Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, dan kan ik misschien beter voor de MTV-pack gaan (dat is van Hi). Daar zit waarschijnlijk geen firmware op. Hoe tevreden is men hier over het algemeen over de telefoon? Veel of weinig mankementen? (Ik lees het topic natuurlijk ook door)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:11:
[...]
Ik had al naar boven gescrollt.
Ja, ik heb zoiets nog niet meegmaakt. Alleen een jig kopen kan naturlijk altijd; handig voor de binary count te resetten, maar in relatie tot jouw issue volstrekt nutteloos.
Ik zou in jouw geval alles loskoppelen rebooten of batterij eruit halen en in het uiterste geval een wipe (wel even een backup maken).
Maar voor dit alles zou ik toch nog in een ultieme poging aan de slag gaan met KIES. Howto click: http://tinyurl.com/6lcgk6x
Ok, echt vaag ik heb die handleiding gevolgd en er gebeurde eerst niks. Toen na een minuut of 5 pakte hij toch mijn telefoon, maar toen ging de verbinding een paar keer uit en aan en nu blijft hij weer uit :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:41:
Oh, dan kan ik misschien beter voor de MTV-pack gaan (dat is van Hi). Daar zit waarschijnlijk geen firmware op.
Zonder firmware zou je er weinig mee kunnen denk ik :P Maar unbranded toestellen hebben over het algemeen wel de voorkeur ja. Hoe het bij MTV zit weet ik niet.
Hoe tevreden is men hier over het algemeen over de telefoon? Veel of weinig mankementen? (Ik lees het topic natuurlijk ook door)
Dan heb je al een aardig idee van de pro's en contra's. Al zullen mensen die helemaal geen aanmerkingen of kritiekpunten hebben minder snel op een forum reageren, dus geeft het topic een wat vertekend beeld.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yohan schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:27:
[...]

Hoe het bij MTV zit weet ik niet.
Is niet branded want MTV maakt gebruik van het KPN netwerk (Hi) en daarvoor is Roaming vereist. Dus is het een unlocked toestel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:37:
[...]

Is niet branded want MTV maakt gebruik van het KPN netwerk (Hi) en daarvoor is Roaming vereist. Dus is het een unlocked toestel. ;)
Dankjewel! Ik denk er nog even over na, want het lijkt me een goeie telefoon, al zijn de abonnementen vrij duur vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:49:
De e-mailapplicatie geeft bij mij heel vaak 'verbindingsfout' aan. Niet op een bepaald moment. Als ik bijvoorbeeld van huis ben dan doet hij het soms wel, maar soms als ik klik op vernieuw dan krijg ik dat dus als melding (ook wanneer ik hem open en het programma het automatisch synchroniseert). Ik kan daarom ook niet achterhalen waar het aan ligt.
Ik heb er twee e-mailaccounts van Hotmail in staan.

Is er misschien een andere applicatie die beter werkt?
Niemand die hier iets op weet? Want vandaag haalde die al helemaal nauwelijks e-mail binnen op de 3G verbinding. Heb een aantal keer op vernieuwen geklikt en hij bleef maar draaien en niks binnenhalen elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:34
Sins vandaag heb ik een klein krasje op het scherm ( nouwelijks zichtbaar) heeft pas 2 dagen in mjn broekzak gezeten met een backcover.
Lekker gorilla glas zeg pfff.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroendh schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:25:
Sins vandaag heb ik een klein krasje op het scherm ( nouwelijks zichtbaar) heeft pas 2 dagen in mjn broekzak gezeten met een backcover.
Tja.. meerdere mensen hebben daar last van (gehad). Waaronder ik.. Onvoorstelbaar, maar je kan er helaas niets tegen doen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:25
Screenprotector kopen van paar €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Tja, een toestel van het formaat Samsung Galaxy S2 hoort dan ook niet in een broekzak thuis, dat is vragen om krassen/breuk. Gorilla glas of niet.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
sjaool schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:11:
Tja, een toestel van het formaat Samsung Galaxy S2 hoort dan ook niet in een broekzak thuis, dat is vragen om krassen/breuk. Gorilla glas of niet.
Inderdaad. Ik laat die van mij dan ook altijd thuis.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Dekar1 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:13:
Ik heb de laatste tijd een paar keer per dag dat mn mobiel 'uitlogt'. Hij vraagtdan opnieuw naar mijn pin en logt dan weer in. is dit normaal en kan ik het uitzetten?
Dat heb ik sinds de KF3 update ook en dat is niet normaal. Heb het vandaag trouwens niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroendh schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 20:25:
Zoals eerder gezegd: het heet vooral gorilla glass, omdat het niet makkelijk breekt. Als jij het in een broekzak stopt waar (blijkbaar) een scherp zandje oid in zit, kun je er om vragen. Ik heb er zeker een maand mee in mijn broekzak rond gelopen voordat ik mijn screenprotector binnen had, geen krasje te bekennen. Bestel desnoods deze ziet er prima uit, alleen vettigheid blijf je een beetje zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 18:11
En niet te vergeten dat er een groot scherm oppervlak is. Dus de kans op een krasje is dan groter dan bij een telefoon met een klein(er) oppervlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Morgoth schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:19:
[...]

Inderdaad. Ik laat die van mij dan ook altijd thuis.

:?
Een jaszak is een betere plaats voor zo'n telefoon. Ik heb nergens gezegd dat je je telefoon dan maar thuis moet laten.

Ik snap niet dat mensen een kostbaar apparaat (€500,-) in hun broekzak durven stoppen met het gevaar van breken/krassen. Het is dus een keuze die je zelf maakt en dan kun je een fabrikant niet verwijten dat je glas breekt of dat er krassen op je beeldscherm komen.

Als je het al doet doe er dan een goede beschermhoes omheen. Een TPU case zal in dit geval geen, of voldoende, bescherming geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:24
sjaool schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:22:
[...]

Een jaszak is een betere plaats voor zo'n telefoon. Ik heb nergens gezegd dat je je telefoon dan maar thuis moet laten.

Ik snap niet dat mensen een kostbaar apparaat (€500,-) in hun broekzak durven stoppen met het gevaar van breken/krassen. Het is dus een keuze die je zelf maakt en dan kun je een fabrikant niet verwijten dat je glas breekt of dat er krassen op je beeldscherm komen.

Als je het al doet doe er dan een goede beschermhoes omheen. Een TPU case zal in dit geval geen, of voldoende, bescherming geven.
Ik heb niet altijd een jas aan, maar zonder broek aan ga ik niet van huis...en een handtas is ook niet echt mijn ding. Broekzak voldoet prima (als deze schoon en leeg is).

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 20-07-2011 22:30 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waarom zou een tpu case niet genoeg zijn als je hem in je broekzak houdt :?
Ik heb zo'n zwarte s-curve, heb nou niet echt het idee dat ie nu nog erg kwetsbaar is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:36:
Ik heb zo'n zwarte s-curve, heb nou niet echt het idee dat ie nu nog erg kwetsbaar is.
Los zandkorreltje die zijn werk kan doen op het geheel onbeschermde scherm?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 21:53:
[...]

Zoals eerder gezegd: het heet vooral gorilla glass, omdat het niet makkelijk breekt. Als jij het in een broekzak stopt waar (blijkbaar) een scherp zandje oid in zit, kun je er om vragen. Ik heb er zeker een maand mee in mijn broekzak rond gelopen voordat ik mijn screenprotector binnen had, geen krasje te bekennen. Bestel desnoods deze ziet er prima uit, alleen vettigheid blijf je een beetje zien.
Gorilla Glass is toch juist extra krasveilig? Breken doet het namelijk erg snel, weet ik helaas uit ervaring. Een keer laten vallen en het scherm was rechtsonder flink gebarsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:36:
[...]

Wat Brad Pitt dus zegt. ;)
Golf2vr6 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:27:
[...]
Broekzak voldoet prima (als deze schoon en leeg is).
Toch waag ik het er niet op. Het grote oppervlak van het beeldscherm is dan alsnog behoorlijk kwetsbaar en kan dan redelijk makkelijk breken.

[ Voor 33% gewijzigd door sjaool op 20-07-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Framoes schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:55:
[...]

Gorilla Glass is toch juist extra krasveilig? Breken doet het namelijk erg snel, weet ik helaas uit ervaring. Een keer laten vallen en het scherm was rechtsonder flink gebarsten.
Ow lees inderdaad, dat krasbestendigheid ook een veelgenoemde claim/eigenschap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:48:
[...]

Ow ik ging er voor het gemak van uit dat hij de tpu-case als breekbeveiliging bedoelde. Lijkt me logisch dat je ook een screenprotector nodig hebt dan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

ruyckske schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:37:
Heb al lang een iPhone maar onlangs een Galaxy S2 in handen gehad en ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk was
Ik heb 2 iPhones gehad (3,5 jaar) en ben nu om naar de S2. Ik was de beperkingen van Apple meer dan zat, en ook de problemen die ik met iTunes en het syncen had. De S2 heeft niet de Apple beperkingen (bijv gewoon Flash) maar helaas ook sync-problemen met Kies.

Tot nu toe nog zeker geen spijt van mijn overstap.
8)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

[...]
Sinds mijn iPhones (en nu dus met de S2) koop ik enkel nog overhemden met borstzakjes borstzakken.
Maar dan wel uitkijken bij het bukken....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Kan zijn dat ik scheel ben oid, maar op me oude htc hero kon ik als ik met winamp muziek afspeelde, door lang de volume knop omhoog in te drukken door skippen naar het volgende nummer. Alleen krijg het maar niet zo op met galaxy :S Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:37:
[...]

Branded en simlock hebben helemaal niks met elkaar te maken al zijn meeste branded toestellen meteen ook locked en wordt simlock ook bijna exclusief toegepast op branded toestellen.

Dat MTV werkt via KPN heeft helemaal niks met roaming te maken, MTV is een virtuele provider op het KPN netwerk. Simlocks hebben meerdere niveaus, een toestel kan een provider lock (dus alleen MTV) een network lock (dus alleen KPN) of een country lock (dus alleen Nederland) hebben.

Zover ik weet was de eerste batch van S2'tjes van alle providers unbranded maar onderhand heeft Vodafone wel branded toestellen. Hoe het bij KPN en zijn vele virtuele providers zit weet ik niet. Als je een branded toestel hebt kun je via Odin heel makkelijk naar een generic firmware overstappen, kijk eens op XDA.

Er is ook een gratis unlock oplossing beschikbaar voor de S2, je hebt dan wel root nodig en een gratis app die je via market kan downloaden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarthogSmurf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-06-2023
Tegen krasjes kan ik de screenproctors van Zagg (invisble shields) aanbevelen. Zijn wat duurder en ietsje lastiger aan te brengen maar zijn zeer sterk. gebruikt het al jaren op een N82/n810 en N900. grappig genoeg slechts een week op de S2 en een kras (dus zelfs zagg kan niet alles) maar gelukking is de kraas niet in het leesbare vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Shadowxx schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 04:21:
Tegen krasjes kan ik de screenproctors van Zagg (invisble shields) aanbevelen. Zijn wat duurder en ietsje lastiger aan te brengen maar zijn zeer sterk. gebruikt het al jaren op een N82/n810 en N900. grappig genoeg slechts een week op de S2 en een kras (dus zelfs zagg kan niet alles) maar gelukking is de kraas niet in het leesbare vak.
Dit advies kan ik alleen maar heel erg tegenspreken. IC is de laatste jaren echt niet meer dé protector, integendeel zelfs. Je hebt een sinaasappelhuid, het is stroef, het ziet er niet uit (dit is subjectief natuurlijk). Lees willekeurige berichten op XDA maar en zie dat, zeker op een S2, IC niet "de" oplossing is. Vrijwel iedereen die het heeft aangebracht is er bijzonder negatief over. Dit geldt niet/minder voor Brando, Steinheil, etc.

Natuurlijk, er zullen ook mensen blij mee zijn, dat heb je altijd, dus YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 08:10:
[...]

Dit advies kan ik alleen maar heel erg tegenspreken. IC is de laatste jaren echt niet meer dé protector, integendeel zelfs. Je hebt een sinaasappelhuid, het is stroef, het ziet er niet uit (dit is subjectief natuurlijk). Lees willekeurige berichten op XDA maar en zie dat, zeker op een S2, IC niet "de" oplossing is. Vrijwel iedereen die het heeft aangebracht is er bijzonder negatief over. Dit geldt niet/minder voor Brando, Steinheil, etc.

Natuurlijk, er zullen ook mensen blij mee zijn, dat heb je altijd, dus YMMV.
Kan je ook melden welke merken men dan wel positief over is. Zo is meteen je berichtje een completer en informatiever!
Zelf heb ik ook last van een 'stroef' oppervlak (nouja... eerder 'plakkerig'... je glijd er niet echt lekker overheen). En nee... geen idee welk merk, want ik kreeg deze tezamen met een carkit + bumpercase (unknown brand)

Ik moet dringend een stevig bak koffie halen om wakker te worden... Je melde wel alternatieven: Brando+Steinheil.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
wvexeltweakers schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:54:
[...]

Ik heb 2 iPhones gehad (3,5 jaar) en ben nu om naar de S2. Ik was de beperkingen van Apple meer dan zat, en ook de problemen die ik met iTunes en het syncen had. De S2 heeft niet de Apple beperkingen (bijv gewoon Flash) maar helaas ook sync-problemen met Kies.

Tot nu toe nog zeker geen spijt van mijn overstap.
8)
Kies air werkt makkelijker en gewoon via de browser. Je kan ook Winamp wifi sync doen bij WA voor Android. Dan heb je wel Winamp op je pc/laptop nodig en dat is er helaas niet voor Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:39:
Zover ik weet was de eerste batch van S2'tjes van alle providers unbranded maar onderhand heeft Vodafone wel branded toestellen. Hoe het bij KPN en zijn vele virtuele providers zit weet ik niet. Als je een branded toestel hebt kun je via Odin heel makkelijk naar een generic firmware overstappen, kijk eens op XDA.

Er is ook een gratis unlock oplossing beschikbaar voor de S2, je hebt dan wel root nodig en een gratis app die je via market kan downloaden.
Maar dan ben je wel je garantie kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowxx schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 04:21:
Kijk meer eens in het accessoires topic en op XDA, dit wat jij hier schrijft wordt keihard tegen gesproken door meerdere mensen.
imeR schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 09:04:
[...]

Maar dan ben je wel je garantie kwijt :'(
Onzin. Als Samsung jou garantie wil ontkennen dan moeten ze ten eerste bewijzen dat het defect een resultaat is van jou acties. Als jij je telefoon instuurt omdat het scherm stuk is en zij repareren hem niet omdat jij er een andere firmware op heb gezet dan kan dat niet.

De reden waarom zoiets in de garantie voorwaarden staat is omdat er mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn, zo hun toestellen bricken of hun toestel begint raar te doen en dan opsturen voor reparatie. Dan mag Samsung dus de kosten dragen.

Had gisteren nog iemand in de zaak die op een i9003 via odin de firmware van een i9000 heeft geflashed, tja dan is je telefoon dood. Hij vroeg nog of ik hem kon opsturen naar Samsung, daar begin ik dus niet aan.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 22:48:
[...]

Yup.. That does the trick.. Zo heb ik nu ook een flinke kras over m'n scherm.. Heeft iemand nog tips wat ik hier aan kan doen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:08
Heb sinds gisteren m'n SGS2. Is m'n eerste smartphone. Helaas een beetje... underwhelmed? Misschien is het het touchscreen waar ik niet aan kan wennen, of de kleine bugs die ik toch vaak tegenkom, of de 5 miljoen android apps in de market waarvan er slechts 8 de moeite waard zijn. Meh :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
phobosdeimos schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:02:
Heb sinds gisteren m'n SGS2. Is m'n eerste smartphone. Helaas een beetje... underwhelmed? Misschien is het het touchscreen waar ik niet aan kan wennen, of de kleine bugs die ik toch vaak tegenkom, of de 5 miljoen android apps in de market waarvan er slechts 8 de moeite waard zijn. Meh :-s
Misschien moet je nog wat meer er mee spelen? En er zijn echt wel meer dan acht goeie apps te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
phobosdeimos schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:02:
Zoals het motto van Never Mind the Buzzcocks zegt: "Lower your expectations".

Dit is -ongeacht het OS- wat een smartphone is: een groot touchscreen, internettoegang en apps. Het touchscreen went vanzelf. 3 jaar terug zwoer ik dat ik nooit een telefoon zonder toetsen zou nemen, maar nu is de S2 al nummer 3 met alleen touchscreen. Het is trouwens ook de beste die ik tot nu toe in m'n handen heb gehad.

Wat de apps betreft: Als je beter zoekt, vind je genoeg apps die je kan gebruiken. Om er een paar te noemen:

- Rabo/ABN internetbankieren
- Google Docs
- NS/9292 OV reisplanner
- Albert Heijn app
- Teletekst (lach maar, makkelijkste nieuws-app)
- Wikipedia apps
- Whatsapp
- Facebook/Twitter/social media spul
- PDF/Docs reader
- Tweakers.net
- De hele google suite die er al op staat: mail, agenda, maps/navigatie, talk, etc.

Dit zijn dan toevallig apps die ik gebruik, maar ik denk dat er genoeg apps zijn die voor jou meerwaarde hebben.

Einde van dit bericht ter promotie van de smartphone en de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Wat ik bijvoorbeeld hardstikke absurd vind is het ontbreken van unread counters in de standaard gmail/facebook/twitter/sms apps.
Op android moet je dus apps installeren om basis functionaliteit te hebben? :-s
Mijn vriendin heeft een iphone4 en daar was ik het gewoon dat er naast je diverse inbox'en gewoon een getalletje kwam staan als er een event was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook waar je offline (dus in een normale winkel) screenprotectors kan kopen? En eventueel kan laten plaatsen? Ik moet eigenlijk voor dit weekend nog een protector hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
phobosdeimos schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:34:
Wat ik bijvoorbeeld hardstikke absurd vind is het ontbreken van unread counters in de standaard gmail/facebook/twitter/sms apps.
Mijn vriendin heeft een iphone4 en daar was ik het gewoon dat er naast je diverse inbox'en gewoon een getalletje kwam staan als er een event was.
Je krijgt toch notificaties. Het is ook maar wat jij als basisfunctionaliteit beschouwt.

Ik zie het hele notificatiesysteem nu als basis, maar dat moet je bij een iPhone weer niet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phobosdeimos schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:34:
Uhm ik neem aan dat je weet dat Android zoiets als een statusbalk met notificaties heeft?
De insellingen nalopen wil ook wel eens helpen;)

Maak je maar geen zorgen over die iPhone je zal veel blijer worden van je S II ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Laatst online: 18-09 18:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:39:
[...]

Maak je maar geen zorgen over die iPhone je zal veel blijer worden van je S II ;)
Dat hangt helemaal van je wensen en gebruik af. Ik kan nu niet zeggen dat ik veel blijer ben geworden van mijn SII. Vond de iPhone een prima en vooral gebruiksvriendelijk apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:35:
Weet iemand ook waar je offline (dus in een normale winkel) screenprotectors kan kopen? En eventueel kan laten plaatsen? Ik moet eigenlijk voor dit weekend nog een protector hebben...
Ik heb mijne van de mediamarkt, merk Muvit. Perfecte screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Er zijn notificaties dat klopt, maar op een iphone vind ik het net handig dat je gewoon een getalletje krijgt naast je email icoontje, idem voor sms en facebook. Dat heb je bij android niet. Kan je gedeeltelijk oplossen met apps te installeren, maar niet helemaal, en het blijft een hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:21
phobosdeimos schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:49:
Er zijn notificaties dat klopt, maar op een iphone vind ik het net handig dat je gewoon een getalletje krijgt naast je email icoontje, idem voor sms en facebook. Dat heb je bij android niet. Kan je gedeeltelijk oplossen met apps te installeren, maar niet helemaal, en het blijft een hack.
Dat het niet standaard er in zit is waar, maar je hebt 101 manieren om het wel op je homescreen te krijgen. Zo heb je Gmail Unread Count, erg populair. Zo heb je ze voor SMS e.d. vast ook wel.
Je hebt ook een optie bij laucherpro dat je in je dock een counter met gemiste oproepen/sms/mail naast het desbetreffende icoontje hebt staan. In het Homescreentopic zie je ook nog veel meer oplossingen.

Geen reden om te klagen over Android dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:05

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Beekforel schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:02:
Wierd, als ik een mailtje krijg op mijn exchangeaccount gaat mijn scherm aan. Hoe pas ik dat aan? 8)7
Niemand die hier last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Beekforel schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:17:
[...]

Ik heb dit als ik een sms binnen krijg. Vind ik niet storend, gaat meestal binnen 5 seconden weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 13:45
:( Touchscreen begint los te komen uit de behuizing. De linker bovenhoek ligt net boven het chromen randje terwijl de andere hoeken daar onder blijven. Als ik er op druk dan veert het scherm ook een beetje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:00

BioHazard

*\o/*

Beekforel schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:17:
[...]

Je gebruikt de standaard mail-app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

13art

Moderator Mobile
Polster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:41:
:( Touchscreen begint los te komen uit de behuizing. De linker bovenhoek ligt net boven het chromen randje terwijl de andere hoeken daar onder blijven. Als ik er op druk dan veert het scherm ook een beetje in.
Viel bij mij ook al op ja dat hij daar ietsje meer veerder en iets hoger leek te liggen.
Ik kijk het nog heel even aan, anders wordt het weer een retourtje.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Als ik een SMS krijg.. open ik die via de notificatiebar..maar na het lezen van de sms blijft de notificatie van nieuwe sms in de notificatiebar staan. hoe krijg ik dit weg?? bij e-mails werkt het wel gewoon.
nu met foto's: welke app zou dit kunnen zijn? dit is volgens mij niet de standaard sms notificatie

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/30icnir.png
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/140dt07.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 23:07
Sinds een week heb ik (ook) een SGS2. Wilde weer wel eens een Android proberen na een mislukte poging, aantal jaren terug, een Vodafone branded HTC. Was en ben zwaar onder de indruk van de telefoon. Ik kom van iphone, die ik nog wel blijf gebruiken naast de SGS2 (duo-sim). Alleen het batterijverbruik viel me zwaar tegen, en voor een 'open' OS vind ik het jammer dat de Samsung hubs er niet makkelijker af kunnen, omdat deze vaak aangewezen worden als batterijvreters.

Whatsapp op twee toestellen gebruiken is en blijft ook een gemormel van niets dus ik haal het maar van de iphone af. Ze bezorgen net de Brodit houder en proclip dus ik ga maar eens kijken hoe dat gaat icm een radio die kan a2dp-en!

Plex er op en werkend gekregen, het is het beste kleine scherm wat ik heb gezien. Archos wordt heel erg klein naast deze Amoled.

en vraagje, wat/welke app is 'mediaserver' bij het batterverbruik?

[ Voor 4% gewijzigd door dezeppo op 21-07-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

dezeppo schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:35:
Alleen het batterijverbruik viel me zwaar tegen, en voor een 'open' OS vind ik het jammer dat de Samsung hubs er niet makkelijker af kunnen, omdat deze vaak aangewezen worden als batterijvreters.
Als je de hubs niet gebruikt, verbruiken ze toch ook niks? Ze staan alleen in je app drawer, maar of dat zoveel uitmaakt?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Jeroenneman schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:46:
[...]

Als je de hubs niet gebruikt, verbruiken ze toch ook niks? Ze staan alleen in je app drawer, maar of dat zoveel uitmaakt?
Ik gebruik ze niet, en gisteren stond er dat de social hub maar liefst 11% van mijn batterij had verbruikt! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:22
Sinds vandaag heb ik een raar probleem met mijn S2,

Mijn telefoon start de gehele dag automatisch in car mode. Als je het af sluit start het weer opnieuw op, Tevens geeft het toestel aan dat hij aan het opladen is, en de samsung MTP app staat overal in beeld.

Iemand anders deze problemen al ondervonden, en eventueel een oplossing hier voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13
ind0mi schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:27:
[...]

nu met foto's: welke app zou dit kunnen zijn? dit is volgens mij niet de standaard sms notificatie

[afbeelding]
[afbeelding]
Niet direct antwoord op je vraag, maar welke weer/clock widget gebruik je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Razer schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:10:
[...]

Niet direct antwoord op je vraag, maar welke weer/clock widget gebruik je? :)
Go Weather met simple skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

imeR schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:02:
[...]

Ik gebruik ze niet, en gisteren stond er dat de social hub maar liefst 11% van mijn batterij had verbruikt! :F
Wellicht RAM eens leegmaken? Onder taakbeheer.
Polster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:41:
(Nog) geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 13:45
Bman59 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:02:
Sinds vandaag heb ik een raar probleem met mijn S2,

Mijn telefoon start de gehele dag automatisch in car mode. Als je het af sluit start het weer opnieuw op, Tevens geeft het toestel aan dat hij aan het opladen is, en de samsung MTP app staat overal in beeld.

Iemand anders deze problemen al ondervonden, en eventueel een oplossing hier voor ?
Yep vergelijkbare problemen gehad na de laatste update. Nu al weer een paar dagen geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een plek of is er al gediscussierd over de juiste camera-settings van de S2? Ik krijg het niet voor elkaar om in clubs, op nachtelijke festivals en in discotheken goede foto's te maken... Met mijn vorige telefoon, de Omnia HD, heb ik deze settings hier wel kunnen vinden en lukte het me aardig goed. Alleen voor de S2 kan ik het maar niet uitvogelen?

superthanks!

(ps: reacties als google is je vriend etc etc snap ik, maar ik post niet voordat ik niet zelf heb gezocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:59:
Is er een plek of is er al gediscussierd over de juiste camera-settings van de S2? Ik krijg het niet voor elkaar om in clubs, op nachtelijke festivals en in discotheken goede foto's te maken... Met mijn vorige telefoon, de Omnia HD, heb ik deze settings hier wel kunnen vinden en lukte het me aardig goed. Alleen voor de S2 kan ik het maar niet uitvogelen?

superthanks!

(ps: reacties als google is je vriend etc etc snap ik, maar ik post niet voordat ik niet zelf heb gezocht)
Wat een slotzin met twee ontkenningen. Daar moet ik even over nadenken. :-) Volgens mij klop-ie ook niet. Maar ik post niet voordat ik zelf heb gezocht, klinkt me beter in de oren.

Denk dat in dat soort settings het lastig wordt. Je kunt de scenes proberen, misschien dat er eentje tussen zit die enigszins werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
phobosdeimos schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:49:
Gedeeltelijk? Je kan voor je sms en mail een counter installeren (voor facebook vind ik het persoonlijk alleen maar storend), maar je kan voor iOS geen statusbalk als app downloaden.

Het is maar net hoe je het ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Kortom, als je iOS wil had je gewoon een iPhone moeten halen. Als je voor Android kiest, kies je voor een OS dat dingetjes net wat anders doet. Voordeel is dat je vrij bent om erg veel aanpassingen aan te brengen. Denk dat je zelfs nog wel ergens een iOS-achtige ROM kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:35:
Als je in de buurt van Rotterdam woont:

http://www.pdashop.nl/acc.../samsung-galaxy-s-ii.html

En als het niet al te druk in de winkel is en je
vraagt naar Floris (The Protector Plakker Master)
stap je met een kaarsrecht-geplaatste
protector weer naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:22
Polster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 14:55:
[...]

Yep vergelijkbare problemen gehad na de laatste update. Nu al weer een paar dagen geen last van gehad.
Ik kan niet meer normaal op mijn telefoon werken. Om de 2 a 3 miniren doet hij dit en loopt daarna vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Zit nu in turkije en moet zeggen, geen problemen met het aflezen van scherm in de volle zon. Echter.een beetje internetten via wifi in de volle zon vond mijn glas en accu niet zo leuk. Glas was bijna niet meer aan te raken en mijn accu was 49 graden. Toen maar gestopt... Sowieso op balkon in de schaduw en dan bijvoorbeeld avatar spelen resulteert in een te warm scherm waarbij mijn duim pijn gaat doen van de hitte... Niey echt een aanrader om op vakantie te gamen, tenzij je in de airco zit.

Excuses voor de typfouten, zit op mobiel in de zon :9

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:18:
Zit nu in turkije en moet zeggen, geen problemen met het aflezen van scherm in de volle zon.
Heb ook geen problemen met aflezen van scherm in volle zon, maar moet de helderheid daarbij wel voluit zetten. Het gevolg is dat de batterijduur zienderogen verminderd...... of ben ik hierin de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:56:
[...]

Heb ook geen problemen met aflezen van scherm in volle zon, maar moet de helderheid daarbij wel voluit zetten. Het gevolg is dat de batterijduur zienderogen verminderd...... of ben ik hierin de enige?
Nee heeft iedereen en dat is heel logisch hoor... Geen 1 scherm kan het goed leesbaar maken met brightness op zn laagst.......

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ewivis schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:05:
[...]

Nee heeft iedereen en dat is heel logisch hoor... Geen 1 scherm kan het goed leesbaar maken met brightness op zn laagst.......
Er zijn zelfs smartphoneschermen die zelfs op volle helderheid niet goed leesbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Welke launcher gebruiken jullie? Ik heb gewoon de TW launcher, heel fijn, maar die apps (alles door elkaar, niet gewoon op alfabet) irriteren me. Hoe hebben jullie het ingedeeld in de TW launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
imeR schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:28:
Welke launcher gebruiken jullie? Ik heb gewoon de TW launcher, heel fijn, maar die apps (alles door elkaar, niet gewoon op alfabet) irriteren me. Hoe hebben jullie het ingedeeld in de TW launcher?
Gewoon gesorteerd via de sorteer-app uit de Market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn S2 nu twee dagen en hij is geweldig. Mijn eerste smartphone en ik ben er zeker blij mee. Alleen heb ik 1 probleempje: spraakherkennning pakt ie bij mij niet. Mijn microfoon werkt daarbij niet goed, terwijl ik wel goed verstaanbaar ben bij bellen. Als ik iets van spraakherkenning of opdrachten probeer uit te voeren, kan ik niets horen van wat ik heb ingesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Brad Pitt schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:30:
[...]

Gewoon gesorteerd via de sorteer-app uit de Market.
Root voor nodig zeker? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Heb je voor een hoop/de meeste écht leuke apps/tweaks op dit gebied wel nodig ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 15:58
imeR schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:25:
[...]

Root voor nodig zeker? :'(
Dat is toch zeker geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
memo001 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:59:
[...]

Dat is toch zeker geen probleem!
Wel voor m'n garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Even een vraagje. Ik wou eigenlijk een screenprotector kopen voor de Galaxy SII maar vrienden zeiden dat dat niet meer hoeft omdat het scherm krast bestendig is enzo... Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 19-09 11:34
Dat is ook al 100den keren hier voorbij gekomen. Het zou krasvrij moeten zijn. Ik heb in een jaar tijd nul krassen of krasjes op me galaxy s1 gekregen. Me sgs2 is tot zover ook 100% krasvrij.....toch lees je af en toe berichten dat er gasten zijn die op mysterieuze wijze toch krassen krijgen....dus, your call...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Ik raad wel aan om het te kopen.

Heb nooit krassen op mijn telefoons die ik heb gehad. Heb nu deze telefoon 3 weken en er zat al een kras op.
Ik ga altijd heel voorzichtig er mee om en weet ook echt niet hoe deze kras erop is gekomen. Dus dat Gorilla gebeuren is naar mijn mening echt niet kras bestendig.

Vanaf toen heb ik snel een screenprotector gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
fukijama schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:11:
Ik raad wel aan om het te kopen.

Heb nooit krassen op mijn telefoons die ik heb gehad. Heb nu deze telefoon 3 weken en er zat al een kras op.
Ik ga altijd heel voorzichtig er mee om en weet ook echt niet hoe deze kras erop is gekomen. Dus dat Gorilla gebeuren is naar mijn mening echt niet kras bestendig.

Vanaf toen heb ik snel een screenprotector gekocht.
Ik heb er ook een kras op, al heb ik geen idee hoe die er gekomen is. Gelukkig is het enkel in bepaalde omstandigheden te zien, en enkel met het scherm uit, ook is de kras niet diep. Het stoort me dus niet echt.
Al dat ik wel dacht dat Gorilla Glass krasbestendig was. Vermoed dat er vooral moeilijker diepe krassen op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Ja ik heb dus precies hetzelfde, het is alleen te zien als ik het uit heb.
En het vreemde is het is ook alleen op het beeldscherm zelf en niet op de rand.
Want daar loopt het glas eigenlijk wel door. Maar daar heb ik dus niks.

Baalde er toen wel van. Omdat ik ook altijd de telefoons behandel alsof het kunststukjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 14-09 11:43
imeR schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:15:
[...]

Wel voor m'n garantie..
Maar als je root ben je je garantie niet kwijt , je kunt dmv een USB jig weer je garantie herstellen dacht ik ,
zo een ding kost bijna niks kijk maar eens op ebay!

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florejaen
  • Laatst online: 01-08 23:27
Ik heb nu ook een 3tal weken mijn s2, en om even in te gaan op de batterij-berichten,

Ik haal een standby-verbruik van 1 procent per uur, (vind ik wel netjes), echter als ikbegin te spelen gaat het snel naar beneden.

nu heb ik standbyverbruik gewoon met een standaard s2, zonder root en zonder iets te blokkeren, ik weet dus ook niet of die hubs idd zoveel verbruiken als hier soms wordt aangegeven.

Ik ben al met al zeer tevereden met het verbruik van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:54:
Ik heb mijn S2 nu twee dagen en hij is geweldig. Mijn eerste smartphone en ik ben er zeker blij mee. Alleen heb ik 1 probleempje: spraakherkennning pakt ie bij mij niet. Mijn microfoon werkt daarbij niet goed, terwijl ik wel goed verstaanbaar ben bij bellen. Als ik iets van spraakherkenning of opdrachten probeer uit te voeren, kan ik niets horen van wat ik heb ingesproken
Doet hij helemaal niets als je spraakherkenning gebruikt, of hoort hij onjuiste invoer?
Als ik bij Google Navigatie (staat onder Appliaties, de blauwe pijl) een adres inspreek, gaan de meeste adressen perfect. Alleen als ik mijn huisadres inspreek krijg ik tussen de voorstellen van Google ''binnen bij bouwval''! :9~

Misschien kun je eens proberen wat hij doet bij jou als je iets inspreekt bij deze navigatie app...

En herkenning van spraak kan goed werken, maar is zeker niet perfect. Zal afhangen van je stem, omgevevingsgeluid, hoe duidelijk / hard je spreekt.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Wouser schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:49:
Even een vraagje. Ik wou eigenlijk een screenprotector kopen voor de Galaxy SII maar vrienden zeiden dat dat niet meer hoeft omdat het scherm krast bestendig is enzo... Klopt dit?
Gewoon doen, je ziet er niks van en Gorilla glas is geen 100% garantie tegen krassen en het geeft toch wat extra zekerheid. Moet je wel een goede protector kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Bman59 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:44:
[...]

Ik kan niet meer normaal op mijn telefoon werken. Om de 2 a 3 miniren doet hij dit en loopt daarna vast.
Ik heb exact hetzelfde gehad. Eerst had ik last van het vastlopen van m'n telefoon. Vervolgens met veel pijn en moeite een upgrade kunnen uitvoeren van KE1 naar KE7.

In de dagen na de update had ik ook dat hij telkens naar de carmode overschakeld of dat de MTP opstart zonder dat er wat is aangesloten. En dan wordt het op een gegeven moment irritant omdat je toestel dan niet bruikbaar wordt (na het wegklikken verschijnt het weer direct of hij loopt vast). Ik heb toen alles factory default ingesteld maar nog steeds met dezelfde problemen.

Was al klaar om hem terug te sturen binnen de garantie maar wonderbaarlijk is hij sinds begin deze week niet meer vastgelopen en gaat hij niet meer zovaak over naar carmode (1x per 2 of 3 dagen).

Ook had ik het probleem dat m'n telefoon niet herkend werd na het aansluiten op de pc. Dat is plotseling wel gaan werken en nu met m'n nieuwe cradle doet hij het weer gewoon.

Wel moet ik erbij zeggen dat ik naast de standaard apps geen eigen apps heb geinstalleerd na de reset. Mocht het blijven werken dan zal ik daar volgend week weer mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

ind0mi schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:27:
[...]
Als ik een SMS krijg..ontvang ik 2x een notificatie (1x de standaard en 1x een andere zie screenshot hieronder)
De sms open ik via de notificatiebar..maar na het lezen van de sms blijft de notificatie van nieuwe sms in de notificatiebar staan. hoe krijg ik dit weg?? bij e-mails werkt het wel gewoon.
welke app zou dit kunnen zijn? dit is niet de standaard sms notificatie..

[afbeelding]
[afbeelding]
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig...
Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ik heb twee!! 32GB memory cards (Sandisk Mobile Memory Card) ontvangen van Vodafone (je had recht op een gratis 32GB memcard). Die ene had ik al een week eerder. Mogelijk was de eerste al 'in de bestelling' gegooid bij de phone-shop, maar omdat ik 3 weken maar niets hoorde heb ik de helpdesk een mailtje gestuurd. Deze stuurden mij door naar de actie pagina op hun website en hier heb ik mij geregistreerd.

Afijn...
Wat moet ik nu met die 2e 32GB SDHC doen?? :X
(BTW: nav wat commentaar: nee voorlopig verkoop ik hem niet...)

In elk geval toch weer een leuke extraatje van 2x 50 euro :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:43

Tazzios

..

naar mij opsturen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

of naar mij.... wat wil je ervoor hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droom maar verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je gebruikt geen "alternatieve" sms-app, zoals ik handcent... Ik had dat ook maar heb toen handcent als standaard ingesteld en toen waren de dubbele notificaties weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:13:
[...]

En je gebruikt geen "alternatieve" sms-app, zoals ik handcent... Ik had dat ook maar heb toen handcent als standaard ingesteld en toen waren de dubbele notificaties weg...
ik heb tussen mijn apps gezocht..kan niets vinden. kan me ook niet herinneren dat ik een sms app heb geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
offtopic:
Excuses! Zat in het verkeerde topic te posten

[ Voor 101% gewijzigd door Pablo11392 op 22-07-2011 10:31 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry...

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:04:
Grappig...
Ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ik heb twee!! 32GB memory cards (Sandisk Mobile Memory Card) ontvangen van Vodafone (je had recht op een gratis 32GB memcard). Die ene had ik al een week eerder. Mogelijk was de eerste al 'in de bestelling' gegooid bij de phone-shop, maar omdat ik 3 weken maar niets hoorde heb ik de helpdesk een mailtje gestuurd. Deze stuurden mij door naar de actie pagina op hun website en hier heb ik mij geregistreerd.

Afijn...

Zit ik hier met mijn enkele 2GB kaart... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:04:
Grappig...

Afijn...

Heb ik wat gemist? Wanneer liep die actie of was dat een speciale actie voor jou alleen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ik heb de laatste tijd een probleem met mijn SII dat ik het lock screen niet meer zie. Zodra ik het scherm activeer zie ik direct de homescreen.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcpswijnenburg schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 11:17:
[...]

Heb ik wat gemist? Wanneer liep die actie of was dat een speciale actie voor jou alleen :)?
Of je iets gemist hebt weet ik niet :)
Maar als een Vodafoon abbo met een Samsung Galaxy SII in Juni (of eerder) had gekocht, kwam je in aanmerking voor een gratis 32GB SDHC. Je moest hiervoor je factuurnummer ook invullen.
Geen idee of je je hiervoor nog kan aanmelden.
BTW: Ik heb mijn Vodafone+SII bij een "The Phone House" filiaal gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:01:
Dat is het hem. De rest van de mensen kreeg slechts een 8GB kaart na opsturen van de benodigde dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:01:
[...]

Of je iets gemist hebt weet ik niet :)
Maar als een Vodafoon abbo met een Samsung Galaxy SII in Juni (of eerder) had gekocht, kwam je in aanmerking voor een gratis 32GB SDHC. Je moest hiervoor je factuurnummer ook invullen.
Geen idee of je je hiervoor nog kan aanmelden.
Was/is inderdaad een actie van The Phone House en niet van Vodafone. Maar ja, wat moet je met 32GB als de S2 daar toch niks op kan installeren? Als ik kies voor extern geheugen wordt het extra interne geheugen gebruikt.
Pagina: 1 ... 37 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.