Ik heb al 10-tallen boeken met e-pub format gelezen. De Bluefire reader is daar bij uitstek voor geschikt. Mijn boeken haal ik binnen bij Bol maar de meeste download ik bij ebook.nl. Bluefire is overigens een gratis app dus geen problemen hoor.
niemand?Dimitri_Jetair schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:43:
sinds kort mijn XBMC op de ipad 2 geinstalleerd en werkt goed.
Er staan ook een aantal mkv/xvid's/avi lokaal op mijn ipad.
Hoe kan ik deze nu toevoegen in XBMC?
Ik heb sinds deze week een iPad2 als apple newbie. (mijn mobiel is android)
Het is even wennen, maar bevalt wel. Er is maar 1 ding dat me zwaar tegenvalt.
Het managen van foto's. Het is schijnbaar onmogelijk om submappen/albums te maken.
dus albums met bijv trouwerijen / vakanties en daaronder dan weer een aantal mappen.
Heeft iemand hier nog een goede suggestie voor een app die dit eventueel wel kan? (geen JB apps)
Er zijn wel mooie "portfolio" apps, zoals portfolio for ipad, maar voor zover ik zie kan je daar ook al geen subcollecties aanmaken.
Het managen van foto's. Het is schijnbaar onmogelijk om submappen/albums te maken.
dus albums met bijv trouwerijen / vakanties en daaronder dan weer een aantal mappen.
Heeft iemand hier nog een goede suggestie voor een app die dit eventueel wel kan? (geen JB apps)
Er zijn wel mooie "portfolio" apps, zoals portfolio for ipad, maar voor zover ik zie kan je daar ook al geen subcollecties aanmaken.
iOS 5 lost je probleem op. Vanaf dan is het wel mogelijk om albums aan te maken.M a r c o schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:25:
Albums lukt me wel al via iTunes, niet handig maar het gaat. direct op de ipad gaat dat inderdaad niet.kdhoe schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:31:
[...]
iOS 5 lost je probleem op. Vanaf dan is het wel mogelijk om albums aan te maken.
Mijn punt is, ik wil subalbums. kan IOS 5 dat straks dan wel??
ik vond net deze app, misschien dat dat iets is
http://www.applgasm-apps.com/Photo%20Shack%20Pro.html
http://itunes.apple.com/n...hack-pro/id441073815?mt=8
wel 12 euro, maar dat is te doen als het goed werkt.
dit staat bij de pro features
New 3-Tier Photo Library Hierarchy (Library -> Album -> Photo)
volgens mij is dat wat ik zoek dan.
is het mogelijk om mijn fotocamera met micro-usb aansluiting te verbinden met een ipad 2?
ik heb de kabeltjes wel gevonden hiervoor maar kun je dan de foto's/filmpjes van de camera aftrekken naar de ipad?
lijkt me makkelijker dan dat opzetstuk en wisselen met sd kaartjes
ik heb de kabeltjes wel gevonden hiervoor maar kun je dan de foto's/filmpjes van de camera aftrekken naar de ipad?
PSN Headless_Pumpkin
Bij de camera connection kit zit ook een usb stuk, als je dus een micro-usb naar usb kabeltje hebt dan kun je die gebruiken.F350-maniac schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:11:
is het mogelijk om mijn fotocamera met micro-usb aansluiting te verbinden met een ipad 2?
oke ja das ook een optie, ik zit eigenlijk te denken wat het opzetstuk toevoegt. een kabeltje heb je voor een paar euro en ben ik klaar en is flexibeler dan dat opzetstuk.Huntard schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:49:
[...]
Bij de camera connection kit zit ook een usb stuk, als je dus een micro-usb naar usb kabeltje hebt dan kun je die gebruiken.
qua functionaliteit dus blijkbaar allemaal hetzelfde eindresultaat
PSN Headless_Pumpkin
Ik gebruik nu PhotoMgrPro. Hiermee kan je gewoon albums en submappen maken. Eig nadeel is denk ik dat je ze eerst nog moet importeren van de standaard foto app wat nog wel even duurt (~3 sec. foto)M a r c o schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:25:
Net even een hdmi/usb kabel besteld. Ben benieuwd of ik het veel ga gebruiken (denk het niet)
Als iemand nog een tip heeft voor een (het liefst gratis) video speler die met veel om kan, let me know.
Als iemand nog een tip heeft voor een (het liefst gratis) video speler die met veel om kan, let me know.
Verwijderd
Ik heb eens een vraagje , ik heb deze week mijn iPad 16 gig van een jaar oud voor 350 euro verkocht,
Nu is mijn vraag is het nuttig om te wachten op de iPad 3 of nu al gewoon de iPad 2 te kopen?
Weet iemand hoe lang het nog duurt voor de iPad 3 uitkomt?
Nu is mijn vraag is het nuttig om te wachten op de iPad 3 of nu al gewoon de iPad 2 te kopen?
Das alleszins een mooie prijs... ik hoop mijn iPad 32Gb (zonder 3G) voor diezelfde prijs kwijt te geraken...Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:28:
Ik heb eens een vraagje , ik heb deze week mijn iPad 16 gig van een jaar oud voor 350 euro verkocht,
Verder... Is dat niet het eeuwige probleem bij Apple (wachten of niet)?
Mis je je iPad al? Kan je makkelijk verder zonder een nieuwe? Zou het enkel "leuk" zijn om er nu opnieuw eentje in je handen te hebben of is het echt al noodzaak?
MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3
Neem ook de eeuwige levertijden en beschikbaarheid + eventuele kinderziektes van een iPad 3 in gedachten hè. Als je nog een jaartje zonder kunt zou ik zeggen wachten, anders gewoon een iPad 2 kopen.
there's no tweak without the tweaker
Dat!!..zo nutteloos, wachtenvirtualJac schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 07:44:
Neem ook de eeuwige levertijden en beschikbaarheid + eventuele kinderziektes van een iPad 3 in gedachten hè. Als je nog een jaartje zonder kunt zou ik zeggen wachten, anders gewoon een iPad 2 kopen.
Zo kun je aan de gang blijven
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Ik mis het wel zeker s'avonds in de zetel, maar is er al een datum of zo bekent voor de iPad3?
Bij Apple is zoiets niet zomaar van te voren bekend.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:32:
Ik mis het wel zeker s'avonds in de zetel, maar is er al een datum of zo bekent voor de iPad3?
iPad 1 was april 2010, iPad 2 maart 2011. Je zou dan rondom maart kunnen verwachten.
Al gaan de geruchten dat Apple hem aan het begin van 2012 zou willen uitbrengen.
Die geruchten zeggen echter ook dat ze nog problemen hebben met de yield van het hogere resolutie scherm.
Dat zou eventueel nog vertraging kunnen opleveren.
Waar zijn toch de mensen gebleven die zelf een beslissing kunnen nemen....? Voor de anderen haal ik mijn glazenbol maar weer eens tevoorschijn.....stof hem af en zie....en zie.....18 Maart verschijnen...dus
Edit: Maar pin mij er niet op vast..
Wat heeft een voorspelling voor een nieuwe release te maken met zelf beslissingen kunnen nemen?KL643 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:44:
Waar zijn toch de mensen gebleven die zelf een beslissing kunnen nemen....? Voor de anderen haal ik mijn glazenbol maar weer eens tevoorschijn.....stof hem af en zie....en zie.....18 Maart verschijnen...dus![]()
Dan hoeven mensen niet te vragen wanneer een nieuwe release is (lees wachten met kopen van een ipad). Ik snap de onzekerheid ook niet helemaal. Ik wacht gewoon op de nieuwe iphone en hoop dat mijn huidige het nog zo lang volhoudt. Als je een nieuwe wil kopen dan neem je toch die beslissing?
Hoe vaak de vraag niet voorbij komt over wanneer men denkt dat de iPad/iPhone (1/2/3/4 en hierna de 5) uitkomt....Met een beetje interesse en vooronderzoek moet je weten dat niemand hier een antwoord (behalve ik natuurlijktimwijn schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:09:
[...]
Wat heeft een voorspelling voor een nieuwe release te maken met zelf beslissingen kunnen nemen?
*wat handige tips om mee te nemen in de beslissing
- Ik zeg altijd maar zo: Pakken wat je pakken kan!
- Misschien ben ik toch te optimistisch geweest met mijn voorspelling en duurt het nog veel langer voordat de iPad3 uitkomt....en zit je dus langer met lege handen.
- Koop nu de 2 en als de 3 uitkomt verkoop je nummer 2 (of niet en sla je die over en wacht je op de iPad 4)
- En in het ergste geval wanneer je net de iPad 2 hebt gekocht en de iPad 3 komt een week later uit....dan is dat een kwestie van dikke vette pech...kom je ook wel weer over heen.
Als je nu nog twijfelt...dobbelsteen pakken en 7 x gooien...Heb je 4 x even gegooid, dan wachten met kopen..maar gooi je 4 x oneven...dan niet wachten en rennen naar de winkel om een iPad 2 te kopen.
Gast.. Ga met je HK reacties naar de HK (Neiging tot impulsief antwoorden op topictitels - Deel 5) maar reageer hier gewoon serieus op. Als iemand de rumours niet volgt dan is dat helemaal geen gekke vraag van iemand die alleen maar vraagt wanneer de iPad3 (hypothetisch gezien) uit zou kunnen komen. Dat Apple één van de weinige is waar geen pijl op te trekken valt kan niemand wat aan doen, of het nou een herhalende vraag is of niet...
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Nou zou ik die geruchten van Apple ook niet zo serieus nemen (net zoals mijn opmerking), laat staan volgen. Op een of andere manier is er elke dag wel een gerucht over Apple (dan wel over een nieuwe iPad 3 en anders wel over de iPhone 5 of wordt het toch een 4S). Ik heb het i.d dat ze hemzelf lekker op gang houden..
Ik vond het de perfecte reactie op een vraag die hier elke keer weer voorbij komt. Hou op met aan anderen te vragen of je een apparaat moet kopen of de volgende, we zitten hier op tweakers, niet op beginnersweb. Een beetje eigen onderzoek wordt hier dus wel verwacht. Daar hoort imho ook het doorzoeken van een topic bij voor je er een vraag in stelt.Underworld schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:25:
Gast.. Ga met je HK reacties naar de HK (Neiging tot impulsief antwoorden op topictitels - Deel 5) maar reageer hier gewoon serieus op. Als iemand de rumours niet volgt dan is dat helemaal geen gekke vraag van iemand die alleen maar vraagt wanneer de iPad3 (hypothetisch gezien) uit zou kunnen komen. Dat Apple één van de weinige is waar geen pijl op te trekken valt kan niemand wat aan doen, of het nou een herhalende vraag is of niet...
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Heren, laten we het gezellig houden
Jullie hebben allen een punt. Maar laten we het hier meer inhoudelijk over de iPad hebben. Een discussie over wanneer een opvolger uitkomt, blijft immers speculatie...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Kan iemand mij misschien uitsluitsel geven over het volgende:
Ik zoek een Word vervanger voor de Ipad... belangrijk is dat het doc 97-2004 bestanden kan openen, die gemaakt zijn op een pc, weer opslaan als doc bestanden en weer te openen zijn op de pc.
Dus niet opslaan als docx of wat dan ook, maar uitwisselbare bestanden met een oude versie van Word.
Je hebt Pages en nog 1 programma waarvan ik even de naam kwijt bent.
Kan iemand mij vertellen of dit kan en zoja, welk programma het beste is?
Ik zoek een Word vervanger voor de Ipad... belangrijk is dat het doc 97-2004 bestanden kan openen, die gemaakt zijn op een pc, weer opslaan als doc bestanden en weer te openen zijn op de pc.
Dus niet opslaan als docx of wat dan ook, maar uitwisselbare bestanden met een oude versie van Word.
Je hebt Pages en nog 1 programma waarvan ik even de naam kwijt bent.
Kan iemand mij vertellen of dit kan en zoja, welk programma het beste is?
Zolang Microsoft geen Office voor de iPad uitbrengt zal je hiermee altijd een conversieprobleem houden. Wat je wel zou kunnen proberen is Live365 van Microsoft. Online versie van Office, maar of dit draait op de iPad?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Ik ben in het bezit van een iPad 2 WIFI only model, alleen nu wil ik mijn iPad gaan gebruiker voor Navigatie. Ik weet dat in de wifi modellen geen GPS zit dus ben ik opzoek naar een bluetooth GPS ontvangen.
Mijn vraag hebben jullie enige ervaringen met bluetooth GPS ontvangen icm. iPads?
Graag jullie reacties.
Mijn vraag hebben jullie enige ervaringen met bluetooth GPS ontvangen icm. iPads?
Graag jullie reacties.
Zelf ben ik toevallig met dit onderwerp bezig geweest ivm de aankomende vakantie.Ansjo schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:32:
Ik ben in het bezit van een iPad 2 WIFI only model, alleen nu wil ik mijn iPad gaan gebruiker voor Navigatie. Ik weet dat in de wifi modellen geen GPS zit dus ben ik opzoek naar een bluetooth GPS ontvangen.
Graag jullie reacties.
Ik heb thuis 2 oude GPS modules liggen waarmee ik het getest heb (naam / merk weet ik zo even niet meer). Beide modules werken prima. Er is wel 1 hele grote voorwaarde. Je iPad moet gejailbreaked zijn omdat je een cydia app nodig hebt die de GPS data doorgeeft aan je applicatie.
Dit omdat apple standaard geen externe GPS modules via bluetooth ondersteund.
Daddy of 3 :)
Verwijderd
Ik heb deze gekocht en JB niet nodig. Werkt voorbeeldig.
Kaart software van Sigic er bij en rijden maar.
Heeft eigen 10 uurs LI accu dus geen extra belasting van je iPad.
Heeft eigen 10 uurs LI accu dus geen extra belasting van je iPad.
Verwijderd
Heeft er iemand eigenlijk een iPad dock zoals bijvoorbeeld voor de iPhone of de iPod touch waar boksen aan hebt hangen of met zoon wekker.
@QuasaR Thanks voor de informatie, heb mijn iPad wel gejailbreaked dus dat moet geen problemen zijn. Maar ik denk toch dat ik voor bovengenoemde optie ga. Geen gedonder met evt. cydia maar gewoon pairen en gaanVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:40:
Ik heb deze gekocht en JB niet nodig. Werkt voorbeeldig.
Heeft eigen 6 uurs accu dus geen extra belasting van je iPad.
Nvm
[ Voor 105% gewijzigd door argro op 15-09-2011 22:35 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Als ik in een niet verlichte ruimte ga zitten met de ipad, brightness op max zet en vervolgens een zwart plaatje show, dan zie ik enige backlight bleeding. In mijn mening bijna onvermijdelijk, hoe erg het bij jouw is is moeilijk in te schatten. Foto perhaps ? *Als de vlek veranderd als je drukt lijkt me dat niet geheel normaal.
Hmm ik vind het lastig om te bepalen welke app te nemen voor openen van ms office files. Documents to go of quickoffice. Iemand suggesties?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ik heb sinds 3 weken een ipad2. Maar vandaag viel me opeens een dode pixel op.
Hebben meer mensen hier er last van?
Kan ik hier wat mee?
Kan ik hier wat mee?
Ik geloof niet dat ze daar iets aan gaan doen voor 1 dode pixel.peppie71 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:02:
Ik heb sinds 3 weken een ipad2. Maar vandaag viel me opeens een dode pixel op.
Kan ik hier wat mee?
Volgens mij pas na 3 oid.
Verwijderd
Mijn moeder wil een iPad 2 of een Macbook Air kopen die ze voor school kan gebruiken ( tekstverwerking ) en bijvoorbeeld internetten en chillen (
).
Welke kan ze dan het beste kiezen? Ik nam aan dat de iPad geen USB aansluiting heeft, wat toch wel een vereiste voor haar is. Of is het toch mogelijk om een USB aansluiting te krijgen.??
Welke kan ze dan het beste kiezen? Ik nam aan dat de iPad geen USB aansluiting heeft, wat toch wel een vereiste voor haar is. Of is het toch mogelijk om een USB aansluiting te krijgen.??
Ik ben wat bezig met wat stripboeken voor mijn nieuwe IPAD2, ik wilde wat meerdere apps uitproberen voor mijn stripboekfiles. Ik heb 3 aps geinstalleerd op mijn IPAD. Echter nu pas valt mij op dat als ik 1 cbr file wil gebruiken voor meerdere apps, ik de file per app moet sharen (via file sharing). De file staat volgens mijn nu dus 3 keer op mijn ipad.... Dat is niet echt de bedoeling.
Doe ik nou iets helemaal verkeerd en snap ik het niet, of is dit echt de bedoeling?
Ik wil het liefste alle stripboeken 1 keer uploaden en dan op de ipad met een willekeurige app die stripboek kunnen lezen.
(Ik heb echt gezocht, maar kan nergens een antwoord vinden.)
Doe ik nou iets helemaal verkeerd en snap ik het niet, of is dit echt de bedoeling?
Ik wil het liefste alle stripboeken 1 keer uploaden en dan op de ipad met een willekeurige app die stripboek kunnen lezen.
Zojuist mijn mac (osx 10.6.8) voorzien van de laatste beveiligingsupdate, nu doet de Remote App het niet meer op mijn ipad..
Opnieuw pairen lukt wel, maar de naam van de library verschijnt niet en hij zegt '' is onvinbaar
Meer mensen last van?
Edit: router rebooten heeft geholpen..
Opnieuw pairen lukt wel, maar de naam van de library verschijnt niet en hij zegt '' is onvinbaar
Meer mensen last van?
Edit: router rebooten heeft geholpen..
[ Voor 8% gewijzigd door Zerveza op 18-09-2011 21:04 . Reden: Issue solved ]
Tekstverwerken: macbookVerwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:21:
Mijn moeder wil een iPad 2 of een Macbook Air kopen die ze voor school kan gebruiken ( tekstverwerking ) en bijvoorbeeld internetten en chillen ().
Internetten / chillen: iPad
Tekstverwerken kan natuurlijk ook gewoon op de ipad met pages en een bluetooth keyboard (Je gaat natuurlijk geen a4 tjes helemaal voltypen met het onscreen toetsenbord) maar als je echt als doel hebt teksten te verwerken, dan zou ik daar zeker geen iPad voor aanschaffen.
Waar heb je usb voor nodig? Om een usb stick te lezen ofzo?
Komt nog bij dat je voor een Ipad eigenlijk ook nog een computer (pc of mac) nodig hebt om hem te kunnen updaten.satoer schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:40:
[...]
Tekstverwerken: macbook
Internetten / chillen: iPad
Tekstverwerken kan natuurlijk ook gewoon op de ipad met pages en een bluetooth keyboard (Je gaat natuurlijk geen a4 tjes helemaal voltypen met het onscreen toetsenbord) maar als je echt als doel hebt teksten te verwerken, dan zou ik daar zeker geen iPad voor aanschaffen.
Waar heb je usb voor nodig? Om een usb stick te lezen ofzo?
Dat is nog enkele dagen zo, met de introductie van iOS 5 binnen een aantal dagen is dat niet meer nodig.Laudor schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:10:
[...]
Komt nog bij dat je voor een Ipad eigenlijk ook nog een computer (pc of mac) nodig hebt om hem te kunnen updaten.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Misschien rare vraag, maar wil je uitleggen waarom je drie apps gebruikt om stripboeken te lezen? Waarom niet gewoon eentje kiezen?knm schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:56:
[ Voor 36% gewijzigd door loeberce op 19-09-2011 10:29 ]
Omdat ik ze wil uitproberen met verschillende strips... inmiddels al wat lopen stoeien en voorlopig bevalt Stanza mij het beste.loeberce schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:29:
[...]
Misschien rare vraag, maar wil je uitleggen waarom je drie apps gebruikt om stripboeken te lezen? Waarom niet gewoon eentje kiezen?
Mijn vraag blijft echter wel een openstaan. Stel ik heb document x (maakt even niet uit wat) en die wil ik openen met programma y of z. Bestaat er dan iets voor dat je 1maal de documenten op je ipad zet en die dan kan benaderen van verschillende apps? Of is dat alleen met bv bepaalde bestanden zoals epub en mp3tjes?
Je kunt Dropbox gebruiken, of Webdav oid.knm schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:38:
[...]
Omdat ik ze wil uitproberen met verschillende strips... inmiddels al wat lopen stoeien en voorlopig bevalt Stanza mij het beste.
Mijn vraag blijft echter wel een openstaan. Stel ik heb document x (maakt even niet uit wat) en die wil ik openen met programma y of z. Bestaat er dan iets voor dat je 1maal de documenten op je ipad zet en die dan kan benaderen van verschillende apps? Of is dat alleen met bv bepaalde bestanden zoals epub en mp3tjes?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb voor de iPhone TomTom ooit gekocht in de iTunes-store, kun je deze dan ook zonder meer installeren op de iPad 2?
Volgens mij wel, maar iPhone-apps op je iPad zijn of heel klein of heel lelijk
The devil is in the details.
van de volgende site gehaald: http://www.ipadclub.nl/26...iseerd-en-te-zien-op-ifa/ivo-nl schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:29:
Ik heb voor de iPhone TomTom ooit gekocht in de iTunes-store, kun je deze dan ook zonder meer installeren op de iPad 2?
TomTom voor iPad vanaf dit najaar beschikbaar
donderdag, 1 september 2011 (09:00) | Gonny van der Zwaag
tomtom nederlandTomTom laat deze week op de IFA-beurs in Berlijn voor het eerst de TomTom-app voor de iPad zien. De al langer bestaande TomTom-app voor de iPhone zal worden omgezet naar een universele app, geoptimaliseerd voor het grotere scherm van de iPad, met een verbeterde schermresolutie, scherpere weergave en bedieningsmogelijkheden die speciaal zijn afgestemd op de iPad. Gebruikers van de iPhone-versie kunnen deze versie gratis downloaden op hun iPad. De nieuwe TomTom-app is vanaf de herfst van 2011 beschikbaar. Ga je deze week naar de consumentenelektronicabeurs IFA 2011 in Berlijn, dan kun je de nieuwe iPad-app alvast bekijken in hal 9, stand 209.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een net nieuwe iPad 2 WiFi + 3G ontvangen om voor mijn vader te activeren. Dit lukt echter niet. Het probleem is als volgt.
Ik heb een Windows 7 64-bit machine staan die mijn iPod touch prima ondersteund. Nu probeer ik de iPad 2 op dezelfde machine aan te sluiten. Hij installeerde de driver en kwam als verwisselbare schijf tevoorschijn. De 16 GB is dus via de verkenner te benaderen. De laatste versie van iTunes blijft echter angstvallig stil.
De melding op de iPad om deze aan te sluiten op de PC blijft gewoon staan.
Wat heb ik geprobeerd:
- andere kabel gebruikt (van de iPod)
- iPad aan de oplader gehangen, dit werkt en ik zie het laadsymbool
- iTunes verwijdert, ccleaner gedraaid, PC opnieuw opgestart en iTunes weer geïnstalleerd.
- gekeken of de juiste services draaien. Gestopt en wederom gestart.
- andere PC (ook 64-bit Windows 7) gebruikt met oude versie van iTunes (10.1.nogwat) Zelfde resultaat. Wel in de verkenner zichtbaar, niet in iTunes
- iPad gereset door de hometoets en aan/uit knop ingedrukt te houden.
Ik begin te denken dat het probleem in de iPad zit. Iemand nog een idee wat ik kan proberen? De oplossingen op de Apple site bieden ook geen oplossing. De vergelijkbare zaken die ik tegenkom gaan over de iPhone of iPad 1. Alle hulp is welkom
Ik heb een net nieuwe iPad 2 WiFi + 3G ontvangen om voor mijn vader te activeren. Dit lukt echter niet. Het probleem is als volgt.
Ik heb een Windows 7 64-bit machine staan die mijn iPod touch prima ondersteund. Nu probeer ik de iPad 2 op dezelfde machine aan te sluiten. Hij installeerde de driver en kwam als verwisselbare schijf tevoorschijn. De 16 GB is dus via de verkenner te benaderen. De laatste versie van iTunes blijft echter angstvallig stil.
De melding op de iPad om deze aan te sluiten op de PC blijft gewoon staan.
Wat heb ik geprobeerd:
- andere kabel gebruikt (van de iPod)
- iPad aan de oplader gehangen, dit werkt en ik zie het laadsymbool
- iTunes verwijdert, ccleaner gedraaid, PC opnieuw opgestart en iTunes weer geïnstalleerd.
- gekeken of de juiste services draaien. Gestopt en wederom gestart.
- andere PC (ook 64-bit Windows 7) gebruikt met oude versie van iTunes (10.1.nogwat) Zelfde resultaat. Wel in de verkenner zichtbaar, niet in iTunes
- iPad gereset door de hometoets en aan/uit knop ingedrukt te houden.
Ik begin te denken dat het probleem in de iPad zit. Iemand nog een idee wat ik kan proberen? De oplossingen op de Apple site bieden ook geen oplossing. De vergelijkbare zaken die ik tegenkom gaan over de iPhone of iPad 1. Alle hulp is welkom
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Die iPad kun je terugbrengen. Niet in orde.
Jammer, maar het lijkt erop dat je gelijk hebt... 2 uur verder en nog geen resultaat. Retour dan maar. Jammer weer dat het via een online shop is gegaan.sebastius schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:47:
Die iPad kun je terugbrengen. Niet in orde.
Elke app is gevangen in z'n eigen sandbox. Elk bestand dat je wilt gebruiken zal je dus naar de documentfolder van de desbetreffende app moeten sturen.knm schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:38:
[...]
Omdat ik ze wil uitproberen met verschillende strips... inmiddels al wat lopen stoeien en voorlopig bevalt Stanza mij het beste.
Dus ja, bij 3 apps zal je dus 3x dezelfde document moeten gaan kopieren.
Hoe je erop krijgt is weer een andere vraag. Je kan vanuit een andere app een bestand doorsturen naar een andere app. BV vanuit dropbox, of goodreader een cbr bestand downloaden en deze weer doorsturen naar cbrreader1, 2 en 3.
In totaal zullen er dus 4 exemplaren van dat ene bestand op je ipad staan. (nou is het wel zo dat elke app de cbr weer anders behandeld. meeste pakken het uit, zetten de plaatjes in een database en gooien de cbr weer weg)
Nadeel: kost ruimte en werkt omslachtig
Voordeel: veiliger, maar ook mogelijk makkelijker te beheren. ik heb bv een aparte reader voor verschillende soorten materiaal. magazines, comics, manga, boeken. Elk in een app die ik persoonlijk het makkelijkst mee vind werken. Een goede boek-app is bv minder goed voor manga en omgekeerd.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik heb hem nu toch werkend. Blijkbaar toch een driver probleem. Het herstellen van mijn iPod wilde namelijk ook niet meer...
Na het bijwerken van de Apple Mobile Device (recovery mode) driver, werkte alles ineesns wel
-----
1.Right-click the parent USB Composite Device entry and choose Update Driver Software from the shortcut menu.
2.Click "Browse my computer for driver software".
3.Click "Let me pick from a list of device drivers on my computer".
4.Click the Have Disk button. In the "Install from Disk" dialog, click the Browse button.
5.Use this window to navigate to the following folder:
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.
Note: If using a 64-bit version of Windows, this folder may be stored in C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.
6.Double-click the usbaapl.inf file, which is listed in this folder. (This file will be called usbaapl64.inf if you have a 64-bit version of Windows.)
7.Click OK in the "Install from Disk" dialog.
8.Click Next and finish the driver-installation steps. Open iTunes to verify that the device is recognized properly, and continue restoring your device.
Na het bijwerken van de Apple Mobile Device (recovery mode) driver, werkte alles ineesns wel

-----
1.Right-click the parent USB Composite Device entry and choose Update Driver Software from the shortcut menu.
2.Click "Browse my computer for driver software".
3.Click "Let me pick from a list of device drivers on my computer".
4.Click the Have Disk button. In the "Install from Disk" dialog, click the Browse button.
5.Use this window to navigate to the following folder:
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.
Note: If using a 64-bit version of Windows, this folder may be stored in C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers.
6.Double-click the usbaapl.inf file, which is listed in this folder. (This file will be called usbaapl64.inf if you have a 64-bit version of Windows.)
7.Click OK in the "Install from Disk" dialog.
8.Click Next and finish the driver-installation steps. Open iTunes to verify that the device is recognized properly, and continue restoring your device.
[ Voor 68% gewijzigd door BillSpaarbank op 20-09-2011 17:46 ]
Even mijn huidige situatie uitleggen:
Ik was in het bezit van een Macbook pro 13 inch core 2 duo. Ik heb echter van mijn nieuwe werkgever een Macbook pro 15 inch i5 gekregen waardoor ik nu met 2 macbooks zit. Mijn 13inch zou ik nu willen verkopen en mij in de plaats een ipad 2 aanschaffen voor wat te surfen, facebooken, mailen, tv kijken via Yelo (telenet), etc.
Toch heeft de ipad 2 enkele beperkingen voor mij. Ik had graag toch files gedownload op de ipad, folders gemaakt, bestanden gekopieerd,... Nu goed, blijkt er de app FileBrowser te zijn die dit probleem aanpakt.
Mijn 2de wens is echter dat, wanneer het voetbal op tv is, de vriendin de ipad kan gebruiken om een filmpje te zien. Deze films staan echter op mijn NAS. Maw de ipad zou de films moesten streamen via wi-fi. Is dit mogelijk met een Ipad 2 ?
Ik las al iets over de apps Goodplayer en Airplayer. Maar werken deze goed genoeg of is dit weggegooid geld ?
Ik was in het bezit van een Macbook pro 13 inch core 2 duo. Ik heb echter van mijn nieuwe werkgever een Macbook pro 15 inch i5 gekregen waardoor ik nu met 2 macbooks zit. Mijn 13inch zou ik nu willen verkopen en mij in de plaats een ipad 2 aanschaffen voor wat te surfen, facebooken, mailen, tv kijken via Yelo (telenet), etc.
Toch heeft de ipad 2 enkele beperkingen voor mij. Ik had graag toch files gedownload op de ipad, folders gemaakt, bestanden gekopieerd,... Nu goed, blijkt er de app FileBrowser te zijn die dit probleem aanpakt.
Mijn 2de wens is echter dat, wanneer het voetbal op tv is, de vriendin de ipad kan gebruiken om een filmpje te zien. Deze films staan echter op mijn NAS. Maw de ipad zou de films moesten streamen via wi-fi. Is dit mogelijk met een Ipad 2 ?
Ik las al iets over de apps Goodplayer en Airplayer. Maar werken deze goed genoeg of is dit weggegooid geld ?
Met airvideo kan je alle bestanden afspelen, maar er is een computer nodig die bestanden on the fly omzet.
Met buzzplayer kan je direct van de nas afspelen/streamen. Maar enkel sd-materiaal. HD lukt niet, behalve als deze bestanden zijn die de iPad native kan afspelen.
Het is ook mogelijk om tv streams te bekijken als je ziggo hebt. Dan kan je live tv gewoon streamen
Met buzzplayer kan je direct van de nas afspelen/streamen. Maar enkel sd-materiaal. HD lukt niet, behalve als deze bestanden zijn die de iPad native kan afspelen.
Het is ook mogelijk om tv streams te bekijken als je ziggo hebt. Dan kan je live tv gewoon streamen
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Maar dus geen enkele app (ook niet goodplayer/airplayer) waarbij je het netwerkadres van de NAS kan ingeven en direct van daaruit via wi-fi kan streamen ?kmf schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:16:
Met airvideo kan je alle bestanden afspelen, maar er is een computer nodig die bestanden on the fly omzet.
Ik las ook iets van xbmc voor ipad, daarbij lukt het misschien wel maar dan moet je jailbreaken en dat zie ik niet echt zitten.
Xbmc speelt idd prima hd mkv's af. Ook via nas. Helaas moet je je iPad ervoor jailbreaken en is xbmc totaal touch onvriendelijk.
Wat schreef ik nou? buzzplayer kan dat....Rebbelx schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:42:
[...]
Maar dus geen enkele app (ook niet goodplayer/airplayer) waarbij je het netwerkadres van de NAS kan ingeven en direct van daaruit via wi-fi kan streamen ?
Dat enkel SD ging en niet HD. Ik wil dus beide, we zijn 2011 en HD content begint stilaan standaard te worden.
Nu lees ik wel op de apple site voor buzzplayer:
- Support: MKV, H264
Wat dus beide wel HD formaten zijn...
Oplayer hd kan dat ook.Rebbelx schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:38:
[...]
Dat enkel SD ging en niet HD. Ik wil dus beide, we zijn 2011 en HD content begint stilaan standaard te worden.
alle niet mp4/m4v/mov-formaat dingen worden via CPU gedecodeerd, dus zonder hardware acceleration. De iPad kan SD prima on-the-fly decoderen. HD verloopt schokkerig.Rebbelx schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:38:
[...]
Dat de player het ondersteunt, betekent niet dat HD dingen vloeiend bekeken kan worden. Als ik een MKV op m'n oude Pentium 4 wilt bekijken, dan verloopt dat ook niet vloeiend. Terwijl ik toch de juiste codecs voor heb.
Op een iPad2 zal het wat beter lopen, maar nog steeds schokkerig bij actiescenes.
Dat ze beiden voor HD resoluties veel worden toegepast wil niet zeggen dat alle MKV/H264 ook daadwerkelijk HD zijn. Ik maak van mijn dvd's namelijk ook mkv's en die zijn duidelijk niet HD.
Dank je, de iPhone versie ziet er beetje korrelig uit op de iPad. Het is nu herfst... dus TomTom ;-)Ansjo schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 13:05:
van de volgende site gehaald: http://www.ipadclub.nl/26...iseerd-en-te-zien-op-ifa/
Haha jij bent er wel vroeg bij
Nee ik denk dat het pas eind november/begin december wordt.
Nee ik denk dat het pas eind november/begin december wordt.
Gister nadat ik uit de bus stapte zat er een barst in m'n scherm, dit is raar want er is niets gebeurt dat ik heb kunnen merken (zat gewoon en tas op m'n schoot)
Nu contact gehad met de verzekering en moest de bon do sturen zodat ze het bedrag kunnen uitbetalen.
Z'n onderweg verzekeringis toch wel ideaal!
Nu contact gehad met de verzekering en moest de bon do sturen zodat ze het bedrag kunnen uitbetalen.
Z'n onderweg verzekeringis toch wel ideaal!
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Hey,
Heeft iemand ervaringen met wall mounts voor de iPad2?
Wat ik concreet zoek:
* Opbouw wall mount;
* Esthetisch in orde;
* iPad eenvoudig te verwijderen en er terug in te plaatsen;
* Opladen terwijl hij in de wall mount zit (dus een soort docking station);
De reden dat ik dit zoek, is omdat ik mijn (nog aan te kopen) iPad zal gebruiken als bedieningspaneel voor domotica installatie. Je wilt niet steeds zoeken naar je iPad als er bijvoorbeeld iemand aanbelt en je de deur wilt openen. :-)
Wat ik concreet zoek:
* Opbouw wall mount;
* Esthetisch in orde;
De reden dat ik dit zoek, is omdat ik mijn (nog aan te kopen) iPad zal gebruiken als bedieningspaneel voor domotica installatie. Je wilt niet steeds zoeken naar je iPad als er bijvoorbeeld iemand aanbelt en je de deur wilt openen. :-)
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Geen ervaring, maar misschien is dit ietsDries_Aendekerk schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:27:
Hey,
http://www.ipadclub.nl/27...uder-voor-ipad-en-ipad-2/
Het is een crosspost, en hoor hier misschien niet helemaal thuis.
Maar bijna alle EA games zijn nu en dit weekend slechts € 0,79.
http://www.ipadblogs.nl/2...p-alle-ipad-games-van-ea/
Dit leek mij wel de moeite waard om hier even te melden.
Maar bijna alle EA games zijn nu en dit weekend slechts € 0,79.
http://www.ipadblogs.nl/2...p-alle-ipad-games-van-ea/
Dit leek mij wel de moeite waard om hier even te melden.
Iemand ervaringen met het volgende? Logitech Wireless Speaker Adapter
Via iTunes zal je dan zeker een speaker zichtbaar moeten hebben?
Hoe zal de kwaliteit zijn? Iemand een idee?
Via iTunes zal je dan zeker een speaker zichtbaar moeten hebben?
Hoe zal de kwaliteit zijn? Iemand een idee?
Whatever.
Je moet hier eens kijken ... echte vette ipad stands / wallmounts enzDries_Aendekerk schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:27:
Hey,
Wat ik concreet zoek:
* Opbouw wall mount;
* Esthetisch in orde;
ツ
Je kan dat allemaal met Goodplayer.Rebbelx schreef op woensdag 21 september 2011 @ 09:42:
[...]
Maar dus geen enkele app (ook niet goodplayer/airplayer) waarbij je het netwerkadres van de NAS kan ingeven en direct van daaruit via wi-fi kan streamen ?
Ik las ook iets van xbmc voor ipad, daarbij lukt het misschien wel maar dan moet je jailbreaken en dat zie ik niet echt zitten.
Mijn ipad 2 speelt zelfs 720p MKV bestanden over wifi vanaf mijn Synology.
Mijn dvd's zet ik om naar .iso's omdat je anders ieder vob bestand moet selecteren.
Het enige minpunt is dat wanneer je een film streamt hij het srt bestand niet meeneemt, maar daar komt nog een update voor.
Als je ondertiteling wil zal je de film + srt bestand eerst moeten downloaden met goodplayer op je Ipad.
Maar bij MKV bestanden converteer ik het srt bestand erin en dan speelt hij de sub wel af over wifi.
Jij kan 720p mkv's afspelen zonder schokken?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik begin steeds meer te merken dat Apps steeds meer toegespitst zijn op de ipad2.
Apps die soepel en snel liepen op de iPad krijgen steeds meer features en worden daarmee steeds zwaarder waardoor je toch wel tegen de geheugenbeperking van de ipad1 aanloopt.
Icab bv crasht vaker bij slechts 5tabs.
Mobilerss verslikt zich vaak.
En veel games crashen bij het opstarten.
Apps die soepel en snel liepen op de iPad krijgen steeds meer features en worden daarmee steeds zwaarder waardoor je toch wel tegen de geheugenbeperking van de ipad1 aanloopt.
ik kan met xbmc zelfs 1080p afspelen via wifi van nas (als het signaal goed is) (niet dat je veel aan hebt trouwens...)Tijgert schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 22:22:
Jij kan 720p mkv's afspelen zonder schokken?
wel jammer dat hij voor xbmc gejailbreakt moet zijn, geweldig ding is het, ondertiteling is mee te nemen en zelfs te verschuiven indien nodig dat (besturing is ietsjes minder)
[ Voor 11% gewijzigd door leopod op 24-09-2011 00:33 ]
Waarschijnlijk coden ze nog niet zo efficient ('iedereen' kan tegenwoordig apps brouwen). Dat was in het begin met de iPad 1 apps ook. Na een half jaar werden dezelfde apps sneller/efficienter. Hopelijk is dat nu weer net zokmf schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 00:26:
Ik begin steeds meer te merken dat Apps steeds meer toegespitst zijn op de ipad2.
[ Voor 4% gewijzigd door Michael Knight op 24-09-2011 05:27 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Hmmm.. Ik heb meerdere spelers op mijn iPad 2 geprobeerd en allen schokken als de neten met 720p, 1080p is al helemaal onmogelijk.ik kan met xbmc zelfs 1080p afspelen via wif
Zou xbmc transcoderen? Anders kan dat toch helemaal niet, zo sterk is die iPad niet.
Misschien dat Goodplayer een update heeft ondergaan want ik kan me niet herinneren dat hij toen al dual core ondersteunde... Maar eens testen dan.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Dat zijn Apps die al sinds de launch van de iPad uitkwamen. Geëvolueerd van de iPhone versie.Michael Knight schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 05:25:
[...]
Waarschijnlijk coden ze nog niet zo efficient ('iedereen' kan tegenwoordig apps brouwen). Dat was in het begin met de iPad 1 apps ook. Na een half jaar werden dezelfde apps sneller/efficienter. Hopelijk is dat nu weer net zoMeet vermogen nodigt natuurlijk uit om makkelijker te coden..
Zit er geen rekenmachine app (meer) op de iPad? Of heeft deze er nooit bijgezeten? iPad-newbie vraagje
In de Apple store staat de "calculator for ipad free" prima app.ivo-nl schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:29:
Zit er geen rekenmachine app (meer) op de iPad? Of heeft deze er nooit bijgezeten? iPad-newbie vraagje
[ Voor 0% gewijzigd door Strikie op 24-09-2011 12:00 . Reden: Typo ]
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
@struik978 en BillSpaarbank, bedankt voor jullie input, maar de goedkoopste iDock kost 571£ (link), best wel stevig.struik978 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:12:
[...]
Je moet hier eens kijken ... echte vette ipad stands / wallmounts enz
Zijn er meer bescheiden oplossingen?
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Kan ik apps verplaatsen van het ene scherm naar het andere scherm?
Tuurlijk kan dat..app vasthouden totdat hij wiebelt..in de hoek schuiven en vasthouden tot het volgende scherm.peppie71 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:17:
Kan ik apps verplaatsen van het ene scherm naar het andere scherm?
Tubes....It's what make music music!
Ja 720P gaat zonder schokken, enkel als ik wil doorspoelen moet ik een paar seconden wachten totdat de film weer begint te spelen.Tijgert schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 08:20:
[...]
Hmmm.. Ik heb meerdere spelers op mijn iPad 2 geprobeerd en allen schokken als de neten met 720p, 1080p is al helemaal onmogelijk.
Zou xbmc transcoderen? Anders kan dat toch helemaal niet, zo sterk is die iPad niet.
Misschien dat Goodplayer een update heeft ondergaan want ik kan me niet herinneren dat hij toen al dual core ondersteunde... Maar eens testen dan.
En er was nu weer een update (3.3)
Nu is het wel mogelijk om dvd's af te spelen in TS mappen zonder dat je iedere vob appart moet selecteren.
Je kan nu ook een map kiezen en dan speelt hij de hele map na elkaar.
Ik heb al véél spelers geprobeerd in de appstore maar Goodplayer vindt ik toch momenteel veruit de beste.
Ik had vorig jaar bij de launch (juli, dus nu 1 jaar 2 maanden in bezit) een iPad 1 gekocht bij de Mediamarkt, gisteren begon m'n wifi opeens kuren te vertonen. Na 10~30 minuten valt het uit en moet ik wifi in de settings uit en dan weer aanzetten om weer verbinding te krijgen. En daarna begint de 'teller' opnieuw. Ik heb m niet laten vallen (en er zit trouwens zo'n beschermhoes omheen) en niet gejailbreaked.
Is hier nog wat aan te doen? Is dit een software/hardware probleem? Moet ik er terug mee naar Mediamarkt? En zoja, wat gebeurd er dan? Nemen ze het in en krijg ik het een week later gefixed terug? Of wordt het ter plekke omgeruild voor een ander nieuw exemplaar? Kan ik met bijbetaling een iPad2 ervoor krijgen? (het zal wel niet...)
Is hier nog wat aan te doen? Is dit een software/hardware probleem? Moet ik er terug mee naar Mediamarkt? En zoja, wat gebeurd er dan? Nemen ze het in en krijg ik het een week later gefixed terug? Of wordt het ter plekke omgeruild voor een ander nieuw exemplaar? Kan ik met bijbetaling een iPad2 ervoor krijgen? (het zal wel niet...)
[ Voor 8% gewijzigd door Slashdotter op 24-09-2011 22:26 ]
Vraagje: wordt bij jullie de adapter ook erg warm bij het opladen? De ipad zelf blijft gewoon normale temperatuur, maar de stekker in het stopcontact voelt behoorlijk warm aan.
Werkt goodplayer ook als ik ergens anders op een wifi netwerk (dus buiten mijn eigen wifi) zit en dan films vanaf mijn synology nas naar mijn ipad wil streamen?sn0w13 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:22:
[...]
Ja 720P gaat zonder schokken, enkel als ik wil doorspoelen moet ik een paar seconden wachten totdat de film weer begint te spelen.
Nu is het wel mogelijk om dvd's af te spelen in TS mappen zonder dat je iedere vob appart moet selecteren.
Ik heb al véél spelers geprobeerd in de appstore maar Goodplayer vindt ik toch momenteel veruit de beste.
Zou het kunnen zijn dat de WiFi in je router kuren vertoond?Slashdotter schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 22:24:
Ik had vorig jaar bij de launch (juli, dus nu 1 jaar 2 maanden in bezit) een iPad 1 gekocht bij de Mediamarkt, gisteren begon m'n wifi opeens kuren te vertonen. Na 10~30 minuten valt het uit en moet ik wifi in de settings uit en dan weer aanzetten om weer verbinding te krijgen. En daarna begint de 'teller' opnieuw. Ik heb m niet laten vallen (en er zit trouwens zo'n beschermhoes omheen) en niet gejailbreaked.
Ik zou eerst zelf het volgende eens proberen:Is hier nog wat aan te doen? Is dit een software/hardware probleem? Moet ik er terug mee naar Mediamarkt? En zoja, wat gebeurd er dan? Nemen ze het in en krijg ik het een week later gefixed terug? Of wordt het ter plekke omgeruild voor een ander nieuw exemplaar? Kan ik met bijbetaling een iPad2 ervoor krijgen? (het zal wel niet...)
- Router uit/aan zetten.
- Ander WiFi kanaal kiezen op router
- Ander WiFi netwerk proberen (kenissen/vrienden/buren/winkel)
- iPad factory reset en restore uitvoeren
Verwijderd
Jepknm schreef op zondag 25 september 2011 @ 00:53:
Vraagje: wordt bij jullie de adapter ook erg warm bij het opladen? De ipad zelf blijft gewoon normale temperatuur, maar de stekker in het stopcontact voelt behoorlijk warm aan.
die lader is 10W, het rendement van zo'n ding schat ik op ongeveer 85%.knm schreef op zondag 25 september 2011 @ 00:53:
Dat betekend dat dat kleine blokje van de adapter 1,5 aan warmte opstookt.
Daar kan hij inderdaad best wat warm van worden.
Goodplayer heb ik nog niet geprobeerd, maar zelf gebruik ik AVPlayerHD. Deze speler kan (ook) vrijwel alle formaten aan inclusief mkv. 720p gaat vloeiend, alleen 1080p wordt wat teveel. Uiteraard hangen dat soort zaken ook af van de precieze bitrate (8gb 1080p movie of 16gb 1080p movie e.d.).sn0w13 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:22:
[...]
Ja 720P gaat zonder schokken, enkel als ik wil doorspoelen moet ik een paar seconden wachten totdat de film weer begint te spelen.
Verder is er ondersteuning voor ondertiteling (zelfde bestandsnaam wordt automatisch gepakt). Transfer via wifi of ftp (ipad dient als server) en is er een ftp client ingebouwd sinds de laatste versie.
Fijn vind ik ook dat de controls (diverse swipe acties) aangepast kunnen worden, er kan netjes gespoelt worden en ondertitel delay (tijdverschuiving) kan aangepast worden.
Prijs is ongeveer hetzelfde als goodplayer. AVPlayerHD getest op iPad 2 (de speler ondersteunt dan de hardwarematige versnelling van de iPad 2 videochip)
Edit: heb nog even gegoogled op goodplayer vs AVPlayerHD. Ze lijken gelijkwaardig. Beide voldoen waarschijnlijk voor 95% waar de resterende 5% door de ander gedekt wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Ghost81 op 25-09-2011 11:55 ]
Kort vraagje over de Camera Connection Kit, heb al rondgezocht op internet en gevraagd in twee iStores maar geen duidelijk (of zelfde antwoord). Kun je foto's fullscreen bekijken voordat je ze importeerd, eventueel met slide show ? Of ben je verplicht ze eerst te importeren ?
Zo raar dat er standaard geen Rekenmachine op zitStrikie schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:59:
[...]
In de Apple store staat de "calculator for ipad free" prima app.

Laatst had ik het nodig, eerst een aparte app downloaden. Waarom apple dit niet heeft toegevoegd is mij een raadsel

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Zonet mijn macbook pro 13 inch verkocht aangezien ik een nieuwe macbook pro 15inch gekregen heb van mijn werkgever. Met het geld van de 13 inch zonet een Ipad 2 32 gb wifi wit besteld. Hoop er veel geniet van te hebben.
Ben van plan om binnenkort ook een iPad 2 aan te schaffen, maar is het dan voor mij nu al mogelijk om die EA games van €0,79 te kopen?
Of moet ik daarvoor eerst een iPad hebben?
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Kopen via iTunes in de store. Dan installeren zodra je je iPad hebt. Werkte in ieder geval voor mij toen ik hem nog moest aanschaffen.Shikaka schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:54:
Ben van plan om binnenkort ook een iPad 2 aan te schaffen, maar is het dan voor mij nu al mogelijk om die EA games van €0,79 te kopen?
Ja, lukt. Heb ik zojuist ook gedaan omdat ik toch van plan ben om een iPad te kopen

Voordeel van goodplayer is wel dat die universal is mocht je ook een iphone hebben. Zelf had ik avplayer al op de iphone en heb sinds kort een ipad. Avplayer werkt uiteraard wel maar moet wel in 2x modus werken en om nou weer 2,39 uit te geven voor de hd-versie met dezelfde functionaliteit is mij net iets teveel.Ghost81 schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:44:
[...]
Prijs is ongeveer hetzelfde als goodplayer. AVPlayerHD getest op iPad 2 (de speler ondersteunt dan de hardwarematige versnelling van de iPad.
Een rekenmachine in windows hoeft toch ook geen 10 inch te zijn?! Dat kan gewoon ingesteld worden..ronwiel schreef op zondag 25 september 2011 @ 15:36:
Dat is een usability issue, wel eens een rekenmachine van 9 inch gezien?
Daarbij zijn er genoeg rekenmachines die, speciaal op verzoek van veel mensen, extra groot zijn.

En zo heb je bijvoorbeeld ook telefoons met megaknoppen, speciaal voor bijvoorbeeld bejaarden
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2
[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid
Let op of je post niet beter past in:
[iOS 5 Beta] Ervaringen en Discussie
[iPad] Levertijden
[iPad] Importeren - deel 3
[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming
[iPad] Provider(s) & abonnementen
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2
[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid