Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
BillSpaarbank schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:27:
Ik merk het niet omdat ik mijn locksreen heb vervangen door Widgetlocker.
Het gaat om het scrollen op de homescreens, iets waar Widgetlocker niets aan verandert IMHO :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:27:
[...]

Omruilen lijkt me compleet zinloos omdat het nieuwe exemplaar precies hetzelfde zal hebben.
Heb je ook hickups in het hoofdmenu? Dus na het locker screen? Want het lockerscreen gaat bij mij wel probleemloos. Zodra je daarna heen en weer switch tussen de 'tabs' merk ik een hickup. Ook verticaal scrollen in menu's geeft soms een lag/hickupje. Erg apart :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bog
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09-2024

bog

Als ik als een gek door mijn homescreens scroll zie ik ook een hick-up, maar aangezien ik dat normaal niet doe heb ik er geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Trancentral schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:31:
Heb je ook hickups in het hoofdmenu? Dus na het locker screen? Want het lockerscreen gaat bij mij wel probleemloos. Zodra je daarna heen en weer switch tussen de 'tabs' merk ik een hickup. Ook verticaal scrollen in menu's geeft soms een lag/hickupje. Erg apart :s
Je kan natuurlijk ook ADW Launcher, GO Launcher, Launcher Pro etc. proberen. Kijken of het dan smooth is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Trancentral schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:31:
[...]

Dit is algeheel bekend bij Android.. als je vloeiende menu's ed wil hebben zal je toch aan WP7 of iOS moeten..

ik zit nu overigens al 1 dag en 20 uur aan 1 batterij met redelijk intensief verbruik
display 17% 2,5 uur aan
standby 9%
bellen 6%
facebook 2%

[ Voor 13% gewijzigd door Lethal op 08-07-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29
Lethal schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:49:
[...]

Dit is algeheel bekend bij Android.. als je vloeiende menu's ed wil hebben zal je toch aan WP7 of iOS moeten..
Ik merk persoonlijk niks van hiccupjes in de menu's/home-screens. De framerate had een tikje hoger gekund maar hij reageert wel gewoon goed/direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuz14
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 15:33
AzzKickah schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:52:
[...]

Ik merk persoonlijk niks van hiccupjes in de menu's/home-screens. De framerate had een tikje hoger gekund maar hij reageert wel gewoon goed/direct.
Ik heb ook nergens last van...zelfs als ik als een gek door de home screens heen ga lijkt het vrij soepel te lopen...
Ik heb nu ook de nieuwe firmware erop (KF3) en dan zit er nog een extra verticale scroll bar bij trouwens (of zat die er al 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 16:06
bij mij zegt Kies dat ik reeds de nieuwste FW heb. En dat er geen update is.
Kan het zijn dat ik nu eerst moet wachten? Heb nl de T-Mobile versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AzzKickah schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:52:
maar hij reageert wel gewoon goed/direct.
Zonder meteen weer als een betweter over te willen komen maar helemaal direct reageren doet de S2 sowieso niet vanwege de nogal hoge move threshold. De eerste minieme bewegingen worden nooit omgezet in een daadwerkelijke beweging op het scherm. Als er eenmaal beweging is zal elke kleine verplaatsing van je vinger wél een visueel resultaat teweegbrengen. Je kan dit gemakkelijk zelf testen met bijvoorbeeld een Multitouch app uit de Market. Beweeg maar heeeel weinig, er zal op het scherm helemaal niéts gebeuren.

Op XDA wordt hier al een tijdje naar gekeken. Heb er ook actief aan meegedaan, voorlopig nog weinig resultaat. Nou ja, het lukt nu wel om de move threshold op "0" te krijgen waardoor elke minieme beweging meteen werkt maar als het scherm uit is gegaan werkt dat niet meer. Niet echt dé fix vooralsnog dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 08-07-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:07
Yihaaa schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:06:
Provider zou niet uit moeten maken, probeer kies zelf eens te updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:29:
[...]

Het gaat om het scrollen op de homescreens, iets waar Widgetlocker niets aan verandert IMHO :P
Aha, my bad. Daar gebruik ik LauncherPro voor :P En dan heb ik geen hickups.
Ja, dan moet je wachten aangezien je waarschijnlijk een andere firmware hebt ;)

Kun je controleren door *#1234# te bellen.

[ Voor 39% gewijzigd door BillSpaarbank op 08-07-2011 11:19 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 23:02
Sibrand schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:15:
[...]

Provider zou niet uit moeten maken, probeer kies zelf eens te updaten!
T-Mobile heeft branded toestellen, dus in dat geval kan het wel aan de provider liggen. Geloof dat alleen de eerste batch niet branded was.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Hoe kan ik een eigen MP3 als beltoon/ringtone instellen??
Als ik de beltoon wil wijzigen, zie ik alleen de standaard-ringtones...
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
wvexeltweakers schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:38:
Hoe kan ik een eigen MP3 als beltoon/ringtone instellen??
Als ik de beltoon wil wijzigen, zie ik alleen de standaard-ringtones...
8)7
Je kan lang drukken op een MP3 en vanuit de popup die je krijgt deze instellen als ringtone. Of mappen aanmaken op je SD (/media/audio/notifications en /media/audio/ringtones) en de MP3's daarin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Laatst online: 15-06 05:42
Ik heb sinds vorige week dat mijn GPS het niet doet op versie 2.3.3
'Wachten op locatie' (in GoogleMaps) wordt gevolgd door 'Kan uw locatie niet weergeven'.

Vreemd, want ik heb GPS prima gebruikt voor een rondje hardlopen met Endomundo bijv.

Mijn instellingen heb ik niet aangepast.

Via draadloze netwerken heb ik uitstaan (want ik wil testen of m'n GPS werkt).
GPS-satellieten staat uiteraard aan.
Sensorondersteuning gebruiken staat ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:12:
[...]

Zonder meteen weer als een betweter over te willen komen maar helemaal direct reageren doet de S2 sowieso niet vanwege de nogal hoge move threshold. De eerste minieme bewegingen worden nooit omgezet in een daadwerkelijke beweging op het scherm. Als er eenmaal beweging is zal elke kleine verplaatsing van je vinger wél een visueel resultaat teweegbrengen. Je kan dit gemakkelijk zelf testen met bijvoorbeeld een Multitouch app uit de Market. Beweeg maar heeeel weinig, er zal op het scherm helemaal niéts gebeuren.

Op XDA wordt hier al een tijdje naar gekeken. Heb er ook actief aan meegedaan, voorlopig nog weinig resultaat. Nou ja, het lukt nu wel om de move threshold op "0" te krijgen waardoor elke minieme beweging meteen werkt maar als het scherm uit is gegaan werkt dat niet meer. Niet echt dé fix vooralsnog dus :)
Moet je dat wel willen dan, dat bij elke kleine beweging direct je beeld reageert?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:42:
[...]

Je kan lang drukken op een MP3 en vanuit de popup die je krijgt deze instellen als ringtone. Of mappen aanmaken op je SD (/media/audio/notifications en /media/audio/ringtones) en de MP3's daarin zetten.
Het voordeel van deze methode is dat ze niet in je muziekplayer komen (voor het geval je dat wil natuurlijk)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ewivis schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:51:
Moet je dat wel willen dan, dat bij elke kleine beweging direct je beeld reageert?
Ik vind het persoonlijk nogal irritant dat een heel kleine beweging niet als zodanig wordt gezien. Het aanraken van het scherm echter wel, waardoor het soms als een long-press overkomt en je een popup krijgt. Zie zelf niet echt veel nadelen aan het feit dat de kleinste beweging van je vinger inderdaad visueel en functioneel overeenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:53:
[...]

Ik vind het persoonlijk nogal irritant dat een heel kleine beweging niet als zodanig wordt gezien. Het aanraken van het scherm echter wel, waardoor het soms als een long-press overkomt en je een popup krijgt. Zie zelf niet echt veel nadelen aan het feit dat de kleinste beweging van je vinger inderdaad visueel en functioneel overeenkomt.
oh zo, ja daar heb je dan wel weer gelijk in. Omdat hij die beweging niet registreert denkt hij dat je een longpress doet... Nooit zo over nagedacht. Heb er zelf eigenlijk geen last van verder. Gebruik ook launcher pro en heb als een gek door de homescreens gescollt, maar geen hikjes of vertragingen opgemerkt. Touchwizz heb ik 1 week gebruikt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier hetzelfde verhaal. Ik heb geen idee of wij die update wel krijgen. Misschien wacht Tmeubel wel op de 2.3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ewivis schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:56:
Gebruik ook launcher pro en heb als een gek door de homescreens gescollt, maar geen hikjes of vertragingen opgemerkt. Touchwizz heb ik 1 week gebruikt :9
Jawel, maar je hebt dit fenomeen ook als je heel lichtjes scrollt door een lijst in bijv. een File Manager (hoppa, longpress, opties popup) of je Contacten (hoppa, longpress, opties popup). Zullen erg weinig mensen zijn die dit ooit is opgevallen hoor, maar ja, je hebt neuroten en je hebt neuroten zullen we maar denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10
Rhodan schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:21:
Kies is best "gevoelig" om het zomaar te zeggen.
Maar dit keer had ik nergens last van, backup maken liep in 1x door en de nieuwe firmware ging ook in 1x goed.
Draai W7-64bit, ingelogged als admin, laatste kies versie (2.0.1.11053_99) opgestart met admin rechten.
Verder geen gekke proggies op de achtergrond draaiend.
Als antivirus gebruik ik Nod32, firewall is standaard W7 en firewall router.
De eerste keer met flashen naar Ke2 met een oudere Kies versie had ik wel wat problemen.
Zag mijn USB niet goed meer, kreeg een mooie uitroepteken in Device manager.
Die toen even gericht op de map van Kies die onder program files(x86) staat en daar vond die toen weer drivers.
Sindsdien (nog?) geen last meer gehad.
Just my 5 cents.
Ik wordt helemaal tureluurs van dat Kies.

Ik heb nu al van alles geprobeerd, reinstall van Kies, USB drivers en de vorige versie van Kies maar Kies blijft bij het starten en tijdens van de applicatie en tijdens het starten van de firmware update vinden dat mijn toestel niet gesupport wordt. Ook kan ik nu geen backup meer uitvoeren terwijl dit voorheen wel lukte.

Het vreemde is dus dat Kies wel mijn device herkent en aangegeeft dat er een firmware update is maar vervolgens aangeeft dat de device not supported is.

Wat ook vreemd is dat ik in het Windows Control Panel bij autoplay maar liefst 8 GT-I9100 devices heb staan.

Nu ben ik uitgeweken naar mijn pc met Vista 32bit Home Premium, De firmware download start hierop wel maar geeft na langere of kortere tijd de timeout melding zoals ik deze eerder op mijn Windows 7 notebook had.

Deze pc heeft overigens maar 3 GT-I9100 devices bij autoplay staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Stpan schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:46:
Ik heb sinds vorige week dat mijn GPS het niet doet op versie 2.3.3
'Wachten op locatie' (in GoogleMaps) wordt gevolgd door 'Kan uw locatie niet weergeven'.

Vreemd, want ik heb GPS prima gebruikt voor een rondje hardlopen met Endomundo bijv.

Mijn instellingen heb ik niet aangepast.

Via draadloze netwerken heb ik uitstaan (want ik wil testen of m'n GPS werkt).
GPS-satellieten staat uiteraard aan.
Sensorondersteuning gebruiken staat ook aan.
Installeer eens het programma 'GPS Test', dan krijg je mooi te zien welke sattelieten je in bereik hebt en van welke ook echt signaal krijgt (en hoeveel natuurlijk).
Eventueel kan je met FasterFix proberen de NTP servers te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Sinds de update kan ik de routes die ik opgenomen heb met MyTracks weer uploaden naar Google Maps. Dat bleef voorheen hangen bij het verbinding maken met de server.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Laatst online: 15-06 05:42
gwystyl schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:05:
[...]

Installeer eens het programma 'GPS Test', dan krijg je mooi te zien welke sattelieten je in bereik hebt en van welke ook echt signaal krijgt (en hoeveel natuurlijk).
Eventueel kan je met FasterFix proberen de NTP servers te veranderen.
Thanks.

GPS status: GPS on
In view: 0
In Use: 0

:'(

FasterFix vereist root access, en ik heb m'n telefoon niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:12:
[...]

Geloof ik direct :) Maar merk ik echt niet als ik scroll!
En hoe registreert ie dan eigenlijk als je tapt op een link/icoontje? Als ik echt supersnel tap dan pakt ie 'm al. Echt zo met mn vinger erop tikken alsof het een gloeiend heet ding is zeg maar. Heel snel tap en hij pakt 'm.

En bij typen met 2 duimen, gaat echt super. Of wordt bij dat soort dingen die treshold niet toegepast zeg maar? Dat het erop ingesteld is.

[ Voor 7% gewijzigd door AzzKickah op 08-07-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
AzzKickah schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:24:
Geloof ik direct :) Maar merk ik echt niet als ik scroll!
Mja dat lijkt dan maar zo. Download maar een Multitouch-test-app en beweeg een heel klein beetje. Er wordt geen enkele beweging gedetecteerd. Als je de threshold hebt overwonnen zie je wél elke minieme beweging.
En hoe registreert ie dan eigenlijk als je tapt op een link/icoontje? Als ik echt supersnel tap dan pakt ie 'm al. Echt zo met mn vinger erop tikken alsof het een gloeiend heet ding is zeg maar. Heel snel tap en hij pakt 'm.
Zoals gezegd, het aanraken op zich wordt uiteraard prima gezien. Dus een tap, hoe kort die ook is, gaat goed.

[Edit] Na een verkeerde tussenstap (Sandisk 16GB Class4) nu eindelijk wel een S2-waardige SD-card binnen gekregen (Transcend 16GB Class10 Ultimate). Zéér tevreden met de snelheid. Weer een probleem minder :P

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20110708-123827.jpeg

[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 08-07-2011 12:46 . Reden: Link en SD-kaart info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Ik krijg het volgende??

Afbeeldingslocatie: http://i1226.photobucket.com/albums/ee409/dorkooken/PDA-KE2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoineduchar
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb na de firmwareupdate last van een geheugenprobleem (telefoon dus :p) kan mn gallery en ook muziek niet meer openen. Wie ow wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Jij hebt geen XEN versie. Dat verklaart waarschijnlijk waarom je de update niet aangeboden krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Je moet er nog maar aan uit kunnen....

Is dat omdat ie geroot is?

[ Voor 28% gewijzigd door DorkoTheBeast op 08-07-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Trancentral schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:01:
Gisteren de galaxy s2 ontvangen :D Wat mij gelijk opviel was dat o.a. het openingsscherm last heeft van een lichte hickup wanneer je van links naar rechts schuift.Als je ongeveer halverwege het scherm bent merk ik een soort van hapering. Ik had al de firmware geupdate via kies naar de nieuwste firmware. Toen ging alles wat sneller, maar de hickup is er nog wel. Is dit normaal of? :-(
Wel een hick-up, voor mij niet storend.

Wat ik wel sinds een week heb is dat Angry Birds lagt. Als je een birdie los laat dan zie je hem verspringen. Bijna schokkerend om te zien op SGS2. Net alsof je je ouders sex ziet hebben zeg maar. Heb het gevoel dat het begonnen is na overstap op Lite'ning 1.5 maar kan ook toeval zijn. Ben er in ieder geval niet blij mee.
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:26:
[...]

[Edit] Na een verkeerde tussenstap (Sandisk 16GB Class4) nu eindelijk wel een S2-waardige SD-card binnen gekregen (Transcend 16GB Class10 Ultimate). Zéér tevreden met de snelheid. Weer een probleem minder :P

[afbeelding]
Toevallig van DATAIO? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis

Zoals gezegd, het aanraken op zich wordt uiteraard prima gezien. Dus een tap, hoe kort die ook is, gaat goed.

[afbeelding]
Zo die is gewoon 2x sneller dan bij mij... heb 1 of ander prutskaartje van 8 gb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Hmm, in System Panel zegt ie dat de CPU maar 1 core heeft..? Da's nie goed nie. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
AzzKickah schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:14:
Hmm, in System Panel zegt ie dat de CPU maar 1 core heeft..? Da's nie goed nie. :9
Zijn ze waarschijnlijk versmolten tot 1 core 8)
Er zijn wel meer tools die maar 1 core zien terwijl het er 2 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoineduchar
  • Niet online
antoineduchar schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:20:
Ik heb na de firmwareupdate last van een geheugenprobleem (telefoon dus :p) kan mn gallery en ook muziek niet meer openen. Wie ow wie kan me helpen?
aahw ben druit gwn kwestie van wat grote bestanden verwijderen maar dit betekent dus dat ik nu minder mb tot mn beschikking heb...beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Valt me trouwens net op dat als je een lichte achtergrond gebruikt en je drukt op de menu toets dat de schermverlichting zich iets aanpast. Zou dat door het zwart van het menu komen en de gebruikte schermtechniek?

Was me nooit eerder opgevallen.

Ik twijfel of deze post hier mag of dat hij eigenlijk in het schermtopic moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Is een update verstandig?

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/340928807.png?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1310130785&Signature=HPsVtRZeuOx7xihvcN37TpGNBrw%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nee bestel dit soort dingen vaak bij Amazon. Schappelijke verzendkosten en prima service als je niet tevreden bent. Die Sandisk kwam daar ook vandaan. Terug gestuurd, geld terug en deze über kaart besteld :P
Ewivis schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:08:
Zo die is gewoon 2x sneller dan bij mij... heb 1 of ander prutskaartje van 8 gb :9
Daarom. Die gratis SD die je van Samsung kreeg was ook bagger. Helft van de snelheid van de SD die ik 2 jaar geleden ook gratis bij m'n Magic kreeg. Dus dan maar meteen goed en beide kaarten weg en deze er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Niks moet, alles mag maar normaal kun je er van uit gaan dat een update vernieuwingen of verbeteringen met zich mee brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Heb deze week een actieve houder van Brodit geinstalleerd.
Heb vandaag een ritje gemaakt met Trapster programma aan (flitspalen detectie) en de batterjij wordt wel leeggetrokken... ong. 7% per 30 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:29:
Snik, ik heb mijn toestel net ingeleverd voor reparatie. Kan maximaal twee weken duren, dus dat valt nog mee. Speakertje is waarschijnlijk niet goed/kapot waardoor mensen me nauwelijks kunnen verstaan tijdens het bellen. Ben benieuwd of het te repareren is of dat ik een nieuw toestel krijg.
Zal de microfoon zijn,als het de luidspreker is versta jij de mensen niet en niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casanova84
  • Laatst online: 22-06 20:05
Beste mensen,

Ik heb nu een tijdje de s2. Ik bel er niet vaak mee, maar als ik bel dan krijg ik meestal de klacht dat de andere kant mij niet helder kan verstaan. Is dit een veel voorkomende mankement aan de s2?
Hebben anderen hier ervaring mee?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
casanova84 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:13:
Beste mensen,

Ik heb nu een tijdje de s2. Ik bel er niet vaak mee, maar als ik bel dan krijg ik meestal de klacht dat de andere kant mij niet helder kan verstaan. Is dit een veel voorkomende mankement aan de s2?
Hebben anderen hier ervaring mee?

Groet
Lees het bericht boven de jouwe eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
BillSpaarbank schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:16:
[...]

Lees het bericht boven de jouwe eens ;)
inderdaad! het is toch om te huilen :F
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:58:
[...]

Nee bestel dit soort dingen vaak bij Amazon. Schappelijke verzendkosten en prima service als je niet tevreden bent. Die Sandisk kwam daar ook vandaan. Terug gestuurd, geld terug en deze über kaart besteld :P
Heb de vervolgvraag in andere topic gesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:42:
[...]

Bedankt, is gelukt.
Moest echter wel vanuit de mediaplayer, want als ik een MP3 in Mijn Bestanden vasthoudt krijg ik alleen andere opties.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:21
wvexeltweakers schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:49:
[...]

Bedankt, is gelukt.
Moest echter wel vanuit de mediaplayer, want als ik een MP3 in Mijn Bestanden vasthoudt krijg ik alleen andere opties.
of je maakt een map ringtones aan en je plaatst de nummers daarin en dan staan ze gelijk in je lijst van
beltonen waaruit je kan kiezen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 17:56
2.3.4 is er!!!!!!!!!!!

I9100XXKG1
http://hotfile.com/dl/123505846/5faca77/I9100XXKG1.rar.html

RAR wachtwoord: samfirmware.com

[ Voor 22% gewijzigd door Razer op 08-07-2011 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Welke versie/van welk land is deze? Of hoe zit dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07 11:17
Ik zie hem nog niet op Kies. Daar wacht ik op. Ben toch wat huiverig om zomaar nieuwe firmware van onbekende origine op mijn machientje te gooien.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Kwak schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:14:
Ik zie hem nog niet op Kies. Daar wacht ik op. Ben toch wat huiverig om zomaar nieuwe firmware van onbekende origine op mijn machientje te gooien.
KIES gaat waarschijnlijk nog even duren, deze is ook niet officieel uit, maar is een gelekte firmware met build date van 5 Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsVdB
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-02-2023
AzzKickah schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:13:
[...]

Hier vind je wat meer informatie:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1159920

Ik ben em alvast aan het downloaden, zal wel iets laten weten of het werkt of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Hmm dan weet ik ook nog niet of ik 'm ga flashen.

Op Twitter staat nu dat ie officieel uit is en dat het de I9100XWKG1 is :)

Toch maar flashen dan! :D

Edit: oh nee, die van jou is XXKG1

[ Voor 52% gewijzigd door AzzKickah op 08-07-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Ik heb sinds eind van de dag een probleem.
Mijn batterij laad niet meer op.
Hij staat nu op 6%, precies hetzelfde als een uur geleden.

Batterij er al even uitgehaald, alles uitgezet (wifi, brightness omlaag)..

Nog steeds geen verschil.
Iemand een idee? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:21
RMX schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:33:
Ik heb sinds eind van de dag een probleem.
Mijn batterij laad niet meer op.
Hij staat nu op 6%, precies hetzelfde als een uur geleden.

Batterij er al even uitgehaald, alles uitgezet (wifi, brightness omlaag)..

Nog steeds geen verschil.
Iemand een idee? :(
Heb je al een andere lader gebruikt? om te testen of het daaraan ligt?
Een bekende in de buurt die ook een S2 heeft? Daarmee kan je alles uittesten
of het aan de batterij, lader of het toestel zelf ligt.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Megapaul schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:37:
[...]

Heb je al een andere lader gebruikt? om te testen of het daaraan ligt?
Een bekende in de buurt die ook een S2 heeft? Daarmee kan je alles uittesten
of het aan de batterij, lader of het toestel zelf ligt.
Collega heeft er een, maar het is weekend en zit 50 KM verderop.

Heb met USB geprobeerd, en car dock,
Tijdens navigeren viel de telefoon uit, terwijl de cardock normaal genoeg stroom levert om geen % te verliezen tijdens het rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:45

Oekol

waka waka hey hey

AzzKickah schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:13:
[...]

Europese XX versie. Meer info te vinden op samfirmware.com

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
waar horen welke files van XXKG

CSC is duidelijk
Maar welke file moet er bij PDA en welke bij Modem?

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 16:45
mafiatounes schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:31:

CSC is duidelijk
modem=phone
csc=csc
lowship = pda

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:33:
[...]

modem=phone
csc=csc
lowship = pda
Thanksss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
mafiatounes schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 22:31:

CSC is duidelijk
modem=phone
csc=csc
lowship = pda

edit:
Spuit11

[ Voor 4% gewijzigd door Razer op 08-07-2011 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Detail, de gelekte firmware heeft de laatste versie van Swype! Wat een genot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
TijsVdB schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:16:
[...]

Hier vind je wat meer informatie:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1159920

Ik ben em alvast aan het downloaden, zal wel iets laten weten of het werkt of niet :P
Hey,
ik heb een paar vraagjes omtrent deze post.
Ik draai namelijk nu lite'ning rom 1.5 en volgens de post op XDA is dat darky rom.

Kan ik de darky rom (met 2.3.4) via Odin er gewoon overheen gooien als het ware (via PDA)?
En verlies ik dan ook al m'n data?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Blegh, dacht ik van het probleem af te zijn (één bepaald persoon niet meer te sms'en) door een factory reset uit te voeren. Is het na 1 smsje gewoon alweer kapot, dit was de eerste keer ook. Eerste sms komt aan, daarna vertikt hij simpelweg om te versturen :( Dit is nogal irritant, aangezien deze persoon een dumbphone heeft en slechthorend is, dus geen andere mogelijkheid om met die mobiel te communiceren :(

De enige "oplossing" die ik heb gelezen was een factory reset, maar dat is wel van erg korte duur blijkbaar...

edit: @ hieronder: Bedankt voor het meedenken, maar elk ander toestel kan wel naar deze persoon SMS'en. Ook kan deze mij sms'en en werkt bellen beide kanten op.(alleen is dat niet nuttig). De telefoon geeft simpelweg na 5 seconden een "mislukt" aan zonder verdere informatie, alsof hij het niet eens probeert :/

[ Voor 22% gewijzigd door hugoy op 08-07-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 18:30
hugoy schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:28:
Blegh, dacht ik van het probleem af te zijn (één bepaald persoon niet meer te sms'en) door een factory reset uit te voeren. Is het na 1 smsje gewoon alweer kapot, dit was de eerste keer ook. Eerste sms komt aan, daarna vertikt hij simpelweg om te versturen :( Dit is nogal irritant, aangezien deze persoon een dumbphone heeft en slechthorend is, dus geen andere mogelijkheid om met die mobiel te communiceren :(

De enige "oplossing" die ik heb gelezen was een factory reset, maar dat is wel van erg korte duur blijkbaar...
Kan misschien ook aan de ontvanger liggen? Die telefoon heeft niet de mogelijkheid om een grote hoeveelheid smsjes op te slaan? Is maar een wilde gok.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:58:
[...]

[...]

Daarom. Die gratis SD die je van Samsung kreeg was ook bagger. Helft van de snelheid van de SD die ik 2 jaar geleden ook gratis bij m'n Magic kreeg. Dus dan maar meteen goed en beide kaarten weg en deze er in :)
Wat merk je er in de praktijk van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een bericht aan het typen bent en je trekt dan de notification bar naar beneden zien jullie dan ook de contouren van de blokjes van het toetsenbord op het grijze vlak van de notification bar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 13:12
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:00:
Als je een bericht aan het typen bent en je trekt dan de notification bar naar beneden zien jullie dan ook de contouren van de blokjes van het toetsenbord op het grijze vlak van de notification bar?
Ja, is hier trouwens nog al eens gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ewivis schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:54:
Wat merk je er in de praktijk van?
Maak veel backups. Gaat veel sneller nu. Gratis kaart was te traag voor woorden. De Sandisk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Laatst online: 20-09 16:06
Brad Pitt schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:48:
[...]

Maak veel backups. Gaat veel sneller nu. Gratis kaart was te traag voor woorden. De Sandisk ook.
is er ook een 32 gb versie van? (van die je nu hebt dus:))

[ Voor 5% gewijzigd door Yihaaa op 09-07-2011 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Yihaaa schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:53:
[...]

is er ook een 32 gb versie van? (van die je nu hebt dus:))
(Nog) niet zo lijkt het:
With the perfect combination of compact size, high speed and generous storage space of up to 16GB, the microSDHC Class 10 card is tailored specifically for today's mobile devices.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Precies dezelfde een aantal weken geleden bij dataio (online) gekocht. Doet gewoon wat het moet doen en dat is snel wezen.
Ook heel erg tevreden ermee.

Ik heb die kaart van Samsung niet eens 'opgehaald'.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2011 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nee, dat is geen UItimate/Extreme Speed. Verder zal 'ie heus ook wel snel genoeg zijn.

Eigenlijk had ik een CrystalMark bench er mee moeten draaien om te zien wat de random 4Kb write/read zou zijn maar dan moet 'ie er weer uit. Plus als de resultaten daarvan tegenvallen baal ik alsnog ;) De 32GB Class 10 kaarten zijn daar namelijk drastisch trager in dan de meeste Class 2 kaarten waardoor ze in de praktijk niet sneller dan wel veel en veel trager uitvallen. Geen zin om weer te gaan ruilen dus een ander mag die test doen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Brad Pitt op 09-07-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Succes met proberen om die kaart in je Galaxy S2 te krijgen. ;)

Ik denk dat je met dit formaat meer succes hebt. :)

[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 09-07-2011 09:38 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sjaool schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 09:36:
Succes met proberen om die kaart in je Galaxy S2 te krijgen. ;)

Ik denk dat je met dit formaat meer succes hebt. :)
Hahaha, scherp! Tis nog wat vroeg, nog ff op gang komen vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03-2024
Nou, sinds kort ook het toestel in huis.

Voorheen heb ik altijd nokia's gehad. De laatste twee in gebruik zijn de E90 en de N97.
Die konden altijd prima met elkaar overweg om contacten, agenda en sms met elkaar te synchroniseren.

Ik heb via V-card zenden wel de contacten kunnen overzetten op de SII. Alleen de berichten en kalender krijg ik er nog niet op.
Ik heb begrepen dat er iets via .csv file export te doen is maar dat lijkt me wat omslachtig.

Is er een manier waarmee de SII de zaken van de N97 en E90 kan importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Nitrohoss schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 09:50:
Nou, sinds kort ook het toestel in huis.

Voorheen heb ik altijd nokia's gehad. De laatste twee in gebruik zijn de E90 en de N97.
Die konden altijd prima met elkaar overweg om contacten, agenda en sms met elkaar te synchroniseren.

Ik heb via V-card zenden wel de contacten kunnen overzetten op de SII. Alleen de berichten en kalender krijg ik er nog niet op.
Ik heb begrepen dat er iets via .csv file export te doen is maar dat lijkt me wat omslachtig.

Is er een manier waarmee de SII de zaken van de N97 en E90 kan importeren?
Ik heb eerst mijn N97 met google account gesynced en daarna de S2 met google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrohoss
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03-2024
Golf2vr6 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 10:11:
[...]

Ik heb eerst mijn N97 met google account gesynced en daarna de S2 met google account.
Dat werkt ws wel voor contacten en agenda... maar ook voor sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Brad Pitt schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 09:41:
[...]

Hahaha, scherp! Tis nog wat vroeg, nog ff op gang komen vandaag :P
oh verrek, niet gezien dat het SD was ipv micro-SD 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Nitrohoss schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 10:38:
[...]

mmm geen idee eigenlijk, ik heb geen sms die ik wil bewaren....

Dit misschien:
http://android.riteshsahu...ges-from-nokia-to-android

[ Voor 17% gewijzigd door Golf2vr6 op 09-07-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Als ik mijn S2 synchroniseer (kabel) middels Kies, dan krijg ik als hij op 60% van mijn Agenda is, een foutmelding ''DeviceDataService.exe werkt niet meer. Hij gaat dan wel verder met Agenda-items synchroniseren tot 70% en blijft vervolgens hangen....

Windows 7 (x64), Kies v2.0.1.11053_99, S2 op PDA:KE7 / Phone: KE4 / CSC:KE1 (XEN).
Ik sync mijn Contacten en Agenda-items met Outlook 2007.

Komt dit probleem bekend voor, en nog belangrijker: is er een oplossing/workaround voor?

Update: hmmm, vreemd. Heb nu via Kies Air gesynct en dan loopt hij wel door tot 100% zonder foutmeldingen. Denk dat het USB-drivergedeelte van Kies niet erg betrouwbaar is....
En na het syncen met Kies Air staan mijn agenda-items 2x in mijn S2, in Outlook maar 1x.
Hoop niet dat hij ze elke keer verdubbelt, anders kom ik tekort aan 24 uur per dag :-)))

[ Voor 27% gewijzigd door wvexeltweakers op 09-07-2011 12:02 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Mijn computer herkend mijn galaxy s2 niet meer.

Dit is vanaf het moment dat ik een update heb uitgevoerd met kies. Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Misschien dat de volgende tip handig is voor enkelen hier, ik had voor een aantal zakeb (zoals root access) USB debugging ingeschakekd. Merkte dat Kies dit niet zo leuk vond, toen usb debugging uit gedaan en toen werkte ie weer als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
MTDjassen schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 12:53:
Misschien dat de volgende tip handig is voor enkelen hier, ik had voor een aantal zakeb (zoals root access) USB debugging ingeschakekd. Merkte dat Kies dit niet zo leuk vond, toen usb debugging uit gedaan en toen werkte ie weer als een zonnetje.
Andersom gedaan hier :P windows 7 64 bits wilde geen Android MTP installeren, tot ik hem in USB debugging mode had gezet. Toen het eenmaal geïnstalleerd was wel weer uitgezet, want Kies geeft simpelweg de melding dat de telefoon in de huidige modus niet door Kies te benaderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Nitrohoss schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 10:38:
[...]

Hiervoor kun je myphoneexplorer gebruiken. Werkt superstabiel. Contacten, agenda, sms, data, kortom alles.
Staat in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainu88
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-08 13:58
Gisteren de KE7 firmware update erop gezet. Het grootste verschil vind ik de warmte van de telefoon tijdens het opladen. Na KE7 wordt hij veeeeel minder warm tijdens opladen wat de levensduur van de batterij ook ten goede komt. Verder geen shutter geluid meer bij de camera als je telefoon op stil staat en sneller opstarten/afsluiten en minder RAM gebruik merk ik ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Mijn SGS 2 wordt altijd warm tijdens het opladen althans werd altijd warm ik gebruik nu een HTC (Sensation) lader en nu is hij altijd koel tot lauw tijdens het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mafiatounes schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 15:43:
Mijn SGS 2 wordt altijd warm tijdens het opladen althans werd altijd warm ik gebruik nu een HTC (Sensation) lader en nu is hij altijd koel tot lauw tijdens het opladen.
De vraag is of er iets is verandert qua tijd dat het duurt om de accu nu op te laden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik heb het idee dat mijn s2 vooral heel heet wordt tijdens het opladen als noled heel lang staat te knipperen (vanwege mailtje oid). Sinds ik deze zo heb in gesteld dat hij 's nachts het niet meer doet (noled), wordt hij ook niet meer zo warm (ik laad mijn telefoon altijd 's nachts op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Morgoth schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 15:53:
Ik heb het idee dat mijn s2 vooral heel heet wordt tijdens het opladen als noled heel lang staat te knipperen (vanwege mailtje oid). Sinds ik deze zo heb in gesteld dat hij 's nachts het niet meer doet (noled), wordt hij ook niet meer zo warm (ik laad mijn telefoon altijd 's nachts op).
NoLED houdt je toestel na een melding continu "wakker" en is daardoor een enorme battery drainer tenzij je relatief snel na het ontvangen van een bericht/mail deze daadwerkelijk bekijkt zodat NoLED weer non-actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 15:46:
[...]

De vraag is of er iets is verandert qua tijd dat het duurt om de accu nu op te laden :P
Niet echt, heb het niet opgemeten maar denk dat ie ongeveer 1 a 1.5u in beslag neemt met de htc lader van helemaal leeg naar 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mafiatounes schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:10:
Niet echt, heb het niet opgemeten maar denk dat ie ongeveer 1 a 1.5u in beslag neemt met de htc lader van helemaal leeg naar 100%
Snelste lader ooit, plus lagere temperatuur. Nice. (lees: ik denk dat de tijds-inschatting "iets" positief is 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Is het mogelijk om de indeling van de applicaties te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
NACBreda schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:15:
Is het mogelijk om de indeling van de applicaties te veranderen?
Druk in de applicatie-lijst op Menu, dan Wijzigen. Versleep nu de iconen naar wens :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 09-07-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:15:
[...]

Snelste lader ooit, plus lagere temperatuur. Nice. (lees: ik denk dat de tijds-inschatting "iets" positief is 8) )
Zoals ik al zei ik heb het niet echt opgemeten maar denk niet dat het veel verschilt van de originele lader, wel zal de warmte aanzienlijk afnemen tijdens het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mafiatounes schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:19:
Zoals ik al zei ik heb het niet echt opgemeten maar denk niet dat het veel verschilt van de originele lader, wel zal de warmte aanzienlijk afnemen tijdens het opladen.
Met de normale lader duurt dit ongeveer 3 à 3.5 uur, vandaar dat ik wat sceptisch ben over die schatting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:20:
[...]

Met de normale lader duurt dit ongeveer 3 à 3.5 uur, vandaar dat ik wat sceptisch ben over die schatting :)
ik zal het eens timen met deze lader maar betwijfel dat het opladen bij mij ooit zolang heeft geduurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mafiatounes schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:22:
ik zal het eens timen met deze lader maar betwijfel dat het opladen bij mij ooit zolang heeft geduurd
Let wel: het batterij icoontje rechtsboven dat "vol" aangeeft betekent niet meteen dat de accu daadwerkelijk qua lading op 100% zit natuurlijk. Van 0% tot 100% (dat de S2 echt zelf "ik ben vol" aangeeft) duurt best lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:27:
[...]

Let wel: het batterij icoontje rechtsboven dat "vol" aangeeft betekent niet meteen dat de accu daadwerkelijk qua lading op 100% zit natuurlijk. Van 0% tot 100% (dat de S2 echt zelf "ik ben vol" aangeeft) duurt best lang :P
Ik weet het tot de biep en het extra icoontje met 100% erin

Pagina: 1 ... 30 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.