Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.644 views

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:35
Ventrigo schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:39:
En als je in het begin zegt dat "jij" rechts of links gaat, dan gaat iedereen er als een stel kuddedieren achteraan : Méééééh [afbeelding]
Ik moet dan altijd hieraan denken:

flickr - WOT Profile - Game PC

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:51

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als die lemmings doorrijden, dan kan je nog de vijand verpletteren. Ze stoppen halverwege om dat een voor een door de vijand af te laten slachten. Dan worden we door meerdere flanken verpletterd.

[Voor 14% gewijzigd door rapture op 14-06-2011 16:12]

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 09:06
Ze zijn allemaal prut XD als ik jou was zal ik kijken van: wil ik heavy light of meduim?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:03
rapture schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:12:
Als die lemmings doorrijden, dan kan je nog de vijand verpletteren. Ze stoppen halverwege om dat een voor een door de vijand af te laten slachten. Dan worden we door meerdere flanken verpletterd.
Ja,zo hadden we er laatst een op de steppes. Daar ging iedereen over 1 kant waar ik commentaar op gaf. Komt er gelijk van eentje terug dat ze wel weten wat zedoen. Uiteindelijk pakte ik + nog iemand de andere kant (de trench) en konden daardoor een aanval van de tegenpartij aan die kant stoppen. Daarna schoven we door naar het midden om support te leveren omdat de rest van het team (10 tanks....) daar niet voorbij een paar lagere tier tanks kwamen. En dan krijg je achteraf nog te horen van zie je wel dat het goed ging ! :D

[removed]

• dudee
daarom speel ik vooral als ik echt goed wil scoren met mates uit clan

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05 22:39
Trouwens, ben maar op u.s. server opnieuw begonnen nu, had weinig zin om client opnieuw te downloaden voor eu server and ach 130 a 140ms gemiddeld vind ik prima te spelen.

• dudee
lol das wel jammer

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:32

wontcachme

You catch me? No you wont

Damn:

:D :D

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• dudee
nice!!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:09
Of iedereen duikt dezelfde kant in en dan ipv door te stoten massaal in de ankers gaan omdat er 2-3 van de vijand op ze vuurt (terwijl rest vijand massaal over de andere zijde crossen)...

(moet nog wel steeds hard lachen als je potje wint en tegenstander gaat tieren dat jouw team n00b is.. mja.. wie is er ook alweer aan het verliezen?)

Le Meow

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-05 14:40

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zou dit ook willen hebben met zijn Jagdpanther. :9
Netjes!

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-05 21:34

Ed_L

Crew Council
Hop, net even steel wall, sniper en confederate binnen gesleept :P

Met achtereenvolgens KV, Stug III en M7 Priest.

[Voor 27% gewijzigd door Ed_L op 14-06-2011 20:22]

• Poekie McPurrr
netjes :)

Die priest, is dat wat? is het een all-map stuk arty of moet je achter de meute aan?

Speel nu van alledrie de nations de arty, en de usa versie (momenteel de M37) lijkt alsof die maar weinig splash dmg doet.

Le Meow

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-05 21:21
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:53:
netjes :)

Die priest, is dat wat? is het een all-map stuk arty of moet je achter de meute aan?

Speel nu van alledrie de nations de arty, en de usa versie (momenteel de M37) lijkt alsof die maar weinig splash dmg doet.
Priest is echt 3x niks. De 2e gun komt wel de hele map over, maar de 1e gun maar de halve. :/
Maar dat is ook het enige pluspunt, ding heeft geen damage, geen splash, etc.

Pas bij de M41 begint het feest. *O*

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
De eerste gun heeft echt een range van niks. Maar omdat de reload en vooral de aiming time lekker kort is, compenseert dat aardig.

• Poekie McPurrr
Ed_L schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:11:
De eerste gun heeft echt een range van niks. Maar omdat de reload en vooral de aiming time lekker kort is, compenseert dat aardig.
Beetje Su-5 idee? (maar dan met meer ammo..)

Le Meow

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03 13:51
Zo, fijne avond achter de rug. Nieuw record kills gemaakt (sinds we live zijn tenminste) in mijn Pz38h:

Daarna in mijn IS-4 eens goed huis gehouden. Onder andere Pewpew in zijn Object afgeschoten:

3 Medailles in de pocket + een Witmann's medal:

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 11:46
World of Tanks 6.4. - 6.5 preliminary patch notes:
- Added basic US TD line: T18, T82, T40, M10 Wolverine, M36 Slagger, T25 AT, T28, T95.
- M26 Pershing replaced for M46 Patton as tier 9 US medium tank. M26 Pershing moved to tier 8. T23 US medium tank temporarily removed.
- Added premium tanks: US M22 Locust, USSR T-127.
- Added new maps: Redshire and Arctic (working title).
- Visually redesigned maps: Karelia and Erlenberg.
- Fixed bugs, stickings, impassibilities for the majority of maps.
- Fixed destruction and damage models for some objects.
- Fixed errors in vehicle models.
- Fixed credit income for M12, tier 6 US SPG (now the same as its counterparts have).
- Increased gun depression angle for T1 hvy, M6, T32, T34.
- Increased credit income for M6A2E1 by 10%.
- Fixed hitboxes for T1 hvy, M6, M6A2E1.
- Reworked protection for colour of shell tracer effects.
- Fixed discrepancy of pre-battle counter.
- Fixed description for Orlik's medal.
- Fixed crash to desktop when minimizing the game (rare).
- Fixed sound notification when observation device has been taken out.
- Fixed error when tracers and effects of shots would disappear during the loading of enemy tank models.
- Fixed display of hit spots from explosion on objects
- Fixed display of muted player (from whom voice messages are forbidden) on the loading screen
- Fixed display of the list of input devices in the voice chat settings
- Added post-battle message to the hangar informing about the amount of credits deducted for killing or damaging allies
- Fixed not being able to click on some squares of minimap after changing the size of the game window
- Fixed blank lines in some of the graphics settings for certain configurations
- Fixed reset of graphics settings to "custom" when you change default graphic presets
- Fixed text descriptions for some tanks
- Fixed error with incorrect selection of the most "weak" crew member for training during the accelerated crew training
- Fixed error when players couldn't leave the clan by themselves

http://overlord-wot.blogs...65-preliminary-patch.html

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 22:25
Jammer dat de T9 USA heavy er nog niet gewisseld wordt. Wat is de ETA van deze patch?

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 17-05 15:00
patrickos85 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 08:19:
Jammer dat de T9 USA heavy er nog niet gewisseld wordt. Wat is de ETA van deze patch?
Geen definitieve datum nog... Volgens Overlords blog eind juni/begin juli... Dan eind juli 6.6...

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Jammer, weer geen 0 dmg fix of crew messages.

• BramSd
Ik dacht dat de 0 dmg bug geen bug maar een feature was. Ik meen me te herinneren dat Overlord een keer zei dat het 'working as intended' was.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• patrickos85
BramSd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:10:
Ik dacht dat de 0 dmg bug geen bug maar een feature was. Ik meen me te herinneren dat Overlord een keer zei dat het 'working as intended' was.
Dit kan ik mij ook herinneren. Al is het irritant als je 'critical hit!' hoort en 0,0 dmg doet. Dat had ik laatst met T29 vs IS4. hij stond zijwaarts en ik schoot 4x en hoorde elke keer 'critical damage!'. Maar alsnog had hij 100% hp :/

• Gizzy
Dat is inderdaad zeer irritant. Ook al redelijk vaak gehad. Zie je ook na de battle die tank niet in je lijstje staan ook zo vreemd. Je damaged de tank toch wel, alleen geen HP, maar wel modules?

• BramSd
Wat ik altijd irritanter heb gevonden zijn de 'ghost shells'. Schoten die raak moeten zijn, maar zonder enige vorm van communicatie of explosie in de leegte verdwijnen.

Dit heb ik vaak gehad als ik schoot op een tank die ver weg stond en uit het zicht verdween op het moment dat ik schoot.
Ik heb zelfs eens gehad dat ik schoot, de tank uit het zicht verdween, de kogel dwars door de struik waar hij achter stond ging en de tank vervolgens weer gespot wordt en niet geraakt blijkt te zijn.

• patrickos85
BramSd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:28:
Wat ik altijd irritanter heb gevonden zijn de 'ghost shells'. Schoten die raak moeten zijn, maar zonder enige vorm van communicatie of explosie in de leegte verdwijnen.

Dit heb ik vaak gehad als ik schoot op een tank die ver weg stond en uit het zicht verdween op het moment dat ik schoot.
Ik heb zelfs eens gehad dat ik schoot, de tank uit het zicht verdween, de kogel dwars door de struik waar hij achter stond ging en de tank vervolgens weer gespot wordt en niet geraakt blijkt te zijn.
Eens gehad met Priest dat mijn shell vlakbij de target verdween. Heel grappig om te zien, maar toch weer duidelijk dat het ghost shell probleem nog lang niet opgelost is.

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:56
Op forum http://forum.worldoftanks...10-accuracy/page__st__100 wordt hier uitgebreid over gesproken. Er is daar iemand die elke shot heeft gelogd en hij zeg dat ghost shells dus meevallen. Vaak is het gewoon mis, in dit geval door niet acurate BL10. Ik heb daarom script aangepast die gunsmoke verwijderd en gebruik caps+0 voor de server rectangile. Door verwijderen van gunsmoke, wat eigenlijk als FPS boost geld in snipermode, kan je dus ook echt je shot zien en idd ik zie mijn shots naast de tank neerkomen ipv erop. Je zou denken ghost shells maar in dit geval een niet acurate BL10. Misschien kunnen jullie dit eens proberen met andere tanks

• BramSd
Eens gehad met Priest dat mijn shell vlakbij de target verdween. Heel grappig om te zien, maar toch weer duidelijk dat het ghost shell probleem nog lang niet opgelost is.
Met mijn arty heb ik regelmatig dat een shell-tracer verdwijnt bij het target. Dit is dan een direct hit als het target niet meer zichtbaar is.

• patrickos85
BramSd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:46:
[...]

Met mijn arty heb ik regelmatig dat een shell-tracer verdwijnt bij het target. Dit is dan een direct hit als het target niet meer zichtbaar is.
Dat is mij bekent idd, maar in mijn geval was mijn target constant zichtbaar.
hopiconjo schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:40:
Op forum http://forum.worldoftanks...10-accuracy/page__st__100 wordt hier uitgebreid over gesproken. Er is daar iemand die elke shot heeft gelogd en hij zeg dat ghost shells dus meevallen. Vaak is het gewoon mis, in dit geval door niet acurate BL10. Ik heb daarom script aangepast die gunsmoke verwijderd en gebruik caps+0 voor de server rectangile. Door verwijderen van gunsmoke, wat eigenlijk als FPS boost geld in snipermode, kan je dus ook echt je shot zien en idd ik zie mijn shots naast de tank neerkomen ipv erop. Je zou denken ghost shells maar in dit geval een niet acurate BL10. Misschien kunnen jullie dit eens proberen met andere tanks
Wat is het scriptje om gunsmoke uit te zetten? Daar heb ik wel interesse in. Ik speel met de USA lijn en die tanks zijn best accuraat op zich

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ben wel benieuwd of de Patton meer kan dingen dan de Pershing nu doet. Want het klopt wel dat een T45 veel meer dingt en met z'n snelheids voordeel een sterke tegenstander is.

Speelt padel!

• User
Quantor schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:54:
Ben wel benieuwd of de Patton meer kan dingen dan de Pershing nu doet. Want het klopt wel dat een T45 veel meer dingt en met z'n snelheids voordeel een sterke tegenstander is.
Volgens mij heeft de Patton een stuk meer turret armor, die ook nog eens sloped is. Dus in theorie krijg je een veel sterkere koepel dan wat de Pershing nu heeft.

• wontcachme

wontcachme

Quantor schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:54:
Ik hoop wat meer snelheid en misschien wat meer bouncen. De T54 heeft vaak een gemakkelijk hapje aan mij. Ik kan misschien scherper draaien, maar kom vervolgens amper van de plek af met accelereren. En dat onze gun meer damage doet is leuk, maar dan moet die niet bouncen.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:56
Wat is het scriptje om gunsmoke uit te zetten? Daar heb ik wel interesse in. Ik speel met de USA lijn en die tanks zijn best accuraat op zich
http://forum.worldoftanks...-performance/page__st__20 punt 3

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:14
wontcachme schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:59:
[...]

Ik hoop wat meer snelheid en misschien wat meer bouncen. De T54 heeft vaak een gemakkelijk hapje aan mij. Ik kan misschien scherper draaien, maar kom vervolgens amper van de plek af met accelereren. En dat onze gun meer damage doet is leuk, maar dan moet die niet bouncen.
Moet zeggen dat ik 1 op 1 het meestal win van de T-54 in mijn Pershing maar dan is de battle daarna ook wel over .... (10% hp left en een bult module damage).

• wontcachme

wontcachme

Ashrah schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:17:
[...]

Moet zeggen dat ik 1 op 1 het meestal win van de T-54 in mijn Pershing maar dan is de battle daarna ook wel over .... (10% hp left en een bult module damage).
Mijn probleem is vaak ook nog dat ik bestook wordt door arty terwijl ik met de T54 vecht. Heb nagenoeg nooit arty ondersteuning terwijl de T54 vaak juist wel heeft (naar mijn mening)

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

BramSd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:10:
Dat modules alle damage kunnen absorberen is bekend, maar de crew hoort dan geen "we hit them hard!" te roepen. Crew messages zijn al een jaar bugged, maar worden na thread na thread gewoon niet gemaakt.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 21:12:
[...]

Beetje Su-5 idee? (maar dan met meer ammo..)
Geen idee, heb nooit Su-5 gespeeld. Ammo is er idd wel zat en ondanks de korte range vond ik het wel aardig spelen door de goede engine. Geeft ook het idee dat je meer aan het doen bent dan alleen maar passief van achter uit knallen. Had zo gisteravond op Komarin een mooi succesje door een KV, JagdPz en KV-3 uit te schakelen op het centrale schiereilandje en daarna onze vlag nog te verdedigen met een kill op een StugIII.

Anoniem: 218650

Ed_L schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:32:
[...]

Geen idee, heb nooit Su-5 gespeeld. Ammo is er idd wel zat en ondanks de korte range vond ik het wel aardig spelen door de goede engine. Geeft ook het idee dat je meer aan het doen bent dan alleen maar passief van achter uit knallen. Had zo gisteravond op Komarin een mooi succesje door een KV, JagdPz en KV-3 uit te schakelen op het centrale schiereilandje en daarna onze vlag nog te verdedigen met een kill op een StugIII.
Ik ben van mening dat de Priest een prima counter-arty is. Snelle reload en average damage, maar goed genoeg om arty uit te schakelen.

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 06:36
Anoniem: 218650 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:37:
[...]

Ik ben van mening dat de Priest een prima counter-arty is. Snelle reload en average damage, maar goed genoeg om arty uit te schakelen.
Moet je de enemy arty wel kunnen tracen...

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:36

Darkasantion

2x Iron Man :O

Jeebeekje schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:37:
[...]

Moet je de enemy arty wel kunnen tracen...
Wat nog steeds niet kan helaas :(

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• patrickos85
Ik vind de priest een prima arty voor lower/mid tier battles. Zoals is gezegt heeftie een snelle herlaad tijd en zijn aim gaat ook best snel. Ik heb nog 3 crewmembers op 96% staan, maar dat kan de pret niet drukken. Gisteren een battle gehad waarbij ik 7 kills had en last survivor was tegen een andere arty. 7e kill was de andere arty >:)

Btw, het niet kunnen tracen is erg positief voor de priest. Aangezien deze snel schiet ben je als priest zijnde vaak ook een target voor arties die alleen arties counteren.

[Voor 20% gewijzigd door patrickos85 op 15-06-2011 10:45]

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Ik lees een color fix op tracers in de patch. Dan zou het opgelost moeten zijn?

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 17-05 15:00
Ed_L schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:47:
Ik lees een color fix op tracers in de patch. Dan zou het opgelost moeten zijn?
In 0.6.5 ja... Maar die is nog niet uit... :(

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Ach, nog eventjes geduld ;)

• patrickos85
Ik vind het jammer als het tracen hersteld is...Kheb liever dat het blijft dat ze niet te tracen zijn

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-07-2020
patrickos85 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:57:
Ik vind het jammer als het tracen hersteld is...Kheb liever dat het blijft dat ze niet te tracen zijn
Ik vind geen tracers zwaar irritant, nu kan arti gewoon op z'n plek blijven staan (ipv bang te zijn voor counter arti). Ook met TDs in de bosjes kan er helemaal niks mee.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:18

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

patrickos85 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:57:
Logisch als je zelf de game breaking class speelt :+

"Oooh Jeroen!"

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Kaap schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:56:
De goeie hebben alleen nog maar meer voordeel van tracers aan :) Ik zit als arty ook met smart te wachten tot ze weer aan gaan.

Oh, de SU-5, the horror... waarschijnlijk de slechtste arty in het spel :P

[Voor 23% gewijzigd door Zoijar op 15-06-2011 12:14]

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik begrijp trouwens nu pas waarom ik met m'n 152 en z'n stock gun vaak mis schoot, de accuracy is gewoon niet zo hoog.

blup

Anoniem: 218650

Bezulba schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:22:
ik begrijp trouwens nu pas waarom ik met m'n 152 en z'n stock gun vaak mis schoot, de accuracy is gewoon niet zo hoog.
Maar als ie raakt.......
Ik heb menigeen heavy tier in de fik ermee gestoken :D

• patrickos85
Kaap schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:56:
[...]

Tja, kan ik niets tegen brengen :P

Maar ik speel voornamelijk USA heavies, dus niet mij gaan haten ;)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 218650 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:31:
[...]

Maar als ie raakt.......
Ik heb menigeen heavy tier in de fik ermee gestoken :D
alles boven de is was een crime om uberhaupt een deuk in te schieten. Ben echt blij dat ik nu eindelijk een andere gun erin heb hangen.

blup

• redwing
patrickos85 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 08:19:
Gelukkig niet, ik moet nog 100k exp en een paar miljoen ;)
Maar de volgende patch wordt dit wel aangepast dus als het goed is moet dit eind juli gedaan zijn.

[removed]

• patrickos85
redwing schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:07:
[...]

Gelukkig niet, ik moet nog 100k exp en een paar miljoen ;)
Maar de volgende patch wordt dit wel aangepast dus als het goed is moet dit eind juli gedaan zijn.
Als de T30 dan ook gebeurt ga ik die niet halen helaasch :)

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-05 16:35
Nee T30 staat voorlopig nog niet in de planning volgens mij.

• patrickos85
Nou, miss dat ik die kans nog krijg. Schijnt wel dat de M102 zelfde modules krijgt die je op de T34 hebt researched. Word dus verder researchen op de T34..

Btw, net dit gelezen op WoT forum over de T34. Erg grappig :P

http://forum.worldoftanks...ainbowdashx-of-us-forums/

• Poekie McPurrr
Zoijar schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:11:
[...]

De goeie hebben alleen nog maar meer voordeel van tracers aan :) Ik zit als arty ook met smart te wachten tot ze weer aan gaan.

Oh, de SU-5, the horror... waarschijnlijk de slechtste arty in het spel :P
Van mij mogen de tracers ook weer rap aan :)

SU-5 vond ik juist humor, dicht achter de rest aankachelen en beetje als papieren TD spelen die in een boogje kan schieten :)

Le Meow

• Jeebeekje
patrickos85 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:48:
Nou, miss dat ik die kans nog krijg. Schijnt wel dat de M102 zelfde modules krijgt die je op de T34 hebt researched. Word dus verder researchen op de T34..

geniaal verhaal:D

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-04 15:50

Nazanir

Is pappa!

Ik denk dat ik voor de luchs ga, uiteindelijk kan ik ook in T4 ermee komen, en scouten is toch een stuk leuker om te doen, dan elke doormidden geblaft te worden door een KV, waar ik zelf niet door hun armor heen kom. Dan ben ik tenminste ook nog een beetje nuttig.

-

• redwing

Klopt, je krijgt een M102 met dezelfde modules als die je op de M34 had, daarnaast krijg je de M34 in zijn premium status. Dat laatste is vooral de reden waarom ik hem wel graag wil hebben, dat scheelt ten slotte weer 7500 gold :P

Verder komt de T30 pas in een latere patch, maar nog niet is bekend wanneer precies.

[removed]

• Jeebeekje
redwing schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Klopt, je krijgt een M102 met dezelfde modules als die je op de M34 had, daarnaast krijg je de M34 in zijn premium status. Dat laatste is vooral de reden waarom ik hem wel graag wil hebben, dat scheelt ten slotte weer 7500 gold :P

Verder komt de T30 pas in een latere patch, maar nog niet is bekend wanneer precies.
Kun je de T-34 dan ook weer verkopen voor 7500 gold? :9

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 11:46
Jeebeekje schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:51:
[...]

Kun je de T-34 dan ook weer verkopen voor 7500 gold? :9
Dacht het niet, maar wel VEEL meer credits dan voor een normale tank. Dat hebben een aantal mensen ook gedaan met hun beta gift tank.

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

hehe, prachtig.

Russian Dev: My pleasure, so what is your problem with the T-34? the 57 not doing enough damage? Do we need to buff the armor and HP?
Commander Spratling: Oh whoops, my problem is with the American T34, not the Russian T-34, that's fine right?
Russian Dev: I C... □ □ □ □ □ □ □ □
Commander Spratling: ???
Russian Dev: □ □ □ □ □ □ □ □ □
Commander Spratling: You b@st@rd, I KNOW YOU SPEAK ENGLISH!!!

• D4jackal
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:07
Dit was een mooie match :)

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:46
Persoonlijk mijn beste potje ooit! Had het alleen niet gekund zonder Garathane en tikbentim123! Bedankt heren :)

[Voor 3% gewijzigd door Appel op 15-06-2011 22:56]

If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA 2016

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Pfff...die Object 212 moet echt nodig een buff hebben hoor, want er is bijna niet meer mee te spelen na de laatste reeks nerfs...

• patrickos85
redwing schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:30:
[...]

Ja best vervelend dat ik nu toch met de T34 moet alles researchen. Heb iig tracks, radio en motor nu. Alleen nog turret en gun.

• x-cessive
  • Laatst online: 21-03 12:00
Stock kv, wat een drama. Schiet nog geen deuk in een pakje boter.
Eerst maar de 76mm upgraden en dan door naar de 105mm.

• Gizzy
Ja veel succes met die KV, maar ja als je die 107 dan eenmaal hebt dan gaat het ook wel los.

• wontcachme

wontcachme

x-cessive schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:45:
Wacht maar tot de KV3. Dan schiet je niet meer boven je tier en ben je slomer dan een slakkenrace. Damn wat haat ik dat ding. Daarna de IS en voor je gevoel zit je dan in een ferrari.

• patrickos85
wontcachme schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:58:
[...]

Wacht maar tot de KV3. Dan schiet je niet meer boven je tier en ben je slomer dan een slakkenrace. Damn wat haat ik dat ding. Daarna de IS en voor je gevoel zit je dan in een ferrari.
kv3 heeft toch ook een huge-ass top gun?

• x-cessive
patrickos85 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:04:
[...]

kv3 heeft toch ook een huge-ass top gun?
Ligt eraan welke turret je gebruikt, KV heeft deze namelijk ook.

• Gizzy
Ja KV3 is inderdaad traag, maar toch wel een fijn apparaat. Kan het nodige hebben en als je 'm goed gebruikt goede support leveren. Door de snelheid is het geen echte offence tank, meer een support hvy die af en toe wat meppen kan hebben. Zeer goed te gebruiken met de 122 of de 107.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
x-cessive schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:45:
Die eerste engine upgrade is ook zo lekker waardeloos... Nog geen halve PK erbij.

• x-cessive
Ed_L schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 13:16:
[...]

Die eerste engine upgrade is ook zo lekker waardeloos... Nog geen halve PK erbij.
Klopt, ga dus nu eerst naar de betere 76mm, dan de engines upgraden (maar sla de 1e upgrade over vanwege het gebrek aan extra pk inderdaad). Dan de radio, rupsbanden om voor de turret met de 107mm te gaan.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Ik pak die turret pas al ik ook de XP voor de 107mm heb. Volgens mij heeft die turret geen meerwaarde anders dan dat de 107 erop past, maar de rotatiesnelheid zuigt.

• Gizzy
Leren om de turret ook met de tank te draaien, dat helpt al. En owja als je een kv met koffiepot tegenkomt en zie kan het luikje op de turrent zien. Schiet daar maar eens op, dikke kans op een ammo rack hit!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Koffiepot/molen is natuurlijk magnetisch en trekt shells aan die normaal gezien ernaast zijn. Het is feest voor de snipers als er een koffiepot voorbij komt.

Het is inderdaad oppassen dat je als een KV niet door een BT-7 doodgedraaid wordt, hetzelfde voor een KV-3 die voor een T-34 moet oppassen.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-04 15:35

Streepje

noem me maar Streepje

Na de beta een poos niet gespeeld omdat ik met de final versie vreemde lag en fps drops had, nou hoorde ik van mijn clan maatjes dat er een patch was geweest en het nog eens moest proberen. Dus vorige weer het spel eer eens opgestart en draait nu stukken beter en het blijft leuk om te doen:) inmiddels op de helft naar de T32 en als ik de verhalen zo hoor skip ik de T34 maar.

Net voor het eerst ook mee gemaakt dat mijn crew werd gekilled maar me tank nog heel was zag er wel grappig uit

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• patrickos85
IlIlIlIlIl schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:15:
Na de beta een poos niet gespeeld omdat ik met de final versie vreemde lag en fps drops had, nou hoorde ik van mijn clan maatjes dat er een patch was geweest en het nog eens moest proberen. Dus vorige weer het spel eer eens opgestart en draait nu stukken beter en het blijft leuk om te doen:) inmiddels op de helft naar de T32 en als ik de verhalen zo hoor skip ik de T34 maar.

Net voor het eerst ook mee gemaakt dat mijn crew werd gekilled maar me tank nog heel was zag er wel grappig uit
De t34 wordt vervangen voor een andere tank die waarschijnlijk beter is. De stats van de M103 heb ik nog niet kunnen vinden jammer genoeg

• dudee
jezus wat is de kv3 stock slecht.. wel mooie armor.. Hij is best wel goed volgens mij als die geupgraded is

• Gizzy
de KV3 wordt niet echt veel beter hoor, met de engine upgrade ga je iets sneller en met de tracks ook weer een beetje, maar veel zal het niet worden. De turret daarentegen is wel een hele vooruitgang.

Vooral als je crew beter wordt ga je verschil merken. Ook de keuze tussen de 107 en de d2-5t moet je bewust maken.d2-5t is duurder en langere reload, maar meer damage per schot. 107 is denk ik wat betreft dpm het beste.

• Vipeax
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:15
Zoijar schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:48:
Pfff...die Object 212 moet echt nodig een buff hebben hoor, want er is bijna niet meer mee te spelen na de laatste reeks nerfs...

[afbeelding]
Je verliest anders toch wel veel voor een arty, oftewel iemand die behoorlijk veel invloed heeft op het spel, vooral in pubs.

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

vipeax schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:02:
Je verliest anders toch wel veel voor een arty, oftewel iemand die behoorlijk veel invloed heeft op het spel, vooral in pubs.
Mwja, ik geloof niet zo in W/L. Team laat in de eerste 2 minuten een T54 in je basis, je schiet en raakt hem nog voor z'n halve HPs, niemand doet iets, en hij killed alle arty. Is dat mijn schuld? Kon ik daar iets/meer aan doen? Ik mik drie keer midden op een stilstaande IS-4 met kleinste aim en schiet mis, daardoor verliezen we. Kon ik daar veel aan doen? Elke keer zo'n potje is een procent op m'n huidige W/L. Als ik tien keer mazzel had in 100 potjes, won ik meer dan 60%. Dat is goed mogelijk.

• Vipeax
Iedereen krijgt 500 city maps, 10 mediums bij de enemy etc. Adjusting is what it's about!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

vipeax schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:18:
Iedereen krijgt 500 city maps, 10 mediums bij de enemy etc. Adjusting is what it's about!
Ja ik ken het argument, en toch klopt er iets niet helemaal aan. Het duurt veel te lang voordat je effect ziet omdat je invloed zo klein is. Iedereen krijgt ook een Object 212 aan beide kanten, dus het enige verschil is dan hoeveel beter je bent dan een andere 212. Ik denk niet dat ik veel beter ben, en dat dat verschil zich ook vaak niet direct uit in een win of loss. Als ons team er toch overheen walst, dan maakt het niet uit of ik 7 of 3 kills maak. Mijn skill advantage over de 212 in het andere team, daar die er wel was, komt dan niet tot uiting in de statistiek.

Ik zie het ook als mijn vrouw speelt; ik kan wel zeggen dat ik veel beter speel omdat ik veel meer game ervaring heb. Ik zou gewoon meer damage doen in dezelfde potjes. Toch zijn onze winrates zo goed als gelijk.

Hoge winrates krijg je door altijd platoons te spelen met goede, geupgrade tanks. Je zit dan namelijk veel minder vaak in een team vol idioten, en ook veel minder vaak in het underdog team. Of unlimited gold en een vk3601, zoals al die wargaming mensen.

[Voor 10% gewijzigd door Zoijar op 16-06-2011 16:28]

• Vipeax
Ik speel juist mijn arty wanneer ik GEEN platoon heb, omdat ik daarbij het minste teamverband heb en dus deze gebruik om de tijd te vullen. Overigens wel pas sinds 3 dagen mijn eerste artillery ooit (S-51) (even de hummel niet mee geteld van tijdens de beta, welke ik geen artillery vind), vind het toch wel allemaal erg makkelijk. Nog een 20 potjes voor de 212.... en dan de 261 :).

[Voor 12% gewijzigd door Vipeax op 16-06-2011 16:33]

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

vipeax schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:31:
Ik speel juist mijn arty wanneer ik GEEN platoon heb, omdat ik daarbij het minste teamverband heb en dus deze gebruik om de tijd te vullen. Overigens wel pas sinds 3 dagen mijn eerste artillery ooit (S-51) (even de hummel niet mee geteld van tijdens de beta, welke ik geen artillery vind), vind het toch wel allemaal erg makkelijk. Nog een 20 potjes voor de 212.... en dan de 261 :).
Dan heb je wel veel gespeeld :) Een uur of 10 continu je arty per dag? Ik zie je profiel overigens niet, heeft geen battles.

• Vipeax
US server. En nah, kleine 60 per dag, met atm 890 avg per battle.

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

vipeax schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:38:
Oh, ik dacht 70k xp per dag ongeveer (iets van 210k toch, van S-51 naar 212?) en had dan 800 average xp genomen, gemiddeld 7.5 minuut per potje als arty (vaak toch tot het eind wachten) kom ik op 10 uur per dag straight.

oh je hebt het van converted xp gedaan, kan ook natuurlijk :)

[Voor 7% gewijzigd door Zoijar op 16-06-2011 16:46]

• Vipeax
Had nog 20K free XP voor de gun gebruikt (dus zeg een 20 x 700 xp potjes met de stock gun) en heb atm nog 20K-25K ergens aan free XP over, dus heb maar 160.000 nodig voor de 212 zelf (tracks etc even niet geteld).

Volgens mijn cache: Battle life time 20h07m24s, dat zou dan maar ongeveer 6 tot 7 minuten per battle zijn.... 3x 6 uur + 2 uur vandaag, dat kan wel kloppen denk ik.

(En ja, wanneer ik aan een tree begin moet ie ook binnen 2 weken af zijn, zo ook de IS-7... dan speel ik dus wat meer, battle na battle :P)

[Voor 19% gewijzigd door Vipeax op 16-06-2011 16:49]

• redwing
vipeax schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:38:
Bij mij zijn 60 potjes tussen de 8 en de 10 uur spelen ;)

Verder ben ik het er wel mee eens dat je als je alleen speelt je niet veel invloed uit kunt oefenen en dat als je je W/L ratio hoog wilt hebben je in een platoon moet gaan spelen. Ik ben een gemiddelde speler en toch is mijn W/L ratio erg laag waarbij 8/10 potjes die ik verlies komt doordat mijn team stom speelt (allen aan een kant en niet doordrukken, rushen wanneer het niet moet en andersom etc.). 1/10 komt omdat beide partijen goed spelen maar de tegenpartij gewoon beter speelt en 1/10 komt omdat ik zelf een stomme fout maak ;)

Een andere optie is om met gold te gaan spelen (ammo/alle tanks gelijk maxen e.d.) omdat dat voor verschillende tanks/guns wel heel veel uitmaakt.

[removed]

• Vipeax
Zie boven je.

(PS: http://translate.google.n...copok.ru%2Fload_cache.php)

http://puu.sh/2E2K
Of die website liegt, maar ik ga daar even niet vanuit :P.
(Battles/Wins/Win %/Losses/Survivals/Survival %/BattleTime)

Overigens is mijn totale battle time ook veel lager als jullie schatten? Of tel je het laadscherm nog mee?
http://puu.sh/2E2S
(((130 * 60) + 4) / 1306 = 5,9754977 = < 6min per battle)

Dit is uiteraard niet van mij, maar sommige weten hun battles toch wel aardig te beïnvloeden zou ik zeggen:

:9~

[Voor 159% gewijzigd door Vipeax op 16-06-2011 17:16]

• User
T-54

Nuff said

• Vipeax
Post emu87 (oude clan mate) zijn Pershing stats eens. Heb geen EU client dus kan het zelf niet doen.

[Voor 30% gewijzigd door Vipeax op 16-06-2011 17:32]

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Reed als een god in de laatste dag van de beta. Ik kon daarmee dingen doen, dat ik met een T-44 niet moet proberen. Plotseling ben je niet meer bang van de heavies.

• BramSd
@Vipeax: kijk zelf maar: http://uc.worldoftanks.eu/uc/accounts/500146589-emu87/

Zijn Pershing stats: 418 played, 301 won.

• Vipeax
De overige stats kan ik niet zien en daar ging het om ;).

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

vipeax schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:53:
Overigens is mijn totale battle time ook veel lager als jullie schatten? Of tel je het laadscherm nog mee?
Nouja, als je een arty levelt, dan moet je wachten tot de battle helemaal af is (want je tank is gelocked) en je moet ook laden tussendoor ja. Dus dan vond ik mijn 7.5 minuut per battle nog vrij kort.

(die 6 min van jou is volgens mij met overlappende battles van verschillende tanks)
Dit is uiteraard niet van mij, maar sommige weten hun battles toch wel aardig te beïnvloeden zou ik zeggen:
Ja, ik weet nooit hoe die mensen daar aan komen. Wat wel helpt is heel snel een T54 kopen van converted xp, nooit een battle spelen zonder de beste gun etc, en volgens mij toch ook veel gold ammo schieten. Dat gecombineerd met een platoon van 3 van zulke T54s, vlak na release zodat je ook weinig tot geen Is-7s enzo tegen komt, lijkt me wel veel helpen.

Ik zie namelijk niet in hoe je met normaal spelen in random battles ooit 80% zou kunnen winnen. Je hebt _zeker_ drie van de tien keer een retarded team waar het niets uitmaakt wat je doet.

[Voor 3% gewijzigd door Zoijar op 16-06-2011 18:16]

• redwing
Zoijar schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:10:
[...]
Ik zie namelijk niet in hoe je met normaal spelen in random battles ooit 80% zou kunnen winnen. Je hebt _zeker_ drie van de tien keer een retarded team waar het niets uitmaakt wat je doet.
Inderdaad altijd in een platoon rijden, gold ammo gebruiken en zorgen dat je een van de eerste bent in zo'n ding. Doordat je in een platoon rijdt heb je iig in 9/10 battles al de 3 top tiers in je platoon zitten zodat de belangrijkste mensen iig goede spelers zijn. Daarna met gold ammo zodat je alles kunt raken en omdat je zo snel mogelijk in zo'n ding zit ben je ook voorlopig de top-tier.

Wat me verder op valt als je in de top stats kijkt is dat 3/4 van de mensen met zo'n W/L ratio 1 of 2 (vaak lagere tiers) tanks gebruiken en daarmee veel winnen. Nu moet ik zeggen dat ik in beta een tijdje met de beginnerstanks heb rondgereden compleet elite en met een 100% crew waarbij de 1e skill ook op 100% zat en de 2e ergens in de 80. Als je daarmee rond scheurt win je ook al snel 70% van de potjes.

[removed]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee