de standaard dailer (kiezer) van Gingerbread en dus ook van deze Rom.

In het verleden was ik de dailer van Sense gewend en hier kon je erg makkelijk toetsen van de naam van contactpersoon intypen en hij begon dan meteen met zoeken. Nu moet ik welke keer door 400 contactpersonen heenscrollen wat een stuk minder gebruikersvriendelijk is.

Is er een mogelijkheid om dit misschien aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Als je dit topic doorzoekt (zoekvakje rechtsboven in je scherm) op het woord "dialer" dan kom je diverse alternatieven tegen, in de Android market trouwens ook. Volgende keer graag eerst even zelf zoeken, deze vraag is al een aantal malen beantwoord in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morning !

Ik heb een desire via Amon_Ra van CM7.1 voorzien en dat loop alvast vlotjes.
Nu vroeg de Rom Manager App om de ClockWordMOD te installeren zodat hij ROM's kan pushen. Ik heb dit toegelaten maar nu is mijn recovery menu nagenoeg helemaal terug standaard.

Kan ik gewoon terug de Amon_Ra flashen via Unrevoked hoewel ik reeds CM7.1 heb draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00

cue

janvanduschoten schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:50:
Als je dit topic doorzoekt (zoekvakje rechtsboven in je scherm) op het woord "dialer" dan kom je diverse alternatieven tegen, in de Android market trouwens ook. Volgende keer graag eerst even zelf zoeken, deze vraag is al een aantal malen beantwoord in dit topic.
Excuus had dit er even bij kunnen vermelden. Heb uiteraard even gezocht in dit topic en in de market alleen kom ik daar alleen dailer one tegen. Ik bedoelde eigenlijk om de originele Gingerbread dailer aan te passen is met deze snelzoekfunctie. Voor de rest qua look and feel zou deze hetzelfde mogen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 10:28
Graag deel ik nog even mijn ervaring wat betreft de upgrade van CM7.0.3 naar CM7.1.
- Nandroid backup gemaakt.
- Dalvik cache gewiped
- CM7.1 rom geflashed over 7.0.3.

Opstarten ging goed... wel kreeg ik continu FC's op SPB Shell 3d (v1.0.3). Ik had het idee dat dit kwam door "Fancy Widgets 3.4.2":
- Fancy widgets uninstalled.
- Dalvik cache opnieuw gewiped.

En nu loopt ie als een zonnetje!

[ Voor 3% gewijzigd door ttb_82 op 17-10-2011 11:56 . Reden: Nandroid backup stap vergeten te melden ]

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
cue schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:54:
[...]

Excuus had dit er even bij kunnen vermelden. Heb uiteraard even gezocht in dit topic en in de market alleen kom ik daar alleen dailer one tegen. Ik bedoelde eigenlijk om de originele Gingerbread dailer aan te passen is met deze snelzoekfunctie. Voor de rest qua look and feel zou deze hetzelfde mogen blijven.
Probeer GO Contacts eens.

Ik draai nu alweer een week op 7.1 en ik kan nu niet echt zeggen dat mijn accu het nu echt langer uithoudt dan op stock sense rom

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zie ik over het hoofd?

Ik heb:

CM 7.1
Gepartioneerde SD met ext3
Custom hboot cm7r2

En toch blijf ik maar de error krijgen dat mijn geheugen vol is. Is heb ook eens gekeken met Quick System Info en blijkbaar worden er geen apps op het ext3 geheugen gezet? Ik dacht toch dat dit automatisch gebeurde? Of moet ik dit ergens manueel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:48:
Wat zie ik over het hoofd?

Ik heb:

CM 7.1
Gepartioneerde SD met ext3
Custom hboot cm7r2

En toch blijf ik maar de error krijgen dat mijn geheugen vol is. Is heb ook eens gekeken met Quick System Info en blijkbaar worden er geen apps op het ext3 geheugen gezet? Ik dacht toch dat dit automatisch gebeurde? Of moet ik dit ergens manueel doen?
Klopt die optie moet je eerst aanzetten.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:53:
Morning !

Ik heb een desire via Amon_Ra van CM7.1 voorzien en dat loop alvast vlotjes.
Nu vroeg de Rom Manager App om de ClockWordMOD te installeren zodat hij ROM's kan pushen. Ik heb dit toegelaten maar nu is mijn recovery menu nagenoeg helemaal terug standaard.

Kan ik gewoon terug de Amon_Ra flashen via Unrevoked hoewel ik reeds CM7.1 heb draaien ?
Never mind, juist gedaan via Android Flasher (heb S-OFF) en werkte perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren van mijn sms'en een backup gemaakt voordat ik gingervillian heb geinstalleerd. Dit was een .bak bestand.
Ik kan het bestand openen (begint zo: nova_vers1-0-1,1318802464227,INBOX,1611,ENVIATS...) en daar staan idd all mijn smsjes in.. Alleen krijg ik dit met geen enkel programma gerestored?

Ik dacht dat ik sms backup & restore had gebruikt, maar deze maakt blijkbaar xml files aan.. Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrookie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-12-2023
Titanium Backup misschien?

Ik weet wel niet of een backup vanuit een andere ROM terug te zetten is op je Gingervillain.

[ Voor 76% gewijzigd door Sandrookie op 17-10-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, Titanium Backup is het ook niet..

Ik heb wel een volledige nandroid backup gemaakt. Is er een makkelijke manier om daar de smsjes uit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:30:
Neen, Titanium Backup is het ook niet..

Ik heb wel een volledige nandroid backup gemaakt. Is er een makkelijke manier om daar de smsjes uit te halen?
AppExtractor zou dat moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 10:28
Ik draai nu CM7.1, waarbij de applicatie "Muziek" ingebakken zit. Nu gebruik ik zelf PowerAmp voor mijn muziek. Dat werkt prima.

Als op via de standaard headset op PLAY druk, en PowerAmp staat niet aan, dan gaat de applicatie Muziek afspelen. Dit wil ik dus niet, ik wil dat alleen PowerAmp wordt gebruikt door de headset.

Vraag: Hoe kan ik dit oplossen? De applicatie "Muziek" verwijderen? Hoe doe ik dit, want ik kan deze niet standaard wissen.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Laatst online: 16:07
ttb_82 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:02:
Ik draai nu CM7.1, waarbij de applicatie "Muziek" ingebakken zit. Nu gebruik ik zelf PowerAmp voor mijn muziek. Dat werkt prima.

Als op via de standaard headset op PLAY druk, en PowerAmp staat niet aan, dan gaat de applicatie Muziek afspelen. Dit wil ik dus niet, ik wil dat alleen PowerAmp wordt gebruikt door de headset.

Vraag: Hoe kan ik dit oplossen? De applicatie "Muziek" verwijderen? Hoe doe ik dit, want ik kan deze niet standaard wissen.
Verwijderen staat hier beschreven: Klik
Zorg er wel voor dat je toestel dus S-off is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PleXtor schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:23:
Nu een paar dagen Insertcoin 1.1.4 CM7 geïnstalleerd staan, maar hij loopt vaak vast. Als ik iets google, dan krijg ik soms zelfs even het HTC bootscherm te zien en worden alle apps opnieuw geladen. De batterij houdt het nog geen dag uit, terwijl ik de telefoon niet intensief gebruik.

Nu las ik een paar post terug, dat de 1.1.2 wel stabiel is. Die ga ik straks installeren en hoop dat dan de problemen opgelost zijn.
En? Ook zo stabiel bij jou als bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Heb die op aanraden van jou ook geprobeerd en vond hem erg strak. Draai inmiddels weer MIUI die ook een fijne dialer heeft maar twijfel toch te switchen naar die GO Contacts.

Daarnaast draai ik dus weer MIUI. Het ging de voorgaande keren constant mis omdat ik clockwork recovery gebruikte, met Amon_Ra ging het feilloos. Score in de Quandrat benchmark (oid?) van ~2200 als ik me niet vergis. Heerlijk!!

[ Voor 26% gewijzigd door Card Nox op 17-10-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXaLy
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-06-2022
Net een Sensation ROM geïnstalleerd: Cool3D AceS v3.
Voorheen had ik InsertCoin. Deze was stabiel, maar per update wordt het maar steeds minder stabiel.

Deze Sense 3.0 werkt echt stuk beter dan die mix van InsertCoin. Heerlijke ROM tot nu toe. Batterij bevalt me ook beter. Over het algemeen wel een snelle ROM. Alleen bij het wake-up unlock kan het licht haperen voor zeer korte duur, maar lang niet zo erg als die van InsertCoin bij wake-up unlock.

Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Heeft deze niet de "call screen" bug, namelijk dat het unlock scherm voor je call screen zit waardoor je eerst het scherm moet unlocken voordat je een binnengekomen gesprek kunt ophangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eXaLy schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:40:
Voorheen had ik InsertCoin. Deze was stabiel, maar per update wordt het maar steeds minder stabiel.

Deze Sense 3.0 werkt echt stuk beter dan die mix van InsertCoin. Heerlijke ROM tot nu toe. Batterij bevalt me ook beter. Over het algemeen wel een snelle ROM. Alleen bij het wake-up unlock kan het licht haperen voor zeer korte duur, maar lang niet zo erg als die van InsertCoin bij wake-up unlock.

Nice.
Ik las bij bugs dat hij problemen had met videorecording. Drm heb ik hem maar niet geprobeerd. Kan je dit bevestigen/ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

Klopt die optie moet je eerst aanzetten.
Thx, ik heb het script van DarkTremor geïnstaleerd samen met de market cache fix (omwille van het kleine cache geheugen van cm7r2 hboot) en nu werkt alles zoals het moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beni11
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-02-2020
Ik krijg de ganse tijd de melding dat de opslagcapaciteit van mijn HTC Desire op geraakt. Nochtans heb ik een SD-kaart die voldoende groot is. Wat zou het probleem kunnen zijn.
Ik heb al geprobeerd om extra apps naar de sd te verplaatsen (app 2 sd), maar er zijn geen apps meer die ik kan verplaatsen.
Ik kreeg de tip om app "terminal emulator" te installeren en "su (enter) a2sd cachesd(enter)" in te tikken. Ik kreeg echter volgende foutmelding "a2sd not found" ??

Doe ik iets verkeerd? Of bestaan er alternatieven??

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Beni11 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:28:
Ik krijg de ganse tijd de melding dat de opslagcapaciteit van mijn HTC Desire op geraakt. Nochtans heb ik een SD-kaart die voldoende groot is. Wat zou het probleem kunnen zijn.
Ik heb al geprobeerd om extra apps naar de sd te verplaatsen (app 2 sd), maar er zijn geen apps meer die ik kan verplaatsen.
Ik kreeg de tip om app "terminal emulator" te installeren en "su (enter) a2sd cachesd(enter)" in te tikken. Ik kreeg echter volgende foutmelding "a2sd not found" ??

Doe ik iets verkeerd? Of bestaan er alternatieven??

Thx
Lees jezelf goed in en probeer niet zomaar wat. De beste oplossing voor je probleem is een custom ROM met A2SD support.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beni11
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-02-2020
Verlies ik dan niet veel gegevens? Welke Custom Rom raadt u aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Beni11 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:57:
Verlies ik dan niet veel gegevens? Welke Custom Rom raadt u aan?
U verliest alle gegevens die U niet backupt.
Ik raad Oxygen aan, maar het is een persoonlijke keuze. Kies wat U zelf graag wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zobat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02:56
krijn1985 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:11:
[...]

Verwijderen staat hier beschreven: Klik
Zorg er wel voor dat je toestel dus S-off is.
Ikzelf verwijder altijd een boel apps uit de zipfile voordat ik de rom flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:07:
[...]

U verliest alle gegevens die U niet backupt.
Ik raad Oxygen aan, maar het is een persoonlijke keuze. Kies wat U zelf graag wilt.
Oxygen met Oxygen hboot R2!! Prima rom en stabiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Zobat schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:50:
[...]

Ikzelf verwijder altijd een boel apps uit de zipfile voordat ik de rom flash.
Dat is eigenlijk best slim. Nog niet tegen problemen aangelopen daarmee?

