Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.827 views

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 00:39
Hier youtube videotje van de T95 tankdestroyer

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02 10:16
das wel heel erg sloom ik bedoel je kan zo op grotere maps bijna nooit bij andere team komen...... hiij zal dan wel mooie front armor hebben maar zijn rear etc is niet erg goed

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-06 18:47
dudee schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 06:59:
das wel heel erg sloom ik bedoel je kan zo op grotere maps bijna nooit bij andere team komen...... hiij zal dan wel mooie front armor hebben maar zijn rear etc is niet erg goed
'Niet erg goed' is een zware understatement. Z'n side armor is gewoon slecht.

Zelfs een stock KV kan je via de zijkant afmaken.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02 10:16
indeed ik was nog maar net wakker XD maar hij ziet er wel erg mooi uit

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-05 20:57
Wow, Echt een langzaam beest is de T95 :/

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

dudee schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 06:59:
Tis ook een TD, geen heavy. Alles behalve front armor is altijd kut aan TD's. Dat gecombineerd met goede RoF en hoge alpha damage zijn de trade offs van een TD.

Wil je overal 120mm+ armor, dan heb je de verkeerde tree gekozen.

"Oooh Jeroen!"

Gisteren heb ik maar eens iemand gereport voor het verlaten van een battle voordat het afgelopen was. We hadden nog 3 minuten en er was nog 1 arty over van ons tegen een KV (50%) van de tegenstander. De KV was duidelijk onderweg naar onze basis en had dat misschien net binnen de 1:40 gehaald terwijl onze arty makkelijk hun basis had kunnen bereiken in een halve minuut of zo.

Oftewel al was onze arty voor basecap gegaan hadden we 90% zeker gewonnen tenzij de KV al besloten had tussendoor om te draaien, maar dan had ie het nog krap gehad om op tijd terug te zijn, Maar in plaats daarvan zegt de arty bye en verlaat ie het spel. Aangezien dit wel ene heel duidelijk geval was waarbij hij ons benadeelde door te quitten heb ik hem maar gereport.

Ik kreeg weer het standaard mailtje terug :

Thank you for this information. We are considering sanctions against the player.

Dus ik ben benieuwd of ze er echt iets aan gedaan hebben (laatste keer dat ik deze message kreeg was bij een TK waarbij de player nog tijdens de battle een ban kreeg :D ). Geven ze trouwens ook waarschuwingen of krijg je altijd gelijk een ban als ze het met de klacht eens zijn ?

[removed]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Standaard antwoord inderdaad. Gebeurt toch niks tegen. Persoon in kwestie had voor hetzelfde geld een RL issue en moest weg. Ja, ongeloofwaardig maar bewijs het maar eens. Besides, Wargaming geilt op geld en kijkt wel uit om inkomsten kwijt te raken tenzij het bijvoorbeeld hacks of cheats zijn.

Besides, hier spreekt het levende bewijs dat je er niet voor gebanned wordt :+

[Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-06-2011 10:40]

"Oooh Jeroen!"

Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:38:
Standaard antwoord inderdaad. Gebeurt toch niks tegen. Persoon in kwestie had voor hetzelfde geld een RL issue en moest weg. Ja, ongeloofwaardig maar bewijs het maar eens. Besides, Wargaming geilt op geld en kijkt wel uit om inkomsten kwijt te raken tenzij het bijvoorbeeld hacks of cheats zijn.
Ik neem aan dat ze de log wel kunnen zien waarin hij eerst zegt dat hij er vandoor gaat voordat hij echt quitte.
Besides, hier spreekt het levende bewijs dat je er niet voor gebanned wordt :+
Zoals ik al zei heb ik met een teamkill al gezien dat ze iemand een ban op legden terwijl hij nog in de battle was. Ze doen dus wel degelijk iets als ze vinden dat het echt niet kan. Verder zullen ze alleen iets doen als er ook een klacht wordt ingedient. Aangezien dat volgens mij zelden gebeurt zul je ook niet snel gebant worden. Dit is voor mij ook de 1e keer dat ik iemand zo report omdat het wel heel duidelijk was dat we verloren doordat hij quitte.

Ik heb trouwens ook nog gevraagd of het nut heeft om zo'n klacht in te dienen en in welke situaties je dat het beste wel/niet kunt doen. Ik merk wel wat ze voor antwoord geven :)

edit:
De reaktie was dat ze gaan kijken of het vaker gebeurt en zeker dat als er meer klachten op iemand binnen komen er wel sankties worden uitgedeeld.

[Voor 6% gewijzigd door redwing op 17-06-2011 11:30]

[removed]

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Als je gebanned wordt voor dom spelen houden ze natuurlijk weinig mensen over ;) Uiteraard staat het je vrij om exit battle te doen om wat voor rede dan ook.

[Voor 32% gewijzigd door Zoijar op 17-06-2011 11:34]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

redwing schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:07:
[...]

Ik neem aan dat ze de log wel kunnen zien waarin hij eerst zegt dat hij er vandoor gaat voordat hij echt quitte.

[...]

Zoals ik al zei heb ik met een teamkill al gezien dat ze iemand een ban op legden terwijl hij nog in de battle was. Ze doen dus wel degelijk iets als ze vinden dat het echt niet kan. Verder zullen ze alleen iets doen als er ook een klacht wordt ingedient. Aangezien dat volgens mij zelden gebeurt zul je ook niet snel gebant worden. Dit is voor mij ook de 1e keer dat ik iemand zo report omdat het wel heel duidelijk was dat we verloren doordat hij quitte.

Ik heb trouwens ook nog gevraagd of het nut heeft om zo'n klacht in te dienen en in welke situaties je dat het beste wel/niet kunt doen. Ik merk wel wat ze voor antwoord geven :)

edit:
De reaktie was dat ze gaan kijken of het vaker gebeurt en zeker dat als er meer klachten op iemand binnen komen er wel sankties worden uitgedeeld.
Waarom zit er anders een "exit battle" knop door Wargaming.net ingebouwd :?
Zoijar schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:34:
Uiteraard staat het je vrij om exit battle te doen om wat voor rede dan ook.
Precies, voor hetzelfde geld ben ik de tijd helemaal vergeten en ben ik 5 minuten te laat voor mijn werk.

[Voor 76% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-06-2011 12:07]

"Oooh Jeroen!"

• Rutger Mulder
Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:04:
Precies, voor hetzelfde geld ben ik de tijd helemaal vergeten en ben ik 5 minuten te laat voor mijn werk.
Ja maar dat is niet waar jij het voor gebruikt zoals uit eerdere posts bleek. En dan nog is het een zwakke reden imo.

Van mij mogen ze er wel een soort penalty op zetten, bv verlies van exp en/of credits.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Rutger Mulder schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Ja maar dat is niet waar jij het voor gebruikt zoals uit eerdere posts bleek.
Waar is de knop "exit battle" dan wel voor :?

"Oooh Jeroen!"

Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:04:
[...]
Waarom zit er anders een "exit battle" knop door Wargaming.net ingebouwd :?
[...]
Daarvoor dus, maar er is een verschil tussen een keertje te quitten en dagelijks een aantal keer. Verder kunnen ze natuurlijk ook wel zien of jij gelijk een nieuwe battle begint na gequit te zijn waardoor het wel heel duidelijk is dat je er zonder goede reden vandoor ging.

[removed]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

redwing schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:19:
Verder kunnen ze natuurlijk ook wel zien of jij gelijk een nieuwe battle begint na gequit te zijn waardoor het wel heel duidelijk is dat je er zonder goede reden vandoor ging.
Ik zat fout, ik ben nog een uur te vroeg zie ik net op mijn werkrooster. Mooi, kan ik nog even potje spelen.

En nu :?

"Oooh Jeroen!"

• Rutger Mulder
redwing schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:19:
Daarvoor dus, maar er is een verschil tussen een keertje te quitten en dagelijks een aantal keer. Verder kunnen ze natuurlijk ook wel zien of jij gelijk een nieuwe battle begint na gequit te zijn waardoor het wel heel duidelijk is dat je er zonder goede reden vandoor ging.
Dit
Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:22:
Ik zat fout, ik ben nog een uur te vroeg zie ik net op mijn werkrooster. Mooi, kan ik nog even potje spelen.

Zoals ik voorstel, geen credits/exp geven oid. Net als bij veel shooters (zoals CoD) waar je als je tijdens de match weg gaat je geen bonus xp krijgt. Een battle eerder verlaten is niet het einde van de wereld en kan voorkomen/nodig zijn. Maar je moet misbruik natuurlijk wel tegen gaan imo want het is voor het team wel erg vervelend. Bij een fps kan er tenminste nog een nieuwe speler joinen tijdens de match, in WoT niet.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Geen credits/exp, mjah...kan. Premium spelers heb je er denk ik niet mee. Die accepteren de penalty en starten een nieuwe ronde. In sommige gevallen een premium tank en halen het dubbel en dwars opnieuw binnen.

"Oooh Jeroen!"

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

ik heb me er net ook schuldig aan gemaakt... tweede keer op rij himmelsdorf in m'n arty, meteen aan het begin wordt ik in m'n gun geraakt dus nul accuracy... sorry daar had ik echt even geen zin meer in.

• Rutger Mulder
Zoijar schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:05:
ik heb me er net ook schuldig aan gemaakt... tweede keer op rij himmelsdorf in m'n arty, meteen aan het begin wordt ik in m'n gun geraakt dus nul accuracy... sorry daar had ik echt even geen zin meer in.
Waarom heb je dan geen repair kit bij je?
En zelfs met lagere accuracy kan je nog altijd raken en/of als TD spelen in een city map.

• User
Rutger Mulder schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:21:
[...]

Waarom heb je dan geen repair kit bij je?
En zelfs met lagere accuracy kan je nog altijd raken en/of als TD spelen in een city map.
Omdat je als arty nagenoeg nooit een repair kit nodig bent.

Lage accuracy? Geen accuracy bedoel je. Dat, plus een zwaar trage aiming time => Quit

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:04
Het is een spelletje. Als iemand ergens geen zin in heeft moet dat toch gewoon kunnen.

• Rutger Mulder
Ik heb standaard op al mijn tanks een repair kit, first aid kit and fire extinguisher. Kosten zijn erg laag, repair is instant en dus vaak een life saver. In mijn S-51 arty kan ik vaak wel een schot overleven en dan kan het zeker wel van pas komen. De kosten van de repair kit verdien je zo terug omdat je dan niet zo veel mis schiet.

En met lage/geen accuracy kan je echt wel prima TD spelen in een city map, gewoon close range gaan. Maar ik heb het al wel door, er zijn hier gewoon een paar egoïsten die alleen aan zich zelf denken

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 10:03
Ik speel sinds een paar dagen ook World of tanks op dagen dat het slow was zat half PL en Waffles te blabberen over WOT dus ik denk ik probeer het ook maar eens. Zoizo is de game play gewoon lekker smooth xp en leveling systeem is best leuk gedaan de hele tree's moeten uitwerken en research en dan weer kopen. Ik moet ook zeggen dat de balance tussen premium en gratis best goed is. Alleen ik erger me wel weer meteen an de mensen zoals hier boven die zo'n spel meteen zo serieus moeten nemen. Het is een spel op het moment dat ik geen zin meer heb in een spel dan stop ik met spelen op het moment dat ik even weg moet dan stop ik met spelen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Rutger Mulder schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:33:
Maar ik heb het al wel door, er zijn hier gewoon een paar egoïsten die alleen aan zich zelf denken
Ik vind het eerder egoïstisch om te verwachten dat iemand voor spek en bonen moet blijven rondrijden.

"Oooh Jeroen!"

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 14:29
Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:58:
[...]

Ik vind het eerder egoïstisch om te verwachten dat iemand voor spek en bonen moet blijven rondrijden.
Hoe is dat egoïstisch dan? Je wilt toch juist dat zo iemand bezig blijft omdat dat beter is voor het team?

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 17:52
User.tmp schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:26:
[...]
3000 credits, omg....

• User
Waarom zou ik een repairkit meenemen als ik hem niet nodig ben?

Maakt het geen kloten uit hoeveel hij kost, ik ben hem gewoon niet nodig.

