Toon posts:

Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 50 Laatste
Acties:
  • 360.778 views

• kestemodon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:26
Zoveel te beter :P

• Tuur86
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-04 11:08
Zo ... mijn telefoon terug gekregen van het samsung reparatiecentrum ... hebben ze er een KE1 firmware update op gezet.....

Dat is niet zo'n ramp ... maar kies geeft aan dat deze apparaat versie niet te updaten valt ...... als ik hem al verbonden krijg met m'n pc danwel laptop (dit geeft namelijk ook nogal veel problemen, kies herkent m'n telefoon op m'n windows 7 - 64 bits pc helemaal niet meer, en maar met vlagen op m'n vista 32 bits laptop.

Heb ik via samsung een onzinnigte tutorial gekregen .... welke uiteraard niet werkte:

Uit de mail:
Naar aanleiding van uw vraag hebben wij contact opgenomen met Samsung zelf, dit omdat wij zelf geen oplossing hiervoor konden aandragen.

De medewerker die ik aan de lijn kreeg gaf mij het volgende stappenplan.

- Allereerst moet u nogmaals KIES de-installeren.
- Vervolgens moet u Ccleaner downloaden via de volgende website: http://www.gratissoftwaresite.nl/ccleaner.html
- Nadat deze is geinstalleerd en gebruikt moet u de computer uitschakelen en pas na een minuut weer aanzetten.
- Vervolgens kunt u KIES weer installeren (nog niet de telefoon aansluiten).
- In KIES moet u kiezen voor hulpmiddelen -> stuurprogramma's installeren.
- Als het goed is moet het nu weer mogelijk zijn om de SGS2 aan te sluiten en de connectie met KIES te maken.

Daarnaast gaf de medewerker aan dat deze fout best kon komen door een fout in de KIES Software, en daarvoor moet dus ook de CCleaner voor dienen.

Ik ben er inmiddels al twee avonden mee bezig ... en krijg m'n telefoon met geen mogelijkheid geupdate.
Tuur86 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:19:
Ik ben er inmiddels al twee avonden mee bezig ... en krijg m'n telefoon met geen mogelijkheid geupdate.
En met Odin lukt het ook niet?

Nickname does not reflect reality

• Tuur86
nja dat is m'n laatste hoop ... maar het moet natuurlijk gewoon werken via KIES, ookal is het bagger software.

Tevens moet het niet kunnen dat m'n pc/laptop 99% van de keren de telefoon niet herkent .... dus iets zit er niet goed.

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:30
Tuur86 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:19:
Zo ... mijn telefoon terug gekregen van het samsung reparatiecentrum ... hebben ze er een KE1 firmware update op gezet.....

Dat is niet zo'n ramp ... maar kies geeft aan dat deze apparaat versie niet te updaten valt ...... als ik hem al verbonden krijg met m'n pc danwel laptop (dit geeft namelijk ook nogal veel problemen, kies herkent m'n telefoon op m'n windows 7 - 64 bits pc helemaal niet meer, en maar met vlagen op m'n vista 32 bits laptop.

Heb ik via samsung een onzinnigte tutorial gekregen .... welke uiteraard niet werkte:

Uit de mail:
Naar aanleiding van uw vraag hebben wij contact opgenomen met Samsung zelf, dit omdat wij zelf geen oplossing hiervoor konden aandragen.

De medewerker die ik aan de lijn kreeg gaf mij het volgende stappenplan.

- Allereerst moet u nogmaals KIES de-installeren.
- Vervolgens moet u Ccleaner downloaden via de volgende website: http://www.gratissoftwaresite.nl/ccleaner.html
- Nadat deze is geinstalleerd en gebruikt moet u de computer uitschakelen en pas na een minuut weer aanzetten.
- Vervolgens kunt u KIES weer installeren (nog niet de telefoon aansluiten).
- In KIES moet u kiezen voor hulpmiddelen -> stuurprogramma's installeren.
- Als het goed is moet het nu weer mogelijk zijn om de SGS2 aan te sluiten en de connectie met KIES te maken.

Daarnaast gaf de medewerker aan dat deze fout best kon komen door een fout in de KIES Software, en daarvoor moet dus ook de CCleaner voor dienen.

KE2 is niet uitgebracht voor de NL service points, deze hadden alleen KE1 en nu sinds gister ook KE7

Signature afgekeurd door Evanescent

Anoniem: 84241

Ik heb echt last van wifi. Het werkt gewoon regelmatig niet of valt weg. Ook het aan het uit zetten van wifi helpt 9 van de 10 keer niet. Net werkte het zelfs niet na opnieuw opstarten.

Maar dan ineens werkt het weer wel. Heel raar.

Hebben meer mensen hier last van ? 8)7

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-04 22:05
Anoniem: 84241 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:28:
Ik heb echt last van wifi. Het werkt gewoon regelmatig niet of valt weg. Ook het aan het uit zetten van wifi helpt 9 van de 10 keer niet. Net werkte het zelfs niet na opnieuw opstarten.

Maar dan ineens werkt het weer wel. Heel raar.

Hebben meer mensen hier last van ? 8)7
Ja, veel mensen, waaronder ook ik. Schijnt dat de SII gewoon niet lekker werkt met bepaalde routers. Baal er ook flink van, ben namelijk niet van plan hiervoor een nieuwe router te kopen.

• Tuur86
Kalua schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:25:
[...]

KE2 is niet uitgebracht voor de NL service points, deze hadden alleen KE1 en nu sinds gister ook KE7
KE2 had ik er op staan, via UK Kies .... maargoed, hoe dan ook geeft m'n kies aan dat hij niet geupdate kan worden. Ik krijg steeds deze melding:

Plaatje

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Weten jullie misschien van emailadres van de ks van samsung, want ik wacht al lange tijd op mn 8 gb kaartje.... Wss omdat ik mn orderbevestiging heb meegestuurd?....

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:58
Brad Pitt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 17:58:
[...]

Je hebt geen PS3? Heb vorige week nog wat zitten streamen direct van de S2 naar de PS3 d.m.v. PMS :P
Hoe moet ik dat zien? HD streamen van je telefoon naar je PS3?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
SizzLorr schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 01:35:
[...]

Bedoel je KE7 of KE9? KE7 is al beschikbaar (niet voor NL, schiet is op Samsung NL!!!) en heeft een paar bugfixes. KE9 is een update naar 2.3.4 en heeft een fix voor de battery drain bug, meer is nog niet bekend.
Is het al bevestigd dat 2.3.4 KE9 wordt genoemd? Ik heb op een andere site gelezen dat ze overgaan op KFx, wat mij eerlijk gezegd logischer lijkt. Zo lang dit nog niet zeker is zou ik even wachten met het van de daken schreeuwen want dit schept alleen maar onnodige onduidelijkheid.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-06 22:45

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

AzzKickah schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:35:
[...]

Volgens mij gewoon de totale data-verbinding uitzetten.

Settings - Wireless & Networks - Mobile Networks --> Data Enabled uitvinken.
Gaat dan ook wifi uit of alleen mobiel internet? Zat net met een paar vrienden ernaar te kijken, maar we konden het bij god niet vinden in die menu's. Telkens ff gechecked door nu.nl te laden, maar die laadde zelfs zonder wifi EN mobiel internet volgens de menu's :?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-05 18:51

AzzKickah

06-CENSORED

Ethnic schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:52:
[...]

kan die 2g gedoe niet vinden :/

Heb ik nou teveel zitten klooien? 8)7
Welke Android versie heb je?

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 14:06
Jeroenneman schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:39:
[...]

Gaat dan ook wifi uit of alleen mobiel internet? Zat net met een paar vrienden ernaar te kijken, maar we konden het bij god niet vinden in die menu's. Telkens ff gechecked door nu.nl te laden, maar die laadde zelfs zonder wifi EN mobiel internet volgens de menu's :?
Dan gaat enkel mobiel internet uit.

• SizzLorr
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Ethnic schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:52:
[...]

kan die 2g gedoe niet vinden :/

Heb ik nou teveel zitten klooien? 8)7
Nederlands is het:

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerk -> Mobiele netwerken (scroll naar beneden)

Daar heb je de optie om mobiel internet geheel aan of uit te zetten met 'Packet gegevens gebruiken" wn om met "Netwerk modus" het type netwerk in te stellen.

Alleen GSM = 2G
Alleen WCDMA = 3G
Autostand = beide

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:06
SizzLorr schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:08:
[...]

Nederlands is het:

Applicaties -> Instellingen -> Draadloos en netwerk -> Mobiele netwerken (scroll naar beneden)

Daar heb je de optie om mobiel internet geheel aan of uit te zetten met 'Packet gegevens gebruiken" wn om met "Netwerk modus" het type netwerk in te stellen.

Alleen GSM = 2G
Alleen WCDMA = 3G
Autostand = beide
Maar op GSM heb je geen internet toch? Dat schiet niet op. Kan je niet net als op een iPhone 3g uitzetten zodat hij niet constant gaat switchen als er geen goed 3g bereik is, wat veel accu kost?

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 14:06
Dyna20 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:41:
[...]

Maar op GSM heb je geen internet toch? Dat schiet niet op. Kan je niet net als op een iPhone 3g uitzetten zodat hij niet constant gaat switchen als er geen goed 3g bereik is, wat veel accu kost?
Met GSM heb je wel GPRS en EDGE. Wat dus vrij traag is. Maar zeg eens duidelijk wat je wil?

• Noedelsoep
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:01
Heb de SII nu twee dagen in bezit en ben er erg tevreden over, maar vandaag viel me iets op met de camera. Naast de welbekende roze gloed heb ik ook twee spots in het camerascherm (linksboven en in het midden).

Hier een foto die ik heb gemaakt van een witte muur:

http://imageshack.us/f/838/201106102329372.jpg/

Als ik m'n camresolutie één tik lager zet zijn ze er nog, alleen zit die linkerspot nog meer linksboven en die middelste meer naar onder. Als ik de fotos maak blijf je de spots zien. Bij de videocam heb ik er geen last van....

Gister heb ik ook fotos gemaakt en voor zover ik het goed kan zien, zijn die wel normaal.... Iemand een idee wat het kan zijn?

[Voor 6% gewijzigd door Noedelsoep op 11-06-2011 00:20]

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:20
Dat ziet er toch wel heel erg uit als een stofje/vlek op of achter lens of sensor.

• Noedelsoep
  • Laatst online: 12:01
Op het toestel zie je het nog duidelijker en het zijn vrijwel identieke rondjes.... stofje lijkt me het dan niet te zijn...

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:06
Jo... schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:46:
[...]

Met GSM heb je wel GPRS en EDGE. Wat dus vrij traag is. Maar zeg eens duidelijk wat je wil?
Ik had hiervoor een iPhone 4, en daar gebruikte ik altijd SBSettings om 3G uittezetten, als ik dan op internet ging en dat is niet zo heel vaak bij mij dan zette ik hem op 3G. Dat bespaarde ook veel accu omdat ik slecht 3G ontvangst heb thuis (t-mobile dus logisch ;) )

Maar het is al opgelost, ik had waarschijnlijk even moeten wachten, met het proberen op internet te gaan nadat ik hem op GSM had gezet. Ik heb nu gewoon gprs. Bedankt.