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zobat
Knud schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:56:
[...]

Dat is eigenlijk best slim. Nog niet tegen problemen aangelopen daarmee?
Nee helemaal niet. Ik deed het eerst altijd met de midnight commander (linux). Tegenwoordig heb ik een lijstje in een bestand staan dat ik aan "zip -d" voer.

mijn persoonlijke lijst:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
/system/tts/lang_pico/it-IT_ta.bin
/system/tts/lang_pico/es-ES_zl0_sg.bin
/system/tts/lang_pico/it-IT_cm0_sg.bin
/system/tts/lang_pico/es-ES_ta.bin
/system/tts/lang_pico/fr-FR_nk0_sg.bin
/system/tts/lang_pico/fr-FR_ta.bin
/system/tts/lang_pico/de-DE_ta.bin
/system/tts/lang_pico/de-DE_gl0_sg.bin
/system/app/MagicSmokeWallpapers.apk
/system/app/FileManager.apk
/system/app/VisualizationWallpapers.apk
/system/app/LiveWallpapersPicker.apk
/system/app/LatinIME.apk
/system/app/LiveWallpapers.apk
/system/app/CMWallpapers.apk
/system/app/Cyanbread.apk
/system/app/Stk.apk
/system/app/FM.apk
/system/app/RomManager.apk
/system/app/Androidian.apk
/system/media/bootanimation.zip
/system/media/audio/notifications/Merope.ogg
/system/media/audio/notifications/Sirrah.ogg
/system/media/audio/notifications/Capella.ogg
/system/media/audio/notifications/Beat_Box_Android.ogg
/system/media/audio/notifications/regulus.ogg
/system/media/audio/notifications/Aldebaran.ogg
/system/media/audio/notifications/Cricket.ogg
/system/media/audio/notifications/Canopus.ogg
/system/media/audio/notifications/DearDeer.ogg
/system/media/audio/notifications/Plastic_Pipe.ogg
/system/media/audio/notifications/vega.ogg
/system/media/audio/notifications/Drip.ogg
/system/media/audio/notifications/Polaris.ogg
/system/media/audio/notifications/Procyon.ogg
/system/media/audio/notifications/Voila.ogg
/system/media/audio/notifications/Fomalhaut.ogg
/system/media/audio/notifications/tweeters.ogg
/system/media/audio/notifications/sirius.ogg
/system/media/audio/notifications/DontPanic.ogg
/system/media/audio/notifications/CetiAlpha.ogg
/system/media/audio/notifications/F1_MissedCall.ogg
/system/media/audio/notifications/Castor.ogg
/system/media/audio/notifications/Heaven.ogg
/system/media/audio/notifications/OnTheHunt.ogg
/system/media/audio/notifications/F1_New_MMS.ogg
/system/media/audio/notifications/Pollux.ogg
/system/media/audio/notifications/Deneb.ogg
/system/media/audio/notifications/pixiedust.ogg
/system/media/audio/notifications/pizzicato.ogg
/system/media/audio/notifications/F1_New_SMS.ogg
/system/media/audio/notifications/Betelgeuse.ogg
/system/media/audio/notifications/CaffeineSnake.ogg
/system/media/audio/notifications/Electra.ogg
/system/media/audio/notifications/Antares.ogg
/system/media/audio/notifications/Doink.ogg
/system/media/audio/notifications/Tinkerbell.ogg
/system/media/audio/notifications/arcturus.ogg
/system/media/audio/notifications/moonbeam.ogg
/system/media/audio/ringtones/Machina.ogg
/system/media/audio/ringtones/BentleyDubs.ogg
/system/media/audio/ringtones/TwirlAway.ogg
/system/media/audio/ringtones/Growl.ogg
/system/media/audio/ringtones/Road_Trip.ogg
/system/media/audio/ringtones/Pyxis.ogg
/system/media/audio/ringtones/hydra.ogg
/system/media/audio/ringtones/CrazyDream.ogg
/system/media/audio/ringtones/Backroad.ogg
/system/media/audio/ringtones/Noises1.ogg
/system/media/audio/ringtones/Lyra.ogg
/system/media/audio/ringtones/LoveFlute.ogg
/system/media/audio/ringtones/Champagne_Edition.ogg
/system/media/audio/ringtones/MidEvilJaunt.ogg
/system/media/audio/ringtones/Noises2.ogg
/system/media/audio/ringtones/Shes_All_That.ogg
/system/media/audio/ringtones/SpringyJalopy.ogg
/system/media/audio/ringtones/BirdLoop.ogg
/system/media/audio/ringtones/Paradise_Island.ogg
/system/media/audio/ringtones/OrganDub.ogg
/system/media/audio/ringtones/BussaMove.ogg
/system/media/audio/ringtones/Bollywood.ogg
/system/media/audio/ringtones/Club_Cubano.ogg
/system/media/audio/ringtones/Orion.ogg
/system/media/audio/ringtones/Nassau.ogg
/system/media/audio/ringtones/BOOTES.ogg
/system/media/audio/ringtones/Pegasus.ogg
/system/media/audio/ringtones/Ring_Synth_04.ogg
/system/media/audio/ringtones/HalfwayHome.ogg
/system/media/audio/ringtones/Steppin_Out.ogg
/system/media/audio/ringtones/BeatPlucker.ogg
/system/media/audio/ringtones/Draco.ogg
/system/media/audio/ringtones/Thunderfoot.ogg
/system/media/audio/ringtones/FreeFlight.ogg
/system/media/audio/ringtones/Eridani.ogg
/system/media/audio/ringtones/URSAMINOR.ogg
/system/media/audio/ringtones/Seville.ogg
/system/media/audio/ringtones/ArgoNavis.ogg
/system/media/audio/ringtones/Glacial_Groove.ogg
/system/media/audio/ringtones/Solarium.ogg
/system/media/audio/ringtones/Calypso_Steel.ogg
/system/media/audio/ringtones/VeryAlarmed.ogg
/system/media/audio/ringtones/Testudo.ogg
/system/media/audio/ringtones/DonMessWivIt.ogg
/system/media/audio/ringtones/RomancingTheTone.ogg
/system/media/audio/ringtones/CASSIOPEIA.ogg
/system/media/audio/ringtones/Centaurus.ogg
/system/media/audio/ringtones/Funk_Yall.ogg
/system/media/audio/ringtones/NewPlayer.ogg
/system/media/audio/ringtones/PERSEUS.ogg
/system/media/audio/ringtones/Terminated.ogg
/system/media/audio/ringtones/DancinFool.ogg
/system/media/audio/ringtones/CaribbeanIce.ogg
/system/media/audio/ringtones/Sceptrum.ogg
/system/media/audio/ringtones/Vespa.ogg
/system/media/audio/ringtones/EtherShake.ogg
/system/media/audio/ringtones/Rigel.ogg
/system/media/audio/ringtones/Playa.ogg
/system/media/audio/ringtones/InsertCoin.ogg
/system/media/audio/ringtones/ANDROMEDA.ogg
/system/media/audio/ringtones/Savannah.ogg
/system/media/audio/ringtones/World.ogg
/system/media/audio/ringtones/Ring_Synth_02.ogg
/system/media/audio/ringtones/MildlyAlarming.ogg
/system/media/audio/ringtones/CANISMAJOR.ogg
/system/media/audio/ringtones/FriendlyGhost.ogg
/system/media/audio/ringtones/Cygnus.ogg
/system/media/audio/ringtones/Ring_Digital_02.ogg
/system/media/audio/ringtones/SitarVsSitar.ogg
/system/media/audio/ringtones/DreamTheme.ogg
/system/media/audio/ringtones/CrayonRock.ogg
/system/media/audio/ringtones/Safari.ogg
/system/media/audio/ringtones/Big_Easy.ogg
/system/media/audio/ringtones/Cairo.ogg
/system/media/audio/ringtones/CurveBall.ogg
/system/media/audio/ringtones/Gimme_Mo_Town.ogg
/system/media/audio/ringtones/Third_Eye.ogg
/system/media/audio/ringtones/LoopyLounge.ogg
/system/media/audio/ringtones/Enter_the_Nexus.ogg
/system/media/audio/ringtones/Revelation.ogg
/system/media/audio/ringtones/Carina.ogg
/system/media/audio/ringtones/SilkyWay.ogg
/system/media/audio/ringtones/No_Limits.ogg
/system/media/audio/ringtones/Eastern_Sky.ogg
/system/media/audio/ui/VideoRecord.ogg
/system/media/audio/ui/camera_click.ogg

[ Voor 90% gewijzigd door Zobat op 18-10-2011 16:30 . Reden: lijstje toegevoegt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXaLy
  • Laatst online: 20-06-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:09:
[...]

Ik las bij bugs dat hij problemen had met videorecording. Drm heb ik hem maar niet geprobeerd. Kan je dit bevestigen/ontkrachten?
Alleen 720p is beetje laggy zoals bij de meeste roms.
Bij 800x480 ofzo, werkt hij prima.

Ze zijn wel bezig met Sense 3.5 die heeft meer bugs. Maar ik heb net de Sense 3.0 rom erop gezet en die werkt wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

720p is bij mij niet laggy? Zeer zeker niet. (InsertCoin CM7r2 samen met alligment/nojournalling SDcard class 10)

Ik ben benieuwd hoe snel de custom ROMs uitkomen die op android 4.0 zijn gebaseerd :P

nieuws: Google kondigt Android Ice Cream Sandwich aan

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:56:
Ik ben benieuwd hoe snel de custom ROMs uitkomen die op android 4.0 zijn gebaseerd :P

nieuws: Google kondigt Android Ice Cream Sandwich aan
Krijgt de Nexus One ook ICS? Dan hebben we iig de juiste drivers, anders zal het lastig worden vrees is. Helemaal als ik dit lees:
All Android-powered devices running Android 4.0 are required to support hardware-accelerated 2D drawing.
http://developer.android.com/sdk/android-4.0-highlights.html

Ik kan me goed voorstellen dat je daar de juiste drivers voor nodig hebt.

Over de Nexus One:
We also asked about whether the Nexus One is getting some ICS love, but there's no clear plan just yet.
http://www.engadget.com/2...-cream-sandwich-for-real/

[ Voor 36% gewijzigd door jelmervos op 19-10-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:53:
[...]

Oxygen met Oxygen hboot R2!! Prima rom en stabiel!
+1 on this one. Samen met de Hboot R2 heb je genoeg ruimte voor apps op de internal storage. De rom reageert ook nog eens erg snappy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
jelmervos schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:06:
[...]

Krijgt de Nexus One ook ICS? Dan hebben we iig de juiste drivers, anders zal het lastig worden vrees is. Helemaal als ik dit lees:

[...]

http://developer.android.com/sdk/android-4.0-highlights.html

Ik kan me goed voorstellen dat je daar de juiste drivers voor nodig hebt.

Over de Nexus One:

[...]

