geen idee, heb hem eigenlijk altijd in me broekzak. maar nadat ik alle apps weer geinstralleerd had (had ik meteen die zelfde dag gedaan) heb ik er een week of 2 geen last meer van gehad en nu is het inneens weerembee schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:17:
[...]
Gebeurt dit alleen in je broekzak? Gebeurde dit ook voor dat je alle applicaties weer had geinstalleerd?
Onlangs een leuke app gevonden. Deze app zorgt ervoor dat je apps gesorteerd worden op alfabetische volgorde in de appdrawer van touchwiz
https://market.android.com/details?id=net.demidoes.twsorter
Ik denk dat je mijn verhaal gelezen hebtVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:36:
Zelf ook een aantal dagen in het bezit van de S2. Alles werkt prima, echter stoor ik me toch aan 1 ding: belkwaliteit.
Ik heb dit en voorgaande topics allemaal volledig gevolgd en zag dat er enkele waren met hetzelfde probleem. De persoon met wie ik aan het bellen ben, hoor ik zelf prima. (niet helemaal zuiver/strak, maar goed genoeg), maar hij/zij mij niet. Ik klink of zacht/ver weg of hol/blikkerig. Dat blikkerige hoor ik overigens soms ook af en toe. Het is overigens niet constant. Ene keer is het erger dan andere keer, waarbij de telefoon op de zelfde manier vastgehouden wordt. (geen vinger/hang voor microfoon bijvoorbeeld)
Herkent iemand dit en weet misschien een oplossing? Heb met andere telefoons hier overigens geen last van. Misschien iets te maken met dat Noise cancelation?
Heb exact hetzelfde probleem, al een hardreset gedaan en nieuwste update erop, Maar de ene keer is het goed en de andere keer weer klachten.
Ik heb hier in de buurt een Samsung service point maar wacht nog even tot ze de onderdelen op voorraad hebben en breng hem er dan heen. Eventueel zeiden ze al een microfoontje van de Galaxy S1 erin te kunnen zetten, maar heb toch liever orgineel.
Hier stond die al paar posts eerder maar bedanktlordMocro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:42:
Onlangs een leuke app gevonden. Deze app zorgt ervoor dat je apps gesorteerd worden op alfabetische volgorde in de appdrawer van touchwiz
http://gathering.tweakers...message/36232451#36232451
Hoeveel geheugen hebben jullie normaal gesproken vrij? ik zit op 200 van de 833 mb als ik eigenlijk niks open heb staan. Als ik alles force close dan kom ik op ongeveer 320 mb.
Lijk me wat weinig toch? waar zou dit aan kunnen liggen?
Verwijderd
Ik vind de screenlock van de SGS2 in vergelijking met mijn iphone maar sh*t, zelfs met het uit de jaszak halen wordt het scherm geunlockt! Je kan wel een app ervoor downloaden maar z'n telefoon moet out of the box goed zijn.
Ik denk dat het scherm te gevoelig is en dus bij het wegsteken of uit de broek halen, je het scherm aanraakt en dus van de lock stand gaat.
Verwijderd
Weet iemand waarom de automatische klokinstelling achterloopt al je op de computer naar de wereldklok kijkt eook naar het nieuws op de radio? Het scheelt ongeveer 4 minuten in mijn geval met vodafone. Valt me nu al paar dagen op.
Verwijderd
Ja, dat viel mij ook op. Ik heb mijn klok ook op netwerktijd staan en gisteren begon het achtuurjournaal al om twee voor acht. Ook Vodafone trouwens, dus misschien loopt Vodafone gewoon achter?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:08:
Weet iemand waarom de automatische klokinstelling achterloopt al je op de computer naar de wereldklok kijkt eook naar het nieuws op de radio? Het scheelt ongeveer 4 minuten in mijn geval met vodafone. Valt me nu al paar dagen op.
Heb net gekeken. Maar hier loopt hij exact op de seconde gelijk met http://www.wereldklokken.nl/Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:08:
Met vodafone netwerk.
Verwijderd
daarom heb ik een patroon ingesteld, nergens meer last van.Arjan A schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:19:
[...]
Ik heb in 15 jaar mobiel bellen nog nooit last gehad van broekzakbellen, maar het is mij met mijn SGS2 ook al een keer overkomen.
Hij was gelocked, en toch hoorde ik ineens de telefoontoetsen in mijn broekzak.
Sowieso heb ik de laatste twee dagen elke keer 's ochtends na het opladen dat ik mijn foon niet kan unlocken (scherm blijft zwart) en moet rebooten om er weer bij te kunnen.
Van het achterlopen van de tijd heb ik ook last.
Hier ook vodafone.
Heb gekeken of automatisch tijd ingesteld was, maar dat was al aangevinkt.
Draai overigens lighteningrom
Heb ook probleemen met gps fix.
Nu heb ik het vermoeden ( weet er het fijne niet van) maar dat het tijdsverschil nog wel eens kon zorgen voor de slechte fix. Aangezien a-gps volgens mij ook iets met tijd te maken heeft?
Hier ook vodafone.
Nu heb ik het vermoeden ( weet er het fijne niet van) maar dat het tijdsverschil nog wel eens kon zorgen voor de slechte fix. Aangezien a-gps volgens mij ook iets met tijd te maken heeft?
Gewoon even geduld hebben. Je eigen vraag kicken binnen 24 uur is niet de bedoeling.
[ Voor 78% gewijzigd door BastiaanN op 16-06-2011 15:32 ]
Slecht ingestelde tijd geeft idd effect op je GPS (Het hele GPS principe werkt d.m.v. accurate tijdsbepaling)rtenklooster schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:30:
Van het achterlopen van de tijd heb ik ook last.
Hier ook vodafone.
Samsungs browser op mijn S2 speelt http://www.weebls-stuff.com/wab/Portals/ netjes af. (Duurt wel lang om te laden over 3G...)businka19 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:48:
Andere vraag: lukt het Flash content afspelen? Met Opera krijg ik melding dat ik Flash moet installeren, met native browser blijft er een rondje lopen alsof die aan het laden is maar er komt nooit een beeld.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Zal straks de tijd eens handmatig instellen. Kijken of ik dan een snellere fix heb.
ben benieuwd welke rom de anderen hebben draaien die ook een tijdsverschil hebben. eb inderdaad ook een verschil van 3,5 á 4 minuten
ben benieuwd welke rom de anderen hebben draaien die ook een tijdsverschil hebben. eb inderdaad ook een verschil van 3,5 á 4 minuten
Verwijderd
Gewoon KE2, geen custom rom.rtenklooster schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:41:
Zal straks de tijd eens handmatig instellen. Kijken of ik dan een snellere fix heb.
Maar kan ik dan nu een systeem back-up maken voordat een virus mijn systeem aantast? En hoe moet ik dat dan doen?simthadim schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:27:
[...]
Veilig alle apps in EN buiten de market, nee! Zeker buiten de market is niet alles 'veilig'. Software als lookout bied wel enige bescherming... maar dan nog.
Zou jij http://www.southpark.nl/ willen proberen? Ik doe het altijd via Wi-Fi maar zelfs dan wil die niet laden.embee schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:41:
[...]
Samsungs browser op mijn S2 speelt http://www.weebls-stuff.com/wab/Portals/ netjes af. (Duurt wel lang om te laden over 3G...)
Ik draai Lite'ning rom 1.4 XWKF1 maar heb mijn clock altijd 5 min voor staan dus daar heb je niets aanrtenklooster schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:41:
Je kunt evt. met titanium backup of mybackup een backup maken van je programma's.
Als je hem geroot hebt kun je dmv. clockworkmod een nandroid backup maken.
Maargoed. snap niet helemaal waar je je druk om maakt.
Als hij "besmet" is zet je toch gewoon factory defaults terug?
Als je hem geroot hebt kun je dmv. clockworkmod een nandroid backup maken.
Maargoed. snap niet helemaal waar je je druk om maakt.
Als hij "besmet" is zet je toch gewoon factory defaults terug?
Ik draai nu al +-1.5 jaar op Android en met flink wat programma's gespeelt en gedownload en nog nooit een virus gehad, zolang je geen rare dingen download is er niets aan de hand!aquarius4kb schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:48:
[...]
Maar kan ik dan nu een systeem back-up maken voordat een virus mijn systeem aantast? En hoe moet ik dat dan doen?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
NeejIk draai Lite'ning rom 1.4 XWKF1 maar heb mijn clock altijd 5 min voor staan dus daar heb je niets aan
Heb je trouwens een snelle gps fix? ondanks je onjuiste tijd?
Gisteren toevallig nog getest, viel tegen. Duurde denk ik minuten of 3. Maar was een cold fix en ik reed rond 80 km p/u, zou misschien mee te maken kunnen hebben. Wil ook wel even testen zo meteen, hoef ik alleen mijn clock met die van de pc gelijk te stellen?rtenklooster schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:52:
[...]
Neejhebben we niets aan.
Heb je trouwens een snelle gps fix? ondanks je onjuiste tijd?
Veel geheugen vrij hebben is toch zinloos. Android doet het geheugen beheer prima, het is dus niet nodig zelf applicaties te killen (met de hand of app killer).Ruudvanelk schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:53:
Hoeveel geheugen hebben jullie normaal gesproken vrij? ik zit op 200 van de 833 mb als ik eigenlijk niks open heb staan. Als ik alles force close dan kom ik op ongeveer 320 mb.
De reden dat er veel in het geheugen wordt geladen is efficiëntie: apps starten sneller en het starten kost minder kracht dus accu.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Tenzij het met dat noise cancelation te maken heeft. Moet alleen nog even uitzoeken of ik dat uit kan zetten.Brabso schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:43:
[...]
Ik denk dat je mijn verhaal gelezen hebt
Heb exact hetzelfde probleem, al een hardreset gedaan en nieuwste update erop, Maar de ene keer is het goed en de andere keer weer klachten.
Ik heb hier in de buurt een Samsung service point maar wacht nog even tot ze de onderdelen op voorraad hebben en breng hem er dan heen. Eventueel zeiden ze al een microfoontje van de Galaxy S1 erin te kunnen zetten, maar heb toch liever orgineel.
Hopelijk is softwarematig te fixen. Heb het niet zo op reparaties...
Even vlug geprobeerd en de filmpjes daar wilden voor mij wel spelen. (Na wat geduld, dat wel)businka19 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:51:
Zou jij http://www.southpark.nl/ willen proberen? Ik doe het altijd via Wi-Fi maar zelfs dan wil die niet laden.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Jah even op automatisch:businka19 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:58:
[...]
Gisteren toevallig nog getest, viel tegen. Duurde denk ik minuten of 3. Maar was een cold fix en ik reed rond 80 km p/u, zou misschien mee te maken kunnen hebben. Wil ook wel even testen zo meteen, hoef ik alleen mijn clock met die van de pc gelijk te stellen?
Menu->Datum & Tijd ->Automatisch aanvinken.
Dan even kijken hoe laat hij aangeeft? Dat even vergelijken met bijv. Wereldklokken.nl
Kunnen we zien of jij hetzelfde "probleem" hebt.
Dan is dat dus "lokaal" probleem, gaan verder kijken. Tnx.embee schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:07:
[...]
Even vlug geprobeerd en de filmpjes daar wilden voor mij wel spelen. (Na wat geduld, dat wel)
Heb alleen geen wi-fi (geen data abbo) hier en via provider netwerk(2/3G) synced die niet.rtenklooster schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:09:
[...]
Jah even op automatisch:
Menu->Datum & Tijd ->Automatisch aanvinken.
Dan even kijken hoe laat hij aangeeft? Dat even vergelijken met bijv. Wereldklokken.nl
Kunnen we zien of jij hetzelfde "probleem" hebt.
[ Voor 43% gewijzigd door businka19 op 16-06-2011 16:13 ]
Waarschijnlijk heb je het gemist:Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:04:
[...]
Tenzij het met dat noise cancelation te maken heeft. Moet alleen nog even uitzoeken of ik dat uit kan zetten.
Hopelijk is softwarematig te fixen. Heb het niet zo op reparaties...
Brambo84 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:35:
[...]
Mischien dat het volgende kan helpen:
http://androidforums.com/...se-reduction-control.html
Duurde ook even voordat ik het door het op Opera: Ga naar settings, dan helemaal naar beneden scrollen (het lijkt net alsof er niets meer zit) daar vind je Advanced, en daar kan je Flash enablen.embee schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:41:
[...]
Samsungs browser op mijn S2 speelt http://www.weebls-stuff.com/wab/Portals/ netjes af. (Duurt wel lang om te laden over 3G...)
Verwijderd
Hmm, wat daar staat ben ik eerder tegengekomen. Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens de optie 'Noise control'
Nou ja wat is raar? Ik heb het toestel nog geen dag en download mijn eerste app van de 'Android Market' met de naam 'iBeer FREE' leuke app hoor maar wanneer je op een advertentie klikt onderaan dan wordt ineens een bestand gedownload met de naam MelkBoerderij_adm_nl2503.apk. Na googelen blijkt dit een gevaarlijke app te zijn.Steevo_S schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 15:51:
[...]
Ik draai nu al +-1.5 jaar op Android en met flink wat programma's gespeelt en gedownload en nog nooit een virus gehad, zolang je geen rare dingen download is er niets aan de hand!
Is het wel verstandig om root toegang te verschaffen om alleen een systeem back-up te maken? Is dat niet juist alle deuren open zetten?
App? Je kunt toch bij settings/location and security/ set up screen lock dat wijzigen naar bijvoorbeeld pattern?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:54:
Ik vind de screenlock van de SGS2 in vergelijking met mijn iphone maar sh*t, zelfs met het uit de jaszak halen wordt het scherm geunlockt! Je kan wel een app ervoor downloaden maar z'n telefoon moet out of the box goed zijn.
Het belangrijkste is voordat je een programma download je kijkt naar de rating en het commentaar wat eronder staat, de meeste iBeer en iFart apps zijn inderdaad gevaarlijk en die kan je ook raporteren. Je kan altijd een adblocker installeren om dit soort dingen te vermijden alhoewel het enige waar je vaak een back up van nodig hebt is je berichten, instellingen en contacten de rest staat vaak wel op een SD kaart.aquarius4kb schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:22:
[...]
Nou ja wat is raar? Ik heb het toestel nog geen dag en download mijn eerste app van de 'Android Market' met de naam 'iBeer FREE' leuke app hoor maar wanneer je op een advertentie klikt onderaan dan wordt ineens een bestand gedownload met de naam MelkBoerderij_adm_nl2503.apk. Na googelen blijkt dit een gevaarlijke app te zijn.
Is het wel verstandig om root toegang te verschaffen om alleen een systeem back-up te maken? Is dat niet juist alle deuren open zetten?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Tnx, ga ik proberen zodra ik thuis ben.k.olfers schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:13:
[...]
Duurde ook even voordat ik het door het op Opera: Ga naar settings, dan helemaal naar beneden scrollen (het lijkt net alsof er niets meer zit) daar vind je Advanced, en daar kan je Flash enablen.
Voordat ik de app iBeer installeerde heb ik gekeken naar het commentaar maar daar wordt niets gemeld over de gevaarlijke app Melkboerderij.Steevo_S schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:30:
[...]
Het belangrijkste is voordat je een programma download je kijkt naar de rating en het commentaar wat eronder staat, de meeste iBeer en iFart apps zijn inderdaad gevaarlijk en die kan je ook raporteren. Je kan altijd een adblocker installeren om dit soort dingen te vermijden alhoewel het enige waar je vaak een back up van nodig hebt is je berichten, instellingen en contacten de rest staat vaak wel op een SD kaart.
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag ook de galaxy s 2, alleen heb 2 vragen. Ik zag al dat veel mensen problemen met het scherm hebben met gele rand. Ik heb dat niet, maar wel een soortvan ring op het scherm die erin gebrand lijkt te zijn (zit onderaan links).
Daarnaast, als ik de home button indruk, kraakt deze best wel alsof het er niet helemaal goed inzit, en daarnaast ook backlight leaking naast de homebutton.
Is het waard de telefoon om te ruilen, of hebben alle telefoons dit? (en dan bedoel ik vooral de homebutton)
Bedankt!
Daarnaast, als ik de home button indruk, kraakt deze best wel alsof het er niet helemaal goed inzit, en daarnaast ook backlight leaking naast de homebutton.
Is het waard de telefoon om te ruilen, of hebben alle telefoons dit? (en dan bedoel ik vooral de homebutton)
Bedankt!
Volgens mij heeft het niets met Ibeer te maken, zie:
http://www.androidworld.n...boerderij/comment-page-1/
Zonet viel het mij op dat hij het programma had gedownload. Dit terwijl ik via usb aan het tetheren was.
Heb alleen buienradar en gps status draaien.
Misschien iets van wget in een add?
Zonet viel het mij op dat hij het programma had gedownload. Dit terwijl ik via usb aan het tetheren was.
Zo'n problemen heb ik niet met mijn Home Button.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:51:
Ik heb sinds vandaag ook de galaxy s 2, alleen heb 2 vragen. Ik zag al dat veel mensen problemen met het scherm hebben met gele rand. Ik heb dat niet, maar wel een soortvan ring op het scherm die erin gebrand lijkt te zijn (zit onderaan links).
Bedankt!
Dat probleem van de ring heb ik hier al vaker voorbij zien komen. Als ik jou was zou ik je problemen voorleggen, en proberen om hem om te ruilen.
Stoor je je er aan? Terug brengen. Krakende home-knop heb ik ook. Geen ring, wel scherm met brightness verloop. Echter geen echte reden om hem te ruilen. Zo'n ring zou ik helemaal gek van worden.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:51:
Nickname does not reflect reality
Ik heb mijn abbonement bij vodafone verlengt en hierbij krijg ik weer een nieuw toestel.
Hierbij heb ik gekozen voor de Experia Arc.
Maar na het lezen van veel reviews en topics gelezen te hebben van de Arc en SGS2 zit ik zwaar te twijfelen.
Gelijk de dag na bestelling gebeld met vodafone met de vraag of ze de SGS2 ook hebben liggen.
Ik heb nu 2 keuzes of ik stuur de Arc terug en krijg de SGS2 opgestuurd of ik hou de Arc.
Voor mij is het grootste pluspunt het heldere scherm van de Arc en ook het design die vind ik echt gelikt.
Maar ik mag graag tweaken en 't tweak gehalte bij de SGS2 ligt velen malen hoger.
Minpunt van de Arc is wel dat het gemaakt is van goedkoop plastic en ben bang dat hij cheap aanvoelt.
Heb ook gelezen dat de backplate (batterij cover) snel gaat inscheuren tussen de camera lens en flitser.
Ik denk dat ik de Arc even ga bekijken als ik hem in huis heb en mocht hem ook even aan zetten maar wat ik jullie wil vragen is wat zijn de grote voordelen van de SGS2 tegenover de Arc?
Maar na het lezen van veel reviews en topics gelezen te hebben van de Arc en SGS2 zit ik zwaar te twijfelen.
Gelijk de dag na bestelling gebeld met vodafone met de vraag of ze de SGS2 ook hebben liggen.
Ik heb nu 2 keuzes of ik stuur de Arc terug en krijg de SGS2 opgestuurd of ik hou de Arc.
Voor mij is het grootste pluspunt het heldere scherm van de Arc en ook het design die vind ik echt gelikt.
Maar ik mag graag tweaken en 't tweak gehalte bij de SGS2 ligt velen malen hoger.
Minpunt van de Arc is wel dat het gemaakt is van goedkoop plastic en ben bang dat hij cheap aanvoelt.
Heb ook gelezen dat de backplate (batterij cover) snel gaat inscheuren tussen de camera lens en flitser.
Ik denk dat ik de Arc even ga bekijken als ik hem in huis heb en mocht hem ook even aan zetten maar wat ik jullie wil vragen is wat zijn de grote voordelen van de SGS2 tegenover de Arc?
Weet iemand hoe het kan dat je overal suggesties/woordenboek krijgt binnen Android, behalve bij het maken van een mailtje? Het gaat in dit geval om een Exchange account.
Iemand een idee? Ik heb alle opties al bekeken, maar ik snap er niets van.
Iemand een idee? Ik heb alle opties al bekeken, maar ik snap er niets van.
De SGS2 heeft (op alle vlakken) betere specificaties. Doe even een check als je dat belangrijk vindt.Realtec schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:06:
Ik heb mijn abbonement bij vodafone verlengt en hierbij krijg ik weer een nieuw toestel.
Het heeft zeker wel met iBeer te maken. Wil je ook de gevaarlijke heb op je mobiel volg dan deze instructie :rtenklooster schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:57:
Volgens mij heeft het niets met Ibeer te maken, zie:
1. download iBeer van de Android market.
2. installeer en start de iBeer app.
3. onderin beeld staat een advertentie .......galaxy sII .....
4. klik op de advertentie en Melkboerderij staat op je mobiel.
Wanneer je met iBeer speelt kun je niet voorkomen dat je niet per ongeluk op de advertentie klikt. Eenmaal geklikt download de app melkboerderij zichzelf.
iBeer is dan ook de boosdoener van het verspieden van de gevaarlijke app Melkboerderij
Ik heb de specificaties uitgebreid vergeleken en dit is ook een grote reden om toch voor de SGS2 te kiezen.rikvandinteren schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:10:
De SGS2 heeft (op alle vlakken) betere specificaties. Doe even een check als je dat belangrijk vindt.
Minpunten van de SGS2 is dat het S AMOLED+ scherm minder mooi is tegenover de SLCD scherm van de Arc.
En om eerlijk te zijn vind ik de SGS2 niet mooi, maar wel robuuster gebouwd dan de Arc.
[ Voor 10% gewijzigd door Realtec op 16-06-2011 17:18 ]
Als je zo instelt, dat hij geen apps van buiten de Market mag installeren, kan hij die 'gevaarlijke' app dan nog steeds installeren?aquarius4kb schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:13:
[...]
Het heeft zeker wel met iBeer te maken. Wil je ook de gevaarlijke heb op je mobiel volg dan deze instructie :
Wanneer je met iBeer speelt kun je niet voorkomen dat je niet per ongeluk op de advertentie klikt. Eenmaal geklikt download de app melkboerderij zichzelf.
iBeer is dan ook de boosdoener van het verspieden van de gevaarlijke app Melkboerderij
Weet iemand hoe ik social hub zo instel dat hij elke bv 5 of 10 minuten mail checkt?
Ik heb een exchange (werk) account ingesteld op checken elke 5 minuten (buiten de piek), daar is deze optie wel aanwezig,
maar als ik dit wil instellen op de normale pop/imap accounts kan dit niet; het is óf push, of alles handmatig. Het eerste is niet nodig, het tweede onhandig :-)
Ik heb een exchange (werk) account ingesteld op checken elke 5 minuten (buiten de piek), daar is deze optie wel aanwezig,
maar als ik dit wil instellen op de normale pop/imap accounts kan dit niet; het is óf push, of alles handmatig. Het eerste is niet nodig, het tweede onhandig :-)
Ben het helemaal met je eens, vind zelf het scherm van de arc ook wel mooier eigenlijk dan die van de SGS2. Verder zijn de specs en gevoel echt vele male beter op de SGS2 hoor. Vriend van me heeft de arc namelijk en je merkt vooral bij browsen e.d. verschil. SGS2 is ook toekomstgerichter. Arc heeft een oude processor eigenlijk.Realtec schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:14:
[...]
Ik heb de specificaties uitgebreid vergeleken en dit is ook een grote reden om toch voor de SGS2 te kiezen.
Minpunten van de SGS2 is dat het S AMOLED+ scherm minder mooi is tegenover de SLCD scherm van de Arc.
En om eerlijk te zijn vind ik de SGS2 niet mooi, maar wel robuuster gebouwd dan de Arc.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verwijderd
Ik probeer mijn IMEI in te vullen op de site voor de actie (8gb), maar hij zegt steeds dat deze onjuist is, hebben meer mensen hier last van?
Bij mij is de app denk ik niet geïnstalleerd maar eraf krijgen is een heel ander verhaal. Elke keer wanneer ik de app Melkboerderij verwijder komt deze terug. Ik heb mijn telefoon maar gereset en nu ben ik het kwijt.Jo... schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:14:
[...]
Als je zo instelt, dat hij geen apps van buiten de Market mag installeren, kan hij die 'gevaarlijke' app dan nog steeds installeren?
MelkBoerderij_adm_nl2503.apk

Verwijderd
Heeft niets met iBeer te maken. Die heb ik nl. nooit geinstalleerd, maar toch verschijnt bij mij ook die melkboederij, doordat als ik per ongeluk het scherm iets boven de "terug toets" aanraak ik dan op een ad klik.
Heb de .apk en het plaatje overigens wel verwijderd via mijn bestanden. Verder heb ik mij gelijk aangemeld bij de sms-dienstenfilter, om mijn nummer te laten blokkeren.
Heb de .apk en het plaatje overigens wel verwijderd via mijn bestanden. Verder heb ik mij gelijk aangemeld bij de sms-dienstenfilter, om mijn nummer te laten blokkeren.
aquarius4kb schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:13:
[...]
Het heeft zeker wel met iBeer te maken. Wil je ook de gevaarlijke heb op je mobiel volg dan deze instructie :
Verwijderd
Weer wat vreemd ondenkt
Ik ben muziek op mijn Galaxy aan het zetten
Nu wil ik ze afspelen via de koptelefoon.
Spingt de muziek speler steeds op Pauze
Rara
Rara
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 18:40 ]
Tijdens het erop zetten kan de muziekspeler niet bij de bestanden.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:35:
Weer wat vreemd ondenkt
Rara
Verwijderd
Dat meen je
Ik heb ze erop staan
Nu wil ik ze afspelen.
Via de koptelefoon gaat de muziek steeds op pauze.
Ik heb ze erop staan
Nu wil ik ze afspelen.
Ik wilde mij ook aanmelden voor een sms-dienstenfilter maar naar deze te googelen blijkt deze ook in handen te zijn van dezelfde sms diensten firma. Daar ga ik mijn gegevens niet aan geven.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:32:
Heeft niets met iBeer te maken. Die heb ik nl. nooit geinstalleerd, maar toch verschijnt bij mij ook die melkboederij, doordat als ik per ongeluk het scherm iets boven de "terug toets" aanraak ik dan op een ad klik.
[...]
iBeer is één van de mede verspreiders van de app Melkboerderij er kunnen natuurlijk meerdere app's zijn die deze gevaarlijke app / ad verspreid.
Zit het in iBeer of in het advertentienetwerk wat iBeer gebruikt (als ze dat gebruiken)?aquarius4kb schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:44:
[...]
Ik wilde mij ook aanmelden voor een sms-dienstenfilter maar naar deze te googelen blijkt deze ook in handen te zijn van dezelfde sms diensten firma. Daar ga ik mijn gegevens niet aan geven.
iBeer is één van de mede verspreiders van de app Melkboerderij er kunnen natuurlijk meerdere app's zijn die deze gevaarlijke app / ad verspreid.
Indien het laatste dan zal deze 'advertentie' sowieso ook in andere apps voorkomen.
Goeie vraag. Wie test dat eventjes?Jo... schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:14:
[...]
Als je zo instelt, dat hij geen apps van buiten de Market mag installeren, kan hij die 'gevaarlijke' app dan nog steeds installeren?

Je toestel rooten en adfree erop, dan heb je geen last meer van ads.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ik heb het even voor je nagekeken. En wel kun je dat instellen tijdens het bellen.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:19:
[...]
Hmm, wat daar staat ben ik eerder tegengekomen. Het kan aan mij liggen, maar ik zie nergens de optie 'Noise control'
Je belt -> menu -> en dan rechts in beeld krijg je dan die optie.
Verwijderd
Dat gebeurt als je de telefoon omdraait (net als je inkomend gesprek krijgt en je toestel op de tafel omdraait zodat gesprek afgewezen wordt). Misschien kan dat uitzetten zodat je muziek ook niet gepauzeerd wordt!Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:41:
Dat meen je
Ik heb ze erop staan
Nu wil ik ze afspelen.
Het lukt mij niet om mms te verzenden danwel te ontvangen. Heb de aanwijzingen van t-mobile (provider) al op gevolgd. In het menu staat deze dan ook aan. Maar toch lukt het niet. berichten met foto's blijven steken en gaan niet verder. Wat me verder opvalt is dat ondanks ik via wifi thuis ben aangesloten de telefoon via g/3g toch contact met het internet gaat zoeken?
Iemand een oplossing voor deze vreemde problemen?
Verwijderd
Rutgerlak.
Het gebeurd alleen als het toestel even stil ligt.
Als ik er mee bezig blijf dan speelt hij gewoon door.
Het gebeurd alleen als het toestel even stil ligt.
Als ik er mee bezig blijf dan speelt hij gewoon door.
Wordt er beetje moe van maar zijn er nog mensen met tips?
Zit hier met usb concetion #FAIL ( Wifi is k.i.a idd...via Kiesair werkt beter)
tot nu toe gedaan:
Xda afgestruind!
usb debug uit/aan geen Kies geen massaopslag unknown device
Deinstal Kies 2.0.1, Deinstal usb driver CCleaner Regi ( reboot)....instal usb drivers ( reboot) phone ( reboot).
eerste melding usb 2.0 is faster....nu niet meer
driver software not successfully installed
Usb not recognised
Usb kabel werk, getest op laptop W7 X64 Sp1
W7 X64 Sp1, GS2 is nog "niet" geroot.
Nog optie is een factory reset?
tot nu toe gedaan:
Xda afgestruind!
Deinstal Kies 2.0.1, Deinstal usb driver CCleaner Regi ( reboot)....instal usb drivers ( reboot) phone ( reboot).
Usb not recognised
B@n@@n
Verwijderd
Klinkt als een USB driver fuckup van windows. Probeer eens de X64 drivers uit te pakken en handmatig via device manager te forceren. De link naar de losse drivers kun je vinden in deze thread.anubis_offline schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:35:
tot nu toe gedaan:
Xda afgestruind!
Usb not recognised
Ik vermoed van niet maar dat ga ik niet testen. Dus als je een app van buiten de Andoid market installeert dan zet je de optie even open en daarna snel weer dicht.
offtopic:
Hoe kan jouw naam rose zijn? Niet dat het je misstaat ofzo, just curious.
Hoe kan jouw naam rose zijn? Niet dat het je misstaat ofzo, just curious.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Engelse versie van Kies nemen.anubis_offline schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:35:
tot nu toe gedaan:
Xda afgestruind!
Usb not recognised
Gaat de muziek app op de pauze stand, of hapert de muziek?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:41:
Dat meen je
Ik heb ze erop staan
Nu wil ik ze afspelen.
Gaat de muziek na een korte pauze vanzelf verder of moet je het zelf weer aanzetten?
Bedankt voor de tip!, gaan hem proberen.
B@n@@n
Verwijderd
Leg je hem met het scherm naar beneden neer ?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:01:
Gaat en blijft gewoon op pauze staan
Als ik op websites zoals belsimpel kijk, dan zie ik meestal 2 versies van sgs2, een eu versie en een niet eu versie. Eu versie is meestal een stuk duurder, maar wat is het verschil tussen deze twee versie? En wat ga ik daarvan merken? Als ik bijvoorbeeld samsung prepaid heb, en wil BloX activeren(snel internet voor prepaid gebruikers), kan ik dat dat ook gewoon met de niet eu versie doen?
Admob verspreid de reclame. Hij zat namelijk ook in mijn app. Nadat ik 18+ reclames uitschakelde hem niet meer gezien. Dit kan je dus niet als gebruiker doen, en de beste oplossing is een berichtje sturen naar admob/google.Dlocks schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:47:
[...]
Zit het in iBeer of in het advertentienetwerk wat iBeer gebruikt (als ze dat gebruiken)?
Indien het laatste dan zal deze 'advertentie' sowieso ook in andere apps voorkomen.
SamFirmware
1 hour
Android 2.3.4 for Galaxy S II rolls out next month! (BETA roms are not ready for public.) our insiders do not have the roms either!
http://twitter.com/#!/SamFirmware/status/81422874828750848
1 hour
Android 2.3.4 for Galaxy S II rolls out next month! (BETA roms are not ready for public.) our insiders do not have the roms either!
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Verwijderd
Volgens mij komt dit doordat er meerdere versies van de telefoon zijn voor verschillende markten (vaak wel met dezelfde hardware). Vaak heeft dit logistieke redenen.NeutraleGast schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:28:
Als ik op websites zoals belsimpel kijk, dan zie ik meestal 2 versies van sgs2, een eu versie en een niet eu versie. Eu versie is meestal een stuk duurder, maar wat is het verschil tussen deze twee versie? En wat ga ik daarvan merken? Als ik bijvoorbeeld samsung prepaid heb, en wil BloX activeren(snel internet voor prepaid gebruikers), kan ik dat dat ook gewoon met de niet eu versie doen?
Vaak zijn de duurdere modellen bijv benelux modellen en de goedkoperen algemene modellen bijv heel europa.
Nadeel van de algemene modellen is dat deze vaak ook naar een repair centrum in het buitenland worden gestuurd. Soms wel spanje of frankrijk bijvoorbeeld waardoor het bij een reparatie veel langer duurt voordat ie terug is.
Hoe dit bij de SGSII precies ligt weet ik niet, maar meestal heeft het hier iets mee te maken.
Verwijderd
Heb een filmpje geschoten van mijn 'hub sound' bij mijn Mountainbike om te tonen wat continu geluid doet. Volgens mij goed gelukt en ben tevreden van geluid + full hd
YouTube: Hopen Pro 2 Evo (2011) hub sound Full HD
YouTube: Hopen Pro 2 Evo (2011) hub sound Full HD
Next Month kan al heel snel zijn. Tenzij ze het aan het einde uitbrengen, maar hoop dat hij snel komt. Heb na KF1 precies ook wat last van battery drain.Golf2vr6 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:54:
SamFirmware
1 hour
Verwijderd
Belsimpel moet je niet doen, kijk maar eens in het abo topic.NeutraleGast schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:28:
EU varsie die zijn aanbieden zijn import toestellen, meer niet. Hebben ze gedaan omdat ze geen toestellen konden krijgen via de NL distributeur. Heel drama, staat allemaal in abo topic.
Vanochtend van de lader gehaald.... Gebeld, whatsapp internet, wifi, foto 's en video gemaakt, nu nog 64% bat over!! Zoveel heb ik nog niet gehad.
Nu nog wachten op 2.3.4
Nu nog wachten op 2.3.4
Damn it's good 2b a Tweaker!
Ik zat vanavond Dragrace te spelen, en raakte per ongeluk een ad aan.Dlocks schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:47:
[...]
Zit het in iBeer of in het advertentienetwerk wat iBeer gebruikt (als ze dat gebruiken)?
Prompt werd toen ook melkboerderij gedownload.
Heb de apk gelijk verwijderd, zonder te installeren oid.
thx voor de tiplordMocro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:42:
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Vanmiddag heeft mijn geliefde SGS2 een behoorlijke crash ondergaan terwijl ik op de fiets zat.
De achterkant heeft wat kleine krasjes en in de hoek een iets grotere schaafwond.
Toestel is niet uitgevallen en vertoont totaal geen kuren.
Kortom, hij kan wat hebben!
Nu hopen dat m'n covers van Ebay snel arriveren.
De achterkant heeft wat kleine krasjes en in de hoek een iets grotere schaafwond.
Toestel is niet uitgevallen en vertoont totaal geen kuren.
Kortom, hij kan wat hebben!
Nu hopen dat m'n covers van Ebay snel arriveren.
PSN ID = Jorco
allemaal mensen om mij heen (nu al 3 stuks) hebben het probleem dat de sII constant uitvalt en vaak niet meer is op te starten door de normale aanknop. werkt pas weer bij batterij er in doen en er uit halen. Alle drie de telefoons kwamen van de phone house. Is dit een bekend probleem (foute serie aangeleverd ofzo), of zijn er gewoon 3 mensen die een slecht apparaat hebben gekregen?
Verwijderd
ik heb even een probleempje.
Ik heb mijn lockscreen afbeeldinging veranderd naar een foto om te kijken hoe het uitzag.
Nu vind ik het niks en wil ik terug.
Maar hoe zet ik de standaard lock screen afbeelding terug??
op google kan ik er geen antwoord op vinden, de schermachtergrond kun je uit de gallerij halen, maar de lockscreen achtergrond blijkbaar niet?
Ik heb mijn lockscreen afbeeldinging veranderd naar een foto om te kijken hoe het uitzag.
Nu vind ik het niks en wil ik terug.
Maar hoe zet ik de standaard lock screen afbeelding terug??
op google kan ik er geen antwoord op vinden, de schermachtergrond kun je uit de gallerij halen, maar de lockscreen achtergrond blijkbaar niet?
Mijn S2 heb ik op 28-5 gekocht bij de phone house. Wat jij aangeeft herken ik niet.Dynion schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:30:
allemaal mensen om mij heen (nu al 3 stuks) hebben het probleem dat de sII constant uitvalt en vaak niet meer is op te starten door de normale aanknop. werkt pas weer bij batterij er in doen en er uit halen. Alle drie de telefoons kwamen van de phone house. Is dit een bekend probleem (foute serie aangeleverd ofzo), of zijn er gewoon 3 mensen die een slecht apparaat hebben gekregen?
Verwijderd
Wow ik weet dat het mogelijk is een MMS versturen. Maar is een MMS niet volledig obsolete ? Je kan er amper een foto mee verzenden of zaken. De data stroom is zo klein..jefjef schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:21:
Het lukt mij niet om mms te verzenden danwel te ontvangen. Heb de aanwijzingen van t-mobile (provider) al op gevolgd. In het menu staat deze dan ook aan. Maar toch lukt het niet. berichten met foto's blijven steken en gaan niet verder. Wat me verder opvalt is dat ondanks ik via wifi thuis ben aangesloten de telefoon via g/3g toch contact met het internet gaat zoeken?
Whatsapp kan je veel leuker bestanden mee delen. Of nog beter "e-mail".
En over je router probleem. Dan zul je waarschijnlijk te ver van je router zitten of iets dergelijks. Daar zou ik verder niet echt wat op weten..
Vandaag een 16 gig sandisc SD kaartje in de S2 gedaan. Hierna het apparaat aan de pc gekoppeld met de usb kabel en een paar mapjes van de interne opslag, naar het 16 gig kaartje verplaatst met knippen en plakken.
Later bleek dat die wel het mapje heeft verplaatst maar niet de bestanden die hier in zaten. Dit waren films fotos en muziek. Gelukkig had ik een backup op mijn pc, maar het zal je maar gebeuren dat je alles hierdoor kwijt raakt. Zie dit als een waarschuwing.
Trouwens, iemand enig idee waar dit door komt en dit herkent ?
Later bleek dat die wel het mapje heeft verplaatst maar niet de bestanden die hier in zaten. Dit waren films fotos en muziek. Gelukkig had ik een backup op mijn pc, maar het zal je maar gebeuren dat je alles hierdoor kwijt raakt. Zie dit als een waarschuwing.
Je moet de SD kaart na het plaatsen eerst op je toestel aanmelden.Aloysxda schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:35:
Vandaag een 16 gig sandisc SD kaartje in de S2 gedaan. Hierna het apparaat aan de pc gekoppeld met de usb kabel en een paar mapjes van de interne opslag, naar het 16 gig kaartje verplaatst met knippen en plakken.
Overigens kwam ik de onderstaande tekst in de gebruiksaanwijzing tegen:
Samsung hanteert erkende industriestandaarden voor
geheugenkaarten, maar sommige merken zijn mogelijk
niet volledig compatibel met uw toestel. Het gebruik
van een incompatibele geheugenkaart kan resulteren
in beschadiging van toestel of geheugenkaart en kan
bovendien gegevens op de kaart aantasten.
Maar een lijst met sd kaarten die wel compatibel is met het toestel kan ik niet vinden.
Verwijderd
Je toestel heeft op de interne SD kaart een map "external_sd", dit is de externe SD kaart. Volgende keer kun je gewoon direct kopiëren.Aloysxda schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:35:
Ik herken het probleem wel maar ik weet niet of ik zelf iets fout heb gedaan of dat het een bug is. Toen ik mijn toestel net had heb ik mijn muziek over gekopieerd. Paar dagen later kwam ik er achter dat ik een paar albums miste. Nou heb ik een paar albums ook weggegooid omdat ik ze toch niet meer luisterde maar nou weet ik niet of dat wel goed is gegaan of dat ze magische van het toestel zijn verdwenen.
Dat is gewoon standaard legal talk. Wat ze zeggen is dat ze alles hebben gedaan om aan de standaard te voldoen, als je kaartje niet werkt dan zal het wel aan het kaartje liggen en niet aan hun. Als je toestel schade oploopt door een kapot kaartje moet je niet bij hun zijn.aquarius4kb schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:48:
[...]
Je moet de SD kaart na het plaatsen eerst op je toestel aanmelden.
Overigens kwam ik de onderstaande tekst in de gebruiksaanwijzing tegen:
Samsung hanteert erkende industriestandaarden voor
geheugenkaarten, maar sommige merken zijn mogelijk
niet volledig compatibel met uw toestel. Het gebruik
van een incompatibele geheugenkaart kan resulteren
in beschadiging van toestel of geheugenkaart en kan
bovendien gegevens op de kaart aantasten.
Maar een lijst met sd kaarten die wel compatibel is met het toestel kan ik niet vinden.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 23:54 ]
Bedankt voor het meedenken. Het Sd kaartje heb ik op de S2 geformatteerd. Hierna heb ik deze niet handmatig aangemeld. Ik dacht dat dit automatisch gaat. Goede tip voor ons allen. Ik heb een Sandisc 16 gig sd hc class 4 kaartje. Deze zou toch geschikt moeten zijn.................
Ja die is okay. Had die ook en werkte prima (alleen erg traag dus terug gestuurd).Aloysxda schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:57: Het Sd kaartje heb ik Ik heb een Sandisc 16 gig sd hc class 4 kaartje. Deze zou toch geschikt moeten zijn.................
Nickname does not reflect reality
Ok nu kan ik niet meer volgen.
Ik had een melding gekregen van appbrain dat er een update was voor een programma maar dankzij een fout in appbrain is er dus malware geinstalleerd.
Dus ik gebruik de backup in Kies en even later zet ik alles weer terug maar tot mijn verbazing staat alles in mijn telefoon nog hetzelfde als na de factory reset?
Ik dacht dat wanneer je een backup herstelde dat dan alles terug staat zoals het stond? Als ik in mijn geheugen kijk dan zie ik wel dat alle mapnamen met bestanden er nog instaan maar of die ook tijdens die reset zijn verwijderd dat weet ik niet.
Is dat normaal of moet ik ergens nog iets aanvinken of speciaal doen om alles zo terug te krijgen hoe het eerst was?
Alvast bedankt.
Ik had een melding gekregen van appbrain dat er een update was voor een programma maar dankzij een fout in appbrain is er dus malware geinstalleerd.
Dus ik gebruik de backup in Kies en even later zet ik alles weer terug maar tot mijn verbazing staat alles in mijn telefoon nog hetzelfde als na de factory reset?
Ik dacht dat wanneer je een backup herstelde dat dan alles terug staat zoals het stond? Als ik in mijn geheugen kijk dan zie ik wel dat alle mapnamen met bestanden er nog instaan maar of die ook tijdens die reset zijn verwijderd dat weet ik niet.
Is dat normaal of moet ik ergens nog iets aanvinken of speciaal doen om alles zo terug te krijgen hoe het eerst was?
Alvast bedankt.
Ach MMS is leuk om foto's te mailen naar een ander mobiel....Enne te ver van de router is toch ongeveer 3 meter...Dus aan de afstand zal het niet liggen. Ik denk dat het gewoon een instelling ergens isVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:33:
[...]
Wow ik weet dat het mogelijk is een MMS versturen. Maar is een MMS niet volledig obsolete ? Je kan er amper een foto mee verzenden of zaken. De data stroom is zo klein..
Whatsapp kan je veel leuker bestanden mee delen. Of nog beter "e-mail".
En over je router probleem. Dan zul je waarschijnlijk te ver van je router zitten of iets dergelijks. Daar zou ik verder niet echt wat op weten..
Ik heb zelf tegen dit soort dingen deze app geinstalleerd: https://market.android.co...out&feature=search_resultAstratuner schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 00:09:
Ik dacht dat wanneer je een backup herstelde dat dan alles terug staat zoals het stond? Als ik in mijn geheugen kijk dan zie ik wel dat alle mapnamen met bestanden er nog instaan maar of die ook tijdens die reset zijn verwijdered dat weet ik niet.
Alvast bedankt.
soort malware/virus scanner die alles scanned wat binnenkomt (ook uit de market!)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Batterij erin en eruit heb ik nog niet meegemaakt. Heb de SGS2 nu al meer dan een maand, en de mijne kwam ook van the Phonehouse. Slecht apparaat kan het zijn, maar ik weet niet welke software er allemaal op staat. Dat is het nadeel van Android: een supergoed OS, maar de apps kunnen de boel enorm in de war sturen. Eén slecht gebouwde app kan je hele foon op tilt brengen. Wat dat betreft heeft Apple het goed voor elkaar met het beleid op hun app-store (niet bedoeld als pro/con discussie by the way).Dynion schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:30:
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Het antwoord heb je zelf al gegeven : Privacy-->standaardgegevens herstellen-->vinkje zetten bij 'wis USB-opslag'Astratuner schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 00:09:
Ik dacht dat wanneer je een backup herstelde dat dan alles terug staat zoals het stond? Als ik in mijn geheugen kijk dan zie ik wel dat alle mapnamen met bestanden er nog instaan maar of die ook tijdens die reset zijn verwijdered dat weet ik niet.
Alvast bedankt.
ik heb ook rondom freezes gehad. moest echt de batterij eruit voor die weer aan wou. ook camera app crashed soms als ik de telefoon kantel, maarja ik draai nog ke2 morgen ga ik eens een nieuwe rom flashen met ke7/kf
Ik had hetzelfde. Het virus gaat ook rond met de naam "NooitSpijt", exacte bestandsnaam:JeroenV_ schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:59:
[...]
Ik zat vanavond Dragrace te spelen, en raakte per ongeluk een ad aan.
Prompt werd toen ook melkboerderij gedownload.
Heb de apk gelijk verwijderd, zonder te installeren oid.
NooitSpijt_adm_nl1805.apk
Toeval?, gisteren tijdens powernapje op trillen gezet verder niks maar toen ik wakker werd om even mijn mail te checken zwart scherm!?!Dynion schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:30:
Deed verder niks ook niet met powerknop, pas nadat ik de accu eruit had gehaald start hij weer op.
"gewoon 3 mensen die een slecht apparaat hebben gekregen?"
Slecht apparaat daar geloof ik niet zo snel in het kan van alles zijn dus hou voorlopig op een vastloper.
B@n@@n
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.