• Paprika
Uh, wat voor tier arty speel je? Zeker geen hoge tier, dat moge duidelijk zijn.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

BramSd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:03:
[...]

Hoe is dat egoïstisch dan? Je wilt toch juist dat zo iemand bezig blijft omdat dat beter is voor het team?
Als mijn gunner en loader, gun en ammorack weer eens door artillery is kapot genuked stel ik als heavy geen ene reet meer voor. Daar kan die ene repairkit niet tegenop. Je hebt een RoF gelijk aan artillery en een accuracy van een 15de eeuws musket.

Wat wil je dan precies dat ik doe? Rondjes rijden omdat het kan ofzo? Sorry, i.p.v. voor spek en bonen mee te doen kies ik er voor om naar een andere tank over te switchen.

Spel moet ook voor mij leuk blijven.

"Oooh Jeroen!"

Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:22:
[...]

En die fout maak je iedere dag wel een paar keer ??
Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:31:
[...]
Als mijn gunner en loader, gun en ammorack weer eens door artillery is kapot genuked stel ik als heavy geen ene reet meer voor. Daar kan die ene repairkit niet tegenop. Je hebt een RoF gelijk aan artillery en een accuracy van een 15de eeuws musket.
Je gunner kun je healen met een ehbo-kit, gun of ammorack met de repairkit en je kunt weer redelijk mee doen.
Wat wil je dan precies dat ik doe? Rondjes rijden omdat het kan ofzo? Sorry, i.p.v. voor spek en bonen mee te doen kies ik er voor om naar een andere tank over te switchen.
Ik rijd wel altijd door en zelfs met al die modules kapot maak ik nog regelmatig kills. Ga dus niet roepen dat je voor spek en bonen mee doet als je tank beschadigt is. Je bent inderdaad minder effectief, maar zolang je nog kunt rijden/schieten ben je nuttig voor het team. Vergeet niet dat als jij veel last hebt van arties de tegenpartij dat als het goed is ook heeft van jullie arties en dat er daar dus ook tanks hetzelfde als die van jou rond rijden.
Spel moet ook voor mij leuk blijven.
Je start het spel met een team van 15 spelers. Als iedereen die een keer beschadigt is uit het spel gaat houd je er daar al heel snel niet veel meer van over.

Ik vind dan ook dat ze een penalty op credits/exp moeten doen. Het is ten slotte niet het eind van de wereld als jij logt, maar ik vind wel dat daar dan consequenties aan moeten zitten (verdeel desnoods je exp/credits die je zou krijgen over de rest van het team)
User.tmp schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:17:
Volgens mij begon de discussie met het feit dat iemand hem juist wel nodig had :+
Wat fit jij eigenlijk in die slots ? Ik ben nog aan het kijken of ik er iets beters in kan stoppen aangezien je (zeker bij lagere tiers) meestal geen beschadigde modules hebt omdat je meestal gelijk dood bent.

[Voor 79% gewijzigd door redwing op 17-06-2011 14:46]

[removed]

• User
Paprika schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:23:
Dat kan je zelf ook wel ff opzoeken.

En leg uit waarom het duidelijk is dat ik geen hoge tier arty speel.

[Voor 6% gewijzigd door User op 17-06-2011 14:36]

• Paprika
Omdat je anders zo'n onzin nooit gezegd zou hebben.

• User
Paprika schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:38:
Omdat je anders zo'n onzin nooit gezegd zou hebben.
Oeh lekker op de man spelen zonder uitleg. *O*

• Paprika
Komt me van jou erg bekend voor ja :).

Even denken, je hebt meer dan 600 HP, een splash land naast je van artillery en je verliest je tracks maar leeft gewoon (ja dat is high-tier arty). Ga je daar dan zitten wachten tot de andere ook schiet?

Sterker nog,
User.tmp schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:26:
[...]

Lage accuracy? Geen accuracy bedoel je. Dat, plus een zwaar trage aiming time => Quit
Dus je hebt lage accuracy en ragequit, maar een kit heb je niet nodig. ;w

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 13:02
redwing schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:34:
[...]

En die fout maak je iedere dag wel een paar keer ??
Kaap kennende vast wel :p

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ik heb nog nooit een repair kit nodig gehad op mijn arty. Zowel nu als in beta had ik een 212.

• Paprika
meteen aan het begin wordt ik in m'n gun geraakt dus nul accuracy... sorry daar had ik echt even geen zin meer in.
Ieder zo zijn wins en losses zullen we maar zeggen dan?

• User
Paprika schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:40:
Komt me van jou erg bekend voor ja :).
Tsja, als een ander het mag, mag ik het ook.
Even denken, je hebt meer dan 600 HP, een splash land naast je van artillery en je verliest je tracks maar leeft gewoon (ja dat is high-tier arty). Ga je daar dan zitten wachten tot de andere ook schiet?
Splash vernaggeld alleen je tracks, ja en dus? Ze hebben een reload tijd van 20 seconden. Ben je allang weg voordat ze nog een keer schieten. En verder heeft hoge tier arty, ook veel meer damage. Dus als ik op lage tier een arty kan opblazen met splash. Moet dat op hoge tiers ook kunnen.
Dus je hebt lage accuracy en ragequit, maar een kit heb je niet nodig. ;w
Als TD arty ben je sowieso al kansloos.
Ashrah schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:43:
[...]
Kaap kennende vast wel :p
LOL, daar zit inderdaad ook wat in :P

Maarre dit is eerlijk gezegd wel een beetje een zinloze discussie aangezien het meer om een mening gaat dan iets anders, en daar kun je lang over doorblaten maar ik geloof niet dat 1 van beide kanten die mening aan gaat passen :+
User.tmp schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:46:

Je zult verbaasd staan als je merkt hoe goed dat werkt. Maar dan moet je ook wel echt als TD een stuk achter de rest van je ploeg gaan staan.

[Voor 26% gewijzigd door redwing op 17-06-2011 14:50]

[removed]

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Paprika schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:45:
Ieder zo zijn wins en losses zullen we maar zeggen dan?
Ja, want dat maakt echt uit als 212 op een city map als himmelsdorf... overigens was het gewoon een win. Problem? :)

• Paprika
Splash vernaggeld alleen je tracks, ja en dus? Ze hebben een reload tijd van 20 seconden. Ben je allang weg voordat ze nog een keer schieten. En verder heeft hoge tier arty, ook veel meer damage. Dus als ik op lage tier een arty kan opblazen met splash. Moet dat op hoge tiers ook kunnen.
1: Clanbattles, company battles en bijna alle hoge tier battles hebben extreem zelden < 2 arties.
2: De splash van hoge arties is niet extreem in damage, maar wel op tracks.
3: Je vergelijkt 0.42 met 0.54 accuracy.
Topguns op Himmelsdorf met de 212, go!
Zoijar schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:49:
[...]

Ja, want dat maakt echt uit als 212 op een city map als himmelsdorf... overigens was het gewoon een win. Problem? :)
Yup, want als je had doorgespeeld en wel nog iets had geraakt hadden je teamgenoten meer exp/credits gekregen. Dat is nu net het grote probleem, doordat jij quit krijgen hun minder credits/exp en hebben ze nog een grotere kans op een loss ook. Kijk, dat jij het minder leuk spelen vind snap ik best, maar dat is nu eenmaal onderdeel van het spel. De uitdaging is om onder die omstandigheden er nog steeds een goede battle van te maken.

[removed]

• User
Paprika schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:50:
[...]

1: Clanbattles, company battles en bijna alle hoge tier battles hebben extreem zelden < 2 arties.
Dus?
2: De splash van hoge arties is niet extreem in damage, maar wel op tracks.
Euh, wat. Die splash is juist wel extreem. En die tracks kan me geen ene flikker interesseren. Wachten tot ze gerepareerd zijn en wegtoeren.
3: Je vergelijkt 0.42 met 0.54 accuracy.
Ik zie mezelf nergens harde cijfertjes vergelijken.
Topguns op Himmelsdorf met de 212, go!
Gebuttraped worden door een wolfpack mediums, go!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

redwing schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:52:
Yup, want als je had doorgespeeld en wel nog iets had geraakt hadden je teamgenoten meer exp/credits gekregen. Dat is nu net het grote probleem, doordat jij quit krijgen hun minder credits/exp en hebben ze nog een grotere kans op een loss ook. Kijk, dat jij het minder leuk spelen vind snap ik best, maar dat is nu eenmaal onderdeel van het spel. De uitdaging is om onder die omstandigheden er nog steeds een goede battle van te maken.
Waarom? Of ik het nou raak of iemand anders. Bovendien had ik dus toch niks meer geraakt.

Ik kan me geen battle herinneren waarbij de tracks van een arty repairen me geholpen zou hebben. Ik beweeg ook altijd, dus werd zelden tot nooit gecountered. Een 212 is traag genoeg dat als je gespot wordt dat je dood bent. Het is geen hummel :)

Dus het helpt als twee man naar je tracer staren, je niet op tijd weg bent, eentje je niet doodt maar tracked, en de andere dan net de tijd heeft om ook te schieten... beetje vergezocht.

[Voor 25% gewijzigd door Zoijar op 17-06-2011 14:58]

User.tmp schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:54:

Gebuttraped worden door een wolfpack mediums, go!
Als jij van achteren wordt aangevallen door een wolfpack mediums is er ergens een breach in jullie verdediging en dat was je als TD/tank ook dood gegaan.
Zoijar schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:55:
[...]
Waarom? Of ik het nou raak of iemand anders. Bovendien had ik dus toch niks meer geraakt.
Waarom speel je dit spel dan, er is ten slotte altijd wel iemand anders die de tegenpartij kan raken?? Kom nu aub niet met van die onzin argumenten, je kunt nog steeds anderen raken, de kans er op is alleen kleiner.

De reden dat je het zelf minder leuk vind spelen (en dat je meer creds/exp kunt krijgen door een andere tank te pakken) is de enige echte reden om te quitten. Want zolang je nog leeft ben je nuttiger voor een team dan dat je quit, al was het maar dat iemand in zijn schuilplaats blijft omdat ie arty-shells om zich heen ziet neerkomen. Plain simple, het is altijd nadelig voor het team als je quit, voor jezelf is het natuurlijk een ander verhaal.

[Voor 58% gewijzigd door redwing op 17-06-2011 15:01]

[removed]

• Paprika
User.tmp schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:54:
Euh, wat. Die splash is juist wel extreem. En die tracks kan me geen ene flikker interesseren. Wachten tot ze gerepareerd zijn en wegtoeren.
Je bevestigd gewoon weer wat ik al zei:
Paprika schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:23:
Hoop dat GoT hier geen matches door verliest....

• User
redwing schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:56:
[...]

Als jij van achteren wordt aangevallen door een wolfpack mediums is er ergens een breach in jullie verdediging en dat was je als TD/tank ook dood gegaan.
Maar gelukkig kan die TD die mediums nog redelijk op afstand houden doordat ie een grote gun heeft men een normalere aimingtime en accuracy. Verder heeft een TD een klap meer armor en een hogere traverse speed.

Een tank heeft een koepel, dus kan hij ten minste nog klappen uitdelen.

Ze gaan wel alle 2 dood, maar ze kunnen tenminste nog wat damage uitdelen.

Edit: Vipeax, jij bevestigt dus weer mooi mijn punten. :>

[Voor 4% gewijzigd door User op 17-06-2011 15:00]

User.tmp schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:59:
[...]

