Ik verwacht dat als het als een AirPrint printer verkocht wordt dat hij dan als zodanig werkt.kmf schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:47:
[...]
Als ze hem zelf geupdate in de verkoop zetten. Maar helaas werkt dat niet zo in de praktijk. Praktisch alle fabrikanten hebben hun producten in de winkel staan met verouderde firmware welke je zal moeten updaten naar de nieuwste versie om alle functionaliteit te activeren.
Maar als je heel veel geluk hebt, en je hebt een exemplaar welke niet eerst een half jaar in de magazijn heeft gelegen, dan heb je misschien een met de nieuwste firmware en kan je out of the box printen via een ipad.
Ik zal zelf geen risico nemen en gewoon eenmalig updaten, ben je ook klaar. Configureren van de printer kan dan gewoon via de iPad en de webinterface van de printer..'
Maar ik begrijp er nu uit dat in dit geval de printer (m175n hp pro) voorbereid is op AirPrint.
Ik had hem al bestelt bij een internetwinkel maar inmiddels toch maar geannuleerd.
Hij moet het gewoon doen en heb geen zin in geëxperimenteer.
Vooraf heb ik wel geïnformeerd en toen is mij medegedeeld dat ik hem alleen aan hoef te zetten en printen maar met de iPad.
Ik neem inderdaad het risico niet en zoek even verder voor mijn € 300,00 of wacht nog even.
Ik heb geen mogelijkheid om zelf te updaten en vraag mij inmiddels af hoe ik dat later heb te doen als er weer een update verschijnt.
Het lijkt mij toch gemakkelijker met b.v een stick of SD kaartje.