Het Galaxy S II topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 50 Laatste
Acties:
  • 365.243 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:17:
[...]

Denskie(of iemand anders met registratie email), zou jij misschien complete email hier willen posten (zonder je persoonlijke gegevens uiteraard)? Dus exact hoe deze uitziet als je hem gaat printen. Met Van:, header die erbij hoort, totaal plaatje. Ik wil het toch gaan proberen. Heb mijn toestel voor 1 juli gekocht dus zou gewoon van deze actie gebruik moeten kunnen maken maar omdat ik me niet voor 1 juni heb geregistreerd lijkt het nu mis te gaan. Vind ik onterecht.

Tnx
neem even contact op met samsung anders?
ik kan mijn gegevens er niet uithalen.
dan moet ik hem als pdf afdrukken en die gaan bewerken, dat zie je meteen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 17:29
Reptile-X schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:58:
[...]

Businka19 misschien wek ik het idee op dat ik voor het eerst een firmware upgrade doe maar toch is het niet zo ;)

Mensen melden over 6 minuten voor hele update, ik had over 25 minuten en het is nu inmiddels 45 minuten geworden en ik heb nog steeds zelfde melding en als ik even google zie ik dit probleem vaker terug komen met Samsung telefoons.

Als ik mijn Archos tablet upgrade duurt het ook maar 5 minuten.
Ik denk dat je het toch maar moet onderbreken. Eerst de kabel eruit en als dat nog niks veranderd de batterij eruit. En dan gewoon opnieuw in Download Mode opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:50:
Ik heb echt iets raars met mn Gaaxy s2

Op GSM/WCMDA auto -105dmb en 4asu ofzo.

Zodra ik hem op GSM only zet krijg ik opeens -51dbm en 31asu?

Voorlopig laat ik hem mooi op GSM only staan.
Dit is op zich wel een idee om uit te proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
AzzKickah schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:53:
Updaten heeft hier perfect gewerkt.

Ik zat op Litening ROM. Eerst teruggeflashed naar Stock. Alle apps en settings waren er nog.
Toen geupdate via Kies (op een Win7 x64 machine op m'n werk, dus achter proxies e.d.)
Nog steeds waren al m'n apps en spul er gewoon.
Toen weer Litening er overheen en verrek nog steeds zijn al m'n apps en settings er nog 8-)

Works like a charm dus.

[...]

Wat is dat nou voor loze opmerking?
En zit je nu nog steeds op KF3 of ben je gewoon weer terug naar KF2 waar Lite'ning 1.5 op gebouwd is?
Ik gok het laatste maar wie weet
Reptile-X schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:58:
[...]

Businka19 misschien wek ik het idee op dat ik voor het eerst een firmware upgrade doe maar toch is het niet zo ;)

Mensen melden over 6 minuten voor hele update, ik had over 25 minuten en het is nu inmiddels 45 minuten geworden en ik heb nog steeds zelfde melding en als ik even google zie ik dit probleem vaker terug komen met Samsung telefoons.

Als ik mijn Archos tablet upgrade duurt het ook maar 5 minuten.
Zo bedoelde ik het niet :*) Maar meen wel gelezen te hebben dat het tijdens updaten via KIES weleens tot 50 min duurde, vandaar
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:00:
[...]

Heb ik al 2 keer gedaan, willen niet luisteren, daarom vraag ik ook een "template". Kan je dan misschien alleen de header en From: posten, doe ik de rest zelf wel. tnx

[ Voor 3% gewijzigd door businka19 op 06-07-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwOkkie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 19:34

TwOkkie

Tweakin' Okkie

Blijkbaar was ik niet de enige die problemen had met de USB-drivers en Kies onder 64-bit Windows 7. Na wat geneuzel in de devicemanager en zo kwam ik ergens diep verstopt onder "Advanced / Afblijven / Beware of the Tiger / Dit snap je toch niet" de melding "MTP This device cannot start. (Code 10)" tegen. Via grote vriend Google landde ik op deze pagina: http://mobilejust.blogspo...p-this-device-cannot.html

Korte samenvatting: USB-debugging aanzetten. Aansluiten en wachten tot W7 uitgespeeld is. Loskoppelen, debug uit, weer aansluiten en gaan.

[J|O|R] <- .signature.gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

the squaler1 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:11:
-105 dBm 4asu
-107 dBm 3asu
-109 dBm 2 asu

zijn waardes die ik veelal heb
Zou jij voor de sake of science ook even kunnen proberen wat er met je Dbm en ASU gebeurt als je m in de settings op GSM only zet in plaats van Auto, want ik vind van -95 naar -52 bij mij toch beetje bijzonder voor het veranderen van een kleine setting...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

AzzKickah schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:01:
[...]

Ik denk dat je het toch maar moet onderbreken. Eerst de kabel eruit en als dat nog niks veranderd de batterij eruit. En dan gewoon opnieuw in Download Mode opstarten.
Ik heb het al onderbroken, kabel uit aan/uit knop 10 seconden ingedrukt en melding was weg, Galaxy begon vanzelf op te starten en alles is terug zoals ik het had, mijn apps instellingen en firmware is nog steeds zelfde.

Maar ik ga het toch nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 21:31
Reptile-X schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:05:
[...]

Ik heb het al onderbroken, kabel uit aan/uit knop 10 seconden ingedrukt en melding was weg, Galaxy begon vanzelf op te starten en alles is terug zoals ik het had, mijn apps instellingen en firmware is nog steeds zelfde.

Maar ik ga het toch nog een keer proberen.
Op gsm only

-89 12 asu
-87 13 asu

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buutske
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 12:04
Als iedereen dit bericht kopieert, en er zaken aan toevoegt die hij/zij opmerkt kunnen we zelf een log opstellen.

Dingen die zijn veranderd:
- Sms skin veranderen niet meer mogelijk
-Icoontjes veranderd ( groen telefoon icoontje heeft de lijntjes niet meer(heeft wel precies een 'vuil' vlekje in het hoorntje vanboven, was er al over aant wrijven maar het is zo gemaakt, raar.) Music hub icoontje, readers hub icoontje.
-Camera upgrade(niet zeker)
- Foto om achtergrond effect te laten zien is gewijzigd.
-BluetoothAvrc staat op foreground en kan ik niet sluiten, ook niet met stop forceren.(app "system")
-Nabijheidssensor reageert beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
AzzKickah schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:53:
Updaten heeft hier perfect gewerkt.

Ik zat op Litening ROM. Eerst teruggeflashed naar Stock. Alle apps en settings waren er nog.
Toen geupdate via Kies (op een Win7 x64 machine op m'n werk, dus achter proxies e.d.)
Nog steeds waren al m'n apps en spul er gewoon.
Toen weer Litening er overheen en verrek nog steeds zijn al m'n apps en settings er nog 8-)

Works like a charm dus.

[...]

Wat is dat nou voor loze opmerking?
Maar dan zit je dus weer op KF2. Waarom dan de moeite doen (en het risico nemen dat je data verliest) om eerst naar KF3 te gaan? :? Ben wel blij voor je dat al je apps en data bewaard zijn gebleven!!

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
mbroeders schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:18:
[...]

Maar dan zit je dus weer op KF2. Waarom dan de moeite doen (en het risico nemen dat je data verliest) om eerst naar KF3 te gaan? :? Ben wel blij voor je dat al je apps en data bewaard zijn gebleven!!
Oh wacht ff.. ben ik nou de n00b aan het uithangen? :$

Is Litening weer KF2? :')
ff checken...

[edit]
OMFG 8)7 Het is inderdaad weer KF2.
Pffffff |:(

Dan blijf ik lekker hier op, want ik wil Lite'ning ROM 8-)

[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 06-07-2011 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
mbroeders schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:18:
[...]

Hehe, heb ik idd ook al opgemerkt hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Is het zo dat als je Launcher pro hebt Kies je toestel niet herkend en dus niet kunt updaten na KF3? Of is dat probleem inmiddels opgelost dat als je een andere launcher hebt je niet kunt updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
AzzKickah schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:18:
[...]

Oh wacht ff.. ben ik nou de n00b aan het uithangen? :$

Is Litening weer KF2? :')
ff checken...

[edit]
OMFG 8)7 Het is inderdaad weer KF2.
Pffffff |:(

Dan blijf ik lekker hier op, want ik wil Lite'ning ROM 8-)
Haha, kan gebeuren. Gelukkig hoef je niet te wipen met Litening!
businka19 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:20:
[...]

Hehe, heb ik idd ook al opgemerkt hierboven ;)
Ai, had de berichten niet goed gelezen blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Gelukkig zijn al die versie-nummers, ROM's en recovery-modes niet zo verwarrend :')

[EDIT]
Ik heb overigens wel dat script om alle Samsung-meuk te verwijderen uitgevoerd van het batterij-topic.
Eens kijken of ik nu zelfs de 3 dagen kan halen ;)

[ Voor 50% gewijzigd door AzzKickah op 06-07-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Zo.. KF3 zit er nu op, eerste keer had ik ook geen venstertje in Kies over update met een progress balkje en ook geen blauwe porgress balk in Galaxy zelf. Alleen melding “Downloading… Do not turn off target scherm” dat was het.

Update heeft kleine 6 minuten geduurd.

Ik was even geschroken en dacht dat ik een brick had, wat een opluchting zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
alwaysleft schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:21:
Is het zo dat als je Launcher pro hebt Kies je toestel niet herkend en dus niet kunt updaten na KF3? Of is dat probleem inmiddels opgelost dat als je een andere launcher hebt je niet kunt updaten?
De launcher maakt niets uit. Wat wel uitmaakt is welke firmware je draait. Als je *#1234# intypt dan zie je je huidige firmware, modem en CSC. Die zouden moeten zijn: KE2, KDJ (dacht ik) en KE1. Of zoiets. Dan kun je updaten. Welke applicaties je hebt geinstalleerd heeft daar geen effect op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
mbroeders schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:23:
[...]

De launcher maakt niets uit. Wat wel uitmaakt is welke firmware je draait. Als je *#1234# intypt dan zie je je huidige firmware, modem en CSC. Die zouden moeten zijn: KE2, KDJ (dacht ik) en KE1. Of zoiets. Dan kun je updaten. Welke applicaties je hebt geinstalleerd heeft daar geen effect op.
Vroeger was dat toch wel zo met de Galaxy S1? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:00:
[...]

Kan je de email misschien gewoon voorwaarden nadat je je gegevens heb verwijdert? Je email adres is dan wel bij mij bekend maar als je daarmee kan leven... :P Ik PM mijn emailadres even. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the squaler1 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:07:
[...]

Op gsm only

-89 12 asu
-87 13 asu
Ik heb dus nu ook normalere waarden -77dBm en 16 asu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
alwaysleft schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:27:
[...]

Vroeger was dat toch wel zo met de Galaxy S1? ;)
Oh, die heb ik nooit gehad. ;) Maar de launcher zou geen effect mogen hebben iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:30:
[...]

Ik heb dus nu ook normalere waarden -77dBm en 16 asu.
Ik zit via wifi--> -77 dBm 20 asu. Internet staat hier wel op automatisch(UMTS)

Via wifi met GSM only--> 65 dBm 24 asu

Zonder wifi met GSM only--> -67 dBm 24 asu

Zonder wifi met 3G --> -73 20 asu

Hoe lager hoe beter toch?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
AzzKickah schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:22:
Gelukkig zijn al die versie-nummers, ROM's en recovery-modes niet zo verwarrend :')

[EDIT]
Ik heb overigens wel dat script om alle Samsung-meuk te verwijderen uitgevoerd van het batterij-topic.
Eens kijken of ik nu zelfs de 3 dagen kan halen ;)
Waarom niet via Titanium backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:35:
[...]

Ik zit via wifi--> -77 dBm 20 asu. Internet staat hier wel op automatisch(UMTS)

Via wifi met GSM only--> 65 dBm 24 asu

Zonder wifi met GSM only--> -67 dBm 24 asu

Zonder wifi met 3G --> -73 20 asu

Hoe lager hoe beter toch?
Hoe lager hoe beter, inderdaad. Bij mij gaat er een derde vanaf (schommelde in autostand zo rond de -105 dBm -107 dBm en 3-5 asu) en dat lijkt me de moeite waard om de optie alleen GSM aan te houden.
Ik zal ook nog even testen met alleen WCDMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Eindelijk. Dat werd tijd......
Iets wat me nu opvalt is dat wanneer ik de Samsung Hubs in het gebruikte RAM geheugen stopzet, ze ook daadwerkelijk niet meer terugkomen. Op het music hub icoontje en het plaatje bij de background instelling na, zie ik nog niet veel veranderingen. Of ik nog last heb van het Wifi direct/sharing manager probleem (battery drain), moet ik nog even uittesten. Dit probleem kon ik met de oude firmware echter al verhelpen door het toestel opnieuw op te starten. Eens kijken of dit probleem nu ook opgelost is.

Met foto's heb ik nog steeds last van een gele waas aan de rechterkant als ik de flits gebruik, maar dit is niet meer constant het geval. De cam firmware is nog steeds hetzelfde gebleven. TBEF04

[ Voor 4% gewijzigd door Snoop op 06-07-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
businka19 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:37:
[...]

Waarom niet via Titanium backup?
Waarom wel? :)
Ik wist niet zeker wat ik wel en niet 'zomaar' kon verwijderen via TB, en toen kwam ik dat scriptje tegen vandaag dus toen dacht ik 'hey, handig'. En het werkte mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
AzzKickah schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:46:
Ik wist niet zeker wat ik wel en niet 'zomaar' kon verwijderen via TB, en toen kwam ik dat scriptje tegen vandaag dus toen dacht ik 'hey, handig'. En het werkte mooi :)
Verwijderen van die meuk helpt niets. Maar goed, bij andere mensen scheelt het 25%, misschien bij jou ook.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:50:
[...]

Verwijderen van die meuk helpt niets. Maar goed, bij andere mensen scheelt het 25%, misschien bij jou ook.
Nooit geschoten is altijd mis, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 10:56
Kheb ook de update gedraaid. Zonder problemen. Merk net dat er ook een aanpassing is gedaan aan de instellingen van het Swype toetsenbord bij de talen. Je kan nu meerdere talen selecteren. Ik had dit in KE2 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
AzzKickah schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:46:
[...]

Waarom wel? :)
Nou ja, juist omdat je dan zelf kan kiezen wat je wilt verwijderen/freezen. Tenzij je uit de script kan lezen wat deze verwijdert is het toch riskanter dan "zomaar" met TB freezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
TenaciousR schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:52:
Kheb ook de update gedraaid. Zonder problemen. Merk net dat er ook een aanpassing is gedaan aan de instellingen van het Swype toetsenbord bij de talen. Je kan nu meerdere talen selecteren. Ik had dit in KE2 nog niet.
Welke launcher heb je? Touchwiz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Is er geen changelog of iets? Ik zit nog steeds op KE2...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
TenaciousR schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:52:
Jawel, dat kon ook al in KE2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
businka19 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:55:
Nou ja, juist omdat je dan zelf kan kiezen wat je wilt verwijderen/freezen. Tenzij je uit de script kan lezen wat deze verwijdert is het toch riskanter dan "zomaar" met TB freezen?
Het is gewoon een ascii scriptje hè. Je kan deze zo openen en kijken wat er wordt weg gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:57:
[...]

Het is gewoon een ascii scriptje hè. Je kan deze zo openen en kijken wat er wordt weg gehaald.
Idd. Wordt ook beschreven in de TS gewoon.

Daarbij moet je om te freezen TB Pro hebben en die heb ik niet.
En nu is het helemaal weg, ipv gefreezed.

Vanwaar deze discussie eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:41:

Ik zal ook nog even testen met alleen WCDMA.
Nou ja dan zit ik weer op een niveau ruim boven de -100 dBm en rond de 4 asu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan jullie, Hoe goed vinden jullie het geluid van de Galaxy s2 t.o.v de Ipod touch?
Vind zelf dat uit mijn Ipod een iets mooier geluid komt, maar het scheelt natuurlijk wel weer een apparaat in de broekzak als ik hem verkoop. Het verkopen van de Ipod levert natuurlijk geld op, maar ik weet ook niet hoelang de accu van mijn Galaxy s2 het volhoud als ik muziek luister..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 11:24

Arjan A

Cenosillicafoob

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:01:
Even een vraagje aan jullie, Hoe goed vinden jullie het geluid van de Galaxy s2 t.o.v de Ipod touch?
Vind zelf dat uit mijn Ipod een iets mooier geluid komt, maar het scheelt natuurlijk wel weer een apparaat in de broekzak als ik hem verkoop. Het verkopen van de Ipod levert natuurlijk geld op, maar ik weet ook niet hoelang de accu van mijn Galaxy s2 het volhoud als ik muziek luister..
Misschien kan je eens met je ipod-dopjes in de SGS2 van een ander luister voor een goede vergelijking.
Ik vind het geluid gewoon goed. Ik ben niet supercritisch, maar ik wil wel wat bas kunnen horen, en niet een blikkerig geluid hebben (zoals bij de Dffrnc-mp4-speler van mijn dochter).

Met muziek kan ik makkelijk van Arnhem naar Leiden en terug met de trein en ook nog dingen doen (mail lezen/versturen, nieuws lezen etc. zelfs HD-filmpjes maken).
Er zit in de mediaplayer overigens een equalizer, mocht je het niet eens zijn met de settings. Alleen doet de 5.1 het dan niet.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Puur persoonlijk dit natuurlijk, maar ik denk dat je ipod inderdaad wel iets betere kwaliteit levert. Ik gebruik zelf mijn sgs2 nu ook als muziekspeler maar vind toch dat de lage tonen soms wat harder mochten. Equaliser app levert wel iets op, maar zodra je de bas daar hoger zet vervallen de lage tonen wat ook niet echt is wat ik wil. Toch is de geluidskwaliteit wel beter dan de gemiddelde telefoon, zeker beter dan de htc hd (maar daar heb ik niet lang naar kunnen luisteren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een T Mobile branded toestel, nog geen update via kies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Brad Pitt schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:57:
[...]

Duidelijk
AzzKickah schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:59:
[...]

Idd. Wordt ook beschreven in de TS gewoon.

Daarbij moet je om te freezen TB Pro hebben en die heb ik niet.
En nu is het helemaal weg, ipv gefreezed.

Vanwaar deze discussie eigenlijk? :)
Just making conversation :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:29:
Hmm bij mij doet die update ook vervelend.
Alles gaat goed, hij download ook de dingen die ervoor nodig zijn en als de Firmware-upgrade dan uitgevoerd wordt geeft hij de melding: Kan niet converteren naar upgrademodus. Probeer het later nogmaals.
En ik heb het nu al twee keer geprobeerd.
Nu een derde keer geprobeerd en weer dezelfde melding. Iemand die weet waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik 'm vaak als mp3-speler en vind 'm prima, maar ben ook niet kritisch. Als je lang luistert, kost dat wel behoorlijk batterij. Dus als je iemand bent die bijna doorlopend je muziek 'op de achtergrond' aan heeft staan (fiets, trein, tussendoor etc.) dan moet je toch met een behoorlijk kortere batterijduur rekening houden. Met wat internetten en verder normaal gebruik erbij, haal je dan (ik in elk geval) het einde van de dag echt niet, terwijl ik zonder op een normale werkdag wel van huis kan en weer thuiskomen zonder tussenladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Spammert ;)
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:17:
[...]

Nu een derde keer geprobeerd en weer dezelfde melding. Iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Ik denk dat je helemaal from scratch opnieuw moet beginnen. Alles van je PC flikkeren wat met Kies te maken heeft (ook registry-keys) etc. en dan alles opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousR
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-01 10:56
alwaysleft schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:55:
[...]

Welke launcher heb je? Touchwiz?
Jah... gewoon touchwiz.
rikvandinteren schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:57:
[...]

Jawel, dat kon ook al in KE2.
Maar niet zoals nu... Je kan nu meerdere talen tegelijk. Vanochtend kon ik dat nog niet, toen waren het keuzerondjes en nu dus vakjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Ik kreeg deze foutmelding bij het proberen te updaten:
Afbeeldingslocatie: http://snowblog.nl/files/samsungupdate.png

Nu weeti kdat ik met Odin gewoon de NL firmware kan terugflahsen maar dat vond ik teveel gezeik. Nu ben ik net naar de Belcompany mn toestel gaan ruilen, en 2 keer raden wat er nu in mijn scherm verschijnt:
Afbeeldingslocatie: http://snowblog.nl/files/samsungupdate.png

Oftwel: Belcompany verkoopt dus door nederland(ik heb hem in een ander filiaal geruild) engelse telefoons! Fijn voor de gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
iemand waarbij de update al gelukt is met een andere luancher dan touchwiz?
Want heb LP, en wil die niet weer allemaal opnieuw moeten instellen voor een simpele update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
alwaysleft schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:22:
iemand waarbij de update al gelukt is met een andere luancher dan touchwiz?
Want heb LP, en wil die niet weer allemaal opnieuw moeten instellen voor een simpele update
Je kan de settings van LP toch gewoon bewaren en weer restoren, mocht dat nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
thijsken schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:21:

Oftwel: Belcompany verkoopt dus door nederland(ik heb hem in een ander filiaal geruild) engelse telefoons! Fijn voor de gebruiker!
En dat is erg omdat...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Iets met gedoe om te kunnen updaten misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Brad Pitt schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:26:
[...]

Iets met gedoe om te kunnen updaten misschien?
Ach ik zit weer verkeerd om te denken 8)7

Damn, wat heb ik voor dag vandaag :?
Ik post wel niet meer vandaag...
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:35:
[...]

Ik dacht ik probeer het nog 1 keer en plots pakt hij hem nu wel, is gelukt dus. :)
lol OK :D Vaag :P

[ Voor 27% gewijzigd door AzzKickah op 06-07-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:18:
[...]

Spammert ;)

[...]

Ik denk dat je helemaal from scratch opnieuw moet beginnen. Alles van je PC flikkeren wat met Kies te maken heeft (ook registry-keys) etc. en dan alles opnieuw doen.
Ik dacht ik probeer het nog 1 keer en plots pakt hij hem nu wel, is gelukt dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:35:
[...]

Ik heb dit dus ook net gehad, en nu gaat hij die firmware upgrade weer opnieuw downloaden :s... Zo snel is mijn verbinding niet, dus moet gewoon weer 2 uur wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:30:
Overigens heb ik wel het gevoel dat het glas niet zo sterk is als op de Galaxy S.. Ik heb nu toch al wat lichte krasjes op het scherm, ondanks dat ik toch wel heel voorzichtig ben met het ding.. :'(
Ik heb de telefoon hier bij me in een hoesje zitten bij me werk. Terwijl ik zojuist bezig was met de telefoon, sprong er een barstje in.

Als ik voel met me nagel voelt het nou niet gezegt aan als een 'krasje', want ik blijf hangen met me nagel als ik erover ga.. Kan ik dit opgeven onder garantie. Lijkt me wel toch, heb hem nu net een maandje ong.

Ik heb nog geen last van battery drain gele vlek in scherm links.
Betreffende de update van de camera. Ben Sensation geweest afgelopen weekend, weinig tot geen last van groen/rood. (met flits) En dat met compleet witte kledij etc. :D Dus ik ben weer opgeluchter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mtlife schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:39:
[...]

Ik heb dit dus ook net gehad, en nu gaat hij die firmware upgrade weer opnieuw downloaden :s... Zo snel is mijn verbinding niet, dus moet gewoon weer 2 uur wachten.
Ja bij mij ging hij ook telkens de firmware opnieuw downloaden, maar na de eerste keer deed ie dat wel sneller. Binnen 10 min/kwartiertje ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
thijsken schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:21:
Wat een bizar verhaal! Slechte service trouwens van Belcompany, dat zou er op zijn minst bij moeten staan. Want dat betekent dus ook dat je applicaties had die je niet eens zou kunnen openen hier in NL, zoals BBC iplayer. Wel prettig dat ze dan meteen een nieuwe meegeven. (en slim van jou, want het heeft mij behoorlijk wat moeite gekost om de CSC weer op XEN te krijgen. Dat was dus niet zo makkelijk als gewoon de CSC flashen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartb
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:00
mbroeders schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:05:
[...]

Wat een bizar verhaal! Slechte service trouwens van Belcompany, dat zou er op zijn minst bij moeten staan. Want dat betekent dus ook dat je applicaties had die je niet eens zou kunnen openen hier in NL, zoals BBC iplayer. Wel prettig dat ze dan meteen een nieuwe meegeven. (en slim van jou, want het heeft mij behoorlijk wat moeite gekost om de CSC weer op XEN te krijgen. Dat was dus niet zo makkelijk als gewoon de CSC flashen)
Ik heb gewoon een KE2 van belcompany hoor met XEN.

Ruilen ze zo je telefoon om als je aangeeft dat je niet kan updaten? Apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook zo'n menu :o ...
wie wat hoe wanneer waar O-) ?
Brad Pitt schreef op maandag 04 juli 2011 @ 17:45:
[...]

Waarom denk je dat ik dat doe :)

[afbeelding]

[...]

Of gewoon nog weer een topic openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:28:
Ik wil ook zo'n menu :o ...
wie wat hoe wanneer waar O-) ?

[...]
Post je Homescreen! - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Luitjes, een aantal van jullie hebben vandaag een update op de sgs2 geïnstalleerd. Wat is nu de ervaring, en wat is er nu zoal gewijzigd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den969
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoi, vandaag mijn S2 ontvangen via Telecomlink.nl, ik maak de tel aan en ik zie dat er Superuser op geinstalleerd staat.

Ik bel op naar TelecomLink, en ze garanderen me dat het gaat om een nieuwe tel. Ik weet zeker dat Superuser geen standaard app is en dat het alleen erop kan komen doordat iemand het toestel heeft geroot.

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
Den969 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:09:
Hoi, vandaag mijn S2 ontvangen via Telecomlink.nl, ik maak de tel aan en ik zie dat er Superuser op geinstalleerd staat.

Ik bel op naar TelecomLink, en ze garanderen me dat het gaat om een nieuwe tel. Ik weet zeker dat Superuser geen standaard app is en dat het alleen erop kan komen doordat iemand het toestel heeft geroot.

Jazeker. Wat een bull-crap verhaal van hun.
Terugsturen dat ding. Is toch belachelijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Zat er een seal op het doosje? Die moet er volgens mij altijd op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simthadim
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 13:25
De spraakherkenning van Vlingo heeft ook een update gekregen met de KF3/KE7 update =) Nog geen Nederlandse ondersteuning helaas...
Voor de rest nog niet heel veel gemerkt, toch even een paar dagen mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den969
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik zag een witte sticker,

voor de rest werkt de tel naar behoren, ik zie ook dat het gaat om een UK tel, want er zit dus een UK versie op van de ROM. Ik zie allerlei apps, zoals bv BBC player, en als je de tel aanmaakt zie je een witte logo met erop .co.uk

Ik raadt mensen af om hun tel te kopen via Telecomlink.nl. Ik ben erop gekomen, omdat het stond in de pricewatch van Tweakers. Ik heb er nu wel een beetje spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Bij mij zat er zo'n zegel op: Afbeeldingslocatie: http://i609.photobucket.com/albums/tt179/Vantage72/th_IMG_7594.jpg
Lijkt me dat die er altijd op hoort te zitten.

Zou fijn zijn als je nog even een review achterlaat over die shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik zit te twijfelen of ik nu een full wipe zal doen of niet. Heb het destijds met KE2 wel gedaan, omdat daar toen meerdere berichten waren over.

Nu zie ik eigenlijk geen aanleiding, maar het mantra 'clean install is better' blijft als Windows gebruiker door mijn hoofd gaan. Helaas kost dat me ongeveer een dag met alles weer perfect terugzetten.

Kortom: advies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubarov
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 11:46
Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/3573/21515556.jpg

Ook geen update voor mij blijbaar..
Stock software van een 1 week oude SGS2 uit België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:14
Hier zojuist met KIES geupdate (op win7 x64), geen probleem.
Inclusief een full backup maken was het met een kleine 10 minuten gebeurd.
Zie zo geen verschil, maar beter updaten dan achterblijven is het motto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 20-09 16:45
Pyrone89 schreef owoensdag 06 juli 2011 @ 19:14:
Ik zit te twijfelen of ik nu een full wipe zal doen of niet. Heb het destijds met KE2 wel gedaan, omdat daar toen meerdere berichten waren over.

Nu zie ik eigenlijk geen aanleiding, maar het mantra 'clean install is better' blijft als Windows gebruiker door mijn hoofd gaan. Helaas kost dat me ongeveer een dag met alles weer perfect terugzetten.

Kortom: advies....
Gewoon zonder wipe. Ik heb nu al diverze roms erop gehad zonder wipe en alles wermt perfect.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 20-09 16:45
Tsubarov schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:18:
[afbeelding]

Je hebt een UK versie.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:51
ik ga hem zo installeeren, eerst update maken, alleen dat duurt zo lang, ik heb vodafone versie en die is gewoon updatebaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubarov
Weet ik, ik vind het gewoon zo vreemd omdat ik de gsm gekocht heb in een Belgische winkel.
Ik heb ze erover gemaild, maar ze doen het af als een non-issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
lol wil de update doent zegt kies je meot de batterij opladen want hij is bijna leeg...

wtf hij staat op 44%.......

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt een noob wat betreft nieuwe toestellen en doordat ik vanaf het eerste gesprek al niet te verstaan ben tijdens het bellen, kreeg ik in de winkel te horen dat ik het toestel binnen 7 dagen had kunnen ruilen. Helemaal niet aan gedacht (of ergens gelezen, maar dat zal wel aan mijzelf liggen). Ik dacht sowieso dat het een makkelijk op te lossen probleem was of dat uiteindelijk de update er wel voor zou zorgen dat het probleem opgelost werd. Maar niet dus.. Heb het toestel onderhand al 3 weken.

Ik zit bij Telfort en ga einde vd maand op vakantie, dus als ik hem daar ter reparatie laat opsturen doe ik dat als ik terug ben van vakantie (omdat het anders misloopt denk ik). Maar Telfort raadde me aan nog even langs de reparatieservice van Vodafone te gaan. Daar bleek dat ik nog een héle oude firmware versie had en hij had hem ge-update voor mij en volgens die man was de kans groot dat ik nu wel te verstaan was tijdens het bellen en anders moest ik weer terugkomen.
Nou ik uittesten en ben nog steeds heel slecht te verstaan (met oordopjes in wel perfect), dus nu ben ik van plan morgen weer naar de reparatieservice te gaan van Vodafone.

Nu mijn vragen. Als ik het via Vodafone laat maken (en sommige problemen kunnen ze in de winkel repareren), zou dit dan extra geld kosten? Hetzelfde geld voor als ik het via Vodafone op laat sturen i.p.v. via Telfort.
En heeft iemand enig idee of dit probleem te repareren is, of dat ik waarschijnlijk een nieuw toestel krijg mocht ik het op laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsubarov schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:18:
[afbeelding]

Hoe kom jij aan KE7? Die is naar mijn weten niet beschikbaar in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
JeroenV_ schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:28:
Hier zojuist met KIES geupdate (op win7 x64), geen probleem.
Inclusief een full backup maken was het met een kleine 10 minuten gebeurd.
Zie zo geen verschil, maar beter updaten dan achterblijven is het motto ;)
Waar maak je makkelijk zo'n full backup mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11-2020
MTDjassen schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:25:
[...]

Waar maak je makkelijk zo'n full backup mee?
in kies rechtermuisknop op het aangesloten apparaat links bovenin.
kies backup :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Niemand problemen met het installeren van de update via kies? Bij mij crasht kies op het moment dat hij de firmware wil gaan installeren (na het downloaden van de update). Heb kies al gedeinstalleerd en alle apparaten via device manager verwijdert incl. stuurprogramma's. Maar blijf het zelfde probleem houden? Draai windows 7 x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
Morgoth schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:33:
Niemand problemen met het installeren van de update via kies? Bij mij crasht kies op het moment dat hij de firmware wil gaan installeren (na het downloaden van de update). Heb kies al gedeinstalleerd en alle apparaten via device manager verwijdert incl. stuurprogramma's. Maar blijf het zelfde probleem houden? Draai windows 7 x64.
hij is nu bezig..
Wordt het opeens een stuk spannender na jouw berichtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 18:00
ik zit nu met de firmware op:
pda: KE7
Phone: KE4
Csc: KE1

heb ik dan een engels toestel?
hij komt namelijk wel gewoon bij de kpn winkel vandaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ongeloofelijk kon eerste niet de firmware upgraden vanwege batterij

er stond ook upgrade samsung kies. Dus ik denk gooi de telefoon aan de lader en upgrade kies eerst.

Nu kan kies mijn telefoon niet vinden, ik kan wel gewoon browser op de mappen van de telefoon en mn pc herkent hem gewoon alleen kies kan niet verbinden.....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbesseling
Wii4all schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:57:
ongeloofelijk kon eerste niet de firmware upgraden vanwege batterij

er stond ook upgrade samsung kies. Dus ik denk gooi de telefoon aan de lader en upgrade kies eerst.

Nu kan kies mijn telefoon niet vinden, ik kan wel gewoon browser op de mappen van de telefoon en mn pc herkent hem gewoon alleen kies kan niet verbinden.....
had ik ook, moet je in kies weer het besturing systeem herinstalleren.
Heb de update er op staan.
voor zo ver ik zag zijn alleen de hub logo's veranderd...
iemand enig idee wat er allemaal veranderd zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sbesseling schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 21:14:
iemand enig idee wat er allemaal veranderd zou zijn?
Maar verder lees je dit forum wel gewoon goed door en zo hè? ( buutske in "Het Galaxy S II topic - Deel 5" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helena
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-07 18:35
Heb sinds afgelopen zaterdag een SGS2. Het is een schitterend toestel. Daarvoor had ik een Iphone 3G, ook niet slecht.

De grootste overgang zit hem voor mij in de volgende 2 zaken:
  1. IOS --> Android
  2. Apple --> Samsung
Android bevalt me tot nu toe redelijk goed, had het eerst kort uitgeprobeerd op een zakelijke mobiel. Als je niet teveel knutselt vind ik dat het verschil trouwens niet zo heel groot is, maar dat is een persoonlijke mening...

Waar het mij nu om gaat is de ondersteuning voor Microsoft Outlook. Ik gebruik dit pakket thuis al meer dan 10 jaar en ben niet van plan om ergens anders op over te stappen. Daarnaast ben ik de afgelopen jaren eraaan gewend geraakt om om in ieder geval contacten en agenda hiervan te synchroniseren met mijn mobieltje.

Zowel onder Windows Phone als IOS appeltje/eitje. Maar wat blijkt nu: bij de SGS2 is dit een probleem :'( . Uiteraard heb ik KIES geïnstalleerd en het hiermee geprobeerd. Nou KIES is wat mij betreft kandidaat voor de slechtste applicatie aller tijden. Wat een traag programma, zelfs op mijn splinternieuwe sixcore met alles erop en eraan niet vooruit te branden :( Erger nog, het synchroniseren met Outlook levert tot nu toe vooral ellende op.

Bij de eerste poging was ik al mijn contacten in Outlook op de PC zelfs kwijt! Gelukkig had ik een backup... Na veel experimenteren is het synchroniseren van contacten eindelijk gelukt, via KIES.

Echter het synchroniseren van mijn agenda lukt nog steeds alleen door via Calendar sync en een gmail-account alles te uploaden naar Google (en het daarvandaan weer te synchroniseren met mijn SGS2). Belachelijk!!! Ik wil nl. helemaal mijn agenda niet op gmail hebben maar moet nu wel.

Vandaar o.a. mijn vraag: ik kom op de Samsung-site ook het programma Intelligent Software New PCStudio tegen, is dat een goed alternatief voor KIES? Mocht niemand ervaring hebben dan ga ik het zelf uitproberen maar ik neem aan dat er wel iemand te vinden is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Als de zwarte zegel verbroken is of geopend is geweest dan kun je er zeker van zijn dat je een toestel van iemand anders hebt gekregen. Als dit het geval is dan zou ik de telefoon gewoon gaan omruilen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
sbesseling schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:35:
[...]

hij is nu bezig..
Wordt het opeens een stuk spannender na jouw berichtje...
Nou, het is niet zo spannend hoor, want hij stopt namelijk voordat hij daadwerkelijk de update gaat installeren (zou helemaal mooi worden anders inderdaad). Heb ook al problemen om kies aan de praat te krijgen op m'n laptopje met windows xp. Waardeloos programma zeg, dat kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt dit een beetje verwarrend, even voor de duidelijkheid. Is er nou wel of geen update? Mijn Kies zegt van niet en ik kan ook niks vinden op twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04
Na een aantal vastlopers en Koreaanse meldingen in Kies is het upgraden bij mij ook gelukt.
Ben benieuwd of er merkbare verschillen zijn wat betreft batterijgebruik.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 17:12
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:57:
Ik vindt dit een beetje verwarrend, even voor de duidelijkheid. Is er nou wel of geen update? Mijn Kies zegt van niet en ik kan ook niks vinden op twitter.
Anders lees je even de reacties van vandaag...

Kort samengevat: ja er is een update. Sommige mensen krijgen deze update niet te zien omdat ze een UK S2 hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Dlocks op 06-07-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
yohan schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:57:
Na een aantal vastlopers en Koreaanse meldingen in Kies is het upgraden bij mij ook gelukt.
Ben benieuwd of er merkbare verschillen zijn wat betreft batterijgebruik.
Waarschijnlijk niet: daar is Android 2.3.4 voor volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
pfff, ben al heel de dag bezig met die update wat een waardeloos k*tprogramma is dat kies toch. Steeds vastlopers etc etc....

nu weer firmware herstel, 12% STUCK! bah :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ewivis schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:24:
pfff, ben al heel de dag bezig met die update wat een waardeloos k*tprogramma is dat kies toch. Steeds vastlopers etc etc....

nu weer firmware herstel, 12% STUCK! bah :/
Root + Odin + custom Roms ftw. Nooit problemen. Click, click, klaar. Bliss d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Brad Pitt schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 23:56:
[...]

Root + Odin + custom Roms ftw. Nooit problemen. Click, click, klaar. Bliss d:)b
Ja daar wil ik nog niet aan beginnen, wil het eerst even met de originele doen, maar wel met root uiteraard :)

hmm, moet hem nu weer rooten natuurlijk, heb eindelijk de update erop.

Eens kijken hoe dat ik dit ook alweer deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:03
Ook ik heb mijn firmware geupgrade, ik kreeg na het downloaden van de firmware een foutmelding.
Samsung kies kon de firmware upgrade niet starten, oplossing was het geheugenkaartje verwijderen.
en opnieuw de firmware procedure starten. vervolgens met odin de rooted (cf-root) KF3 kernel geflashed en daarna weer de orginele KF3 kernel eroverheen geflashed.
Root blijft dan behouden. Vervolgens met mijn jig de counter weer op 0 gezet.

Ik ben geen gegevens verloren door de update, de telefoon werkt prima.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsubarov
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 20:23:
[...]

Hoe kom jij aan KE7? Die is naar mijn weten niet beschikbaar in België.
Die heb ik gewoon als standaard firmware op mijn toestel gekregen.
Rechtstreeks uit de doos KE7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Megapaul schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 00:15:
Ook ik heb mijn firmware geupgrade, ik kreeg na het downloaden van de firmware een foutmelding.
Samsung kies kon de firmware upgrade niet starten, oplossing was het geheugenkaartje verwijderen.
en opnieuw de firmware procedure starten. vervolgens met odin de rooted (cf-root) KF3 kernel geflashed en daarna weer de orginele KF3 kernel eroverheen geflashed.
Root blijft dan behouden. Vervolgens met mijn jig de counter weer op 0 gezet.

Ik ben geen gegevens verloren door de update, de telefoon werkt prima.
Waar heb je die originele vandaan?

edit: got it! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ewivis schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 00:29:
Waar heb je die originele vandaan?
XDA bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Had hem al gevonden ja, et gaat wel snel bij XDA! dus was even zoeken... :-)

eeen: Done :)

Nu ook dus geupdate, ga morgen eens testen of ik wat verschillen zie, maar ik verwacht niks groots eigenlijk...

[ Voor 23% gewijzigd door Ewivis op 07-07-2011 00:36 ]

Pagina: 1 ... 28 ... 50 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de Samsung Galaxy SII mogen hier: : <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1456247/">Accessoires voor de Samsung Galaxy SII </a>.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457175/">dit</a> topic.

Algemene Android software vragen mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1462524/">Android Market en applicatietopic (deel 13)</a> of in een van de eerdere delen.

Discussie over het scherm van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1464029" target="_blank">hier</a>.

Discussie over de batterijduur van de S2 mag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1463861" target="_blank">hier</a>.