Maar gelukkig kan die TD die mediums nog redelijk op afstand houden doordat ie een grote gun heeft men een normalere aimingtime en accuracy. Verder heeft een TD een klap meer armor en een hogere traverse speed.
Met een wolfpack mediums om je heen ? Dan mag je blij zijn dat je 1 schot af kunt vuren en dat kun je toch beter met die arty doen omdat die veel meer damage uitdeelt ;)

Toen ik nog een klein noobje was kende ik de shift toets nog niet en ik heb dan ook zeker een week met een arty als TD rondgereden in beta. Dat ging verrassend goed en ik heb er toen zelfs mijn eerste topgun mee gehaald :D

[removed]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

[...]En die fout maak je iedere dag wel een paar keer ??
Als ik in de eerste 3 minuten van een battle door arty van full hp naar 50% geschoten wordt, meerdere crew en modules eruit liggen, dan start ik liever een nieuwe battle met een ander tank. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Je gunner kun je healen met een ehbo-kit, gun of ammorack met de repairkit en je kunt weer redelijk mee doen.
En waar is mijn ragerepairkit vanwege die %^#$&%&*#(@)_ arty die mijn potje weer eens verpest dan?
Ik rijd wel altijd door en zelfs met al die modules kapot maak ik nog regelmatig kills. Ga dus niet roepen dat je voor spek en bonen mee doet als je tank beschadigt is. Je bent inderdaad minder effectief, maar zolang je nog kunt rijden/schieten ben je nuttig voor het team. Vergeet niet dat als jij veel last hebt van arties de tegenpartij dat als het goed is ook heeft van jullie arties en dat er daar dus ook tanks hetzelfde als die van jou rond rijden.
Effectief zijn is 1 ding, er nog lol in hebben omdat je zonder dat je een kans had aan pulp geschoten bent is iets anders.
Je start het spel met een team van 15 spelers.
Er van uitgaande dat je niet in een platoon speelt start je in de meeste random battles met 14 randdebielen die veelal 1 of ander vreemd gebrabbel door de chat of op de minimap spammen, waarvan naar mate de battle vormt er enkele toch boven dat niveau blijken uit te stijgen. Als dat er net genoeg zijn kan je de wedstrijd winnen. Maar een team zou ik het niet durven noemen.
Ik vind dan ook dat ze een penalty op credits/exp moeten doen. Het is ten slotte niet het eind van de wereld als jij logt, maar ik vind wel dat daar dan consequenties aan moeten zitten (verdeel desnoods je exp/credits die je zou krijgen over de rest van het team)
Prima oplossing, die exp/credits heb ik door exit battle te klikken en een nieuwe match te beginnen waarschijnlijk alweer sneller terug verdient dan dat ik met een halfrotte tank blijf spelen.

"Oooh Jeroen!"

Kaap schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:03:
[...]
Als ik in de eerste 3 minuten van een battle door arty van full hp naar 50% geschoten wordt, meerdere crew en modules eruit liggen, dan start ik liever een nieuwe battle met een ander tank. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Precies wat ik zeg :) Voor het team is het slecht, voor jezelf is het goed. Oftewel geef het team een compensatie omdat jij quit en we zijn van het hele probleem af :) (nu ja bijna dan, bij die arty-KV battle van vandaag leverde het mij een directe loss op die nergens mee gecompenseerd kan worden)

[removed]

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Repair kit gebruik ik voor de gun of motor en healing voor de gunner. 3 of 6k credit ben ik daaraan kwijt en valt met een TD of een medium terug te verdienen door iets te kunnen raken.

Ik blijf met een 1% TD/medium tot op het einde doorvechten en ga scouten met een TD als het moet. Het kan verrassend lastig voor de vijand worden, als er een cloaky SU-152 iedereen zit te spotten of een medium die maar niet wilt dood gaan.

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

redwing schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:56:
al was het maar dat iemand in zijn schuilplaats blijft omdat ie arty-shells om zich heen ziet neerkomen.
In himmelsdorf met kapotte gun? :z

Je hebt wel gelijk hoor, maar sommige mensen maken er wel een erg groot punt van. Dat zie ik wel met meer dingen in WoT; zoveel maakt het allemaal niet uit. De dingen die veel uitmaken zijn of je in een goed platoon speelt met geupgrade tanks. Het is ook balen voor je team als je een stock IS-4 speelt; die heb ik ook liever niet in m'n team :)

• patrickos85
Zoijar schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:11:
[...]

In himmelsdorf met kapotte gun? :z

Je hebt wel gelijk hoor, maar sommige mensen maken er wel een erg groot punt van. Dat zie ik wel met meer dingen in WoT; zoveel maakt het allemaal niet uit. De dingen die veel uitmaken zijn of je in een goed platoon speelt met geupgrade tanks. Het is ook balen voor je team als je een stock IS-4 speelt; die heb ik ook liever niet in m'n team :)
stock is4 >> stock T34 :X

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Ja, al die egoisten die een T34 spelen... alleen maar voor hunzelf, zodat ze later een T30 kunnen hebben. En in de tussentijd maar hun team benadelen met die bagger tank van ze ;) :+

• Paprika
Al eens een IS4 of T34 gehad die hun 105 (T5E1) of 122 (BL-9) nog niet eens unlocked hebben en dan antwoorden (op de vraag: What, why?!): I want to get my T10 asap and skipped most of my modules.

Daar zit je dan met een tier 9-slot filler welke een gun van een tier 7 heeft (en zichzelf erg gimped, omdat je die guns toch echt wel nodig hebt wil je enige vorm van XP behalen).

[Voor 15% gewijzigd door Paprika op 17-06-2011 15:17]

• Ashrah
Had ik gisteren in een team, IS-4 met D10T want de shells waren zo expensive volgens de speler :S

[Voor 36% gewijzigd door Ashrah op 17-06-2011 15:21]

• User
Ik kwam laatst iemand tegen die de 105mm houwitzer op de Pershing had staan. :X

Toen ik hem er op wees dat hij de andere 105mm moest gebruiken, moest ik mijn bek houden. :X

Zit je daar met je tier 5 HE gun in tier 10 battles. Heeuuujjj

• patrickos85
Ik heb pas zojuist mijn nieuwe turret unlocked op de T34..moet nu nog 60k voor de gun :x
Dus ja, ik ben ook zo een simpele ziel.. ;(

• Ashrah
Ha daar was ik bij :p die gast was niet goed wijs.
patrickos85 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:22:
Ik heb pas zojuist mijn nieuwe turret unlocked op de T34..moet nu nog 60k voor de gun :x
Dus ja, ik ben ook zo een simpele ziel.. ;(
Ja maar jij hebt wel de 105mm en niet de 90mm neem ik aan.

[Voor 75% gewijzigd door Ashrah op 17-06-2011 15:23]

Ashrah schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:22:
Ja maar jij hebt wel de 105mm en niet de 90mm neem ik aan.
Dat mensen die 90 gebruiken als ze de 105 er op kunnen zetten snap ik echt niet al zie ik het wel regelmatig. Alleen als je mis schiet is die 105 duurder, maar als je raak schiet levert elk schot je meer op dan dat schot kost.

