Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.292 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iklucas schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:16:
Hebben jullie ook dat als je door de lijst van liedjes op je mobiel scrolt hij lagt?

Een beetje, maar alsnog.
Ik had het voor mijn muziek op mijn sdcard stond ook een beetje. Nu staat al mijn muziek op de sdcard (en niet meer op het teostel) en heb het niet meer...

Iemand een oplossing of een idee hierover ? Als je een film met ondertitels bekijkt (in de standaardmediaplayer) blijft de laatst gebruikte ondertiteling op het scherm tot de volgende er op hoort te komen. Ik bekeek een documentaire waar alleen de Italiaans en Portugees gesproken stukken ondertiteld waren en er bleef dus altijd eentje opstaan. Klein beetje storend. Al vind ik het nog altijd een openbaring om via dit toestel naar een film (in heel goeie kwaliteit) met ondertiteling te kijken, daar kon ik bij mijn oude Nokia maar van dromen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik ben erg gecharmeerd van de split view die de standaard mail app van samsung heeft.
Wat ik jammer vind is dat hij standaard alleen maar de headers op haalt en niet de hele mail.
Daarnaast had de mail notificatie wel een subject/from mogen bevatten.

Heeft iemand een fix / of alternatief mail pakket? K9 gebruikte ik voor heen maar heeft geen split view en crasht bij het instellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 11:39
Snoop schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:42:
[...]

Ik heb nergens last van. Heb al een heleboel Gameloft spellen zonder problemen gedraaid op mijn S2
had jij ze officieel gekocht uit de market?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:11:
[...]

Ik had het voor mijn muziek op mijn sdcard stond ook een beetje. Nu staat al mijn muziek op de sdcard (en niet meer op het teostel) en heb het niet meer...
Hmm, bij mij staan ze juist op de externe SD:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ook een aantal dagen in het bezit van de S2. Alles werkt prima, echter stoor ik me toch aan 1 ding: belkwaliteit.

Ik heb dit en voorgaande topics allemaal volledig gevolgd en zag dat er enkele waren met hetzelfde probleem. De persoon met wie ik aan het bellen ben, hoor ik zelf prima. (niet helemaal zuiver/strak, maar goed genoeg), maar hij/zij mij niet. Ik klink of zacht/ver weg of hol/blikkerig. Dat blikkerige hoor ik overigens soms ook af en toe. Het is overigens niet constant. Ene keer is het erger dan andere keer, waarbij de telefoon op de zelfde manier vastgehouden wordt. (geen vinger/hang voor microfoon bijvoorbeeld)

Herkent iemand dit en weet misschien een oplossing? Heb met andere telefoons hier overigens geen last van. Misschien iets te maken met dat Noise cancelation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:16:
[...]

Dat klinkt toch echt wel als een defect aan het toestel... Vooral als het zo vaak voorkomt. Dat kan bijna geen toeval meer zijn.
Heb ik ook hoor:S maar hoe kun je signaalsterkte zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
Arjan A schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:13:
[...]

Die van mij is ook 11 jr oud (libertel sim), en werkt prima in mijn SGS2. Verkeerd voltage oid lijkt me vreemd, want die oudere sims hebben een andere layout van de contactpunten, waardoor ze het sowieso niet doen in de nieuwere telefoons (maar dat is ook al een jaar of 10 zo).
Het is nog raarder, ik en mijn zus hebben even oude simkaarten, en allebei sgs2, Mijne heeft last van signaal wegval, die van haar niet:S maar als hij 0 signaal geeft, ik bedoel dan dat je bovenin alle streepjes kwijt bent, kan ik volgens mij wel gewoon bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Ik heb een oortje gekocht van Sennheiser (EZX 60) en als ik ernaar zoek ziet mijn Samsung deze niet. Iemand een idee hoe dit komt ? Het lichtje van mijn bleutooth knippert dus aan staat ie ! :)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:24
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:11:
[...]
Iemand een oplossing of een idee hierover ? Als je een film met ondertitels bekijkt (in de standaardmediaplayer) blijft de laatst gebruikte ondertiteling op het scherm tot de volgende er op hoort te komen.
Geen oplossing maar dit probleem heb ik ook gezien... Weet nog geen oplossing, een andere mediaspeler zou misschien beter met subs omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb het voor elkaar gekregen om de batterijduur langer te maken. Wat mij laatst opviel toen ik zat te bekijken welke apps hoeveel % van de batterij weg snoepen, zag ik dat ''maps'' van google 20 en soms 35% van de batterij op at. Ik dacht dat dit hoorde bij de software of zo. Maar sinds een paar dagen geleden heb ik alles wat met google maps te maken heeft verwijderd en daardoor ging de batterij al een stuk minder snel leeg. Verder heb ik nog via instellingen alle apps geforceerd stop gezet wat ik toch niet gebruik.

Wifi laat ik aan staan, met whatsapp en IM. Al die onnodige samsung zooi heb ik eraf gegooid.

Afbeeldingslocatie: http://i470.photobucket.com/albums/rr63/rickyy_bucket/SC20110615-1435362.jpg

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik een klein probleempje met het opslaan van contacten. is het mogelijk om een contact op te slaan zowel op simkaart als op telefoon? bij mij staat namelijk alleen telefoon en google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:51
sonsan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:05:
Ik ben op zoek naar een passend tasje voor de G2. Er is nog niet veel voor maar ik heb er één gevonden met een klepje wat voorzien is van een( sterke) magneet. Ik vraag me af of deze magneet slecht is voor b.v. het scherm of de GPS. Op zich lijkt het me niet goed dat een magneet zo dicht op de phone geplakt zit, maar ik kan me vergisssen.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:17
Lijkt mij ook niet heel goed voor de telefoon, maar ik heb daar geen 'wetenschappelijke' onderbouwing voor.
Misschien tast het je SD-kaart wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

rickyy schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:46:
Ik heb het voor elkaar gekregen om de batterijduur langer te maken. Wat mij laatst opviel toen ik zat te bekijken welke apps hoeveel % van de batterij weg snoepen, zag ik dat ''maps'' van google 20 en soms 35% van de batterij op at. Ik dacht dat dit hoorde bij de software of zo. Maar sinds een paar dagen geleden heb ik alles wat met google maps te maken heeft verwijderd en daardoor ging de batterij al een stuk minder snel leeg. Verder heb ik nog via instellingen alle apps geforceerd stop gezet wat ik toch niet gebruik.

Wifi laat ik aan staan, met whatsapp en IM. Al die onnodige samsung zooi heb ik eraf gegooid.

[afbeelding]
Hoe bedoel je alles verwijderd?? Bij mij snoept maps namelijk ook erg veel accu weg...

Ik heb hem overigens laten vallen afgelopen weekend. Gevolg: barst in het scherm... 2 weken oud, kon wel janken :'(

Overigens wil ik ook die Samsung troep eraf hebben. Toch maar rooten dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Wokkels op 15-06-2011 17:59 ]

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:43:
[...]

Niet zo happen. Met Nokia bedoelen wij uiteraard Nokia==Symbian==kutttt.
Niet zo bijdehand, Nokia is geen Symbian meer althans niet alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Wokkels schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:58:
[...]
Ik heb hem overigens laten vallen afgelopen weekend. Gevolg: barst in het scherm... 2 weken oud, kon wel janken :'(

Auwwww :'(

Yep, dan zul je wel moeten rooten.
businka19 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:00:
[...]

Niet zo bijdehand, Nokia is geen Symbian meer althans niet alleen.
We hadden het toch over de N97 of niet dan. Niet over dingen die Nokia nog op de markt gaat brengen in de verre toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigSurf schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:44:
[...]

Geen oplossing maar dit probleem heb ik ook gezien... Weet nog geen oplossing, een andere mediaspeler zou misschien beter met subs omgaan.
thnx, suggesties blijven welkom... En intussen zal ik het posten in het appstopic !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Wokkels schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:58:
[...]

Hoe bedoel je alles verwijderd?? Bij mij snoept maps namelijk ook erg veel accu weg...

Aii, wat kost een reparatie?

Als je de telefoon nieuw hebt, staan er 3 pagina's vol met die samsung apps, nieuws, facebook, weer etc. Ik heb die gewoon van de voorgrond verwijderd. En zover mogelijk alle apps stop gezet via ''instellingen -> applicaties beheren -> actieve applicaties ''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 23:23
rickyy schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:09:
[...]

Als je de telefoon nieuw hebt, staan er 3 pagina's vol met die samsung apps, nieuws, facebook, weer etc. Ik heb die gewoon van de voorgrond verwijderd. En zover mogelijk alle apps stop gezet via ''instellingen -> applicaties beheren -> actieve applicaties ''.
Als je de S2 daarna een keer nieuw opstart, staan alle stop gezette applicaties toch gewoon weer aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag mijn S2 van Vodafone binnen.
Inderdaad geen Logo of software van Vodafone te vinden.
Ik wil graag een aantal zaken installeren maar die krijg ik niet werkend.
Whatsapp
Applanet
Voodoo Sound
Bovenstaand had ik wel werkend op mijn S1
Weet iemand hoe dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:24:
Whatsapp
Applanet
Voodoo Sound
Weet iemand hoe dat kan
Lastig te zeggen als je totaal niet zegt wat er precies niet lukt. Jomanda zit voor zover ik weet niet op dit forum, dus wordt lastig. :)

[ Voor 6% gewijzigd door jelmervos op 15-06-2011 18:26 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 08:33
Ik had een klein probleempje toen ik vandaag naar mijn battery stats keek, wifi-delen had 28% van mijn batterij verbruikt en dat terwijl ik het niet eens gebruikt heb en het uit stond! Ooit nalleen 1x uitgeprobeert maar het toestel is intussen al 15x herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Aloysxda schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:18:
[...]

Als je de S2 daarna een keer nieuw opstart, staan alle stop gezette applicaties toch gewoon weer aan ?
Geen last van. Maps blijft uit na een reboot. Persoonlijk reboot ik vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
gebakken peer schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:28:
Ik had een klein probleempje toen ik vandaag naar mijn battery stats keek, wifi-delen had 28% van mijn batterij verbruikt en dat terwijl ik het niet eens gebruikt heb en het uit stond! Ooit nalleen 1x uitgeprobeert maar het toestel is intussen al 15x herstart.
Was het al die 15x op dezelfde batterij (lees: niet opnieuw opgeladen)? Volgens mij is het namelijk zo dat Android bijhoud hoeveel er gebruikt wordt van het moment van opladen tot opladen... maar ik weet het niet zeker! Please correct me if I'm wrong!
Wifi delen is daarnaast een bekend spookproces dat flink wat energie kan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ewivis schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:16:
[...]

had jij ze officieel gekocht uit de market?
Dat niet, maar mbv chainfire schijnen ze ook te werken. Daarvoor moet je hem echter wel rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp Deze versie had ik ook voor de S1 Maar logt niet in op de S2
Applanet Krijg wel de pagina maar zien geen inhoud staan
Voodoo Sound gekocht op de market voor de S1 maar kan hem niet vinden voor de S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:07
Whatsapp werkt prima op de S2
Applanet server ligt er regelmatig uit waardoor je een blanco pagina ziet. Gewoon later nog een keer kijken.
Voodoo Sound is voor de S1 en niet voor de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:25:
Whatsapp Deze versie had ik ook voor de S1 Maar logt niet in op de S2
Applanet Krijg wel de pagina maar zien geen inhoud staan
Voodoo Sound gekocht op de market voor de S1 maar kan hem niet vinden voor de S2
Als je Voodoo Control Plus bedoelt:
Devices supported Gingerbread:
- Nexus S & Nexus S 4G: Android 2.3.3, 2.3.4 Official Google system and CyanogenMod 7.0.0
- Galaxy S I9000, I9000B, Captivate, Vibrant: CyanogenMod 7.0.0 - current version
- Galaxy S I9000: Samsung 2.3.*
- Korean Galaxy S / Galaxy U / Galaxy K
- SHW-M130L Galaxy S: SHW-M130L
WhatsApp werkt hier prima op de Galaxy S II. De activerings SMS kan een tijdje duren, gewoon de tijd geven.

[ Voor 7% gewijzigd door jelmervos op 15-06-2011 20:29 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

rickyy schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:09:
[...]

Op die manier. Dat heb ik ook meteen gedaan ja :)

Verder heb ik ook het wifi-delen spookproces wat zo nu en dan opeens de kop opsteekt. Heel gek.

Heeft iemand nog nieuws over de update die beschikbaar zou zijn maar toch weer niet?

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Heb jij een Wokkel-theme op je foon? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Ik gebruik al jaren een tasje van 'Golla' voor m'n telefoons.
Zijn er in heel veel verschillende maten en uitvoeringen (prijs tussen 12 en 16 euro)
Bij ThePhoneHouse hebben ze ze in ieder geval.

En heb je al eens gekeken wat zo'n magneetsluiting doet met je kompas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen probleem meer, sorry

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:12
om internet via 3g te activeren moet ik toch packet gegevens aanzetten? Ik heb uiteraard internet bij mijn abo afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:15
Untouchablezz20 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:58:
om internet via 3g te activeren moet ik toch packet gegevens aanzetten? Ik heb uiteraard internet bij mijn abo afgesloten.
ja doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 12:20
[gewhatsupped (nieuw woord voor de van dale?)
Ja !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
  • Laatst online: 09-10 12:20
Calender geluid gaat slechts 1 keer af. Bij alle telefoons hiervoor bleef die rond 30-40 sec rinkelen tenzij je hem op snooze zette, bij SGS2 piept hij enkel keer en daarna kan je het alleen in Notifications bekijken. Is dit op een andere manier in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zo irritant vindt is dat je de message notifications krijgt te horen als je aan het bellen bent. Ik heb het tot nu toe een paar keer gehad met whatsapp. Ik weet niet of het een algemeen iets is of ligt aan whatsapp maar het is best irritant. Is dit whatsapp, Samsung eigen of iets met Android? EN wat kan ik eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:24:
Wat ik zo irritant vindt is dat je de message notifications krijgt te horen als je aan het bellen bent. Ik heb het tot nu toe een paar keer gehad met whatsapp. Ik weet niet of het een algemeen iets is of ligt aan whatsapp maar het is best irritant. Is dit whatsapp, Samsung eigen of iets met Android? EN wat kan ik eraan doen?
Hoe bedoelt ge?

Je krijgt een geluidje van de notificatie tijdens het bellen?
Wat is daar zo erg aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 21-09 12:19
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:24:
Whatsapp
Applanet
Voodoo Sound
Weet iemand hoe dat kan
Applanet ligt er inmiddels al weken uit en de eigenaar van applanet zei dat de servers binnenkort weer online zijn

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:44:
[...]

Hoe bedoelt ge?

Je krijgt een geluidje van de notificatie tijdens het bellen?
Wat is daar zo erg aan? :)
Dit is mijn notification sound.

http://www.sendspace.com/file/keunrx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
offtopic:
Dan is het gewhatsappt...

[ Voor 13% gewijzigd door ZeilDude op 16-06-2011 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 05:37
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:36:
Zelf ook een aantal dagen in het bezit van de S2. Alles werkt prima, echter stoor ik me toch aan 1 ding: belkwaliteit.

Ik heb dit en voorgaande topics allemaal volledig gevolgd en zag dat er enkele waren met hetzelfde probleem. De persoon met wie ik aan het bellen ben, hoor ik zelf prima. (niet helemaal zuiver/strak, maar goed genoeg), maar hij/zij mij niet. Ik klink of zacht/ver weg of hol/blikkerig. Dat blikkerige hoor ik overigens soms ook af en toe. Het is overigens niet constant. Ene keer is het erger dan andere keer, waarbij de telefoon op de zelfde manier vastgehouden wordt. (geen vinger/hang voor microfoon bijvoorbeeld)

Herkent iemand dit en weet misschien een oplossing? Heb met andere telefoons hier overigens geen last van. Misschien iets te maken met dat Noise cancelation?
Ik heb het vage vermoeden dat het met de noise cancellation te maken heeft. Hou je toevallig de telefoon verder van je gezicht en zit je dan in een omgeving met bijvoorbeeld veel wind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:40

WhySoSerious

Be the change.

WhySoSerious schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:47:
Hmm, vanochtend uit wakker geworden en niet door de wekker van mn phone. Ding was dus helemaal zwart en reageerde op geen enkele aanraking of knop. Ook was de achterkant redelijk warm. De telefoon hangt 's nachts aan de oplader. Wat het probleem verhielp was de accu eruit halen.

Gisterochtend werd ik wakker en moest ik opeens de pincode invoeren. Blijkbaar heeft ie zich 's nachts opnieuw geboot.

Heeft iemand ervaring met soortgelijke gevallen? Lijkt wel op dat rebootprobleem wat HTC's op VF netwerk hadden...
Mag ik dit nogmaals onder de aandacht brengen?

Vanochtend wederom pincode moeten invoeren, en vannacht ergens rond 4 uur dropte de batterij een procent of 15 loodrecht naar beneden.

Hard reset een oplossing wellicht? Gisteravond toch alles gebackupped.

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 17:51
catt4u schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:34:
[...]

En heb je al eens gekeken wat zo'n magneetsluiting doet met je kompas?
Of met je bankpasjes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
not2secure4u schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:44:
Ik heb een oortje gekocht van Sennheiser (EZX 60) en als ik ernaar zoek ziet mijn Samsung deze niet. Iemand een idee hoe dit komt ? Het lichtje van mijn bleutooth knippert dus aan staat ie ! :)
Iemand ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

WhySoSerious schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 07:06:
[...]

Mag ik dit nogmaals onder de aandacht brengen?

Vanochtend wederom pincode moeten invoeren, en vannacht ergens rond 4 uur dropte de batterij een procent of 15 loodrecht naar beneden.

Hard reset een oplossing wellicht? Gisteravond toch alles gebackupped.

Bvd
Heb je gekeken door welk proces de drop kwam? Misschien helpt dat.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beinusa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-12-2021
Hmm, naast de home-button, die ik niet kan gebruiken om verschillende launchers op te starten (gebruik nu Home Switcher) , heb ik ook nog te maken met de standaard digitale klok widget die weigert het juiste tijdstip aan te geven. In "Instellingen - Datum&tijd" heb ik zowel met "automatisch" Aan als Uit geprobeerd. Geen resultaat.

Iemand wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de SGSII sinds gisteren! :)

Na jaaaa-ren Nokia/Symbian is de snelheid even wennen zeg.. Ik heb een branded versie van T-Mobile, dus ik verwacht helaas altijd met updates weer als laatste aan de beurt te komen.

Vooralsnog geen grote problemen gezien, maar ik ben een noob wat betreft Android dus waarschijnlijk heb ik m nog lang niet aan zijn tand gevoeld.

Wat zijn jullie must have apps?

Ik zie geen dode pixels gelukkig.. Zit nu na 11 uur gebruik op 66% met de accu, heb eigenlijk de hele tijd wel zitten sleutelen en anderhalf uur gebeld.. Hoop dat hij in ieder geval de volle 24 uu kan halen met een accu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Jeroenneman schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:11:
[...]

Heb je gekeken door welk proces de drop kwam? Misschien helpt dat.
Heb het proberen te vinden, maar zou niet weten hoe. Wat relevant lijkt te zijn is dat de balk Telefoonsignaal een milimeter geel was, daarvoor en daarna rood. Ook lijkt Wi-Fi steeds kort actief te zijn geweest, maar dit was ook al voor de drop aan de gang. Ook de Wakker balk vertoont dit gedrag (sync staat uit...) Misschien Whatsapp oid, maar met dataverbinding uit kan die niets gevonden hebben.

Kan je hier wat mee?

Groet Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem sinds gisteren.. echt een geweldig toestel.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 00:55
Net voor ik ging slapen had ik hem volledig opgeladen...
Facebook enzo heb ik afgezet maar wel nog steeds een sync om de 3 uur...
Deze nacht is er 40% van mijn batterij verdwenen...
Door Facebook welliswaar :-(
Gegevens van facebook:
CPU-Totaal: 16m 47s
CPU-voorgrond: 1s
Wakker blijven: 8u 35m 30s

Hoe zet je hem eigenlijk in slaapmodus want hij blijft wakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 00:21
Het is hier natuurlijk wel eerder voorbij gekomen, maar ik baal er ontzettend van dat hij zo heet wordt. Ik kan misschien 10 min gamen voordat hij te warm wordt om vast te houden. Nu voel ik me wel gedwongen om opzoek te gaan naar een case, zodat ik mn vingers niet verbrandt iedere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik op dit moment launcherpro ( echt een aanrader kunt er mooie skins overheen gooien) alleen ik heb een probleempje. Als ik mijn Facebook widget in wil stellen geeft hij een foutmelding in de vorm van: Error: invalid_key.

Iemand een idee wat hier aan te doen is?

Edit

schijnt dat je originele facebook app moet verwijderen. Niet erg handig dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ik heb het toestel ook gister opgehaald in de winkel bij verlenging.
Vind het alleen vreemd dat ik whatsapp niet via de market kan downloaden.

Voor de rest zeer tevreden over het toestel, kom van een Desire af en dit is toch wel stuk sneller.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Laatst online: 20-09 17:12
k.olfers schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:46:
Het is hier natuurlijk wel eerder voorbij gekomen, maar ik baal er ontzettend van dat hij zo heet wordt. Ik kan misschien 10 min gamen voordat hij te warm wordt om vast te houden. Nu voel ik me wel gedwongen om opzoek te gaan naar een case, zodat ik mn vingers niet verbrandt iedere keer.
Dat lijkt mij niet normaal. Ik zit zo nu en dan een half uur te spelen zonder problemen. Ja, het wordt warm. Nee, het wordt niet te heet om vast te houden.

Letwel dat als je een case gebruikt het toestel alleen maar nog warmer zal worden aangezien de warmte dan minder goed weg kan.

Bij welk spel wordt het toestel zo heet dat jij je vingers verbrandt :?

[ Voor 5% gewijzigd door Dlocks op 16-06-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Dlocks schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:39:
[...]

Dat lijkt mij niet normaal. Ik zit zo nu en dan een half uur te spelen zonder problemen. Ja, het wordt warm. Nee, het wordt niet te heet om vast te houden.

Letwel dat als je een case gebruikt het toestel alleen maar nog warmer zal worden aangezien de warmte dan minder goed weg kan.

Bij welk spel wordt het toestel zo heet dat jij je vingers verbrandt :?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik geef toe dat ie wel warm wordt met opladen en gamen tegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Enige wat ik eigenlijk echt niet prettig vindt aan het toestel is het menu. Wat mij betreft had dat gewoon alfabetisch mogen zijn. HTC's oplossing met gesterde/favoriete apps is ook mooi. Vervelend dat je dat handmatig moet gaan verplaatsen en snel een app zoeken gaat ook niet handig (er zijn ook andere manieren, maar toch). Ik hoop dat dit in een toekomstige update nog verbeterd wordt.

Verder echt een super apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 22:20
Tja dat is persoonlijk, ik kom van een Desire en vind het nu juist fijn dat ik zelf m'n apps kan groeperen, en niet aan die alfabetische volgorde vast zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:59
rikvandinteren schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:55:
Enige wat ik eigenlijk echt niet prettig vindt aan het toestel is het menu. Wat mij betreft had dat gewoon alfabetisch mogen zijn.
Gebruik ik een app voor, is 100x sneller dan handmatig gaan zitten rommelen (root necessary).

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Wat gebruiken jullie hier van kalender ? Ik vind de standaard kalender niet geniaal ...

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
not2secure4u schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:33:
Wat gebruiken jullie hier van kalender ? Ik vind de standaard kalender niet geniaal ...
android agenda widget ism launcher pro plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:35

Oekol

waka waka hey hey

Ik was op het begin heel erg tevreden over de betterijduur. Nouja heel erg tevreden was misschien wat voorbarig. Maar mijn eerste keer batterij van 100% naar 0% duurde toch 5/6 uur met mobiel constant aan! Daarna met redelijk normaal gebruik 1 dag en 15 u met ongeveer 3/4 uur scherm aan. Al deze plaatjes hieronder zijn met 3/4 uur scherm aan of meer. WhatsApp, Tweetdeck om 30 minuten synchroniseren, merendeel wifi aan. Dit was redelijk omdat ik wist dat de batterij steeds langer mee zou gaan. Het tegendeel is echter waar! Op de screen waar wifi een tijdje uit is, komt dat omdat ik dan naar bed ging en het uit deed aan de hand van sweetdreams. Een tip die ik kreeg omdat ik 's nachts niet wou hebben dat hij ging synchroniseren. Alleen werkt het bij mij niet zo goed want wifi zet hij aan maar gewoon internet springt direct aan. Weet nog niet hoe ik dit ga verhelpen doe laatste tijd gewoon op vliegmodus maar dat is oplossing op korte termijn.

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/554/sc20110607155620.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img715.imageshack.us/img715/9523/sc20110605183411.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img706.imageshack.us/img706/9316/sc20110607150502.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img863.imageshack.us/img863/3638/sc20110607150524.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img607.imageshack.us/img607/9131/sc20110605183402.jpg

Ik doe in 2.5 uur 10 % op het moment. Ik weet niet waar het aan ligt. Het is sinds ik dit weekend weg ben geweest ergens waar ik heel slecht bereik had en heletijd gprs internet. Sindsdien is mijn mobiel steeds wakker als ik het scherm niet aan heb! en echt hele langer of heel vaak hele korte strepen dat me mobiel aan is! Snap er niks van? Er is niks nieuws geïnstalleerd.

Afbeeldingslocatie: http://img864.imageshack.us/img864/2034/sc20110613145052.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/7595/sc20110616112815.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/3459/sc20110616112757.jpg

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mag blij zijn als ik zulke waarden haal... Meestal rond een uur of 6/7 rond de 10% accu over. Gisteren 2%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
@Leoon.

Waarom heb je constant WiFi aanstaan dan? Op momenten dat je geen bereik hebt van een WiFi netwerk zal je telefoon blijven zoeken en dat kost extra stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het Leoh-Paard schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:37:
Zou het mogelijk zijn tegelijkertijd zowel USB-host als MHL-functies te gebruiken? Dus om de SGS2 als een mediaplayer te gebruiken, dat je files van een externe schijf afspeelt naar de tv? (Wel jammer dat externe schijven van de SGS2 alleen maar fat32 mogen gebruiken, zou dat nog gaan veranderen?)
Helaas is het niet mogelijk om je telefoon tegelijk als USB host en MHL jetser te gebruiken; De HDMI of USB signaaltjes gaan over dezelfde contactjes op de microUSB connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Wat betekenen trouwens gele en rode strepen bij telefoonsignaal hier? Die van mij is telkens volledig geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frye schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:45:
Net voor ik ging slapen had ik hem volledig opgeladen...
Facebook enzo heb ik afgezet maar wel nog steeds een sync om de 3 uur...
Deze nacht is er 40% van mijn batterij verdwenen...
Door Facebook welliswaar :-(
Gegevens van facebook:
CPU-Totaal: 16m 47s
CPU-voorgrond: 1s
Wakker blijven: 8u 35m 30s

Hoe zet je hem eigenlijk in slaapmodus want hij blijft wakker :)
ik zet altijd via taakbeheer de applicaties uit, nooit problemen.

@leoon, zet je data verbinding gewoon uit! ik heb wifi nu ook 's nachts gewoon aan en zit nu op 1d + 4 uur met nog 47% over.
gps, bluetooth en data staan altijd uit bij mij, nergens last van zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brambo84 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 01:42:
[...]

Ik heb het vage vermoeden dat het met de noise cancellation te maken heeft. Hou je toevallig de telefoon verder van je gezicht en zit je dan in een omgeving met bijvoorbeeld veel wind?
Ik houd m'n telefoon niet verder van m'n gezicht, gewoon normaal dichtbij. Ook was er geen wind, was namelijk in huis.

Is er een manier om dat noise cancelation (tijdelijk) uit te zetten, zodat ik het verschil kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 11:58
Bij het updaten van de apps via de market wordt het programma automatisch vervangen. Nu heb ik een aantal snelkoppelingen op m'n homescreen staan en die werken na het updaten irritant genoeg dan ook niet meer. Is dit normaal? En is er een manier om dit tegen te gaan, want ik moet bekennen dat elke keer weer een nieuwe snelkoppeling via de appdrawer naar het homescreen te slepen blijft irriteren.
Ik gebruik trouwens Launcher pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambo84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 05:37
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:10:
[...]

Ik houd m'n telefoon niet verder van m'n gezicht, gewoon normaal dichtbij. Ook was er geen wind, was namelijk in huis.

Is er een manier om dat noise cancelation (tijdelijk) uit te zetten, zodat ik het verschil kan testen?
Mischien dat het volgende kan helpen:

http://androidforums.com/...se-reduction-control.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist een of ander mega simpel puzzel spelletje gedaan, telefoon werd gloeiend heet en 20% accu weg in 8 minuten... Dualcore heeft tot nu toe meer/grotere nadelen dan voordelen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Laatst online: 07-10 20:07
Ik heb iets echt stoms gedaan en ben bang dat het niet meer te fixen valt.

Gister heb ik VR 1.2 + CF-root 4.0 geflashed, en dat ging allemaal goed.
Maar ik merkte wel een beetje lag t.o.v. VR 1.1

Dus ik kijk even op XDA in de VR 1.2 topic om te kijken of er staat over lag.
Ik zie daar vaag een stukje text over recovery, format system/cache en dat het zou helpen om restanten rom weg te krijgen.
Zonder bij na te denken volg ik die stappen klakkeloos na, in de hoop om de lag weg te krijgen.
Maar die stappen waren bedoeld voordat je een rom ging flashen en niet daarna.

Ik heb via recovery: format system/ data/ cache gedaan en vervolgens gereboot.
Nu blijf ik vast zitten in de intro voor de boot animatie en doet hij verder niks.(hij kan nog wel uit)

Help! valt hier nog wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:02
mingooski schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:44:
Ik heb iets echt stoms gedaan en ben bang dat het niet meer te fixen valt.

Gister heb ik VR 1.2 + CF-root 4.0 geflashed, en dat ging allemaal goed.
Maar ik merkte wel een beetje lag t.o.v. VR 1.1

Dus ik kijk even op XDA in de VR 1.2 topic om te kijken of er staat over lag.
Ik zie daar vaag een stukje text over recovery, format system/cache en dat het zou helpen om restanten rom weg te krijgen.
Zonder bij na te denken volg ik die stappen klakkeloos na, in de hoop om de lag weg te krijgen.
Maar die stappen waren bedoeld voordat je een rom ging flashen en niet daarna.

Ik heb via recovery: format system/ data/ cache gedaan en vervolgens gereboot.
Nu blijf ik vast zitten in de intro voor de boot animatie en doet hij verder niks.(hij kan nog wel uit)

Stock terug flashen met Odin. Zie custom rom topic voor how to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:59
mingooski schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:44:
Stock Rom flashen en Villain er weer overheen? Is hier zwaar offtopic trouwens, is ander forum voor.

[Edit] LOL @ timing ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 16-06-2011 12:46 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

AzzKickah schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:03:
@Leoon.

Waarom heb je constant WiFi aanstaan dan? Op momenten dat je geen bereik hebt van een WiFi netwerk zal je telefoon blijven zoeken en dat kost extra stroom.
Omdat ik thuis, op school en op werk op wifi zit dus als ik in de buurt ben schakeld hij over naar een wifinetwerk hoef ik het niet zelf in te stellen. Denk luiheid. Of heb je een oplossing hiervoor?
businka19 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:08:
[...]

Wat betekenen trouwens gele en rode strepen bij telefoonsignaal hier? Die van mij is telkens volledig geel.
Daar had ik heel slecht bereik was met familieweekend had ik geen bereik heletijd en internet was G maar ik kon er niks mee! Zat midden in the middle of nowhere dicht bij een bos!

[ Voor 27% gewijzigd door Oekol op 16-06-2011 12:55 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

.

[ Voor 99% gewijzigd door Oekol op 16-06-2011 12:55 . Reden: samengevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Laatst online: 20-09 17:12
Phusebox schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:40:
Zojuist een of ander mega simpel puzzel spelletje gedaan, telefoon werd gloeiend heet en 20% accu weg in 8 minuten... Dualcore heeft tot nu toe meer/grotere nadelen dan voordelen.
Dus jouw conclusie is direct dat dit door de dualcore komt en dat het spelletje (of andere processen die niet open stonden) er niets mee te maken heeft?

Ook simpele spelletjes kunnen heel slecht geprogrammeerd zijn en veel resources vreten. Zie bijvoorbeeld de soms zeer eenvoudige Flash banners die dusdanig slecht inelkaar zitten dat ze zelfs een quad core cpu op 80% weten te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Dlocks op 16-06-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHJVaartjes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-05 10:02
Ik vroeg mij af hoe jullie zo'n screenshot van jullie batterijverbruik maken(screenshot in het algemeen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15
MHJVaartjes schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:02:
Ik vroeg mij af hoe jullie zo'n screenshot van jullie batterijverbruik maken(screenshot in het algemeen)
Jij hebt vast lang zelf gezocht of niet! En ook al goed gekeken in dit topic???

Uit de OP, leuk dat mensen daar veel tijd in steken:

Hoe maak ik een screenshot?

Door: Superkneus
Houdt de home en de powerknop ingedrukt, en laat ze vervolgens allebei los, de powerknop ietsjes eerder dan de homeknop.
Screens te vinden in de "Screencaptures" folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Rechts op de knop om naar vliegtuigmodus en uit te zetten te gaan. (weet ff niet hoe die knop heet) en tegelijk de homebutton indrukken. Nu maakt hij screenshot van je telefoon.

edit: powerknop inderdaad

[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 16-06-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 13:51

pjvandesande

GC.Collect(head);

MHJVaartjes schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:02:
Staat volgens mij in te topic start, is via google gelijk te vinden en is meerdere keren voorbij gekomen in dit topic. Home+powerbutton is hier de magische combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHJVaartjes
  • Laatst online: 03-05 10:02
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Laatst online: 07-10 20:07
Kalua schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:45:
[...]

Stock terug flashen met Odin. Zie custom rom topic voor how to
Brad Pitt schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:45:
[...]

Stock Rom flashen en Villain er weer overheen? Is hier zwaar offtopic trouwens, is ander forum voor.

[Edit] LOL @ timing ;)
Pfff dus valt nog te redden? Thank god! bedankt voor de tip.

Alleen vraag me me af hoe ik terug flash naar stock als mijn mobiel niks doet, of verandert dat wanneer ik hem aansluit op mijn computer (laatste vraag overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:02
mingooski schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:09:
[...]

[...]

Pfff dus valt nog te redden? Thank god! bedankt voor de tip.

Alleen vraag me me af hoe ik terug flash naar stock als mijn mobiel niks doet, of verandert dat wanneer ik hem aansluit op mijn computer (laatste vraag overigens)
Als het goed is moet je nog gewoon in download modus kunnen(Volume down, home en powerknop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnelle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:23
Ik heb probleemtje met laden.
Als de telefoon aan de lader hangt kan ik het scherm niet bedienen, zodra ik hem van de lader afhaal wel weer.

Iemand met zelfde probleem is dit een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
sjnelle schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:13:
Als de telefoon aan de lader hangt kan ik het scherm niet bedienen, zodra ik hem van de lader afhaal wel weer.

Nergens problemen mee. Hij zou het gewoon moeten doen als je hem aan de adapter hangt. Wat ik wel ervaar is dat wanneer ik hem aan de USB heb hangen, hij ontzettend gaat laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Leoon. schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:53:

Daar had ik heel slecht bereik was met familieweekend had ik geen bereik heletijd en internet was G maar ik kon er niks mee! Zat midden in the middle of nowhere dicht bij een bos!
Ok tnx. De mijne is telkens volledig gevuld, geel betekent dus dat ik een middelmatige signaal heb, wat betekent dan als die volledig (of juist onderbroken met zwarte stukken tussenin) is?

Andere vraag: lukt het Flash content afspelen? Met Opera krijg ik melding dat ik Flash moet installeren, met native browser blijft er een rondje lopen alsof die aan het laden is maar er komt nooit een beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:26
sjnelle schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:13:

Dat heb ik ook als ik hem met een niet-originele lader oplaad. Maar met de originele lader die erbij zat heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjnelle
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:23
-Edwin- schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:50:
[...]

Dat heb ik ook als ik hem met een niet-originele lader oplaad. Maar met de originele lader die erbij zat heb ik nergens last van.
is inderdaad een niet orginele lader, straks eens thuis proberen met de orginele lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
  • Laatst online: 17-12-2020
Ik heb een Galaxy SII gekocht. Nu is het systeem nog maagdelijk (geen virussen, of andere processen die de boel vertragen zoals in Windows) Kan ik nu een systeem back-up maken? Zodat wanneer ik een virus krijg dat ik het hele Android OS terug kan zetten, zodat deze weer is zoals ik hem kocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:15
aquarius4kb schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:04:
Ik heb een Galaxy SII gekocht. Nu is het systeem nog maagdelijk (geen virussen, of andere processen die de boel vertragen zoals in Windows) Kan ik nu een systeem back-up maken? Zodat wanneer ik een virus krijg dat ik het hele Android OS terug kan zetten, zodat deze weer is zoals ik hem kocht?
Dat noemen ze een factory reset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ALWEEEEEEEEER het probleem met het spoken in de broekzak. mijn telefoon opent weer van alles terwijl hij gewoon op lock staat. Nu heeft hij hem weer automatisch op de vliegtuigstand gezet. als ik hem weer goed zet en weer op de lock staat hij automatisch weer in de vliegtuig stand (NIET BEREIKBAAR DUS).
De vorige keer dat dit gebeurde heb nik een factory reset gedaan maar ik vertik het nu weer te moeten doen en dus alle applicaties opnieuw te moeten installeren.

HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Razer schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:06:
[...]
Dat noemen ze een factory reset ;)
Zolang je geen (custom) rom geflashed hebt, of anderszins de rom modificeerd (dmv root) herstelt een hard reset je toestel in originele toestand.

Heb je dat wel gedaan, kun je altijd weer de stock rom flashen om de originele toestand weer te bereiken.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:10:
En ALWEEEEEEEEER het probleem met het spoken in de broekzak. mijn telefoon opent weer van alles terwijl hij gewoon op lock staat. Nu heeft hij hem weer automatisch op de vliegtuigstand gezet. als ik hem weer goed zet en weer op de lock staat hij automatisch weer in de vliegtuig stand (NIET BEREIKBAAR DUS).
De vorige keer dat dit gebeurde heb nik een factory reset gedaan maar ik vertik het nu weer te moeten doen en dus alle applicaties opnieuw te moeten installeren.

Ik ben (nog) geen technisch wonder op dit gebied maar:
- Gebruik je een hoesje?
- Gebruik je een log in code (patroon of code).

Zijn 2 simpele, en wellicht voor de hand liggende, dingen die 'broekzak-events' tegen KUNNEN gaan.
Anders is het toch echt een software iets, foute app? I dunno

[ Voor 5% gewijzigd door simthadim op 16-06-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-10 22:20
Zouden beiden niet nodig hoeven zijn, heb nog nooit meegemaakt dat m'n toestel unlockt in m'n broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:10:

Gebeurt dit alleen in je broekzak? Gebeurde dit ook voor dat je alle applicaties weer had geinstalleerd?

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:49

Arjan A

Cenosillicafoob

Lexo schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:17:
Zouden beiden niet nodig hoeven zijn, heb nog nooit meegemaakt dat m'n toestel unlockt in m'n broekzak.
Ik heb in 15 jaar mobiel bellen nog nooit last gehad van broekzakbellen, maar het is mij met mijn SGS2 ook al een keer overkomen.
Hij was gelocked, en toch hoorde ik ineens de telefoontoetsen in mijn broekzak.
Sowieso heb ik de laatste twee dagen elke keer 's ochtends na het opladen dat ik mijn foon niet kan unlocken (scherm blijft zwart) en moet rebooten om er weer bij te kunnen.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquarius4kb
  • Laatst online: 17-12-2020
embee schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:12:
[...]

Zolang je geen (custom) rom geflashed hebt, of anderszins de rom modificeerd (dmv root) herstelt een hard reset je toestel in originele toestand.

Heb je dat wel gedaan, kun je altijd weer de stock rom flashen om de originele toestand weer te bereiken.
Ik zelf zal niet de rom modificeren maar misschien doet een app of virus dat wel. Ik weet niet wat er allemaal op de achtergrond gebeurt.

Kan ik nu veilig alle apps (apk bestanden) uitproberen zowel uit de 'Andoid market' als ook daarbuiten? Gaat het mis even een factory reset en alles is weer zoals voorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
aquarius4kb schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:23:
[...]

Ik zelf zal niet de rom modificeren maar misschien doet een app of virus dat wel. Ik weet niet wat er allemaal op de achtergrond gebeurt.

Kan ik nu veilig alle apps (apk bestanden) uitproberen zowel uit de 'Andoid market' als ook daarbuiten? Gaat het mis even een factory reset en alles is weer zoals voorheen?
Veilig alle apps in EN buiten de market, nee! Zeker buiten de market is niet alles 'veilig'. Software als lookout bied wel enige bescherming... maar dan nog.
Pagina: 1 ... 8 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.