Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Mischien een beetje offtopic, maar hoe krijg je maar 1 zo'n tweet in beeld?
Was namelijk ook al aan het proberen om die tweet hier te plaatsen maar kon alleen aan een link naar het profiel komen.
Op de tijd van een tweet klikken.iklucas schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:58:
[...]
Mischien een beetje offtopic, maar hoe krijg je maar 1 zo'n tweet in beeld?
Was namelijk ook al aan het proberen om die tweet hier te plaatsen maar kon alleen aan een link naar het profiel komen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
AAAH

Laten we hopen dat ze gewoon die na KE7 snel uitbrengen!
Verwijderd
Ik heb 2 vraagjes, hebben jullie er ook wel eens last van dat je op de backbutton drukt en dat hij dan i.p.v. 1x 2x reageert en dus 2 schermen terug gaat ??
*knip* dit topic is niet bedoeld voor software, en we verwachten wat meer eigen inzet.
[ Voor 45% gewijzigd door RoD op 15-06-2011 11:49 ]
Heb ik ook last van, soms is het echt dat ik 1x klik, maar soms is het zo, klik 1x, laggt hij, klik nog eens, gaat hij 2 terugVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:01:
Hoi,
Ik heb 2 vraagjes, hebben jullie er ook wel eens last van dat je op de backbutton drukt en dat hij dan i.p.v. 1x 2x reageert en dus 2 schermen terug gaat ??
Dan ben ik op zoek naar een programma waarmee je online televisie uitzendingen vanaf je PC naar
je Galaxy kan streamen. Wat ORB bevoorbeeld doet met het streamen van je TV kaart maar dan met online televisie streams. Tversity kan dit bijvoorbeeld bij de iPhone.
Verwijderd
Van het toestel zelf !AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:04:
Bedoelen jullie de back-button van het toestel zelf of in de browser??
Ik had het igg over de back button in het algemeen, rechtsonderinAzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:04:
Bedoelen jullie de back-button van het toestel zelf of in de browser??
Geen last van eigenlijk... Iig niks van gemerkt.iklucas schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:06:
[...]
Ik had het igg over de back button in het algemeen, rechtsonderin
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Een beetje, maar alsnog.
Verwijderd
Heeft één van jullie nog een suggestie voor onderstaande;
Ik heb echter grote problemen met het ontvangst. Regelmatig valt het hele signaal weg (zowel internet als bellen). Signaalsterkte staat dan op 0 dbm , 0 asu, terwijl die enkele seconden ervoor nog op bijvoorbeeld -93 dBm, 10 asu stond en perfect werkte.
Mijn provider is NL KPN en tot op heden heb ik eerlijk gezegd nooit problemen gehad met ontvangst. Het is nu al op meerdere locaties vandaag gebeurd dat ik helemaal geen bereik had. Ligt dit aan het toestel of is KPN de boosdoener?
(Ps. Had het paar pagina's geleden ook al gepost, maar helaas geen reactie)
Geen idee in welke regio je zit, maar hier totaal geen problemen met KPN.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:33:
Hey mensen,
Ik heb echter grote problemen met het ontvangst. Regelmatig valt het hele signaal weg (zowel internet als bellen). Signaalsterkte staat dan op 0 dbm , 0 asu, terwijl die enkele seconden ervoor nog op bijvoorbeeld -93 dBm, 10 asu stond en perfect werkte.
Mijn provider is NL KPN en tot op heden heb ik eerlijk gezegd nooit problemen gehad met ontvangst. Het is nu al op meerdere locaties vandaag gebeurd dat ik helemaal geen bereik had. Ligt dit aan het toestel of is KPN de boosdoener?
Hoe is de ontvangst zonder hoesje of als je de telefoon iets anders vast pakt?
Maar eerlijk gezegd lijkt het me dat je antenne niet helemaal fris is.
Hmm dat is dus niet zo mooi he.. Dat is iets waar ik me altijd he-le-maal kapot aan irriteer wanneer dat gebeurd bij telefoons/Internet Exploreriklucas schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:06:
[...]
Ik had het igg over de back button in het algemeen, rechtsonderin

Hoop niet dat dat een punt van zware ergernis gaat worden als ik m'n S2 eindelijk heb.
[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 15-06-2011 11:48 ]
[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 15-06-2011 11:49 ]
heb ik dus ook wel eens, gewoon spontaan... echter heb ik vodafone...Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:33:
Hey mensen,
Verwijderd
Verder heb ik eigenlijks nog niks op het toestel ingesteld, alleen WhatsApp. Vervelende is dat het gewoon binnen een uur enkele keren voorkomt. Heb het nu reeds op meerdere plekken gehad.
Ook niet een of andere app geïnstalleerd staan die dit kan veroorzaken?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:14:
Op het ene moment heb ik op dezelfde plek wel ontvangst, en 2 minuten erna gewoon 30 seconden helemaal niks . Kan dan geen enkele verbinding maken en ben ook niet bereikbaar. Dit terwijl wanneer er signaal is , is dit zo rond de -89 dBM, 12 asu.
Verder heb ik eigenlijks nog niks op het toestel ingesteld, alleen WhatsApp. Vervelende is dat het gewoon binnen een uur enkele keren voorkomt. Heb het nu reeds op meerdere plekken gehad.
Dat klinkt toch echt wel als een defect aan het toestel... Vooral als het zo vaak voorkomt. Dat kan bijna geen toeval meer zijn.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:14:
Op het ene moment heb ik op dezelfde plek wel ontvangst, en 2 minuten erna gewoon 30 seconden helemaal niks . Kan dan geen enkele verbinding maken en ben ook niet bereikbaar. Dit terwijl wanneer er signaal is , is dit zo rond de -89 dBM, 12 asu.
Verwijderd
Moet verder wel aangeven dat het toestel super fijn werkt verder, maar zonder ontvangst is het wel aardig vervelend.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Misschien iets met het simkaartje?embee schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:21:
Hou er eens een andere telefoon (op hetzelfde netwerk) naast. Als die niet uitvalt terwijl de jouwe dat wel doet, denk ik dat het aan je toestel ligt.
- Kan ik company directory ook benaderen ? Op mijn HD2 (en op iPhone) was dit geen probleem. Ik kan het nergens vinden ... ?
- Ik krijg mijn zakelijk email binnen via Exchange server; ik krijg ook policies gepushed zodat ik PINcode moet instellen, etc. Op mijn HD2 met WM kon ik 30min maximaal pincode uitstellen. Kon dus scherm gewoon unlocken zonder pin, pas na 30min inactiviteit werd er ook om pincode gevraagd. Net als op iPhone. Maar hier kan ik die instelling nergens vinden. Als ik mijn scherm uitzet en weer aanzet, dan moet ik gelijk pincode invoeren. Ik wil direct de scherm lock en pas na 30min de pin lock. Kan dat ? Of moet ik wellicht separaat unlock programma gebruiken waar dat wel werkt ?
Verwijderd
In een forum heb ik gelezen dat je deze alleen kunt verwijderen door het apparaat te rooten. Dit is niet mijn bedoeling. Dat MMM moet toch ergens in een mapje zitten. Heeft iemand een iedee of dit te verwijderen is door bijvoorbeeld een File Explorer te gebruiken ?
Zoals je zelf al gevonden hebt kan dat alleen door te rooten. MMM zit inderdaad in een mapje waar je root vorr nodig hebt om die aan te mogen passen.Aloysxda schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:27:
Zoals jullie weten draait op onze S2 Samsung MMM. Dit zit er standaard op. Het programma heb ik nog nooit gebruikt, maar zie bij batterijverbruik, dat deze 7 % van de stroom opneemt.
In een forum heb ik gelezen dat je deze alleen kunt verwijderen door het apparaat te rooten. Dit is niet mijn bedoeling. Dat MMM moet toch ergens in een mapje zitten. Heeft iemand een iedee of dit te verwijderen is door bijvoorbeeld een File Explorer te gebruiken ?
Bedankt voor jullie snelle reacties.Kalua schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:28:
[...]
Zoals je zelf al gevonden hebt kan dat alleen door te rooten. MMM zit inderdaad in een mapje waar je root vorr nodig hebt om die aan te mogen passen.
File explorer kun je instellen dat die ook verborgen bestanden ziet. Zou dit geen mogelijkheid zijn om MMM te verwijderen ?
Iemand een idee welk bestand of mapje daarvoor moet doorzoeken ?
Het... KAN... niet...Aloysxda schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:35:
File explorer kun je instellen dat die ook verborgen bestanden ziet. Zou dit geen mogelijkheid zijn om MMM te verwijderen ?
Nickname does not reflect reality
Nogmaals, MMM is een systeem app en kan je niet verwijderen zonder root acces. Misschien dat je het bestand wel kan vinden, maar aanpassen/verwijderen moet met root acces. Heb zelf echter geen idee welke map het is.Aloysxda schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:35:
[...]
Bedankt voor jullie snelle reacties.![]()
Iemand een idee welk bestand of mapje daarvoor moet doorzoeken ?
Al die dingen staan in /system/app.simthadim schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:38:
Heb zelf echter geen idee welke map het is.
Verwijderd
Verwijderd
Ook even "Formateer SD kaart" aanvinken en je toestel is helemaal leeg.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:46:
Indien ik mijn toestel moet terugsturen of terug breng. Hoe kan ik er voor zorgen dat al mijn data goed verwijderd is van de Galaxy? Is terugzetten naar de fabrieksinstellingen voldoende?
Verwijderd
Zet het toestel uitVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:46:
Indien ik mijn toestel moet terugsturen of terug breng. Hoe kan ik er voor zorgen dat al mijn data goed verwijderd is van de Galaxy? Is terugzetten naar de fabrieksinstellingen voldoende?
Druk op de volume knop up + home knop + power knop
Doe daar reset all cash en doe daarna de factory reset!
Dat zou genoeg moeten zijn ja. Gewoon handmatig wat belangrijke dingen verwijderen (gmail account bijvoorbeeld) en daarna factory reset moet de klus wel klaren.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:46:
Overigens zou ik even contact opnemen met de winkel waar je je telefoon gekocht hebt en het probleem bij hen voorleggen, dan weten ze ervan. Het kan goed aan je simkaart liggen maar stel dat dat niet het geval is kan je met problemen het best zo snel mogelijk terug naar de winkel.
Verwijderd
Ja, natuurlijk zou dat kunnen. Zou zelfs logisch kunnen zijn, want je SIM-kaart is tenslotte hetgeen wat 'tussen' het toestel het netwerk zit. Die verbind je met het netwerk etc.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:25:
Mijn simkaart is inmiddels zeker 6-7 jaar oud, maar zou dat echt een probleem kunnen zijn?
Verwijderd
Ik weet je probleem al. Het ligt aan je simkaart. Volgens mij ligt het aan de voltage waarop die simkaart werkt. Ik had hier namelijk ook last van en mij is destijds verteld dat het aan mijn simkaart lag met alle waarschijnlijkheid omdat deze nog een oude voltage gebruikte!Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:53:
Het toestel komt bij de MediaMarkt vandaan, dus dat moet denk wel goedkomen. Maargoed, het zou ook aan KPN/HI kunnen liggen, maar dat is moeilijk te testen, aangezien ik slechts één telefoon heb.
Een nieuwe simkaart doet wonderen, believe me.
Verwijderd
Verwijderd
Wat een onzin is dat!Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:02:
Oké! Ik heb al even gekeken, maar ze vragen bij Hi 40 euro voor een nieuwe simkaart, dat is toch vrij prijzig, maar zijn dat normale bedragen voor zoiets?
Ik krijg hem voor 1 cent bij Vodafone, het enige wat ik moest doen was pinnen, zodat zij konden zien dat ik de eigenaar was van het nummer. Een dubbel check.
Ga naar de HI shop en zeg dat je graag een nieuwe wil omdat deze niet meer naar behoren functioneert. Het is te zot voor worden dat jij dan 40 euro dient te betalen en dit getuigd in mijn optiek dan ook niet echt van bedrijf die er is voor zijn of haar klanten. Als zij dit weigeren zou ik persoonlijk weggaan en overstappen naar Vodafone want dat slaat nergens op namelijk.
Verwijderd
Bij mij draait MMM helemaal niet, verbruikt dus ook geen accu voor zover ik kan zien.Aloysxda schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:27:
Zoals jullie weten draait op onze S2 Samsung MMM. Dit zit er standaard op. Het programma heb ik nog nooit gebruikt, maar zie bij batterijverbruik, dat deze 7 % van de stroom opneemt.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Je moet niet over kosten beginnen. Alleen zeggen dat je huidige SIM-kaart niet goed functioneerd en dat je dus daarom een nieuwe SIM-kaart moet hebben.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:20:
Ik morgen direct naar de HI shop en ga daar vragen om een nieuw SIM-kaartje en wat de exacte kosten zijn hiervoor. 40 euro is mij wat te belachelijk.
Dan behoor je gewoon een nieuwe te krijgen.
Dat is toch wel vreemd. Ik wist niet eens dat dit op de S 2 stond, totdat ik in het batterijverbruik zag, dat dit programma stroom verbruikt. Mijn S2 heb ik vanaf 28 mei jl.yohan schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:29:
[...]
Bij mij draait MMM helemaal niet, verbruikt dus ook geen accu voor zover ik kan zien.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Als het een nieuwe simkaart is die het niet doet, dan zou je hem inderdaad gratis moeten kunnen krijgen. Als het een oude simkaart is, die je al langer dan zeg een jaar hebt, dan moet je echter wel gewoon betalen als je een nieuwe simkaart wilt. Was het een nieuwe simkaart, die je nieuw bij je toestel had gekregen, of heb je dat toestel gewoon losgekocht en had je al een hi simkaart?AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:40:
[...]
Je moet niet over kosten beginnen. Alleen zeggen dat je huidige SIM-kaart niet goed functioneerd en dat je dus daarom een nieuwe SIM-kaart moet hebben.
Dan behoor je gewoon een nieuwe te krijgen.
Overigens toen ik nog bij kpn werkte (paar maanden geleden), was een nieuwe simkaart nog 24,95. Zou veranderd kunnen zijn, maar zou me toch sterk lijken. Overigens kan je verder eisen bij die hi winkel wat je wil, maar de kosten van die simkaart worden gewoon automatisch verrekent op de factuur. Daar heeft de winkel geen enkele zeggenschap over. Het enige dat ze kunnen doen is bij de aanvraag in het opmerkingen veld 'kosteloos ivm defecte simkaart' (of iets van dien aard) zetten, in de hoop dat dat werkt.
Verwijderd
Yeb, dat is 'm. In file Explorer deze MMM proberen te verwijderen, maar geeft aan dat die deze niet kan verwijderen. Bij eigenschappen van MMM staat Leesbaar: ja. Bij schrijfbaar staat Nee.
Zou dit bestand schrijfbaar te maken zijn met een of ander app ?
Nee, alleen als je het toestel root kan je schrijftoegang krijgen op deze bestanden. Je huidige (standaard) rechten zijn onvoldoende.Aloysxda schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:02:
[...]
Yeb, dat is 'm. In file Explorer deze MMM proberen te verwijderen, maar geeft aan dat die deze niet kan verwijderen. Bij eigenschappen van MMM staat Leesbaar: ja. Bij schrijfbaar staat Nee.
Zou dit bestand schrijfbaar te maken zijn met een of ander app ?
wasco [the brightest crayon in the box]
Bedankt voor je tip. Ga ik ook doen.embee schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:52:
Sinds ik de MMM widget van mijn homescreen heb afgeknikkerd, heb ik MMM ook niet meer in de battery stats gezien...
Dat gaat niet lukken. Van je homescreen verwijderen gaat wel. Als je in applicaties zit, kun je deze niet verwijderen. Als dit wel kan, zou je me even willen laten weten hoe ?
[ Voor 25% gewijzigd door Aloysxda op 15-06-2011 14:11 ]
Verwijderd
Het lijkt mij erg vreemd als je daar echt voor moet gaan betalen.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:09:
Ik had het toestel los gekocht. Heb het even nagezocht, maar mijn huidige simkaart komt uit september 2000. Dus die is toch al goed 11 jaar oud.
Kijk, als je hem verliest kan ik me dat voorstellen. Maar als ie na 11(!) jaar na normaal gebruik niet meer goed functioneert of zelfs verouderd is zoals iemand suggereert (verkeerde voltage?) dan hoor je gewoon een nieuwe te krijgen.
Maar dat is mijn bescheiden mening. Ik zou iig niet snel akkoord gaan met moeten betalen. Afzetters.
Die van mij is ook 11 jr oud (libertel sim), en werkt prima in mijn SGS2. Verkeerd voltage oid lijkt me vreemd, want die oudere sims hebben een andere layout van de contactpunten, waardoor ze het sowieso niet doen in de nieuwere telefoons (maar dat is ook al een jaar of 10 zo).Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:09:
Ik had het toestel los gekocht. Heb het even nagezocht, maar mijn huidige simkaart komt uit september 2000. Dus die is toch al goed 11 jaar oud.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:09:
Verwijderd
Hebben jullie ook last van een crashende browser op de youtube site?
Eventjes voor je getest maar bij mij werkt het prima.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:44:
De laatste dagen heb ik problemen met de standaard browser. Deze crasht de laatste tijd telkens op de site van youtube. De youtube site bekijk ik als "desktop" en niet als mobiele site. Zodra ik en beetje pinch tijdens het laden crasht de browser. Op andere sites werkt de standaard browser prima.
Verwijderd
Zojuist even net zoals jij doet, uitgeprobeert. Draait helemaal naar behoren. Misschien je apparaat even opnieuw opstarten ?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:44:
De laatste dagen heb ik problemen met de standaard browser. Deze crasht de laatste tijd telkens op de site van youtube. De youtube site bekijk ik als "desktop" en niet als mobiele site. Zodra ik en beetje pinch tijdens het laden crasht de browser. Op andere sites werkt de standaard browser prima.
Verwijderd
Polster schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:49:
[...]
Eventjes voor je getest maar bij mij werkt het prima.
Rebooten al geprobeerd neem ik aan?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:55:
Dankje, echt vreemd. Misschien heb ik een virusje ofzo. Teveel apps geinstaleerd?
[...]
Mocht je willen checken voor virus/malware --> lookout security
[ Voor 14% gewijzigd door simthadim op 15-06-2011 15:07 ]
Bekijken hunnie de YouTube site wel op 'normal view' ipv de mobile view?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:55:
Dankje, echt vreemd. Misschien heb ik een virusje ofzo. Teveel apps geinstaleerd?
[...]
1. Dubbele (triple) contacten bij messaging. Als ik een contact moet kiezen waaraan ik bericht wil versturen dan worden sommige (meeste) contacten dubbel (en soms triple) getoond. Open ik Contacten direct dan staat alles er maar 1 keer in. In de settings heb ik alleen voor contacten van Phone gekozen (dus geen google account of derg.), optie om sim kaart uit te schakelen kan ik niet vinden. Ik heb deze thread gevolgd maar die komt ook op niets uit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1043305
2. Gerelateerd aan vorige, klopt het dat je bij Android niet je sim-contacten kan beheren? Dus niet via 3rd party app maar native? Volgens deze thread is het niet mogelijk maar dat lijkt behoorlijk onwaarschijnlijk http://android.stackexcha...m-card-with-android-phone
3. Is bluetooth niet permanent op Discoverable te zetten? Mijn Pioneer radio ziet mijn SGS2 niet, zelfs na het pairen, als BT niet op "discoverable" staat, en die gaat na 120 sec uit. Oftewel automatisch pairen is nooit mogelijk. Is dit een "tekortkoming" van Android? Of is het toch ergens mogelijk en zie ik en mensen in deze thread over het hoofd http://androidforums.com/...706-bluetooth-always.html
4. Calender geluid gaat slechts 1 keer af. Bij alle telefoons hiervoor bleef die rond 30-40 sec rinkelen tenzij je hem op snooze zette, bij SGS2 piept hij enkel keer en daarna kan je het alleen in Notifications bekijken. Is dit op een andere manier in te stellen? Of is de enige manier om standaard notificatiegeluiden te vervangen door een geluidsbestand van een tientallen secs lang? Ik hem al 3rd party apps geprobeerd maar deze verwijzen uiteindelijk naar native calendar van SGS2 met native geluiden. Of is er een optie om custom geluiden in te stellen, alweer, bij voorkeur zonder extra apps.
EDIT: ik lees over de laatste issue dit "This is no longer an issue as you can change the calendar tone in Froyo in the calendar options." Is dat in Gingearbread weer teruggedraaid, ik heb die optie namelijk niet
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door businka19 op 15-06-2011 15:36 ]
Verwijderd
AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:15:
[...]
Bekijken hunnie de YouTube site wel op 'normal view' ipv de mobile view?
Huh? Hoezo niet dan?Ewivis schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:28:
Toch wel jammer dat al die gameloft games niet werken op de SGS2... Dat is echt wel een gemis, ook omdat juist die spellen mooi zijn...
Verwijderd
1. dat is bekend.businka19 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:22:
Even een aantal vragen op een rij.
1. Dubbele (triple) contacten bij messaging. Als ik een contact moet kiezen waaraan ik bericht wil versturen dan worden sommige (meeste) contacten dubbel (en soms triple) getoond. Open ik Contacten direct dan staat alles er maar 1 keer in. In de settings heb ik alleen voor contacten van Phone gekozen (dus geen google account of derg.), optie om sim kaart uit te schakelen kan ik niet vinden. Ik heb deze thread gevolgd maar die komt ook op niets uit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1043305
2. Gerelateerd aan vorige, klopt het dat je bij Android niet je sim-contacten kan beheren? Dus niet via 3rd party app maar native? Volgens deze thread is het niet mogelijk maar dat lijkt behoorlijk onwaarschijnlijk http://android.stackexcha...m-card-with-android-phone
dat zijn waarschijnlijk contacten van je facebook e.d. die worden naast je telefooncontacten gezet ipv samengevoegd.
workarround: stuur berichten door via contacten naar de persoon te gaan en dan op het envelopje tikken
2. je kunt volgens mij alleen nog maar je contacten erop zetten of eraf halen. voor de rest niet.
ik ook niet nodig aangezien je je extra's mist bij sim opslag.
Verwijderd
simthadim schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:05:
[...]
Rebooten al geprobeerd neem ik aan?
Mocht je willen checken voor virus/malware --> lookout security
Tnx. voor sneel reply.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:35:
[...]
1. dat is bekend.
dat zijn waarschijnlijk contacten van je facebook e.d. die worden naast je telefooncontacten gezet ipv samengevoegd.
workarround: stuur berichten door via contacten naar de persoon te gaan en dan op het envelopje tikken
2. je kunt volgens mij alleen nog maar je contacten erop zetten of eraf halen. voor de rest niet.
ik ook niet nodig aangezien je je extra's mist bij sim opslag.
1. Ik gebruik geen FB app, zou geen issue mogen zijn.
2. Waar benader ik SIM card, heb me scheel gezocht maar zie de optie niet.
Tnx, ik dacht dat "eraf halen" betekende dat je contacten van je sim kan verwijderen, maar dat betekende dus op je telefoon zetten, aan import/export heb je iid niets qua managen van je simkaartLexo schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:41:
contacten, menu, importeren/exporteren
bijvoorbeeld dungeon defenders e.d.? Zwarte schermen bij andere games(assassins creed)?
Verwijderd
Oh zo bedoel je. Ik dacht dat je bedoelde dat per definitie geen enkele Gameloft game erop werkt.Ewivis schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:48:
[...]
bijvoorbeeld dungeon defenders e.d.? Zwarte schermen bij andere games(assassins creed)?
Ik heb geen idee, volgens mij best veel niet... In ieder geval die.AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:51:
[...]
Oh zo bedoel je. Ik dacht dat je bedoelde dat per definitie geen enkele Gameloft game erop werkt.
Verwijderd
bloedsmoel schreef op zondag 12 juni 2011 @ 09:51:
Ik zoek een videoplayer die aan de volgende voorwaarden voldoet:
- kan hardware acceleratie van de SGSII gebruiken
- kan mkv/mp4/avi/... veel formaten aan
- kan .srt gebruiken
- kan text streams in mkv gebruiken
kan iemand wat aanraden?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 15:57 . Reden: gereageerd op verkeerde post ]
Verwijderd
Klopt inderdaad,ik heb ook een tab en die vergaart ook zoals de sgs II vetvingers maar die zijn door middel van zo'n speciaal doekje zelfs droog makkelijk te verwijderen.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 09:42:
[...]
Heb het even nagekeken.
Oleofobisch behandeld glas is glas met een speciale laag, waardoor je vieze vingers sneller wegpoetst.
Vingerafdrukken blijven dus even snel achter, maar zijn makkelijker te verwijderen.
Dit in tegenstelling tot andere tablets en smartphones die ik heb gehad,waarvan de afdrukken zelfs met gebruik van een spray moeilijk te verwijderen waren.
Supervinding deze coating
Ik zit met een klein probleem. Via starttoets kun je LauncherPro instellen. Nadat ik de standaard launcher als "default setting" heb aangevinkt, krijg ik via starttoets geen mogelijkheid meer om dat te wijzigen. Op welke manier kan ik alsnog die "default setting" ongedaan maken zodat ik bijv. kan kiezen voor LauncherPro?
Ik heb de hele topic doorzocht en google gebruikt. Helaas geen oplossing kunnen vinden.
Wat ga jij blij zijn met Android als je 1x gewend bent! Wat een ondingen, die N97's!!beinusa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:06:
Ben sinds 1 dag een trotse eigenaar van dit toestel. Mijn vorige toestel was een N97. Een wereld van verschil. Ik heb dus nog nooit met Android gewerkt
Ik zit met een klein probleem. Via starttoets kun je LauncherPro instellen. Nadat ik de standaard launcher als "default setting" heb aangevinkt, krijg ik via starttoets geen mogelijkheid meer om dat te wijzigen. Op welke manier kan ik alsnog die "default setting" ongedaan maken zodat ik bijv. kan kiezen voor LauncherPro?
Ik heb de hele topic doorzocht en google gebruikt. Helaas geen oplossing kunnen vinden.
Voor je vraag: Dan moet je naar Settings - Applications - Manage Applications - Naar de app gaan (LauncherPro dus) en dan op Clear Defaults tikken.
Als je dan weer op de home-button drukt, moet je die vraag weer krijgen.
And you're done.
[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 15-06-2011 16:09 ]
Ik heb een Nexus One en had ook problemen een oude T-Mobile simkaart. Ik dacht dat het aan de custom roms lag, na veel roms toch maar T-Mobile gebeld.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:09:
Die gast moest best lachen toen hij zag dat ik een simkaart van 10 jaar geleden (was toen nog BEN) had en heeft me gratis een duo sim gestuurd (2 simkaartjes).
Gewoon bellen en kijken of ze je een nieuwe toe sturen zou ik zeggen.
Probeer Home Switcher te downloaden uit de Market. Start die op, en je kan weer kiezen.beinusa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:06:
Ben sinds 1 dag een trotse eigenaar van dit toestel. Mijn vorige toestel was een N97. Een wereld van verschil. Ik heb dus nog nooit met Android gewerkt
Dat is toch geen oplossinghuggohuss schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:14:
[...]
Probeer Home Switcher te downloaden uit de Market. Start die op, en je kan weer kiezen.
Doe maar gewoon dit.
[ Voor 17% gewijzigd door AzzKickah op 15-06-2011 16:15 ]
Wat jij zegt kan ook, ik zag je post niet. Maar waarom zou dat geen oplossing zijn? Het werkt met alle launchers (en andere launcher toepassingen) en niet allen hebben eenzelfde optie. Probeerde slechts een algemene oplossing/uitweg aan te dragen. Maar goed antwoord van je op z'n vraag!AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:14:
[...]
Dat is toch geen oplossing
Doe maar gewoon dit.
De N97 was een drama! Voorlopig geen Nokia voor mij!AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:14:
[...]
Dat is toch geen oplossing
Doe maar gewoon dit.
Om even terug te komen op jouw oplossing: Hij doet het niet, ondanks het resetten in applicatie beheer, komt de optie nog steeds niet naar voren, wanneer ik kort op de startknop druk. Het scherm begeeft zich dan gewoon naar mijn "startpagina"
Dat zou wel gek zijn...beinusa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:26:
[...]
De N97 was een drama! Voorlopig geen Nokia voor mij!![]()
Om even terug te komen op jouw oplossing: Hij doet het niet, ondanks het resetten in applicatie beheer, komt de optie nog steeds niet naar voren, wanneer ik kort op de startknop druk. Het scherm begeeft zich dan gewoon naar mijn "startpagina"Misschien toch maar een Home Switcher?
Kun je bij Manage Applications ook naar de 'startpagina' app? En daar de defaults wissen.
Als je dan op de home-button drukt, MOET hij met die vraag komen. Omdat er dan geen default home-app meer is.
Er is niets mis met Nokia, Symbian daarentegen...beinusa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:26:
[...]
De N97 was een drama! Voorlopig geen Nokia voor mij!
Maar krijg de indruk dat die het steeds beter gaat doen.
Nu, ruim 26uur van de oplader af, nog 45% over.
Niet veel gebruikt, maar toch is het scherm 1 uur en 21 minuten aan geweest, constant wifi aan, wat gewhatsupped (nieuw woord voor de van dale?) en amper gebeld, kleine 10minuten.
Wel heeft die vandaag 20 minuten aan de pc gehangen om een backup te maken via Kies.
Laatst ruim 7 uur het scherm aangehad voor dat de batterij leeg was.
http://www.flickr.com/pho...836314828/in/photostream/
Draai nog steeds KE2 stock, maar ben nu toch wel verry happy, mijn oude i8910 haalde dit niet.
Ik heb nergens last van. Heb al een heleboel Gameloft spellen zonder problemen gedraaid op mijn S2Ewivis schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:28:
Toch wel jammer dat al die gameloft games niet werken op de SGS2... Dat is echt wel een gemis, ook omdat juist die spellen mooi zijn...
Niet zo happen. Met Nokia bedoelen wij uiteraard Nokia==Symbian==kutttt.businka19 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:33:
[...]
Er is niets mis met Nokia, Symbian daarentegen...
Gewhatsapped danRhodan schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:41:
Niet veel gebruikt, maar toch is het scherm 1 uur en 21 minuten aan geweest, constant wifi aan, wat gewhatsupped (nieuw woord voor de van dale?)
Hahaha, die klinkt al stukken beter!!AzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:43:
[...]
Niet zo happen. Met Nokia bedoelen wij uiteraard Nokia==Symbian==kutttt.
[...]
Gewhatsapped danMaar die van jou klinkt leuker.
Vreemd, maar de home-button, doet het nog steeds niet. Ondanks deze stappenAzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:29:
[...]
Dat zou wel gek zijn...
Kun je bij Manage Applications ook naar de 'startpagina' app? En daar de defaults wissen.
Als je dan op de home-button drukt, MOET hij met die vraag komen. Omdat er dan geen default home-app meer is.
Heel vreemd... Dan moet ik je de oplossing schuldig bijven tot ik m'n eigen S2 eindelijk heb ontvangenbeinusa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:46:
[...]
Vreemd, maar de home-button, doet het nog steeds niet. Ondanks deze stappen
Wellicht wat huggohuss zei, al lijkt me dat een nogal omslachtige manier.. Maar als dat the trick doet voor je
Waarom installeer je die app niet even? Is tien maal makkelijker. Ook voor in de toekomst, voor als je weer een keer met een andere Launcher wilt gaan experimenteren.beinusa schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:46:
Vreemd, maar de home-button, doet het nog steeds niet. Ondanks deze stappen
Lekker achter de muziek aan blijven lopen... zitten ze al ongeveer een week lang te roepen en vol te houden dat de KE7 update te downloaden is. Hoe dom kunnen ze zijn daar. Dat dit grote onzin is geweest, wordt nu dus eindelijk bevestigd. Vind het ook wel logisch, want de KE7 update bestaat al enkele weken.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:51:
Krijg net via twitter en mail te horen dat de KE7 update is terug getrokken. Waarom wordt niet vermeld. Wel raar want andere landen wordt hij actief uitgerold.
Nu maar hopen dat ze op tijd zijn met KF1 of hoe deze update voor ons ook mag gaan heten.
Verwijderd
Allemaal leuk en aardig maar een simkaart hoort uiteindelijk bij je abonnement. Hetgeen inhoudt dat wanneer je er niet naar behoren mee kan werken, je een nieuwe hoort te krijgen. En dit kan natuurlijk kosteloos, aangezien kpn, dan wel hi dingen veranderd. Wanneer dit dan ook zal voorkomen bij de rechter dan zal hij de consument in het gelijk stellen. Het kan immers niet zo zijn dat een organisatie je een abonnement aansmeert en vervolgens jou verplicht om 40 euro te betalen om fatsoenlijk gebruik te kunnen maken van de desbetreffende dienst. Dit is dan namelijk misbruik maken van de organisatie hun positie. Kortom die simkaart is in beginsel gratis. Tenzij de consument om de haverklap een nieuwe wil of hem opzettelijk kapot maakt.Morgoth schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:54:
[...]
Als het een nieuwe simkaart is die het niet doet, dan zou je hem inderdaad gratis moeten kunnen krijgen. Als het een oude simkaart is, die je al langer dan zeg een jaar hebt, dan moet je echter wel gewoon betalen als je een nieuwe simkaart wilt. Was het een nieuwe simkaart, die je nieuw bij je toestel had gekregen, of heb je dat toestel gewoon losgekocht en had je al een hi simkaart?
Overigens toen ik nog bij kpn werkte (paar maanden geleden), was een nieuwe simkaart nog 24,95. Zou veranderd kunnen zijn, maar zou me toch sterk lijken. Overigens kan je verder eisen bij die hi winkel wat je wil, maar de kosten van die simkaart worden gewoon automatisch verrekent op de factuur. Daar heeft de winkel geen enkele zeggenschap over. Het enige dat ze kunnen doen is bij de aanvraag in het opmerkingen veld 'kosteloos ivm defecte simkaart' (of iets van dien aard) zetten, in de hoop dat dat werkt.
Dan maar de Home Switcher proberen. Maar iig thanks voor het meedenkenAzzKickah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:48:
[...]
Heel vreemd... Dan moet ik je de oplossing schuldig bijven tot ik m'n eigen S2 eindelijk heb ontvangen
Wellicht wat huggohuss zei, al lijkt me dat een nogal omslachtige manier.. Maar als dat the trick doet voor je
Verwijderd
Ja daarom heb ik heb ik een mail gestuurt naar samsung, die persoon op twitter bleef maar volhouden dat KE7 online was. Denk dat eindelijk iemand wakker is geworden en gechecked wat er aan de hand is. Wat een kluns is het ook, ondanks dat zoveel mensen roepen dat het niet gaat toch volhouden dat het moet kunnen.Snoop schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:49:
[...]
Lekker achter de muziek aan blijven lopen... zitten ze al ongeveer een week lang te roepen en vol te houden dat de KE7 update te downloaden is. Hoe dom kunnen ze zijn daar. Dat dit grote onzin is geweest, wordt nu dus eindelijk bevestigd. Vind het ook wel logisch, want de KE7 update bestaat al enkele weken.
Nu maar hopen dat ze op tijd zijn met KF1 of hoe deze update voor ons ook mag gaan heten.
Dit topic is gesloten.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.