[removed]

• Ashrah
Is trouwens nog steeds een hele discussie over op WoT forums,

90mm m3 gun schijnt meer damage per minute te hebben dan de 105mm t5

90mm 240dmg 160pen
105mm 320dmg 198pen

Maar door de lagere penetration mis je dus ook meer ....... Ik houd het wel bij de 105mm op mijn T29
Ashrah schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:42:
Is trouwens nog steeds een hele discussie over op WoT forums,

90mm m3 gun schijnt meer damage per minute te hebben dan de 105mm t5

90mm 240dmg 160pen
105mm 320dmg 198pen

Maar door de lagere penetration mis je dus ook meer ....... Ik houd het wel bij de 105mm op mijn T29
Toen ik die gun net had heb ik de winsten bijgehouden (met beide iets van 30 potjes gedaan) en daarbij was de 105 duidelijk in het voordeel. De 90 doet wel meer damage per minuut, maar dingt ook meer. Verder komt het ook maar zelden voor dat je continue kunt blijven schieten en bij losse schoten is de 105 weer in het voordeel.

Oh ja, bovenstaande was met mijn T29.

[removed]

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Zo heb je ook mensen die de 88 op de King Tiger blijven gebruiken...

• Paprika
Met de 105mm kan je tier 8s en tier 9s veel makkelijker penetraten = more XP/credits = profit.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ashrah schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 15:21:
Had ik gisteren in een team, IS-4 met D10T want de shells waren zo expensive volgens de speler :S
Er zijn er bij T-54 users meer die dat doen trouwens. Op official forums veel discussie over ook.

"Oooh Jeroen!"

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Als je teveel tegen mid-tier spelers moet vechten, dan voldoet 175 mm penetratie en scheelt veel in ammo-kosten. Voor de tier 9/10 guns, heb je ook tier 9/10 targets nodig en je wilt dure ammo niet aan mid-tier targets verspillen. Met een medium kan je in de zijkanten en staart van andere tanks schieten.

[Voor 14% gewijzigd door rapture op 17-06-2011 16:14]

rapture schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:03:
Als je teveel tegen mid-tier spelers moet vechten, dan voldoet 175 mm penetratie en scheelt veel in ammo-kosten. Voor de tier 9/10 guns, heb je ook tier 9/10 targets nodig en je wilt dure ammo niet aan mid-tier targets verspillen.
Mijn ervaring is dat je voor lagere tiers dan jezelf toch al minder exp/credits krijgt en dat je deprijs van je duurdere ammo die je gebruikt op je eigen + hogere tiers makkelijk terug verdient. Elk potje zitten er nl. wel een paar van min. dezelfde tier bij en bij veel potjes ook wel hogere tiers.

Je kunt inderdaad een keer pech hebben en alleen lagere tiers tegenkomen waardoor je met de 90mm goedkoper uit was geweest, maar dat wordt makkelijk gecompenseerd met de potjes waarbij je tegen hogere tiers moet.

[removed]

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:55
Ik heb alle guns van de KT geprobeerd en mijn favoriet blijft de long 88. de shell kosten zijn 4x lager en heeft een hogere rate of fire. Inderdaad je mist wat prikkracht, maar met een goede aim kan je bijna alle tanks pijn doen. Ik heb alleen problemen met tier 10, is 4, ferdinand en jagdtiger. Verder kom ik overal makkelijk doorheen.

• Paprika
Gezien je alle tanks die je daar noemt makkelijk van de zijkant kunt penetraten, ga ik er even vanuit dat je hier de voorkanten in gedachte neemt. Dan ben ik nog verrast dat je de 704 en VK4502 niet zou noemen, maar de IS4/Ferdinand/Jagdtiger wel, vooral gezien de IS4 van al deze tanks het makkelijkste te penetraten is.

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:55
Ja daar sta ik soms ook van te kijken. De 704 kom ik regelmatig doorheen en de vk4502 is wel wat moeilijker indedaad.

Ik bedoel inderdaad de voorkant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Was vannacht weer lachen: Simultaan klikken :P. Proberen op het zelfde punt te klikken dat je in de zelfde pot terecht komt. Gisteravond was het af en toe best wel lachen. Of allemaal bij elkaar of keihard tegen elkaar :+.

Niet dat het zonder Belgen niet gezellig is, maar het geeft toch een extra dimensie aan Mumble :P. Het was gisteravond weer gezellig en de "aardige" opmerkingen vliegen heen en weer :). Misschien een beetje onrustig als je gewoon je dubbels nog moet halen, maar voor de rest lange tijd nog nooit zo veel plezier gehad.

Heb nu de SU-14, maar wat een schoolbus is dat. Zo traag als een slak die een kruiwagen op zijn trekhaak mee neemt. Met het huidige kanon gaat het wel lekker :30% van een IS-4 d:)b. Nu gaan sparen voor de nieuwe gun :9~ :
VII 152mm BR- 2950/750/950(HP) 88/246/90(mm) 3.33(r/m) 0.43(m) 5.0(s) 106,230 7,500(kg)
VIII 203mm B-4 1850/1450/1850(HP) 102/260/102(mm) 1.9(r/m) 0.48(m) 6.0(s) 118,880 7,900(kg)

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Zou ik toch voor de 152mm gaan hoor, met de 2950 hp :+
Maar het was leuk gister :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:02
Wat vinden jullie van de German Medium tree?
Ik ben nu bij de PzIV op 3000 exp van de best 75 mm gun en het is een fijn tankje om mee te spelen.
Hierna volgt de 3001 (H) en zo verder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 15:51
Pz4 en de VK3001H, beide met de 7.5cm long zijn in mijn mening super snipers. Gewoon net achter de linie alles schieten. Je kan letterlijk alles raken en damagen, echt top!
Ik twijfel nu alleen of ik verder met de Tiger ga, of toch de VK3001P pak richting de panter..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:02
Voor een heavy tank heb ik voor ongeveer 32k exp een IS, dus ik ga voor de Panther.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SOEFuture
Ik hoor allemaal horror verhalen over de VK3001P. Maar dat hoorde je over de VK3001H ook, wat op het moment mijn favoriete tank is :) Ik denk dat ik wel eerst de Tiger pak om daarna de medium lijn af te gaan, die sharen ook heel wat modules.
Is de VK3001P nou echt zo'n waardeloze tank?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zoijar schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:02:
Jammer, weer geen 0 dmg fix of crew messages.
Ja daar zit ik ook heel erg op te wachten, toch wel mijn grootste frustaties van het spel op het moment.
BramSd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:28:
Wat ik altijd irritanter heb gevonden zijn de 'ghost shells'. Schoten die raak moeten zijn, maar zonder enige vorm van communicatie of explosie in de leegte verdwijnen.

