Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 85 86 87 Laatste
Acties:

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02:50

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Arrogant
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 27-02 15:53

Arrogant

S.F.W.

Metro 2033 Redux gratis in de Epic Games Store

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22:01
Catch22 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:31:
[...]

De afgelopen 13 jaar is er elk jaar een winter sale rond deze datum natuurlijk :)
De store heeft het er lastig mee haha

• Catch22
SPOXYWOXY schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:16:
[...]

De store heeft het er lastig mee haha

[Afbeelding]
Dat is volgens mij ook al 13 jaar hetzelfde, de eerste uren

AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• ge-flopt
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:42
Wel mooi om te zien dat er bij winter sale sommige spellen/franchises "up to 0% off" gaat! :P

• Gummiebeer
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 20:40
Metro 2033 Redux was al eerder dit jaar gratis te claimen op Epic Games.
Dus voor diegene die het gemist hebben komt dit mooi uit. ;)

• Mel33
  • Laatst online: 23:57
Ik heb al (bij benadering) 70 spellen gratis van epic.
Maar das al een dik jaar aan de gang daar. Elke week weer free games (of om de 2 week, kweet niet precies )

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Quadradial
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 26-02 10:12

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 26-02 07:25
Mel33 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 01:29:
Ik heb al (bij benadering) 70 spellen gratis van epic.
Maar das al een dik jaar aan de gang daar. Elke week weer free games (of om de 2 week, kweet niet precies )
Ik zit te wachten tot ze het mogelijk maken om weer games te kunnen verwijderen uit je account. Echt teveel games geclaimed die ik nooit ga spelen.

• Catch22
EdwinB schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:10:
[...]

Ik zit te wachten tot ze het mogelijk maken om weer games te kunnen verwijderen uit je account. Echt teveel games geclaimed die ik nooit ga spelen.
In de launcher kan je alleen geïnstalleerde games tonen. Helpt dat niet?

• EdwinB
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 26-02 07:25
Catch22 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:16:
[...]

In de launcher kan je alleen geïnstalleerde games tonen. Helpt dat niet?
Ja uiteraard kan dat wel, maar in Steam kun je:

- alleen geinstalleerde games tonen
- games verbergen
- games "permanently remove from your account" verwijderen (en zijn daarna nog steeds terug te halen...

Ik dacht dat Epic een geduchte concurrent voor Steam wilde worden, maar dan moeten ze echt wat meer en sneller effort steken in hun client.

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 27-02 14:55
EdwinB schreef op woensdag 23 december 2020 @ 21:32:
[...]

Ja uiteraard kan dat wel, maar in Steam kun je:

- alleen geinstalleerde games tonen
- games verbergen
- games "permanently remove from your account" verwijderen (en zijn daarna nog steeds terug te halen...

Ik dacht dat Epic een geduchte concurrent voor Steam wilde worden, maar dan moeten ze echt wat meer en sneller effort steken in hun client.
First world problems...

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20:33

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Laten we het weer beperken tot aanbiedingen :).

We salute the rank, not the man.

• Racing_Reporter
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:24

Racing_Reporter

Mediaproducent

Humble Bundle

Score 12 games a month for the next six months

Pay only $6 USD a month for the next six months! That’s over $1,200 worth of games. Act fast because this deal ends January 1st at 9:59am PT.
Humble Choice, altijd leuk. Zitten wel redelijk wat indie-dingetjes bij en het is dus elke maand een verrassing wat je krijgt. Je kán pauzeren voor een maand, dus dat is ook wel weer een mogelijkheid :)

[Voor 236% gewijzigd door Bart ® op 24-12-2020 14:31]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• Ketho
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 03:19
Ik had moeite het steam sales topic te vinden, blijkt dat die al een aantal jaar niet meer is

Celeste op Steam voor 5 euro :P
Ik hoopte dat Atelier Ryza weer in de sale zou gaan, zeker nu er straks een vervolg komt maar helaas

• biert1982
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 01:46
Ketho schreef op donderdag 24 december 2020 @ 07:54:
Ik had moeite het steam sales topic te vinden, blijkt dat die al een aantal jaar niet meer is

Celeste op Steam voor 5 euro :P
Ik hoopte dat Atelier Ryza weer in de sale zou gaan, zeker nu er straks een vervolg komt maar helaas
Voor Atelier Ryza zou je eens op Gamivo 32E (grijs) of Play-Asia 36E (Official) kunnen kijken

• Bad Brains
Inside

Gratis op Epic voor 24hr

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21-02 19:22
Darkest Dungeon is de recentste titel die 24u gratis is op Epic:

https://www.epicgames.com...duct/darkest-dungeon/home

• Bambufan
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 27-02 15:07
De DLC The Musketeer is ook gratis (wat verder onder op de pagina).