http://www.engadget.com/2...-cream-sandwich-for-real/
Ik vrees dus van niet. Ook niet zo heel gek, aangezien die hardware nu al 2 jaar oud is. Hopelijk kan CM team er nog wat maken. Lijkt me echt heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Hoe kun je nu zien ofdat je applicaties in de juiste partitie worden geinstalleerd? Want als ik een applicatie move naar mijn sdcard, hoe kan ik dan zien ofdat hij in de nieuwe aangemaakte partitie wordt gemaakt, of op het andere 'normale' deel.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Laatst online: 27-05 15:16
Strider schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:09:
Hoe kun je nu zien ofdat je applicaties in de juiste partitie worden geinstalleerd? Want als ik een applicatie move naar mijn sdcard, hoe kan ik dan zien ofdat hij in de nieuwe aangemaakte partitie wordt gemaakt, of op het andere 'normale' deel.
Als je het over A2SD hebt: Daar hoef je niks voor te moven. A2SD maakt namelijk een symlink van /data/apps aan naar je EXT-partitie van je SD-kaart. Dat betekend dus dat al je apps die je installeert automatisch op de ext-partitie komen. Als je alsnog de Android "move to SD" in applicatie-instellingen doet, komen er alsnog app-gegevens op de "verkeerde" partitie van je SD terecht. Je kan dus ook niet direct zien waar je apps zijn geïnstalleerd, want Android ziet het nogsteeds als /data/app. Je kan wel controleren of die partitie volloopt, via Titanium back-up bijvoorbeeld die A2SD-partitieruimte bijhoud, voorbeeld: Binnetie in "[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Maranello schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:27:
[...]
Als je het over A2SD hebt: Daar hoef je niks voor te moven. A2SD maakt namelijk een symlink van /data/apps aan naar je EXT-partitie van je SD-kaart. Dat betekend dus dat al je apps die je installeert automatisch op de ext-partitie komen. Als je alsnog de Android "move to SD" in applicatie-instellingen doet, komen er alsnog app-gegevens op de "verkeerde" partitie van je SD terecht. Je kan dus ook niet direct zien waar je apps zijn geïnstalleerd, want Android ziet het nogsteeds als /data/app. Je kan wel controleren of die partitie volloopt, via Titanium back-up bijvoorbeeld die A2SD-partitieruimte bijhoud, voorbeeld: Binnetie in "[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 3"
Ik kan zien:

-Intern
-SD Card
-SDcard a2sd

Zowel intern als a2sd zijn zo te zien in gebruik, betekend dit dat android zelf bepaald welke ruimte hij voor welke apps gebruikt? Kan ik dat zelf niet bepalen? Want mijn interne ruimte is bijna volledig in gebruik.

[ Voor 14% gewijzigd door Strider op 19-10-2011 13:38 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Strider schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:32:
[...]
Zowel intern als a2sd zijn zo te zien in gebruik, betekend dit dat android zelf bepaald welke ruimte hij voor welke apps gebruikt? Kan ik dat zelf niet bepalen? Want mijn interne ruimte is bijna volledig in gebruik.
Alle apps die je installeert (dus niet de systeemapps want die staan op een andere locatie) komen in /data/app terecht en omdat die staat doorgelinkt naar je sd-ext komen ze daar altijd terecht. Daar kan je niks aan bepalen. Afhankelijk van de instellingen van A2SD blijft Dalvik-cache nog achter op je intern geheugen. Die groeit mee met het aantal apps wat je hebt, grofweg de helft van de grootte van de apps zelf. Welke ROM gebruik je en hoeveel apps heb je geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Maranello schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:53:
[...]
Alle apps die je installeert (dus niet de systeemapps want die staan op een andere locatie) komen in /data/app terecht en omdat die staat doorgelinkt naar je sd-ext komen ze daar altijd terecht. Daar kan je niks aan bepalen. Afhankelijk van de instellingen van A2SD blijft Dalvik-cache nog achter op je intern geheugen. Die groeit mee met het aantal apps wat je hebt, grofweg de helft van de grootte van de apps zelf. Welke ROM gebruik je en hoeveel apps heb je geinstalleerd?
Ginger Villian 3.2 en ik heb ongeveer 10 apps ingestalleerd:

Internal: 15.5mb free
SD card a2sd: 398mb free (van de 479mb)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
Strider schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:20:
[...]
Ginger Villian 3.2 en ik heb ongeveer 10 apps ingestalleerd:

Internal: 15.5mb free
SD card a2sd: 398mb free (van de 479mb)
10 is niet erg veel. Ik zie dat GV de Darktremor A2SD gebruikt. Het makkelijkste is even de A2SD GUI daarvoor te installeren. Controleer of A2SD aanstaat (Apps are on SD) en zo ja, verplaats Dalvik naar SD-EXT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Maranello schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:56:
[...]

10 is niet erg veel. Ik zie dat GV de Darktremor A2SD gebruikt. Het makkelijkste is even de A2SD GUI daarvoor te installeren. Controleer of A2SD aanstaat (Apps are on SD) en zo ja, verplaats Dalvik naar SD-EXT.
Dankje nu heb ik ineens 100mb op mijn interne geheugen vrij :P

Is het eigenlijk ook zonder de A2SD GUI te doen?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Strider schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:16:
[...]

Dankje nu heb ik ineens 100mb op mijn interne geheugen vrij :P

Is het eigenlijk ook zonder de A2SD GUI te doen?
Ja, via Terminal. Zoek maar es.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Ik heb eigenlijk nog een paar vraagjes, wat heb ik hier nu eigenlijk mee gedaan:

Data2EXT (D2EXT) of Apps2SD+ (A2SD+)?

Ik denk zelf dat ik van Apps2SD naar Apps2SD+ (A2SD+) ben gegaan,omdat mijn intern geheugen gedeeltelijk in gebruik is, wat meteen een nieuwe vraag is, waardoor wordt op dit moment mijn interne geheugen nog voor gebruikt? Er is namelijk 50mb gebruikt.

Als ik bekijk wat Apps2SD+ inhoudt, kan ik denk ik beter teruggaan naar Apps2SD en de apps die ik minder vaak gebruik op mijn EXT-partitie laten installeren?

[ Voor 22% gewijzigd door Strider op 19-10-2011 16:07 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Ik heb net a2sd+ geinstalleerd (die van de TS), maar nu blijft mn telefoon hangen op het HTC logo.
Mn sd card is ext3 part en telefoon is android 2.3.3 stock met s-off (+root).

Ga eerst maar eens alle cache wissen.. (Als dat nog lukt)

Edit1: n00b als ik ben, ben ik vergeten te proberen mn nandroid terug te zetten.
Ben nu bezig met de RUU 2.3.3 terug te zetten :-)

Iemand nog tips om op de juiste manier apps2sd te installeren? En welke raden jullie aan? Wilde zelf A2SD+ omdat deze ook de Dalvik cache overzet.

Edit2: Via nandroid telefoon kunnen herstellen. :)
Kun je uberhaupt alleen een apps2sd flashen? Sowieso dus de versie vanuit de TS.. maar daardoor was mijn telefoon dus gebricked. Zijn er andere opties, buiten het flashen van een custom rom? Wat ik zo lees lijkt dit niet 1-2-3 mogelijk?

[ Voor 58% gewijzigd door Knud op 19-10-2011 22:06 ]

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
eXaLy schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:40:

Nice.
Ik heb gelezen op xda dat de ontwikkelaar van InsertCoin er zelfs mee stopt
http://forum.xda-develope...p?p=18377465#post18377465

Met andere woorden, ik ben ook op zoek naar een nieuwe rom. Ik was niet echt tevreden van InsertCoin, en Leedroid werd mij ook iets te traag (al komt dat vermoedelijk door sense 3). Die Cool3D wil ik zeker eens een kans geven. Maar je post geeft mij niet echt hoop, dan heb ik het gevoel dat ik beter blijf bij leedroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 16:17

DarkSide

theres no place like ::1

Hmm dat is jammer. ik kom net af van aurora (een soort van aces v3) en die liep in het begin perfect. Maar na 3 weken werd de telefoon steeds trager en trager. Zo traag zelfs dat wanneer iemand bij belde die persoon al op mijn voicemail stond voordat ik kon opnemen.

Nu dus terug naar IC en ben daar erg blij mee. Maar jammer als deze niet verder ontwikkeld wordt.
Had graag een IC met sense3.0 gezien.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren tot een rare conclusie gekomen.. vcard via SMS komen helemaal niet aan in CM7.1 ..(misschien ervoor ook al niet). Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 22:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mooi om te zien dat er nu al een poging wordt gedaan ICS te porten naar de Desire! Toch al relatief een ouder toestel, maar wel met een enorme ondersteuning vanuit hobby ontwikkelaars!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1310914

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
retlaw schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:54:
Mooi om te zien dat er nu al een poging wordt gedaan ICS te porten naar de Desire! Toch al relatief een ouder toestel, maar wel met een enorme ondersteuning vanuit hobby ontwikkelaars!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1310914
Zal nog wel even duren. Drivers worden erg lastig dus zelfs als het ze lukt zal het eerst behoorlijk suboptimaal lopen. Hoop wel dat het lukt, ICS ziet er erg strak uit. En als het met de drivers ook nog allemaal lukt, een interface met hardware acceleratie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:39

Zewatanejo

Fine Thanks!

Cyleo schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:31:
[...]

Zal nog wel even duren. Drivers worden erg lastig dus zelfs als het ze lukt zal het eerst behoorlijk suboptimaal lopen. Hoop wel dat het lukt, ICS ziet er erg strak uit. En als het met de drivers ook nog allemaal lukt, een interface met hardware acceleratie :o
Ik denk dat het nog wel even duren, maar ik kijker wel naar uit. Op zich werkt mijn Desire nog prima en zie eigenlijk niet echt de noodzaak qua hardware te upgraden. Ik draai nu een insertcoin ROM waar ik heel tevreden over ben. Het enige bezwaar is dat Sense enigszins log is. Een gebruiksvriendelijke standard ROM lijkt me dan ook wel aantrekkelijk. ICS wekt bij mij de indruk dat het veel van datgene biedt.

Ik vermoed dat met de release van de SDK de ontwikkelingen pas echt kunnen beginnen.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 15:38
Welke Sense 3 rom is eigenlijk het beste? Ik heb een tijd lang InsertCoin gebruikt en zit nu op AceSMod007, maar bij beide heb ik er last van gehad dat ze min of meer willekeurig crashen (vooral bij het ontpluggen uit de lader en als ik hem uit m'n zak haal, zelden terwijl ik hem gebruik). Ik denk eerlijk gezegd dat dit aan de ROM ligt want met andere ROMs heb ik er nooit problemen mee gehad.

Overigens gaat het mij vooral om het lockscreen en de notificatiebalk. De rest van Sense3 boeit me niet zo veel. Een mix van 2.1 en 3 is dus ook goed als dat stabieler werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Nu ik zie welke rechten de nieuwe FB van je vraagt, wil ik zo'n eng programma helemaal niet meer op m'n telefoon hebben. Helaas in de standaard uitvoering is deze helemaal niet te verwijderen... goede reden om ook maar over te gaan op een custom ROM. Vanavond eens mee aan het spelen.

Bestaat er ook een programma wat ik als laag tussen apps en de telefoon kan installeren voor het beperken van rechten? Leuk als een app het nodig vindt toegang te hebben tot mijn contact list, maar dat heb ik liever niet... maar wil het programma zelf wel.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Ik kreeg na het opnieuw installeren van CM7 met Gapps en Darktremor apps2sd bij de market de melding dat er onvoldoende ruimte was (insufficient space on device) ondanks dat er ruim voldoende ruimte is op het toestel. Dit gebeurde bij wat grotere apps. De oplossing is de onderstaande code in te geven in de app "Terminal emulator"

code:
1
2
3
4
5
6
mkdir /mnt/sdcard/market-download-cache
su
cd /cache
mv download download.bak
ln -s /mnt/sdcard/market-download-cache download
ls -ahl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
hostname schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:08:
Welke Sense 3 rom is eigenlijk het beste?

Overigens gaat het mij vooral om het lockscreen en de notificatiebalk. De rest van Sense3 boeit me niet zo veel. Een mix van 2.1 en 3 is dus ook goed als dat stabieler werkt.
Ik ben al een maand zeer tevreden met LeeDroid HD. Het Sense 3.0 pack is optioneel er nog overheen te zetten, ik gebruik hem zelf niet. De notificatiebalk met settings zit standaard in de ROM, maar voor het lockscreen heb je die pack wel nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Maranello op 21-10-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb LeeDroid HD 3.3.3 icm Sensepack 3.0 gebruikt. Ik ben niet te spreken van de snelheid van die ROM. Duidelijk vette lag. Zelfs InsertCoin is sneller terwijl ze hetzelfde uitzien/kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zobat
Kaastosti schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:10:
Nu ik zie welke rechten de nieuwe FB van je vraagt, wil ik zo'n eng programma helemaal niet meer op m'n telefoon hebben. Helaas in de standaard uitvoering is deze helemaal niet te verwijderen... goede reden om ook maar over te gaan op een custom ROM. Vanavond eens mee aan het spelen.