Dit heb ik vaak gehad als ik schoot op een tank die ver weg stond en uit het zicht verdween op het moment dat ik schoot.
Ik heb zelfs eens gehad dat ik schoot, de tank uit het zicht verdween, de kogel dwars door de struik waar hij achter stond ging en de tank vervolgens weer gespot wordt en niet geraakt blijkt te zijn.
Klopt, echt enorm irritant maar ik merk het voornamelijk met mijn TD's. Was voor v0.6.4 wel een stuk beter moet ik zeggen want toen hadden ze het eindelijk een keer gefixed.
Zoijar schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:30:
[...]

Dat modules alle damage kunnen absorberen is bekend, maar de crew hoort dan geen "we hit them hard!" te roepen. Crew messages zijn al een jaar bugged, maar worden na thread na thread gewoon niet gemaakt.
Wat ik voornamelijk vervelend vind is dat ze bij mij sinds v0.6.4 een stuk minder zeggen.
Het inderdaad stom dat ze verkeerde dingen roepen maar helemaal niks horen is ook echt kak.
Rutger Mulder schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 03:06:
Hier youtube videotje van de T95 tankdestroyer
[video]
Erg gaaf om te zien. Je ziet ook duidelijk de voordelen en nadelen. Zelfs op een kleine map duurt het erg lang voordat je ergens bent en is de zijkant en achterkant ronduit zwak. Daarentegen is de front armor ziek en de damage wel lekker waardoor het redelijk uitbalanceerd volgens mij.
Rutger Mulder schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Van mij mogen ze er wel een soort penalty op zetten, bv verlies van exp en/of credits.
Dat mogen ze van mij ook zeker doen. Sancties als bannen als het te vaak voorkomt of iets dergelijks vind ik te ver gaan gezien sommige argumenten maar een penalty in exp en zeker credits vind ik meer dan gerechtvaardigd.
User.tmp schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:17:

Dat is natuurlijk slap gelul, ook al heb je hem niet nodig, één keer 3000 credits en je bent klaar.
Heb je na een tijdje zoiets van, weg met dat ding want ik heb hem toch niet nodig dan zet je hem in je hangar en komt ie automatisch op een andere tank tijdens de refill.

Zo.. weer bijgelezen na een weekje vakantie! Nu maar op weg om de Maus te behalen, vooral credits is op het moment het probleem, de Maus zelf heb ik vanavond wel geresearched :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0Henk 'm!
SOEFuture schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:47:
Ik hoor allemaal horror verhalen over de VK3001P. Maar dat hoorde je over de VK3001H ook, wat op het moment mijn favoriete tank is :) Ik denk dat ik wel eerst de Tiger pak om daarna de medium lijn af te gaan, die sharen ook heel wat modules.
Is de VK3001P nou echt zo'n waardeloze tank?
Als je er hetzelfde mee rijdt als met de VK3001H is er niets aan de hand. Het zijn alleen geen 'standaard' mediums waarbij je de frontline op zoekt en tegenstanders neerschiet door gebruik te maken van je snelheid. Bij zowel de VK3001H als de VK3001P moet je juist achter de linies blijven of losse targets zoeken en die snipen.

[removed]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SOEFuture
redwing schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:33:
[...]

Als je er hetzelfde mee rijdt als met de VK3001H is er niets aan de hand. Het zijn alleen geen 'standaard' mediums waarbij je de frontline op zoekt en tegenstanders neerschiet door gebruik te maken van je snelheid. Bij zowel de VK3001H als de VK3001P moet je juist achter de linies blijven of losse targets zoeken en die snipen.
Ok top, dan ga ik gewoon direct sparen voor de VK3001P zodra ik de Tiger heb gehaald :)
Op afstand snipen is erg vermakelijk!

• Ashrah
oosterhofjf schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 23:13:
Ik heb alle guns van de KT geprobeerd en mijn favoriet blijft de long 88. de shell kosten zijn 4x lager en heeft een hogere rate of fire. Inderdaad je mist wat prikkracht, maar met een goede aim kan je bijna alle tanks pijn doen. Ik heb alleen problemen met tier 10, is 4, ferdinand en jagdtiger. Verder kom ik overal makkelijk doorheen.
Zou toch echt wat uitgebreider proberen dan, de KT met 10.5 is een tank om rekening mee te ouden met de long 88 ben je gewoon een Tiger I die iets vaker dingt
.

VIII
8.8 cm KwK 43 L/71
220/220/270(HP)
203/237/44(mm)
0.30(m)
2.5(s)
9.83rpm

IX
10.5 cm KwK 46 L/68
320/320/420(HP)
225/285/60(mm)
0.33(m)
2.0(s)
6rpm

Tier 9 gun (10.5) 100dmg per schot avg. meer, 0.5 sec snellere aim time, 22mm meer penetration, 88/l71 heeft meer sustained dps maar alpha is king.

Kosten van de shell moet je niet meerekenen dat is onzin.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb nu ook een KT en heb toch de 2e gun erop zitten, dus de 1e 10.5 cm met dezelfde penetration als de 8.8cm maar wel 320 damage (+100). Mijn ervaring is dat je daardoor meer exp per game krijgt en dus sneller levelt.

Speelt padel!

• patrickos85
De 120mm op mijn T34 is binnen en HALLELUJA, ik kon zowaar een IS4 beschadigen! Helaas gisteren maar 2 rondes kunnen doen omdat het al relatief laat werd, maar het leek erop alsof de T34 nog best wel winstgevend kan zijn. Vanavond weer verder :)
Quantor schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:20:
Ik heb nu ook een KT en heb toch de 2e gun erop zitten, dus de 1e 10.5 cm met dezelfde penetration als de 8.8cm maar wel 320 damage (+100). Mijn ervaring is dat je daardoor meer exp per game krijgt en dus sneller levelt.
En dan te bedenken dat de top gun statistisch maar een magere upgrade lijkt te zijn maar in feite je de extra penetration als een geschenk uit de hemel vindt :)
patrickos85 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:35:
De 120mm op mijn T34 is binnen en HALLELUJA, ik kon zowaar een IS4 beschadigen! Helaas gisteren maar 2 rondes kunnen doen omdat het al relatief laat werd, maar het leek erop alsof de T34 nog best wel winstgevend kan zijn. Vanavond weer verder :)
Donderpoes heeft het een goede 2-3 weken geleden ook al laten zien, de T-34 owned best hard met de top gun.

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 09:55

Ed_L

Crew Council
Gisteravond besloten om naast de VS arty, USSR heavy en GER TD lijnen ook maar te beginnen aan de GER medium lijn. Weer even lekker wat rondjes mogen doen met Pz II en Pz III Ausf. A :P Had geen free XP meer over, dus moest wel even grinden. Viel me wel op dat je met een beetje skill een hoop lol aan een Pz II kunt beleven.

Anoniem: 131162

net de IS-4 vrijgespeeld, hij is wat sloom vergeleken met de IS-3 maar hij kan echt hele dikke klappen weerstaan! Erg leuk dat nu een groot deel van de tegenstanders voor je wegrijd :)

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11-2022
Anoniem: 131162 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:07:
net de IS-4 vrijgespeeld, hij is wat sloom vergeleken met de IS-3 maar hij kan echt hele dikke klappen weerstaan!
Opzich valt dat best mee, een beetje Tier 9/10 speler komt zo door die tank heen helaas (IS-7 is niet veel beter)

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:38

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 131162 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:07:
net de IS-4 vrijgespeeld, hij is wat sloom vergeleken met de IS-3 maar hij kan echt hele dikke klappen weerstaan! Erg leuk dat nu een groot deel van de tegenstanders voor je wegrijd :)
Die hoop ik binnen +- 4 weken te hebben. Ik schat dat ik aan het einde van de week de IS3 heb. Zit nu op 23k van de 80k voor de IS3.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• BramSd
Ik heb gisteren eindelijk de 100k xp op mijn IS-4 aangetikt. Dat betekent dat ik nog iets van 68k nodig heb voor de IS-7. Dat zou toch moeten kunnen in een week.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:38

wontcachme

You catch me? No you wont

BramSd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:18:
Ik heb gisteren eindelijk de 100k xp op mijn IS-4 aangetikt. Dat betekent dat ik nog iets van 68k nodig heb voor de IS-7. Dat zou toch moeten kunnen in een week.
Moet makkelijk kunnen. Toen ik van de T23 naar Pershing wilde deed ik 25k xp per dag. Je bent dan s'avonds wel compleet gaar, maar het kan :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

wontcachme schreef op maandag 20 juni 2011 @ 12:19:
[...]

Moet makkelijk kunnen. Toen ik van de T23 naar Pershing wilde deed ik 25k xp per dag. Je bent dan s'avonds wel compleet gaar, maar het kan :P
De exp is het probleem niet, laatst ook met mijn 4502 op een zaterdagavond en zondag 60+k exp gedaan alleen de credits gaan helaas niet zo hard :)

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:07
je hebt 24 uur in een dag, en dan heb je de nacht nog!!

ik speel zonder premium en haal bij lange na niet zo veel. ben wel vaak online. en het gaat gestaag met de tanks. echter ben ik bang dat als de tanks verlies gaan leiden dat ik daar mijn interesse in zou verliezen....

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• BramSd
Ik heb gisteren overdag ook serieuze xp binnengehaald. Ik denk van half twaalf tot vier gespeeld en zeker 50k gehaald.
De credits gaan gestaag. Ik zit nu op 4,25 miljoen, dus met een goede 2 erbij kan ik de IS-7 wel betalen. Ik ben nu vast de crew ervoor aan het klaarstomen op mijn IS-3, zodat die in ieder geval meteen op 90% zit en liefst al iets van een secondary skill heeft.

• patrickos85
psychoclown schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:17:
[...]
Donderpoes heeft het een goede 2-3 weken geleden ook al laten zien, de T-34 owned best hard met de top gun.
Het horen uit andermans mond is toch anders dan zelf ervaren :)
Ik zou bijna zeggen dat de T34 CW waardig is :P
Is die ook zeker als je het mij vraagt, tuurlijk hij is wat zwakker qua armor maar dat is de T30 ook :)

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

patrickos85 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:11:
[...]

Het horen uit andermans mond is toch anders dan zelf ervaren :)
Ik zou bijna zeggen dat de T34 CW waardig is :P
T-30's worden niet voor niets door heleboel top clans gebruikt voor de rol van Tank Destroyers.

"Oooh Jeroen!"

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Wat is een beetje de gangbare lijst van CW-waardige tango's? Dan weet ik waar ik me op moet richten :P
Alle tier 7-8 Artillery;
Alle tier 9-10 Heavies;
Alle tier 9 TD's en Mediums.

Echter die laatste groep raakt al aardig verzadigd en daar neem je het minste aantal van mee dus is minder nodig :)

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11-2022
psychoclown schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:35:
Alle tier 7-8 Artillery;
Alle tier 9-10 Heavies;
Alle tier 9 TD's en Mediums.

Echter die laatste groep raakt al aardig verzadigd en daar neem je het minste aantal van mee dus is minder nodig :)
Volgens mij alleen de T9 mediums, zover ik weet hebben we maar 1 Tier 9 TD dus daar is nog ruimte.
Er zijn genoeg mensen die bezig zijn met de TD tree en op dit moment al iets van 4-5 mensen die een tier 8 TD hebben waarvan er zeker 2 die zich enkel daarop richten. Dat zijn er dus al meer dan dat we er mee zullen en kunnen nemen in 2-3 teams.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Met een beetje mazzel moet ik over een week toch wel een tier 7 arty binnen kunnen hebben. Da's al een aardige focus :P
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee