@gwystyl Bedankt voor de tip dan, ik ga me er morgen is op m'n gemak in verdiepen.
Vandaag had ik mijn SGSII perongeluk leeg laten lopen (1e keer). Dit was dus de eerste reboot in 2-3 weken. Anyway, wat er gebeurde. Ik zette hem aan, en tijdens het pincode invoerscherm deed ik de laadkabel erin, en het schermpje verdween en ging direct naar de telefoon. Dus gewoon de achtergrond enzo. Ik hoefde geen pincode in te voeren.
Vaag? Foutje in de software maybe.
[ Voor 4% gewijzigd door rickyy op 06-08-2011 03:48 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Anoniem: 407157
Ik heb precies het zelfde zaterdag nacht ging hij ook zomaar naar auto modus.Anoniem: 292585 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:21:
Ik heb mijn SGS2 nu een paar weken als opvolger van m'n N95. De eerste problemen dienen zich al aan.
Ben dit bij een eerder bericht al tegengekomen, maar helaas geen oplossing nog gevonden,
De telefoon gaat soms over op de 'carmodus' of 'dockstand' modus. Ook 'ziet' de telefoon vaak niet dat hij word opgeladen. En als die is opgeladen is blijft het icoontje van volledig opgeladen de hele dag bovenin staan.
Ook ziet Kies of mijn computer de telefoon niet en andersom.
Hierdoor krijg ik nogal een apart batterijverbruik patroon:
[afbeelding]
Doordat hij niet met Kies kan verbinden kan ik het ook niet verhelpen met een update. Maar aangezien de telefoon wel opgeladen word, kan het niet aan de usb poort liggen? Of zie ik dat verkeerd.
Daarvoor was hij nog helemaal in orde.
Hopelijk brengen ze snel 2.3.4 uit via kies, misschien dat wat verandert.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 407157 op 06-08-2011 03:59 ]
Heb je geprobeerd om een nummer te bellen? Werkte dat?rickyy schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 03:47:
Ik zette hem aan, en tijdens het pincode invoerscherm deed ik de laadkabel erin, en het schermpje verdween en ging direct naar de telefoon. Dus gewoon de achtergrond enzo. Ik hoefde geen pincode in te voeren.
Ken het wel na het flashen van een andere rom, dan kan je elke patroon invoeren als unlock code. Moet je eerst weer echt apart instellen wil het weer normaal werken.rickyy schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 03:47:
Vandaag had ik mijn SGSII perongeluk leeg laten lopen (1e keer). Dit was dus de eerste reboot in 2-3 weken. Anyway, wat er gebeurde. Ik zette hem aan, en tijdens het pincode invoerscherm deed ik de laadkabel erin, en het schermpje verdween en ging direct naar de telefoon. Dus gewoon de achtergrond enzo. Ik hoefde geen pincode in te voeren.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Blijf je werken met de calender app van sumsu g of ben jij ook op zoek naar een vervanger?Pyrone89 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:19:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Zeer irritant.
Net zoals dat je moet oppassen met het verslepen van een gebeurtenis die wordt herhaald (DAN vraagt hij namelijk niet of je alleen deze gebeurtenis wilt aanpassen en doet hij het gewoon voor alle gebeurtenissen)
Tip: Business Calendar !Gotiniens schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 08:59:
[...]
Blijf je werken met de calender app van sumsu g of ben jij ook op zoek naar een vervanger?
Anoniem: 226604
Zoek eens op Jorte in de android market...Gotiniens schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 08:59:
[...]
Blijf je werken met de calender app van sumsu g of ben jij ook op zoek naar een vervanger?
Imho de beste kalender app.
na wat zoekwerk op XDA heb ik het uiteindelijk (zonder data-verlies) gefixed door het volgen van onderstaande stappen:ind0mi schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:53:
Ik haalde vanmorgen mijn telefoon van de lader.. en zag boven in de notificatiebalk een icoontje met een uitroepteken.
Als ik de notificatie bekijk krijg ik de melding" USB-opslag is beschadigd. Eventueel opslag...........'
en als ik erop klik krijg ik meteen de melding "Wis USB-opslag; door formatteren USB-opslag worden allen bestanden verwijderd. Gegevens kunnen niet worden hersteld. doorgaan? "
Internal storage is dus damaged..
- Plug je telefoon met usb-kabel in je pc
- Boot je telefoon met CWM in recovery mode met de telefoon dus aangesloten via usb
- Klik op reboot..
- Telefoon start opnieuw op en alles werkt weer als voorheen.
Hier ook, steeds op drivingmode en constant op de usb mode. Ook sprong me lockscreen heletijd aan en liep de telefoon vast. Nu harde reset gedaan, dan maar alle apps kwijt. Backup stond nog op de computer dus contacten zijn er nog gewoon. Zit met smart te wachten op Android 2.3.4 via Kies.Pyrone89 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:19:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Zeer irritant.
Net zoals dat je moet oppassen met het verslepen van een gebeurtenis die wordt herhaald (DAN vraagt hij namelijk niet of je alleen deze gebeurtenis wilt aanpassen en doet hij het gewoon voor alle gebeurtenissen)
Bij mij precies hetzelfde, automode, dockmode (weet niet of dat door de automode kwam), usbmode en een scherm van spraakbesturing sprongen er steeds op. Uiteindelijk liep hij ook hier vast.Italioboy schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:45:
[...]
Hier ook, steeds op drivingmode en constant op de usb mode. Ook sprong me lockscreen heletijd aan en liep de telefoon vast. Nu harde reset gedaan, dan maar alle apps kwijt. Backup stond nog op de computer dus contacten zijn er nog gewoon. Zit met smart te wachten op Android 2.3.4 via Kies.
Ik heb geen reset gedaan, maar heb vandaag nergens meer last van ...
Dit probleem heb ik ook gehad, terug gegaan naar de belcompany, en een nieuwe gekregen.
Nu er geen last meer van. Zelfde firmware.
Nu er geen last meer van. Zelfde firmware.
Heb het toestel nu 10 dagen nadat ik 2 jaar een HTC Hero heb gehad.
Ik ben er heel erg blij mee maar het heeft me heel wat tweaken gekost om de interface mooi en prettig in gebruik te krijgen. Standaard staan er bijvoorbeeld 4 icoontjes op de desktop die altijd aanwezig zijn, ze zijn wel aan te passen maar gelukkig zijn er genoeg skins die met genoeg geheugen/CPU-power aan boord goed te gebruiken zijn (Launcher Pro werkte op de Hero bijvoorbeeld zo stroperig waardoor ik de standaard (Sense) weer ging gebruiken. Op de S2 daarintegen is bijv. GO Launcher EX superfijn)
Kritische opmerkingen:
-Heel erg lastig dat het power/lock knopje tegenover de volumeknoppen zitten, je versteld constant -per ongeluk- het volume.
-Opladen duurt veel langer ten opzichte van mijn vorige phone, als beide toestelen uit zet bij ongeveer 10% batterij over, is het een bijna 100% langere laadduur.
-Geluiden zijn irritant en niet tegen te gaan zo blijkt (tenzij je alles uit zet en inkomende gesprekken kan gaan missen), als je bijvoorbeeld je phone aan de oplader legt wordt je in je slaap gewekt door een bliep dat het opladen voltooid is. Er blijkt een complexe work-arround te zijn met Tasker maar het zou natuurlijk uit te schakelen moeten zijn zonder oproepgeluid te hoeven uitzetten.
-De HTC webbrowser is wat betreft slim zoomen van webpagina's de beste, zowel Opera, Dolphin of deze in de Galaxy S2 (waarschijnlijk de standaard Android browser) zoomen zo ver mogelijk of doen domweg het percentage wat je instelt.. Voorbeeldje, op de HTC is numz.nl/d bijvoorbeeld in 1 keer leesbaar en beeldvullend.
Positieve opmerkingen:
-batterijduur helemaal niet zo slecht als ik had verwacht na berichten hierover, ik merk niet veel verschil met de Hero, daar ben ik erg blij om.
-Het amoled scherm is echt subliem, zwart is pikzwart, met weinig licht een app als Art of Glow tonen aan anderen maakt veel indruk.
Ik ben er heel erg blij mee maar het heeft me heel wat tweaken gekost om de interface mooi en prettig in gebruik te krijgen. Standaard staan er bijvoorbeeld 4 icoontjes op de desktop die altijd aanwezig zijn, ze zijn wel aan te passen maar gelukkig zijn er genoeg skins die met genoeg geheugen/CPU-power aan boord goed te gebruiken zijn (Launcher Pro werkte op de Hero bijvoorbeeld zo stroperig waardoor ik de standaard (Sense) weer ging gebruiken. Op de S2 daarintegen is bijv. GO Launcher EX superfijn)
Kritische opmerkingen:
-Heel erg lastig dat het power/lock knopje tegenover de volumeknoppen zitten, je versteld constant -per ongeluk- het volume.
-Opladen duurt veel langer ten opzichte van mijn vorige phone, als beide toestelen uit zet bij ongeveer 10% batterij over, is het een bijna 100% langere laadduur.
-Geluiden zijn irritant en niet tegen te gaan zo blijkt (tenzij je alles uit zet en inkomende gesprekken kan gaan missen), als je bijvoorbeeld je phone aan de oplader legt wordt je in je slaap gewekt door een bliep dat het opladen voltooid is. Er blijkt een complexe work-arround te zijn met Tasker maar het zou natuurlijk uit te schakelen moeten zijn zonder oproepgeluid te hoeven uitzetten.
-De HTC webbrowser is wat betreft slim zoomen van webpagina's de beste, zowel Opera, Dolphin of deze in de Galaxy S2 (waarschijnlijk de standaard Android browser) zoomen zo ver mogelijk of doen domweg het percentage wat je instelt.. Voorbeeldje, op de HTC is numz.nl/d bijvoorbeeld in 1 keer leesbaar en beeldvullend.
Positieve opmerkingen:
-batterijduur helemaal niet zo slecht als ik had verwacht na berichten hierover, ik merk niet veel verschil met de Hero, daar ben ik erg blij om.
-Het amoled scherm is echt subliem, zwart is pikzwart, met weinig licht een app als Art of Glow tonen aan anderen maakt veel indruk.
\\reboot_the_planet
Ik merk de laatste tijd dat mijn telefoon simpelweg uitvalt/ niet meer aangaat kort nadat ik gebeld ben. Dus ik leg op telefoon doet het nog prima en even later is ie voor een of andere reden uitgevallen en duw ik op de power knop en start ie weer op (zonder problemen verder). Ik heb dit de laatste tijd zeker in 50% van de gevallen na dat ik gebeld heb.
Er zijn meerdere apps die je in de gelegenheid stellen om de verschillende geluidsniveaus onafhankelijk van elkaar in te stellen. Ik noem bijv. Battery Dr. to Save Battery.-Geluiden zijn irritant en niet tegen te gaan zo blijkt (tenzij je alles uit zet en inkomende gesprekken kan gaan missen), als je bijvoorbeeld je phone aan de oplader legt wordt je in je slaap gewekt door een bliep dat het opladen voltooid is. Er blijkt een complexe work-arround te zijn met Tasker maar het zou natuurlijk uit te schakelen moeten zijn zonder oproepgeluid te hoeven uitzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Jortio op 06-08-2011 17:19 ]
komt door warez op je phone 
zet hem maar op standaardinstellingen (alle data wissen), dan zal je zien dat je s2 gewoon goed is.
Ik heb het ook meegemaakt.
zet hem maar op standaardinstellingen (alle data wissen), dan zal je zien dat je s2 gewoon goed is.
Ik heb het ook meegemaakt.
Als ik mijn oortjes in de telefoon doe dan kan ik wel gewoon muziek luisteren, maar alle systeem geluiden zoals nieuwe mail of inkomend bericht gaan door de telefoonspeaker i.p.v. via de oortjes.
Hoe kan ik dit veranderen zodat alles gewoon via de oortjes gaat.
Hoe kan ik dit veranderen zodat alles gewoon via de oortjes gaat.
Anoniem: 407157
Er zat corrosie in de USB poort waar door hij waarschijnlijk continu een signaaltje stuurde over verschillende pinnen.Anoniem: 407157 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:43:
[afbeelding]
Ik heb mijn telefoon zo`n 4 uur geleden van de lader gehaald maar mijn telefoon denkt dat hij nog steeds aan de netspanning zit.
Normaal staat er bij batterij status ontladen als hij niet op netspanning aangesloten zit en batterij wordt belast.
En als ik mijn telefoon uit zet gaat hij niet meer aan, ik krijg dan afwisselend een ladende batterij te zien en geel uitroep teken bord met een thermometer er naast.
Ik kan hem alleen aanzetten als ik hem weer op netspanning aansluit en daarna kan hij weer van de lader af.
Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen? Of heeft iemand dezelfde symptomen dan hoor ik het graag.
Ik heb het schoon gemaakt met alcohol en een tandenborstel.
Er was waarschijnlijk wat bier ingekomen zondag nacht, ik ga meteen zo'n leren sok bestellen.
Die heb ik er ook op. Werkt best fijn.
Ik zal het eens proberen.Anoniem: 226604 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:56:
[...]
Zoek eens op Jorte in de android market...
Imho de beste kalender app.
Elke keer als ik iemand bel hoor een om de 30 seconden ofzo 2 korte piepjes.
Zwaar irritant. Weet iemand wat dit is en hoe uit te schakelen?
instellingen --> oproepen --> belsinaal --> statustonen oproep -->verbindingstoon uitzettenYihaaa schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:45:
Elke keer als ik iemand bel hoor een om de 30 seconden ofzo 2 korte piepjes.
top! bedanktkenles schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:53:
[...]
instellingen --> oproepen --> belsinaal --> statustonen oproep -->verbindingstoon uitzetten
Heb je het al getest? Ik heb het ook aanstaan, maar ik heb geen last van piepjes. De verbindingstoon is het geluid dat je hoort bij het maken van een verbinding. Geen geluid dat je elke 30 sec hoort lijkt me.
Edit: Minutenteller zou het wel kunnen zijn.... zie in onderstaande post dat het alweer is aangepast
Edit: Minutenteller zou het wel kunnen zijn.... zie in onderstaande post dat het alweer is aangepast
[ Voor 24% gewijzigd door nadroJ op 06-08-2011 21:10 ]
Sowieso schrijf je zo!
Heb net een SII en vindt het een erg prettig toestel maar 1 ding gaat nogal lastig; iemand bellen.
Kost me nu tig stappen,
1. Contacten klikken
2. op zoekveld klikken
3. Na typen op de woordsuggestie klikken (want er wordt helaas niet meteen tijdens het typen gezocht)
4. De contactpersoon klikken
5. Het nummer klikken.
Kan dit korter?
Een vrij basic vraag en misschien kan ik het antwoord daarom ook niet vinden.
Op de HTC Hero die ik hiervoor had waren stap 3 en 5 niet nodig; zoeken gebeurde tijdens het typen en na het klikken van de contactpersoon werd meteen het voorkeursnummer gebeld.
Heb al wel snelkiesnummers aangemaakt maar daar kom je niet zover mee en je moet bovendien zelf onthouden wie onder welk nummer zit.
Kost me nu tig stappen,
1. Contacten klikken
2. op zoekveld klikken
3. Na typen op de woordsuggestie klikken (want er wordt helaas niet meteen tijdens het typen gezocht)
5. Het nummer klikken.
Kan dit korter?
Op de HTC Hero die ik hiervoor had waren stap 3 en 5 niet nodig; zoeken gebeurde tijdens het typen en na het klikken van de contactpersoon werd meteen het voorkeursnummer gebeld.
Heb al wel snelkiesnummers aangemaakt maar daar kom je niet zover mee en je moet bovendien zelf onthouden wie onder welk nummer zit.
Probeer eens de apps Go Dialer of Dialer One, die gaan je beter bevallen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Het makkelijkst is om voorkeursnummers in te stellen of mensen die je vaak belt als favorieten in te stellen, dan kan je ze ook makkelijker weervinden.Vliegvlug schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:33:
Heb net een SII en vindt het een erg prettig toestel maar 1 ding gaat nogal lastig; iemand bellen.
Kost me nu tig stappen,
1. Contacten klikken
2. op zoekveld klikken
5. Het nummer klikken.
Kan dit korter?
Je kunt ook gewoon via de 'telefoon'-knop naar je contact zoeken, daar hoef je het zoekveld niet te selecteren en hij zoekt meteen bij het intypen.Vliegvlug schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:33:
Kost me nu tig stappen,
Kan dit korter?
Bij jouw manier kun je trouwens nog een stap overslaan door op een contact naar rechts of links te 'sliden' om te bellen of een bericht te sturen.
Dat zijn de tips waar ik naar op zoek was!august66 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:08:
[...]
Je kunt ook gewoon via de 'telefoon'-knop naar je contact zoeken, daar hoef je het zoekveld niet te selecteren en hij zoekt meteen bij het intypen.
Bij jouw manier kun je trouwens nog een stap overslaan door op een contact naar rechts of links te 'sliden' om te bellen of een bericht te sturen.
'Sliden' had ik nog niet geprobeerd, wel dubbel klikken en ingedrukt houden.
Zoeken via het nummerieke gedeelte is ook een handig tip.
Helaas is dat net onhandig geimplementeerd, aangezien sliden daar niet werkt moet je het contact eerst selecteren en dan nog eens los op de 'bel' knop drukken.
Een gemiste kans waardoor er een onnodige stap in zit en het dus ook 4 stappen kost.
Weet iemand of voicedailing eigenlijk standaard ook mogelijk is?
Dat zoeken via voice werkt weet ik, maar ik zoek eigenlijk: klikken-spreken-bellen
Volgens mij wel. Druk twee keer kort op de home knop, dan krijg je het spraakgedeelte. Dan moet je volgens mij zeggen 'call <naam> <home/work/mobile>'.Vliegvlug schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 07:04:
[...]
Dat zijn de tips waar ik naar op zoek was!
Helaas is dat net onhandig geimplementeerd, aangezien sliden daar niet werkt moet je het contact eerst selecteren en dan nog eens los op de 'bel' knop drukken.
Een gemiste kans waardoor er een onnodige stap in zit en het dus ook 4 stappen kost.
Dat zoeken via voice werkt weet ik, maar ik zoek eigenlijk: klikken-spreken-bellen
In je contacten lijst over het contact dat je wil bellen van links naar rechts schuiven met je vinger.Vliegvlug schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:33:
Kost me nu tig stappen,
1. Contacten klikken
2. op zoekveld klikken
5. Het nummer klikken.
Kan dit korter?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Helaas moet je daarbij dan wel een 'Engelse' draai aan de naam van je contactpersoon geven, anders herkent-ie het niet. Naar verluidt komt Vlingo ooit met een Nederlandse update. Dat zal tzt zijn. De bron moet ik je schuldig blijven.gwystyl schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 08:01:
[...]
Volgens mij wel. Druk twee keer kort op de home knop, dan krijg je het spraakgedeelte. Dan moet je volgens mij zeggen 'call <naam> <home/work/mobile>'.
Beste mensen.
Als ik de S2 oplaad via USB met mijn laptop is hij gelijk verbonden met KIES, en kan je de S2 niet meer gebruiken.
Wil je dat niet dan kan je simpelweg gewoon op de startknop drukken en kan je gewoon de S2 gebruiken.
Maar wil je de S2 daarna toch weer met KIES verbinden is er dan ook een simpele manier (knop) om
je S2 met kies te verbinden, of moet je dan weer je USB kabel los maken en gelijk weer aankoppelen.
Als ik de S2 oplaad via USB met mijn laptop is hij gelijk verbonden met KIES, en kan je de S2 niet meer gebruiken.
Wil je dat niet dan kan je simpelweg gewoon op de startknop drukken en kan je gewoon de S2 gebruiken.
Maar wil je de S2 daarna toch weer met KIES verbinden is er dan ook een simpele manier (knop) om
je S2 met kies te verbinden, of moet je dan weer je USB kabel los maken en gelijk weer aankoppelen.
Anoniem: 105188
De KG firmwares kunnen suncen zonder dat dat MTP scherm constant in beeld blijft.jamanodo schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:34:
Beste mensen.
Heb van alles geprobeerd en een uur op internet gezocht, maar het lukt me niet om de S2 aan mijn Brother DCP-J515W Wifi printer te koppelen. Beide apparaten ondersteunen Wifi-Direct, maar als ik deze op beide inschakel, vinden de apparaten elkaar niet. Ik weet dat er apps zijn (bijv. PrinterShare) die de klus klaren, maar het zou toch ook gewoon rechtstreeks moeten kunnen?
Ik heb een duidelijke voor iedereen begrijpelijke vraag gesteld.Anoniem: 105188 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:50:
[...]
De KG firmwares kunnen suncen zonder dat dat MTP scherm constant in beeld blijft.
Ik krijg een moeilijk onbegrijpelijk antwoord terug.
Ik wil voorlopig mijn toestel zo origineel mogelijk houden, dus geen andere firmware erop zetten.
Oh was het een vraag? Ik zie anders geen vraagtekens en de zinsbouw is niet echt in de trend van een vraag.jamanodo schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:10:
[...]
Ik heb een duidelijke voor iedereen begrijpelijke vraag gesteld.
Ik krijg een moeilijk onbegrijpelijk antwoord terug.
Ik wil voorlopig mijn toestel zo origineel mogelijk houden, dus geen andere firmware erop zetten.
Maar blijkbaar begrijp je wat ik bedoel want je weet dat het gaat om een firmware. Als je zelf even je huiswerk doet dan weet je precies wat ik bedoel, zo niet dan is het antwoord: "nee".
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 07-08-2011 13:38 ]
Je kunt uit de context van die laatste zin opmaken dat het om een vraag gaat (ondanks het ontbreken van een "?").Anoniem: 105188 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:25:
[...]
Oh was het een vraag? Ik zie anders geen vraagtekens en de zinsbouw is niet echt in de trend van een vraag.
Maar blijkbaar begrijp je wat ik bedoel want je weet dat het gaat om een firmware. Als je zelf even je huiswerk doet dan weet je precies wat ik bedoel, zo niet dan is het antwoord: "nee".
Verder, als je dan toch zo kritisch bent: Wat bedoel je precies met "suncen"?
@jamanado: Voor het hernieuwd koppelen, trek ook ik de usb-stekker er een keer uit en stop deze er vervolgens weer in. Hernieuwd klikken op de knop "Sluit een apparaat aan" werkt (bij mij althans) niet. Verbinden en herkennen is soms problematisch (de ene keer wel en dan weer niet). Ook een keuze-optie "afsluiten als usb-verbinding wordt verwijderd" (of minimaliseren naar taakbalk), zou welkom zijn.
Wat ik tot nu toe over Kies heb gelezen en ook zelf heb ervaren, werkt deze software nog niet vlekkeloos en is naar mijn idee duidelijk nog niet "af". Wellicht dat er in de toekomst hopelijk nog een en ander wordt bijgeschaafd.
[ Voor 6% gewijzigd door WicKeD.El.GuPPo op 07-08-2011 15:44 . Reden: Op verzoek, typo's aangepast. Excuses hiervoor. ]
WTF, uber fail!WicKeD.El.GuPPo schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:59:
[...]
Afgezien dat er een komma in plaats van een punt staat er er in de laatste zin inderdaad geen vraagteken staat, kun je uit de context van die zin wel opmaken dat het om een vraag gaat.
Verder, als je dan toch zo kritisch bent: Wat bedoel je precies met "suncen"?
Maar goed dat was ook het antwoord. Alleen het probleem is dat hij waarschijnlijk een step-by-step guide verwacht of zelfs het liefst heeft dat ik even bij hem thuis langskom. Jammer genoeg werkt het niet zo, het antwoord is er en dan moet hij zelf maar even verder uitzoeken hoe of wat. Als het antwoord niet bevalt, dat kan, moet hij niet zo ondankbaar doen.
Zoals ik al zei is het in de KG reeks al verholpen. Gewoon kwestie van geduld.@jamando: Voor het hernieuwd koppelen, trek ook ik de usb-stekker er een keer uit en stop deze er vervolgens weer in. Hernieuwd klikken op de knop "Sluit een apparaat aan" werkt (bij mij althans) niet. Verbinden en herkennen is soms problematisch (de ene keer wel en dan weer niet). Ook een keuze-optie "afsluiten als usb-verbinding wordt verwijderd" (of minimaliseren naar taakbalk), zou welkom zijn.
Wat ik tot nu toe over Kies heb gelezen en ook zelf heb ervaren, werkt deze software nog niet vlekkeloos en is naar mijn idee duidelijk nog niet "af". Wellicht dat er in de toekomst hopelijk nog een en ander wordt bijgeschaafd.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 07-08-2011 15:13 ]
Ik heb zelf een van de homescreens gereserveerd voor favoriete contacten. Dan klik je daar op, en kun je gelijk die persoon bellen, mailen.Vliegvlug schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 07:04:
[...]
Dat zijn de tips waar ik naar op zoek was!
Hoe zet je een contact op een homescreen:
- houd je vinger op het homescreen waar je het contact wilt zetten;
- kies voor Sneltoetsen
- kies voor Contact
- selecteer vervolgens het gewenste contact en zet dat op de gewenste plaats op het homescreen.
Tip: als je dat contact van tevoren van een foto voorziet, is het helemaal af.
Samsung S23 Ultra 256GB
Ik zou graag automatisch een CC/BCC van een verstuurde e-mail naar een ander account dan mijn eigen account laten versturen, maar zie in Instellingen alleen de mogelijkheid om er 1 naar mijn eigen account te sturen.
Iemand hier een tip voor?
Iemand hier een tip voor?
Samsung S23 Ultra 256GB
Vooruit dan: "er er" moet "en er" zijn. Ik en ook jij zijn geen neerlandicus maar om bij een typefoutje zo'n reactie te geven, vind ik vrij puberaal.Anoniem: 105188 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:03:
[...]
WTF, uber fail!
[...]
Zoals ik al zei is het in de KG reeks al verholpen. Gewoon kwestie van geduld.
Met de KG fw-versie heb ik persoonlijk (en wellicht ook jamando) nog geen ervaring. Maar alsnog bedankt voor de info.
Het gaat mij eigenlijk eerder om de manier waarop ik op een zeer ondankbare manier wordt weggezet. Als er dan nog een wiseguy tussen moet komen die over 1 typo gaat zeuren terwijl hijzelf niet eens een fatsoenlijke zin kan opbouwen ("en er" klopt ook niet moet gewoon 1 er zijn plus dat er aan het begin en einde van de zin "staat" staat), dan ga ik er wat van zeggen.WicKeD.El.GuPPo schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:19:
[...]
Vooruit dan: "er er" moet "en er" zijn. Ik en ook jij zijn geen neerlandicus maar om bij een typefoutje zo'n reactie te geven, vind ik vrij puberaal.
Met de KG fw-versie heb ik persoonlijk (en wellicht ook jamando) nog geen ervaring. Maar alsnog bedankt voor de info.
Samfirmware heeft een release versie van KG5 XEU beschikbaar, ik gebruik die nu al een week ofzo en hij bevalt goed. Sowieso waren het alleen wat kleinere bugs die eruit gestreken moesten worden en dat is voor een groot deel gelukt. KG6 is een leaked development build en die kun je beter laten liggen.
Ik heb even de moeite genomen om de specs van jou printer te checken en ik kan Wifi-direct niet in het lijstje zien. WPS en AOSS worden wel ondersteunt, volgens de specs. Een blik in het lijst van gecertificeerde Wifi-direct apparaten leert ook dat jou printer geen certificering heeft, dus hoogstwaarschijnlijk ook geen Wifi-direct.iexip66 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 12:10:
Heb van alles geprobeerd en een uur op internet gezocht, maar het lukt me niet om de S2 aan mijn Brother DCP-J515W Wifi printer te koppelen. Beide apparaten ondersteunen Wifi-Direct, maar als ik deze op beide inschakel, vinden de apparaten elkaar niet. Ik weet dat er apps zijn (bijv. PrinterShare) die de klus klaren, maar het zou toch ook gewoon rechtstreeks moeten kunnen?
http://www.wi-fi.org/sear...ations%5B%5D=50&x=44&y=15
In de specs zie ik ook "FREE iPhone, iPad, Android app available" staan, dus is er blijkbaar een speciale app voor jou printer. Waar je die kan downloaden weet ik niet.
/edit:
Het zal wel deze zijn.
https://market.android.co...int&feature=search_result
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 07-08-2011 15:37 ]
Ik gebruik Launcher Pro maar heb een wallpaper probleem. De wallpapers die ik wil gebruiken op mijn home screen worden enorm opgeblazen terwijl ik ze in de juiste resolutie op de telefoon heb staan. Niemand anders die dit ook heeft ondervonden?
Google zegt dat het te verhelpen is door;
-Launcher Pro uitzetten in applicatie beheer
-In Touchwiz je achtergrond veranderen
-Launcher Pro weer aanzetten
Dat kan toch niet de bedoeling zijn...is Go Launcher een beter idee?
Google zegt dat het te verhelpen is door;
-Launcher Pro uitzetten in applicatie beheer
-In Touchwiz je achtergrond veranderen
-Launcher Pro weer aanzetten
Dat kan toch niet de bedoeling zijn...is Go Launcher een beter idee?
Iemand een idee wat hier het probleem kan zijn ?
Sinds een 4tal weken ben ik in het bezit van de galaxy s2. Tot nu toe heel tevreden van. Ik woon in belgie en aangesloten bij provider proximus. Ik ben net een week naar turkije geweest (bodrum) en had daar de ballen bereik. De netwerken die beschikbaar waren: Vodafone, Turkcell, Avea,... allemaal heb ik ermee proberen verbinden, telkens mislukte dit. Andere mensen uit het hotel, eveneens belgen, ook met proximus maar een andere gsm hadden wel bereik. Mijn vriendin, die aangesloten is bij Mobistar en in het bezit van een Iphone 3gs had ook perfecte ontvangst bij Turkcell.
1maal ben ik naar het centrum van bodrum getrokken en daar had ik voor een paar minuten 2bars ontvangst.
Dit kan toch niet normaal zijn ??? Je koopt een gsm van bijna 600 euro en hebt geen bal ontvangst in het buitenland ? Of is er een instelling niet correct ?
Sinds een 4tal weken ben ik in het bezit van de galaxy s2. Tot nu toe heel tevreden van. Ik woon in belgie en aangesloten bij provider proximus. Ik ben net een week naar turkije geweest (bodrum) en had daar de ballen bereik. De netwerken die beschikbaar waren: Vodafone, Turkcell, Avea,... allemaal heb ik ermee proberen verbinden, telkens mislukte dit. Andere mensen uit het hotel, eveneens belgen, ook met proximus maar een andere gsm hadden wel bereik. Mijn vriendin, die aangesloten is bij Mobistar en in het bezit van een Iphone 3gs had ook perfecte ontvangst bij Turkcell.
1maal ben ik naar het centrum van bodrum getrokken en daar had ik voor een paar minuten 2bars ontvangst.
Dit kan toch niet normaal zijn ??? Je koopt een gsm van bijna 600 euro en hebt geen bal ontvangst in het buitenland ? Of is er een instelling niet correct ?
Ik heb gister mijn SII later stuiteren vanaf een hoogte vanaf ongeveer 40 cm, nu zit er helemaal in de hoek (voorkant) een beschadiging om de kleine 'ring / huls' (zijkantje, ongeveer 3-4mm dik welke om het scherm loopt vanaf de voorkant). Nu vraag ik me af of ik deze 'ring / huls' kan vervangen? Iemand die hier iets meer over weet? Op google helaas niets kunnen vinden en ik irriteer me er mateloos aan (mede omdat het toestel net 2 weken oud is). Als ik het zo kan inschatten zou ik deze er af moeten kunnen klikken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd totdat ik zeker weet dat het kan 
Mijn lederen hoesje bracht helaas geen soulaas, omdat deze aan de bovenkant open is en het toestel net op die open bovenkant landde
Mijn lederen hoesje bracht helaas geen soulaas, omdat deze aan de bovenkant open is en het toestel net op die open bovenkant landde
[ Voor 10% gewijzigd door paradoXical op 07-08-2011 16:33 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
@KrisDC: Kiezen van netwerkoperator staat op automatisch?
Ik zou dan zelf naar een front cover galaxy s2 op google of Ebay zoeken
Ik kwam daar al wat dingen tegen.
Door iemand hier is de service manual al gepost. http://www.multiupload.com/KZIZRU1G6T
Ik zou die eens bekijken als het te doen is om te vervangen. zelf heb ik er nu een siliconen hoesje omheen. Misschien kun je daarmee de rand ook wel genoeg bedekken. mijn Htc Hero heeft door zoiets ook een deuk dus dat wilde ik niet weer
Ik kwam daar al wat dingen tegen.
Door iemand hier is de service manual al gepost. http://www.multiupload.com/KZIZRU1G6T
Ik zou die eens bekijken als het te doen is om te vervangen. zelf heb ik er nu een siliconen hoesje omheen. Misschien kun je daarmee de rand ook wel genoeg bedekken. mijn Htc Hero heeft door zoiets ook een deuk dus dat wilde ik niet weer
[ Voor 26% gewijzigd door thespeed op 07-08-2011 18:04 ]
Dat wordt een hele klus. Die "ring" is de houder van het scherm en dat zit helemaal aan elkaar geplakt. Het scherm, de digitizer (touch) en die houder zijn dus eigenlijk 1 geheel. Om die "ring" te vervangen moet je je hele scherm vervangen.paradoXical schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:32:
Ik heb gister mijn SII later stuiteren vanaf een hoogte vanaf ongeveer 40 cm, nu zit er helemaal in de hoek (voorkant) een beschadiging om de kleine 'ring / huls' (zijkantje, ongeveer 3-4mm dik welke om het scherm loopt vanaf de voorkant). Nu vraag ik me af of ik deze 'ring / huls' kan vervangen? Iemand die hier iets meer over weet? Op google helaas niets kunnen vinden en ik irriteer me er mateloos aan (mede omdat het toestel net 2 weken oud is). Als ik het zo kan inschatten zou ik deze er af moeten kunnen klikken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd totdat ik zeker weet dat het kan
WicKeD.El.GuPPo schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:33:
Ja staat op automatisch maar het netwerk dat hij koos werkte niet nadien heb ik manueel elk gevonden netwerk eens geprobeerd. Telkens zonder succes...WicKeD.El.GuPPo schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:33:
Wil je daar ook mobiel internet gebruiken of niet? Want anders helpt het misschien om naar gprs only over te schakelen, 3g/ hspa hebben een sterker signaal nodig, gprs heeft minder sterk signaal nodig.Rebbelx schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:55:
[...]
[...]
Ja staat op automatisch maar het netwerk dat hij koos werkte niet nadien heb ik manueel elk gevonden netwerk eens geprobeerd. Telkens zonder succes...
Instellingen>Draadloos en netwerk>scroll naar beneden>mobiele netwerken>netwerkmodus>GSM only
Mocht je daar mobiel (over het netwerk) internet willen gebruiken, dan is gprs langzamer(heel langzaam) internet, dus dan is dit misschien een wat minder fijne oplossing, maar voor alleen bellen doe ik dit altijd in het buitenland. Ook zou gprs minder accu gebruiken. Ik switch altijd daar naartoe als ik in het buitenland ga.
Ik heb een probleem,
Ben momenteel in het buitenland en ik wil een paar fotos en muziek van mijn SGS2 naar de computer verplaatsen.
Maar als ik dit wil doen herkent de computer mijn telefoon als een camera , ik heb dit ook op een andere computer geprobeert en die herkende hem ook als een camera.
Beide computers draaien op windows XP maar toen ik dit op een laptop met Vista probeerde herkende hij hem wel gewoon goed. Iemand enig idee waarom de 2 computers de sgs2 als een camera herkennen en hoe ik dit misschien kan fixen?
Ben momenteel in het buitenland en ik wil een paar fotos en muziek van mijn SGS2 naar de computer verplaatsen.
Maar als ik dit wil doen herkent de computer mijn telefoon als een camera , ik heb dit ook op een andere computer geprobeert en die herkende hem ook als een camera.
Beide computers draaien op windows XP maar toen ik dit op een laptop met Vista probeerde herkende hij hem wel gewoon goed. Iemand enig idee waarom de 2 computers de sgs2 als een camera herkennen en hoe ik dit misschien kan fixen?
Im notorious
Dat komt omdat je in MTP (Media Transfer Protocol) bent. Je kan bij mijn computer, in windows media player of via configuratie scherm naar die camera gaan en door de bestanden bladeren. Je kan ook in massa opslag modus gaan via Instellingen > Draadloos en netwerk > USB-Hulpprogramma'sThenotorious schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 21:08:
Ik heb een probleem,
@Thenotorious
Wat je kan doen is via Instellingen\Draadloos en Netwerk\USB-Hulpprogramma's de telefoon instellen op 'verbinden als massaopslag'. Als het goed is ziet de PC het ding dan als een soort van USB stick.
*edit* 1 minuutje te laat, wel leuk dat iemand dezelfde tip geeft
Wat je kan doen is via Instellingen\Draadloos en Netwerk\USB-Hulpprogramma's de telefoon instellen op 'verbinden als massaopslag'. Als het goed is ziet de PC het ding dan als een soort van USB stick.
*edit* 1 minuutje te laat, wel leuk dat iemand dezelfde tip geeft
[ Voor 14% gewijzigd door Kwak op 07-08-2011 21:16 ]
Heb precies hetzelfde als jou, ook een deuk in de chromen rand op de hoek, telefoon viel ook in hoesje op de grond maar precies met deze kant. Als je oplossing hebt gevonden hoor ik het graagparadoXical schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:32:
Zo te zien is het inderdaad 1 geheel.Razer schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:37:
[...]
Heb precies hetzelfde als jou, ook een deuk in de chromen rand op de hoek, telefoon viel ook in hoesje op de grond maar precies met deze kant. Als je oplossing hebt gevonden hoor ik het graag
Nog ff op Ebay gekeken en je kunt wel de digitizer met voorscherm daar krijgen.
Alleen dat loopt tegen de 90 a 100 euro aan.
http://shop.ebay.nl/?_fro..._sacat=See-All-Categories
Als je het echt lelijk vind kun je daar aan denken, maar vaak is het namaak en past het net niet helemaal perfect of er mist een logo (Zelf ondervonden met een Nokia N73, bijna niet te zien maar er zat wel verschil in)
Als je het van plan bent moet je daar wel op letten en je garantie zal daarbij wel vervallen.
Ik weet verder niet hoe makkelijk is het toestel te openen maar daarvoor moet je de service manual bekijken.
Als ik op 'opslag verbinden met pc' druk dan komt er te staan : 'USB is aangesloten. Verwijder de kabel.Anoniem: 105188 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 21:14:
[...]
Dat komt omdat je in MTP (Media Transfer Protocol) bent. Je kan bij mijn computer, in windows media player of via configuratie scherm naar die camera gaan en door de bestanden bladeren. Je kan ook in massa opslag modus gaan via Instellingen > Draadloos en netwerk > USB-Hulpprogramma's
Als ik de kabel verwijder en opnieuw druk staat er dat ik weer de kabel moet aansluiten
Im notorious
Ja dat is onduidelijk geformuleerd. Zo uit mijn hoofd weet ik mij te herinneren dat je eerst op 'opslag verbinden met pc' met drukken en dan de kabel in je USB moet stoppen. Dan werkt het wel.
Dan doe je dat toch, zo moeilijk is dat niet...Thenotorious schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:49:
[...]
Als ik op 'opslag verbinden met pc' druk dan komt er te staan : 'USB is aangesloten. Verwijder de kabel.
Als ik de kabel verwijder en opnieuw druk staat er dat ik weer de kabel moet aansluiten
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 08-08-2011 12:30 ]
Het is een misvatting dat deze rand van chroom is, het is kunstof. Wat ik nu gedaan heb ik een kleine schroevendraaier met een glasvlam goed vewarmd, vervolgens heb ik de kleine rand zeer voorzichtig warmgestookt en het ik het geheel wat terug kunnen duwen zodat de ergste deuk eruit is. Ik zit nu nog met een klein gat (beschadiging). Deze ga ik opvullen met hars, polijsten, en vervolgens beetje lak erover, uiteindelijk zal er heus nog wel iets van te zien zijn maar als het goed is heb ik zo de ergste beschadiging weggewerktRazer schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 09:37:
[...]
Heb precies hetzelfde als jou, ook een deuk in de chromen rand op de hoek, telefoon viel ook in hoesje op de grond maar precies met deze kant. Als je oplossing hebt gevonden hoor ik het graag
Kijk svp goed uit mocht je dit zelf willen proberen, aangezien een barst in je scherm (warmte) niet ondenkbaar is, raak het scherm zelf niet aan.
[ Voor 8% gewijzigd door paradoXical op 08-08-2011 12:46 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Kun je hem niet terug wippen met een klein dun naaldje wanneer je hem iets verhit?
Misschien een idee. Dat deed ik eerder weleens met pingpong ballen.
Ik geeft totaal geen garantie als het werkt maar ik denk een beetje mee
Ik zou idd goed met het verhitten oppassen, vaak verhit je hem te lang.
Misschien een idee. Dat deed ik eerder weleens met pingpong ballen.
Ik geeft totaal geen garantie als het werkt maar ik denk een beetje mee
Ik zou idd goed met het verhitten oppassen, vaak verhit je hem te lang.
[ Voor 13% gewijzigd door thespeed op 08-08-2011 12:58 ]
Vliegvlug schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 07:04:
[...]
Grappig, die functie had ik inderdaad nog niet gevonden.gwystyl schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 08:01:
[...]
Volgens mij wel. Druk twee keer kort op de home knop, dan krijg je het spraakgedeelte. Dan moet je volgens mij zeggen 'call <naam> <home/work/mobile>'.
Hmm, dat is dan weer jammer.august66 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:43:
[...]
Helaas moet je daarbij dan wel een 'Engelse' draai aan de naam van je contactpersoon geven, anders herkent-ie het niet. Naar verluidt komt Vlingo ooit met een Nederlandse update. Dat zal tzt zijn. De bron moet ik je schuldig blijven.
Maar eens zoeken naar een voice dial app die wel met Nederlands om kan gaan.
Denk dat ik dat ook maar ga doen, is verreweg de snelste manier van bellen en met 15 contacten per screen kom ik een heel eind.wvexeltweakers schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:04:
[...]
Ik heb zelf een van de homescreens gereserveerd voor favoriete contacten. Dan klik je daar op, en kun je gelijk die persoon bellen, mailen.
[...]
Ik heb hem op gsm only eveneens geprobeerd en dit gaf hetzelfde resultaat...geen bereikiklucas schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 21:02:
[...]
Wil je daar ook mobiel internet gebruiken of niet? Want anders helpt het misschien om naar gprs only over te schakelen, 3g/ hspa hebben een sterker signaal nodig, gprs heeft minder sterk signaal nodig.
Instellingen>Draadloos en netwerk>scroll naar beneden>mobiele netwerken>netwerkmodus>GSM only
Mocht je daar mobiel (over het netwerk) internet willen gebruiken, dan is gprs langzamer(heel langzaam) internet, dus dan is dit misschien een wat minder fijne oplossing, maar voor alleen bellen doe ik dit altijd in het buitenland. Ook zou gprs minder accu gebruiken. Ik switch altijd daar naartoe als ik in het buitenland ga.
Anoniem: 274613
maar waarom moet je iedere keer vvia de instellingen gaan naar massaopslag?Anoniem: 105188 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:29:
[...]
Dan doe je dat toch, zo moeilijk is dat niet...Als je massa opslag aanzet mag je toestel geen andere USB verbinding hebben vandaar dat hij wil dat je de kabel eruit haalt. Zodra je het aanzet en je drukt die kabel erin, werkt het.
kan ik neit ergens instellen dat ik gewoon de kabel erin kan doen en klaar?
Ik heb op dit moment echt even de neiging om RTFM te roepen maar goed.... Als je USB debuging aanzet dan kan dat. Bij de i9000 (Galaxy S) had je nog de optie om een menutje te laten op komen of permanent iets te laten doen maar dat hebben ze blijkbaar afgeschaft. Waarom dat is moet je maar aan Samsung vragen.Anoniem: 274613 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:56:
[...]
maar waarom moet je iedere keer vvia de instellingen gaan naar massaopslag?
kan ik neit ergens instellen dat ik gewoon de kabel erin kan doen en klaar?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 08-08-2011 14:24 ]
Ik probeer de stock TWlauncher voor het eerst sinds een paar dagen en nu valt me op dat de onderste icoontjes niet altijd even goed reageren op aanrakingen. Vooral als je het scherm net unlocked lijken de toetsen soms niet te reageren op lichte aanrakingen.
Een multitouch app uit de market reageert bij iedere lichte aanraking en het lijkt dus echt aan de launcher te liggen. Heel vervelend omdat je dan soms meerdere keren op een icoontje moet drukken.
Meer mensen dit opgevallen? Ik draai stock KE7 niet geroot.
Een multitouch app uit de market reageert bij iedere lichte aanraking en het lijkt dus echt aan de launcher te liggen. Heel vervelend omdat je dan soms meerdere keren op een icoontje moet drukken.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Hier geen vertraging. Komt misschien omdat ik TW 4.5 draaiBillSpaarbank schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:35:
Ik probeer de stock TWlauncher voor het eerst sinds een paar dagen en nu valt me op dat de onderste icoontjes niet altijd even goed reageren op aanrakingen. Vooral als je het scherm net unlocked lijken de toetsen soms niet te reageren op lichte aanrakingen.
Chat met andere mensen vanaf je telefoon...august66 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:29:
Ik heb al een aantal keer gezien dat Android 2.3.4. zeer binnenkort voor de GSII verschijnt en dat we daarmee video chat via Google Talk krijgen. Ik kan nu die functie nu echter ook al (deels?) gebruiken: tussen mijn pc en mijn telefoon werkt het prima (pc heeft geen cam, maar de GSII verzendt wel beeld naar de pc. Wat is de toevoeging dan van 2.3.4 op dat punt? Video chat tussen twee toestellen?
Het is geen vertraging. Hij reageert gewoon helemaal niet op sommige aanrakingenbusinka19 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:51:
[...]
Hier geen vertraging. Komt misschien omdat ik TW 4.5 draai
Bij LauncherPro heb ik er ook geen last van.
[ Voor 8% gewijzigd door BillSpaarbank op 08-08-2011 16:14 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Hmm, sorry dan weet ik het ook niet precies:S Mijn kennis komt ook niet veel verder dan dat. Misschien dat iemand anders je hier verder mee kan helpen:(Rebbelx schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:47:
[...]
Ik heb hem op gsm only eveneens geprobeerd en dit gaf hetzelfde resultaat...geen bereik
Succes!
Heb sinds vandaag ook de Samsung Galaxy S2, en bevalt tot nu toe goed. Valt me wel op dat het scherm als een malle de batterij opzuigt, tot nu toe 7 uur en 33min aan, en 60% daarvan is met het scherm aan. Benieuwd hoelang ik het ga volhouden.
Heb nu al ruim 60mb verstoken, maar zal wel zijn omdat ik het pas nieuw heb en er graag mee speel, maar zag ook dat Gmail al mijn emailtjes (vanaf 2009!!!) heeft gedownload naar mn mobiel. Zit nu met over de 300 mailtjes in mn inbox, en hoe ik die soepel wegkrijg weet ik tot op heden niet. Zal nog eens verder googlen hoe dat zit.
Qua dataverbruik kan ik op Vodafone site nog niets zien, maar schakel altijd op wifi als ik thuis ben.
Heb nu al ruim 60mb verstoken, maar zal wel zijn omdat ik het pas nieuw heb en er graag mee speel, maar zag ook dat Gmail al mijn emailtjes (vanaf 2009!!!) heeft gedownload naar mn mobiel. Zit nu met over de 300 mailtjes in mn inbox, en hoe ik die soepel wegkrijg weet ik tot op heden niet. Zal nog eens verder googlen hoe dat zit.
Qua dataverbruik kan ik op Vodafone site nog niets zien, maar schakel altijd op wifi als ik thuis ben.
[ Voor 8% gewijzigd door ninc op 08-08-2011 16:55 ]
Hoe zag je dat? Je scrollde naar beneden en de lijst mailtjes hield maar niet op?ninc schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:53:
[...] zag ook dat Gmail al mijn emailtjes (vanaf 2009!!!) heeft gedownload naar mn mobiel.
Je telefoon haalt ze standaard (pas) op zodra je scrollt.. dus als je niet scrollt, haalt-ie ze ook niet op.
Als je het doet via Exchange met de Samsung e-mail app uiteraard wél. Althans, dat is hier wel zoaugust66 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:45:
Hoe zag je dat? Je scrollde naar beneden en de lijst mailtjes hield maar niet op?
Je telefoon haalt ze standaard (pas) op zodra je scrollt.. dus als je niet scrollt, haalt-ie ze ook niet op.
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 08-08-2011 17:48 ]
Nickname does not reflect reality
Ze waren al gedownload, ze waren meteen zichtbaar. Bij hotmail moet je vragen of je oudere mails wilt zien, maar gmail had ze allemaal meteen.august66 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:45:
[...]
Hoe zag je dat? Je scrollde naar beneden en de lijst mailtjes hield maar niet op?
Nu es kijken hoe ik Kies op win7 aan de praat kan krijgen:D
Gewoon installeren (Win7, 64bit) en het werkt.Nu es kijken hoe ik Kies op win7 aan de praat kan krijgen:D
LPEspecial
Ja, heb het net gedownload van de site en het werkt. Wordt het niet eens tijd voor die nieuwe update van android waar al een tijdje over gesproken is?LPEspecial schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 18:01:
[...]
Gewoon installeren (Win7, 64bit) en het werkt.
Anoniem: 413345
Wilde vanmiddag een firmware update doen en dat is helemaal mis gegaan vrees ik. Ik heb nog wel een backup kunnen maken met kies maar tijdens de firmware upgrade bleef de installatie hangen op 1%. Na een uur nog steeds 1% en bleek kies te zijn vastgelopen. Noodrecovery lukt ook niet want de telefoon wordt niet meer herkent lijkt het wel. Ik krijg het toestel ook niet meer opgestart. Vrees dat ik hem op moet sturen of heeft iemand van jullie nog een ideetje?
Wat krijg je op het scherm te zien als je hem aanzet?Anoniem: 413345 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:02:
Wilde vanmiddag een firmware update doen en dat is helemaal mis gegaan vrees ik. Ik heb nog wel een backup kunnen maken met kies maar tijdens de firmware upgrade bleef de installatie hangen op 1%. Na een uur nog steeds 1% en bleek kies te zijn vastgelopen. Noodrecovery lukt ook niet want de telefoon wordt niet meer herkent lijkt het wel. Ik krijg het toestel ook niet meer opgestart. Vrees dat ik hem op moet sturen of heeft iemand van jullie nog een ideetje?
Anoniem: 413345
Ik krijg een symbool van een telefoontje te zien en een symbool van een pc met daartussenin een stippellintje. En in dat stippelijntje een driehoek met een uitroepteken.
Hmzz vreemd, Kies zou toch echt de recovery mode met herkennen. Download even Odin en de juiste Firmware. Je kan dan met download mode (volume down + home + aan/uit knoppen ingedrukt houden als telefoon uit is) via Odin de software herstellen.Anoniem: 413345 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:22:
Ik krijg een symbool van een telefoontje te zien en een symbool van een pc met daartussenin een stippellintje. En in dat stippelijntje een driehoek met een uitroepteken.
Vanaf samfirmware.com kun je de benodigde tools en bestanden downloaden.
Je vergeet te zeggen dat je dan je garantie verliest, en dat er nog geen zekerheid is of je met een jig echt alle sporen kan wissen...Anoniem: 105188 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:33:
[...]
Hmzz vreemd, Kies zou toch echt de recovery mode met herkennen. Download even Odin en de juiste Firmware. Je kan dan met download mode (volume down + home + aan/uit knoppen ingedrukt houden als telefoon uit is) via Odin de software herstellen.
Vanaf samfirmware.com kun je de benodigde tools en bestanden downloaden.
Nee als je officiele firmware erop zet dan is er niks aan de hand.iklucas schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:41:
[...]
Je vergeet te zeggen dat je dan je garantie verliest, en dat er nog geen zekerheid is of je met een jig echt alle sporen kan wissen...
Ik had gehoord dat er een app is die bijhoud hoeveel data (mb's) je verbruikt... Weet iemand de naam van deze app? Kan hem zelf niet vinden namelijk.
Ik ben sinds vandaag in bezit van een Galaxy SII. Dus het eerste wat ik wil doen is een firmware update doen via KIES.
Kies installeren en hij herkent mijn telefoon zonder al te veel problemen.
Update zoeken en downloaden werkt.
Firmware upgrade naar me telefoon start niet, na verloop van tijd ( 30 sec +/- ) krijg ik een melding dat ik me telefoon opnieuw moet opstarten dmv de batterij te verwijderen. En daarna nogmaals proberen.
Helaas nogmaals proberen werkt ook niet
De installatie draait vanaf een VM op up-to-date windows vista.
iemand een idee?
Firmware upgrade naar me telefoon start niet, na verloop van tijd ( 30 sec +/- ) krijg ik een melding dat ik me telefoon opnieuw moet opstarten dmv de batterij te verwijderen. En daarna nogmaals proberen.
Helaas nogmaals proberen werkt ook niet
iemand een idee?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Heb je geen computer waarop je het niet vanuit een zonder VM kunt proberen?LuCarD schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:15:
Helaas nogmaals proberen werkt ook niet![]()
iemand een idee?
Samsung S23 Ultra 256GB
Na die reboot, gaat de USB van je toestel in een andere modus dus worden ook andere drivers geinstaleert. Je moet die nieuwe device ook weer opnieuw forwarden naar de VM.LuCarD schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:15:
Ik ben sinds vandaag in bezit van een Galaxy SII. Dus het eerste wat ik wil doen is een firmware update doen via KIES.
Helaas nogmaals proberen werkt ook niet![]()
iemand een idee?
Hij ziet hem gelijk, ik krijg geen popup van VMWare of de device wil door linken naar Windows. Deze vraag kreeg ik alleen de eerste keer en toen heb ik aangegeven dat hij altijd naar windows moet gaan.Anoniem: 105188 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:32:
[...]
Na die reboot, gaat de USB van je toestel in een andere modus dus worden ook andere drivers geinstaleert. Je moet die nieuwe device ook weer opnieuw forwarden naar de VM.
De computer van me vriendin, maar die is op dit moment niet beschikbaar.... ( en het is een windows XP )wvexeltweakers schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:27:
[...]
Heb je geen computer waarop je het niet vanuit een zonder VM kunt proberen?
[ Voor 24% gewijzigd door LuCarD op 08-08-2011 22:36 ]
Vanmiddag 600 mb aan foto's en video's kwijt geraakt. Foto's stonden op intern geheugen en wilde deze overzetten naar mn sd kaart. Dus ik met kabel via de computer, naar verkenner en 2 foto mapjes geknipt, naar de juiste map op sd kaart en plakken maar.. 1 sec later stonden wel de twee mappen netjes geplakt, maar niet de inhoud. Vervolgens de foto's nergens meer te bekennen, niet in de twee mappen en ook niet meer in bron mapje.
Heb via 4 recovery progs tevergeefs geprobeerd de foto's te vinden. Baal als een stekker.... Hebben meer mensen zoiets meegemaakt of heeft er iemand tips om ze terug te vinden?
Heb via 4 recovery progs tevergeefs geprobeerd de foto's te vinden. Baal als een stekker.... Hebben meer mensen zoiets meegemaakt of heeft er iemand tips om ze terug te vinden?
Wouser schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:28:
Ik had gehoord dat er een app is die bijhoud hoeveel data (mb's) je verbruikt... Weet iemand de naam van deze app? Kan hem zelf niet vinden namelijk.
Er is net een nieuwe uit: My data ManagerPolster schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:31:
^ Er zijn verschillende. 2 bekende zijn Watchdog 3G en Droidstats.
Ziet er wel goed uit..
Die is er al maanden. Verder wel okay app ja.
Nickname does not reflect reality
Ja de MTP modus is blijkbaar nogal buggy. Voor bulk transfers kun je beter de massa opslag mode gebruiken.Phoenixx2000 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:38:
Vanmiddag 600 mb aan foto's en video's kwijt geraakt. Foto's stonden op intern geheugen en wilde deze overzetten naar mn sd kaart. Dus ik met kabel via de computer, naar verkenner en 2 foto mapjes geknipt, naar de juiste map op sd kaart en plakken maar.. 1 sec later stonden wel de twee mappen netjes geplakt, maar niet de inhoud. Vervolgens de foto's nergens meer te bekennen, niet in de twee mappen en ook niet meer in bron mapje.
In dat geval bedoelde ik te zeggen: ik heb net een voor mij nieuwe app ontdektBrad Pitt schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:10:
[...]
Die is er al maanden. Verder wel okay app ja.
Wat ik overigens het grote voordeel van Watchdog vind is dat je een widget hebt voor je dag verbruik. Ik heb een Vodafone dagbundel van 35Mb in het buitenland. Met Watchdog kan ik op mijn homepage een widget plaatsen van dit dag verbruik. Met andere datacounters ben ik dit nog niet tegen gekomen, vaak tellen ze allen het maandverbruik in hun widget.Occy74 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:07:
[...]
[...]
Er is net een nieuwe uit: My data Manager
Ziet er wel goed uit..
Ja, ten alle tijden, voor belangrijke data, altijd "kopieeren" en nooit "knippen".
Je kan je data achteraf weggooien als de kopieslag klaar is. Tijdens een "knip en plak" actie, kunnen altijd dingen mis gaan
Je hebt gelijk. Ik dacht dat het bestand pas werd weggehaald (of, zo zou dat moeten zijn) op het moment dat het gekopieerd was. Maar ik moet hiermee (met foto's) gewoon geen risico nemen...Dwazer schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:38:
[...]
Ja, ten alle tijden, voor belangrijke data, altijd "kopieeren" en nooit "knippen".
Je kan je data achteraf weggooien als de kopieslag klaar is. Tijdens een "knip en plak" actie, kunnen altijd dingen mis gaan
Vind het alleen bizar dat het gewoon weg is... En met recovery progs kan je niet het geheugen van de telefoon scannen, alleen een sd card.
Je kan ook zoeken op de market naar "radioopt".Wouser schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:28:
Dit is dan een widget... Deze gebruik ik en ook mijn vrouw vind hem heel handig.
Door te klikken op de widget zie je het verbruik per app.
Edit: Ohw, en er zit ook een taskkiller in (die ik zelf nooit gebruik)
[ Voor 6% gewijzigd door BooYooToo op 09-08-2011 09:53 . Reden: Taskkiller ]
Ik heb het nu geprobeerd op me werk, maar daar krijg ik een andere melding:LuCarD schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:35:
[...]
Hij ziet hem gelijk, ik krijg geen popup van VMWare of de device wil door linken naar Windows. Deze vraag kreeg ik alleen de eerste keer en toen heb ik aangegeven dat hij altijd naar windows moet gaan.
[...]
De computer van me vriendin, maar die is op dit moment niet beschikbaar.... ( en het is een windows XP )
kies cannot access the model information server

[ Voor 10% gewijzigd door LuCarD op 09-08-2011 10:07 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.
Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.
Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.
Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.