Nu nog een betere accuduur en ik ben mijn iPhone helemaal vergeten :P

[Voor 5% gewijzigd door Dyna20 op 11-06-2011 00:37]

Anoniem: 407872

Ransom_nl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:31:
[...]

Ja, veel mensen, waaronder ook ik. Schijnt dat de SII gewoon niet lekker werkt met bepaalde routers. Baal er ook flink van, ben namelijk niet van plan hiervoor een nieuwe router te kopen.
Het probleem ligt niet bij je router. Het is aan samsung om een fatsoenlijke ondersteuning te bieden voor bestaande producten, zoals ieder ander merk dat ook doet.
Met de iphone 4 had ik op de zolder namelijk nergens last van.
Met de s2 heb ik op de zolder nu geen bereik. Ik heb al 3 s2's getest dus ik kan je vertellen dat ze het probleem allemaal hebben. Ik ben bang dat er of een crappy wifi module inzit, of er is iets mis met de software.
Het grappige is, dat de htc sensation dit probleem ook al had.
Ik begin te denken dat deze ''nieuwe'' generatie toestellen met beperkingen komen.

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 15:37
Weet iemand of het ook mogelijk is om geen wallpaper op het lockscreen te zetten? Dus dat het lockscreen doorschijnend is, net zoals op de Galaxy 1?

Edit: er loopt een draadje over op XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1091689#

[Voor 25% gewijzigd door david_again op 11-06-2011 01:04]

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2022
Kalua schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:25:
[...]

Zeg je nu dat KE7 er eindelijk is? Of alleen bij de service points? Ga ik maar eens even in KIES kijken. :)

--edit--
In KIES nog geen KE7.

[Voor 5% gewijzigd door Dlocks op 11-06-2011 10:03]

• Kalua
Dlocks schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:41:
[...]

Zeg je nu dat KE7 er eindelijk is? Of alleen bij de service points? Ga ik maar eens even in KIES kijken. :)

--edit--
In KIES nog geen KE7.
De servicepoints hebben deze inderdaad wel al. Heb het gepost in custom roms topic.

• k.olfers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 09:06
vanochtend ontvangen en eerste impressie: underwhelmed.

Ik kom van een i8910 HD (symbian) en verwachtte eigenlijk redelijk weggeblazen te worden door
een android superphone. Ipv daarvan is het "mm ok, wel leuk". Misschien komt het omdat ik nog niet genoeg
bekend ben met Android, of dat Symbian stiekem toch nog helemaal niet zo verouderd is, of waren mijn verwachtingen te hoog..

Viel me trouwens wel meteen op dat ik ontzettend veel smudges/vingerafdrukken op het glas krijg, ik dacht juist dat daar zo'n coating voor opzat? Ik kan de phone ook zoveel draaien als ik wil, die blauwe waas/gloed zie ik niets van, dus misschien hebben ze bij mij wel te weinig coating gebruikt?

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Toen ik de video review van Engadget zag hadden ze een live wallpaper draaien. Ben er achter gekomen dat dit de City at Night live wallpaper van Samsung is. Na wat googlen heb ik een tweetal apk's gevonden, maar deze crashen telkens. Heeft iemand wel een werkende kunnen vinden?

• Freekazoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11-2018

Freekazoid

PSN: FreekVR

Is er ergens een changelog/overzicht te vinden van de nieuwe updates (KE7 en evt KE9/KF1)?
matz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:16:
Heeft iemand wel een werkende kunnen vinden?
Kan je voor een kleine 70 cent kopen in de Market. Die doet het prima.

• matz
  • Nu online
Brad Pitt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:18:
[...]

Kan je voor een kleine 70 cent kopen in de Market. Die doet het prima.
Vreemd. Via de telefoon niet in de market kunnen vinden. Zal het nog eens proberen.

Edit: via de browser wel kunnen vinden, thanks!

[Voor 8% gewijzigd door matz op 11-06-2011 12:21]

matz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:20:
Vreemd. Via de telefoon niet in de market kunnen vinden. Zal het nog eens proberen.
Deze link doet ook niet? https://market.android.co...ity&feature=search_result

• TheSelfishGene
  • Niet online
TheSelfishGene schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:09:
Ook ik ben blij met de S2. Echter heb ik wel iets lastigs in het gebruik icm mijn carkit. Ik kan de S2 gewoon pairen met de nokia CK-7W via bluetooth. Wanneer ik echter later weer in de auto stap wordt de verbinding niet automatisch gelegd. De enige manier om dan weer te pairen is door het hele proces opnieuw te doorlopen (moet eerst zelfs BT even uitschakelen voordat het uberhaupt weer lukt). Herkenbaar voor iemand? Heb vrijwel niets hierover kunnen vinden op GOT of Google...
niemand?

Anoniem: 21979

k.olfers schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:15:
vanochtend ontvangen en eerste impressie: underwhelmed.

Ik kom van een i8910 HD (symbian) en verwachtte eigenlijk redelijk weggeblazen te worden door
een android superphone. Ipv daarvan is het "mm ok, wel leuk". Misschien komt het omdat ik nog niet genoeg
bekend ben met Android, of dat Symbian stiekem toch nog helemaal niet zo verouderd is, of waren mijn verwachtingen te hoog..

Viel me trouwens wel meteen op dat ik ontzettend veel smudges/vingerafdrukken op het glas krijg, ik dacht juist dat daar zo'n coating voor opzat? Ik kan de phone ook zoveel draaien als ik wil, die blauwe waas/gloed zie ik niets van, dus misschien hebben ze bij mij wel te weinig coating gebruikt?
Als je een toestel met vingerafdrukken gehad hebt en er zat geen bescherming meer aan de voor en achterzijde, dan heb je mogelijk een gebruikt toestel gekregen.

Laat me raden: seal op doosje was ook zeker verbroken?

Waar heb je hem gekocht?

Ik kom ook van symbian, maar vindt android leuker en er is veel meer mee mogelijk.
Is het niet mogelijk dat je een teruggestuurd toestel hebt gekregen?

Mmm, idd niet goed gelezen.. :$

Zit overigens voor zover ik weet geen coating op tegen vingerafdrukken.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 21979 op 11-06-2011 13:45]

• Kalua
Anoniem: 21979 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Als je een toestel met vingerafdrukken gehad hebt en er zat geen bescherming meer aan de voor en achterzijde, dan heb je mogelijk een gebruikt toestel gekregen.

Laat me raden: seal op doosje was ook zeker verbroken?

Waar heb je hem gekocht?

Ik kom ook van symbian, maar vindt android leuker en er is veel meer mee mogelijk.
Is het niet mogelijk dat je een teruggestuurd toestel hebt gekregen?
lezen is ook een kunst. Hij klaagt juist dat hijzelf er veel vingerafdrukken op achterlaat.

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-05 02:01
Dat usb-on-the-go wil echt niet werken bij mij hij leest sticks niet, ook niet via een gevoedde hub iemand het ook al eens uitgetest?

• k.olfers
  • Laatst online: 08-05 09:06
Anoniem: 21979 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Zit overigens voor zover ik weet geen coating op tegen vingerafdrukken.
hmm.. dacht dat ik het ergens had gelezen in de reviews, maar kan het zo snel ook even niet terugvinden.
Misschien ben ik in de war met de sensation..

EDIT: Ah kijk: Wikipedia: Samsung Galaxy S II, volgens wikipedia zit er op het Gorilla Glas weldegelijk een oleophobic coating.

[Voor 21% gewijzigd door k.olfers op 11-06-2011 14:10]

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:18

jasjenl

Liab A Tymo

Ransom_nl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:31:
[...]

Dat was met de Galaxy S (de 'oude') ook al het geval. Ik heb zelf een Galaxy S en had een Zyxel router. Wifi werkte daarmee vaker niet dan wel: steeds weer een tijdelijk niet werkende dataverbinding (terwijl het wifi icoon een 'perfect' bereik aangaf). Ik heb nu een Netgear router gekocht en daar werkt mijn Galaxy S volledig probleemloos mee, ik heb sinds ik deze router heb gekocht echt nooit meer één probleem met wifi gehad. Ligt het aan de router of aan de telefoon? Geen idee, in ieder geval aan de combinatie...

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
Hoe worden bij jullie playlists afgespeeld, daarmee bedoel specifiek m3u. Als ik hem vanuit file manager aantik dan krijg ik de melding "unsupported file type". Na een beetje zoeken lijkt het ook niet mogelijk te zijn bij Android. Dan staat er bij dezelfde artikel een tutorial voor het voorbereiden van m3u playlists op Android maar dat ziet er echt omslachtig uit:

http://androidforums.com/...3u-playlists-android.html

m3u's zijn op de PC gemaakt en staan in dezelfde folder als mp3's /sd/music/folder met mp3's. Music player lijkt echter geen playlists te herkennen. Ik heb ze ook apart geprobeerd te zetten in /sd/music/playlist maar dat mag ook niet baten. Wat is de oplossing?

Tweede vraag is er één waar veel over te vinden is op Google maar niets naar teveredenheid. IK heb het over het syncen van Tasks/To-do's met Outlook. Alles wat ik vind is of met Google Exchange (niet voor mij), te duur ($45-50 is echt overkill) of het werkt niet zoals het hoort. In alle 5 delen van deze topic is amper iets over te vinden. Hoe lossen jullie het op?

• jortjuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-04 16:09
Als ik jou was zou ik eens poweramp proberen, dit programma is echt een aanrader voor muziek af te spelen. Het speelt zo ongeveer alle formaten af. Je kunt de trail versie gratis in de market downloaden! De software kost iets van 3.5 dollar

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:41
jortjuh schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:56:
Als ik jou was zou ik eens poweramp proberen, dit programma is echt een aanrader voor muziek af te spelen. Het speelt zo ongeveer alle formaten af. Je kunt de trail versie gratis in de market downloaden! De software kost iets van 3.5 dollar
en winamp doet die ook niet gewoon m3u?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

• lordMocro
  • Laatst online: 04-07-2022
jasjenl schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:51:
[...]

Dat was met de Galaxy S (de 'oude') ook al het geval. Ik heb zelf een Galaxy S en had een Zyxel router. Wifi werkte daarmee vaker niet dan wel: steeds weer een tijdelijk niet werkende dataverbinding (terwijl het wifi icoon een 'perfect' bereik aangaf). Ik heb nu een Netgear router gekocht en daar werkt mijn Galaxy S volledig probleemloos mee, ik heb sinds ik deze router heb gekocht echt nooit meer één probleem met wifi gehad. Ligt het aan de router of aan de telefoon? Geen idee, in ieder geval aan de combinatie...
Misschien iets verkeerds ingesteld? Ik heb ook een Zyxel (gekregen van telfort), probleemloos met sgs1 en sgs2, eigenlijk probleemloos met alle wifi apparaten.

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-04 15:30
Gister mijn nieuwe s2 gekregen (oude retour gegaan wegens 2 dode pixels en blauwe waas).

Gelukkig is deze wel goed! Geen dode pixels en geen blauwe waas, maar trekt volgens mij wel meer stof en vingerafdrukken aan (waarschijnlijk is het blauwe dus toch iets van een ''te dikke'' coating oid).

Batterij van deze lijkt ook een stuk beter te zijn, gister voor de eerste keer helemaal opgeladen en best veel mee gespeelt. Hij staat nu op 1d 3u 11m en heb nog 22% over :*)

• Snoop
  • Niet online
Roelio86 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:38:

Batterij van deze lijkt ook een stuk beter te zijn, gister voor de eerste keer helemaal opgeladen en best veel mee gespeelt. Hij staat nu op 1d 3u 11m en heb nog 22% over :*)
Ik snap dat je blij bent met een mooie batterijduur, maar aan dit soort uitspraken hebben wij (althans ik) niet zoveel. Immers, hoe langer je hem in standby laat staan, hoe langer hij mee gaat.

• Roelio86
Snoop schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:41:
[...]

Ik snap dat je blij bent met een mooie batterijduur, maar aan dit soort uitspraken hebben wij (althans ik) niet zoveel. Immers, hoe langer je hem in standby laat staan, hoe langer hij mee gaat.
Snap ik, maar geloof mij maar.. Ik kan het vergelijken met mijn vorige s2 en ik heb gisteravond veel gedownload en gespeeld en ook vandaag veel gedownload en gebeld en ook veel op internet gezeten. Heb er verder niets bijzonders mee gedaan, het maakt dus ook niet uit. Maar ben er zelf iig blij mee ;)

• simthadim
  • Laatst online: 17-05 08:55
Roelio86 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:38:
Gister mijn nieuwe s2 gekregen (oude retour gegaan wegens 2 dode pixels en blauwe waas).

Gelukkig is deze wel goed! Geen dode pixels en geen blauwe waas, maar trekt volgens mij wel meer stof en vingerafdrukken aan (waarschijnlijk is het blauwe dus toch iets van een ''te dikke'' coating oid).

Van een batterij in het begin van zijn levensfase kan je nog niet heel veel zeggen, de batterij moet namelijk nog 'settlen' en zal dus langzamerhand beter worden. Wel leuk dat hij langer mee gaat, maar verklaar 'best veel mee gespeeld'... 1 uur/2uur+10 uur stand by +wifi + x uur browser. Ben best benieuwd of een nieuwe batch wat improvements heeft. Misschien niet heel waarschijnlijk, maar toch 8)7

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-06 16:22

Nutral

gamer/hardware freak

Is in ieder geval beter dan in mijn geval 20% extra verbruik van de accu in 2 uur.

• Snoop
  • Niet online
Roelio86 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:45:
[...]

Snap ik, maar geloof mij maar.. Ik kan het vergelijken met mijn vorige s2 en ik heb gisteravond veel gedownload en gespeeld en ook vandaag veel gedownload en gebeld en ook veel op internet gezeten. Heb er verder niets bijzonders mee gedaan, het maakt dus ook niet uit. Maar ben er zelf iig blij mee ;)
Daar gaat het om. In ieder geval goed om te horen dat je nu een beter toestel hebt :)
Misschien dat er toch nog verschillen zitten tussen bepaalde batches

• Roelio86
Hoe post ik afb. Vanaf mn s2 hier?

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Vandaag voor de eerste keer "normaal" gebruikt. Dit houdt in:

*Facebook/Twitter/Google sync staan aan.
* Sporadische internet om snel even wat op te zoeken
* Thuis wifi heel even aan gehad
* Airport Mania gespeeld
* Sygic gebruikt voor een krote trip
* Wat muziek geluisterd.

Haalde hem vanmorgen om +/- 5:30 van de lader.

Die stijle daling was vanmorgen, Airport mania gespeeld. De rest is normaal gebruik. Met die cijfers ben ik dik tevreden mee.

[Voor 9% gewijzigd door SizzLorr op 11-06-2011 16:58]

• Thenotorious
  • Laatst online: 15:26
SizzLorr schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:55:
Vandaag voor de eerste keer "normaal" gebruikt. Dit houdt in:

*Facebook/Twitter/Google sync staan aan.
* Sporadische internet om snel even wat op te zoeken
* Thuis wifi heel even aan gehad
* Airport Mania gespeeld
* Sygic gebruikt voor een krote trip
* Wat muziek geluisterd.

Haalde hem vanmorgen om +/- 5:30 van de lader.

[afbeelding]

Die stijle daling was vanmorgen, Airport mania gespeeld. De rest is normaal gebruik. Met die cijfers ben ik dik tevreden mee.
Hoelang stond de scherm aan? mijn batterij is meestal na 3uur scherm aan op.

Im notorious

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Thenotorious schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:00:
[...]

Dat weet ik niet precies. Maar toen ik Airport mania aan het spelen was stond het scherm ook constant aan, vandaar die stijle drop.

• simthadim
  • Laatst online: 17-05 08:55
Thenotorious schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:00:
[...]

Druk bij 'batterijgebruik' op 'display', dan wordt weergeven hoelang je scherm aanstond. ;)

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

1u 42m 37s :D

• Snoop
  • Niet online
Is vrij normaal verbruik als ik dat zo zie. Het scherm blijft hoe dan ook de meeste batterij vreten. Helemaal als je de helderheid op 100% zet. Daar haal je maar max een uur of 4 aan schermtijd mee. Misschien nog niet eens.

[Voor 5% gewijzigd door Snoop op 11-06-2011 18:19]

• gangstahh
  • Laatst online: 13-04 09:56
Ik ben echt helemaal blij met mijn Samsung galaxy SII,
de camera ben ik ook zeer tevreden over alleen soms die roze waas als ik een foto maak maar daar erger ik me niet zo erg aan, ik wilde hem wel terug brengen maar dan ben ik em 3 week kwijt, ik kan hem echt geen 3 week missen :$ haha.

Ik heb ook een filmpje gemaakt en in elkaar gezet met sony vegas.
Benieuwd wat jullie er van vinden

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 20:03

Ursamajor

Astrofotograaf

Is het filmpje zwaar bewerkt ofzo?
Jammer dat er geen anti-shake op de camera zit...

Gadgets FTW!

• gangstahh
  • Laatst online: 13-04 09:56
Ursamajor schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:44:
Is het filmpje zwaar bewerkt ofzo?
Jammer dat er geen anti-shake op de camera zit...
Ik heb wat kleur correcties toegepast, waardoor het er in mijn ogen wel tof uitziet.

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 14:25
Is er al iemand die MHL/HDMI aan de praat heeft gekregen?
Ik heb gezocht in deze topics, maar ik lees nergens dat iemand het werkend heeft.

Zelf heb ik een microusb -> HDMI kabel gekocht, maar mijn tv (samsung b-serie) ziet hem niet.
Moet ik misschien ergens een instelling aanzetten?
Of heb ik een verkeerde (niet MHL) kabel gekocht?

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-05 02:01
Oeroeg schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:55:
Ik heb gezocht in deze topics, maar ik lees nergens dat iemand het werkend heeft.

Zelf heb ik een microusb -> HDMI kabel gekocht, maar mijn tv (samsung b-serie) ziet hem niet.
ik probeerde hem via micro usb via gewone usb op een 56 inch touch scherm aan te sluiten op school, werktte ook niet. :? (ook samsung scherm)

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:48
Oeroeg schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:55:

Volgens mij moeten die kabels MHL als standaard ondersteunen.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Anoniem: 187234

Als ik soms wat download van de MARKET , zie ik het niet in de telefoon staan , waar moet ik dan kijken ?

• bloedsmoel
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-03 09:51
Anoniem: 187234 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:27:
Als ik soms wat download van de MARKET , zie ik het niet in de telefoon staan , waar moet ik dan kijken ?
Ik heb de "Program Monitor" widget aan staan, en als je die app hebt draaien, dan kan je via deze widget de app uninstallen. Misschien zijn er betere manieren.

• bloedsmoel
Ouch, 6GB over wireless via FTP aan het binnen halen, terwijl het scherm actief is... en de batterij loopt geleidelijk leeg, ook al hangt ie in de stekker! En het ding wordt warm zeg! :F

[Voor 9% gewijzigd door bloedsmoel op 11-06-2011 21:43]

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 11:38

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

AtlAntA schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:14:
[...]
Volgens mij moeten zowel de TV als de telefoon MHL ondersteunen, of je moet een kabel hebben die MHL omzet naar HDMI.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Anoniem: 406837

vannacht voor de 2e keer in ruim 8 uur tijd maar tot 92 % opgeladen en 44 graden heet ! iemand meer hier last van ?? zodra de lader er af gaat neemt de temperatuur af naar normale waarden, later in korte tijd de rest bijgeladen, dit kan toch niet goed zijn ??

• Roelio86
AtlAntA schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:14:
[...]

Denk dat je een verkeerde kabel hebt, (mini)USB naar hdmi is geen mhl kabel.
Een mhl kabel die op alle tv's werkt (indien hdmi poort aanwezig) die maakt gebruik van externe voeding.
Deze kabel verbind dus de s2 met de tv en laad hem tegelijk op. Dit is omdat nog bijna geen enkele tv een voedende hdmi poort heeft en het wel erg veel energie kost het beeld vd s2 op tv te tonen.

• Meinon
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2022
@sizzlor... welke rom gebruik je?

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:09
Even een SAMSUNG DRM-SCHANDAALTJE heads-up.
Ben zelf nu maandje a drie weken in tevreden bezit van de S2, maar ik kom vandaag achter hetvolgende:

Sinds dat ik mijn S2 aan de PC heb gehangen, en ik KIES heb geinstalleerd staat er in mijn Program Files een folder die "MarkAny" heet. Na even gegoogled te hebben blijkt dit dus DRM-software te zijn die illegale MP3'tjes en andere dingen op schijnt te sporen. Ik weet dus niet of het geinstalleerd wordt als je KIES installeert, of dat de mobiel het installeert bij het 'aan de pc hangen". Ik heb het zelf in ieder geval NIET geinstalleerd, en Google leert dat 't om een applicatie gaat die aan Samsung gelinked is.

Samsung installeert dit programma eventjes doodleuk, zonder er melding van te maken, of mogelijkheden te geven om het niet te installeren. Kwalijke zaak dus.

Kunnen jullie even kijken of jullie die map ook hebben?
C:/Program Files/MarkAny/ContentSafer zoiets dergelijks.

Ik heb het zelf alsvolgt verwijderd:
1] Ctrl+Alt+Del, taskmanager -> beeindigen MAAgent.exe
2] Folder "MarkAny" in Program Files gedelete.
3] Start ->regedit (in zoekbalk)
4] Alles regkeys met MarkAny verwijderd.

Let op, stap 3 en 4 alleen doen als je weet wat je doet. Deze stappen zijn potentieel gevaarlijk. Eigen risico.

[Voor 13% gewijzigd door DutchManticore op 11-06-2011 22:38]

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

Anoniem: 395966

DutchManticore schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:36:

Kunnen jullie even kijken of jullie die map ook hebben?
C:/Program Files/MarkAny/ContentSafer zoiets dergelijks.
Ja, hier ook dit programmaatje. Weet niet wat het doet, maar laat het maar staan...

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-06 18:20
Ik heb het ook in mijn x64 Program Files folder :(

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

DutchManticore schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:36:
Even een SAMSUNG DRM-SCHANDAALTJE heads-up.
Goed gevonden, ga er mee aan de slag!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Meinon
Kunnen we niet even klagen hierover.. ik heb die map ook idd..
maar bij mij startte hij niet op dus zie geen MAagent.. dankzij CCleaner :)

Maar dit kan inderdaad niet! Ik heb geen melding gekregen over het installeren ervan!

SAMSUNG FOEI! :(

• DutchManticore
Ja ik heb er nog niemand over gehoord, en ik kwam er vandaag zelf achter. Ik dacht, laat ik het maar even delen met de Tweakers community. Ik vind dit dus zelf behoorlijk schandalig.

7600X (PBO -25), 64GB DDR5-6000, ASUS TUF X670 PLUS, Gigabyte 4080 OC (UV@0.995mV)

• matz
  • Nu online
Hmm, ik zie dezelfde folder in mijn program files staan. Echter heb ik geen process lopen die MAAgent.exe heet. Ik kijk het voorlopig wel even aan tot dat er meer over is te vinden.

• DutchManticore
matz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:03:
Hmm, ik zie dezelfde folder in mijn program files staan. Echter heb ik geen process lopen die MAAgent.exe heet. Ik kijk het voorlopig wel even aan tot dat er meer over is te vinden.
Ik ga maandag Samsung bellen om verhaal te halen.
Hou jullie op de hoogte.
matz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:03:
http://www.markany.com/en/

Luister even naar het audio verhaaltje dat afspeelt.
MarkAny is (mede) een mobile en 'external' DRM programma.

[Voor 37% gewijzigd door DutchManticore op 11-06-2011 23:07]

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:15
Hier ook geïnstalleerd (zonder vermelding in de lijst geïnstalleerde software...), maar draaide niet. Gewoon folder verwijderd dus. Stond ook niet onder Startup als ik met msconfig kijk.

edit: Draai win7 x64 overigens

[Voor 8% gewijzigd door Julian op 11-06-2011 23:17]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 7800X3D | NZXT Kraken Z63 | 32GB DDR5 6000C30 | NVIDIA 4090 FE | LG 77B9 4K 120Hz | Corsair RM850x

• DutchManticore
Julian schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:06:
Hier ook geïnstalleerd (zonder vermelding in de lijst geïnstalleerde software...), maar draaide niet. Gewoon folder verwijderd dus. Stond ook niet onder Startup als ik met msconfig kijk.
Weet niet zeker of hij hier wel draaide, maar omdat ik die .exe tegenkwam in de map, dacht ik maar even als advies te geven hem te beeindigen teneinde mijn verwijder-advies zo volledig mogelijk te maken.

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:15
OK thx voor de tip. Matig hoor, ongevraagde software installeren =/ Misschien maar aanmelden bij Kaperski ofzo. Vraag me af of Microsoft het als 'malicious software' zou willen zien ;+|

[Voor 46% gewijzigd door Julian op 11-06-2011 23:20]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 7800X3D | NZXT Kraken Z63 | 32GB DDR5 6000C30 | NVIDIA 4090 FE | LG 77B9 4K 120Hz | Corsair RM850x

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ze doen het al vele jaren zo te zien: http://www.google.nl/search?q=samsung+MarkAny

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Meinon schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:13:
@sizzlor... welke rom gebruik je?
Stock KWE2

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:21
Ik ben sinds gisteren een tevreden gebruiker van de galaxy. Ik heb echter twee vragen. Update bij jullie ook de locatie van de weer eidget niet? Het staat wel aan. En is er een mogelijkheid dat de browser automatisch de mobiele site opent? Mijn vorige htc kon dit wel, maar ik zie die optie niet bij de galaxy.

• Meinon
KE2 bedoel je? toch? :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:20
DutchManticore schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:04:
[...]

Ik ga maandag Samsung bellen om verhaal te halen.
Hou jullie op de hoogte.

[...]

http://www.markany.com/en/

Luister even naar het audio verhaaltje dat afspeelt.
MarkAny is (mede) een mobile en 'external' DRM programma.
Als het echt iets is (te kort naar gekeken om te beoordelen) dan ook 'lekken' naar XDA/Engadget/Tweakers etc. Van Sony kende we al de root-kit praktijken maar van Samsung nog niet. En als dat echt het geval is dan moeten zij ook ge named and shamed worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 407131

Ok, ik heb mijn S2 nu twee weken en hoewel ik het verder een fantastisch ding vind, begint die batterijtijd me op mijn zenuwen te werken. Nog nooit langer dan 18 uur uitgehouden,soms veel korter. Vanochtend echter het toppunt. Binnen een uur (!) 15 procent foetsie! Ok, 20 minuten scherm verbruikt daarvan 24 procent, maar ongeveer 12 minuten Android systeem en Wifi delen happen elk bijna 30 procent van de gebruikte batterij weg. Ik twijfelde nog, speel natuurlijk ook wel veel met het ding, maar nu ben ik overtuigd, dit is die drain bug...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 21979

k.olfers schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:08:
[...]

hmm.. dacht dat ik het ergens had gelezen in de reviews, maar kan het zo snel ook even niet terugvinden.
Misschien ben ik in de war met de sensation..

EDIT: Ah kijk: Wikipedia: Samsung Galaxy S II, volgens wikipedia zit er op het Gorilla Glas weldegelijk een oleophobic coating.
Heb het even nagekeken.
Oleofobisch behandeld glas is glas met een speciale laag, waardoor je vieze vingers sneller wegpoetst.
Vingerafdrukken blijven dus even snel achter, maar zijn makkelijker te verwijderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bloedsmoel
Ik zoek een videoplayer die aan de volgende voorwaarden voldoet:
- kan hardware acceleratie van de SGSII gebruiken
- kan mkv/mp4/avi/... veel formaten aan
- kan .srt gebruiken
- kan text streams in mkv gebruiken

kan iemand wat aanraden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Tjonge jonge jonge wat een complot theorieën hier weer. MarkAny doet alleen de muziek die je via de Samsung Music store koopt beheren, meer niet. Het is een integraal deel van Kies. Dit is al langer bekend, dat 1 iemand het nu pas opvalt is geen reden om er ophef over te maken.

Elke mediaspeler doet het tegenwoordig. iTunes heeft het als een low level driver welke onzichtbaar is, WMP heeft het zelfs ingebouwd in Windows. iTunes gaat nog eens verder dan dat, als je een firmware upgrade doet dan gaat het nog eens system sanity checks doen om te bepalen of je van plan bent om je toestel te jailbreaken. Als het iets vindt wat het niet leuk vindt dan breekt het de firmware upgrade halverwege af, zonder je toestel klaar is met flashen. Dus je toestel wordt onbruikbaar. Als je dit alles niet kan hebben dan installeer je Kies gewoon niet en gebruik je VLC.

[Voor 25% gewijzigd door SizzLorr op 12-06-2011 10:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Sinds ik de alternatieve litening rom heb geïnstalleerd gaat mijn accu veel langer mee. Eerder was mijn accu na 14 uur wel leeg een nu pas na ruim een dag. Mijn display heeft ruim 5 uur aangestaan (whatsapp, emaillen, internet, etc)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0Henk 'm!
renzo4000 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:14:
Sinds ik de alternatieve litening rom heb geïnstalleerd gaat mijn accu veel langer mee. Eerder was mijn accu na 14 uur wel leeg een nu pas na ruim een dag. Mijn display heeft ruim 5 uur aangestaan (whatsapp, emaillen, internet, etc)
Gisteren was mijn accu na 3.5 uur geheel leeg, ook op de nieuwste Lite'ning Rom. Zegt dus niet zo veel :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:21
Adviseren jullie om thuis wifi of 3g te gebruiken ivm battrrijduur?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroendh
  • Laatst online: 01-06 17:47
-Edwin- schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:18:
Wifi, 3G gebruikt tot wel 50x meer stroom!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:58
jeroendh schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:39:
[...]

Wifi 3G gebruikt tot wel 50x meer stroom!
Wifi 3G? Wat bedoel je nou, WiFi of 3G?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroendh
  • Laatst online: 01-06 17:47
Phusebox schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:42:
[...]

Wifi 3G? Wat bedoel je nou, WiFi of 3G?
Was komma vergeten, bericht is aangepast. Wifi heeft de voorkeur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 98248
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
SizzLorr schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:03:
Tjonge jonge jonge wat een complot theorieën hier weer. MarkAny doet alleen de muziek die je via de Samsung Music store koopt beheren, meer niet. Het is een integraal deel van Kies. Dit is al langer bekend, dat 1 iemand het nu pas opvalt is geen reden om er ophef over te maken.

Elke mediaspeler doet het tegenwoordig. iTunes heeft het als een low level driver welke onzichtbaar is, WMP heeft het zelfs ingebouwd in Windows. iTunes gaat nog eens verder dan dat, als je een firmware upgrade doet dan gaat het nog eens system sanity checks doen om te bepalen of je van plan bent om je toestel te jailbreaken. Als het iets vindt wat het niet leuk vindt dan breekt het de firmware upgrade halverwege af, zonder je toestel klaar is met flashen. Dus je toestel wordt onbruikbaar. Als je dit alles niet kan hebben dan installeer je Kies gewoon niet en gebruik je VLC.
+1.

Wat een ophef om een stukje software. We hebben het hier niet over een rootkit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bkah
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-06-2017
In de topic start staat dat je bij problemen met Kies de UK versie moet installeren maar waar vind ik die eigenlijk? Ik heb eens via samsung.com/nl/.... kies gedownload en vandaag via samsung.com/uk/.... maar ze zijn precies gelijk. :? In dit topic kon ik ook geen aanwijzing vinden. (maar kies en uk zijn ook geen makkelijke zoekwoorden)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 395966

-Edwin- schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:18:
Wifi inderdaad. En voor 3G moet je betalen hè! Via je mobiele abo. Dus Wifi is ook goedkoper.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-05 12:26
edit: ik moet beter lezen.

[Voor 89% gewijzigd door yohan op 12-06-2011 11:58]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2021
jortjuh schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:56:
Ewivis schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:58:
[...]

en winamp doet die ook niet gewoon m3u?
Tnx allebei, die zal ik zeker checken. Maar is de conclusie nu dat standaard android Music Player geen m3u (en pls overigens ook niet) afspeelt? Het zijn toch zowat basis functionaliteiten?

Over de 2de vraag nog iemand adviesen:

"Tweede vraag is er één waar veel over te vinden is op Google maar niets naar teveredenheid. IK heb het over het syncen van Tasks/To-do's met Outlook. Alles wat ik vind is of met Google Exchange (niet voor mij), te duur ($45-50 is echt overkill) of het werkt niet zoals het hoort. In alle 5 delen van deze topic is amper iets over te vinden. Hoe lossen jullie het op?"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 14:25
Weet iemand of de S2 ook net zoals de S1, analoge video out ondersteunt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SizzLorr

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Oeroeg schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:10:
Weet iemand of de S2 ook net zoals de S1, analoge video out ondersteunt?
Staat niet in de specs, net geprobeerd met mijn Nokia kabel en het werkte niet.

Pagina: 1 2 3 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee