Bedankt voor de snelle reactie. Het enige wat ik zie bij mijn instellingen is Meldingsinstellingen en dat heb ik al uitgeschakeld. Ik zie nergens notificatie staan.AzzKickah schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:13:
[...]
Je moet in de instellingen van het gewone SMS-programma de notificatie uitschakelen. That's it.
Ja, melding/notificatie/wakkerschudgeluidje. Hoe het exact genoemd wordt weet ik zo niet (ik heb mn S2 nog nietVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:16:
[...]
Bedankt voor de snelle reactie. Het enige wat ik zie bij mijn instellingen is Meldingsinstellingen en dat heb ik al uitgeschakeld. Ik zie nergens notificatie staan.
Klopt dit? Ik hoop dat de default GMAIL applicatie (degene van Google zelf, die standaard op Android zit) toch wel notificaties laat zien bij het binnenlopen van een push mail? En dat ze zo'n getalletje in de statusbalk laten zien om aan te duiden hoeveel nieuwe mails er zijn? Ik heb geen zin om de Samsung mail client te gebruiken, wil gewoon gmail.simthadim schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:52:
[...]
Het icoon van Gmail geeft inderdaad niks aan (geen dynamic effect whatsoever), je zal daarvoor de andere mail applicatie moeten gebruiken. Deze heeft overigens ook push...
Verwijderd
Stom ik had dat dus al uitgeschakeld en ik dacht dat hij dan nog steeds een bericht aangaf, maar heb even een test gedaan en toch niet meer. In ieder geval thanks!AzzKickah schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:20:
[...]
Ja, melding/notificatie/wakkerschudgeluidje. Hoe het exact genoemd wordt weet ik zo niet (ik heb mn S2 nog niet) maar dat zal de instelling zijn inderdaad.
Kun je ook iets uitschakelen waardoor je helemaal geen smsjes meer in je standaard berichtenprogramma krijgt? Dat alleen ChompSMS 'draait'?
In de statusbalk krijg je uiteraard wel een bericht als er nieuwe mail is.phobosdeimos schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:21:
[...]
Klopt dit? Ik hoop dat de default GMAIL applicatie (degene van Google zelf, die standaard op Android zit) toch wel notificaties laat zien bij het binnenlopen van een push mail? En dat ze zo'n getalletje in de statusbalk laten zien om aan te duiden hoeveel nieuwe mails er zijn? Ik heb geen zin om de Samsung mail client te gebruiken, wil gewoon gmail.
Maar als je gmail op een van je homescreens zet als icoontje, dan zal daar niet zo een aanwijzing van aantal ongelezen mails naast komen te staan. (zo'n ballonnetje)
Wil je dit toch, dan moet je het gratis "SMS Unread Count" uit de market halen. Deze widget kan zowel SMS,Gmail als Calls op dergelijke manier tonen.
[ Voor 32% gewijzigd door wasco op 14-06-2011 14:30 ]
wasco [the brightest crayon in the box]
Volgens mij niet.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:29:
[...]
Kun je ook iets uitschakelen waardoor je helemaal geen smsjes meer in je standaard berichtenprogramma krijgt? Dat alleen ChompSMS 'draait'?
Wat Wasco zegt hieronder klopt inderdaad. Als ik een draft aanmaak in Handcent SMS dan zie ik die ook in de standaard SMS-app.
[ Voor 18% gewijzigd door AzzKickah op 14-06-2011 14:34 ]
Dat is ook niet nodig. Volgens mij heeft Android een centrale SMS-storage. De SMS-apps gebruiken allemaal diezelfde storage. Vandaar dat je de berichten in beide kan zien staan. Dit is maar een vaag vermoeden uiteraard.
Verwijderd
Ik kan dit bevestigenwasco schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:32:
Dat is ook niet nodig. Volgens mij heeft Android een centrale SMS-storage. De SMS-apps gebruiken allemaal diezelfde storage. Vandaar dat je de berichten in beide kan zien staan. Dit is maar een vaag vermoeden uiteraard.
Verwijderd
Nu schiet me nog iets te binnen. Als ik een melding bovenin krijg dat ik een nieuw e-mailbericht heb (wat ik heel fijn vind hoor), maar ik open het programma via applicaties, dan blijft die melding bovenin staan. Is hier een optie voor, dat de melding bovenin dan ook verdwijnt of móét je die melding altijd aanklikken, als je het weg wil hebben?
Gebruik je GMail? Want dan hoort het icoontje weg te gaan als je het mailtje gelezen hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:21:
Nu schiet me nog iets te binnen. Als ik een melding bovenin krijg dat ik een nieuw e-mailbericht heb (wat ik heel fijn vind hoor), maar ik open het programma via applicaties, dan blijft die melding bovenin staan. Is hier een optie voor, dat de melding bovenin dan ook verdwijnt of móét je die melding altijd aanklikken, als je het weg wil hebben?
Verwijderd
Kun je ook ergens zien op welk netwerk je zit?
Ik heb nu €1,- kosten voor buiten de bundel, maar ik ben niet het land uitgeweest.
Maar ik werk in maastricht, dicht bij belgie en ben vaak dicht bij de duitse grens.
Maar ik zie bij de status alleen HI staan? Normaal stond daar NL KPN? (op mn oude telefoon?)
Ik heb nu €1,- kosten voor buiten de bundel, maar ik ben niet het land uitgeweest.
Maar ik werk in maastricht, dicht bij belgie en ben vaak dicht bij de duitse grens.
Maar ik zie bij de status alleen HI staan? Normaal stond daar NL KPN? (op mn oude telefoon?)
Heb je roaming dan aanstaan?Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:22:
Kun je ook ergens zien op welk netwerk je zit?
BIj vodafone kan je op je rekeningoverzicht zien waneer en waarvoor je die kosten gemaakt hebt. Kan dat niet bij HI?
[ Voor 11% gewijzigd door Mirved op 14-06-2011 16:42 ]
Verwijderd
nee.Mirved schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:41:
[...]
Heb je roaming dan aanstaan?
BIj vodafone kan je op je rekeningoverzicht zien waneer en waarvoor je die kosten gemaakt hebt. Kan dat niet bij HI?
maar internet kan ik blijkbaar niet zien via Hi.
en volgens de site heb ik in 2 weken 75% van mn bundel gebruikt (kan nooit)
maar ik hem mijn oom in duitsland gesmst, dus dat weet ik al.
Maar dan nog, kun je dat nergens zien?
de site geeft je resterende tegoed aan. (en ja, dat is nergens te zien hoe dat ding werkt) heb het ooit eens nagevraagd hoe dit werkt, duidelijk is anders.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:52:
[...]
nee.
maar internet kan ik blijkbaar niet zien via Hi.
en volgens de site heb ik in 2 weken 75% van mn bundel gebruikt (kan nooit)
maar ik hem mijn oom in duitsland gesmst, dus dat weet ik al.
Maar dan nog, kun je dat nergens zien?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
dus ik heb nog iets meer dan 75% over!reyals schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:55:
[...]
de site geeft je resterende tegoed aan. (en ja, dat is nergens te zien hoe dat ding werkt) heb het ooit eens nagevraagd hoe dit werkt, duidelijk is anders.
ah, dat klinkt al beter.
maar voor inet is dat niet te zien? ik zit altijd op wifi dus zal nog neit veel gebruikt hebben, maar wil het wel graag weten...
Ik zou graag mijn S2 met google willen synchroniseren. Nu krijg ik het niet voor elkaar om de calender sync te installeren.
De standaard kalender werkt ook niet icm met google. Heeft iemand hier een oplossing voor?
De standaard kalender werkt ook niet icm met google. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Verwijderd
Ik heb elke keer problemen met mijn roaming.
Ik heb standaard wifi aanstaan, maar ik merk als ik dan weg ga en op mijn werk kom dat de optie roaming zich elke keer vanzelf aanzet (aangevinkt). Ik heb wel de optie pakketgegevens gebruiken aangevinkt staan.
Zou dit hier iets mee te maken kunnen hebben.
Volgens mij moet dit toch niet kunnen?
Ik heb standaard wifi aanstaan, maar ik merk als ik dan weg ga en op mijn werk kom dat de optie roaming zich elke keer vanzelf aanzet (aangevinkt). Ik heb wel de optie pakketgegevens gebruiken aangevinkt staan.
Zou dit hier iets mee te maken kunnen hebben.
Volgens mij moet dit toch niet kunnen?
Verwijderd
even iets anders ,iemand een idee als je een programma als b.v. sygic in het buitenland gebruikt voor een hele dag navigeren met Assisted GPS aan ?
met vodafone kost het 2 euro per dag en je hebt dan max 35 per dag van je bundel ...
moet makkelijk kunnen dan toch ?
met vodafone kost het 2 euro per dag en je hebt dan max 35 per dag van je bundel ...
moet makkelijk kunnen dan toch ?
Verwijderd
Ik denk dat ik toch voor de SGS ga kiezen.. Hebben jullie tips waar ik op moet letten als ik de telefoon krijg? Waas, dode pixels etc.. Thanks
Verwijderd
@denskie, ik zou als ik jou was de 1ste maand zo wie zo rustig aan doen met je bel/sms/internet bundel.
Meestal loopt een abonnement niet synchroon met een kalendermaand en zodoende
krijg je de 1ste keer maar ook een bepaalde deel van je bundel, je kan het beste even KS bellen.
Ps kan je op de SGS2 je app's op de micro sd installeren of worden deze automatisch op het geheugen
van je toestel geïnstalleerd ?
Meestal loopt een abonnement niet synchroon met een kalendermaand en zodoende
krijg je de 1ste keer maar ook een bepaalde deel van je bundel, je kan het beste even KS bellen.
Ps kan je op de SGS2 je app's op de micro sd installeren of worden deze automatisch op het geheugen
van je toestel geïnstalleerd ?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 18:04 ]
Is WhatsApp verwijderd van android market? Of kan je hem maar 1 keer downloaden van de market? Ik heb nummer portering gehad en eerst op oude nummer gespeeld en daarna whatsapp verwijdered om nieuwe nummer in te voeren volgens gebruiksaanwijzing.
Bij mij staat hij er ook niet meer tussen, wel werkt het programma nog gewoon.
Zuinig op zijn dus.
edit:
Meteen maar even een backup van gemaakt met Titanium Backup (alleen het programma niet de data).
Zuinig op zijn dus.
edit:
Meteen maar even een backup van gemaakt met Titanium Backup (alleen het programma niet de data).
[ Voor 34% gewijzigd door 13art op 14-06-2011 18:40 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Staat er gewoon nog op; https://market.android.co...app&feature=search_resultpang schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:30:
Is WhatsApp verwijderd van android market? Of kan je hem maar 1 keer downloaden van de market? Ik heb nummer portering gehad en eerst op oude nummer gespeeld en daarna whatsapp verwijdered om nieuwe nummer in te voeren volgens gebruiksaanwijzing.
Verwijderd
Sync ML met universiteits netwerk.
Ik dacht dat het voor de hand lag, maar ik probeer via settings->accounts and sync->add account->sync account-server mijn galaxy s2 zover te krijgen dat hij de agenda synced met de groningse universiteits server. Hij blijft echter steeds klagen met 'check url or network connection'. Beide doen het normaal prima.
Is dit iemand al gelukt??? Ik dacht dat ik het goed deed, maar het lukt steeds maar niet.
Ik dacht dat het voor de hand lag, maar ik probeer via settings->accounts and sync->add account->sync account-server mijn galaxy s2 zover te krijgen dat hij de agenda synced met de groningse universiteits server. Hij blijft echter steeds klagen met 'check url or network connection'. Beide doen het normaal prima.
Is dit iemand al gelukt??? Ik dacht dat ik het goed deed, maar het lukt steeds maar niet.
Thanx ik ben uiteindelijk gewoon naar website van WhatsApp gegaan en heb het daar gedownload. Het is in ieder geval wel van de mobiele android market gehaald dat standaard op je phone staat. Ik kon alleen de WhatsApp Wallpaper app vinden daar.Zeemon123 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:59:
[...]
Staat er gewoon nog op; https://market.android.co...app&feature=search_result
Maar het staat er weer op en ik kan weer stalken
Hoe bedoel je dit? De interne kalender synchroniseert keurig met je Google-calendar hoorscorpio81 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:05:
Ik zou graag mijn S2 met google willen synchroniseren. Nu krijg ik het niet voor elkaar om de calender sync te installeren.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Someone?Astratuner schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:12:
Hoe zit dat eigenlijk met die Back-up functie?
Als ik naar Instellingen => Privacy ga en daar op Back-up mijn gegevens en automatisch herstellen aanvink wil dat dan zeggen dat hij ergens op google al mijn data opslaagt?
En wanneer ik een nieuwe firmware installeer dat hij dan automatisch al mijn data en apps gaat terug zetten?
Verwijderd
Ik heb mijn s2 al een paar dagen. Ik kan de apps niet slepen naar een andere pagina. Dit bedoel ik niet op de voorpagina's maar wanneer je applicaties drukt.
Druk is in applicaties op menu en dan wijzigenVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:37:
Ik heb mijn s2 al een paar dagen. Ik kan de apps niet slepen naar een andere pagina. Dit bedoel ik niet op de voorpagina's maar wanneer je applicaties drukt.
Trouwens wat is het nut van die premium games in de games hub? Al die games zijn toch gewoon betaald? Dan kan ik ze net zo goed uit de Market halen. Of biedt Samsung ze gratis aan?
[ Voor 22% gewijzigd door -Edwin- op 14-06-2011 20:41 ]
Verwijderd
Samsung heeft het toestel gevuld met bloatware. Zo is er voor elke Google Standaard app een Samsung tegenhanger. De Samsung Appstore is niks anders dan een concurrent van de Google Appstore. Tot nu toe waardeloos omdat er niet veel in te vinden is, ik heb hem 1x gebruikt om de camera firmware update te downloaden, meer niet.-Edwin- schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:39:
[...]
Druk is in applicaties op menu en dan wijzigen
Trouwens wat is het nut van die premium games in de games hub? Al die games zijn toch gewoon betaald? Dan kan ik ze net zo goed uit de Market halen. Of biedt Samsung ze gratis aan?
Ik ben op zoek naar een passend tasje voor de G2. Er is nog niet veel voor maar ik heb er één gevonden met een klepje wat voorzien is van een( sterke) magneet. Ik vraag me af of deze magneet slecht is voor b.v. het scherm of de GPS. Op zich lijkt het me niet goed dat een magneet zo dicht op de phone geplakt zit, maar ik kan me vergisssen.
Verwijderd
@edwin. Dank je wel, ik heb het gevonden. Wat ik trouwens niet begrijp is dat je die hubs niet zomaar kunt verwijderen. Wat ik ook niet begrijp dat mijn usb opslag best groot is, 11,6gb ofzo maar mijn apparaat geheugen niet 1,9gb. Apps worden op die 1,9gb opgeslagen. Die raakt zo vol denk ik
Hoe heet die camera firmware update?Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:58:
[...]
Samsung heeft het toestel gevuld met bloatware. Zo is er voor elke Google Standaard app een Samsung tegenhanger. De Samsung Appstore is niks anders dan een concurrent van de Google Appstore. Tot nu toe waardeloos omdat er niet veel in te vinden is, ik heb hem 1x gebruikt om de camera firmware update te downloaden, meer niet.
Als ik via ODIN KE7 of de nieuwere versie erop zet, wat ben ik dan allemaal kwijt? Foto's en video's kan ik backuppen en nummers zijn sync via google. Maar afgezien van de apps wat ben ik kwijt wat belangrijk is?
Ik weet dat met customs roms alles weg is.
En als ik root, ben ik dan wel meer dingen kwijt?
En als ik root, ben ik dan wel meer dingen kwijt?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ben geen enkele app, geen enkele foto, geen enkel muziekje kwijtgeraakt tijdens het custom Rom flashen.Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:20:
Nickname does not reflect reality
Oke dat dacht ik ook omdat je dat speciale mapje moest backuppen met je imei enz.Brad Pitt schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:22:
[...]
Ben geen enkele app, geen enkele foto, geen enkel muziekje kwijtgeraakt tijdens het custom Rom flashen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Lees anders even het Custom Rom topic door voor het hier allemaal wel heel erg off-topic wordt...Leoon. schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:25:
Oke dat dacht ik ook omdat je dat speciale mapje moest backuppen met je imei enz.
Moest er nog iemand twijfelen over de camera van de SGS2, ik heb deze foto gewoon achteloos genomen, zoals dat hoort bij point and shoot.
Foto komt rechtstreeks vanop telefoon, niet bewerkt.

Fullsize: http://www.flickr.com/pho...in/set-72157626837884765/

Voor mij zo'n dessertje graagwasco schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:28:
Moest er nog iemand twijfelen over de camera van de SGS2, ik heb deze foto gewoon achteloos genomen, zoals dat hoort bij point and shoot.Foto komt rechtstreeks vanop telefoon, niet bewerkt.
[afbeelding]
Verwijderd
Nu nog leren hoe je een bord moet opmaken en er niet zo'n kermis van te makenwasco schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:28:
Moest er nog iemand twijfelen over de camera van de SGS2, ik heb deze foto gewoon achteloos genomen, zoals dat hoort bij point and shoot.Foto komt rechtstreeks vanop telefoon, niet bewerkt.
[afbeelding]
Verwijderd
Of je het nou grappig vindt of niet hij heet toch echt camera firmware update. Te vinden onder hulpprogramma's.sonsan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:50:
[...]
Ja, grappig maar daar heb ik natuurlijk al op gezocht......

Hmm, net geïnstalleerd, vervolgens kreeg ik een reboot melding, en het volgende scherm dacht ik dat ik dat moest bevestigen, dus druk op OK ofzo, maar toen verwijderde hij de applicatie. Is dan ook de upgrade verwijderd?

Gaf het ook een daadwerkelijke verbetering? wat zijn jouw ervaringen?Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:57:
[...]
Of je het nou grappig vindt of niet hij heet toch echt camera firmware update. Te vinden onder hulpprogramma's.
[afbeelding]
Nee, alleen de download.Joss schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:03:
Hmm, net geïnstalleerd, vervolgens kreeg ik een reboot melding, en het volgende scherm dacht ik dat ik dat moest bevestigen, dus druk op OK ofzo, maar toen verwijderde hij de applicatie. Is dan ook de upgrade verwijderd?
Verwijderd
Heb vandaag ook eindelijk een SamSung Galaxy S2 opgehaald bij de MediaMarkt.
Ik heb echter grote problemen met het ontvangst. Regelmatig valt het hele signaal weg (zowel internet als bellen). Signaalsterkte staat dan op 0 dbm , 0 asu, terwijl die enkele seconden ervoor nog op bijvoorbeeld -93 dBm, 10 asu stond en perfect werkte.
Mijn provider is NL KPN en tot op heden heb ik eerlijk gezegd nooit problemen gehad met ontvangst. Het is nu al op meerdere locaties vandaag gebeurd dat ik helemaal geen bereik had. Ligt dit aan het toestel of is KPN de boosdoener?
Ik heb echter grote problemen met het ontvangst. Regelmatig valt het hele signaal weg (zowel internet als bellen). Signaalsterkte staat dan op 0 dbm , 0 asu, terwijl die enkele seconden ervoor nog op bijvoorbeeld -93 dBm, 10 asu stond en perfect werkte.
Mijn provider is NL KPN en tot op heden heb ik eerlijk gezegd nooit problemen gehad met ontvangst. Het is nu al op meerdere locaties vandaag gebeurd dat ik helemaal geen bereik had. Ligt dit aan het toestel of is KPN de boosdoener?
Als ik in Kies bij Samsung Apps de tekst invoer komt er niks uit. Handmatig opzoeken levert ook niks op. Of haal jij deze ergens anders vandaan?Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:57:
[...]
Of je het nou grappig vindt of niet hij heet toch echt camera firmware update. Te vinden onder hulpprogramma's.
[afbeelding]
Type eens alleen "camera".sonsan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:10:
[...]
Als ik in Kies bij Samsung Apps de tekst invoer komt er niks uit. Handmatig opzoeken levert ook niks op. Of haal jij deze ergens anders vandaan?
Ik heb het ook geprobeerd te vinden. Mij lukt het ook niet.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dan krijg ik alleen "Camera3D"
Edit:
Ik heb het al gevonden. Gewoon naar de volgende site gaan:
http://www.samsungapps.co...as?productId=G00000909566
en niet via Kies. Daar staat deze echt niet tussen. Daar kan je ook de Galaxy2 niet selecteren....
Een aanrader die camera update of nauwelijks verbetering??
[ Voor 47% gewijzigd door sonsan op 14-06-2011 22:22 ]
Verwijderd
Ik krijg morgen mijn Galaxy S II binnen.
Toestel krijg ik van Vodafone.
Weet iemand of het toestel een simlock, Software, Logo van Vodafone heeft.
Is de doos (Zwart zonder vodafone logo's erop) en inhoud hetzelfde als de versies van andere providers.
Is de doos (Zwart zonder vodafone logo's erop) en inhoud hetzelfde als de versies van andere providers.
Verwijderd
Ik weet niet hoe het zit met Kies, gebruik het niet, als je op het toestel de Samsung Apps aanslingert en dan onder categorieën hulpprogramma's aantikt dan staat hij in het lijstje.sonsan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:10:
[...]
Als ik in Kies bij Samsung Apps de tekst invoer komt er niks uit. Handmatig opzoeken levert ook niks op. Of haal jij deze ergens anders vandaan?
Na de update kan je de app verwijderen. Je kan ook de versie van de camera firmware controleren door *#34971539# in te tikken en dan "Phone/Cam FW Ver Check" te kiezen, je versie moet zijn, OCEE09.Joss schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:03:
Ze zeggen dat het de roze vlekken oplost en dat er nog wat andere verbeteringen zijn. Ik heb de firmware direct geïnstalleerd toen ik hem had dus weet verder niks. Sommige zeggen dat ze nogsteeds roze vlekken hebben andere zeggen dat ze weg zijn, ik heb nooit last gehad van roze vlekken.Yihaaa schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:04:
[...]
Gaf het ook een daadwerkelijke verbetering? wat zijn jouw ervaringen?
Er zijn mensen die in deze thread hun ervaringen hebben gepost dus je kan ook even terug kijken.
Als je met abo koopt dan is hij bij vodafone simlock vrij, unlocken is ook heel makkelijk gedaan kijk maar eens bij XDA. De vodafone toestellen zijn wel branded, dit houd in overal vodafone logo's en een vodafone launcher.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:19:
Ik krijg morgen mijn Galaxy S II binnen.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 22:26 ]
Hij is SCEE09. Tikfoutje of toch niet goed gegaan hier?Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:21:
Na de update kan je de app verwijderen. Je kan ook de versie van de camera firmware controleren door *#34971539# in te tikken en dan "Phone/Cam FW Ver Check" te kiezen, je versie moet zijn, OCEE09.
Mijne van vodafone was unbranded (Vanilla Sensation).Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:21:Als je met abo koopt dan is hij bij vodafone simlock vrij, unlocken is ook heel makkelijk gedaan kijk maar eens bij XDA. De vodafone toestellen zijn wel branded, dit houd in overal vodafone logo's en een vodafone launcher.
Verwijderd
Joss
Dus bij jou stond er niets op van vodafone
Dus geen software en geen logo op het scherm
Hoelang heb jij hem
Ik krijg hem morgen
Hoelang heb jij hem
Ik krijg hem morgen
Ja, met een suikerklontje kan je dat logo er af wrijven.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:37:
Is die zooi van vodafone er wel af te krijgen
Heb hem sinds donderdag. Enige van vodafone is een app waar service info/instellingen/gratis smsjes in staan.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:42:
Joss
Hoelang heb jij hem
Ik krijg hem morgen
mij is verteld dat de telefoons van VF niet branded zijn?
@SizzLorr: weet je dit heel zeker? dan bestel ik namelijk elders
@Joss: besteld via vodafone.nl?
@SizzLorr: weet je dit heel zeker? dan bestel ik namelijk elders
@Joss: besteld via vodafone.nl?
[ Voor 11% gewijzigd door TweakerXs op 14-06-2011 22:46 ]
Verwijderd
Maar blijft die erin staan als je een andere sim erin doet.
Kun je aan de doos ook zien dat ie van vodafone is
Eerste weet ik niet. Doosje is gewoon zwart van Samsung zelf, met een kartonnen extra omhulseltje van Vodafone.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:46:
Maar blijft die erin staan als je een andere sim erin doet.
Edit: Besteld via telefoon. Sowieso wel verstandig als je een betere aanbieding wilt dan op de website vermeld staat
[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 14-06-2011 22:48 ]
Verwijderd
Thanks voor de info
Hou namelijk zelf het toestel met een kpn sim erin en de vodafone sim gaat naar mijn vrouw
En eerlijk gezigd hou ik niet van die provider troep op een toestel
Hou namelijk zelf het toestel met een kpn sim erin en de vodafone sim gaat naar mijn vrouw
Er staat NUL Vodafone "troep" op het toestel, zoals al meermaals is aangegeven in dit topic.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:49:
Bij mij is het na de update wel OCEE09.Joss schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:39:
[...]
Hij is SCEE09. Tikfoutje of toch niet goed gegaan hier?
[...]
Mijne van vodafone was unbranded (Vanilla Sensation).
héhé, gelukkig maar! dat is ook wat ik gehoord heb... snap niet waarom mensen die kul dan ook de wereld in helpen. dus geen VF bootloader, niet branded, geen VF apps of andere crap!?Brad Pitt schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:51:
[...]
Er staat NUL Vodafone "troep" op het toestel, zoals al meermaals is aangegeven in dit topic.
Sorry was niet helemaal duidelijk. Zou graag willen dat de agenda automatisch synchroniseert. Hier is een programma voor maar bij mij werkt dat niet. Heeft iemand het wel werkend?yohan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:24:
[...]
Hoe bedoel je dit? De interne kalender synchroniseert keurig met je Google-calendar hoor
Verwijderd
De roze vlekken zijn bij mij verminderd.sonsan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:17:
[...]
Dan krijg ik alleen "Camera3D"
Edit:
Ik heb het al gevonden. Gewoon naar de volgende site gaan:
http://www.samsungapps.co...as?productId=G00000909566
en niet via Kies. Daar staat deze echt niet tussen. Daar kan je ook de Galaxy2 niet selecteren....
Een aanrader die camera update of nauwelijks verbetering??
Verwijderd
Voor mensen die een Hi-abo hebben, een handige tip ivm het verbruik. Het is inderdaad moeilijk af te lezen vanaf je account hoe hoog je dataverbruik is. Een handige app hiervoor is Network Monitor. Te vinden in de Market. Hiermee kun je zien hoeveel MB's je over 2/3G hebt verbruik en over Wifi. Deze tellers lopen precies gelijk met hetgeen de Hi-klantenservice aangeeft als je smst naar 1244 (woord 'saldo'). De app is trouwens gratis.
Verder heb ik de SGS2 sinds 23 mei in gebruik en hij bevalt me erg goed. Ik heb wel wat last van een roze vlek bij de camera, maar vind dat zelf niet zo'n probleem. Ben niet echt een fotograaf. Maar verder loopt het toestel heel vlot. Geen vastloper gehad of what so ever.
Batterijverbruik vind ik mwah. Kom van een Galaxy i5500 (europe) en dat was echt helemaal niks. Maar merk met deze SGS2 dat het batterijniveau toch wat te wensen overlaat. Ik vraag me af hoe je je batterij het beste kan benutten. Gewoon aan de lader hangen bij de melding? Of een keer helemaal leeg laten lopen (berichten melden dat dat héél slecht is?).
Verder heb ik de SGS2 sinds 23 mei in gebruik en hij bevalt me erg goed. Ik heb wel wat last van een roze vlek bij de camera, maar vind dat zelf niet zo'n probleem. Ben niet echt een fotograaf. Maar verder loopt het toestel heel vlot. Geen vastloper gehad of what so ever.
Batterijverbruik vind ik mwah. Kom van een Galaxy i5500 (europe) en dat was echt helemaal niks. Maar merk met deze SGS2 dat het batterijniveau toch wat te wensen overlaat. Ik vraag me af hoe je je batterij het beste kan benutten. Gewoon aan de lader hangen bij de melding? Of een keer helemaal leeg laten lopen (berichten melden dat dat héél slecht is?).
Batterijverbruik zou bij 2.3.4 een heel stuk beter moeten worden. Dus nog even geduld.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Ok, ik wacht de update af. Ben benieuwd wanneer 2.3.4 hier beschikbaar is. Ik heb begrepen dat Samsung nogal zuinigjes is met het vrijgeven van software!
Heb trouwens net wel de update via de Samsung-apps gedaan voor de camera. Ik ben benieuwd!
Heb trouwens net wel de update via de Samsung-apps gedaan voor de camera. Ik ben benieuwd!
Is dat ook al echt bevestigd en zo dan? Ik heb het ook van meerdere kanten gehoord, maar toch... Ik hoop het wel natuurlijk!!sjaool schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:21:
Batterijverbruik zou bij 2.3.4 een heel stuk beter moeten worden. Dus nog even geduld.
Hier wat meer info over de batterij-bug. Het is dus een bug in Android en het ligt niet aan het toestel.
Bij mijn onthoud de SGS2 bij de camera-instellingen niet dat ik "automatische contrast" op aan zet. Na het afsluiten van de camera gaat die weer op uit. Ben benieuwd of deze camera firmware update dat oplost. Even afwachten, installatie is nu bezig.
EDIT: Ook na de update onthoudt die deze instelling niet. De andere instellingen wel trouwens.
EDIT: Ook na de update onthoudt die deze instelling niet. De andere instellingen wel trouwens.
[ Voor 16% gewijzigd door -Edwin- op 15-06-2011 00:02 ]
Verwijderd
Dat regelt de camera app, niet de camera firmware. Camera app was bij Samsung altijd al zo, die onthoud niks. Als je hem opnieuw opstart dan gaat hij naar de default, erg lastig bij concert. Ken je blijven instellen.-Edwin- schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:58:
Bij mijn onthoud de SGS2 bij de camera-instellingen niet dat ik "automatische contrast" op aan zet. Na het afsluiten van de camera gaat die weer op uit. Ben benieuwd of deze camera firmware update dat oplost. Even afwachten, installatie is nu bezig.
Hmm, anti-trillen onthoud die wel hoor! Die stond standaard op uit, maar hij blijft nu aan staan.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:08:
[...]
Dat regelt de camera app, niet de camera firmware. Camera app was bij Samsung altijd al zo, die onthoud niks. Als je hem opnieuw opstart dan gaat hij naar de default, erg lastig bij concert. Ken je blijven instellen.
Verwijderd
Hoe kom je daarbij???Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:21:
[...]
Ik weet niet hoe het zit met Kies, gebruik het niet, als je op het toestel de Samsung Apps aanslingert en dan onder categorieën hulpprogramma's aantikt dan staat hij in het lijstje.
[...]
Na de update kan je de app verwijderen. Je kan ook de versie van de camera firmware controleren door *#34971539# in te tikken en dan "Phone/Cam FW Ver Check" te kiezen, je versie moet zijn, OCEE09.
[...]
Ze zeggen dat het de roze vlekken oplost en dat er nog wat andere verbeteringen zijn. Ik heb de firmware direct geïnstalleerd toen ik hem had dus weet verder niks. Sommige zeggen dat ze nogsteeds roze vlekken hebben andere zeggen dat ze weg zijn, ik heb nooit last gehad van roze vlekken.
Er zijn mensen die in deze thread hun ervaringen hebben gepost dus je kan ook even terug kijken.
[...]
Als je met abo koopt dan is hij bij vodafone simlock vrij, unlocken is ook heel makkelijk gedaan kijk maar eens bij XDA. De vodafone toestellen zijn wel branded, dit houd in overal vodafone logo's en een vodafone launcher.
Heb net een nieuwe en niks geen logo en launcher
Ben nu al zo erg aan de snelheid gewend van deze telefoon! Ben benieuwd hoe het aan gaat voelen als ik op vakantie weer met mijn HTC Hero moet werken
Wil namelijk niet riskeren dat er zand e.d. bij de SGS2 komt, daarom blijft die lekker thuis.
Sarcasme filter enabled?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:19:
Hoe kom je daarbij???
Heb net een nieuwe en niks geen logo en launcher
Na de update heb ik OCEE09.Joss schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:39:
[...]
Hij is SCEE09. Tikfoutje of toch niet goed gegaan hier?
Bij mij is de fw versie TBEE08, en ik heb de update ook gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:21:
Verwijderd
Weet iemand hoe ik een account kan wissen uit socialhub? Zomaar toegevoegd om te proberen maar het bevalt me niet. Er is geen optie om een account te verwijderen, heb al geprobeerd om de applicatie data te wissen maar dat werkt ook niet.
Het is nog niet bekend waarom sommige toestellen verschillende versies laten zien, waarschijnlijk heeft dat te maken met de hardware. Als de firmware updater zegt dat je de laatste versie hebt dan is het goed.JeroenV_ schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 06:47:
[...]
Bij mij is de fw versie TBEE08, en ik heb de update ook gedaan
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 07:35 ]
Verwijderd
hebben de mensen met die batterij bug ook last dat de telefoon steeds warm is / wordt bij de camera?sjaool schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:45:
Hier wat meer info over de batterij-bug. Het is dus een bug in Android en het ligt niet aan het toestel.
als ik hem gebruik wordt hij warm, maar ik haal de 2 dagen met de batterij...
Verwijderd
dat weet ik.
alleen gebeurt dat bij mij zelden tot nooit, alleen als ik angry birds speel voor langer dan 10 minuten.
Zei trouwens ene tijdje terug iemand dat je door saldo naar 1244 te smsen je verbruik te zien kreeg bij Hi.
ik krijg alleen een sms dat ik een sms krijg als ik op 50%, 75% en 100% zit?
nu weet ik nog niks...
alleen gebeurt dat bij mij zelden tot nooit, alleen als ik angry birds speel voor langer dan 10 minuten.
Zei trouwens ene tijdje terug iemand dat je door saldo naar 1244 te smsen je verbruik te zien kreeg bij Hi.
ik krijg alleen een sms dat ik een sms krijg als ik op 50%, 75% en 100% zit?
nu weet ik nog niks...
Nog steeds onduidelijk aangezien dit standaard werkt. Heb er geen extra's programma's voor nodig.scorpio81 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:08:
[...]
Sorry was niet helemaal duidelijk. Zou graag willen dat de agenda automatisch synchroniseert. Hier is een programma voor maar bij mij werkt dat niet. Heeft iemand het wel werkend?
OCED11 staat er bij mijVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 07:13:
Weet iemand hoe ik een account kan wissen uit socialhub? Zomaar toegevoegd om te proberen maar het bevalt me niet. Er is geen optie om een account te verwijderen, heb al geprobeerd om de applicatie data te wissen maar dat werkt ook niet.
[...]
[...]
Het is nog niet bekend waarom sommige toestellen verschillende versies laten zien, waarschijnlijk heeft dat te maken met de hardware. Als de firmware updater zegt dat je de laatste versie hebt dan is het goed.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Ik heb op 1 juni mijn aankoopbon met een copie van de email dat ik mij heb ingeschreven voor het 8gb kaartje opgestuurd. Kan iemand mij vertellen of je nog iets van Samsung krijgt te horen dat ze het hebben ontvangen of dat het kaartje verstuurd is?
Verwijderd
Afwachten dus maarLexo schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:27:
Nee je krijgt het ding ineens in de bus.
Verwijderd
Ik heb mijn papieren op 29 mei opgestuurd, nog steeds niks.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:26:
Ik heb op 1 juni mijn aankoopbon met een copie van de email dat ik mij heb ingeschreven voor het 8gb kaartje opgestuurd. Kan iemand mij vertellen of je nog iets van Samsung krijgt te horen dat ze het hebben ontvangen of dat het kaartje verstuurd is?
Bestaat er een eenvoudige mogelijkheid om de browser in fullscreen te zetten?
Ik weet dat dit bij andere android telefoons wel het geval is, en bij fullscreen flash video is die balk behoorlijk irritant.
Google levert alleen manieren waarbij je hem meteen moet rooten.
Ik weet dat dit bij andere android telefoons wel het geval is, en bij fullscreen flash video is die balk behoorlijk irritant.
Google levert alleen manieren waarbij je hem meteen moet rooten.
Verwijderd
Een heel boos mailtje gestuurd naar Samsung. Persoon die bij hun de twitter verzorgt is zo eigenwijs en zo dom bezig. Zijn al meerdere mensen die melden dat ze de KE7 update niet kunnen binnenhalen, zover ik weet heeft ook niemand hier de update gehad, toch? En dan toch vol blijven houden dat je kan updaten via Kies. Ipv zo oer hard vol te houden dat je kan updaten maak dan even een melding naar de betreffende afdeling dat mensen niet kunnen updaten!
Flashen via Odin, rom staat in het custom rom topicVerwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:23:
Een heel boos mailtje gestuurd naar Samsung. Persoon die bij hun de twitter verzorgt is zo eigenwijs en zo dom bezig. Zijn al meerdere mensen die melden dat ze de KE7 update niet kunnen binnenhalen, zover ik weet heeft ook niemand hier de update gehad, toch? En dan toch vol blijven houden dat je kan updaten via Kies. Ipv zo oer hard vol te houden dat je kan updaten maak dan even een melding naar de betreffende afdeling dat mensen niet kunnen updaten!
Nee, geen last van. Bij normaal gebruik wordt de telefoon dan ook niet warm.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 08:52:
[...]
hebben de mensen met die batterij bug ook last dat de telefoon steeds warm is / wordt bij de camera?
als ik hem gebruik wordt hij warm, maar ik haal de 2 dagen met de batterij...
Als je gaat gamen kan hij inderdaad behoorlijk warm worden maar dan hij wel tegen.
Verwijderd
Ja maar ik heb geen zin om te klote met die rom counter. Tevens gaat het om het principe hier. Iemand die bij klantenservice werkt hoort dit soort dingen niet te doen.Kalua schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:26:
[...]
Flashen via Odin, rom staat in het custom rom topic
Ik heb mijn papieren begin mei opgestuurd, ook nog niks.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:40:
[...]
Ik heb mijn papieren op 29 mei opgestuurd, nog steeds niks.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kan ik me ook helemaal in vinden.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:28:
[...]
Ja maar ik heb geen zin om te klote met die rom counter. Tevens gaat het om het principe hier. Iemand die bij klantenservice werkt hoort dit soort dingen niet te doen.
Samsung maakt goede spullen, maar softwarematig....
Hier had ik ook al last van met de i8910, heel erg zitten twijfelen of het nog wel een samsung zou worden.
Maar het toestel is toch wel erg mooi
By the weg, ik had Kies geïnstalleerd staan en ff gechecked of die dan misschien een update had, helaas.
Toch maar even bij Samsung zelf gekeken en daar staat wel een nieuwe versie van Kies

De Kies_2.0.1.11053_66_6.
Maar ook deze geeft geen KE7 oid.
Ze hebben het alleen over de Galaxy S toch? Of bedoel je een andere twitter-account?Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:23:
Edit: ohnee, ook over de SGSII inderdaad. Vaag.
[ Voor 3% gewijzigd door yohan op 15-06-2011 10:48 ]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.