Zoveel te beter 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En met Odin lukt het ook niet?Tuur86 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:19:
Ik ben er inmiddels al twee avonden mee bezig ... en krijg m'n telefoon met geen mogelijkheid geupdate.
Nickname does not reflect reality
KE2 is niet uitgebracht voor de NL service points, deze hadden alleen KE1 en nu sinds gister ook KE7Tuur86 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:19:
Zo ... mijn telefoon terug gekregen van het samsung reparatiecentrum ... hebben ze er een KE1 firmware update op gezet.....
Dat is niet zo'n ramp ... maar kies geeft aan dat deze apparaat versie niet te updaten valt ...... als ik hem al verbonden krijg met m'n pc danwel laptop (dit geeft namelijk ook nogal veel problemen, kies herkent m'n telefoon op m'n windows 7 - 64 bits pc helemaal niet meer, en maar met vlagen op m'n vista 32 bits laptop.
Heb ik via samsung een onzinnigte tutorial gekregen .... welke uiteraard niet werkte:
Uit de mail:
Naar aanleiding van uw vraag hebben wij contact opgenomen met Samsung zelf, dit omdat wij zelf geen oplossing hiervoor konden aandragen.
De medewerker die ik aan de lijn kreeg gaf mij het volgende stappenplan.
- Allereerst moet u nogmaals KIES de-installeren.
- Vervolgens moet u Ccleaner downloaden via de volgende website: http://www.gratissoftwaresite.nl/ccleaner.html
- Nadat deze is geinstalleerd en gebruikt moet u de computer uitschakelen en pas na een minuut weer aanzetten.
- Vervolgens kunt u KIES weer installeren (nog niet de telefoon aansluiten).
- In KIES moet u kiezen voor hulpmiddelen -> stuurprogramma's installeren.
- Als het goed is moet het nu weer mogelijk zijn om de SGS2 aan te sluiten en de connectie met KIES te maken.
Daarnaast gaf de medewerker aan dat deze fout best kon komen door een fout in de KIES Software, en daarvoor moet dus ook de CCleaner voor dienen.
Ik ben er inmiddels al twee avonden mee bezig ... en krijg m'n telefoon met geen mogelijkheid geupdate.
Signature afgekeurd door Evanescent
Anoniem: 84241
Ja, veel mensen, waaronder ook ik. Schijnt dat de SII gewoon niet lekker werkt met bepaalde routers. Baal er ook flink van, ben namelijk niet van plan hiervoor een nieuwe router te kopen.Anoniem: 84241 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:28:
Ik heb echt last van wifi. Het werkt gewoon regelmatig niet of valt weg. Ook het aan het uit zetten van wifi helpt 9 van de 10 keer niet. Net werkte het zelfs niet na opnieuw opstarten.
Maar dan ineens werkt het weer wel. Heel raar.
Hebben meer mensen hier last van ?
KE2 had ik er op staan, via UK Kies .... maargoed, hoe dan ook geeft m'n kies aan dat hij niet geupdate kan worden. Ik krijg steeds deze melding:Kalua schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:25:
[...]
KE2 is niet uitgebracht voor de NL service points, deze hadden alleen KE1 en nu sinds gister ook KE7
Hoe moet ik dat zien? HD streamen van je telefoon naar je PS3?Brad Pitt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 17:58:
[...]
Je hebt geen PS3? Heb vorige week nog wat zitten streamen direct van de S2 naar de PS3 d.m.v. PMS
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Is het al bevestigd dat 2.3.4 KE9 wordt genoemd? Ik heb op een andere site gelezen dat ze overgaan op KFx, wat mij eerlijk gezegd logischer lijkt. Zo lang dit nog niet zeker is zou ik even wachten met het van de daken schreeuwen want dit schept alleen maar onnodige onduidelijkheid.SizzLorr schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 01:35:
[...]
Bedoel je KE7 of KE9? KE7 is al beschikbaar (niet voor NL, schiet is op Samsung NL!!!) en heeft een paar bugfixes. KE9 is een update naar 2.3.4 en heeft een fix voor de battery drain bug, meer is nog niet bekend.
Gaat dan ook wifi uit of alleen mobiel internet? Zat net met een paar vrienden ernaar te kijken, maar we konden het bij god niet vinden in die menu's. Telkens ff gechecked door nu.nl te laden, maar die laadde zelfs zonder wifi EN mobiel internet volgens de menu'sAzzKickah schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:35:
[...]
Volgens mij gewoon de totale data-verbinding uitzetten.
Settings - Wireless & Networks - Mobile Networks --> Data Enabled uitvinken.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Welke Android versie heb je?Ethnic schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:52:
[...]
kan die 2g gedoe niet vinden
Heb ik nou teveel zitten klooien?
Dan gaat enkel mobiel internet uit.Jeroenneman schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:39:
[...]
Gaat dan ook wifi uit of alleen mobiel internet? Zat net met een paar vrienden ernaar te kijken, maar we konden het bij god niet vinden in die menu's. Telkens ff gechecked door nu.nl te laden, maar die laadde zelfs zonder wifi EN mobiel internet volgens de menu's
Nederlands is het:Ethnic schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:52:
[...]
kan die 2g gedoe niet vinden
Heb ik nou teveel zitten klooien?
Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!
Maar op GSM heb je geen internet toch? Dat schiet niet op. Kan je niet net als op een iPhone 3g uitzetten zodat hij niet constant gaat switchen als er geen goed 3g bereik is, wat veel accu kost?SizzLorr schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:08:
[...]
Nederlands is het:
Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerk -> Mobiele netwerken (scroll naar beneden)
Daar heb je de optie om mobiel internet geheel aan of uit te zetten met 'Packet gegevens gebruiken" wn om met "Netwerk modus" het type netwerk in te stellen.
Alleen GSM = 2G
Alleen WCDMA = 3G
Autostand = beide
Met GSM heb je wel GPRS en EDGE. Wat dus vrij traag is. Maar zeg eens duidelijk wat je wil?Dyna20 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:41:
[...]
Maar op GSM heb je geen internet toch? Dat schiet niet op. Kan je niet net als op een iPhone 3g uitzetten zodat hij niet constant gaat switchen als er geen goed 3g bereik is, wat veel accu kost?
[Voor 6% gewijzigd door Noedelsoep op 11-06-2011 00:20]
Ik had hiervoor een iPhone 4, en daar gebruikte ik altijd SBSettings om 3G uittezetten, als ik dan op internet ging en dat is niet zo heel vaak bij mij dan zette ik hem op 3G. Dat bespaarde ook veel accu omdat ik slecht 3G ontvangst heb thuis (t-mobile dus logischJo... schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:46:
[...]
Met GSM heb je wel GPRS en EDGE. Wat dus vrij traag is. Maar zeg eens duidelijk wat je wil?
[Voor 5% gewijzigd door Dyna20 op 11-06-2011 00:37]
Anoniem: 407872
Het probleem ligt niet bij je router. Het is aan samsung om een fatsoenlijke ondersteuning te bieden voor bestaande producten, zoals ieder ander merk dat ook doet.Ransom_nl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:31:
[...]
Ja, veel mensen, waaronder ook ik. Schijnt dat de SII gewoon niet lekker werkt met bepaalde routers. Baal er ook flink van, ben namelijk niet van plan hiervoor een nieuwe router te kopen.
[Voor 25% gewijzigd door david_again op 11-06-2011 01:04]
Zeg je nu dat KE7 er eindelijk is? Of alleen bij de service points? Ga ik maar eens even in KIES kijken.Kalua schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:25:
[...]
KE2 is niet uitgebracht voor de NL service points, deze hadden alleen KE1 en nu sinds gister ook KE7
[Voor 5% gewijzigd door Dlocks op 11-06-2011 10:03]
De servicepoints hebben deze inderdaad wel al. Heb het gepost in custom roms topic.Dlocks schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:41:
[...]
Zeg je nu dat KE7 er eindelijk is? Of alleen bij de service points? Ga ik maar eens even in KIES kijken.
--edit--
In KIES nog geen KE7.
Kan je voor een kleine 70 cent kopen in de Market. Die doet het prima.matz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:16:
Heeft iemand wel een werkende kunnen vinden?
Vreemd. Via de telefoon niet in de market kunnen vinden. Zal het nog eens proberen.Brad Pitt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:18:
[...]
Kan je voor een kleine 70 cent kopen in de Market. Die doet het prima.
[Voor 8% gewijzigd door matz op 11-06-2011 12:21]
Deze link doet ook niet? https://market.android.co...ity&feature=search_resultmatz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:20:
Vreemd. Via de telefoon niet in de market kunnen vinden. Zal het nog eens proberen.
niemand?TheSelfishGene schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:09:
Ook ik ben blij met de S2. Echter heb ik wel iets lastigs in het gebruik icm mijn carkit. Ik kan de S2 gewoon pairen met de nokia CK-7W via bluetooth. Wanneer ik echter later weer in de auto stap wordt de verbinding niet automatisch gelegd. De enige manier om dan weer te pairen is door het hele proces opnieuw te doorlopen (moet eerst zelfs BT even uitschakelen voordat het uberhaupt weer lukt). Herkenbaar voor iemand? Heb vrijwel niets hierover kunnen vinden op GOT of Google...
Anoniem: 21979
Als je een toestel met vingerafdrukken gehad hebt en er zat geen bescherming meer aan de voor en achterzijde, dan heb je mogelijk een gebruikt toestel gekregen.k.olfers schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:15:
vanochtend ontvangen en eerste impressie: underwhelmed.
Ik kom van een i8910 HD (symbian) en verwachtte eigenlijk redelijk weggeblazen te worden door
een android superphone. Ipv daarvan is het "mm ok, wel leuk". Misschien komt het omdat ik nog niet genoeg
bekend ben met Android, of dat Symbian stiekem toch nog helemaal niet zo verouderd is, of waren mijn verwachtingen te hoog..
Viel me trouwens wel meteen op dat ik ontzettend veel smudges/vingerafdrukken op het glas krijg, ik dacht juist dat daar zo'n coating voor opzat? Ik kan de phone ook zoveel draaien als ik wil, die blauwe waas/gloed zie ik niets van, dus misschien hebben ze bij mij wel te weinig coating gebruikt?
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 21979 op 11-06-2011 13:45]
lezen is ook een kunst. Hij klaagt juist dat hijzelf er veel vingerafdrukken op achterlaat.Anoniem: 21979 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:32:
[...]
Als je een toestel met vingerafdrukken gehad hebt en er zat geen bescherming meer aan de voor en achterzijde, dan heb je mogelijk een gebruikt toestel gekregen.
Laat me raden: seal op doosje was ook zeker verbroken?
Waar heb je hem gekocht?
Ik kom ook van symbian, maar vindt android leuker en er is veel meer mee mogelijk.
Is het niet mogelijk dat je een teruggestuurd toestel hebt gekregen?
hmm.. dacht dat ik het ergens had gelezen in de reviews, maar kan het zo snel ook even niet terugvinden.Anoniem: 21979 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:32:
[...]
Zit overigens voor zover ik weet geen coating op tegen vingerafdrukken.
[Voor 21% gewijzigd door k.olfers op 11-06-2011 14:10]
Dat was met de Galaxy S (de 'oude') ook al het geval. Ik heb zelf een Galaxy S en had een Zyxel router. Wifi werkte daarmee vaker niet dan wel: steeds weer een tijdelijk niet werkende dataverbinding (terwijl het wifi icoon een 'perfect' bereik aangaf). Ik heb nu een Netgear router gekocht en daar werkt mijn Galaxy S volledig probleemloos mee, ik heb sinds ik deze router heb gekocht echt nooit meer één probleem met wifi gehad. Ligt het aan de router of aan de telefoon? Geen idee, in ieder geval aan de combinatie...Ransom_nl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:31:
[...]
Ja, veel mensen, waaronder ook ik. Schijnt dat de SII gewoon niet lekker werkt met bepaalde routers. Baal er ook flink van, ben namelijk niet van plan hiervoor een nieuwe router te kopen.
en winamp doet die ook niet gewoon m3u?jortjuh schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:56:
Als ik jou was zou ik eens poweramp proberen, dit programma is echt een aanrader voor muziek af te spelen. Het speelt zo ongeveer alle formaten af. Je kunt de trail versie gratis in de market downloaden! De software kost iets van 3.5 dollar
AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC
Misschien iets verkeerds ingesteld? Ik heb ook een Zyxel (gekregen van telfort), probleemloos met sgs1 en sgs2, eigenlijk probleemloos met alle wifi apparaten.jasjenl schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:51:
[...]
Dat was met de Galaxy S (de 'oude') ook al het geval. Ik heb zelf een Galaxy S en had een Zyxel router. Wifi werkte daarmee vaker niet dan wel: steeds weer een tijdelijk niet werkende dataverbinding (terwijl het wifi icoon een 'perfect' bereik aangaf). Ik heb nu een Netgear router gekocht en daar werkt mijn Galaxy S volledig probleemloos mee, ik heb sinds ik deze router heb gekocht echt nooit meer één probleem met wifi gehad. Ligt het aan de router of aan de telefoon? Geen idee, in ieder geval aan de combinatie...
Ik snap dat je blij bent met een mooie batterijduur, maar aan dit soort uitspraken hebben wij (althans ik) niet zoveel. Immers, hoe langer je hem in standby laat staan, hoe langer hij mee gaat.Roelio86 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:38:
Batterij van deze lijkt ook een stuk beter te zijn, gister voor de eerste keer helemaal opgeladen en best veel mee gespeelt. Hij staat nu op 1d 3u 11m en heb nog 22% over
Snap ik, maar geloof mij maar.. Ik kan het vergelijken met mijn vorige s2 en ik heb gisteravond veel gedownload en gespeeld en ook vandaag veel gedownload en gebeld en ook veel op internet gezeten. Heb er verder niets bijzonders mee gedaan, het maakt dus ook niet uit. Maar ben er zelf iig blij meeSnoop schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:41:
[...]
Ik snap dat je blij bent met een mooie batterijduur, maar aan dit soort uitspraken hebben wij (althans ik) niet zoveel. Immers, hoe langer je hem in standby laat staan, hoe langer hij mee gaat.
Van een batterij in het begin van zijn levensfase kan je nog niet heel veel zeggen, de batterij moet namelijk nog 'settlen' en zal dus langzamerhand beter worden. Wel leuk dat hij langer mee gaat, maar verklaar 'best veel mee gespeeld'... 1 uur/2uur+10 uur stand by +wifi + x uur browser. Ben best benieuwd of een nieuwe batch wat improvements heeft. Misschien niet heel waarschijnlijk, maar tochRoelio86 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:38:
Gister mijn nieuwe s2 gekregen (oude retour gegaan wegens 2 dode pixels en blauwe waas).
Gelukkig is deze wel goed! Geen dode pixels en geen blauwe waas, maar trekt volgens mij wel meer stof en vingerafdrukken aan (waarschijnlijk is het blauwe dus toch iets van een ''te dikke'' coating oid).
Batterij van deze lijkt ook een stuk beter te zijn, gister voor de eerste keer helemaal opgeladen en best veel mee gespeelt. Hij staat nu op 1d 3u 11m en heb nog 22% over
Daar gaat het om. In ieder geval goed om te horen dat je nu een beter toestel hebtRoelio86 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:45:
[...]
Snap ik, maar geloof mij maar.. Ik kan het vergelijken met mijn vorige s2 en ik heb gisteravond veel gedownload en gespeeld en ook vandaag veel gedownload en gebeld en ook veel op internet gezeten. Heb er verder niets bijzonders mee gedaan, het maakt dus ook niet uit. Maar ben er zelf iig blij mee
[Voor 9% gewijzigd door SizzLorr op 11-06-2011 16:58]
Hoelang stond de scherm aan? mijn batterij is meestal na 3uur scherm aan op.SizzLorr schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:55:
Vandaag voor de eerste keer "normaal" gebruikt. Dit houdt in:
*Facebook/Twitter/Google sync staan aan.
* Sporadische internet om snel even wat op te zoeken
* Thuis wifi heel even aan gehad
* Airport Mania gespeeld
* Sygic gebruikt voor een krote trip
* Wat muziek geluisterd.
Haalde hem vanmorgen om +/- 5:30 van de lader.
[afbeelding]
Die stijle daling was vanmorgen, Airport mania gespeeld. De rest is normaal gebruik. Met die cijfers ben ik dik tevreden mee.
Im notorious
Dat weet ik niet precies. Maar toen ik Airport mania aan het spelen was stond het scherm ook constant aan, vandaar die stijle drop.Thenotorious schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:00:
[...]
Hoelang stond de scherm aan? mijn batterij is meestal na 3uur scherm aan op.
Druk bij 'batterijgebruik' op 'display', dan wordt weergeven hoelang je scherm aanstond.Thenotorious schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:00:
[...]
Hoelang stond de scherm aan? mijn batterij is meestal na 3uur scherm aan op.
[Voor 5% gewijzigd door Snoop op 11-06-2011 18:19]
Gadgets FTW!
Ik heb wat kleur correcties toegepast, waardoor het er in mijn ogen wel tof uitziet.Ursamajor schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:44:
Is het filmpje zwaar bewerkt ofzo?
Jammer dat er geen anti-shake op de camera zit...
ik probeerde hem via micro usb via gewone usb op een 56 inch touch scherm aan te sluiten op school, werktte ook niet.Oeroeg schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:55:
Is er al iemand die MHL/HDMI aan de praat heeft gekregen?
Ik heb gezocht in deze topics, maar ik lees nergens dat iemand het werkend heeft.
Zelf heb ik een microusb -> HDMI kabel gekocht, maar mijn tv (samsung b-serie) ziet hem niet.
Moet ik misschien ergens een instelling aanzetten?
Of heb ik een verkeerde (niet MHL) kabel gekocht?
Volgens mij moeten die kabels MHL als standaard ondersteunen.Oeroeg schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:55:
Is er al iemand die MHL/HDMI aan de praat heeft gekregen?
Ik heb gezocht in deze topics, maar ik lees nergens dat iemand het werkend heeft.
Zelf heb ik een microusb -> HDMI kabel gekocht, maar mijn tv (samsung b-serie) ziet hem niet.
Moet ik misschien ergens een instelling aanzetten?
Of heb ik een verkeerde (niet MHL) kabel gekocht?
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Anoniem: 187234
Ik heb de "Program Monitor" widget aan staan, en als je die app hebt draaien, dan kan je via deze widget de app uninstallen. Misschien zijn er betere manieren.Anoniem: 187234 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:27:
Als ik soms wat download van de MARKET , zie ik het niet in de telefoon staan , waar moet ik dan kijken ?
[Voor 9% gewijzigd door bloedsmoel op 11-06-2011 21:43]
Volgens mij moeten zowel de TV als de telefoon MHL ondersteunen, of je moet een kabel hebben die MHL omzet naar HDMI.AtlAntA schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:14:
[...]
Volgens mij moeten die kabels MHL als standaard ondersteunen.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Anoniem: 406837
Denk dat je een verkeerde kabel hebt, (mini)USB naar hdmi is geen mhl kabel.AtlAntA schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:14:
[...]
Volgens mij moeten die kabels MHL als standaard ondersteunen.
[Voor 13% gewijzigd door DutchManticore op 11-06-2011 22:38]
7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)
Anoniem: 395966
Ja, hier ook dit programmaatje. Weet niet wat het doet, maar laat het maar staan...DutchManticore schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:36:
Kunnen jullie even kijken of jullie die map ook hebben?
C:/Program Files/MarkAny/ContentSafer zoiets dergelijks.
Goed gevonden, ga er mee aan de slag!DutchManticore schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:36:
Even een SAMSUNG DRM-SCHANDAALTJE heads-up.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)
Ik ga maandag Samsung bellen om verhaal te halen.matz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:03:
Hmm, ik zie dezelfde folder in mijn program files staan. Echter heb ik geen process lopen die MAAgent.exe heet. Ik kijk het voorlopig wel even aan tot dat er meer over is te vinden.
http://www.markany.com/en/matz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:03:
Hmm, ik zie dezelfde folder in mijn program files staan. Echter heb ik geen process lopen die MAAgent.exe heet. Ik kijk het voorlopig wel even aan tot dat er meer over is te vinden.
[Voor 37% gewijzigd door DutchManticore op 11-06-2011 23:07]
[Voor 8% gewijzigd door Julian op 11-06-2011 23:17]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 7800X3D | NZXT Kraken Z63 | 32GB DDR5 6000C30 | NVIDIA 4090 FE | LG 77B9 4K 120Hz | Corsair RM850x
Weet niet zeker of hij hier wel draaide, maar omdat ik die .exe tegenkwam in de map, dacht ik maar even als advies te geven hem te beeindigen teneinde mijn verwijder-advies zo volledig mogelijk te maken.Julian schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:06:
Hier ook geïnstalleerd (zonder vermelding in de lijst geïnstalleerde software...), maar draaide niet. Gewoon folder verwijderd dus. Stond ook niet onder Startup als ik met msconfig kijk.
[Voor 46% gewijzigd door Julian op 11-06-2011 23:20]
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 7800X3D | NZXT Kraken Z63 | 32GB DDR5 6000C30 | NVIDIA 4090 FE | LG 77B9 4K 120Hz | Corsair RM850x
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Stock KWE2Meinon schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:13:
@sizzlor... welke rom gebruik je?
Als het echt iets is (te kort naar gekeken om te beoordelen) dan ook 'lekken' naar XDA/Engadget/Tweakers etc. Van Sony kende we al de root-kit praktijken maar van Samsung nog niet. En als dat echt het geval is dan moeten zij ook ge named and shamed worden.DutchManticore schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:04:
[...]
Ik ga maandag Samsung bellen om verhaal te halen.
Hou jullie op de hoogte.
[...]
http://www.markany.com/en/
Luister even naar het audio verhaaltje dat afspeelt.
MarkAny is (mede) een mobile en 'external' DRM programma.
Anoniem: 407131
Anoniem: 21979
Heb het even nagekeken.k.olfers schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:08:
[...]
hmm.. dacht dat ik het ergens had gelezen in de reviews, maar kan het zo snel ook even niet terugvinden.
Misschien ben ik in de war met de sensation..
EDIT: Ah kijk: Wikipedia: Samsung Galaxy S II, volgens wikipedia zit er op het Gorilla Glas weldegelijk een oleophobic coating.
[Voor 25% gewijzigd door SizzLorr op 12-06-2011 10:12]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Gisteren was mijn accu na 3.5 uur geheel leeg, ook op de nieuwste Lite'ning Rom. Zegt dus niet zo veelrenzo4000 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:14:
Sinds ik de alternatieve litening rom heb geïnstalleerd gaat mijn accu veel langer mee. Eerder was mijn accu na 14 uur wel leeg een nu pas na ruim een dag. Mijn display heeft ruim 5 uur aangestaan (whatsapp, emaillen, internet, etc)
Wifi, 3G gebruikt tot wel 50x meer stroom!-Edwin- schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:18:
Adviseren jullie om thuis wifi of 3g te gebruiken ivm battrrijduur?
Wifi 3G? Wat bedoel je nou, WiFi of 3G?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Was komma vergeten, bericht is aangepast. Wifi heeft de voorkeur.
+1.SizzLorr schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:03:
Tjonge jonge jonge wat een complot theorieën hier weer. MarkAny doet alleen de muziek die je via de Samsung Music store koopt beheren, meer niet. Het is een integraal deel van Kies. Dit is al langer bekend, dat 1 iemand het nu pas opvalt is geen reden om er ophef over te maken.
Elke mediaspeler doet het tegenwoordig. iTunes heeft het als een low level driver welke onzichtbaar is, WMP heeft het zelfs ingebouwd in Windows. iTunes gaat nog eens verder dan dat, als je een firmware upgrade doet dan gaat het nog eens system sanity checks doen om te bepalen of je van plan bent om je toestel te jailbreaken. Als het iets vindt wat het niet leuk vindt dan breekt het de firmware upgrade halverwege af, zonder je toestel klaar is met flashen. Dus je toestel wordt onbruikbaar. Als je dit alles niet kan hebben dan installeer je Kies gewoon niet en gebruik je VLC.
Anoniem: 395966
Wifi inderdaad. En voor 3G moet je betalen hè! Via je mobiele abo. Dus Wifi is ook goedkoper.-Edwin- schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:18:
Adviseren jullie om thuis wifi of 3g te gebruiken ivm battrrijduur?
[Voor 89% gewijzigd door yohan op 12-06-2011 11:58]
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
jortjuh schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:56:
Als ik jou was zou ik eens poweramp proberen, dit programma is echt een aanrader voor muziek af te spelen. Het speelt zo ongeveer alle formaten af. Je kunt de trail versie gratis in de market downloaden! De software kost iets van 3.5 dollar
Tnx allebei, die zal ik zeker checken. Maar is de conclusie nu dat standaard android Music Player geen m3u (en pls overigens ook niet) afspeelt? Het zijn toch zowat basis functionaliteiten?
Staat niet in de specs, net geprobeerd met mijn Nokia kabel en het werkte niet.Oeroeg schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:10:
Weet iemand of de S2 ook net zoals de S1, analoge video out ondersteunt?
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details