Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.363 views

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 09:02:
[...]

Doet hij helemaal niets als je spraakherkenning gebruikt, of hoort hij onjuiste invoer?
Als ik bij Google Navigatie (staat onder Appliaties, de blauwe pijl) een adres inspreek, gaan de meeste adressen perfect. Alleen als ik mijn huisadres inspreek krijg ik tussen de voorstellen van Google ''binnen bij bouwval''! :9~

Misschien kun je eens proberen wat hij doet bij jou als je iets inspreekt bij deze navigatie app...

En herkenning van spraak kan goed werken, maar is zeker niet perfect. Zal afhangen van je stem, omgevevingsgeluid, hoe duidelijk / hard je spreekt.
Hij doet het gewoon helemaal niet, hij 'hoort' niets. Als ik iets in wil spreken is er geen sprake van onjuiste invoer maar is er gewoon helemaal niets, dit geldt voor Google Maps, spraakopdracht, spraakrecorder etc., maar vreemd genoeg niet voor bellen, dus aan de microfoon kan het eigenlijk niet liggen.

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
sonsan schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:43:
[...]

Was/is inderdaad een actie van The Phone House en niet van Vodafone. Maar ja, wat moet je met 32GB als de S2 daar toch niks op kan installeren? Als ik kies voor extern geheugen wordt het extra interne geheugen gebruikt.
Ah duidelijk, ik heb hem gewoon online besteld. Kom dus helaas niet in aamerking. Maar heb zelf een 16gb kaartje. Goed genoeg, en inderdaad erg jammer dat je je apps daar niet op kan zetten.

Verwijderd

sonsan schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:43:
[...]

Was/is inderdaad een actie van The Phone House en niet van Vodafone. Maar ja, wat moet je met 32GB als de S2 daar toch niks op kan installeren? Als ik kies voor extern geheugen wordt het extra interne geheugen gebruikt.
Wat dacht je van een shitload aan muziek, filmpjes en foto's?
En dit zonder dat je de locatie voor je apps hoeft te gebruiken.
Daarnaast kan je voor verschillende apps (e.g. google maps) volgens mij zelf ook de cache-locatie opgeven. Die zou je dan ook de 32G kunnen gooien.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 13:00 ]

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:59:
[...]

Wat dacht je van een shitload aan muziek, filmpjes en foto's?
En dit zonder dat je de locatie voor je apps hoeft te gebruiken.
Daarnaast kan je voor verschillende apps (e.g. google maps) volgens mij zelf ook de cache-locatie opgeven. Die zou je dan ook de 32G kunnen gooien.
Ja, klopt maar ik gebruik graag het externe geheugen om zoveel mogelijk het interne te ontlasten. Foto's gemaakt met de camera komen toch ook op het interne geheugen?

Verwijderd

sonsan schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 13:50:
[...]

Ja, klopt maar ik gebruik graag het externe geheugen om zoveel mogelijk het interne te ontlasten. Foto's gemaakt met de camera komen toch ook op het interne geheugen?
Je kunt instellen dat ze op de SD kaart komen. Idem voor films.

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Mijn telefoon is binnen.
Heb nummerbehoud aangevraagd ( van prepaid vodafone naar t-mobile abbo ) maar nu krijg ik een Micro-simkaart binnen met een ander nummer.

Maar slikt de galaxy S2 wel eens micro-sims?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:28:
[...]

Je kunt instellen dat ze op de SD kaart komen. Idem voor films.
Hoe dan, ze komen bij mij op de extra intern geheugen.

Verwijderd

Daywalk3r schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:45:
Mijn telefoon is binnen.
Heb nummerbehoud aangevraagd ( van prepaid vodafone naar t-mobile abbo ) maar nu krijg ik een Micro-simkaart binnen met een ander nummer.

Maar slikt de galaxy S2 wel eens micro-sims?
Zit een plastic houdertje bij waarmee je hem kan omtoveren tot normale sim.

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:52:
[...]

Zit een plastic houdertje bij waarmee je hem kan omtoveren tot normale sim.
Ah thnx :D

Even ander vraagje.

Het heeft er niet echt mee te maken maar zal mijn nummer overgezet worden of zijn op deze simkaart? Er staat een ander nummer op maar da's geloof ik altijd zo.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:40
Is de SGS II voor een niet tweaker ook nog prima te gebruiken?

Ik zou wel kunnen tweaken (andere roms etc) maar heb daar geen zin in. Batterijduur out-of-the-box schijnt nogal te verschillen. Kom van jaren Nokia en twijfel of ik op de Android bandwagon moet stappen... voor m'n gevoel moet je veel tweaken om het echt goed te krijgen (mogelijk zit ernaast).

Sowieso schrijf je zo!

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-10 21:44

bas.kb

BI'er :P

nadroJ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:54:
Is de SGS II voor een niet tweaker ook nog prima te gebruiken?

Ik zou wel kunnen tweaken (andere roms etc) maar heb daar geen zin in. Batterijduur out-of-the-box schijnt nogal te verschillen. Kom van jaren Nokia en twijfel of ik op de Android bandwagon moet stappen... voor m'n gevoel moet je veel tweaken om het echt goed te krijgen (mogelijk zit ernaast).
Ik heb zelf jaren gezworen bij Nokia. Maar de overstap van de Nokia E71 naar Galaxy SII is een verademing. Het toestel is OOTB prima te hanteren en zeer gebruiksvriendelijk. Je hoort op internet her en der wel wat mensen klagen over de batterijduur en kwaaltjes in de camera, maar ikzelf heb hier persoonlijk geen last van. Je moet de batterij wel elke nacht opladen en bij voorkeur ook op je werkplek aan de USB hangen. Schaf een autolader aan, en je hebt altijd een opgeladen batterij.

Ik heb zelf minimaal getweakt (geen root, geen roms) maar wel allerlei apps om de boel wat meer naar mijn smaak in te richten. Maarja, dat is absoluut niet noodzakelijk. Ik vind het persoonlijk wel leuk om een beetje te sleutelen aan de user interface, etc.

Ik zeg, doen! :P :)

[ Voor 3% gewijzigd door bas.kb op 22-07-2011 15:08 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:47
sonsan schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 14:49:
Hoe dan, ze komen bij mij op de extra intern geheugen.
Gewoon kijken bij de settings van de camera applicatie. Had je die állemaal al doorgelopen ja?

Nickname does not reflect reality

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Wordt er gek van als Google mij niet met zulke simpele vragen kan helpen! :( zal wel aan mijn formulering liggen.

- kan je in TW tekst onder iconen weghalen?
- kan in op TW home screens apps swappen, zoals in iPhone bijv.?

tnx

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-10 14:37
businka19 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:09:
Wordt er gek van als Google mij niet met zulke simpele vragen kan helpen! :( zal wel aan mijn formulering liggen.

tnx
- Volgens mij niet
- Ja, naar het applicatieoverzicht gaan, dan op de menuknop drukken en dan op wijzigen drukken, dan kun je de iconen onderaan veranderen. (Dat bedoelde je toch?)

• Brad Pitt
businka19 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:09:

Niet zonder gebruik te maken van een custom Launcher / app. Of via Touchwiz 4.5 kan dat ook bijv.
Die snap ik niet? Twee apps van plaats laten wisselen bedoel je?

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 22-07-2011 15:14 ]

• businka19
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:12:
[...]
Die snap ik niet? Twee apps van plaats laten wisselen bedoel je?
Exactly. Nu als ik de apps order op home screen wil aanpassen dan moet ik eerst app verwijderen, andere app verplaatsen en op de lege plek weer de eerste app toevoegen, moet makkelijker kunnen lijkt me

[ Voor 8% gewijzigd door businka19 op 22-07-2011 15:15 ]

• Brad Pitt
businka19 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:14:
Exactly. Nu als ik de apps order op home screen wil aanpassen dan moet ik eerst app verwijderen, andere app verplaatsen en op de lege plek weer de eerste app toevoegen, moet makkelijker kunnen lijkt me
Heb dat in nog geen enkele Launcher gezien moet ik eerlijk zeggen. Van iOS weet ik niets, dus niet gezien :)

• businka19
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:16:
[...]

Heb dat in nog geen enkele Launcher gezien moet ik eerlijk zeggen. Van iOS weet ik niets, dus niet gezien :)
Dan zal het wel iOS eigen zijn, had Samsung dat niet van Apple kunnen jatten ipv. vormgeving?;)

Vind TW verder prima voldoen maar deze 2 dingen storen mij wel enigszins. Zal nog blik werpen op TW 4.5

[ Voor 3% gewijzigd door businka19 op 22-07-2011 15:22 ]

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:08

kronolith

[EDIT]

Allejezus, wat is dit ding.snel haha!

• Brad Pitt
kronolith schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:54:
Moet je er eens een custom Rom op zetten! Is 'ie nog véél sneller! (not ;) )

• businka19
Brad Pitt schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:56:
[...]

Moet je er eens een custom Rom op zetten! Is 'ie nog véél sneller! (not ;) )
hehe, a classic "not"-joke. toch is Lite'ning 3.0 exact 2 keer zo snel als 1.5 hoor :P

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01
businka19 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:31:
[...]

hehe, a classic "not"-joke. toch is Lite'ning 3.0 exact 2 keer zo snel als 1.5 hoor :P
En er zitten ook 2x zoveel bugs in?

Home Assistant configuratie

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:52
Hoe zit dat eigenlijk met die firmwares, ik krijg via Kies KE7 als de nieuwte voorgeschoteld, maar op XDA circuleren er al veel nieuwere... Wanneer krijgen we die via Kies? Of kan ik die manueel installeren zonder te hoeven rooten en dergelijke?

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 10:09
phobosdeimos schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:59:
Hoe zit dat eigenlijk met die firmwares, ik krijg via Kies KE7 als de nieuwte voorgeschoteld, maar op XDA circuleren er al veel nieuwere... Wanneer krijgen we die via Kies? Of kan ik die manueel installeren zonder te hoeven rooten en dergelijke?
Unbranded toestellen (dus zonder apps voor geïnstalleerd door de provider) hebben als het goed is KF3. De nieuwere updates kan je -geloof ik- niet installeren zonder root als ze nog niet officieel uit zijn.

• nadroJ
bas.kb schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:07:
[...]

Ik heb zelf jaren gezworen bij Nokia. Maar de overstap van de Nokia E71 naar Galaxy SII is een verademing. Het toestel is OOTB prima te hanteren en zeer gebruiksvriendelijk. Je hoort op internet her en der wel wat mensen klagen over de batterijduur en kwaaltjes in de camera, maar ikzelf heb hier persoonlijk geen last van. Je moet de batterij wel elke nacht opladen en bij voorkeur ook op je werkplek aan de USB hangen. Schaf een autolader aan, en je hebt altijd een opgeladen batterij.

Ik heb zelf minimaal getweakt (geen root, geen roms) maar wel allerlei apps om de boel wat meer naar mijn smaak in te richten. Maarja, dat is absoluut niet noodzakelijk. Ik vind het persoonlijk wel leuk om een beetje te sleutelen aan de user interface, etc.

Ik zeg, doen! :P :)
Thanks voor je reply. Batterijduur is m'n grootste zorg. Elke nacht opladen vind ik echt het uiterste. Overdag opladen wil ik niet aan eigenlijk, maar kan wel. Mijn nieuwe tel moet het toch wel 1 dag kunnen redden. Verder is een beetje pimpen wel leuk natuurlijk.

Sowieso schrijf je zo!

Verwijderd

nadroJ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:27:
[...]

Thanks voor je reply. Batterijduur is m'n grootste zorg. Elke nacht opladen vind ik echt het uiterste. Overdag opladen wil ik niet aan eigenlijk, maar kan wel. Mijn nieuwe tel moet het toch wel 1 dag kunnen redden. Verder is een beetje pimpen wel leuk natuurlijk.
Mijn advies: kijk eens op de Accesoires voor de Samsung Galaxy SII pagina. Daar staan voldoende oplossingen om nooit zonder prik te zitten overdag.

Verwijderd

nadroJ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:27:
[...]

Ik haal als ik de telefoon niet erg veel gebruik met gemak 2 dagen, dat is met whatsapp facebook gmail viber etc. synchronisatie aan.

Als ik hem goed gebruik haal ik met gemak een dag, maar leg ik hem toch avonds aan de oplader, omdat ie anders de volgende dag leeg zou raken.

Dus elke avond aan de oplader moet makkelijk kunnen, als je niet 4 a 5 uur per dag filmpjes kijkt etc.

• nadroJ
Okido, dat lijkt me goed te doen inderdaad. Ik zal 'm via Vodafone online bestellen (nog even snel verlengen). Als er Vodafone ware opstaat, jammer dan.

Sowieso schrijf je zo!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:11
nadroJ schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:27:
Okido, dat lijkt me goed te doen inderdaad. Ik zal 'm via Vodafone online bestellen (nog even snel verlengen). Als er Vodafone ware opstaat, jammer dan.
Je kunt ook gewoon bij één van de vele resellers verlengen (gsmweb, gsmwijzer, studentenmobiel, etc.). Vaak dezelfde aanbieding en dan zeker geen branded toestel.

• nadroJ
Ja dat klopt ook, maar dacht van... als ik het bij Vodafone zelf doe dan kan ik gewoon naar de winkel als er iets met het toestel aan de hand is, maar goed anders stuur ik 'm naar de webshop (of ga er langs). Liever dat dan een branded toestel.

Sowieso schrijf je zo!

• businka19
businka19 schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:20:
[...]

Dan zal het wel iOS eigen zijn, had Samsung dat niet van Apple kunnen jatten ipv. vormgeving?;)

Vind TW verder prima voldoen maar deze 2 dingen storen mij wel enigszins. Zal nog blik werpen op TW 4.5
TW 4.5 bevalt echt goed. Als je stock TW prima launcher vindt maar net even iets meer customization wilt dan is deze zeker aan te raden

Verwijderd

Heb mijn S2 nu een paar dagen, maar de spraakrecorder functie werkt niet. Als ik iets wil opnemen, vangt de telefoon niets op en speelt dus ook niets af. Dit geldt ook voor bijv. Google Voice Search en geluid bij video's opnemen, maar gek genoeg niet als ik wil bellen. Het ligt dus waarschijnlijk niet aan de microfoon zelf, iemand ideeën?

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
kronolith schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 15:54:
Idd. Bij mij is ie zo snel dat apps zoals die van gmail, calander en reader eigenlijk overbodig worden... :o

• phobosdeimos
Framoes schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 18:18:
[...]

Unbranded toestellen (dus zonder apps voor geïnstalleerd door de provider) hebben als het goed is KF3. De nieuwere updates kan je -geloof ik- niet installeren zonder root als ze nog niet officieel uit zijn.
Ik heb nochtans een unbranded toestel :-s

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Wouser schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:44:
[...]

Idd. Bij mij is ie zo snel dat apps zoals die van gmail, calander en reader eigenlijk overbodig worden... :o
Ik gebruik hier ook altijd de browser voor eigenlijk.

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-10 16:40

switchboy

-ruimte te huur-

Ik heb een probleem met de agenda applicatie, ik krijg mijn google calander maar niet geselecteerd. De enige agenda die in de lijst staat is "Mijn Agenda". Ik heb gegoogeld en zoals in meerdere bronnen aangegeven de cache leeggegooid, zonder resultaat. En het enige wat ik zelf nog kan bedenken is een complete reset van de telefoon. Zijn er mensen die tegen hetzelfde aangelopen zijn? Ik draai de nieuwste stock firmware.

Een harde reset werkte uiteindelijk, niet een heel elegante oplossing though. Op een of andere manier stond agenda niet meer onder google acount voor synchronisatie zie ik nu.

[ Voor 17% gewijzigd door switchboy op 22-07-2011 21:45 ]

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Verwijderd

wanneer ik een email account wil toevoegen kan ik deze instellen als premium account. Wat houd dit in?

Verwijderd

Je hebt hier al een topic over. Crossposten is niet de bedoeling.

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 23-07-2011 01:17 ]

• Framoes
phobosdeimos schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 20:58:
[...]

Ik heb nochtans een unbranded toestel :-s
Het kan zijn dat de update naar KF3 iets eerder uit is in Nederland dan in België. Er schijnt na de KE en KF ook al een KG update te zijn in China.

Heb je al wel de laatste update van het programma Kies zelf?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 00:32:
wanneer ik een email account wil toevoegen kan ik deze instellen als premium account. Wat houd dit in?
Wat heb je zelf al geprobeerd om je vraag te beantwoorden? Op GoT verwachten we wat meer dan slechts een oneliner.

• Chip.
  • Niet online
Als trouwens de batterijen opgeladen zijn zegt de Galaxy SII dat je hem van de oplader moet halen... maar dit hoeft toch niet perse in de trend van dat de baterijen dan sneller kapot gaan?

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:21
Wouser schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:26:
Als trouwens de batterijen opgeladen zijn zegt de Galaxy SII dat je hem van de oplader moet halen... maar dit hoeft toch niet perse in de trend van dat de baterijen dan sneller kapot gaan?
Wat ik wel weet is dat dat piepje erg irritant is...

• Brad Pitt
imeR schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:37:
Wat ik wel weet is dat dat piepje erg irritant is...
Indien rooted: verwijderen. Zo niet: sja :P

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 23-07-2011 11:40 ]

• phobosdeimos
Framoes schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 01:08:
[...]

Het kan zijn dat de update naar KF3 iets eerder uit is in Nederland dan in België. Er schijnt na de KE en KF ook al een KG update te zijn in China.

Heb je al wel de laatste update van het programma Kies zelf?
Toeval wil dat ik een Nederlands toestel heb, van bij 4Launch :D
Het is een GT-I9100LKAXEN dus dat zou volgens XDA de Nederlandse unbranded versie zijn.
Raar. Ga toch nog maar eens Kies opstarten. Wat ik er wel bij moet zeggen is dat zowel Kies als mijn telefoon op English (US) als taal staan, weet niet of dat impact heeft.

Edit: oeps, blijkbaar is mijn telefoon al up to date? Dit staat er bij firmware:

PDA:KF3 / PHONE:KE7 / CSC:KE1 (XEN)

[ Voor 9% gewijzigd door phobosdeimos op 23-07-2011 11:56 ]

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Heb hem gisteren binnengekregen :)

Nu heb ik 1 vraag: iemand een idee wanneer mijn abonnement nu eigenlijk ingaat? Niet dat ik zometeen ineens nog 100 euro moet bijbetalen omdat ik zonder abonnement heb zitten internetten :P.

Wat is gebruikelijk? Gaat het abonement in zodra je je telefoon binnenkrijgt, of pas bij de 1e van de volgende maand?

• Golf2vr6
  • Laatst online: 17:02
kronolith schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:47:
Heb hem gisteren binnengekregen :)

Nu heb ik 1 vraag: iemand een idee wanneer mijn abonnement nu eigenlijk ingaat? Niet dat ik zometeen ineens nog 100 euro moet bijbetalen omdat ik zonder abonnement heb zitten internetten :P.

Wat is gebruikelijk? Gaat het abonement in zodra je je telefoon binnenkrijgt, of pas bij de 1e van de volgende maand?
Is hier off-topic ;)

Om toch een antwoord te geven..staat in je contract, wat wij hier niet kunnen zien/lezen en dus geen zinnig antwoord kunnen geven!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Golf2vr6 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:55:
[...]

Is hier off-topic ;)

Om toch een antwoord te geven..staat in je contract, wat wij hier niet kunnen zien/lezen en dus geen zinnig antwoord kunnen geven!
Dat is juist de gein, er staat helemaal niks over in m'n contract! Ik zal anders Vodafone eens bellen...

EDIT: Hij is gisteren al ingegaan. * kronolith is happy :)

[ Voor 8% gewijzigd door kronolith op 23-07-2011 12:14 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-11 09:08
kronolith schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:59:
[...]

Dat is juist de gein, er staat helemaal niks over in m'n contract! Ik zal anders Vodafone eens bellen...

EDIT: Hij is gisteren al ingegaan. * kronolith is happy :)
Dan is je contract volgens mij niet geldig aangezien er altijd een begindatum (ook al is dat via verwijzingen) aangegeven moet staan.

Maar dat is hier idd offtopic.

Ik heb Samsung een paar dagen geleden een mailtje gestuurd met het verzoek van changelogs van KF3. Tot op heden alleen een bevestigings mail gekregen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 01:18:
[...]

Wat heb je zelf al geprobeerd om je vraag te beantwoorden? Op GoT verwachten we wat meer dan slechts een oneliner.
Ik had al op google gezocht op 'premium account galaxy s2', maar hier werd ik ook niet echt wijzer van. Het heeft iets te maken met de sociale hun geloof ik.

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-11 19:26
Tweakers,
ff een vraagje tussendoor. Als ik mijn mail open in mn SGS2 (hotmail), dan opent ie geen pdf'jes. Heb al adobe reader gedownload. maar nog steeds niks. Weten jullie hoe dit moet?

Edit: Bij inbox kan ik wel downloaden, maar niet gelijk openen.. Bij verzonden berichten kan ik niks downen

Edit2: Is Gmail niet gewoon veel handiger dan hotmail als je andriod hebt?

[ Voor 33% gewijzigd door Dawid127 op 23-07-2011 12:58 ]

• kronolith

kronolith

[EDIT]

AtlAntA schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:36:
[...]

Dan is je contract volgens mij niet geldig aangezien er altijd een begindatum (ook is dat via verwijzingen) aangegeven moet staan.

Maar dat is hier idd offtopic.

Ik heb Samsung een paar dagen geleden een mailtje gestuurd met het verzoek van changelogs van KF3. Tot op heden alleen een bevestigings mail gekregen.
Volgens de Vodafone medewerker die ik aan de lijn had is het abonnement gisteren al ingegaan, heb alleen op mijn contract zelf nergens een datum staan. Vind het zelf ook wel raar...

• Brad Pitt
Dawid127 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:52:
Tweakers,
ff een vraagje tussendoor. Als ik mijn mail open in mn SGS2 (hotmail), dan opent ie geen pdf'jes. Heb al adobe reader gedownload. maar nog steeds niks. Weten jullie hoe dit moet?

Edit: Bij inbox kan ik wel downloaden, maar niet gelijk openen.. Bij verzonden berichten kan ik niks downen
Als ik een mail ontvang met een PDF er in zie je eerst zo'n paperclipje en helemaal rechts daarvan een pijltje omlaag. Na het klikken op dat pijltje staat ' ie omhoog (zie plaatje hier onder) en kan je de PDF meteen openen door op het Adobe Reader icoontje te klikken dan wel bewaren door op het floppy discje te klikken.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20110723-130746.jpeg

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 23-07-2011 13:11 ]

• Dawid127
Thanks Brad Pitt

Ik heb het geprobeerd, maar hij kan bij mij niet openen:

Hij zegt dan: deze bijlage kan niet worden weergegeven...... Raar toch?

(sorry ik weet niet hoe je pic kan uploaden)

[ Voor 30% gewijzigd door Dawid127 op 23-07-2011 14:40 ]

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Dawid127 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:52:
Tweakers,

Edit2: Is Gmail niet gewoon veel handiger dan hotmail als je andriod hebt?
Op edit 2, laat gewoon al je hotmail post doorsturen naar een gmail account, werkt prima.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Wat zijn hier de ervaringen op het gebied van games. Ik heb 3 gameloft spellen legaal gedownload via hun website met telefoonkeuze SGS2. De fps zijn rond 20 bij beide spellen. Ik vind het aan de trage kant. Op filmpjes lijkt het aantal fps een stuk hoger. Ik heb de volgende spellen aangeschaft:

-Asphalt 6
-Fast 5
-Gangster Miami Vindcation

• Brad Pitt
Die draaide hier ook met een brakke framerate ja. Was even verrast als jij daarover.
-Fast 5
Die deed het "okay", maar niet goed genoeg om hem er op te laten staan.

Verwijderd

Modern Combat 2 draait wel vloeiend!(Dat was ik in mn vorige post vergeten te melden)
Ik twijfel nog of ik CM erop ga zetten. Misschien dat dit de boel zal veranderen. Kwa benchmark scores komt het aardig overeen met de scores op andere sites. Héél raar dit.

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:23:
Modern Combat 2 draait wel vloeiend!(Dat was ik in mn vorige post vergeten te melden)
Ik twijfel nog of ik CM erop ga zetten. Misschien dat dit de boel zal veranderen. Kwa benchmark scores komt het aardig overeen met de scores op andere sites. Héél raar dit.
Kwestie van niet goed geoptimaliseerde app lijkt me?

• Dawid127
Waarom kan ik modern combat 2 niet downloaden dan? Hij zegt dat de game niet geoptimaliseerd is voor het apparaat.

• Chip.
  • Niet online
Hmmmmmmmmm mijn oordopjes doen het niet :'( Moet je aangeven ofzo dat je je oordopjes erin hebt gestoken? Iig speelt ie nu steeds muziek af via de luidsprekers, terwijl ik dat dus door de oordopjes wil... wanneer ik echter de oordopjes eruit haal zet hij de muziek op pauze dus je zou zeggen dat hij ze wel detecteert...?

-edit- oh wacht de aansluiting is heeeeeeeeeel gevoelig blijkbaar :X als ik de stekker erin steek doet ie het niet en speelt ie gewoon via de luidsprekers wanneer ik dan klein beetje gewoon draai dan doet ie het... wanneer ik dan weer aandruk dan weer niet...

Meer mensen hier last van?

Heb ik trouwens bij 2 verschillende oordop setjes dus ligt echt aan de aansluiting.

[ Voor 37% gewijzigd door Chip. op 23-07-2011 16:58 ]

• Brad Pitt
Wouser schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:54:
Hmmmmmmmmm mijn oordopjes doen het niet :'( Moet je aangeven ofzo dat je je oordopjes erin hebt gestoken? Iig speelt ie nu steeds muziek af via de luidsprekers, terwijl ik dat dus door de oordopjes wil... wanneer ik echter de oordopjes eruit haal zet hij de muziek op pauze dus je zou zeggen dat hij ze wel detecteert...?
Je doet ze wel ver genoeg er in en zo?

• Chip.
  • Niet online
Hmmmm tjah ik ga nu naar de AH boodschappen doen met koptelefoon als ie echt steeds uitvalt ga ik hem terug brengen heb hem woensdag gekocht. Want hoe kan ik zo dan fatsoenlijk muziek in de trein luisteren straks.

• biepo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-10 03:53
Wouser schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 17:06:
Hmmmm tjah ik ga nu naar de AH boodschappen doen met koptelefoon als ie echt steeds uitvalt ga ik hem terug brengen heb hem woensdag gekocht. Want hoe kan ik zo dan fatsoenlijk muziek in de trein luisteren straks.
Al volledig geupdate?

• Dawid127
Haha ik ga gelijk ff checken of de mijne het wel doet. De eerste SGS2 die mij gegeven was, had nauwelijks bereik. Dus ben nu extra sceptisch

Edit: Yess

[ Voor 48% gewijzigd door Dawid127 op 23-07-2011 17:43 ]

• Chip.
  • Niet online
Hoe bedoel je volledig geupdate?

En ben net naar de AH dus geweest. En toch 3x even aan moeten prutsen om de aansluiting er weer goed in te krijgen ;( dus denk dat ik maar even terug ga.

• Framoes
Wouser schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 11:26:
Blijven laden terwijl een batterij vol is is nooit goed voor de batterij, maar het zal niet heel schadelijk zijn. Als je 'm 's nachts oplaad blijft ie tenslotte ook nog een tijdje aan de lader hangen nadat ie vol is.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-11 14:25

The Wizard

Moderator Mobile
Framoes schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 19:34:
[...]

Blijven laden terwijl een batterij vol is is nooit goed voor de batterij, maar het zal niet heel schadelijk zijn. Als je 'm 's nachts oplaad blijft ie tenslotte ook nog een tijdje aan de lader hangen nadat ie vol is.
Hij gaat gewoon over op druppelladen, kan totaal geen kwaad. De electronica regelt alles.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:17
Nou vandaag mijn 2e S2 binnengekregen in 3 weken tijd.

Mijn oude gaf continue aan dat deze aan het opladen was zonder kabel, en startte continue de autostand.

Nu hoop ik toch maar dat het een hardware fout geweest is, en dat ik met mijn nieuwe S2 geen problemen meer zal hebben.

• Dawid127
Ik irriteer mij erg aan het feit dat IM op mij SGSII (instant messenger) zichzelf ook aanmeldt als ik mij op msn aanmeld.

Ik denk dat jullie dit ook hebben? Sowieso als je je hotmail account hebt ingesteld in de media hub. Echt slecht dat je dat niet kan veranderen.

Weten jullie hier een oplossing voor?

Thanks

[ Voor 175% gewijzigd door Dawid127 op 23-07-2011 21:19 ]

• imeR
Dawid127 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:17:
Ik irriteer mij erg aan het feit dat IM op mij SGSII (instant messenger) zichzelf ook aanmeldt als ik mij op msn aanmeld.

Ik denk dat jullie dit ook hebben? Sowieso als je je hotmail account hebt ingesteld in de media hub. Echt slecht dat je dat niet kan veranderen.

Thanks
IM app en sowieso alle hubs vind ik niet erg fijn. Ik gebruik Mercury MSN, perfect.

• Golf2vr6
  • Laatst online: 17:02
Dawid127 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:17:

Thanks
ipv hotmail account een email account aanmaken met je hotmail adres in de hub ;)

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Greenman1501
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07-2018
Hallo

Als ik een sms krijg hoor je zo'n geluidje van new text message from ....
ik krijg dit zelf als de telfoon in stillestand staat hoe kan ik dit uitzetten

• Framoes
Ik probeerde net mail in te stellen via exchange en nu wil Samsung ineens mijn informatie opslaan (IMEI en meer), terwijl dit een paar dagen terug niet het geval was.

Iemand hier bekend mee? Misschien sinds de KG3 update het geval?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Greenman1501 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:31:
Hallo

Als ik een sms krijg hoor je zo'n geluidje van new text message from ....
ik krijg dit zelf als de telfoon in stillestand staat hoe kan ik dit uitzetten
We verwachten dat je op GoT eigen inzet laat zien. Daar is in jouw post niets van te merken. Geef aub in je post aan wat je zelf al geprobeerd hebt.

Verwijderd

Ik heb even een heul dringende vraag: stel ik koop de Galaxy S2 bij studentenmobiel bij vodafone (http://www.studentmobiel....on_id=867#bestelformulier) krijg ik dan het branded toestel van vodafone of een unbranded toestel? Ik wil graag een abonnement afsluiten voor een unbranded toestel, maar wel graag voor 1 augustus wanneer vodafone z'n prijzen opkrikt.

• Dawid127
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:28:
Ik heb even een heul dringende vraag: stel ik koop de Galaxy S2 bij studentenmobiel bij vodafone (http://www.studentmobiel....on_id=867#bestelformulier) krijg ik dan het branded toestel van vodafone of een unbranded toestel? Ik wil graag een abonnement afsluiten voor een unbranded toestel, maar wel graag voor 1 augustus wanneer vodafone z'n prijzen opkrikt.
je krijgt bij studentmobiel een unbranded toestel. Simlockvrij en geen zooi van vodafone.

Verwijderd

Dawid127 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:30:
[...]

je krijgt bij studentmobiel een unbranded toestel. Simlockvrij en geen zooi van vodafone.
Thanks! Dat is geweldig nieuws, maar het maakt dus echt niet uit dat ik dan wel een vodafone abonnement doe? En als ik dan nu eentje koop, dan hoef ik het huidige tarief toch te betalen? Dan hoef ik toch niet ineens het nieuwe tarief van Vodafone te betalen?

• Dawid127
Thanks! Dat is geweldig nieuws, maar het maakt dus echt niet uit dat ik dan wel een vodafone abonnement doe? En als ik dan nu eentje koop, dan hoef ik het huidige tarief toch te betalen? Dan hoef ik toch niet ineens het nieuwe tarief van Vodafone te betalen?
[/quote]

Nee bij een vodafone, hi, tmobile etc abonnement krijg je dezelfde SGSII. En die nieuwe abonnementen gaan pas in augustus (dacht ik) in, dus tot dan krijg je nog 50% korting op je eerste jaar!

• Greenman1501
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07-2018
RoD schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:20:
[...]

We verwachten dat je op GoT eigen inzet laat zien. Daar is in jouw post niets van te merken. Geef aub in je post aan wat je zelf al geprobeerd hebt.
ik heb bij berichtenmenu gedaan en dan instellingen
ontvangsbericht uit

serverberichten uit

infoberichten uit
ik had meldingen in statusbalk uit

beltoon veranderd

stille stand aan

en nogsteeds hoor ik het als ik een sms krijg

• Siers
  • Laatst online: 03-09 15:42
Heb sinds 2 dagen een branded telefoon van vodafone. Is mijn 1e smart- en android phone. Moet zeggen ben er zeer blij mee en is ontzettend snel.
Nog geen last gehad van battery drain of reboots ed.
Wil binnenkort rooten en al die zooi eraf gooien, maar wil graag eerst even wachten totdat 2.3.4 uit is.
Is er al meer bekend wanneer deze uitkomt?

Verwijderd

Ik kan overigens nergens vinden dat de SGS2 unbranded is op de studentmobiel website, ik ben een beetje voorzichtig, want ik wil dus absoluut niet de branded versie van het toestel :P. Weet iemand of die info ergens op de site staat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:22:
Ik kan overigens nergens vinden dat de SGS2 unbranded is op de studentmobiel website, ik ben een beetje voorzichtig, want ik wil dus absoluut niet de branded versie van het toestel :P. Weet iemand of die info ergens op de site staat?
Hmm ik snap iets niet. Je vraagt om bevestiging, je krijgt bevestiging en tóch weet je het allemaal nog niet zeker? Ik volg dit topic al een behoorlijke tijd en ook ik kan je vertellen dat ze bij studentenmobiel alleen unbranded toestellen hebben van de SGS2. Bij deze nomaals bevestigd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:31:
[...]

Hmm ik snap iets niet. Je vraagt om bevestiging, je krijgt bevestiging en tóch weet je het allemaal nog niet zeker? Ik volg dit topic al een behoorlijke tijd en ook ik kan je vertellen dat ze bij studentenmobiel alleen unbranded toestellen hebben van de SGS2. Bij deze nomaals bevestigd.
Ja, omdat ik nergens op de website kan vinden dat het toestel unbranded is, vandaar dat ik een beetje sceptisch ben. Maar ik ga er gewoon vanuit dat het toestel unbranded is ;)

• Raketjee
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09-2019
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:35:
[...]

Ja, omdat ik nergens op de website kan vinden dat het toestel unbranded is, vandaar dat ik een beetje sceptisch ben. Maar ik ga er gewoon vanuit dat het toestel unbranded is ;)
Die gasten bij studentmobiel zijn altijd erg behulpzaam, dus even bellen of mailen en je weet meer :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:35:
[...]

Oké, nja.. bij deze hoef je het dus niet meer te vragen. Zoals hierboven beschreven zijn ze erg klantvriendelijk bij studentenmobiel. Ik heb geen ervaring met ze, maar ik hoor wel vrijwel alleen maar goede verhalen over ze.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:16

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Alles over providers e. d. hoort in [ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic. Dit topic is alleen voor het toestel bedoeld.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Chip.
  • Niet online
Hoe kan ik trouwens applicaties starten vanuit de "google zoeken" app? Is ook zo'n widget die je op 1 van de bureaubladjes kunt schuiven

widget ziet er zo ongeveer uit, nog een blauwe vierkant met G aan de linkerkant. Afbeeldingslocatie: http://www.mailblog.nl/wp-content/google-searchbar.png

Maar wanneer ik dan bijvoorbeeld roep open music/muziek dan gaat ie zoeken op het internet terwijl ik dan juist will dat ie de app start.

• Marnix72
  • Laatst online: 26-04 12:05
Wouser schreef op zondag 24 juli 2011 @ 00:34:
Hoe kan ik trouwens applicaties starten vanuit de "google zoeken" app? Is ook zo'n widget die je op 1 van de bureaubladjes kunt schuiven

widget ziet er zo ongeveer uit, nog een blauwe vierkant met G aan de linkerkant. [afbeelding]

Maar wanneer ik dan bijvoorbeeld roep open music/muziek dan gaat ie zoeken op het internet terwijl ik dan juist will dat ie de app start.
nou, als je niet op enter klikt, hoort muziek onder het google dingetje te staan. (ik neem aan dat je dit zelf ook al gemerkt had)

• Chip.
  • Niet online
Marnix72 schreef op zondag 24 juli 2011 @ 02:15:
[...]

nou, als je niet op enter klikt, hoort muziek onder het google dingetje te staan. (ik neem aan dat je dit zelf ook al gemerkt had)
Ja I know maar dat kost meer handelingen... ik wil gewoon op het voice dingetje drukken en B.V. zeggen 'music play coldplay clocks" geloof wel dat dit mogelijk moet zijn hebben ze ook een keer laten zien toen android gepresenteerd bij google IO.

• Marnix72
  • Laatst online: 26-04 12:05
dat kan volgens mij ook als je dubbelklik doet op de homebutton

Verwijderd

Gisteren ineens "SD kaart onverwachts verwijderd" op het scherm, mijn SD kaart is nieuw dus moet goed zijn. Denk misschien een bug, doe een reboot nogsteeds geen SD. Heb de accu uit de telefoon gehaald en de SD eruit en er weer in gedaan en toen pas herkende hij de SD kaart.

Ik hoop echt dat het een bug was ofzo, dat mijn nieuwe SD stuk is moet ik niet aan denken. Weer een hoop gedoe om dat te bewijzen.

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:44
Mijn scherm heeft kuren .. alleen heb ik een andere rom erop staan. Moet deze eraf voordat ik de garantie aanspreek?

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-7LBMXJ4P-D.jpg

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• imeR
^ Dat lijkt me wel handig, ja... (en flash-counter op 0 zetten)

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:44
oke bedankt voor de tip .. vraag me dan alleen af hoe lang in m`n toestel dan kwijt ben

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-08 17:46
edit: sorry, dit hoorde in het batterij-topic.

[ Voor 99% gewijzigd door august66 op 24-07-2011 13:22 ]

• G4H
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

G4H

Jammer, mijn volume rocker + lockbutton beginnen los te laten. Vrij veel speling, als ik het toestel lichtjes schut hoor ik duidelijk gerammel, afkomstig van de knoppen. Is dit normaal, of moet ik 'm om laten ruilen?

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:38
Kheb in het vorige topic mensen zien praten over een n64 emulator. Nu heb ik (n64oid 2.0.1) problemen met graphics. Komt trouwens voor bij meerdere games dus ligt niet aan de rom.
Ik vroeg me af welke versie emu jullie gebruiken?

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

• anubis_offline
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-10 20:44
Wat is dit toch..??? in download mode ( geen odin) herkend pc/Kies de Gs2 niet meer daar gaat de update!

Alles geprobeerd: nieuwe driver, Kies andere usb poort tot nieuwe Os niks help!
Goede phone en crapie sofware.....beetje jammer!
Dan maar wachten tot Cm mod-7 uit is of zijn er nog mensen met tips?

Bvd.

B@n@@n

Verwijderd

anubis_offline schreef op zondag 24 juli 2011 @ 14:32:
Wat is dit toch..??? in download mode ( geen odin) herkend pc/Kies de Gs2 niet meer daar gaat de update!

Alles geprobeerd: nieuwe driver, Kies andere usb poort tot nieuwe Os niks help!
Goede phone en crapie sofware.....beetje jammer!
Dan maar wachten tot Cm mod-7 uit is of zijn er nog mensen met tips?

Bvd.
Als je in download mode zit dan moet je Odin gebruiken.

Verwijderd

Dawid127 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 22:30:
[...]

Even een serieuze vraag. Wat is zooi van "Vodaphone".

Dit is mijn ervaring met Vodaphone.
- Ik heb bij telfort een abonnement to September lopen, maar heb de optie om 4 mnd eerder op te zeggen en afgelopen juni heb ik een Vodaphone abonnement genomen. Kon de phone meteen mee nemen. Ik had dus nog 3 mnd te gaan met telfort maar kon al met de nieuwe spul spelen. Mijn abonnement gaat wel pas in Sept.
- Mijn vrouw heeft de zelfde, allen die van haar was Telfort al afgelopen en ze zit nu al bij vodaphone.

Ik zie tot nu toe geen troep van Vodphone te voorschijn komen.
En uiteaard is alles simlock vrij, ander kon dit niet gebeuren.
Pagina: 1 ... 38 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.