Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.795 views

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:58

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Sanch schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:38:
[...]

Volgens mij alleen de T9 mediums, zover ik weet hebben we maar 1 Tier 9 TD dus daar is nog ruimte.
Zoals hierboven gezegd wordt, er is een klein groepje heel gericht bezig met TD's levelen. TD's worden ook het meest minimaal meegenomen in clan wars, 1 tot 2 hooguit maar er zijn zat clans die er helemaal geen meenemen of alleen meenemen als ze een province verdedigen, en kiezen ervoor om die spots op te vullen door tier 10 heavies waar ze dus bewust wat firepower inleveren voor multifunctionaliteit en survivability.
Ed_L schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:29:
Wat is een beetje de gangbare lijst van CW-waardige tango's? Dan weet ik waar ik me op moet richten :P
Heavies zit je altijd goed. Artillery raken we aardig verzadigd mee momenteel. Niet dat het allemaal hoge tiers zijn, maar het zijn wel veel spelers.

[Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-06-2011 14:01]

"Oooh Jeroen!"

Ed_L schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:56:
Met een beetje mazzel moet ik over een week toch wel een tier 7 arty binnen kunnen hebben. Da's al een aardige focus :P
Weekje vrij Ed? :+
In ieder geval een mooi streven inderdaad!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Het is gewoon (helass) zo dat een T30 beter is dan een Object 704 of JagdTiger... dus echte die-hard CW teams zullen een T30 opstellen.

Overigens weet ik dat we veel mediums hebben en dat mensen die graag spelen, maar hiet geldt ook eigenlijk dat een tier 10 heavy beter is dan een tier 9 medium. Een wolfpack van IS-7s wint het van een wolfpack van Pershings. Maar goed, het moet natuurlijk wel leuk blijven ook :)

Ik vraag me af wie er gaat winnen van 10x Maus en 5x T92.

[Voor 57% gewijzigd door Zoijar op 20-06-2011 14:19]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee