Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.241 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:57
FF mijn 5 centjes over de laatste update.
Het updaten zelf ging zonder problemen op mijn win7 64bits bak met de laatste versie Kies, standaard firewall van windows en router en Nod32 actief.
Wel ingelogd als admin en Kies stond geïnstalleerd met admin rechten en verder het sd kaartje laten zitten.
Het updaten zelf kostte me denk ik nog geen 15 minuten.
Met de update naar Ke2 ging vervelender, toen moest ik op een gegeven moment de batterij eruit halen.
Hierna een factory reset gedaan voor een schone frisse S2, maar als ik zo de berichten lees, is dat niet echt nodig en ik twijfel of ik het de volgende keer wel zal doen.
Any how, de ervaring zover.
Heet item, de batterij.
Merk eigenlijk geen verschil, hij is nu 10 1/2 uur van de oplader, met 4 uur en 3 kwartier scherm aan op auto brightness, 30minuten bellen, 15 minuten Sygic en natuurlijk een hoop gerommel om alles weer naar mijn voorkeur te zetten en ik heb nog 17% over.
Het enigste wat ik uit had gezet is WiFi toen ik de deur uitging, voor de rest niets gekilled oid en bv GPS gewoon aan.
Krijg zelfs de indruk dat het voor de update wat beter was, misschien moet de batterij ff wennen aan de Ke7 :).
Wat me verder is opgevallen is dat WiFi sharing manager en delen netjes uit mijn actieve services verdwijnt na uitschakelen WiFi, deze bleven ook na uitzetten WiFi in de lijst met Ke2.
Verders krijg ik mijn account bij Samsung niet meer aan en waarschijnlijk werkt hier Dive dus niet meer door.
Maar dit kan misschien een hikkie bij Samsung zijn, morgen wel eens verder naar kijken.
Nadat ik mijn Gmail weer had ingesteld, werden op 1 na, alle apps weer netjes terug gezet.
Ook hier viel me wel op dat bv de mappen van Sygic met de gedownloade landkaarten waren blijven staan, dacht dat die na een factory reset zouden verdwijnen net als extra data voor sommige games.
Ook de map van eigen soundjes stond nog braaf op de interne kaart.
De auto brightness vind ik smoother werken.
Verder merk ik tot nu toe eigenlijk geen verschil.
Just my 5 cents.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

sjaool schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:10:
Als de zwarte zegel verbroken is of geopend is geweest dan kun je er zeker van zijn dat je een toestel van iemand anders hebt gekregen. Als dit het geval is dan zou ik de telefoon gewoon gaan omruilen.
Ik had 4 week geleden bij Vodafone de Experia Arc genomen bij een abonnement verlenging maar deze was ook niet verzegeld ofzo en leek alsof hij gebruikt was. Deze is gelijk terug gegaan omdat ik toch de SGS2 wil hebben.

Na 4 weken eindelijk een nieuw toestel opgestuurd te krijgen zou ik hem binnen enkele dagen afgeleverd moeten krijgen, alleen is het lastig om te zien of de verpakking van het toestel verzegeld is.
Want je mag immers pas na tekenen de doos openen.

Volgens Vodafone waren ze door de voorraad heen en daarom heeft het nog langer geduurd maar dan is de kans toch vrij groot dat ik een toestel krijg uit een nieuwe batch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lijkt het belangrijkste verschil dat die twee wifi entries, delen en sharing manager, inderdaad niet meer in de batterijlijst staan. Ook de android os-tijd bij batterijverbruik lijkt korter, maar dat is moeilijk inschatten omdat ik mijn telefoon, anders dan normaal, 's middags vol van de lader heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Sinds gisteren de zwaar onder-de-indruk zijnde bezitter van de S2. Bij iedere tap/veeg ontdek je nieuwe dingen en de mogelijkheden lijken eindeloos.
Maar ik kan wel wat hulp gebruiken bij het ontdekken van dit kleine wonder... Kan er iemand mij bijvoorbeeld op weg helpen bij het geotaggen van foto's. Dit staat blijkbaar standaard niet aan en ik kan de juiste opties maar niet lokaliseren...

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frye schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:24:
Ik stel hem nog eens:

Weet er iemand hoe ik bij berichten de contacten van facebook kan wegdoen maar enkel de personen die bij je contacten staan?
Heb hier ook nog naar gezocht maar geen oplossing gevonden. Ik heb echter wel een manier gevonden om het 'draagzamer' te maken. Je kan namelijk contacten aan elkaar koppelen. Dus als je drie maal dezelfde contactpersoon hebt met eenmaal email eenmaal facebook en eenmaal telefoon kan je hier 1 contactpersoon van maken. Als je meer info wilt hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:29
Hebben jullie ook dat JPG-previews niet doen als je de telefoon aansluit aan de PC zonder USB-debugging?
Dat is mooi irritant if you ask me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hehe eindelijk...

Wat ook gewijzigd is, als je het volume van de telefoon 'uit' zet heb je ook geen shutter sound van de camera meer.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Bij display-instellingen zit nu een instelling 'schermvoeding automatisch aanpassen'. Was dat in KE2 ook al aanwezig?

Ik heb tot op heden ook geen last meer van WIFI sharing maar misschien juich ik te vroeg.

Ik heb het idee dat de batterij ook langer meegaat, maar dat kan wederom vroeg juichen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Batterij houdt het een stuk langer vol .. de 'idle'-stand in batterijverbruik geeft een stuk vlakkere grafiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Kleine update op mijn eerder berichtje, net kon ik me weer gewoon aanmelden bij mijn Samsung account en Dive doet het ook weer.
Dippie dus bij Samsung, iedereen zeker Ke7 aan het pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Op samsunggalaxy-s2.com worden de volgende veranderingen gemeld door gebruikers:

Betere management van de kloksnelheid van de processor – hoewel geen Android bug fix, zou dit toch wat energiewinst moeten opleveren
Sneller opladen – dus een kortere laadduur: altijd handig
Meer werk geheugen vrij na opstarten
De S2 start (nog) sneller op
De camera zou verbeterd zijn (hebben wij nog niet zo gauw kunnen bevestigen)
Pagina nummers zichtbaar bij het scrollen tussen tabbladen
Swype kan meerdere talen gebruiken
VLingo kan nu direct tekst invoeren in de normal SMS clïent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
rikvandinteren schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:01:
Op samsunggalaxy-s2.com worden de volgende veranderingen gemeld door gebruikers:

Betere management van de kloksnelheid van de processor – hoewel geen Android bug fix, zou dit toch wat energiewinst moeten opleveren
Sneller opladen – dus een kortere laadduur: altijd handig
Meer werk geheugen vrij na opstarten
De S2 start (nog) sneller op
De camera zou verbeterd zijn (hebben wij nog niet zo gauw kunnen bevestigen)
Pagina nummers zichtbaar bij het scrollen tussen tabbladen
Swype kan meerdere talen gebruiken
VLingo kan nu direct tekst invoeren in de normal SMS clïent
Ik zie net dat het icoontje van de music hub is aangepast ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Wii4all schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:05:
Ik zie net dat het icoontje van de music hub is aangepast ;)
buutske in "Het Galaxy S II topic - Deel 5"

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn back-up gister weer teruggezet en nu opeens staan er allemaal Windows Live contacten (van msn/hotmail) tussen mijn contacten. Nu heb ik het telefoonboek al zo gewijzigd dat je alleen de contacten met telefoonnummer ziet, dus dan vallen bijna alle Windows Live contacten weg behalve degene die een nummer én e-mailadres hebben.
Maar als ik bijvoorbeeld een bericht wil versturen en ik wil een contact toevoegen, dan laat hij ze wel allemaal zien. Is er een mogelijkheid waarmee ik al die Windows Live contact kan verwijderen of helemaal kan uitschakelen?
Ik heb al bij mijn e-mailinstellingen, berichteninstellingen etc. gekeken, maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, toch wel wat gekke dingen na die update. Veel FC's ineens, waar ik die eerder nauwelijks had en nu net een gloeiend hete telefoon aan de lader die ook stopt met laden en weer leegliep (terwijl het batterijicoontje wel aangaf dat hij aan het opladen was)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortio
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Nu ook een prachtige vrouwenstem die met Aziatisch accent in het Engels aangeeft wanneer de batterij vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Razer schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:34:
[...]

Dat betekende dat je op een hogere firmware zat =)
KE7 was laatste voor UK, KE2 voor Nl.
Nu is Nederland naar KF3, deze ligt weer voor op UK.
Waarom geeft iedereen hier aan dat wanneer je toestel op KE7 draait, het geen nederlands toestel is? Mijn toestel zit ook op KE7 / KE4 / KE1 (XEN), rechtstreeks uit de doos.

Voor zover ik het begrijp betekend het XEN toch dat het gewoon een Nederlands toestel is? Tevens geeft kies bij mij gewoon aan dat er een update beschikbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/23hvd40.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
naps schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:06:
[...]

Waarom geeft iedereen hier aan dat wanneer je toestel op KE7 draait, het geen nederlands toestel is? Mijn toestel zit ook op KE7 / KE4 / KE1 (XEN), rechtstreeks uit de doos.

Voor zover ik het begrijp betekend het XEN toch dat het gewoon een Nederlands toestel is? Tevens geeft kies bij mij gewoon aan dat er een update beschikbaar is.

[afbeelding]
Omdat het merendeel van de KE7's de XEU versie zijn. Goed om te horen dat er dus ook XEN versies zijn, wel vreemd dat die niet eerder zijn verschenen in ofwel Kies ofwel op Samfirmware.com.

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 11:06
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:32:
Mmm, toch wel wat gekke dingen na die update. Veel FC's ineens, waar ik die eerder nauwelijks had en nu net een gloeiend hete telefoon aan de lader die ook stopt met laden en weer leegliep (terwijl het batterijicoontje wel aangaf dat hij aan het opladen was)...
Had ik 3 dagen geleden ook! Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Als je daar last van blijft houden, raad ik echt een factory reset aan. KF3 draait hier als een zonnetje :) (na reset wel. Maar daarna CF-root KF3 geflashed en met Titanium Backup alles teruggezet. Halfuurtje werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbroeders schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:11:
[...]

Als je daar last van blijft houden, raad ik echt een factory reset aan. KF3 draait hier als een zonnetje :) (na reset wel. Maar daarna CF-root KF3 geflashed en met Titanium Backup alles teruggezet. Halfuurtje werk)
Ja, maar dan wacht ik daar liever even mee tot Android 2.3.4. Wil geen root dus dat betekent dat ik het meeste handmatig weer in moet stellen en terugzetten. Dat wil ik liever niet te vaak hoeven doen. Maar als hij nu constant oververhit raakt en aan de lader leeg gaat lopen, dan zal ik er misschien toch eerder aan moeten geloven, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey, kan het kloppen dat met de standaard browser geen pkaatje worden weergegeven? Als ik bijvoorbeeld iets op google zoek en dan vervolgens odaarvan de afbeeldingen wil bekikken gaat dat jiet want alles is blanco. ik kan wel gewoon op het "plaatje" klikken en dan wordt ik doorgestuurd naar de desbetreffende link maar ik krijg nooit het plaatje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:23:
Ey, kan het kloppen dat met de standaard browser geen pkaatje worden weergegeven? Als ik bijvoorbeeld iets op google zoek en dan vervolgens odaarvan de afbeeldingen wil bekikken gaat dat jiet want alles is blanco. ik kan wel gewoon op het "plaatje" klikken en dan wordt ik doorgestuurd naar de desbetreffende link maar ik krijg nooit het plaatje te zien.
Menuknop in de browser > Meer > Instellingen > Afbeeldingen laden aanvinken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:23:
Lijkt me niet, bij mij wordt gewoon alles geladen zoals de site er op je desktop pc uit zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
Wat een drama dat updaten via kies, ik geef het voorlopig dan ook maar op. Ik heb nu 7 keer de firmware proberen te download en ben telkens geëindigd met een timeout. Bij de laatste poging kwam de download nog het verst, tot 57%.

Ik had eerst ook nog de laatste versie van kies geïnstalleerd maar krijg nog altijd onderstaande melding als ik kies opstart ook al is het toestel niet aangesloten. (Als ik het toestel aansluit dan wordt deze wel gewoon herkent.)

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/29y3591.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
kwiebus schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:11:
Wat een drama dat updaten via kies, ik geef het voorlopig dan ook maar op. Ik heb nu 7 keer de firmware proberen te download en ben telkens geëindigd met een timeout. Bij de laatste poging kwam de download nog het verst, tot 57%.

Ik had eerst ook nog de laatste versie van kies geïnstalleerd maar krijg nog altijd onderstaande melding als ik kies opstart ook al is het toestel niet aangesloten. (Als ik het toestel aansluit dan wordt deze wel gewoon herkent.)

[afbeelding]
Engelse versie van Kies?
Ik werk met de nederlandse versie en updaten ging prima. Moet zeggen dat ik nog nooit last heb gehad van Kies. Werkte altijd perfect hier. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajslag
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-12-2024
Net na een update van Kies de melding in beeld dat de KE7 firmware beschikbaar was. Procedure gevolgd, voorgestelde backup niet uitgevoerd, na enkele minuten was update een feit. Alle data stonden er nog keurig op en bij instellingen zichtbaar dat nu KE7 firmware erop stond.
Nu wachten op Android 2.3.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Als iedereen dit bericht kopieert, en er zaken aan toevoegt die hij/zij opmerkt kunnen we zelf een log opstellen.

Dingen die zijn veranderd:
- Sms skin veranderen niet meer mogelijk
-Icoontjes veranderd ( groen telefoon icoontje heeft de lijntjes niet meer(heeft wel precies een 'vuil' vlekje in het hoorntje vanboven, was er al over aant wrijven maar het is zo gemaakt, raar.) Music hub icoontje, readers hub icoontje.
-Camera upgrade(niet zeker)
- Foto om achtergrond effect te laten zien is gewijzigd.
-BluetoothAvrc staat op foreground en kan ik niet sluiten, ook niet met stop forceren.(app "system")
-Nabijheidssensor reageert beter
-Mijn auto-brightness gaat niet meer om de 10 seconden van licht naar donker of vice versa.

[ Voor 6% gewijzigd door kronk op 07-07-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
Mijn telefoon-icoontje heeft trouwens geen vuil vlekje. Ziet er gewoon goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gemerkt dat het Wifi bereik is afgenomen in KF3 ten opzichte van KE7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders

[afbeelding]
Ik ben er niet zo in thuis, maar je zou het nog eens kunnen proberen terwijl je de Firewall (tijdelijk) uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
kronk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:33:
Als iedereen dit bericht kopieert, en er zaken aan toevoegt die hij/zij opmerkt kunnen we zelf een log opstellen.

-Icoontjes veranderd ( groen telefoon icoontje heeft de lijntjes niet meer(heeft wel precies een 'vuil' vlekje in het hoorntje vanboven, was er al over aant wrijven maar het is zo gemaakt, raar.) Music hub icoontje, readers hub icoontje.
-BluetoothAvrc staat op foreground en kan ik niet sluiten, ook niet met stop forceren.(app "system")
-Mijn auto-brightness gaat niet meer om de 10 seconden van licht naar donker of vice versa.
- Wifi sharing gaat nu uit wanneer dat moet.
- Het lijkt of het lockscreen sneller reageert wanneer de telefoon wordt geactiveerd met de vierkanteknop voorop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online

- Shutter geluid van de camera is nu via het systeem volume geregeld

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023

[afbeelding]
Firewall en/of je anti-virus effe uitzetten. Heb het weekend hetzelfde probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/4760/unled2rt.jpg

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:25:
[...]

Menuknop in de browser > Meer > Instellingen > Afbeeldingen laden aanvinken??
Haha. thanks. android noob hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Heeft iemand nog geprobeerd te updaten en problemen gehad met Launcher pro op zijn toestel?

Als je update, heb je dan gewoon nog Launcher pro erop staan? Wil niet alles weer terug moeten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 17:56
alwaysleft schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:25:
Heeft iemand nog geprobeerd te updaten en problemen gehad met Launcher pro op zijn toestel?

Als je update, heb je dan gewoon nog Launcher pro erop staan? Wil niet alles weer terug moeten zetten?
Alles blijft zoals het is, ook je LP settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
alwaysleft schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:25:

Volgens mij is dit al eens eerder gevraagd, maar je kunt met LP gewoon updaten. Maak wel een backup voor de zekerheid (vanuit LP kun je zelf een backup maken) dan ben je ervan verzekerd dat mocht er onverwachts toch iets misgaan, je alles kunt herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
underworld202 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:54:
[...]

Firewall en/of je anti-virus effe uitzetten. Heb het weekend hetzelfde probleem gehad.
Ik heb de download nogmaals geprobeerd zonder firewall en anti-virus (firewall stond bij de eerdere pogingen al uit) maar kreeg na 15% weer de timeout. Dus dat zal het niet zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/20at738.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortio
  • Laatst online: 15-08-2022
Valt me op dat sinds the laatste firmware update de camera tijdens video niet meer last heeft van een focus drift. En ik denk ook dat ik weet waarom: focus punt is vastgezet (hyperfocaal)! Nadeel is dat je niet meer dichtbij kunt scherpstellen in videos. Jammer, ik had liever de optie gezien om het focus punt vast te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snik, ik heb mijn toestel net ingeleverd voor reparatie. Kan maximaal twee weken duren, dus dat valt nog mee. Speakertje is waarschijnlijk niet goed/kapot waardoor mensen me nauwelijks kunnen verstaan tijdens het bellen. Ben benieuwd of het te repareren is of dat ik een nieuw toestel krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Update van KE7 naar KF3 is hier probleemloos verlopen, duurde ongeveer een kwartiertje en ben geen data verloren. Daarna cf-foot (kf3) ge-flashed en vervolgens weer de origenele kernel, leverde verder ook geen problemen op :)

Wordt overigens je interne geheugen ook gewist bij een hard reset? Ik heb namelijk geen sd kaartje in me telefoon zitten om titanium backup daar na toe te laten backuppen.

edit. ik probeerde zojuist me custom firmware count te restten, echter wil me toestel niet meer uit. Zodra ik het toestel uitschakel, gaat die vanzelf weer aan. Vreemd :?

edit2: probleem opgelost door even de accu eruit gehaald te hebben

[ Voor 23% gewijzigd door naps op 07-07-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
Als absolute newbie (pas mijn SGS2 gekocht) heb ik heeeeel wat moeite om nu te weten welke firmware op welke versie zou moeten staan. Bij mij geeft Kies de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2je5niq.png

Wat betekent dit, klopt dit of gaat er iets fout of moet ik gewoon even geduld hebben...?

Tnx!

edit: prob met afbeelding

[ Voor 4% gewijzigd door dEBASERpIX op 07-07-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
dEBASERpIX schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:43:
[...]

Als absolute newbie (pas mijn SGS2 gekocht) heb ik heeeeel wat moeite om nu te weten welke firmware op welke versie zou moeten staan. Bij mij geeft Kies de volgende melding:
[afbeelding]

Wat betekent dit, klopt dit of gaat er iets fout of moet ik gewoon even geduld hebben...?

Tnx!
Wow, luxemburgse firmware? Waar heb je je telefoon vandaan? Wil je updaten, kun jet beste teruggaan naar XEN KE2. Je kunt ook geduld hebben en hopen dat die snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar88vdv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 10:27
rikvandinteren schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:43:
Mijn telefoon-icoontje heeft trouwens geen vuil vlekje. Ziet er gewoon goed uit.
Inderdaad, dat zogenaamde vlekje is gewoon het silhouet van de ronding van het hoorntje. Ik moest al goed kijken om het te zien en als je nog beter kijkt zie je dat je die onderaan het hoorntje ook ziet. Dat mag wel geschrapt worden van dat lijstje vind ik.

KE7 bij mij trouwens zonder problemen geïnstalleerd gister binnen 15 minuten ongeveer met Windows 7 64x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEBASERpIX
Luxemburg??? Hij komt van The Phonehouse in België, was de enige die voorraad had.

Domme vraag: Hoe doe ik dat, teruggaan naar een vorige firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
dEBASERpIX schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:47:
Luxemburg??? Hij komt van The Phonehouse in België, was de enige die voorraad had.

Domme vraag: Hoe doe ik dat, teruggaan naar een vorige firmware?
In principe is je firmware gewoon goed. Op dit moment worden de XEU KE7 versies volgens mij geupdate en sowieso de XEN KE2. Je zou dus gewoon op deze versie kunnen blijven!

Wil je hem automatisch laten updaten, dan zou ik je aanraden naar XEN KE2 te gaan. Wanneer je daarop zit, zal Kies aangeven dat er een update is. Het flashen zal je kunnen doen met behulp van Odin. Maar aangezien ik nu geen tijd heb om dat allemaal uit te leggen, raad ik je aan je eerst gewoon even in te lezen. En gewoon met deze versie aan de slag te gaan. Wat betreft het plaatje: Phone is de firmware van je telefoon -jij zit op KE4-, PDA is de modem -KE7 bij jou- en CSC is de landcode -van belang bij taal, apps etc-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
mbroeders schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:53:
[...]

Wat betreft het plaatje: Phone is de firmware van je telefoon -jij zit op KE7-, PDA is de modem -KE4 bij jou- en CSC is de landcode -van belang bij taal, apps etc-.
Dit lijkt niet te kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hebben jullie ook last van enorme warmteproductie tijdens het spelen van 3D games? Mijn SG2 wordt enorm warm en loopt zelfs vast! Voorbeelden zijn Mega Jump en Pocket RPG.

Mijn firmware is KE2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nafs Ruh schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:08:
Hebben jullie ook last van enorme warmteproductie tijdens het spelen van 3D games? Mijn SG2 wordt enorm warm en loopt zelfs vast! Voorbeelden zijn Mega Jump en Pocket RPG.
Ja dat heeft iedereen. Soms niet eens tijdens gamen maar ook gewoon tijdens browsen. Ook wordt mijn S2 erg warm tijdens het up-of downloaden van grote hoeveelheden data. Dat is niet anders. Snel = warm over het algemeen. Dat 'ie vastloopt is natuurlijk niet de bedoeling. Zo heet zou 'ie niet mogen worden nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:10:
[...]

Ja dat heeft iedereen. Soms niet eens tijdens gamen maar ook gewoon tijdens browsen. Ook wordt mijn S2 erg warm tijdens het up-of downloaden van grote hoeveelheden data. Dat is niet anders. Snel = warm over het algemeen. Dat 'ie vastloopt is natuurlijk niet de bedoeling. Zo heet zou 'ie niet mogen worden nee.
Weet jij of iemand anders of dit opgelost wordt in een nieuwe firmware versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 21:11
Het stuurprogamma voor het apparaat is niet geïnstalleerd.

Unknown device x mislukt

Na dit 20x te hebben gelezen en alle optie en mogelijkheden te hebben uitgeprobeerd die hier en op XDA staan en ook nog verse Windows 7 X64 geef ik het op!

Krijg echt Kies-pijn van.

Nog een optie is update Kies via Wifi maar dat wordt hier afgeraden?

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nafs Ruh schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:13:
Weet jij of iemand anders of dit opgelost wordt in een nieuwe firmware versie?
Wat je voor de lol zou kunnen proberen is toestel te rooten en dan Tegrak er op te installeren en bijv. de maximale frequentie van 1200MHz op bijv. 1000Mhz zetten, of nog iets lager. Games draaien dan alsnog gewoon prima maar de telefoon wordt wellicht net niet warm genoeg om te rebooten. Iets anders zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
anubis_offline schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:14:
Het stuurprogamma voor het apparaat is niet geïnstalleerd.

Unknown device x mislukt

Na dit 20x te hebben gelezen en alle optie en mogelijkheden te hebben uitgeprobeerd die hier en op XDA staan en ook nog verse Windows 7 X64 geef ik het op!

Krijg echt Kies-pijn van.

Nog een optie is update Kies via Wifi maar dat wordt hier afgeraden?
Ik heb een soort gelijk probleem juist onder windows xp, ook een van de stuurprogramma's wil niet installeren en vervolgens blijft kies eeuwig zoeken naar het apparaat als ik deze aansluit. Onder windows 7 x64 crasht kies de hele tijd op het moment dat hij wil gaan updaten. Zucht. Waardeloze troep zeg. Het is dat de update niet zo interessant is, maar ik hoop wel dat ik zo met de 2.3.4 update het wel gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Afgezien van het feit dat KIES mega-traag reageert op mijn muisklikken e.d. (door die vieze custom 'skin' wat er overheen zit) heeft het hier wel probleemloos gewerkt op Win7 x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Shutter geluid van de camera is nu via het systeem volume geregeld

-Voice talk werkt nu ook via mijn handsfree Bluetooth-set in de auto. Voorheen werkte dat niet. (bij mij althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Brad Pitt schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:18:
[...]

Wat je voor de lol zou kunnen proberen is toestel te rooten en dan Tegrak er op te installeren en bijv. de maximale frequentie van 1200MHz op bijv. 1000Mhz zetten, of nog iets lager. Games draaien dan alsnog gewoon prima maar de telefoon wordt wellicht net niet warm genoeg om te rebooten. Iets anders zou ik niet weten.
Er is ook een manier om alleen de GPU terug te klokken waardoor hij minder warm word. Ik zal even zoeken hoe dat ookalweer ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Hoezo? :?

EDIT: Nevermind, zie het al, had iets omgedraaid. Excuus.

[ Voor 15% gewijzigd door mbroeders op 07-07-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
thijsken schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:43:
Er is ook een manier om alleen de GPU terug te klokken waardoor hij minder warm word. Ik zal even zoeken hoe dat ookalweer ging...
Dat gaat ook met Tegrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Haha okee, dat lijkt me misschien handiger dan de CPU onderklokken bij 3D games toch?... of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
thijsken schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:50:
Haha okee, dat lijkt me misschien handiger dan de CPU onderklokken bij 3D games toch?... of vergis ik me?
Ja is trial and error. Aangezien de S2 ook erg heet kan worden bij niet-3D-gerelateerde-meuk zal de CPU ook wel zijn steentje bijdragen aan de temperatuur. Gewoon inderdaad beide opties proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Op de Twitters: Samsung start 2.3.4 updates end this month for MID end Android phones!

Wat zijn MID end Android phones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Ik ben op zoek naar een hoesje voor me galaxy 2.

Op http://www.gsm-paradise.nl/galaxy-s2-hoesjes zie ik een groot scala aan hoesjes, maar weet niet zozeer welk hoesje ik nou het best kan nemen.

Iemand ervaringen met hoesjes en galaxy s2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Laatst online: 11-09 20:06
PacinoAllstars schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:20:
Ik ben op zoek naar een hoesje voor me galaxy 2.

Op http://www.gsm-paradise.nl/galaxy-s2-hoesjes zie ik een groot scala aan hoesjes, maar weet niet zozeer welk hoesje ik nou het best kan nemen.

Iemand ervaringen met hoesjes en galaxy s2?
Accessoires voor de Samsung Galaxy SII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:50
jongetje schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:50:
[...]

Gedaan maar helpt niets. Snap niet dat het zo ingewikkeld is om zoiets werkend te krijgen, of ben ik de enige met dit probleem.
Uiteindelijk de tip van USB foutopsporing op de telefoon aangezet, toen installeerde de telefoon wel, toen kabel los en opnieuw eraan en toen werkte het in Kies. Momenteel aan het upgraden, mijn toestel van belcompany is wel nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenles
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-04-2023
AzzKickah schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:14:
Op de Twitters: Samsung start 2.3.4 updates end this month for MID end Android phones!

Wat zijn MID end Android phones?
UPDATE: Galaxy S II seems to get Android 2.3.4 updates this month!

bron SamFirmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubarov
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 11:46
dEBASERpIX schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:43:
[...]

[afbeelding]

Tnx!

edit: prob met afbeelding
Deze firmware heb ik ook, en is inderdaad (nog) niet te updaten.
Gekocht bij Van Den Borre in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
kenles schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:41:
[...]

UPDATE: Galaxy S II seems to get Android 2.3.4 updates this month!

bron SamFirmware
Beters :)
Staat er bij mij nu ook idd, foontje had nog niet weer gesynced :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over iets heel anders...
Ik gebruik de windmolens live wallpaper... Als ik me niet vergis werkt die met Accuweather... Ik heb echter nog nooit eens regenweer gezien op die wallpaper, ondanks het feit dat accuweather effectief (terecht) regenweer toont, zelfs onweer. Dat zonnetje blijft maar schijnen... Werkt dit effectief bij iemand anders, of hoe krijg ik het correct aan de praat ?
Over de update : ik zag het al ergens verschijnen, maar durf er nog geen gif op innemen, de batterij gaat toch precies iets langer mee als de gsm in rust is (heet dat idle ??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 18-09 12:42
Ik ben ook geïnfecteerd in het KIES virus :(
Bah, voordat ik geformatteerd kreeg ik KIES zonder moeite geïnstalleerd INCL drivers.
Wanneer ik het nu installeer krijgt hij de drivers base system... en Android MTP niet geïnstalleerd...
Maw kan niets doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
frye schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 19:43:
Ik ben ook geïnfecteerd in het KIES virus :(
Bah, voordat ik geformatteerd kreeg ik KIES zonder moeite geïnstalleerd INCL drivers.
Wanneer ik het nu installeer krijgt hij de drivers base system... en Android MTP niet geïnstalleerd...
Maw kan niets doen :(
Je hebt hem niet per ongeluk in debugging mode staan oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 20:01
ik kom van een HTC en mis toch echt een goeie twitter widget waarin in kan scrollen iemand misschien een idee?....plume schijnt het te kunnen maar dan alleen met launcher pro en ik wil eigenlijk toch touchwiz gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Michel242186 op 07-07-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:32:
ik kom van een HTC en mis toch echt een goeie twitter widget waarin in kan scrollen iemand misschien een idee?....plume schijnt het te kunnen maar dan alleen met launcher pro en ik wil eigenlijk toch touchwiz gebruiken.
ik weet niet als dit kan brengen wat je wenst, maar ik gebruik Twicca... Is maar een tip van een noob O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Michel242186 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:32:
Volgens mij kunnen de meeste twitter client widgets dat wel, maar je moet een launcher hebben die scrollable widgets ondersteunt. Als je Touchwiz wil gebruiken heb je pech vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 20:01
gwystyl schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:06:
[...]

Volgens mij kunnen de meeste twitter client widgets dat wel, maar je moet een launcher hebben die scrollable widgets ondersteunt. Als je Touchwiz wil gebruiken heb je pech vrees ik.
oke dat wordt dus overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 18-09 12:42
Euhmmm Ik heb een probleempje...
Ik was onder toen hij aan het installeren was.
Nu kom ik terug en zie ik een kader dat de telefoon niet herkend word ineens :s
Op mijn mobiel staat er het android mannetje
Downloading...
Do not turn off target !!

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ik had zelfde probleem, na 50 minuten heb ik het maar onderbroken:
Reptile-X schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:05:

Ik heb het al onderbroken, kabel uit aan/uit knop 10 seconden ingedrukt en melding was weg, Galaxy begon vanzelf op te starten en alles is terug zoals ik het had, mijn apps instellingen en firmware is nog steeds zelfde.
Daarna kon ik weer zonder problemen updaten 8)7

Dit wil niet zeggen dat het bij jou ook helpt maar je kan het proberen, eigen risico :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:16:
Ik heb bij 3 verschillende navigatieprogramma's en bij de app GPS test gemerkt dat de snelheden steeds met 3 à 4 km/h verspringen. Is hier ergens een instelling om het per 1 km/h te laten op- of aflopen?
Inmiddels heb ik de nieuwe FW erop gezet (zonder problemen) en lijkt het probleem, qua op- en aflopen van de gereden snelheid, over te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:48:
[...]

Inmiddels heb ik de nieuwe FW erop gezet (zonder problemen) en lijkt het probleem, qua op- en aflopen van de gereden snelheid, over te zijn.
met dat 3.6 km/u?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Google+ app geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het goed werkt i.c.m. Galaxy, foto/film maken via widget en uploaden gaat perfect, ik was nooit weg van FB en andere sociaal sites maar met G+ kan je dingen gescheiden houden zoals privé, vrienden of collega’s.

G+ is goed addon voor Galaxy, ik hoop dat het aanslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melodicloud
  • Laatst online: 10-08 11:06
Ik heb nog niks geüpdate, net wel weer last van dit fenomeen. Viel me op dat mijn batterij percentage niet omhoog ging en dat mijn mobiel weer veel te warm aanvoelde.

Komt het misschien doordat ik de WiFi Finder database aan het downloaden was? (à 62mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Reptile-X schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:01:
Google+ app geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het goed werkt i.c.m. Galaxy, foto/film maken via widget en uploaden gaat perfect, ik was nooit weg van FB en andere sociaal sites maar met G+ kan je dingen gescheiden houden zoals privé, vrienden of collega’s.

G+ is goed addon voor Galaxy, ik hoop dat het aanslaat.
Helemaal mee eens;
Alles werkt heel soepel en snel en vooral de mogelijkheid om aparte cirkels te maken voor bepaalde personen is heel makkelijk :)
Alleen heb ik het nog niet voor elkaar gekregen om sparks op m'n telefoon te bekijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Laatst online: 18-09 21:11
Morgoth schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:20:
[...]

Ik heb een soort gelijk probleem juist onder windows xp, ook een van de stuurprogramma's wil niet installeren en vervolgens blijft kies eeuwig zoeken naar het apparaat als ik deze aansluit. Onder windows 7 x64 crasht kies de hele tijd op het moment dat hij wil gaan updaten. Zucht. Waardeloze troep zeg. Het is dat de update niet zo interessant is, maar ik hoop wel dat ik zo met de 2.3.4 update het wel gaat lukken.
Toch maar weer Kies op laptop geïnstalleerd ipv pc en jawel hij doet het zonder verder gegoochel.

Alles deinstallener, eerst usb driver dan Kies.

CCleaner register scan wel ff backup mocht hij wat vinden.

Reboot---checken naar Windows update Net Framework 3.5.1 ( heb ik wel gedaan maar hoeft denk ik niet)

Kies right click als admin uitvoeren

Kies opstarten Usb in de Gs2 let op Usb debugging uitvinken!

Optie 2: Kies opstarten Usb debugging aan laten kijken of hij de drivers installeert.

Succes

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De snelheids aanduiding loopt nu 1km/u op of af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:42:
[...]

De snelheids aanduiding loopt nu 1km/u op of af.
nice!! :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil het niet meteen in het rijtje van verbeteringen plempen, maar... ik had vandaag een ontzettend snellen GPS-fix (seconden), waar dat eerder in het beste geval minuten duurde of soms zelfs helemaal niet lukte. En... zowel op autobrightness als op lage helderheid laadde mijn SII aan de autolader gewoon bij, waar hij eerder zelfs met lage brightness leegliep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Laatst online: 18-09 09:31
Ik word het spuug en spuugzat met dat KIES..

Ik draai op W7 64bit

Hij verbind wel (duurt lang) maar als ik een backup probeer te maken dan zeg de doodleuk dat er een fout is opgetreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafs Ruh
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:52:
[...]

Ja is trial and error. Aangezien de S2 ook erg heet kan worden bij niet-3D-gerelateerde-meuk zal de CPU ook wel zijn steentje bijdragen aan de temperatuur. Gewoon inderdaad beide opties proberen dan.
Ik heb PES2011 gespeeld en is ook aardig intensief voor de SG2. Wordt zeer warm, maar nog geen vastlopers gehad!

Zou het dan geen driverprobleem zijn of incompetabiliteit van de Mali GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuz14
  • Laatst online: 03-04 15:33
Fixio schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 01:47:
Ik word het spuug en spuugzat met dat KIES..

Ik draai op W7 64bit

Hij verbind wel (duurt lang) maar als ik een backup probeer te maken dan zeg de doodleuk dat er een fout is opgetreden.
Dit had ik gisteravond ook....
Heb na 6x proberen de back-up maar overgeslagen en de nieuwe firmware erop gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nafs Ruh schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 03:07:
Zou het dan geen driverprobleem zijn of incompetabiliteit van de Mali GPU?
Geen idee. Megajump doet het hier gewoon prima bijvoorbeeld. Misschien draaide er op dat moment wel iets op de achtergrond op jouw telefoon dat de temperatuur nóg hoger liet worden. Heb nog geen vastloper gehad. Nou ja wel tijdens het overclocken dan wel underclocken maar dat was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Kies is best "gevoelig" om het zomaar te zeggen.
Maar dit keer had ik nergens last van, backup maken liep in 1x door en de nieuwe firmware ging ook in 1x goed.
Draai W7-64bit, ingelogged als admin, laatste kies versie (2.0.1.11053_99) opgestart met admin rechten.
Verder geen gekke proggies op de achtergrond draaiend.
Als antivirus gebruik ik Nod32, firewall is standaard W7 en firewall router.
De eerste keer met flashen naar Ke2 met een oudere Kies versie had ik wel wat problemen.
Zag mijn USB niet goed meer, kreeg een mooie uitroepteken in Device manager.
Die toen even gericht op de map van Kies die onder program files(x86) staat en daar vond die toen weer drivers.
Sindsdien (nog?) geen last meer gehad.
Just my 5 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gisteren de galaxy s2 ontvangen :D Wat mij gelijk opviel was dat o.a. het openingsscherm last heeft van een lichte hickup wanneer je van links naar rechts schuift.Als je ongeveer halverwege het scherm bent merk ik een soort van hapering. Ik had al de firmware geupdate via kies naar de nieuwste firmware. Toen ging alles wat sneller, maar de hickup is er nog wel. Is dit normaal of? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Trancentral schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:01:
maar de hickup is er nog wel. Is dit normaal of? :-(
Heb dit bij elke Rom gehad so far. Dus ja, denk wel dat het "normaal" is. Irritant is het sowieso, dat zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Vreemd hoor! Je hoort er anders niemand over.. zijn er nog anderen met hetzelfde probleem? Anders ga ik hem denk ik ruilen bij een vodafone winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bog
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09-2024

bog

Nou met wat haperingen Kies aan de praat en verbinding met mijn telefoon. Het maken van een backup duurt alleen wel erg lang, hij staat al een minuut of 5 op 0%, maar daarna gaat ie toch aan de gang en is het zo gebeurd. Upgrade downloaden verder ook geen probleem en de installatie tot nu toe ook niet (fingers-crossed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik heb wel het idee dat de batterij verbeterd is met deze firmware update.

Gisteren na de update (sochtends 10:00) op 100% uit de lader gehaald.

na 1 dag en 20 minuten zit ik nog op 66%!

ik heb aan de instellingen en programma''s niks anders gedaan dan op een normale dag.
heb gisteren gebeld / whatsapp paar keer twitter update bekeken / sms / facebook wifi aan (nu uit ivm werk)
bluetooth heeft een uurtje aan gestaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Wii4all op 08-07-2011 10:20 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Trancentral schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:17:
zijn er nog anderen met hetzelfde probleem?
Ik merk het in het geheel niet op, maar dan moet ik ook zeggen dat ik niet een van de meest opmerkzame mensen ben als het om dat soort dingen gaat. Ik merk bijvoorbeeld ook niet dat mijn scherm te geel, te blauw en/of te roze is... Terwijl onomstotelijk is vastgesteld dat alle Galaxy SII's dat hebben.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Thanks voor de reactie:D Ja ik ben wel 'gevoelig' voor dat soort zaken. Zelfde voor bijv. Vsync ellende in games. Maar voor zo'n snelle telefoon mag je toch verwachten dat je zulke hickup niet mag hebben (en dat na een format en restart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Trancentral schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:17:
Vreemd hoor! Je hoort er anders niemand over.. zijn er nog anderen met hetzelfde probleem? Anders ga ik hem denk ik ruilen bij een vodafone winkel.
Ik merk het niet omdat ik mijn locksreen heb vervangen door Widgetlocker.

Omruilen lijkt me compleet zinloos omdat het nieuwe exemplaar precies hetzelfde zal hebben.
-edit- Per ongeluk de verkeerde gequote :+

[ Voor 34% gewijzigd door BillSpaarbank op 08-07-2011 10:28 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Pagina: 1 ... 29 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.