Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chonghu
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10-2023
jelmervos schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:07:
[...]

Via Instellingen, daar kun je ook een grafiekje vinden.
ik gebruik circular battery. dit kan zonder te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
BastiaanN schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:27:
[...]

Ik gebruik al ruime tijd "Alarm Clock Plus". Daar kan je kiezen voor de optie "gentle". Dan begint het alarm op het laagste volume en dat gaat dan dan elke x sec. weer wat harder. Ik ben echter meestal maar een heel zacht toontje nodig om wakker te worden, bij de Galaxy vind ik deze echt te hard.
Ik gebruik Alarm Clock Xtreme Free, hierbij heb je de opties die je zoekt: Volume Crescendo + max alarm volume. Hierbij begint hij op 5% van max volume, en kun je de limiet van volume op bijvoorbeeld 40% instellen, om heel zacht te beginnen, en redelijk volume te eindigen. Ik vond idd de 100% ook wel érg hard, maar dit werkt prima op 70% nu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45
Ik gebruik de originele klok/alarm met slim alarm aan. Ik heb voor woud gekozen, is relaxed wakker worden.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:52

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb m'n Galaxy S2 sinds donderdag. Wat een toptoestel. Ben tot nu toe zeer tevreden. Batterijduur is prima (2 dagen makkelijk met redelijk wat spelen). Ik heb het toestel bij Vodafone vandaan (uit de winkel). Hij was wel "branded"; er staan 4 apps op van Vodafone. Verder geen opstartlogo o.i.d., dus ik vind het wel best.
Ik heb trouwens op Ebay een hoesje gekocht, en kan hem eigenlijk iedereen aanbevelen:
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=300562099601

Pasvorm is perfect, niet te groot, en hij is mooi afgewerkt.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Kirretje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:00:
Heb gister de update ook gedaan, maar heb het idee dat mijn batterij er niet beter op is geworden.
Bij batterijgebruik -> mobiel standby staat nu ''tijd zonder signaal'' 100%.....meer mensen dit?
''tijd zonder signaal'' 100% heeft bij mijn vanaf dag 1 gestaan, heb daar nooit een andere waarde gezien. Grafiek toont ook standaard onafgebroken gele lijn bij Phone signaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 15:47
ok. thx. Die gele lijn heb ik ook, maar 100% van de tijd zonder signaal had ik met vorige firmware niet. Ik wacht wel even af ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Misschien een beetje laat, maar ik had vanochtend eindelijk eens de hele ochtend de tijd om de firmware update te doen. Vorige keer lukte het voor geen meter. Deze keer heb ik dit gedaan en ik heb mijn mobiel eerst in usb ontwikkel modus gezet. Kies kan daar niet mee overweg, maar door die dan weer uit te zetten wilt Kies wel verbinding maken. Firmware update is vlekkeloos verlopen.
Daarna kon ik weer geen verbinding maken, dus heb ik mijn mobiel weer in usb ontwikkel modus gezet, verbonden, losgekoppeld, usb ontwikkel modus uitgezet en opnieuw verbonden. Toen deed Kies het weer.
:)

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ibmos2warp schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:51:
Misschien een beetje laat, maar ik had vanochtend eindelijk eens de hele ochtend de tijd om de firmware update te doen. Vorige keer lukte het voor geen meter. Deze keer heb ik dit gedaan en ik heb mijn mobiel eerst in usb ontwikkel modus gezet. Kies kan daar niet mee overweg, maar door die dan weer uit te zetten wilt Kies wel verbinding maken. Firmware update is vlekkeloos verlopen.
Daarna kon ik weer geen verbinding maken, dus heb ik mijn mobiel weer in usb ontwikkel modus gezet, verbonden, losgekoppeld, usb ontwikkel modus uitgezet en opnieuw verbonden. Toen deed Kies het weer.
:)
Kies geeft ook aan dat je telefoon in USB mode is als je hem zo aansluit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03-2024
Is er nog iemand die er last van heeft dat de galaxy te pas en te onpas herstart?

Als hij aan staat, zonder gebruik, dan blijft het toestel zonder morren functioneren. Ga ik echter applicaties gebruiken dan schakelt hij na een tijdje spontaan uit, hertstart weer en soms kom ik niet eens door het rebooten heen zonder extra herstart.

Het lijkt me dat dit niet op orde is. Is dit een bekend probleem bij dit toestel?

Moeten er standaard een aantal widgest uitgeschakeld worden? Hij loopt nog niet warm oid.

Maar ik zou denken dat het toestel zonder problemen applicaties moet kunnen draaien.
Zonder om de 3 minuten te moeten herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:04:
[...]

Kies geeft ook aan dat je telefoon in USB mode is als je hem zo aansluit. :P
Yep, dat bedoel ik met dat kies d'r niet mee overweg kan :)
Maar als dat het trucje is om hem werkend te krijgen, dan ben ik blij :)
Nitrohoss schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:18:
Is er nog iemand die er last van heeft dat de galaxy te pas en te onpas herstart?

Als hij aan staat, zonder gebruik, dan blijft het toestel zonder morren functioneren. Ga ik echter applicaties gebruiken dan schakelt hij na een tijdje spontaan uit, hertstart weer en soms kom ik niet eens door het rebooten heen zonder extra herstart.
(...)
Ik heb dat alleen als ie in m'n broek zit, dat ie dan of opnieuw opstart of dat ie gewoon uit gaat. Maar niet met apps.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 12:49
Zit er een nadeel aan het verplaatsen van apps naar je SD (niet externe sd)? Bv een snelheidsverlies of hoger batterij verbruik?
edit:

Verplaatsen naar SD is wél extern SD... goed negeer mijn vraag :)

[ Voor 36% gewijzigd door Ikke_Niels op 11-07-2011 12:02 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Laatst online: 23-11-2020
Nitrohoss schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:18:

Het lijkt me dat dit niet op orde is. Is dit een bekend probleem bij dit toestel?

Moeten er standaard een aantal widgest uitgeschakeld worden? Hij loopt nog niet warm oid.

Maar ik zou denken dat het toestel zonder problemen applicaties moet kunnen draaien.
Zonder om de 3 minuten te moeten herstarten.
Heb je niet een paar of één brakke app erop staan die dat veroorzaakt? Ik heb er geen last van in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ibmos2warp schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:25:
Ik heb dat alleen als ie in m'n broek zit, dat ie dan of opnieuw opstart of dat ie gewoon uit gaat. Maar niet met apps.
Dan zul je in je zak onbewust het powerknopje wel in drukken. Hoewel die op vergrendeling staat kan je hem door de knop lang vast te houden wel gewoon uitzetten...

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
rikvandinteren schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:30:
[...]

Heb je niet een paar of één brakke app erop staan die dat veroorzaakt? Ik heb er geen last van in ieder geval.
Geen idee, hij had er in principe out of the box al last van. Zonder extra apps :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Nitrohoss schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:41:
[...]

Geen idee, hij had er in principe out of the box al last van. Zonder extra apps :?
En dan ga je niet terug naar de winkel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirretje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:00:
Heb gister de update ook gedaan, maar heb het idee dat mijn batterij er niet beter op is geworden.
Bij batterijgebruik -> mobiel standby staat nu ''tijd zonder signaal'' 100%.....meer mensen dit?
Same here. Dat had ik er in het begin nooit bijstaan, maar sinds een paar dagen wel. Ik heb de update niet uitgevoerd. Een vriend heeft ook de SGS2 en bij hem staat het er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
Golf2vr6 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:46:
[...]

En dan ga je niet terug naar de winkel???
;) Ik heb het toestel sinds afgelopen vrijdag... dus ja, ik ga er mee naar de winkel. Maar was het nou zo dat het een kleine actie van mijn kant nodig had, dan had het snel opgelost kunnen worden.

Helasa ben ik een van de weinige met dit thema en is er ook niet een snel antwoord beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaNNeS
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09-2024
Nitrohoss schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:59:
[...]
Helaas ben ik een van de weinige met dit thema en is er ook niet een snel antwoord beschikbaar
Ik had dit probleem ook nadat ik mijn (oude) 4GB microSD in het toestel gedaan had. Als jij een SD kaartje gebruikt kan je het misschien eens zonder proberen, misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:50
Golf2vr6 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:21:
Ik gebruik de originele klok/alarm met slim alarm aan. Ik heb voor woud gekozen, is relaxed wakker worden.
Waar stel je dat in? Ik bedoel slim en woud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:56
Hey mensen, ik heb in mei mijn eerste SGSII gekregen maar hier waren toch wat problemen mee (scherm).

Ik heb deze terug kunnen sturen en na een hoop gedonder en vertraging heb ik dan toch eindelijk vandaag mijn nieuwe SGSII in ontvangst mogen nemen. Helaas staat deze vol met Vodafone 360 crap, trial games etc.

Mijn eerste toestel was vrij van deze rommel en ik heb een backup gemaakt van de instellingen en programma's voordat ik hem terug heb gestuurd. Die draaide toen echter op KE2, en mijn nieuw toestel op KE5. Als ik de backup van KE2 terugzet, ben ik dan die Vodafone rommel en trial games kwijt of moet ik hem echt rooten als ik daar vanaf wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan2011
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-08-2024
Hey,

Sinds eergisteren heb ik mijn Galaxy 2 ontvangen. Nu ben ik er wat mee aan het testen en het viel mij op dat er tijdens het opnemen van een filmpje geen geluid wordt opgenomen. Ook de voicerecorders etc werkt niet. Ik heb gelezen dat de microfoon voor het hansfree bellen wordt gebruikt bij het opnemen van een filmpje en deze werkt gewoon. Weet iemand of er een instelling ofzo is, dat de mic. gedempt staat?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CeetjeBeetje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:48:
Hey mensen, ik heb in mei mijn eerste SGSII gekregen maar hier waren toch wat problemen mee (scherm).

Ik heb deze terug kunnen sturen en na een hoop gedonder en vertraging heb ik dan toch eindelijk vandaag mijn nieuwe SGSII in ontvangst mogen nemen. Helaas staat deze vol met Vodafone 360 crap, trial games etc.

Mijn eerste toestel was vrij van deze rommel en ik heb een backup gemaakt van de instellingen en programma's voordat ik hem terug heb gestuurd. Die draaide toen echter op KE2, en mijn nieuw toestel op KE5. Als ik de backup van KE2 terugzet, ben ik dan die Vodafone rommel en trial games kwijt of moet ik hem echt rooten als ik daar vanaf wil?
Als je een complete rom flasht, krijg je alle programma's die daarbij horen. Die hele rom overschrijft dan je hele vorige rom. Bij de rom horen soms voorgeïnstalleerde programma's en instellingen. Deze overschrijf je ook. Programma's die je zelf hebt geïnstalleerd kunnen wel blijven staan, omdat die op een andere partitie staan.
Vergelijk het met het installeren van windows op de C:-schijf/partitie, en programma's op D:\. Als je bijvoorbeeld een toshiba of packard bell hebt, krijg je veel meuk mee. Formatteren van de C:\schijf en opnieuw installeren van windows hierop zorgt ervoor dat je dat kwijt bent, maar je data op D:\ blijft gewoon staan. Bij windows is het vaak nodig om een nieuwe snelkoppeling te maken of een programma opnieuw te installeren, bij Android leest hij bij het opstarten welke oprogramma's er in /data/app staan, en deze komen ook gewoon in het menu van je launcher te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Is dit

http://www.dealextreme.co...ter-cable-for-nokia-53688

ook een MHL kabel geschikt voor de S2? Ik weet dat Nokia naast Samsung MHL ondersteunt (bron: Wikipedia: Mobile High-definition Link) zodat ik deze ook voor de S2 kan gebruiken ?

Dit is niet het juiste topic voor berichten over accessoires voor de SGS2, dergelijke berichten moeten hier; Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2011 11:25 ]

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
skatebiker schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:38:
Is dit

ook een MHL kabel geschikt voor de S2? Ik weet dat Nokia naast Samsung MHL ondersteunt (bron: Wikipedia: Mobile High-definition Link) zodat ik deze ook voor de S2 kan gebruiken ?
Nee. Als je goed kijkt zie je dat het een mini-hdmi naar hdmi kabel is voor de Nokia N8. Bij de Galaxy SII gaat dit via de usb poort :) Overigens hoort deze vraag eigenlijk in het accessoires topic thuis ;)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Is dit

Is deze dan niet makkelijker: http://www.pdashop.nl/pro...tmicro-usb-naar-hdmi.html

De officiele HTC-uitvoeringen zijn allemaal vrij duur, maar deze valt nog wel mee (€ 9,- maar nog niet op voorraad)

Ik kan helaas bij geen van de kabels het deel zien wat in de telefoon gaat, maar die link van jou ziet er nogal breed uit. Als het een MHL kabel (ext micro-usb naar HDMI) is, zou het wel gewoon moeten passen.

zie dit bericht: skatebiker in "Het Galaxy S II topic - Deel 5"

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Omar Khan, naar verluidt dé man achter het succes van de Galaxy smartphones en tablets bij Samsung, gaat het bedrijf verlaten. Speculaties over interne problemen duiken direct op.
Bron: http://www.nu.nl/internet...lijn-verlaat-samsung.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Is dit

Die van Nokia zou ik sowieso niet gebruiken. Ik heb N8 en OTG kabel daarvan past niet op SGS2, allebei mini-usb maar net even anders. Je zou denken dat we nu van het gekut met verschillende opladers af waren maar nu is het gekut met usb kabels.

Maar zoals hierboven gezegd hoort dit in accessoires topic thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
businka19 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:47:
[...]

Die van Nokia zou ik sowieso niet gebruiken. Ik heb N8 en OTG kabel daarvan past niet op SGS2, allebei mini-usb maar net even anders. Je zou denken dat we nu van het gekut met verschillende opladers af waren maar nu is het gekut met usb kabels.

Maar zoals hierboven gezegd hoort dit in accessoires topic thuis
Die micro-USB OTG kabel van Nokia kan je met een vijl bewerken zodat hij wel in je SGS2 past (je "verbouwt" hem dan van Micro USB A naar B). Dan werkt hij gewoon. Ik heb dit zelf gedaan en het werkt zonder problemen.

Ook hier is de opmerking van toepassing die ik in het volgende bericht heb gemaakt: skatebiker in "Het Galaxy S II topic - Deel 5"

[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
sonsan schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:47:
[...]

Waar stel je dat in? Ik bedoel slim en woud.
???

Gewoon bij alarm....

naar onderen scrollen, geavanceerde instellingen, slim alarm aanvinken en woud kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
JaNNeS schreef op maandag 11 juli 2011 @ 12:16:
[...]

Ik had dit probleem ook nadat ik mijn (oude) 4GB microSD in het toestel gedaan had. Als jij een SD kaartje gebruikt kan je het misschien eens zonder proberen, misschien dat dat helpt.
Helaas heb ik er nog geen SD kaartje bij...

Hij start nu al helemaal niet meer op. Vanavond maar even langs het postkantoor om retour te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Nitrohoss schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:49:
[...]

Helaas heb ik er nog geen SD kaartje bij...

Hij start nu al helemaal niet meer op. Vanavond maar even langs het postkantoor om retour te sturen
Is je SGS2 niet erg warm geworden (Losse heatsink o.i.d., doe een zeer wilde gooi)? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week via Twitter aan SamsungMobileNL gevraagd waarom sommige mensen niet konden upgraden naar KE7 en andere weer wel, krijg ik net dit antwoord.
Mogelijkerwijs ligt dit aan de root van het toestel. Neem voor de zekerheid contact op met de telefonische klantenservice.
WTF?

In de tussentijd is de 2.3.4 firmware gelekt en die had ik via Odin erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 17:29
wtf WTF?

Ze gokken gewoon. Nooit laten merken dat je 'm geroot hebt en je gewoon 'van de domme' houden.

"Nee hoor mevrouw, ik heb er niks geks mee gedaan. Geroot? Is dat hetzelfde als jailbreaken? "

[ Voor 31% gewijzigd door AzzKickah op 11-07-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:11:
wtf WTF?

Ze gokken gewoon. Nooit laten merken dat je 'm geroot hebt en je gewoon 'van de domme' houden.

"Nee hoor mevrouw, ik heb er niks geks mee gedaan. Geroot? Is dat hetzelfde als jailbreaken? "
Nee ik denk dat ze bedoelen rootfs. Maar dit is gewoon onzin, gezien het aantal mensen die het probleem hebben denk ik dat er eerder een fout is aan hun eind.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:12
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:55:
Vorige week via Twitter aan SamsungMobileNL gevraagd waarom sommige mensen niet konden upgraden naar KE7 en andere weer wel, krijg ik net dit antwoord.

[...]

WTF?

In de tussentijd is de 2.3.4 firmware gelekt en die had ik via Odin erop gezet.
SamsungMobileNL is toch niet van Samsung? Op Twitter van SamsungMobileNL stond in de eerste week van juni (ja juni) al dat KE7 in Nederland te downloaden was via KIES. Lijkt mij niet dat Samsung zulke fouten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dlocks schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:24:
[...]

SamsungMobileNL is toch niet van Samsung? Op Twitter van SamsungMobileNL stond in de eerste week van juni (ja juni) al dat KE7 in Nederland te downloaden was via KIES. Lijkt mij niet dat Samsung zulke fouten maakt.
Ik denk het wel. Ik ben ze gaan volgen via een link op de voormalige Samsung Mobile site (tegenwoordig linken ze allemaal naar samsung.com). De officiële twitter account Samsung Nederland (@Samsung_NL) volgt SamsungMobileNL ook dus het lijkt me redelijk officieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
Deze batterij vond ik op DX:

http://www.dealextreme.co...ung-i9100-galaxy-s2-91182

Voor $17 kun je geen buil vallen of is dat net ? Want een 3.5Ah batterij lijkt me wel wat....

Zie dit bericht: skatebiker in "Het Galaxy S II topic - Deel 5"

[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2011 11:28 ]

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memo001
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 15:58
skatebiker schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:08:

Voor $17 kun je geen buil vallen of is dat net ? Want een 3.5Ah batterij lijkt me wel wat....
Als je houdt van een bogel op je telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Accessoires mogen in het daarvoor bestemde topic, niet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 14:12
Golf2vr6 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:21:
Is nap dat "slim alarm"niet wat doet het?
Ik merk nix?

"gevonden thanx!"

[ Voor 3% gewijzigd door Paul van Druten op 11-07-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
skatebiker schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:08:

Handig voor op een festival. Weet alleen niet of dat soort niet-originele batterijen geen schade kunnen aanrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Ik heb sinds vandaag ook last van het reboot probleem, sinds ik een siliconen cover heb (http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_70754_1.jpg)
ligt dit aan de cover of is dit toeval? cover = sku_70754

Mijn collega MOD plaatst net een opmerking en toch ga je offtopic door, zie ook dit bericht; skatebiker in "Het Galaxy S II topic - Deel 5"

[ Voor 29% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2011 11:29 ]

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

ChrissieOne schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 01:58:
Ik heb sinds vandaag ook last van het reboot probleem, sinds ik een siliconen cover heb (http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_70754_1.jpg)
Ik gebruik die cover al weken. Geen problemen.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Beste,

sinds vorige week trotse eigenaar van een S2. Heel tevreden over het toestel. Ik heb de widget accuweather opstaan. Op dit moment heb ik een locatie toegevoegd en in accuweather heb ik grijs wolkjes. Nu heb ik als live achtergrond, de achtergrond winderig weer (met de windmolens geselecteerd). Deze afhankelijk van het weer moeten veranderen.

Doch mijn live achtergrond op dit moment is mooi zonnig met de windmolens terwijl accuweather slecht weer weergeeft. Iemand een idee hoe dit komt ? Zie ik iets over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ik heb die cover ook (de transparante versie overigens), en geen ondervind geen enkel probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 12-07-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Lijkt me wel aan de cover liggen. Of hij wordt te warm of je blijft met de cover op je uitknop drukken.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Hebben jullie de 8GB microsd-kaart van de Samsung-promotie al ontvangen? Heb ondertussen al anderhalve maand geleden de paperassen aan Samsung opgestuurd, maar nog niets ontvangen.. overigens boeit het me niet meer zo heel veel, want inmiddels prijkt er een 32GB-kaartje in m'n SGS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
BamSlam_ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:08:
Hebben jullie de 8GB microsd-kaart van de Samsung-promotie al ontvangen? Heb ondertussen al anderhalve maand geleden de paperassen aan Samsung opgestuurd, maar nog niets ontvangen.. overigens boeit het me niet meer zo heel veel, want inmiddels prijkt er een 32GB-kaartje in m'n SGS2 :)
Och je mag altijd een nieuwe postzegel op dat 8GB kaartje knallen en mijn kant opsturen heur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Hebben jullie de applicatie AllShare al ontdekt? Helemaal geweldig!
Hiermee speel je de gedeelde films, foto's en audio zo af op overige DLNA-apparaten.
Dus: filmpje gemaakt met de S2, en direct afspelen op je (DLNA) TV.

Maar ook andersom: films op je PC op je S2 bekijken.

Werkt geweldig!

[ Voor 0% gewijzigd door wvexeltweakers op 12-07-2011 09:56 . Reden: Typo ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
BamSlam_ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:08:
Zelfde verhaal hier. Las een paar pagina's terug dat er via Twitter werd vermeld dat er een nieuwe lading onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Rebbelx schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:48:
Beste,

sinds vorige week trotse eigenaar van een S2. Heel tevreden over het toestel. Ik heb de widget accuweather opstaan. Op dit moment heb ik een locatie toegevoegd en in accuweather heb ik grijs wolkjes. Nu heb ik als live achtergrond, de achtergrond winderig weer (met de windmolens geselecteerd). Deze afhankelijk van het weer moeten veranderen.

Doch mijn live achtergrond op dit moment is mooi zonnig met de windmolens terwijl accuweather slecht weer weergeeft. Iemand een idee hoe dit komt ? Zie ik iets over het hoofd ?
Iemand ??

Je vraag binnen aan aantal uur kicken is not-done op GoT, zoals je in het Het algemeen beleid en de Forum FAQ kan lezen zijn er bepaalde spelregels. Je vraag binnen een aantal uur opnieuw kicken is één van de dingen die we niet goed vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge, geduld is een schone zaak... :+

Maar goed volgens mij doet die live achtergrond niets meer dan weergeven van windmolens of weet ik veel welke soorten je nog meer hebt, maar welk weer type er ook is, die achtergrond veranderd er niet door voor zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:32:
[...]

Maar goed volgens mij doet die live achtergrond niets meer dan weergeven van windmolens of weet ik veel welke soorten je nog meer hebt, maar welk weer type er ook is, die achtergrond veranderd er niet door voor zover ik weet...
Staat nochtans bij deze live achtergrond als informatie bij - "Winderig weer: Deze achtergrond geeft het huidige weer aan met aan afbeelding van een windmolen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
Heeft iemand hier een tip om te tjekken of mijn GPS goed werkt? Want als ik in Google Maps bepaling dmv wifi uitzet gaat hij het via GPS proberen (icoontje bovenin gaat prima knipperen) maar hij vindt niets. Daarna de app GPS status erop gezet, deze pakt alles prima behalve de GPS coordinaten: het laadcirckeltje blijft draaien. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
KillerZero86 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:43:
Heeft iemand hier een tip om te tjekken of mijn GPS goed werkt? Want als ik in Google Maps bepaling dmv wifi uitzet gaat hij het via GPS proberen (icoontje bovenin gaat prima knipperen) maar hij vindt niets. Daarna de app GPS status erop gezet, deze pakt alles prima behalve de GPS coordinaten: het laadcirckeltje blijft draaien. Iemand tips?
Ik heb de app GPSFix in gebruik. Werkt goed voor mij. Probeer die app eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rava
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13
heeft iemand ervaring met de wifi hotspot functie icm vodafone of hi abbo?

Ik sta op het punt om dit toestel te bestellen icm vodafone echter las ik ergens dat vodafone het verbied en onmogelijk maken om het internet te delen met je laptop/ipad.

Nu is het al erg genoeg dat de abbo's tegenwoordig een limiet van 1 gb hebben, maar als ze het dan ook nog verbieden dat ik een gedeelte daarvan dmv tethering/wifi hotspot functie verbruikt dan sluit ik het abbo niet af.

dus kan iemand me geruststellen dat het gewoon werkt en dat ze het ivm de wifihotspot functie niet kunnen zien/tegenhouden?

alvast dank!

[ Voor 0% gewijzigd door Rava op 12-07-2011 10:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Zo, ben sinds mei een tevreden eigenaar van de S2. Echter sinds gister heb ik spontaan problemen met het toestel. Hij loopt vast, reageert niet meer op toetsen, scherm gaat niet vanzelf uit met time-out instellingen op 15 sec. Als ik bijv het schermvergrendel en hem weer aanzet, krijg ik een homescreen te zien voor 1 a 2 seconden waarna hij overgaat naar het vergrendscherm. Als ik het scherm dan (zonder hem eerst te unlocken) weer vergrendel en hem daarna weer aanzet, reageert hij nergens op en is de enige optie de batterij eruit halen.

Wat mij ook al opviel vanaf gister is dat ik af en toe een scherm te zien kreeg met verschillende opties waaronder "car mode" of iets dergelijks zonder dat ik daarom heb gevraagd. Weet ook niet hoe ik de desbetreffende scherm weer kan oproepen.

Als laatste heb ik "Challenging Times Table" geinstalleerd en het plaatje op de vergrendelpagina gewijzigd naar een gemaakte foto. Deze wijzigignen heb ik inmiddels teruggedraaid zonder resultaat.

Ik ga vanavond een backup maken van het toestel (apps, foto's, etc) waarna ik hem ga proberen te updaten, hopend dat m'n probleem opgelost wordt.

Iemand die deze problemen herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
wvexeltweakers schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:55:
Hiermee speel je de gedeelde films, foto's en audio zo af op overige DLNA-apparaten.

Werkt geweldig!
Ik vind het juist bagger werken.

Ik kan om de een of andere reden niks ermee afspelen ookal heb ik in Windows 7 alles gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:15
wvexeltweakers schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:55:

Werkt geweldig!
Hoe heet dat progje exact? Kan het namelijk niet terugvinden inde market.
Pyrone89 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:58:
[...]

Ik vind het juist bagger werken.

Ik kan om de een of andere reden niks ermee afspelen ookal heb ik in Windows 7 alles gedeeld.
Heb je een alternatief?

[ Voor 22% gewijzigd door dirkjesdirk op 12-07-2011 11:01 ]

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dirkjesdirk schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:00:
[...]

Hoe heet dat progje exact? Kan het namelijk niet terugvinden inde market.
Staat standaard op je phone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Mr.Nash schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:56:
Wat mij ook al opviel vanaf gister is dat ik af en toe een scherm te zien kreeg met verschillende opties waaronder "car mode" of iets dergelijks zonder dat ik daarom heb gevraagd. Weet ook niet hoe ik de desbetreffende scherm weer kan oproepen.
Dat is gewoon het voice talk menu welke naar voren komt wanneer je de home butten twee keer achter elkaar indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Ondanks eerdere opmerkingen van mijn collega's blijven hier berichten geplaatst worden die betrekking hebben op accessoires voor de SGS2.

Deze berichten horen hier niet! Er is hier een eigen topic voor: Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Berichten die in dit topic nog steeds over de accessoires voor de SGS2 gaan worden van af nu zonder pardon verwijderd!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ook hier een tevreden gebruiker van de SGS2. Tot nu toe nog maar tegen weinig problemen aangelopen. De batterijduur is redelijk, hij gaat een weekendje mee ('s nachts uit, met navigatie a 60 minuten, aantal keer per dag op internet). Ook met het scherm ondervind ik geen problemen, al ben ik iemand die niet op zoek gaat naar gebreken om vervolgens vast te kunnen stellen dat ik er wel/geen last van heb. Wel gezocht naar de gele waas, niks kunnen vinden.

Erg positief dus, en rete snel. Afgelopen weekend rende hij rondjes om de SGS van vrienden, prachtig.
Hopelijk komt de update naar 2.3.4 snel via officiele kanalen, dan kunnen mijn ervaringen volgens mij alleen nog maar beter worden.

Ik vroeg me wel af of het mogelijk is om het de time-out tijd van het scherm en van het patroon apart in te stellen. Ik zou graag het scherm in 30 seconden uit laten gaan (aangezien dat het meeste stroom slurpt), maar vind het wel erg storend om binnen een minuut meerdere malen het scherm te unlocken met het patroon. Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bullet NL schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:22:
[Modbreak]

Ondanks eerdere opmerkingen van mijn collega's blijven hier berichten geplaatst worden die betrekking hebben op accessoires voor de SGS2.

Deze berichten horen hier niet! Er is hier een eigen topic voor: Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Berichten die in dit topic nog steeds over de accessoires voor de SGS2 gaan worden van af nu zonder pardon verwijderd!

[/]
Dat mag wat mij betreft ook met posts die over (custom) roms gaan. Het lijkt me handig om dat centraal te houden in [Samsung Galaxy SII] Custom ROM's & Custom Firmware. Nu staat dezelfde informatie steeds in twee of drie threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:32:
[...]

Volgens mij is die achtergrond een standaart samsung ding, en is per land afhankelijk wat je te zien krijgt, aangezien Nederland wrodt geassocieerd met windmolens zie je dat op je achtergrond. Ga je naar het buitenland krijg je een ander plaatje te zien.

Dacht iig dat die achtergond zo werkte, en dus geen connectie heeft met het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
BamSlam_ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:45:
[...]

Ik heb de app GPSFix in gebruik. Werkt goed voor mij. Probeer die app eens.
Die deed er 5 minuten over en nu gaat het in andere apps ook wat sneller, niet heel veel alleen. Ligt er waarschijnlijk ook aan dat ik binnen zit. Toch hoorde ik dat de GS2 zo'n razendsnelle GPS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:00
Ik heb een.probleem ik gebruik de normale email app maar mijn email word maar van ongeveer 3 dagen onthouden..

Ik kan.dit bij de account gegevens niet veranderen..

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan wijzigen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
KillerZero86 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:37:
[...]

Die deed er 5 minuten over en nu gaat het in andere apps ook wat sneller, niet heel veel alleen. Ligt er waarschijnlijk ook aan dat ik binnen zit. Toch hoorde ik dat de GS2 zo'n razendsnelle GPS heeft.
Ja hallo 8)7
Als ik binnen ga zitten krijg ik helemaal geen fix. Duhh :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Laatst online: 28-10-2024
Hallo

Tot nu toe kan ik mijn SGS2 alleen gebruiken met WIFI maar binnen enkele dagen ontvang ik mijn Mobile Vikings abo en kan ik in theorie overal online.
Nu vraag ik mij wel af waar ik ergens kan instellen dat de SGS2 WIFI moet gebruik wanneer dat beschikbaar is (om zodoende onnodig dataverbruik via de mobiele verbinding te vermijden). Kan je ergens prioriteiten instellen of heeft WIFI steeds voorrang?

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
dEBASERpIX schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:48:
of heeft WIFI steeds voorrang?

Tnx!
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 23:02
dEBASERpIX schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:48:
Hallo

Tot nu toe kan ik mijn SGS2 alleen gebruiken met WIFI maar binnen enkele dagen ontvang ik mijn Mobile Vikings abo en kan ik in theorie overal online.
Nu vraag ik mij wel af waar ik ergens kan instellen dat de SGS2 WIFI moet gebruik wanneer dat beschikbaar is (om zodoende onnodig dataverbruik via de mobiele verbinding te vermijden). Kan je ergens prioriteiten instellen of heeft WIFI steeds voorrang?

Tnx!
WIFI heeft voorrang op 3G, maar hij zal niet vanzelf met een open netwerk connecten, dat moet je wel zelf doen. Zodra het netwerk bekend is, zal hij die gebruiken ipv 3G

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
AzzKickah schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:47:
[...]

Ja hallo 8)7
Als ik binnen ga zitten krijg ik helemaal geen fix. Duhh :F
Ook niet in de trein? Of op het perron? Want dat gaat allemaal net zo snel als thuis voor t raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:57
GabrielZ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:45:
Ik heb een.probleem ik gebruik de normale email app maar mijn email word maar van ongeveer 3 dagen onthouden..

Ik kan.dit bij de account gegevens niet veranderen..

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan wijzigen?

Alvast bedankt
Voor een exchange verbinding;
In je mailbox ga naar; Menu - meer - accountinstellingen - periode voor synchronisatie

Bij een pop3 / imap neemt hij volgens mij over wat er op de server staat....

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Thommmyy schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:32:
[...]

Volgens mij is die achtergrond een standaart samsung ding, en is per land afhankelijk wat je te zien krijgt, aangezien Nederland wrodt geassocieerd met windmolens zie je dat op je achtergrond. Ga je naar het buitenland krijg je een ander plaatje te zien.

Dacht iig dat die achtergond zo werkte, en dus geen connectie heeft met het weer.
Wat voor onzin is dit nu... Die live achtergrond is niet land afhankelijk (iedereen heeft die windmolens) en past zich wel degelijk aan aan het weer op dit moment op de locatie waar je op dit moment bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennl schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:04:
[...]

Wat voor onzin is dit nu... Die live achtergrond is niet land afhankelijk (iedereen heeft die windmolens) en past zich wel degelijk aan aan het weer op dit moment op de locatie waar je op dit moment bent.
Ik heb hem net nog effe geprobeert en verversen op 30 minuten gezet.
Het weer geeft onbewolkt aan, maar de windmolens laten regen zien.
Ja dat werkt echt geweldig... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:06:
[...]

Ik heb hem net nog effe geprobeert en verversen op 30 minuten gezet.
Het weer geeft onbewolkt aan, maar de windmolens laten regen zien.
Ja dat werkt echt geweldig... >:)
Ik zeg niet dat het perfect werkt, heb er ook al problemen mee gehad, maar dit is in elk geval de bedoeling van de live background.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
KillerZero86 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:57:
[...]

Ook niet in de trein? Of op het perron? Want dat gaat allemaal net zo snel als thuis voor t raam.
Natuurlijk wel. In de trein of op een perron noem ik niet binnen.
Binnen in huis, of op kantoor, of in een winkel. Dat is binnen.

En thuis voor het raam heb ik ook zo een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik alle in en uit komende internet verbindingen stop kan zetten ivm vakantie want er loopt veel op de achtergrond en wil niet met een torenhoge rekening thuis komen.

Groet Patrick

Ik begrijp dat jij als nieuwe forum bezoek waarscheinlijk nog niet helemaal op de hoogte bent van het wel en wee op dit fourm. Maar toch wil ik hier hier op wijzen. De vraag die jij steld is een basis Android vraag en is in de verschillende topics vele malen voorbij gekomen. Ik begrijp dat deze vraag speelt bij een naderende vakantie maar toch wil ik je op wijzen dat GoT een forum is wat niet als helpdesk is bedoeld. Dergelijke basisvragen worden namelijk als zo vaak op dit forum gesteld dat ze als storend worden ervaren. Je vraag valt overigens prima via de zoekfunctie binnen dit forum of een algemene zoekwebsite als Google te beantwoorden.
Over het hoe en wat op dit forum wil ik je dan ook graag verwijzen naar een aantal spelregels (Het algemeen beleid & Forum FAQ )

Ps. Het afsluiten van je forum bericht met een groet + naam hoeft ook niet, ook dit staat in de spelregels.

[ Voor 73% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:50:
Kan iemand mij vertellen hoe ik alle in en uit komende internet verbindingen stop kan zetten ivm vakantie want er loopt veel op de achtergrond en wil niet met een torenhoge rekening thuis komen.
Use the search? Dit is reeds tientallen malen terug gekomen. En werkelijk óveral te vinden.

Dit mag de volgende keer via de Topicreport knop, zelf reageren op een dergelijk bericht is ook niet gewenst!

[ Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2011 13:33 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:43

Tazzios

..

@patje8
TIP: hou je aan knop even ingedrukt. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
glennl schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:07:
[...]

Ik zeg niet dat het perfect werkt, heb er ook al problemen mee gehad, maar dit is in elk geval de bedoeling van de live background.
Bij mij werkt het ook niet top. Wanneer de avond valt werkt het wel zoals het hoort, dan staan de windmolens namelijk in het donker en zie je af en toe een sterretje vallen maar aanpassen aan het huidige weer...doet ie bij mij toch echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 00:58
Thommmyy schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:32:
[...]

Bij de oude Ultra II van mijn vriendin werkte dit idd zo. In het buitenland zie je een ander plaatje. In België het Atomium, in Frankrijk de Eiffeltoren (zeg ik uit mijn hoofd). :)

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 12-07-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden m'n Galaxy S2 binnen gekregen. Prima toestel moet ik zeggen!
In de social hub heb ik mijn gmail account gezet, ik wil deze echter verwijderen, maar heb geen idee hoe. Als ik naar instellingen ga > account- en synchronisatie zie ik wel mijn gmail staan. Daaronder staat in het klein 'Google'. Als ik deze verwijder gooi ik volgens mij mijn hele google account eruit of niet?
Wie kan me helpen. Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eindelijk mijn S2 binnen:)

Nu is er wel 1 probleem...
Hij is Pools.
Hoe gaat dat werken met KIES?
Ik wil opzich ook wel met Odin flashen weer maar mijn voorkeur gaat even uit naar KIES.
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:00
pvanmegen schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:58:
[...]

Voor een exchange verbinding;
In je mailbox ga naar; Menu - meer - accountinstellingen - periode voor synchronisatie

Bij een pop3 / imap neemt hij volgens mij over wat er op de server staat....
Hij onthoud maar 50 mails zie nu.. Met de pop/imap instelling is dit..

Hoe wijzig ik dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:15:
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden m'n Galaxy S2 binnen gekregen. Prima toestel moet ik zeggen!
In de social hub heb ik mijn gmail account gezet, ik wil deze echter verwijderen, maar heb geen idee hoe. Als ik naar instellingen ga > account- en synchronisatie zie ik wel mijn gmail staan. Daaronder staat in het klein 'Google'. Als ik deze verwijder gooi ik volgens mij mijn hele google account eruit of niet?
Wie kan me helpen. Thanks alvast!
Denk naar account- en synchronisatie gaan. Daar is er een gedeelte Accounts beheren. Daar op je gmail account klikken (staat normaal bij dat deze voor de social hub is) en dan staat er Account verwijderen. Veronderstel dat het op die manier gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:19:
[...]

Denk naar account- en synchronisatie gaan. Daar is er een gedeelte Accounts beheren. Daar op je gmail account klikken (staat normaal bij dat deze voor de social hub is) en dan staat er Account verwijderen. Veronderstel dat het op die manier gaat...
Dat gaat helaas niet. Ik moet de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen omdat deze account wordt gebruikt door diverse toepassingen. Ik denk namelijk dat dit gmail account het account van Google is en niet van Social Hub, want dat stond er bij bv Facebook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Laatst online: 28-08 09:57
zeef schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:06:
[...]

Bij de oude Ultra II van mijn vriendin werkte dit idd zo. In het buitenland zie je een ander plaatje. In België het Atomium, in Frankrijk de Eiffeltoren (zeg ik uit mijn hoofd). :)
Het zal in ieder geval niet andersom zijn he, zo uit mijn hoofd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Laatst online: 23-11-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:22:
[...]

Dat gaat helaas niet. Ik moet de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen omdat deze account wordt gebruikt door diverse toepassingen. Ik denk namelijk dat dit gmail account het account van Google is en niet van Social Hub, want dat stond er bij bv Facebook wel bij.
Ik denk dat je bij instellingen naar actieve sefvices kunt gaan. Dan de social hub (bij Alles) opzoeken en alle gegevens verwijderen. Denk dat dat moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuz14
  • Laatst online: 03-04 15:33
GabrielZ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:19:
[...]

Hij onthoud maar 50 mails zie nu.. Met de pop/imap instelling is dit..

Hoe wijzig ik dit..
Ik heb dit ook gehad en me rot gezocht op het internet...
Met pop/imap instellingen kun je daar niet veel aan wijzigen...

Ik weet niet wat voor email je gebruikt (ik had hotmail) maar je kan een exchange account aanmaken.
Hiermee kun je al je emails (incl. submappen) downloaden en synchroniseren...
Dit is misschien wel handig om op WIFI te doen aangezien het veel dataverkeer kan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
VPN werkt niet over 3G maar weer wel via Wifi tether.
------------------------------------------------------------------------------

Heel vreemd als ik mijn S2 met 3G (Vodafone) met internet verbind (Wifi UIT dus) en vervolgens een VPN (PPTP via cjb.net) verbinding maak krijg ik een melding 'Server hung up due to a firewall'.
In mijn APN settings zie ik geen proxy dus dat is het probleem niet.
Onder Wif op de S2 werkt de VPN wel dus ik dacht eerst dat Vodafone VPN geblokkeerd heeft (mogen ze niet ivm netneutraliteit).
Dan zet ik Wifi tether aan (dus 3G verbinding via Wifi tetheren) en verbind de iPad met mijn Galaxy S2 hotspot. Werkt prima ook met de CJB VPN op de iPad. In de browser op de iPad krijg ik idd een ander IP adres.

Conclusie : de VPN client op de S2 werkt niet over 3G.

Hebben jullie her ervaringen mee ?