Bestaat er ook een programma wat ik als laag tussen apps en de telefoon kan installeren voor het beperken van rechten? Leuk als een app het nodig vindt toegang te hebben tot mijn contact list, maar dat heb ik liever niet... maar wil het programma zelf wel.
in ieder geval in CM kun je de rechten van applicaties beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:37:
Ik heb LeeDroid HD 3.3.3 icm Sensepack 3.0 gebruikt. Ik ben niet te spreken van de snelheid van die ROM. Duidelijk vette lag. Zelfs InsertCoin is sneller terwijl ze hetzelfde uitzien/kunnen.
Tja, zo kunnen we wel even verder gaan..
Ik heb met een schone (full wipe) installatie van Leedroid HD 3.3.3 geen enkel probleem, fast as hell, ook met Sensepack.
En de Insertcoin en CM7 die ik hiervoor geprobeerd hebben hadden wel een duidelijke lag, ook na een full wipe.....
(ik praat over schone roms, geen Ti backups terugzetten etc. , gewoon de basis.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees meer reacties dat de Leedroid HD traag is, ik sta daar niet alleen in. Kan jij reacties herinneren dat InsertCoin traag is? Wel geef ik toe dat de laatste versie ROM een beetje instabiel is.

Begrijp mij goed, dit is geen X is beter dan Y discussie en ik ga niet huilen als je een ander rom beter vind. Ik wil alleen laten zien dat oa ik niet gecharmeerd ben van LeeDroid HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:05:
Ik lees meer reacties dat de Leedroid HD traag is, ik sta daar niet alleen in. Kan jij reacties herinneren dat InsertCoin traag is? Wel geef ik toe dat de laatste versie ROM een beetje instabiel is.

Begrijp mij goed, dit is geen X is beter dan Y discussie en ik ga niet huilen als je een ander rom beter vind. Ik wil alleen laten zien dat oa ik niet gecharmeerd ben van LeeDroid HD.
Ik draai al tijden Leedroid, en inderdaad is hij trager.
Maar tot nu toe is het de enige Rom die alles heeft, en telkens kwam ik weer terug op Leedroid.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Zobat schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:20:
[...]

in ieder geval in CM kun je de rechten van applicaties beperken.
https://market.android.co...zb24ucGVybWlzc2lvbnMiXQ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik heb een redelijke oplossing gevonden voor de lag in de notificatie balk bij LeeDrOiD.

Flash disable recent apps zip uit deze link http://forum.xda-develope...p=16593280&postcount=3302

Dan worden de recent apps niet meer weergegeven in de notificatie balk.
De schijnbaar zorgt dit voor een lag bij het uitschuiven van de balk.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furbydenooij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 11:17
janvanduschoten schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:01:
Ik kreeg na het opnieuw installeren van CM7 met Gapps en Darktremor apps2sd bij de market de melding dat er onvoldoende ruimte was (insufficient space on device) ondanks dat er ruim voldoende ruimte is op het toestel. Dit gebeurde bij wat grotere apps. De oplossing is de onderstaande code in te geven in de app "Terminal emulator"

code:
1
2
3
4
5
6
mkdir /mnt/sdcard/market-download-cache
su
cd /cache
mv download download.bak
ln -s /mnt/sdcard/market-download-cache download
ls -ahl
Ik had als oplossing de Download cache aangevinkt bij het standaard CM7 appje 'S2E'

[ Voor 55% gewijzigd door furbydenooij op 22-10-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dank aan "janvanduschoten" Heb ik mijn toestel s-off gemaakt een expartitie aangemaakt en de Custom Rom InsertCoin CM7 HBOOT/STOCK 1.1.3 er opgezet.

Echter heb ik na de 1e app gedownload te hebben, weer het probleem dat mijn opslag ruimte opraakt. Ergens is er dus iets mis gegaan. Een leek als ik heb geen idee wat ik moet doen en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mvg Tyron3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
HTC Desire
MIUI X-Part 1.10.7

Telefoon scherm gaat soms niet meer aan. De hardkeys backlight brand wel maar het scherm niet. Iemand enig idee? Krijg het alleen opgelost door battery eruit te halen en te rebooten. Drie weken lang geen last van gehad en nu plots begint het, geen apps / updates of andere dingen veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
Card Nox schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:26:
HTC Desire
MIUI X-Part 1.10.7

Telefoon scherm gaat soms niet meer aan. De hardkeys backlight brand wel maar het scherm niet. Iemand enig idee? Krijg het alleen opgelost door battery eruit te halen en te rebooten. Drie weken lang geen last van gehad en nu plots begint het, geen apps / updates of andere dingen veranderd.
Probeer eens andere knoppen in te drukken. Ik had dit pas geleden met Agile Lock. Telefoon wilde ook niet meer aan totdat ik per ongeluk op een andere knop drukte en het scherm ging weer aan. Bleek gelukkig bekend probleem en kon via een instelling dit oplossen.

Mogelijk dat dit ook werkt voor MIUI probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 20:07
@Card Nox

Ik heb precies dezelfde software versie en nergens last van.
Ze zitten alweer op 1.10.23, misschien dat dat helpt?

[ Voor 5% gewijzigd door coob op 23-10-2011 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
MikeOO, geen enkele combinatie helpt. Als ik echter volume down + menu indruk hoor ik het geluid van screenshot nemen. Ik kan ook oproepen ontvangen dus de telefoon is operationeel enkel input via het scherm kan niet.

coob, I know. Moet me er eens in verdiepen wat er allemaal moet gebeuren om een update te installeren

Ik heb dit draadje nog op XDA gevonden, daarin gaven ze aan dat het hardware gerelateerd is.
[Q] Screen doesn't turn on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Card Nox schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:26:
HTC Desire
MIUI X-Part 1.10.7

Ik herken hetzelfde probleem maar dan met InsertCoin 1.1.4. Mijn oplossing was een downgrade naar 1.1.2 en nu (nog) nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magua
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 23:57
Ik heb net mij Desire S-off gemaakt volgens de methode van Revolutionary. Maar nou heb ik dus nog steeds geen root access. Aan het einde vroeg hij wel of hij de clockworkmod recovery mocht doen, dat heb ik toegestaan.
Maar dat is kennelijk niet voldoende. In punt 10 van de S-off beschrijving van de OP staat :
10.Optioneel: Voor root acces moet je nog dit bestand flashen vanuit je recovery

Hoe doe ik dat? Ik heb het gedload (su-2.3.6.3-efgh-signed.zip) maar hoe flash ik dat vanuit mijn recovery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
Magua schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 01:53:
Ik heb net mij Desire S-off gemaakt volgens de methode van Revolutionary. Maar nou heb ik dus nog steeds geen root access. Aan het einde vroeg hij wel of hij de clockworkmod recovery mocht doen, dat heb ik toegestaan.
Maar dat is kennelijk niet voldoende. In punt 10 van de S-off beschrijving van de OP staat :
10.Optioneel: Voor root acces moet je nog dit bestand flashen vanuit je recovery

Hoe doe ik dat? Ik heb het gedload (su-2.3.6.3-efgh-signed.zip) maar hoe flash ik dat vanuit mijn recovery?
Het zip bestand kopieer je naar je SD kaart
Recovery opstarten (Zet je telefoon uit en start 'm weer opnieuw op met de volume-omlaag knop en power knop ingedrukt)

Kiezen voor Install zip from sdcard en daarna voor Choose zip from sdcard
Blader na de plek op de sd waar je het bestand hebt neergezet
Klik op het bestand en bevestig de volgende vraag met YES

Dat is alles.

Deze info is ook meerdere keren terug te vinden in dit topic. Gebruik de volgende keer eerst even de zoekfunctie.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 24-10-2011 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 10:56
Weet iemand waarom de service, mediaserver zoveel veel batterij percentage 'opeet'? Android geeft aan dat het 21% heeft gebruikt? Draai nu LeeDroid HD V3.3.3 met gingercakes 0.8f kernel. Heb nu zo'n 66% over en hij staat nu 4,5 uur aan(wel constant muziek aan met oordopjes)

[ Voor 7% gewijzigd door OnlyRinaldo op 24-10-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je luistert 4,5 uur naar muziek en ziet dat mediaserver 21 procent van je accu vreet. Denk je niet dat die 2 iets met elkaar te maken hebben? Muziek is ook media he?

http://www.google.nl/sear...c51231bc&biw=1400&bih=769

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Voor de liefhebbers die CM7 draaien en hem in Ice Cream Sandwich stijl willen hebben op XDA de link voor de Nexus Prime bootanimatie (let op, aparte CM7 download!), flashen in de recovery.

.

Wil je de rest ook in de ICS stijl hebben kijk dan bij de onderstaande link. Compleet met ICS lockscreen en Go Launcher EX ICS theme.

janvanduschoten in "Post je Homescreen! - Deel 2"

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 24-10-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
In mijn (root) recovery menu heb ik de mogelijkheid om mijn battery stats te wipen, heeft dat enig invloed op de accuduur?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magua
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 23:57
Jongens nog even jullie hulp graag. Ik krijg mijn Desire niet in recovery modus geboot met vol down en power in gedrukt. Als ik eerst vol down indruk en daarna power indruk, gebeurt er helemaal niks. Tot ik power loslaat, dan start hij gewoon op. Bij power indrukken en vlak daarna vol down, start hij op in iets wat hij veilige modus noemt. Er staat dan veilige modus onder in beeld en boven rechts in de hoek staat "probleem met laden"
Zijn er nog andere manier en om te booten in recovery mode? Ik zag dat Rom manager het kon, maar die wil eerst een root hebben. Soort catch 22 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magua schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:12:
Jongens nog even jullie hulp graag. Ik krijg mijn Desire niet in recovery modus geboot met vol down en power in gedrukt...
Wat bij mij hielp is de batterij opnieuw erin doen en vervolgens vol down en power ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:46:
In mijn (root) recovery menu heb ik de mogelijkheid om mijn battery stats te wipen, heeft dat enig invloed op de accuduur?
Nooit behoefte eraan, maar als je Desire vanzelf op 15% sluit dan kun je je batterij stats wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Strider schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:46:
Kan, om je lijntje weer netjes van 100 naar 0 te laten lopen. Soms kan je er een extra uur of 2 uit slepen. Zoek even op calibrate desire battery, volg de stappen, wipe daarna battery stats. Dan gaat hij ze opnieuw aanmaken terwijl de batterij werkelijk 100% vol is. Er zijn ook tooltjes voor die het voor je doen, kijk bijvoorbeeld eens naar deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 15:47:
Voor de liefhebbers die CM7 draaien en hem in Ice Cream Sandwich stijl willen hebben op XDA de link voor de Nexus Prime bootanimatie (let op, aparte CM7 download!), flashen in de recovery.

[video].

Wil je de rest ook in de ICS stijl hebben kijk dan bij de onderstaande link. Compleet met ICS lockscreen en Go Launcher EX ICS theme.

janvanduschoten in "Post je Homescreen! - Deel 2"
Ik heb deze bootanimatie al. Echter ziet het bij mij niet zo rustig uit als op die youtube filmpje. Bij mij ziet het 10x versneld uit waardoor het lijkt alsof mijn Desire aan de speed is en hypert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

Het is de laatste tijd echt vervelend om te zien hoeveel Sense ROMs er beschikbaar zijn. Toestellen zoals de HD2 of de Desire HD genieten van allerlei aangepaste AOSP ROMs, de een nog beter dan de ander. De Desire krijgt intussen 10 Sense 3 ROMs, waarbij ze de basis van een andere ROM pakken, build.prop aanpassen, misschien 1 APK verwijderen, en releasen als een nieuwe ROM.

Heb zelf dus maar CM7.1 gepakt en deze aangepast naar mijn wensen (d.w.z.: enkele fonts vervangen, vrijwel alle overbodige APKs eruit gooien, en binnenkort waarschijnlijk ook even een iets subtieler default theme).
Pagina: 1 ... 19 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.