[Voor 6% gewijzigd door Bambufan op 25-12-2020 22:18]

• Bambufan
Vandaag gratis bij Epic:"My Time at Portia".

• Bambufan
En vandaag geeft Epic "Night in the Woods" weg.

• Bambufan
Het volgende Epische kadootje: "Stranded Deep".

• Quadradial
Next Epic game https://www.epicgames.com.../product/solitairica/home

[Voor 10% gewijzigd door Quadradial op 29-12-2020 17:01]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Turismo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 27-02 11:49

Turismo

Me Grimlock

Metro:Last Light gratis komende 2 dagen op https://www.gog.com/ door op de banner in het midden van de pagina te klikken/claimen.
Moet de site het wel doen, lijkt momenteel nogal belast te zijn, kom niet verder dan de banner.

[Voor 9% gewijzigd door Turismo op 30-12-2020 18:11]

Werkbak

• Mel33
Turismo schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:04:
Metro:Last Light gratis komende 2 dagen op https://www.gog.com/ door op de top banner te klikken.
Moet de site het wel doen, lijkt momenteel nogal belast te zijn, kom niet verder dan de banner.
Ja alleen de Metro aanbieding laadt niet idd, ook niet de klikoptie die wat verder naar beneden staat.
Ff afwachten

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Bambufan
En vandaag schenkt Epic ons Torchlight II.

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Die is al eens eerder gratis geweest

• Bambufan
Exocet schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:05:
[...]

Die is al eens eerder gratis geweest
Nou vooruit, dan mag jij deze gratis: B.i.t.Lock.

• Mel33
Bambufan schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:10:
[...]

Nou vooruit, dan mag jij deze gratis: B.i.t.Lock.
Ja hoe krijg je die te pakken op een mobiel(en dan later spelen op pc). Inloggen bij steam site of de steam app, en dan gratis spelen klikken krijg je de vraag steam te installeren. Maar dat gaat beide niet op een iphone. Wie weet hoe?

[Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 30-12-2020 17:30]

• Bambufan
Mel33 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:28:
[...]

Ja hoe krijg je die te pakken op een mobiel(en dan later spelen op pc). Inloggen bij steam site of de steam app, en dan gratis spelen klikken krijg je de vraag steam te installeren. Maar dat gaat beide niet op een iphone. Wie weet hoe?
Ik vermoed dat Bitlock van nu af aan gratis is. Dus je hoeft er geen key meer voor te hebben.

• Blue Knight
  • Niet online

Blue Knight

I love Photography!

[...]

Je bent toch een tweaker? Dan rdp je even naar je desktop of vm thuis, waarop je steam heb draaien. Simpel toch? :+

Sony A7RII | Sony 28mm 2.0; 50mm 1.8; 50mm 2.8macro; 24-240mm

• MED-iC-
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-02 11:38
Mel33 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:25:
[...]

Ja alleen de Metro aanbieding laadt niet idd, ook niet de klikoptie die wat verder naar beneden staat.
Ff afwachten
en go

• Mel33
Blue Knight schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:37:
[...]

Je bent toch een tweaker? Dan rdp je even naar je desktop of vm thuis, waarop je steam heb draaien. Simpel toch? :+
Ja ook overwogen en uitgevoerd idd. en met TeamViewer kan ik pc aanzetten en inloggen.
Maar Dat was uiteindelijk niet nodig want ze staan dus gratis zolang ze gratis zijn
En hebbes!

[Voor 14% gewijzigd door Mel33 op 30-12-2020 18:27]

• Quadradial
*knip
Nog niet wakker

[Voor 86% gewijzigd door Quadradial op 31-12-2020 08:13]

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 17:57
[...]

Ik koop regelmatig games via store.steampowered.com op mijn smartphone. De vraag of je Steam geïnstalleerd hebt of wil installeren, komt pas nadat de koop is voltooid. De game zit dan al in je library.

Steam app (Android en iOS) werkt natuurlijk ook.

Such Heroic Nonsense

• Mel33
Heroic_Nonsense schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:17:
[...]

Ik koop regelmatig games via store.steampowered.com op mijn smartphone. De vraag of je Steam geïnstalleerd hebt of wil installeren, komt pas nadat de koop is voltooid. De game zit dan al in je library.

Steam app (Android en iOS) werkt natuurlijk ook.
Oh ja misschien als je het koopt en betalen moet, dan zal het wel verder doorgelinkt worden.
Maar nu met gratis..., nu kan ik de groene downloaden klikken in chrome op mijn mobiel, en dan krijg ik toch echt een halt, doordat de banner met de 2 opties komt. en de vraag 'heb je steam al?' ect. ik kan dan niet door.. op beide banner knoppen loop ik vast.

Deze test ik het nu mee: die is ook gratis op dit moment https://store.steampowered.com/app/404770/SUPERFIGHT/

Maar ik krijg hem dus zo niet in mijn bibliotheek, of blijft zoiets voor altijd beschikbaar, of wat zie ik over het hoofd?

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

En we gaan weer terug naar aanbiedingen.

• Turismo

Turismo

Me Grimlock

Desert Child gratis op Indiegala
https://freebies.indiegala.com/desert-child

Werkbak

• Scighera
  • Laatst online: 31-01 18:43

Scighera

swim-bike-run

https://www.fanatical.com...steel-dawn-deluxe-edition

Fijne site, goede prijzen onder andere
Crysis 3 voor 3,5 euro voor origin
Fallout 76 voor 13-17 euro voor bethesda.net

Met een gratis game naar keuze (aantal opties beschikbaar. Key ontvang je direct, en kun je via de link in het overzicht invoeren in origin, steam, uplay of bethesda.net. Er staat bij elke game bij waar de key verzilverd kan worden.

Goede prijzen, goed aanbod, en direct beschikbaar

www.triathlete.nl

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:31

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Er zijn er blijkbaar nog meer: https://freebies.indiegala.com/
Maar als ik de omschrijvingen bekijk lijkt desert child me wel het leukst.... Dank voor het melden. _/-\o_

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Turismo

Turismo

Me Grimlock

gwystyl schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:34:
[...]

Er zijn er blijkbaar nog meer: https://freebies.indiegala.com/
Maar als ik de omschrijvingen bekijk lijkt desert child me wel het leukst.... Dank voor het melden. _/-\o_
Ja er zijn er echt heel veel zowat dagelijks komt er wel wat bij, maar zoals de website naam al doet vermoeden is het grootste deel afkomstig van Indie developers
Het meeste is dus eigenlijk net even te hobby project achtig om het hier dagelijks te gaan delen, de verschillen zijn enorm van echte game studio's tot iemand die af en toe hobbymatig wat inelkaar code. Maar dat is de kracht van Indie games ook meteen, er zitten af en toe echte pareltjes tussen.
Echter Desert Child leek het mij wel waard om te delen gezien de betaalde variant ook is uitgebracht op Steam en PS4, XBONE, Switch.

[Voor 12% gewijzigd door Turismo op 03-01-2021 13:18]

Werkbak

• Bad Brains
F1 2019 Legends Edition. 3.75,- steam.
With this game, you'll get to celebrate one of the greatest rivalries in F1 history as you drive as Ayrton Senna in his 1990 McLaren MP4/5B and Alain Prost in the Ferrari F1-90, and face off over eight race challenges, as well as receiving exclusive Senna and Prost themed multiplayer car liveries. This Legends Edition also includes the Anniversary Edition Content!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bad Brains schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:15:
F1 2019 Legends Edition. 3.75,- steam.
With this game, you'll get to celebrate one of the greatest rivalries in F1 history as you drive as Ayrton Senna in his 1990 McLaren MP4/5B and Alain Prost in the Ferrari F1-90, and face off over eight race challenges, as well as receiving exclusive Senna and Prost themed multiplayer car liveries. This Legends Edition also includes the Anniversary Edition Content!
Damn, erg verleidelijk maar ik heb F1 2017 en 2020 al. Ik ga proberen me in te houden 8)

• Racing_Reporter
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 20:24

Racing_Reporter

Mediaproducent

gwystyl schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:37:
[...]

Damn, erg verleidelijk maar ik heb F1 2017 en 2020 al. Ik ga proberen me in te houden 8)
offtopic:
F1 2020, dan zou ik de oude versie skippen zeker nu steeds meer mensen overgaan. Vooruitgang (:

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• cybermans
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:10
Deze week gratis bij epic crying suns
https://www.epicgames.com.../product/crying-suns/home

LET OP dat je niet de demo claimed!

Volgende week Star Wars battlefront 2

[Voor 12% gewijzigd door cybermans op 07-01-2021 19:46]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• xtrme
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 26-02 15:46
via de link
https://epic.gm/free-games
krijg je steeds bovenaan de tijdelijke gratis games
zoals nu wat cybermans zei crying suns en staat battlefront er ook al(nog wel gelocked)

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:35
https://store.bandainamco...le-nightmares-pc-download

Gratis Little nighmares tot de 16de

Floksor

• IceStorm
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:33

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan aan mij liggen maar ik krijg uiteindelijk geen key te zien maar alleen 'instructions' hoe ik een game aan Steam kan toevoegen maar nergens mijn daadwerkelijke key.

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 26-02 15:51
IceStorm schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:03:
[...]

Kan aan mij liggen maar ik krijg uiteindelijk geen key te zien maar alleen 'instructions' hoe ik een game aan Steam kan toevoegen maar nergens mijn daadwerkelijke key.
Dat had ik ook, je moet dan op de site in je account even naar je orders, dan rechtsboven je order staat view, daar kun je op klikken en dan kom je op een pagina waar je je key kunt revealen. Deze kun je vervolgens op steam ingeven.

Latin capital letter y with diaeresis

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 26-02 16:31

Bas170

Sir Miss-a-Lot

YdieresiS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:08:
[...]

Dat had ik ook, je moet dan op de site in je account even naar je orders, dan rechtsboven je order staat view, daar kun je op klikken en dan kom je op een pagina waar je je key kunt revealen. Deze kun je vervolgens op steam ingeven.

Die optie is er niet, wellicht dat het een tijdje duurt?
Heb ook nog geen e-mail ontvangen

PSN: Bas170 | Hier had wat nuttigs kunnen staan
Mexicaans? Nee, daar krijg ik diarree van

• YdieresiS
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 26-02 15:51
Bas170 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:19:
[...]

[Afbeelding]

Ik kreeg geen e-mail dus toen ging ik op onderzoek uit. Bij mij duurde het niet veel langer dan 5 minuten na het "orderen". Gisteren waren de keys op een gegeven moment op, dus kan best zijn dat het nu ook weer ontzettend druk is. Anders kun je altijd nog proberen om de helpdesk daar te contacten.

Latin capital letter y with diaeresis

• -Moondust-
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 26-02 23:31
Ik krijg een 404 als ik mijn account wil valideren met de link uit de bevestigingsmail (invalid token). Tried everything. Desalniettemin kon ik de game wel bestellen maar was de key niet te vinden bij mijn orders. Lijkt erop dat ze hun zaakjes niet op orde hebben bij Bandai namco.

• Bas170

Bas170

Sir Miss-a-Lot

-Moondust- schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:40:
Ik krijg een 404 als ik mijn account wil valideren met de link uit de bevestigingsmail (invalid token). Tried everything. Desalniettemin kon ik de game wel bestellen maar was de key niet te vinden bij mijn orders. Lijkt erop dat ze hun zaakjes niet op orde hebben bij Bandai namco.
Ja ik heb inmiddels maar een ticket bij hun support aangemaakt, ik merk het wel wat ze er mee doen.
Scheelt dat het toch maar een gratis game is :)

• Bas170

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Update:
Hello,

Thank you for participating in our promotional event for Little Nightmares!

Due to the exceptionally high number of concurrent users on our Store, you may experience some delays in the usual key distribution. We have compiled some useful steps and information below that help you know what to do.

1. You completed your order, but have not received a key yet

Typically getting an e-mail with your digital key can take 2-3 minutes after purchase. However, given the unusually high demand on our system, we are expecting current delays to reach up to 24 hours.

Please rest assured - we can guarantee 100% that if you have placed your order, you will get a key.

• Mel33
Bas170 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:19:
[...]

[Afbeelding]

Je krijgt er vanzelf een download key knop erbij, het duurde bij mij 1 dag, ze lagen overhoop ( door drukte misschien, maar het lijkt ook alsof de site veranderde, ze hebben de game iig bij je account in https://store.bandainamcoent.eu/eu site staan met downloadknop key )

• 3raser
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 26-02 21:20

3raser

⚜️ Premium member

Gratis STAR WARS™ Battlefront™ II: Celebration Edition bij Epic

[Voor 14% gewijzigd door 3raser op 14-01-2021 17:02]

• Turismo

Turismo

Me Grimlock

Typische game die ik altijd wel wilde maar door alle negatieve aandacht (pay2win) e.d. altijd links heb laten liggen, ook nadat EA het schijnbaar met allerlei patches wel tot een goeie game had gemaakt, maar toen was het al mosterd na de maaltijd.

Mooi om zo toch nog eens te proberen, grafisch is het nog steeds een meesterwerkje sowieso.

Werkbak

• NaoPb
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 26-02 21:23

NaoPb

blont ♥

YdieresiS schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:08:
[...]

Voor mij geeft dat dezelfde pagina met alleen de instructies.
Ik vermoed dat ze misschien door de keys heen zijn of dat er om een andere reden een vertraging is bij het toewijzen van keys. Ik wacht het even af.

[edit]
Ik zal wel te lang gewacht hebben met reageren. Toen ik mijn post schreef waren de andere reacties er nog niet.

[Voor 9% gewijzigd door NaoPb op 14-01-2021 17:45]

Hé jij, met je sexy hersenen

• FairPCsPlease
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:34
Waarschuwing: als je het spel vanaf je Epic account wilt installeren, geeft het de melding "Please wait while we install Origin". Je moet EA's Origin dus installeren of reeds geïnstalleerd hebben en daarvoor ook een EA account hebben of maken, waarna je het spel installeert vanuit Origin. Automatisch wordt daarmee je Epic account aan je EA account gelinkt.

Enige voordeel daarvan is, dat hierdoor het spel dus gelinkt is aan je EA account en je de Epic launcher dus niet nodig hebt om het spel te spelen, je kunt het rechtstreeks vanuit Origin starten (als je het vanuit Epic zou starten, lanceert Origin als tweede laag).

• Manke
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
De Epic launcher is met de meese spellen niet eens nodig, ze zijn DRM-vrij en je kan de exe-file opstarten in plaats van de snelkoppeling dat een uri naar de Epic launcher is :) .

losetheglasses.org endmyopia.org

• FairPCsPlease
Manke schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 18:26:
De Epic launcher is met de meese spellen niet eens nodig, ze zijn DRM-vrij en je kan de exe-file opstarten in plaats van de snelkoppeling dat een uri naar de Epic launcher is :) .
Inderdaad, spellen van Rockstar, EA Games en Ubisoft zijn een uitzondering hier, waarbij het claimen op Epic ertoe leidt, dat je bij hen een account moet hebben. De meeste Epic spellen starten gewoon vanaf de .exe en die heb ik dan ook allemaal gerarred en gearchiveerd in een map spellen, die ook als Epic er niet meer zou zijn of ik er geen toegang toe heb, gewoon speelbaar zijn.

Ik vraag me af of er ergens online een openbare lijst wordt bijgehouden, van Epic spellen die DRM-vrij zijn, gelijk aan deze voor Steam: https://steam.fandom.com/wiki/List_of_DRM-free_games

*edit: hier is zo'n lijst: https://www.pcgamingwiki....games_on_Epic_Games_Store

DRM-vrije games zijn in de minderheid: 189 out of 429 games volgens pcgamingwiki, maar ik heb de indruk dat de verhouding gunstiger is bij de gratis weggegeven games van de afgelopen twee jaar.

[Voor 14% gewijzigd door FairPCsPlease op 14-01-2021 18:34]

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Bart ® schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:45:
En we gaan weer terug naar aanbiedingen.
:/

• Sempy
  • Laatst online: 00:45

• FairPCsPlease
Ik kan The Incredible Adventures of Van Helsing van harte aanbevelen. The Final Cut (3 games ineen) voor €4,50 - dat is 90% korting - in GOG's Hack'n'Slash weekend sale.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Op Indiegala zijn allerlei sales aan de gang. Ik kreeg een lijstje toen ik toevallig inlogde op Isthereanydeal
- van alles van Ubisoft. Er stond in de notificatie tot 14 januari, maar hij lijkt nog aan de gang te zijn. o.a. Assassin Creed, Far Cry, Tom Clancy, South Park, Heroes, Anno games and more great Ubisoft (EMEA) deals.

- Motorsport games, voornamelijk Nascar zo te zien

- Disney titels zoals (Lego) Star Wars of Indiana Jones

- Verschillende versies van Unreal op Gamersgate

Zo te zien zijn het wel voornamelijk (hele) oude spellen, maar de meeste kosten ook maar weinig 8)

[Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 18-01-2021 15:38]

• Militia Pilot
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 22:20
Ea Play op steam nu 1 maand voor 80 cent: https://store.steampowere...ions/ea#SaleSection_77945

Deze actie is geldig tot 9 maart.

[Voor 14% gewijzigd door Militia Pilot op 22-01-2021 17:27]

• Mel33

• atsan
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 18:42
is deze niet altijd al free to play geweest?

• Catch22
atsan schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:02:
[...]

is deze niet altijd al free to play geweest?
Ja

• Mel33
Oh ja kan zijn, soms is het zinvol om de free even langs te gaan. Ik had deze gemist denk ik.

• Neles7
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01:10
Assassin's Creed Origins is tot 1 februari met 80% korting te verkrijgen op steam.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• BlackBarryNL
  • Laatst online: 03:54
Neles7 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:22:
Assassin's Creed Origins is tot 1 februari met 80% korting te verkrijgen op steam.
Deluxe edition is op hrk voor €9,01 vind ik wel een betere deal als je geen problemen hebt met dit soort websites.

• whiteguy
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 26-02 14:18
Gratis bij Epic: Dandara: Trials of Fear Edition
https://www.epicgames.com/store/en-US/product/dandara/home

• Sempy
  • Laatst online: 00:45
Ultimate Epic Battle Simulator/

Claim tot 1 februari op Steam, voor altijd gratis op je account.

• FairPCsPlease
De Epic freebies van deze week zijn:

For the King: https://www.epicgames.com...product/for-the-king/home

Metro: Last Light Redux: https://www.epicgames.com...tro-last-light-redux/home

• cybermans
https://www.digitalcombatsimulator.com/en/

Alles gratis te spelen tot en met de 15e. Meeste ook 50% afgeprijsd.

• Turismo

Turismo

Me Grimlock

Garfield kart gratis op Indiegala

Werkbak

• TheOnlyTruth
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 26-02 13:20
gratis op ubisoft - Assassin’s Creed Chronicles China
https://store.ubi.com/ie/...ition=China&source=detail

• guardian-spirit
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18-02 20:24
€17,99
FarCry 5 - gold edition + FarCry New Dawn - deluxe edition
https://www.fanatical.com...awn-deluxe-edition-bundle
Voor nog 22 uur te gaan...

EDIT, gaat via ubisoft
This title is redeemed via Ubisoft Connect.Please note that you will NOT receive a Uplay key:
https://support.fanatical.com/hc/en-us/articles/360000066997

[Voor 32% gewijzigd door guardian-spirit op 09-02-2021 18:31]

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:48

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Om gezeur met doorlinken naar de NL Ubisoft Webshop te voorkomen :

https://store.ubi.com/nl/...ition=China&source=detail

:)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Naast deze uitvoering zijn ook de India en Rusland versie € 3.00 per stuk, en krijg je nog 15% extra korting met de code LUNAR15

@nero355 doorlinken naar de NL store is niet erg, want daar gelden de kortingen ook, net als de China giveaway

[Voor 35% gewijzigd door gwystyl op 09-02-2021 19:02]

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:48

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

gwystyl schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:57:
@nero355 doorlinken naar de NL store is niet erg, want daar gelden de kortingen ook, net als de China giveaway
Wat ik meer bedoelde was dat de Ubisoft webshop gaat zeuren over je Geo IP location en je dan redirected wordt naar de algemene Nederlandse website i.p.v. dezelfde game/aanbieding op de Nederlandse website en je dus daardoor jezelf suf zit te zoeken/clicken naar de juiste aanbieding/gratis game :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• FiraNove
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

XCOM 2 voor 4 Euro op Steam

Aanbieding beschikbaar tot 18-2.

Looking for a blessed bag of holding

• FairPCsPlease
Op GOG nog een cent goedkoper en zonder DRM: https://www.gog.com/game/xcom_2

• JaY-
  • Laatst online: 27-02 12:12

JaY-

Het is mij.

The Witcher 3 GOTY nu voor 10 euro op GOG.

• tsjarlie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:48
Syberia gratis bij indiegala

• Militia Pilot
  • Laatst online: 22:20

• Victor Belli
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23:36
Cities: Skylines voor 7 euro op Steam, ook nog een paar dagen gratis te spelen. Daarnaast ook kortingen op allerlei DLC's.
https://store.steampowere.../Cities_Skylines/?l=dutch

• Automark
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:07
Op de een of andere manier had ik nooit tijd voor Saints Row, die zijn nu allemaal in de aanbieding op Steam

II https://store.steampowered.com/app/9480/Saints_Row_2/ € 1.99
III https://store.steampowere...230/Saints_Row_The_Third/ € 1.99
IV https://store.steampowered.com/app/206420/Saints_Row_IV/ € 2.99

• FairPCsPlease
Automark schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:08:
Op de een of andere manier had ik nooit tijd voor Saints Row, die zijn nu allemaal in de aanbieding op Steam

DRM-vrij heeft een meerprijs in dit geval, uitgezonderd Saints Row 2.

Aanbiedingsprijzen bij GOG in hun We Love Games Sale:

https://www.gog.com/game/saints_row_2: €1,69
https://www.gog.com/game/...e_third_the_full_package: €3,79
https://www.gog.com/game/...e_of_the_century_edition: €3,99

• Wild Chocolate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:09
Automark schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:08:

Bij III en IV koop je voor een euro per stuk extra respectievelijk de "Full Package" en "Game of the century edition", met veel extra pakketten.

iRacing Profiel

• cybermans
Niet helemaal een game, maar wel game gerelateerd:
code:
1
https://secure.simmarket.com/motioncap-ultra-precise-6-dof-head-tracking-solution.phtml

Headtracking voor oa, msfs, dcs, il2

Tijdelijk gratis

update: Niet meer gratis

[Voor 27% gewijzigd door cybermans op 13-02-2021 15:07. Reden: niet meer gratis]

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:35
Zie topic warning: Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.

[Voor 78% gewijzigd door BM op 13-02-2021 14:19]

Floksor

• tsjarlie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:48
cybermans schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:55:
Niet helemaal een game, maar wel game gerelateerd:
https://secure.simmarket....d-tracking-solution.phtml

Headtracking voor oa, msfs, dcs, il2

Tijdelijk gratis
heel tijdelijk, al terug betalend.

• Xellence
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 26-02 13:59

Reached higher... and higher... and...

• guardian-spirit
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18-02 20:24
Gratis: Kohate (itch.io download versie, geen steam)

https://darkstonedigital.itch.io/kohate
  • Stealth horror
  • Multiple endings
  • secrets to discover
  • casual mode (no monster)
  • designed to be played in one sitting
  • Replayability

• BlackBarryNL
  • Laatst online: 03:54
Dit is niet de plek voor dit soort vragen...

[Voor 90% gewijzigd door Bart ® op 17-02-2021 20:46]

• geronimos23
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 01:04
Syberia 2 nu gratis op Indiegala
Samen met wat anderen.

https://freebies.indiegala.com/

[Voor 22% gewijzigd door geronimos23 op 18-02-2021 12:11]

Pagina: 1 ... 85 86 87 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True