Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.232 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
Sinds vandaag ook eigenaar van de galaxy , maar heb er toch wel wat problemen mee .

Zowel mijn vrouw als ik vandaag allebei een nieuwe mobi en hebben ook allebei met hetzelfde een probleem .
Internet doet het wel , maar beide telefoons hebben problemen met email .
Zodra de laatste gegevens van de smtp zijn gedaan zegt de mobi dat hij niet kan verbinden .

-pop3.speedxs.nl
-smtp.speedxs.nl

Buiten de normale username en pass eigenlijk niet zoveel in te stellen , wel heb ik geprobeerd de poort nog naar 25 te veranderen en dat hielp dan weer wel . Tenminste hij gaf niet meer aan dat hij geen verbinding kon krijgen , maar server ondersteunt geen verificatie .
Beveiligingstype heb ik allemaal al een keer gedaan om te kijken of dat hielp , ookal weet ik niet wat precies wat is , werken deed het niet .

[ Voor 15% gewijzigd door MaFFia op 18-07-2011 20:32 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 11:06
WhySoSerious schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:43:
[...]

Ok! Nog eens open gemaakt en schoongeblazen, maar zat helemaal niets. Nu opnieuw erop geduwd en lijkt echt alsof er iets onder zit. Rest van het klepje sluit gewoon naadloos aan, alleen op dat bevestigingspunt niet dus...
Hmm en hoe doe je 'm dicht dan?

Ik doe altijd eerst de bovenkant erin, dan buig ik 'm iets bol zodat de onderkant erin kan en dan druk de zijkanten om de beurten vast, eerst links en dan rechts.

Dus wel de rechtsonderste als laatste. Misschien doet dat wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Weet iemand welke CSC de Japanse taal ondersteund?

Ik bedoel dan om Android geheel in het Japans te krijgen.

Op Samfirmware.com zie ik wel veel code-informatie, maar ik kan niets vinden over Japans.

Wel is er NTT Docomo die de i9100 uit brengt met aanpassingen (1-seg tv) onder de naam SC-02C.
De ellende is volgens mij echter dat ik niet even die ROM kan pakken ivm hardware aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:14
AzzKickah schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:55:
[...]

Ik doe altijd eerst de bovenkant erin, dan buig ik 'm iets bol zodat de onderkant erin kan en dan druk de zijkanten om de beurten vast, eerst links en dan rechts.

Je kan beter eerst de onderkant erin doen hoor. Dan hoef je ook niet op rare manieren te gaan buigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
-Edwin- schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:36:
[...]

Je kan beter eerst de onderkant erin doen hoor. Dan hoef je ook niet op rare manieren te gaan buigen.
Mijn manier ging ook vrij makkelijk maar dit gaat idd nog makkelijker :D
Alleen nog nooit geprobeerd omdat het zo ook prima ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 22:13
Wat vinden jullie van de achterkant? ik vind m er zelf HEEL goedkoop uit zien! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 11:43
Nilsepils schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:22:
Wat vinden jullie van de achterkant? ik vind m er zelf HEEL goedkoop uit zien! :|
Als de achterklep erop zit vind ik hem juist heel luxe en maakt hij de telefoon heel mooi dankzij de ribbeling.
Maarja als je de klep eraf haalt is het een goedkoop dun stuk plastic ja
en ook is dat weer een reden waarom hij zo licht is denk ik.

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 22:13
Thenotorious schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:24:
[...]

Als de achterklep erop zit vind ik hem juist heel luxe en maakt hij de telefoon heel mooi dankzij de ribbeling.
Ik vind dat ribbel/diamantvormpje erin echt heel cheap looking... maarja misschien ben ik daar de enige in! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Thenotorious schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:24:
[...]

Valt wel mee met stukje goedkoop plastic. Check dit filmpje even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
mcpswijnenburg schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:31:
[...]

Valt wel mee met stukje goedkoop plastic. Check dit filmpje even.
Haha ja die ken ik daarmee doe ik ook altijd stoer bij mijn vrienden dat mijn achterklep dat kan :D

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
Thenotorious schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:32:
[...]

Haha ja die ken ik daarmee doe ik ook altijd stoer bij mijn vrienden dat mijn achterklep dat kan :D
Oh, dat heb ik zelf nog niet eens geprobeerd. Veel te bang dat ie bij mij wel breekt. Sta je daar met 2 van die helften in je handen onder bulderend gelach van je vrienden, mij niet gezien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47
En inmiddels volgende firmware online: XXKG2 (2.3.4)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1174161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Lekker vlotte melding :). SamFirmware Tweette het net, dus ik heb hem wel gedownload. Volgens hem is het vooral een verbetering van de batterij. Ik denk dat ik hem even oversla, heb KG1 net goed ingesteld en de batterijduur valt me eigenlijk best mee.

Wel handig van dat topic dat de preciese bestandsnamen en beschikbare talen er bij staan; meestal moet je daar achter komen door te downloaden en flashen :).

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 18-07-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:58

WhySoSerious

Be the change.

AzzKickah schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:55:
[...]

Gewoon eerst de onderkant ja. Maar als ik het goed begrijp zijn er dus geen anderen met dit verschijnsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Is deze ook al officieel beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Framoes schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:14:
[...]

Volgens mij is de voorganger nog niet eens beschikbaar via kies

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 08:47
Framoes schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 08:14:
[...]

Nee dat zal denk ik nog wel even duren, lees wel veel positieve verhalen over KG2, dat deze weer stuk beter voelt. Batterij blijft waarschijnlijk helaas nog altijd wat achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Denko schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:44:
[...]

Volgens mij is de voorganger nog niet eens beschikbaar via kies
Ik dacht dat dat KF3 was voor Europa. Die heb ik al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

Ik heb een vraagje over een instelling die ik op mijn HTC (Wildfire) wel kon vinden, maar die voor mij onvindbaar is op de S2. Ik zou graag in willen stellen dat indien de S2 aan de voeding ligt het scherm aanblijft en niet op zwart springt. Samsung geeft de standaard menu opties van Android zo aangepast dat ik die instelling nergens kan vinden.

Weet 1 van jullie misschien waar ik dit moet instellen?

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 13:45
MaFFia schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:17:
Sinds vandaag ook eigenaar van de galaxy , maar heb er toch wel wat problemen mee .

Zowel mijn vrouw als ik vandaag allebei een nieuwe mobi en hebben ook allebei met hetzelfde een probleem .
Zodra de laatste gegevens van de smtp zijn gedaan zegt de mobi dat hij niet kan verbinden .

-pop3.speedxs.nl
-smtp.speedxs.nl

Buiten de normale username en pass eigenlijk niet zoveel in te stellen , wel heb ik geprobeerd de poort nog naar 25 te veranderen en dat hielp dan weer wel . Tenminste hij gaf niet meer aan dat hij geen verbinding kon krijgen , maar server ondersteunt geen verificatie .
Beveiligingstype heb ik allemaal al een keer gedaan om te kijken of dat hielp , ookal weet ik niet wat precies wat is , werken deed het niet .
Provider SMTP servers mogen meestal niet benaderd worden vanaf een ander netwerk dan hun eigen. Als je via Wifi verbonden bent zou de SMTP server moeten werken en via 3G dus niet. Vaak kun je dit oplossen door te kiezen voor de optie 'opnieuw aanmelden bij versturen' of iets in die trant. Maar ook dit wordt niet door elke provider ondersteund. In dat geval moet je gebruik maken van een andere SMTP server zoals bijv. van Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Tijdje terug KF3 via KIES geinstalleerd. Ik merk geen verbeteringen maar helaas zijn er wel 2 problemen geintroduceerd bij mij:

- Als ik op een Wifi netwerk zit wil de telefoon soms toch even kort via 3G verbinding maken, dit wordt snel afgekapt maar niet overgenomen door Wifi. Gevolg is dat een webpagina niet laadt.
- Telfoon denkt soms uit zichzelf dat hij aan een computer of dock hangt. Met enige regelmaat krijg ik dan ook het MTP of Dock screen voor mijn neus. Home-button functie veranderd ook spontaan naar dock scherm oproepen.

Ik wacht nog wel even op 2.3.4 en zal dan een hard reset doen. Hopelijk verdwijnt het dan en is het niet een of ander los contact bij de usb-poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
Killer schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:17:
Ik heb een vraagje over een instelling die ik op mijn HTC (Wildfire) wel kon vinden, maar die voor mij onvindbaar is op de S2. Ik zou graag in willen stellen dat indien de S2 aan de voeding ligt het scherm aanblijft en niet op zwart springt. Samsung geeft de standaard menu opties van Android zo aangepast dat ik die instelling nergens kan vinden.

Weet 1 van jullie misschien waar ik dit moet instellen?
Ik heb even gekeken bij mijn SGS2 maar kan het ook niet vinden. Op internet ook een thread hierover gevonden op androiforums.com. Hier geven ze aan dat je eventueel Tasker zou kunnen gebruiken. Kost je wel ongeveer 5 euro. Ik heb de applicatie zelf niet dus geen garantie of dit voor jou de oplossing is.

[ Voor 4% gewijzigd door mcpswijnenburg op 19-07-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:09:
[...]

Nee dat zal denk ik nog wel even duren, lees wel veel positieve verhalen over KG2, dat deze weer stuk beter voelt. Batterij blijft waarschijnlijk helaas nog altijd wat achter.
Heb KG2 erop gezet maar vooralsnog merk ik geen verschil. KG1 was ook een leak en dit zal wel weer een nieuwere interne versie zijn waarin ze wat kleinere dingen hebben aangepast.

De verschillen gevonden door XDA gebruikers:
No more Android OS Bug (thanks to 2.3.4)

Home button delay seems fixed (some confirm it, some not).

Many people reported, data speed has improved quite a lot - also much stabler 3G / H / H+ connection. It doesn't switch between 3G and H / H+ that much anymore.

One neat feature that Samsung have added is the ability to adjust the time limit when the screen turns off until the device is locked and requires the pin to unlock it.

Added: FM radio controls on lock screen.

CPU time for Android OS is still high but less than before. KF3: 10 min/hour, KG2: 7 min/hour.

Battery life seems better and lost less juice during idle. KE7: 2%/hour, KF3: 1,2%/hour, KG2: 0,8%/hour

Finally clock position at lockscreen (wallpaper lockscreen) is back at where it should be. And now it looks in place.

Coming from KF3, i noticed that i can just tap the Picture Frame widget to change picture. I had to remove 1st before.
Sommige mensen hadden oh zo'n probleem met die korte delay als de telefoon uit slaap komt, fixed. :)

Ik kan bevestigen dat die delay nu weg is maar wat er bij is gekomen, als je je toestel in standby wilt zetten en op de power knop drukt. Dan is de fade out niet meer soepel, bij eerdere versies ging de backlight direct uit. Nu is dat niet meer, zal wel een bug zijn.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 16:45

Killer

Hatseflats!

mcpswijnenburg schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:46:
[...]

Ik heb even gekeken bij mijn SGS2 maar kan het ook niet vinden. Op internet ook een thread hierover gevonden op androiforums.com. Hier geven ze aan dat je eventueel Tasker zou kunnen gebruiken. Kost je wel ongeveer 5 euro. Ik heb de applicatie zelf niet dus geen garantie of dit voor jou de oplossing is.
Dat is best vaag eigenlijk. Dit zit normaal standaard in Android....Samsung heeft het er dus uit gesloopt...minder.

Bedankt voor de link i.i.g.

Het is best wel lastig in de auto, als de telefoon gewoon aan de lader hangt.. :(

[ Voor 5% gewijzigd door Killer op 19-07-2011 10:57 ]

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan via via een nieuw gesealde Galaxy S2 kopen voor 350 euro, alleen zit hier geen bon bij.

Nou vraag ik me af hoe het dan zit met de garantie als deze binnen de garantietermijn beschadigd raakt, kan ik deze dan claimen bij Samsung zelf zonder bon of moet ik dan alles uit mijn eigen zak betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Laatst online: 22:47
Nilsepils schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:26:
[...]

Ik vind dat ribbel/diamantvormpje erin echt heel cheap looking... maarja misschien ben ik daar de enige in! ;)
Case d'r omheen zou ik zeggen! Ik heb de barely there case van case-mate, het toestel is beter beschermt en ligt ook nog beter in de hand!

Welke firmware hebben jullie als laatste binnengehaald via kies? Ik heb:Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/mt457m.png

Is dit de nieuwste?

[ Voor 16% gewijzigd door imeR op 19-07-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
imeR schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:14:
[...]

Case d'r omheen zou ik zeggen! Ik heb de barely there case van case-mate, het toestel is beter beschermt en ligt ook nog beter in de hand!

Welke firmware hebben jullie als laatste binnengehaald via kies? Ik heb:[afbeelding]

Is dit de nieuwste?
Dit is de laatste die ik via Kies heb binnengehaald:
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/aaehiv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
imeR schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:14:
[...]

Welke firmware hebben jullie als laatste binnengehaald via kies? Ik heb:[afbeelding]

Is dit de nieuwste?
Nee KF3 is voor NL de nieuwste. Met KE5 een een CSC VDF lijkt het er op dat je een branded toestel hebt. In dien dat het geval is ben je afhankelijk van je provider en zal je een ander update schema doorlopen dan de meeste hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Polster schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:42:
[...]

Nee KF3 is voor NL de nieuwste. Met KE5 een een CSC VDF lijkt het er op dat je een branded toestel hebt. In dien dat het geval is ben je afhankelijk van je provider en zal je een ander update schema doorlopen dan de meeste hier.
Vodafone branded inderdaad. Damn. Dat heeft alleen maar nadelen:

- vodafone crapware
- late updates

:'( Gelukkig is het een geweldig toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:50

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:47:
[...]
Ik kan bevestigen dat die delay nu weg is maar wat er bij is gekomen, als je je toestel in standby wilt zetten en op de power knop drukt. Dan is de fade out niet meer soepel, bij eerdere versies ging de backlight direct uit. Nu is dat niet meer, zal wel een bug zijn.
Hoe gaat het nu dan? Wat bedoel je met niet soepel?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Laatst online: 25-04-2019
Framoes schreef op maandag 18 juli 2011 @ 12:36:
[...]

Die heb ik een paar dagen terug geïnstalleerd, maar dat heeft niet geholpen.

[...]

GPS fix is dat hij verbinding heeft met een GPS satelliet en je positie dus nauwkeurig kan bepalen. De blauwe cirkel is de marge van je locatie, dus dat betekent dat je locatie niet nauwkeurig is, maar ergens in die cirkel kan zijn. Je locatie wordt dan bepaald aan de hand van zendmasten voor het mobiele netwerk.

Als het icoontje knippert betekent dat je telefoon probeert een fix te krijgen en als het stopt met knipperen heb je een fix.
Een factory reset zal waarschijnlijk helpen, was bij mij ook het geval .. vooraf duurde het 5 minuten of nog langer als ik stilstond in de buitenlucht.. tijdens het autorijden lukte het zelfs helemaal niet.

Nu heb ik binnen een paar seconden een goede fix.. zelfs binnenshuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:13:
[...]

Hoe gaat het nu dan? Wat bedoel je met niet soepel?
Eerst dimt de backlight een beetje en dan een delay van 500ms (denk ik) en dan pas gaat hij uit. Blijkbaar is dit een placeholder voor een nieuwe off animatie die in de volgende versie geïntroduceerd wordt. Het is niet echt erg of irritant maar het valt wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:21
Killer schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:54:
[...]

Dat is best vaag eigenlijk. Dit zit normaal standaard in Android....Samsung heeft het er dus uit gesloopt...minder.

Bedankt voor de link i.i.g.

Het is best wel lastig in de auto, als de telefoon gewoon aan de lader hangt.. :(
Pak dan AutomateIt, is gratis en dan kun je dat ook instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij heeft toch een beetje kuren. Hij valt eigenlijk regelmatig uit, 1 à 2 keer per dag.
Nu had ik gisteren tentamen en ik dacht dat ik mijn telefoon had uitgezet, maar was weer eens vergeten om op OK te drukken 8)7 .
Ik hoorde dus een biepje en haalde toen de surveillant erbij om 'm uit mn tas te halen en uit te zetten. Ik stop mn mobiel terug, de surveillant loopt weg en 10 seconden later klinkt door de hele zaal de samsung opstarttune. Surveillant pissig, ik maar de batterij eruit gehaald. Nu blijkt dus dat mn SGS2 tijdens mn tentamen heeft besloten om voortaan maar weer vanzelf op te starten als ik hem uitzet :?
Natuurlijk heel handig in combinatie met het automatisch uitvallen. Hoef ik me iig geen zorgen meer te maken om wakker te worden van de fully-charged tune, daar zorgt de SGS2 opstarttune wel voor. Iemand enig idee hoe dit kan?? Factory reset voor nodig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:09:
Die van mij heeft toch een beetje kuren. Hij valt eigenlijk regelmatig uit, 1 à 2 keer per dag.
Nu had ik gisteren tentamen en ik dacht dat ik mijn telefoon had uitgezet, maar was weer eens vergeten om op OK te drukken 8)7 .
Ik hoorde dus een biepje en haalde toen de surveillant erbij om 'm uit mn tas te halen en uit te zetten. Ik stop mn mobiel terug, de surveillant loopt weg en 10 seconden later klinkt door de hele zaal de samsung opstarttune. Surveillant pissig, ik maar de batterij eruit gehaald. Nu blijkt dus dat mn SGS2 tijdens mn tentamen heeft besloten om voortaan maar weer vanzelf op te starten als ik hem uitzet :?
Natuurlijk heel handig in combinatie met het automatisch uitvallen. Hoef ik me iig geen zorgen meer te maken om wakker te worden van de fully-charged tune, daar zorgt de SGS2 opstarttune wel voor. Iemand enig idee hoe dit kan?? Factory reset voor nodig? :?
Héél raar probleem, vooral omdat de Galaxy SII helemaal niet uit zichzelf kan opstarten (om bv een wekker af te laten gaan) net zoals schijnbaar de meeste Android toestellen. =/
Factory reset kan je altijd proberen... hopen dat het je probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
kan je aan de buitenkant (bijv. verpakking of etiket) zien of de S2 die vodafone levert branded is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 22:02
Brutal1ty schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:29:
[...]

Héél raar probleem, vooral omdat de Galaxy SII helemaal niet uit zichzelf kan opstarten (om bv een wekker af te laten gaan) net zoals schijnbaar de meeste Android toestellen. =/
Een reboot is natuurlijk iets heel anders dan op een gezet tijdstip aan gaan. Bij android is uit gewoon echt uit. Dus er draait geen proces meer op de achtergrond wat de telefoon opstart als je wekker af moet gaan. Als de telefoon na het uit gaan meteen weer opstart is dat gewoon een reboot, dat kan ik vanuit mijn powermenu ook gewoon kiezen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Voor wie een gelekte versie draait: Is er in de 2.3.4 update iets veranderd in de application drawer. Ik zou het wel mooi vinden als mijn apps alfabetisch staan of zoals HTC met favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
danda schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:31:
kan je aan de buitenkant (bijv. verpakking of etiket) zien of de S2 die vodafone levert branded is?
Niet dat ik weet, maar je kan er veilig van uitgaan dat Vodafone phones branded zijn. Is die van mij ook... Jammer? Ja. Ergerlijk? Nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Brutal1ty schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:35:
[...]

Niet dat ik weet, maar je kan er veilig van uitgaan dat Vodafone phones branded zijn. Is die van mij ook... Jammer? Ja. Ergerlijk? Nauwelijks.
Mijn telefoon kwam in een vodafone doosje (kartonnen wikkel om het zwarte doosje heen) maar was verder niet branded. Stond de officiele ROM op (volgens mij was dat KE2) en was niets van vodafone op te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaFFia schreef op maandag 18 juli 2011 @ 19:17:

-pop3.speedxs.nl
-smtp.speedxs.nl

Bij instellingen kan je kiezen voor handmatige configuratie.
Ik woon in Belgie dus een heel andere provider(proximus)
Bij uitgaande server moet je verificatie uitchakelen,dat kan dus alleen bij handmatige instellingen.
Poort etc. weet ik niet maar het is ook een pop server,dus moet werken.
Als je gaat instellen moet je een naam ingeven en vanaf dan kan je handmatig instellen.
Hoop dat het helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Snotverdomme. Wil ik een backup maken via KIES voordat ik update, blijft ie op 0 procent hangen, al een half uur en geen enkele manier om het te stoppen zonder ''risico'' te lopen...

Tips/advies?

Als ik KIES gewoon sluit met taakbeheer/telefoon gewoon er uit trek, mislukte backup of mislukte phone? In eerste geval: no big deal, I'll try again, tweede geval: mehh...

EDIT: NVM, het duurde een half uurtje, maar hij is eindelijk aan de slag gegaan :')

[ Voor 40% gewijzigd door Brutal1ty op 19-07-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsepils schreef op maandag 18 juli 2011 @ 21:22:
Oeps ,voer voor weer een extra topic,zo blijven we wel bezig.
Ik hem mijn SGS II nu 1 maand en ik heb de achterkant er 1x afgehad en akkoord het is geen topkwaliteit maar je moet er hem niet afscheuren hé(ben een bouwvakker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:29:
[...]

Hmmm, na nog een paar keer proberen doet ie nu toch weer normaal. Maar haal voortaan toch maar de batterij eruit bij een tentamen...

@Nilsepils:
Ik vind het achterklepje helemaal niet slecht oid, juist wel grappig dat ie zo flexibel is, weet je zeker dat ie niet makkelijk breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:03:
Ik kan via via een nieuw gesealde Galaxy S2 kopen voor 350 euro, alleen zit hier geen bon bij.

Nou vraag ik me af hoe het dan zit met de garantie als deze binnen de garantietermijn beschadigd raakt, kan ik deze dan claimen bij Samsung zelf zonder bon of moet ik dan alles uit mijn eigen zak betalen?
Ja, de vraag is,wat is via via ,jij kent die bron waarschijnlijk en ben jezelf best geplaatst om te oordelen of die bron betrouwbaar is.
Als het via internet is zou ik hem laten liggen,namaak herken je niet zo meteen.
En zeker voor dié prijs als het om een gesealde doos gaat.
Kijk uit je doppen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:20
Weet iemand hoe ik de map Aura van Sygic kan verplaatsen naar het extern geheugen? Nu staat deze standaard op het interne geheugen. Extern heb ik 32 Gb (gratis, dank Phonehouse!) en gebruik ik verder toch niet. Uiteraard moet Sygic blijven werken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarthogSmurf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-06-2023
Polster schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:42:
[...]

Enige idee wanneer de 2.3.4 update naar NL komt? (via Kies )

Heb namelijk enorm last van de batterij bug. 15 min via de tweakers app en 25% batterij gone !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:01:
[...]

Ja, de vraag is,wat is via via ,jij kent die bron waarschijnlijk en ben jezelf best geplaatst om te oordelen of die bron betrouwbaar is.
Als het via internet is zou ik hem laten liggen,namaak herken je niet zo meteen.
En zeker voor dié prijs als het om een gesealde doos gaat.
Kijk uit je doppen!!!
Nou het is dus via internet dus ken de bron zelf ook niet, maar de prijzen liggen op marktplaats niet ver boven de 350 euro, wist niet dat er namaak galaxy S2 op de markt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
danda schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:31:
Nee, dit zie je in kies. Als er achter je firmware versie staat: (vdf) is hij vodafone branded.
The_Fes schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:37:
[...]

Mijn telefoon kwam in een vodafone doosje (kartonnen wikkel om het zwarte doosje heen) maar was verder niet branded. Stond de officiele ROM op (volgens mij was dat KE2) en was niets van vodafone op te vinden.
Dan heb je geluk! Mijne had 4 vodafone crap-apps (waarvan ik er twee kon verwijderen) en krijgt nog geen nieuwe updates binnen...

[ Voor 42% gewijzigd door imeR op 19-07-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
imeR schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:36:
Dan heb je geluk! Mijne had 4 vodafone crap-apps (waarvan ik er twee kon verwijderen) en krijgt nog geen nieuwe updates binnen...
Daar zou ik verder toch geen last van gehad hebben, heb er vrij snel Lite'ning rom op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sonsan schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:17:
Weet iemand hoe ik de map Aura van Sygic kan verplaatsen naar het extern geheugen? Nu staat deze standaard op het interne geheugen. Extern heb ik 32 Gb (gratis, dank Phonehouse!) en gebruik ik verder toch niet. Uiteraard moet Sygic blijven werken.....
Steek een sd kaart erin en via apps2sd erop.
Dat interne en externe opslag is verwarrend,kan er ook geen kop aan krijgen.
Aan externe opslag denk je meteen aan de sd kaart ,maar niet bij Samsung.
Iemand die hier eens uitgebreid een licht kan op schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
The_Fes schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:41:
[...]

Daar zou ik verder toch geen last van gehad hebben, heb er vrij snel Lite'ning rom op gezet.
Wil ik ook wel, maar ik wil m'n garantie niet kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 08:47
Polster schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 10:32:
[...]

Provider SMTP servers mogen meestal niet benaderd worden vanaf een ander netwerk dan hun eigen. Als je via Wifi verbonden bent zou de SMTP server moeten werken en via 3G dus niet. Vaak kun je dit oplossen door te kiezen voor de optie 'opnieuw aanmelden bij versturen' of iets in die trant. Maar ook dit wordt niet door elke provider ondersteund. In dat geval moet je gebruik maken van een andere SMTP server zoals bijv. van Gmail.
Ik hoor er echt een hoop mensen over . Heb even op mijn werk gekeken daar waren er al meerdere ook met het probleem en zelfs 1 van men maatjes die het op Wifi ook niet gedaan kreeg . Ik ga dit nu ook maar even testen .

*Edit

Nope ook hier op WiFi niets :(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Lethal schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:27:
[...]

Een factory reset zal waarschijnlijk helpen, was bij mij ook het geval .. vooraf duurde het 5 minuten of nog langer als ik stilstond in de buitenlucht.. tijdens het autorijden lukte het zelfs helemaal niet.

Nu heb ik binnen een paar seconden een goede fix.. zelfs binnenshuis.
Dan wordt het helaas een reset. Hopen dat m'n backups goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De e-mailapplicatie geeft bij mij heel vaak 'verbindingsfout' aan. Niet op een bepaald moment. Als ik bijvoorbeeld van huis ben dan doet hij het soms wel, maar soms als ik klik op vernieuw dan krijg ik dat dus als melding (ook wanneer ik hem open en het programma het automatisch synchroniseert). Ik kan daarom ook niet achterhalen waar het aan ligt.
Ik heb er twee e-mailaccounts van Hotmail in staan.

Is er misschien een andere applicatie die beter werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 17:54
ben hem al een week kwijt ter reparatie. Mijn batterij gaf overvoltage en overhit aan. terwijl ik er niks geks mee heb gedaan. Een harde reset mocht niet baten. Opladen wilde die iig niet meer doen. ben benieuwd!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Reintjens
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2021
Ik krijg ook deze week de SGS 2 binnen. Ik hoor verhalen dat je soms een gele of roze afbeelding hebt als je een foto hebt en dat de batterij te warm wordt. Wat kan ik het beste controleren en hoe voordat ik echt aan de slag ga met het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 15:48
Misschien een domme vraag tussendoor, maar ik ga morgen op vakantie naar het buitenland.
Is data-roaming uitzetten dan genoeg om een hoge rekening van internet te vermijden, of moet er nog meer gewijzigd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
WhySoSerious schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 07:27:
[...]

Gewoon eerst de onderkant ja. Maar als ik het goed begrijp zijn er dus geen anderen met dit verschijnsel?
Ja, ik had precies hetzelfde. Ik heb net het onderste opstaande randje/klikpunt weggesneden met een stanleymesje en hij sluit nu weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verbruik je gemiddeld ongeveer aan data per maand op de Galaxy S2? Als je elke dag een beetje internet, en apps gebruikt voor nieuws, twitter, hyves en af en toe mailt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:40:
Wat verbruik je gemiddeld ongeveer aan data per maand op de Galaxy S2? Als je elke dag een beetje internet, en apps gebruikt voor nieuws, twitter, hyves en af en toe mailt?
Download de app "trafficinfo", dan zie je wat je per app verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBleeder schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:31:
Misschien een domme vraag tussendoor, maar ik ga morgen op vakantie naar het buitenland.
Is data-roaming uitzetten dan genoeg om een hoge rekening van internet te vermijden, of moet er nog meer gewijzigd worden?
Data roaming heb je nodig om in het buitenland verbinding te maken met een andere provider (en soms zelfs in nederland bij sommige providers) als je eigen provider geen bereik meer heeft. Dit betekent dus automatisch dat als je data roaming uitzet je alleen nog met je eigen provider contact kunt maken en er dus geen extra kosten gemaakt worden.

Wifi kun je natuurlijk blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imeR schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:42:
[...]

Download de app "trafficinfo", dan zie je wat je per app verbruikt.
ik heb de telefoon nog niet, maar wil dit graag weten ivm data bundel, mag binnenkort verlengen, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Net de nieuwe firmware geinstalleerd...

+Camera heeft snellere autofocus
+Camera filmkwaliteit verbeterd
+paar nieuwe icoontjes

-Meer RAM verbruik als ik de telefoon net opstart (clean dus)
-''Roze'' vlek in camera véél duidelijker dan in oude firmware (KE2)

Voor de rest nog weinig gemerkt zelf... Maar dat die roze vlek érger geworden is door de fix, daar kan ik niet bij met m'n pet =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aiii, nou wordt het toch wel echt naar. Na mijn vorige probleem met automatisch opstarten (zie hierboven), wordt ik nu geteisterd door een niet werkende usb verbinding. Ik wilde eerst XKG2 installeren, maar mijn sgs2 werd niet gevonden door Odin. Nu kom ik erachter dat mijn pc mijn telefoon ook niet in normale modus herkent (zie ook geen usb-melding op de telefoon).... hardware probleem?? Dan moet ik toch ook maar eens zo'n jig gaan bestellen...

Edit: sgs2 wordt trouwens wel opgeladen en ik krijg een pop van windows dat het usb-apparaat niet wordt herkend. Verder zegt sgs2 soms dat ie niet wordt opgeladen als de (stroom)kabel er in zit en soms dat ie wel wordt opgeladen als ik hem er al uit heb gehaald :? :?

Iemand enig idee wat nu te doen? Heb niet zo'n zin om mijn telefoon tijdens de vakantie te moeten missen. Hoe kan ik een factory reset doen zonder usb-verbinding?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:32:
Aiii, nou wordt het toch wel echt naar. Na mijn vorige probleem met automatisch opstarten (zie hierboven), wordt ik nu geteisterd door een niet werkende usb verbinding. Ik wilde eerst XKG2 installeren, maar mijn sgs2 werd niet gevonden door Odin. Nu kom ik erachter dat mijn pc mijn telefoon ook niet in normale modus herkent (zie ook geen usb-melding op de telefoon).... hardware probleem?? Dan moet ik toch ook maar eens zo'n jig gaan bestellen...

Edit: sgs2 wordt trouwens wel opgeladen en ik krijg een pop van windows dat het usb-apparaat niet wordt herkend. Verder zegt sgs2 soms dat ie niet wordt opgeladen als de (stroom)kabel er in zit en soms dat ie wel wordt opgeladen als ik hem er al uit heb gehaald :? :?

Iemand enig idee wat nu te doen? Heb niet zo'n zin om mijn telefoon tijdens de vakantie te moeten missen. Hoe kan ik een factory reset doen zonder usb-verbinding?
Je moet ff de drivers opnieuw installeren via KIES. Dan zal je zien dat je S2 gewoon weer word gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:32:
Heb niet zo'n zin om mijn telefoon tijdens de vakantie te moeten missen. Hoe kan ik een factory reset doen zonder usb-verbinding?
Je kan dit toch gewoon doen in CWM. Maar zoals die gast hierboven al stelt lijkt het een driver issue en om die reden een wipe te doen is wat zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 22:48:
[...]

Je moet ff de drivers opnieuw installeren via KIES. Dan zal je zien dat je S2 gewoon weer word gevonden.
Oja vergeten te zeggen, dat heb ik inmiddels al twee keer geprobeerd, met een up-to-date versie van Kies :|
Maar de telefoon doet dus ook raar aan de oplader, dus ligt het dan niet eerder daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 22:56:
[...]

Oja vergeten te zeggen, dat heb ik inmiddels al twee keer geprobeerd, met een up-to-date versie van Kies :|
Maar de telefoon doet dus ook raar aan de oplader, dus ligt het dan niet eerder daar aan?
Lijkt meer op een kapotte connector. al andere kabels etc geprobeerd om e.e.a. uit te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 22:56:
[...]

Specificeer, doet raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mcpswijnenburg schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 22:57:
[...]

Lijkt meer op een kapotte connector. al andere kabels etc geprobeerd om e.e.a. uit te sluiten?
Ik heb de normale oplader en de pc-kabel gebruikt, normale oplader werkt soms niet en de pc-kabel doet dus alleen opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit:
Verder zegt sgs2 soms dat ie niet wordt opgeladen als de (stroom)kabel er in zit en soms dat ie wel wordt opgeladen als ik hem er al uit heb gehaald.
Maar dat gebeurt sporadisch.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:28:
[...]

Nou het is dus via internet dus ken de bron zelf ook niet, maar de prijzen liggen op marktplaats niet ver boven de 350 euro, wist niet dat er namaak galaxy S2 op de markt waren.
Vergis je niet,van alle populaire phones worden er namaak op de markt gebracht.
Om een voorbeeld te geven,de iphone word op tweedehands sites aangeboden met 2 batterijen terwijl de batterij van een iphone niet te verwijderen is!!!!
Ook de gewilde Nokia n97 is zo een geval,en ja ,wat is marktplaats? Tweedehands niet?
LATEN VOOR WAT HET IS!!!!!
Een SGSII koop je niet voor die prijs tenzij van iemand die dringend geld nodig heeft en dat moet dan liefst iemand zijn die je kent.
Hopelijk kan je hier wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:03:
[...]

dit:

[...]

Maar dat gebeurt sporadisch.
Ik had al naar boven gescrollt.
Ja, ik heb zoiets nog niet meegmaakt. Alleen een jig kopen kan naturlijk altijd; handig voor de binary count te resetten, maar in relatie tot jouw issue volstrekt nutteloos.
Ik zou in jouw geval alles loskoppelen rebooten of batterij eruit halen en in het uiterste geval een wipe (wel even een backup maken).
Maar voor dit alles zou ik toch nog in een ultieme poging aan de slag gaan met KIES. Howto click: http://tinyurl.com/6lcgk6x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:11:
[...]
Ik had al naar boven gescrollt.
Ja, ik heb zoiets nog niet meegmaakt. Alleen een jig kopen kan naturlijk altijd; handig voor de binary count te resetten, maar in relatie tot jouw issue volstrekt nutteloos.
Ik zou in jouw geval alles loskoppelen rebooten of batterij eruit halen en in het uiterste geval een wipe (wel even een backup maken).
Maar voor dit alles zou ik toch nog in een ultieme poging aan de slag gaan met KIES. Howto click: http://tinyurl.com/6lcgk6x
Ok thanks voor de hulp(Y). Ik zal dat laatste morgen eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:06:
[...]

Vergis je niet,van alle populaire phones worden er namaak op de markt gebracht.
Om een voorbeeld te geven,de iphone word op tweedehands sites aangeboden met 2 batterijen terwijl de batterij van een iphone niet te verwijderen is!!!!
Ook de gewilde Nokia n97 is zo een geval,en ja ,wat is marktplaats? Tweedehands niet?
LATEN VOOR WAT HET IS!!!!!
Een SGSII koop je niet voor die prijs tenzij van iemand die dringend geld nodig heeft en dat moet dan liefst iemand zijn die je kent.
Hopelijk kan je hier wat mee.
Je overdrijft het een beetje ;) De kans dat die Galaxy s2 op marktplaats een neppe is is echt 0,01%. (ik heb trouwens ook nog geen neppe Galaxy S2 gezien, of hij lijkt er amper op)
350 euro zou best eens kunnen dat je dan een nieuwe Galaxy S2 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonstrike
  • Laatst online: 07-05 14:42
Werkt de afstandsbediening van de oortjes goed bij jullie? Als ik de afstandsbediening gebruik moet ik soms wel 3x klikken voordat hij op pauze gaat. En er zit ook niet zo veel bass in de oortjes, welke oortjes zouden een goede vervanging zijn met afstandsbediening in het snoer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Moonstrike schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 01:22:
Werkt de afstandsbediening van de oortjes goed bij jullie? Als ik de afstandsbediening gebruik moet ik soms wel 3x klikken voordat hij op pauze gaat.
Die ene knop heeft heel veel functies ik dacht als je hem 2 keer achter elkaar klikte dat hij dan volgende ging en 1 keer drukte dat ie op pauze ging en volgens mij nog meer maar daar ben ik nog niet achter gekomen :P

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:45:
[...]

Je overdrijft het een beetje ;) De kans dat die Galaxy s2 op marktplaats een neppe is is echt 0,01%. (ik heb trouwens ook nog geen neppe Galaxy S2 gezien, of hij lijkt er amper op)
350 euro zou best eens kunnen dat je dan een nieuwe Galaxy S2 hebt.
Je zegt het zelf ,nog nooit gezien of hij (lijkt)er amper op!!
Ben je akkoord over mijn verhaal over de iphone en de nokia n97 etc.?
Een gesealde? Zoals ik al zei,iemand die geld nodig heeft zal die misschien verkopen aan 350 euro maar de kans dat de doos is opengeweest is dan 200%.
Durf jij die kopen? Ik niet!!
Weet niet ,ben een domme Belg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:42

s3.

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 03:21:
[...]

Je zegt het zelf ,nog nooit gezien of hij (lijkt)er amper op!!
Ben je akkoord over mijn verhaal over de iphone en de nokia n97 etc.?
Een gesealde? Zoals ik al zei,iemand die geld nodig heeft zal die misschien verkopen aan 350 euro maar de kans dat de doos is opengeweest is dan 200%.
Durf jij die kopen? Ik niet!!
Weet niet ,ben een domme Belg
Een weldenkend mens laat ze dan ook niet opsturen maar gaat hem even bekijken. Zet er een app op die hardware informatie laat zien en je weet het zo. Een beetje verkoper werkt mee als hij hem kwijt wilt.

Ik denk dat de meeste goedkope van Hi abbonees afkomstig zijn, die ze destijds voor zeer goedkoop konden krijgen met de verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 16:33

Grannd

da Granndest

350 euro voor een gesealde S II is goedkoop, maar toch niet meteen te mooi om waar te zijn?

Je koopt hem nieuw voor 499,-, da's dan met een jaar garantie natuurlijk.

Hoogstwaarschijnlijk van zo'n handelaar die een puber misbruikt om een abonnement af te sluiten met een S II, dan wordt die puber beloofd dat hij het abonnement zo kan opzeggen en dat hij 50 euro krijgt, vervolgens strijkt de handelaar 350 euro op en zit de puber met een peperduur abonnement, was een tijdje terug bij Kassa/Radar één van de twee.

[ Voor 11% gewijzigd door Grannd op 20-07-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grannd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:26:
350 euro voor een gesealde S II is goedkoop, maar toch niet meteen te mooi om waar te zijn?

Je koopt hem nieuw voor 499,-, da's dan met een jaar garantie natuurlijk.

Hoogstwaarschijnlijk van zo'n handelaar die een puber misbruikt om een abonnement af te sluiten met een S II, dan wordt die puber beloofd dat hij het abonnement zo kan opzeggen en dat hij 50 euro krijgt, vervolgens strijkt de handelaar 350 euro op en zit de puber met een peperduur abonnement, was een tijdje terug bij Kassa/Radar één van de twee.
Ja ok,maar ik vertrouw het toch niet,trouwens hier in Belgie kost hij bij de pdashop (cool blue) 549 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om met de standaard e-mail client van dit toestel je e-mail op de server van je provider te deleten? Het gaat in dit geval om het toestel van mijn vrouw met haar Hotmail account. Ik heb overal gezocht in het toestel maar kan deze optie niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 21:09:
[...]

ik heb de telefoon nog niet, maar wil dit graag weten ivm data bundel, mag binnenkort verlengen, vandaar
Het verschilt niet per telefoon, maar per persoon. Er zijn mensen die 200MB per maand aan data gebruiken, maar ook mensen die 2GB aan data gebruiken.

Als je veel mailt, nieuws leest, down- en upload en muziek of video streamt, zou ik voor een 2GB bundel gaan. Als je vooral een beetje mailt, nieuws leest en verder niet al te veel op internet zit, kom je al een heel end met 500MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
DeLyon schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:16:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om met de standaard e-mail client van dit toestel je e-mail op de server van je provider te deleten? Het gaat in dit geval om het toestel van mijn vrouw met haar Hotmail account. Ik heb overal gezocht in het toestel maar kan deze optie niet vinden...
Ja dat is mogelijk, zowel met pop als Exchange. Ik raad je aan om Hotmail in te stellen via een nieuw toe te voegen Exchange account. Dat heeft als voordeel dat je alle submappen en je agenda erbij krijgt.

Die kan je toevoegen dmv de optie handmatig instellen, dan n.a.v. onderstaande gegevens de gegevens invoeren.

Servernaam: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: naam@live.nl (of @hotmail.com of @hotmail.nl)
Wachtwoord: ********
SSL: ingeschakeld
Domein: (leeg laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben tegen beter weten in toch maar langs geweest, en het was wel een originele S2, ik heb hem in mijn handen gehad en ik moet eerlijk zeggen hoewel alles soepel en snel verliep, en het scherm mooi groot en helder was, voelde het toch goedkoop en plastic aan. Hij lag mij veel te licht in de handen en het leek wel alsof ik met een dummy telefoon aan het spelen was.

Hij had ook een aantal Iphones 4 staan en deze voelde gelijk een stuk fijner in de hand. Ik ben daarom ook met een iphone naar huis gegaan. Ook omdat ik al een Ipad 2 en een B&W zeppelin pas heb aangeschaft.

Maar als deze niet bevalt mag ik voor deze voor 20 euro omruilen voor de S2. Ben van plan om binnenkort een galaxy tab 10.1 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week de galaxy S2. veel plezier mee. Ik heb echter sinds gisteravond een vreemd probleem. Ik krijg via de gmail app niet automatisch de berichten meer binnen. Ik moet nu de app openen en dan op vernieuwen drukken. Dat is niet handig. Iemand een idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Laatst online: 22-12-2022
Irriteer ik me als enige aan die standaard calendar op de stock SGS2 Rom?
Ik zou graag de snooze functie (die men had op de winmo) voor de kalender-items terug zien op de android...
nu kun je alleen snooze all of dismiss all doen als een herinnering afgaat... ik wil het zelf kunnen snooze met 1 uur of met 10 min etc.. nu is het standaard 5 min. of niets :| ...

weet iemand een goed alternatief hiervoor?

En die geluidjes hoor je amper ... kan ik niet zelf wat geluiden erop zetten voor de herinneringen?

Alvast bedankt folks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 21:27

Lulukai

God's gift to women

Heb al lang een iPhone maar onlangs een Galaxy S2 in handen gehad en ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk was

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beckertje1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04-2022
The_Fes schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:37:
[...]

Mijne kwam niet in een vodafone doosje, dus niet de kartonnen wikkel om het doosje heen en is ook niet branded. Heb de s2 gewoon kunnen updaten naar de laatste android versie via Kies.
Wel raar dan dat de ene wel een branded telefoon bij Vodafone krijgt en de andere niet. Misschien is de vraag zo groot dat ze de galaxy s2 maar gelijk unbranded naar de klant sturen. Ik ben in elk geval blij dat ik een unbranded galaxy s2 gekregen heb.
Verder ben ik zeer tevreden met de telefoon! Loopt echt als een tierelier en van de problemen die ik hier op het forum ben tegengekomen heb ik geen last, althans nog niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Meinon schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:30:
nu kun je alleen snooze all of dismiss all doen als een herinnering afgaat... ik wil het zelf kunnen snooze met 1 uur of met 10 min etc.. nu is het standaard 5 min. of niets :| ...
Hier stoor ik me ook aan
Meinon schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:30:
En die geluidjes hoor je amper ... kan ik niet zelf wat geluiden erop zetten voor de herinneringen?
Dat kan zeker, met rooted phone s_on_time.ogg vervangen, zoek eens op "change notification sound android"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:30:
Ik heb sinds een week de galaxy S2. veel plezier mee. Ik heb echter sinds gisteravond een vreemd probleem. Ik krijg via de gmail app niet automatisch de berichten meer binnen. Ik moet nu de app openen en dan op vernieuwen drukken. Dat is niet handig. Iemand een idee hoe dit komt?
Ja. Waarschijnlijk moet je het instellen:
Instellingen; accounts en synchronisatie en daar je gmail instellen en automatische synchronisatie aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meinon
  • Laatst online: 22-12-2022
businka19 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 13:58:
[...]

Dat kan zeker, met rooted phone s_on_time.ogg vervangen, zoek eens op "change notification sound android"
thnx.. het geluid is opgelost ;)
jammer van die snooze.. SPB Diary is er ook (nog) niet voor android .. dus dat wordt afzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRPeeX
  • Laatst online: 12-06-2022
Zolang ik mijn SGS2 heb maak ik al screenshots. Zij zijn allemaal in jpg formaat. Na installatie van Lite'ning Rom 2.0 /2.1 /2.2 en 3.0 zijn de screenshots in png formaat. Waar kan ik de screenshots terug instellen naar jpg formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
eRPeeX schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:54:
Zolang ik mijn SGS2 heb maak ik al screenshots. Zij zijn allemaal in jpg formaat. Na installatie van Lite'ning Rom 2.0 /2.1 /2.2 e,n 3.0 zijn de screenshots in png formaat. Waar kan ik de screenshots terug instellen naar jpg formaat?
Weet ik niet, maar waarom dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=36430088,noline]

Voor de rest nog weinig gemerkt zelf... Maar dat die roze vlek érger geworden is door de fix, daar kan ik niet bij met m'n pet =/
Ik heb geen enkele spontane reboot meer gehad, nadat ik voor het upgraden van de firmware er minstens 3 per dag had........vooral als ik wifi aan of uit zette.
Ben een blijman dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRPeeX
  • Laatst online: 12-06-2022
AzzKickah schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:54:
[...]

Weet ik niet, maar waarom dan?
om te kunnen uploaden in het xda forum / tapatalk. PNG wordt daar niet toegelaten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 14:08
Ik heb de laatste tijd een paar keer per dag dat mn mobiel 'uitlogt'. Hij vraagtdan opnieuw naar mijn pin en logt dan weer in. is dit normaal en kan ik het uitzetten?

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze telefoon zeer waarschijnlijk ook kopen, maar wat is het nadeel van als ik 'm bestel bij Vodafone? Want die is toch wel een stuk goedkoper dan de andere abonnementen. En wat zou het nadeel zijn als ik 'm via het MTV-pack abonnement bestel? Ik las iets over dat de telefoon bij Vodafone eigen firmware krijgt, maar is dat niet zo bij elke provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:07:
Ik ga deze telefoon zeer waarschijnlijk ook kopen, maar wat is het nadeel van als ik 'm bestel bij Vodafone? Want die is toch wel een stuk goedkoper dan de andere abonnementen. En wat zou het nadeel zijn als ik 'm via het MTV-pack abonnement bestel? Ik las iets over dat de telefoon bij Vodafone eigen firmware krijgt, maar is dat niet zo bij elke provider?
Nee, dat is niet zo bij iedere provider. Maar je kunt altijd zelf unbranded firmware eroverheen flashen als je dat aandurft. En anders zit je wrs ietsje langer op updates te wachten denk ik.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Pagina: 1 ... 36 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.