Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 50 Laatste
Acties:
  • 364.584 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 11:45

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand hoe je het standaard android toetsenbord kunt installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 08:19
Vind het echt een prima telefoon. Toch gaat de batterij wel héél snel omlaag bij gebruik. Tenminste, zo ervaar ik het. Heb niet eens veel dingen die automatisch synchroniseren ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 11:45

zAo

GPLv2 Fanboy

-Edwin- schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:36:
Vind het echt een prima telefoon. Toch gaat de batterij wel héél snel omlaag bij gebruik. Tenminste, zo ervaar ik het. Heb niet eens veel dingen die automatisch synchroniseren ed.
Mijn ervaring is precies het zelfde: interactief gebruik van de telefoon zuigt de batterij leeg. Gewoon standby met wat syncen gaat prima. Veel beter dan een HTC Desire.

Zou het aan het scherm liggen, of juist aan de SOC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
zAo schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:38:
[...]

Mijn ervaring is precies het zelfde: interactief gebruik van de telefoon zuigt de batterij leeg. Gewoon standby met wat syncen gaat prima. Veel beter dan een HTC Desire.

Zou het aan het scherm liggen, of juist aan de SOC?
Scherm lijkt me niet toch? Dat amoled scherm zou (in theorie) toch juist zuinig moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 13:39
Als je de energieverbruik-stats bekijkt dan zie je (althans ik) dat het grootste gedeelte wordt verbruikt door het scherm.

Automatisch syncen uitzetten ofwel beperken om energie te besparen lijkt mij relatief gezien een verwaarloosbaar effect te hebben en is gerommel in de marge. Desondanks zet ik het voor apps waar ik syncen niet nodig vind uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Dlocks schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:44:
Als je de energieverbruik-stats bekijkt dan zie je (althans ik) dat het grootste gedeelte wordt verbruikt door het scherm.

Automatisch syncen uitzetten ofwel beperken om energie te besparen lijkt mij relatief gezien een verwaarloosbaar effect te hebben en is gerommel in de marge. Desondanks zet ik het voor apps waar ik syncen niet nodig vind uit. :)
Dat is ook wat ik heb gedaan hoor. Merk dat zodra ik het scherm aanzet en iets doe er echt een drop komt in die batterij-grafiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
-Edwin- schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:45:
[...]

Dat is ook wat ik heb gedaan hoor. Merk dat zodra ik het scherm aanzet en iets doe er echt een drop komt in die batterij-grafiek.
Ik vergat toe te voegen dat je dan inderdaad niet weet of het door het scherm komt of door de processor e.d. Het scherm zou 'zuinig' moeten zijn. :)

--edit--
Alhoewel, schermverbruik in energieverbruik statistieken is nartuurlijk alleen verbruik van het scherm.

[ Voor 13% gewijzigd door Dlocks op 12-06-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01 11:46
Sinds gisteren ook de S2 binnen....wat een verschil met een n97. Nu heb ik met mijn n97 niet veel gedaan maar ik zou graag mijn agenda willen synchroniseren met outlook. Ben even aan het zoeken geweest maar er zijn nogal wat opties. Wat is aan te bevelen?

Verder vroeg ik me af of dat het mogelijk is dat 3g automatisch uitschakelt zodra je thuis komt (wifi netwerk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 15:30
scorpio81 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:38:
Sinds gisteren ook de S2 binnen....wat een verschil met een n97. Nu heb ik met mijn n97 niet veel gedaan maar ik zou graag mijn agenda willen synchroniseren met outlook. Ben even aan het zoeken geweest maar er zijn nogal wat opties. Wat is aan te bevelen?

Verder vroeg ik me af of dat het mogelijk is dat 3g automatisch uitschakelt zodra je thuis komt (wifi netwerk)?
Als je WiFi aan laat staan, en je thuis netwerk instelt, zal hij er zodra je thuis bent normaal verbinding mee maken, en dan schakelt 3G ook automatisch uit. Maar als je WiFi constant aan laat staan verbruikt dat wel een beetje extra stroom denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-05 14:45
Heb mijn SII sinds woensdag. Erg tevreden mee, zeker gezien m'n laatste phone een Pixon was :P

Heb wel flink last van battery drain. Zojuist even getest en zonder hem aan te raken ben ik in 2 uur 12% kwijt geraakt. Vannacht was hij zelfs nog 1% 'bijgeladen', in flight mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 16:23
Jo... schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:42:
[...]

Als je WiFi aan laat staan, en je thuis netwerk instelt, zal hij er zodra je thuis bent normaal verbinding mee maken, en dan schakelt 3G ook automatisch uit. Maar als je WiFi constant aan laat staan verbruikt dat wel een beetje extra stroom denk ik.
WiFi staat bij mij altijd aan en verbruikt nauwelijks iets :)

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/1408/screenshot3ub.jpg

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 16:23
Joss schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:39:
Heb mijn SII sinds woensdag. Erg tevreden mee, zeker gezien m'n laatste phone een Pixon was :P

Heb wel flink last van battery drain. Zojuist even getest en zonder hem aan te raken ben ik in 2 uur 12% kwijt geraakt. Vannacht was hij zelfs nog 1% 'bijgeladen', in flight mode.
Dat is wel extreem, sowieso updaten mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Verder is het handig om Battery Mix te installeren (om te kijken wat er zoveel verbruikt) en TaskKiller die automatisch dingen stopt.

Heeft mij goed geholpen.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-05 22:07
Jorco schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:50:
[...]

Verder is het handig om Battery Mix te installeren (om te kijken wat er zoveel verbruikt) en TaskKiller die automatisch dingen stopt.

Heeft mij goed geholpen.
Laatst ging de accu bij mij ook snel... Vast weer een app oid. Daarnaast heb ik ook keer gehad dat ik hem 1 uur in de nacht naast me neerlegde en de volgende ochtend er maar 1 of 2 procent af was in 6 uur tijd oid... (standby op wifi)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:57
Was er hier niet iemand die een verbeterde versie van de stock browser had geïnstalleerd? Zo ja wie en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jorco schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:50:
[...]

Heeft mij goed geholpen.
Heb dat niet gedaan omdat ik hem niet verbonden kreeg met KIES. Inmiddels wel door http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36098805 deze oplossing te gebruiken.

Echter, krijg geen upgrade melding. PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KE1 (XEN)

Had tussen de regels door gelezen dat sommigen KE7 hebben? Zit ik dan met KE2 goed, of fout? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:48
Joss schreef op zondag 12 juni 2011 @ 16:49:
[...]

Heb dat niet gedaan omdat ik hem niet verbonden kreeg met KIES. Inmiddels wel door http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36098805 deze oplossing te gebruiken.

Echter, krijg geen upgrade melding. PDA:KE2 / PHONE:KDJ / CSC:KE1 (XEN)

Had tussen de regels door gelezen dat sommigen KE7 hebben? Zit ik dan met KE2 goed, of fout? :P
KE2 is de nieuwste firmware die in nederland is uitgebracht. KE7 is wel officieel in de UK uitgebracht maar niet hier. Denk eerlijk gezegd dat dat hier ook niet meer gaat gebeuren.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394709

DutchManticore schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:36:
Even een SAMSUNG DRM-SCHANDAALTJE heads-up.
Ben zelf nu maandje a drie weken in tevreden bezit van de S2, maar ik kom vandaag achter hetvolgende:

Sinds dat ik mijn S2 aan de PC heb gehangen, en ik KIES heb geinstalleerd staat er in mijn Program Files een folder die "MarkAny" heet. Na even gegoogled te hebben blijkt dit dus DRM-software te zijn die illegale MP3'tjes en andere dingen op schijnt te sporen. Ik weet dus niet of het geinstalleerd wordt als je KIES installeert, of dat de mobiel het installeert bij het 'aan de pc hangen". Ik heb het zelf in ieder geval NIET geinstalleerd, en Google leert dat 't om een applicatie gaat die aan Samsung gelinked is.

Samsung installeert dit programma eventjes doodleuk, zonder er melding van te maken, of mogelijkheden te geven om het niet te installeren. Kwalijke zaak dus.

Kunnen jullie even kijken of jullie die map ook hebben?
C:/Program Files/MarkAny/ContentSafer zoiets dergelijks.

Ik heb het zelf alsvolgt verwijderd:
1] Ctrl+Alt+Del, taskmanager -> beeindigen MAAgent.exe
2] Folder "MarkAny" in Program Files gedelete.
3] Start ->regedit (in zoekbalk)
4] Alles regkeys met MarkAny verwijderd.

Let op, stap 3 en 4 alleen doen als je weet wat je doet. Deze stappen zijn potentieel gevaarlijk. Eigen risico.
ik heb dit programma ook op mijn pc, alleen er staat dat dit er 20 januari er op is gezet. toen had ik een nokia geen samsung. dus weet je zeker dat dit wel met samsung te maken heeft ??
edit: het schijnt idd samsung related te zijn, raar dat die datum er staat dan.
maar ik heb het maar ff verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 394709 op 12-06-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Hmmm, ik had zojuist nog zo'n 14% accu over en ik wilde een foto maken maar dat ging niet!?! :(

Ik kreeg de mekding dat de accu laag was en kon alleen maar de camera app sluiten.... 14% is toch zeker wel genoeg om een foto te maken lijkt mij...

Is dit een instelling die ik kan aanpassen want dit is echt te irritant voor woorden.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:48
der_roedie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:33:
Hmmm, ik had zojuist nog zo'n 14% accu over en ik wilde een foto maken maar dat ging niet!?! :(

Ik kreeg de mekding dat de accu laag was en kon alleen maar de camera app sluiten.... 14% is toch zeker wel genoeg om een foto te maken lijkt mij...

Is dit een instelling die ik kan aanpassen want dit is echt te irritant voor woorden.
Nee kan je in de stock rom niet aanpassen. Onder de 20% kan je de camera niet gebruiken. Even wat 1080P opnemen neemt nogal wat stroom. Wel jammer dat de hele camera app het dan niet meer doet ipv alleen de video functie oid.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb nog een vraagje. Als je de ram geheugen wist, blijven dan programma's als Twitter en WhatsApp wel op de achtergrond doordraaien? Er staat dat niet actieve processen worden afgesloten, maar wat is nou niet actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
-Edwin- schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:07:
Ik heb nog een vraagje. Als je de ram geheugen wist, blijven dan programma's als Twitter en WhatsApp wel op de achtergrond doordraaien? Er staat dat niet actieve processen worden afgesloten, maar wat is nou niet actief?
menu-->instellingen-->applicaties-->actieve services.. deze draaien op de achtergrond. Actief zeg maar. Zegt dus niet dat ze dan ook direct stroom verbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302361

nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om mappen toe tevoegen aan je gallerij? ik heb bepaalde foto's die graag zou willen sorteren in anderen mappen. krijg het voor geen mogelijkheid aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:51
Anoniem: 302361 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:30:
nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om mappen toe tevoegen aan je gallerij? ik heb bepaalde foto's die graag zou willen sorteren in anderen mappen. krijg het voor geen mogelijkheid aan de praat?
Het makkelijkst vind ik zelf via windows verkenner nieuwe mappen maken en vullen.
Als het goed is krijg je dan nieuwe mappen in je galerij.
Persoonlijk vind ik trouwens Quickpic prettiger:
http://nl.appbrain.com/app/quickpic/com.alensw.PicFolder
Groot voordeel, je kunt mappen ook als hidden zetten >:)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Rhodan schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:46:
[...]

Het makkelijkst vind ik zelf via windows verkenner nieuwe mappen maken en vullen.
Als het goed is krijg je dan nieuwe mappen in je galerij.
Persoonlijk vind ik trouwens Quickpic prettiger:
http://nl.appbrain.com/app/quickpic/com.alensw.PicFolder
Groot voordeel, je kunt mappen ook als hidden zetten >:)
voor al je pron? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
AtlAntA schreef op zondag 12 juni 2011 @ 16:51:
[...]

KE2 is de nieuwste firmware die in nederland is uitgebracht. KE7 is wel officieel in de UK uitgebracht maar niet hier. Denk eerlijk gezegd dat dat hier ook niet meer gaat gebeuren.
K, thnx.

7% per uur was het gemiddeld net, zonder iets te gebruiken. Het Android systeem (diegene waar alleen CPU in staat), zorgt voor 75% daarvan, CPU constant aan het werk. Factory reset gedaan, maar een optie perongeluk aan laten staan die apps terug zet. Zelfde probleem dus net.

Nu nog een reset gezet zonder de app reset, en nu lijkt het normaal te zijn. Even half uurtje met rust laten, moeilijk :9
Edit: Heb trouwens het idee dat de Minimalistic Text app/widget hier voor zorgt...

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 12-06-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Samfirmware twittert dat ke7 binnenkort voor nl beschikbaar is via kies.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

BillSpaarbank schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:56:
En ke7 lost het battery drain probleem op? Dat zou prachtig zijn.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
hahaha, daar had IK nog niet aan gedacht....
Sommige dingen zijn wat meer prive als andere dingen en aangezien er in mijn omgeving maar 2 (waaronder ik) zijn met een S2, maar wel zat mensen die de S2 ook weleens willen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
En komt die dan met 2.3.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Jeroenneman schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:58:
[...]

En ke7 lost het battery drain probleem op? Dat zou prachtig zijn.
Geen idee. moet zeggrn dat ik met stock ke2 geen batterij problemen heb. zelfs met zwaar gebruik haal ik makkelijk een dag. ik gebruik alleen geen samsung hubs. Voor de rest synct alles en staan de connecties gewoon open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Rhodan schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:59:
[...]

En komt die dan met 2.3.4?
Ke7 is 2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-05 02:56
Rhodan schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:58:
[...]

hahaha, daar had IK nog niet aan gedacht....
Sommige dingen zijn wat meer prive als andere dingen en aangezien er in mijn omgeving maar 2 (waaronder ik) zijn met een S2, maar wel zat mensen die de S2 ook weleens willen zien....
Ik begrijp niet dat nog niemand bij google, apple, microsoft op het idee gekomen is om een demonstatie- of gastmodus in te bouwen.

Zo'n telefoon wordt inderdaad erg snel uit je handen gerukt, in de trend van "laat eens zien".
Vervolgens heb je geen controle meer over je data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
  • Laatst online: 05-05 09:49
Via Twitter : "SamFirmware
I9100XWKE7 for The Netherlands soon via Samsung KIES. (And soon via SamFirmware.com)"
1u geleden gepost.

Verder zal 2.3.4 waarschijnlijk de naam KF(+nummer) dragen ipv KE ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kam3 op 12-06-2011 20:39 . Reden: duidelijker ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193302

Vraag over whatsapp.

Ik heb whatsapp nog niet geinstalleerd maar op mijn nokia e71 kon ik het programma niet volledig afsluiten. Als ik het dus afsloot bleef ik berichten ontvangen.

Mijn vraag is, kan ik op de GS2 whatsapp volledig afsluiten? Zodat ik ook geen berichten meer ontvang en het programma gewoon echt uit staat?

Groet,
Maxcim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
Anoniem: 193302 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:56:
Vraag over whatsapp.

Ik heb whatsapp nog niet geinstalleerd maar op mijn nokia e71 kon ik het programma niet volledig afsluiten. Als ik het dus afsloot bleef ik berichten ontvangen.

Mijn vraag is, kan ik op de GS2 whatsapp volledig afsluiten? Zodat ik ook geen berichten meer ontvang en het programma gewoon echt uit staat?

Groet,
Maxcim
Als het goed is wel.

Instellingen --> Applicaties --> Actieve services --> WhatsApp --> Stoppen

Zojuist eventjes getest en zie hem niet meer bij mijn actieve applicaties staan (komt ook niet terug) tenzij ik hem opstart

[ Voor 10% gewijzigd door Kam3 op 12-06-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-04 14:28
Vraag over whatsapp.

Groet,
Maxcim
What's App blijft het zelfde natuurlijk, dus volgens mij kan je het niet uitzetten, athans ik kan er geen optie voor vinden.
A-Vu schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:59:
[...]

Als het goed is wel.

Instellingen --> Applicaties --> Actieve services --> WhatsApp --> Stoppen
Dat zou kunnen inderdaad

[ Voor 21% gewijzigd door Ruben1123 op 12-06-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertre
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:43
Hee mensen,
Ik heb de Galaxy SII nu ruim een week, maar nu heb ik voor de 2e keer hetzelfde probleem.
Ik ben verbonden met ons Wifi netwerk, op mijn laptop doet internet het gewoon maar via mijn telefoon niet.
De telefoon wil simpelweg geen pagina's laden via de browser.

Ditzelfde probleem heb ik ook op mijn 2e dag gehad, na een factory reset deed internet het weer gewoon via Wifi.
Dat vind ik dus zeer appart en ben ik dus bang dat ik ergens perongeluk een vinkje of wat dan ook heb uitgedrukt.

Zou iemand weten wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394709

robbertre schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:04:
Hee mensen,
Ik heb de Galaxy SII nu ruim een week, maar nu heb ik voor de 2e keer hetzelfde probleem.
Ik ben verbonden met ons Wifi netwerk, op mijn laptop doet internet het gewoon maar via mijn telefoon niet.
De telefoon wil simpelweg geen pagina's laden via de browser.

Ditzelfde probleem heb ik ook op mijn 2e dag gehad, na een factory reset deed internet het weer gewoon via Wifi.
Dat vind ik dus zeer appart en ben ik dus bang dat ik ergens perongeluk een vinkje of wat dan ook heb uitgedrukt.

Zou iemand weten wat ik hier aan kan doen?
als hij het nu weer doet maakt he toch niet zo veel uit?
je moet alleen niet op wifi drukken in de notification bar (kan perongeluk gebeuren als je hem openslide.)
het kan ook zijn dat de telefoon gewoon even wat minder ontvangst had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Vraag over whatsapp.

Groet,
Maxcim
settings > accounts and sync > whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertre
Anoniem: 394709 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:06:
[...]

als hij het nu weer doet maakt he toch niet zo veel uit?
je moet alleen niet op wifi drukken in de notification bar (kan perongeluk gebeuren als je hem openslide.)
het kan ook zijn dat de telefoon gewoon even wat minder ontvangst had.
Dat is juist het probleem.. hij doet het op dit moment niet.
Ik zit zo'n beetje naast de router, dus aan de ontvangs kan het niet liggen.
En ik ben met dezelfde router op dit moment verbonden met mijn laptop.
Mijn telefoon is ook verbonden maar kan geen websites laden...
Dat is juist het vreemde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Misschien staat je mac filter aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Dhcp pool vol?

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertre
lordMocro schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:59:
Misschien staat je mac filter aan?
Zou het bijna niet kunnen zijn, aangezien hij het normaal wel deed.
Dat zou het inderdaad kunnen zijn, tevens ligt nu het hele thuisnetwerk plat...
Gelukkig heb ik aardige buren met een open netwerk.

Onze router geeft nu nu wel signalen af, maar geeft op geen van alle verbonden (zowel via kabel als via wifi) apparaten geen Internetverbinding meer.

Ik heb nu de stekker eruit getrokken, en hoop dat hij het morgen spontaan weer gaat doen.
Anders zet ik er een nieuwe router neer die hier nog ligt.

Hopenlijk is dit dus geen probleem van mijn Galaxy SII

Morgen gaan jullie meer van me horen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustafax
  • Laatst online: 22-08-2017
Deze vraag is vast al eens eerder gesteld, maar ik heb geen zin om al die berichten terug te lezen dus hier mijn vraag met probleem.
Wanneer ik een spel speel valt het spel spontaan uit ookal word er niks mee gedaan en blijk niet de enigste te zijn met dit probleem.
Weet iemand een oplossing hiervoor of word hier nog aan gewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:12
mustafax schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:37:
Deze vraag is vast al eens eerder gesteld, maar ik heb geen zin om al die berichten terug te lezen dus hier mijn vraag met probleem.
Wanneer ik een spel speel valt het spel spontaan uit ookal word er niks mee gedaan en blijk niet de enigste te zijn met dit probleem.
Weet iemand een oplossing hiervoor of word hier nog aan gewerkt?
Welk spel??!!
Het is bekend dat er een aantal games zijn die niet compatible zijn met de Exynos SOC van de S2. In sommige spellen zoals bijv. Robo Defense schijnt het te helpen om de ingame sound uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:13
A-Vu schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:38:
[...]

Via Twitter : "SamFirmware
I9100XWKE7 for The Netherlands soon via Samsung KIES. (And soon via SamFirmware.com)"
1u geleden gepost.

Verder zal 2.3.4 waarschijnlijk de naam KF(+nummer) dragen ipv KE ;)
Of je gaat even naar het custom rom topic, waar ik de originele KE7 XEN al gepost heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364299

Kalua schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:44:
[...]

Of je gaat even naar het custom rom topic, waar ik de originele KE7 XEN al gepost heb.
Kalua,

Hartelijk dank voor het delen van KE7 XEN.
Wat heeft de voorkeur, moet ik deze ROM met PIT of zonder PIT flashen?
Volgens vele forums en o.a. samfirmware moet je de PIT gebruiken bij 3 bestanden.
Is dit in mijn geval ook noodzakelijk?

Ik zit nu nog op T-Mobile ROM (PDA: I9100BOKE3, PHONE: I9100BOKD1, CSC: I9100TNLKE3).

Bedankt voor je reactie.

Groet,

Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Verschillende bronnen roepen al twee weken dat KE7 'binnenkort' in NL beschikbaar is.

Zo was bijvoorbeeld op http://twitter.com/#!/SamsungMobileNL een paar dagen geleden te lezen dat KE7 in NL al te downloaden was via KIES.

Kortom, eerst zien, dan geloven. :)

Bij nieuws wat op een zondag naar buiten wordt gebracht vraag ik mij af of dat officieel nieuws is. Al helemaal als ze er geen datum bij noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51729

SamFirmware SamFirmware
FIRMWARES: Samsung I9100 Firmware: I9100XWKF1, I9100BUKE5 and I9100TDUKE6 Online! (Android 2.3.3)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustafax
  • Laatst online: 22-08-2017
Polster schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:40:
[...]

Welk spel??!!
Het is bekend dat er een aantal games zijn die niet compatible zijn met de Exynos SOC van de S2. In sommige spellen zoals bijv. Robo Defense schijnt het te helpen om de ingame sound uit te schakelen.
even kijken welke spellen.... Pocket Legends, Modern Combat 2, Hex Defence en Bomb Toss
Bij deze spellen loopt het vast of valt het spontaan uit.
Geluid heb ik altijd uit staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:57
Ik heb de sgs 2 nu al 3 weken en is unbranded, mijn moeder heeft nu een tmobile branded sgs 2. Ik merk als ik de telefoons tegelijk uit slaapstand haal door op de start-toets te drukken de branded versie meer dan een halve seconden sneller is. Ik heb gekeken of dit aan de software lag en volgens mij ligt dat eraan dat de mijne KE2 gebruikt en de branded KE3. Kan iemand dit misschien ook eventjes testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

gebakken peer schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:32:
Ik heb de sgs 2 nu al 3 weken en is unbranded, mijn moeder heeft nu een tmobile branded sgs 2. Ik merk als ik de telefoons tegelijk uit slaapstand haal door op de start-toets te drukken de branded versie meer dan een halve seconden sneller is. Ik heb gekeken of dit aan de software lag en volgens mij ligt dat eraan dat de mijne KE2 gebruikt en de branded KE3. Kan iemand dit misschien ook eventjes testen?
Mijne is KE2 unbranded en wordt instantané wakker. Er zit geen merkbare delay tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Anoniem: 51729 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:04:
SamFirmware SamFirmware
FIRMWARES: Samsung I9100 Firmware: I9100XWKF1, I9100BUKE5 and I9100TDUKE6 Online! (Android 2.3.3)

:)
Verwarring, XWKF1 en toch 2.3.3???

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

jelmervos schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:38:
[...]

Verwarring, XWKF1 en toch 2.3.3???
Yup. Die letter F staat voor niets minder dan de 6e letter van het alfabet en dus de 6e maand (juni) van het jaar. Gingerbread 2.3.4 zou leuk zijn, maar ik verwacht meer van Ice Cream Sandwich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
Kalua schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:44:
[...]

De KE7 is ook al enige tijd uit (de Engelse versie) maar ik heb het hier specifiek over de Nederlandse Rom ;) Wat dus iets anders is, gezien KE7 nog niet in NL uitgerold is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408269

gebakken peer schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:32:
Wat een bullshit. De g 2 is bij tmobile sowieso unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakk3
  • Laatst online: 11-05 09:37
Anoniem: 408269 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:32:
[...]

Wat een bullshit. De g 2 is bij tmobile sowieso unbranded
De g2 (tweede batch) is bij t-mobile wel branded. Op de achterzijde staat het T-mobile logo, opstart- en afsluitscherm van T-mobile zijn toegevoegd, home adres van internet staat standaard op een T-mobile website, etc.Firmware versie is dan ook KE3, ipv KE2.

Niet veel bijzonders verder, maar hij is wel branded.

[ Voor 4% gewijzigd door Bakk3 op 13-06-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408269

Bakk3 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:39:
[...]

De g2 (tweede batch) is bij t-mobile wel branded. Op de achterzijde staat het T-mobile logo, opstart- en afsluitscherm van T-mobile zijn toegevoegd, home adres van internet staat standaard op een T-mobile website, etc.Firmware versie is dan ook KE3, ipv KE2.

Niet veel bijzonders verder, maar hij is wel branded.
Mijn fout dan. Die van mij is namelijk unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Verdomme, had gehoopt dat KE7 hier was overgeslagen. Conclusie is dus dat wij telkens een maand kunnen wachten (inmiddels is al een nieuwe algemene firmware uit en wij krijgen dan dus binnenkort pas de een na laatste).

Zie er tegen op om zelf te gaan prutsen met Odin, maar Samsung laat mij nu geen keuze.

Ben alleen bang dat mijn Nederlandse, unbranded toestel ineens problemen gaat krijgen als ik algemen firmware's erop ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
businka19 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:19:
[...]

[...]

Tnx allebei, die zal ik zeker checken. Maar is de conclusie nu dat standaard android Music Player geen m3u (en pls overigens ook niet) afspeelt? Het zijn toch zowat basis functionaliteiten?

Over de 2de vraag nog iemand adviesen:

"Tweede vraag is er één waar veel over te vinden is op Google maar niets naar teveredenheid. IK heb het over het syncen van Tasks/To-do's met Outlook. Alles wat ik vind is of met Google Exchange (niet voor mij), te duur ($45-50 is echt overkill) of het werkt niet zoals het hoort. In alle 5 delen van deze topic is amper iets over te vinden. Hoe lossen jullie het op?"
gSyncit, kost eenmalig €14,50 en werkt perfect bij mij. Synct echt alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:49:
Ben alleen bang dat mijn Nederlandse, unbranded toestel ineens problemen gaat krijgen als ik algemen firmware's erop ga zetten.
Welnee, KE7 flashen kan geen kwaad hoor. Je hebt erna gewoon nog steeds battery drain, brakke Wifi, etc. Er verandert vrij weinig qua problematiek, alles blijft gewoon zoals het is :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Zie er tegen op om zelf te gaan prutsen met Odin, maar Samsung laat mij nu geen keuze.
Hoe eerder je de overstap maakt hoe beter. Was bij de SGS1 thread ook zo, er waren een hoop mensen die gewoonweg weigerden om buiten KIES om te werken, ze waren meer gefrustreerd en druk bezig met het feit dat Samsung zulke rot software kon maken ipv gewoon Odin te gebruiken.

Odin is zo simpel dat zelfs mijn atechnische zus het kan begrijpen, download KE7 (1 bestand), laad het in Odin, druk op 1 knop en klaar is kees. KIES = *&$#&$@&*&$#$ :)

[ Voor 5% gewijzigd door lordMocro op 13-06-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Verdomme, had gehoopt dat KE7 hier was overgeslagen.

[..]
Zolang KE7 er nog niet is kan het nog altijd gebeuren dat deze overgeslagen wordt.

Dat bepaalde bronnen op een zondag op Twitter zeggen dat KE7 nu toch echt 'binnenkort' (wat binnenkort dan ook moge betekenen) in NL beschikbaar zal zijn via KIES geloof ik inmiddels niet meer in. Eerst zien dan geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
lordMocro schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:01:
[...]

Hoe eerder je de overstap maakt hoe beter. Was bij de SGS1 thread ook zo, er waren een hoop mensen die gewoonweg weigerden om buiten KIES om te werken, ze waren meer gefrustreerd en druk bezig met het feit dat Samsung zulke rot software kon maken ipv gewoon Odin te gebruiken.

Odin is zo simpel dat zelfs mijn atechnische zus het kan begrijpen, download KE7 (1 bestand), laad het in Odin, druk op 1 knop en klaar is kees. KIES = *&$#&$@&*&$#$ :)
[...]

Amen!
Om de een of andere reden verplicht ik mezelf altijd om de nieuwste firmware erop te zetten.. moet zeggen dat het wel errug gemakkelijk is via odin...

ik kom zelf van winmo af en daar moest je ke telefoon alltijd eerat unlocken via hspl... hier is het gewoon : download firmware/ download odin
start odin - kies je gedownloade firmware en flash!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:24
[...]

Hoe zit het dan met het feit dat je CSC veranderd naar een andere code? Levert dit geen problemen op? Of is het net zo makkelijk deze weer terug te flashen naar orgineel? Heb op Galaxy S vaker met Odin gewerkt, alleen altijd met correcte CSC gewerkt dus altijd alleen maar XEN firmware's geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razer schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:06:
Hoe zit het dan met het feit dat je CSC veranderd naar een andere code? Levert dit geen problemen op?
Nul problemen whatsoever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:09:
[...]

Dan gaat KF1 er zo meer eens overheen, daarna vast even handmatig APN settings er in knallen eens kijken dat dat vanaf KE2 oplevert =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razer schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:11:
Dan gaat KF1 er zo meer eens overheen, daarna vast even handmatig APN settings er in knallen eens kijken dat dat vanaf KE2 oplevert =)
Vanwaar handmatige APN's dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140372

Buitenlandse roms hebben hier ook nul problemen opgeleverd met de Nederlandse netwerken hier, althans in mijn geval met KPN. Voor zover mensen bang zijn voor de fast-dormency bug / battery drain.

ODIN is inderdaad ook super simpel. Iedereen gewoon lekker flashen. ;) Koop een counter-reset-jig als je bang bent voor garantie.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 140372 op 13-06-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:15:
[...]

Vanwaar handmatige APN's dan?
Dacht dat die settings bij niet Nederlandse ROM's vaak niet herkend werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eew
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2018

eew

Ik heb mijn abonnement verlengt bij vodafone en heb dus geen aankoopbewijs. Voor de SD actie heb je dat echter nodig, onderaan de leverbon staat het volgende adres:
https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer
Maar mijn klantnummer is te lang voor dit formulier, en hij doet het niet.

Wat hebben anderen hier meegestuurd? Geen van de papieren die ik hier heb is een aankoopbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
eew schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:23:
Ik heb mijn abonnement verlengt bij vodafone en heb dus geen aankoopbewijs. Voor de SD actie heb je dat echter nodig, onderaan de leverbon staat het volgende adres:

Wat hebben anderen hier meegestuurd? Geen van de papieren die ik hier heb is een aankoopbewijs.
Ik heb gewoon het order van HI gestuurd die in m'n mail zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbesseling schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:26:
Ik heb gewoon het order van HI gestuurd die in m'n mail zat...
Ik m'n (uiteraard) gencancelde order bij Belsimpel, werkte prima ;) Had ook niets bij Vodafone zelf gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
Brad Pitt schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:27:
[...]

Ik m'n (uiteraard) gencancelde order bij Belsimpel, werkte prima ;) Had ook niets bij Vodafone zelf gekregen.
dus als je nu een telefoon bestel en ook meteen het order cancel.
die bon in stuur krijg je nog een kaartje :? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbesseling schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:36:
dus als je nu een telefoon bestel en ook meteen het order cancel.
die bon in stuur krijg je nog een kaartje :? :9
Als je dat doet via een ander e-mail adres vast wel ja. Begin er zelf niet aan maar dat is weer wat anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410648

Ik heb de Samsung Galaxy S2 nu een maand en ik ben zeer tevreden over het toestel, de snelheid en degelijke bouwkwaliteit.

De qHD resolutie was voor mij een reden om de voorkeur aan de Sensation te geven mits SLCD vs. SAMOLED niet meegerekend.

Op de resolutie en dual led van de Sensation na zijn de hardware en specificaties van de SGS2 superieur aan die van de Sensation.

De CPU van de SGS2 is een Exynos 4210 Cortex A9 SOC, tegen een Qualcomm MSM8260 vorige generatie Cortex A8 SOC in de Sensation, dit gegeven was voor mij doorslaggevend in mijn keuze tussen deze twee smartphones.

-Cortex A8 is ARM architectuur a 2009 (Palm Pre - TI OMAP 3430 is naar mijn weten de eerste Cortex A8 SOC beschikbaar voor de consument)
-Cortex A9 is ARM architectuur a 2011 (LG 2x Speed - NVIDIA Tegra2 is naar mijn weten de eerste Cortex A9 SOC beschikbaar voor de consument)

Ervanuit gaande dat de nieuwere hardware ook daadwerkelijk beter/efficienter is, zou de Cortex A9 architectuur een logische keuze zijn voor de hardware bewuste smartphone consument.

Het is als een keuze tussen een Core2Quad laptop met een 1920x1080 resolutie vs. een Core i7 laptop met een 1680x1050, zolang de prijs gelijk is en een hogere resolutie geen absolute vereiste kan je beter voor de nieuwere hardware architectuur gaan imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hoort dit niet in het S2 VS Sensation topic?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijmenK
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06-2020

TijmenK

hun ≠ hen ≠ zij

Hebben jullie je telefoon verzekerd en zoja waar? Ik heb begrepen dat hij met inboedelverzekeringen mee kan...

(Of moet dit in een ander topic?)

http://www.youtube.com/watch?v=CYHGh6lmSbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

Vandaag even KF1 erop gezet, probleem met wifi sharing lijkt hierin opgelost. Hij gebruikt nog wel CPU maar een heel stuk minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 209607 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:08:
Vandaag even KF1 erop gezet, probleem met wifi sharing lijkt hierin opgelost. Hij gebruikt nog wel CPU maar een heel stuk minder!
Dat kan je pas na een "tijdje" weten. Voorgaande kernels konden ook uuuren werkelijk perfect werken en dan opeens alsnog mega battery drain hebben. Denk niet dat met deze kernel alles opeens opgelost is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanda
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-05 15:01
Iemand ook al last van uitvallen gehad? Mijne is al 2x uitgevallen in de week dat ik hem heb. Moet dan de batterij verwijderen en terugdoen voordat hij weer aangaat. Enig idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217197

Heb het toestel nu een een maand en de eerste vier weken totaal geen problemen gehad van enige battery drain.
Haalde met gemak anderhalf tot één drie kwart dag zonder bijladen.
Dat was nog bij KPN. Sinds afgelopen vrijdag zit ik bij Vodafone en nu haal ik nog maar 16 á 17 uur.
Heb verder niets bijzonders gedaan, alleen de instellingen van Vodafone die ik via een sms kreeg geïnstalleerd.
Wat kan nou de veroorzaker zijn van dat verschil in gebruik van de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46
Anoniem: 217197 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:16:
Heb het toestel nu een een maand en de eerste vier weken totaal geen problemen gehad van enige battery drain.
Haalde met gemak anderhalf tot één drie kwart dag zonder bijladen.
Dat was nog bij KPN. Sinds afgelopen vrijdag zit ik bij Vodafone en nu haal ik nog maar 16 á 17 uur.
Heb verder niets bijzonders gedaan, alleen de instellingen van Vodafone die ik via een sms kreeg geïnstalleerd.
Wat kan nou de veroorzaker zijn van dat verschil in gebruik van de batterij?
Blijkbaar is het netwerk van Vodafone in jouw omgeving minder krachtig, waardoor de SGS2 meer 'moeite' moet doen om het signaal op te pikken.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217197

yohan schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:19:
[...]

Blijkbaar is het netwerk van Vodafone in jouw omgeving minder krachtig, waardoor de SGS2 meer 'moeite' moet doen om het signaal op te pikken.
Okay dat zou kunnen. Het verbruikt daarvan, dat is nergens terug te vinden in de telefoon neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144601

Brad Pitt schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:09:
[...]

Ik kon geen premium account( in de social hub) meer aanmaken nadat ik xeu erop had gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
ninjawanda schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:16:
Iemand ook al last van uitvallen gehad? Mijne is al 2x uitgevallen in de week dat ik hem heb. Moet dan de batterij verwijderen en terugdoen voordat hij weer aangaat. Enig idee hoe dit komt?
vorige week woensdag ook een uitval gehad. Was iets met facebook for android aan het toen en BAM scherm op zwart en geen geluid meer. Verder geen problemen meer (op dat gebied!) gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:57
Anoniem: 105188 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:33:
[...]

Mijne is KE2 unbranded en wordt instantané wakker. Er zit geen merkbare delay tussen.
Het is dan ook vooral als de telefoon wat langer in slaapstand is geweest +30 mins ong.

Ik vond het vooral raar dat de mijne in dat opzicht langerzamer is dan de branded vooral omdat ik de gedachtte had dat de extra "laag" van tmobile de snelheid ook niet goed zou doen. KE3 maakt dit dus blijkbaar ruimschoots goed. Nog meer mensen die de opstart tijd eventjes willen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406787

Mijn telefoon doet er net zo lang over als die van mijn broer. Maar als ik hem ietsje schuin hou en hem opstart in het donker met mijn linker duim over mijn rechterhand scheelt dat ongeveer 6 milliseconden 8)7
gebakken peer schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:16:
[...]

Het is dan ook vooral als de telefoon wat langer in slaapstand is geweest +30 mins ong.

Ik vond het vooral raar dat de mijne in dat opzicht langerzamer is dan de branded vooral omdat ik de gedachtte had dat de extra "laag" van tmobile de snelheid ook niet goed zou doen. KE3 maakt dit dus blijkbaar ruimschoots goed. Nog meer mensen die de opstart tijd eventjes willen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
gebakken peer schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:16:
[...]

Via XDA -
I flashed to KF1. It's better than previous ROMs (KE7/KE8).

As mentioned by another user, many lags are gone. (such as lockscreen).
Dus misschien eventjes updaten naar de nieuwe versie?

- Edit -

@ Knicky - Zie : http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36214768

[ Voor 5% gewijzigd door Kam3 op 13-06-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94167

WKF1 is uit...

www.samfirmware.com

2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Rest van laatste pagina niet gelezen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
eew schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:23:

Hier ook verlengd bij vodafone, maar heb paar dagen later wel de aankoopbon gekregen. Wellicht krijg je die niet als hij 'gratis' is, maar ik denk het haast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Niet voor Nederland, wij moeten CSC code XEN hebben, en tot nu is geloof ik alleen XEU er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Kan iemand mij uitleggen wat die getallen, 125, 250, 4k...., bij de equalizer precies betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Pyrone89 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:01:
[...]

Niet voor Nederland, wij moeten CSC code XEN hebben, en tot nu is geloof ik alleen XEU er.
En zoals ik hier gevraagd had maakt het niet zoveel uit welke je flashed ;) Deze kun je gewoon veilig draaien mocht je dat willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406787

Wikipedia: Equalizer
NACBreda schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:01:
Kan iemand mij uitleggen wat die getallen, 125, 250, 4k...., bij de equalizer precies betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Razer schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:02:
[...]

En zoals ik hier gevraagd had maakt het niet zoveel uit welke je flashed ;) Deze kun je gewoon veilig draaien mocht je dat willen :)
Ohja, op het XDA forum zijn er anders een flink aantal mensen waarbij hun hele toestel leeg is.

Ik wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Joss schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:45:
[...]

Hier ook verlengd bij vodafone, maar heb paar dagen later wel de aankoopbon gekregen. Wellicht krijg je die niet als hij 'gratis' is, maar ik denk het haast wel.
Ja, krijg je wel. Staat dan een bedrag van EUR 0,00 op. Een kopie van die bon kun je insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb het toestel nu ruim een maand en er zijn een paar zaken die mij opvallen.

Ondertussen heb ik al zo'n 3 duidelijke krassen op het scherm zitten. Een ervan is zo'n 1,5 cm lang en is ook behoorlijk diep. Op de site van Gorilla Glass kan je lezen dat het product in verschillende diktes en dergelijke leverbaar is. Mijn vermoeden is dat de versie in de GS2 minder krasvast is, dan in andere toestellen. Kortom, ik kan een screenprotector met klem aanraden. Het is bijzonder zuur om krassen te constateren als je zuinig met je toestel omgaat.

Transfer speed tussen pc/mac en de SG2. Hier ben ik niet over te spreken. Het toestel 'snel geheugen' hebben (althans, dat meen ik gelezen te hebben in de specslijsten die werden verspreid voordat het toestel was aangekondigd), maar daar merk ik niets van. Het duurt een eeuwigheid om bestanden over te zetten tussen pc/mac en toestel via de bijgeleverde usb kabel. Via de pc (Win 7 64bit) kon ik uitlezen hoe snel het overzetten gaat. Dat is gemiddeld zo'n 4,5 mb/s naar het interne geheugen van de GS2. Een test die ik uitvoerde icm de N900 leverde een transferspeed van 16-17 mb/s. Dat het overzetten traag gaat, is vrij frustrerend, want ik zet regelmatig 720p series over naar het toestel.

Hebben jullie ook zo'n trage transfer speed?

Zoals je wellicht hebt kunnen lezen, kijk ik graag series op de GS2. Is er een manier om de equalizer aan te passen tijdens het afspelen van een videobestand? Het geluid is vrij 'vlak' icm m'n in-ears (Sennheiser CX400).

Tenslotte ben ik benieuwd wat jullie van de belkwaliteit vinden. In een eerder bericht heb ik aangegeven dat ik de belkwaliteit matig vind. Ook bij lage volumes, hoor ik altijd een ruis op de achtergrond en het klinkt vrij dof allemaal. Ik draai de Litening Rom 1.3 en helaas is de belkwaliteit niet verbeterd, tov de allereerste firmware die ik eerst draaide.

Iemand een manier gevonden om de belkwaliteit te verbeteren?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238260

NACBreda schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:01:
Waar kan ik de equalizer vinden? Die getallen staan voor de frequentie reeksen.
Pagina: 1 ... 4 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.