[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de uplouds zijn er.
van de company.
dit is 1 van de 6

YouTube: ‪world of tanks GoT wolfpack 2‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:18
afgelopen tijd last van een vreemde bug. Regelmatig wordt ik geraakt terwijl er een stukje berg voor me staat. Ik kan onmogelijk mijn tegenstander raken terwijl ik wel wordt geraakt en ik zie de kogels door de berg heen gaan! Echt super irritant, maar het kan ook in je voordeel werken. zo heb ik een lowe face to face dood gemaakt zonder ook maar 1 puntje schade. Echt heel vreemd.

Ik rij trouwens KT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:03

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jeebeekje zat heel de tijd op me te schieten in zijn KV :'( :9 op Himmelsdorf.

[ Voor 11% gewijzigd door Nemean op 10-06-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:26

Poekie McPurrr

Mreoww~

oosterhofjf schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:23:
afgelopen tijd last van een vreemde bug. Regelmatig wordt ik geraakt terwijl er een stukje berg voor me staat. Ik kan onmogelijk mijn tegenstander raken terwijl ik wel wordt geraakt en ik zie de kogels door de berg heen gaan! Echt super irritant, maar het kan ook in je voordeel werken. zo heb ik een lowe face to face dood gemaakt zonder ook maar 1 puntje schade. Echt heel vreemd.

Ik rij trouwens KT
Wat ik soms merk is dat andere hele tank achter rots zit, en ik toch stukje "aura" (die rode gloed) zie en als ik erop schiet toch iets raak. Is wel met HE rounds.. zou dus goed spalsh dmg kunnen zijn. Blijft vaag dat je de round door de berg ziet komen, mss soort van glitch :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Meh, waarom zoveel exp nodig om tier hoger te gaan met arty.. (jaja, ik hoor jullie al juigen, moet meeeer zijn!! :P )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:46:
Meh, waarom zoveel exp nodig om tier hoger te gaan met arty.. (jaja, ik hoor jullie al juigen, moet meeeer zijn!! :P )
Laat ze er een ton boven opgooien :+.

Nee, maar kan best begrijpen dat dat waardeloos is. Ik begin nu aan een grind van 70k xp voor de Ferdinand. Heb sinds vandaag 11k gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Poekie McPurrr schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:46:
Ja... en dan maak je ook nog amper xp in arty, want je spot nooit iets voor de 50% bonus van de kill, en je bent ook nooit dicht in de buurt van het gevecht. Je krijgt dus echt alleen xp voor je eigen hits en geen andere bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:23:
[...]
Wat ik soms merk is dat andere hele tank achter rots zit, en ik toch stukje "aura" (die rode gloed) zie en als ik erop schiet toch iets raak. Is wel met HE rounds.. zou dus goed spalsh dmg kunnen zijn. Blijft vaag dat je de round door de berg ziet komen, mss soort van glitch :/
De 'hoek-detectie' werkt gewoon niet 100% waardoor wat jij als hoek ziet niet echt de hoek is en je dus door het buitenste randje heen kunt schieten. Je schiet dus gewoon echt raak. Ik verkijk me er ook nog wel eens op dat ik net te ver naar voren ga. Zij zien dan net je voorkant en kunnen je dus raken,maar je turret zelf zit verder naar achteren dus je kunt zelf nog niet terug schieten.

Afhankelijk van je grafische instellingen merk je dit trouwens meer/minder maar het zit er altijd in.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Moet zeggen ik helemaal verslaafd ben aan WoT en ik graag in een "clan wil zitten" ga me dus maar is aanemlden bij de hood :P

[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 11-06-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:14:
[...]

Laat ze er een ton boven opgooien :+.

Nee, maar kan best begrijpen dat dat waardeloos is. Ik begin nu aan een grind van 70k xp voor de Ferdinand. Heb sinds vandaag 11k gehad.
Als ik eerlijk ben dan moet ik zeggen dat de weg naar de Ferdinand totaal geen grind was, de jagdpanther is een leuke td om mee te spelen :)
Van jp4 naar jagdpanther... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer dat mijn huidige pc niet geschikt is om dit spel in high settings te spelen want als aloude BF2 veteraan en o.a. 'armor whore' leek mij dit spel uiterst geschikt voor mij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
dan speel je toch niet in high settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Van mij mogen ze ook een taal filter er in zetten. Zodra het Czech's/Pools/Roemeens/Russisch/Duits is dat het er uit word geknikkerd. Echt heel irritant dan lopen ze meters lange gesprekken te praten, spelen doen ze amper. En dan op den duur jou de schuld geven omdat hun dood zijn gegaan. Rare lui. Hou het dan in ieder geval Engels.

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 12-06-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:08:
Erg jammer dat mijn huidige pc niet geschikt is om dit spel in high settings te spelen want als aloude BF2 veteraan en o.a. 'armor whore' leek mij dit spel uiterst geschikt voor mij. :/
Ik kan het prima draaien met settings op high.
Toch doe ik dat niet, het speelt lekkerder zonder vervelende graspollen die het zich belemmeren :P

En jongens, even aanmelden voor landing.
1pad naar de klote helpen :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

hexta schreef op zondag 12 juni 2011 @ 01:04:
En jongens, even aanmelden voor landing.
1pad naar de klote helpen :D
Moet je niet verkijken op CWs en landings. Dit zijn de gevechten die je staan te wachten -- als je verder alles wint.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/dgqofa.jpg

En dat zijn dan ook nog getrainde teams die op elkaar zijn ingespeeld en voor elke map een strategie hebben bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

@Hierboven dat zijn geen leuke potjes. :/

Overigens nog ff paar potjes die ik net heb gehad.
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/114824970-3.jpg
Potje met 7 kills waar ik gelijk wat awards naar binnen sleepte.

Was als enige de basis aan het verdedigen en moest het op nemen tegen heel wat tanks.
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/114861113-3.jpg
Topgun en Steel Wall naar binnen gehaald daar mee. :)

5 minuten geleden een potje tegen BoBohman van [GoT2] in zijn KV-5.
Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/114871930-3.jpg
7 kills
XP: 1114
Credits: 36k

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/114871937-3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/114871944-3.jpg
En haalde daar mee gelijk:
Top Gun
Wittman's Medal
Master Gunner
Knispel's Medal 2 class
en Sniper.

Goed potje, sorry dat ik je heb gesloopt BoBohman :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Jij bent goed^^ Was ik dat maar... Maar heb bijna de 152mm op KV En dan denk ik 107mm dan sparen voor de KV-1s? Of die andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
Kaap schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:47:
[...]

Post over 100 battles nog eens een screenshot ;)
Deze had je nog te goed...
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2yLj

Moet ik wel eerlijk toegeven dat ik ook heel zelden een battle in ga zonder een platoon... Dan hoef ik i.i.g. niet bang te zijn dat er (te veel) falende tier 9s tussen zitten. |:(

Overall avg XP/battle zit nu in de top 30. *O*
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2yK4

[ Voor 33% gewijzigd door Paprika op 12-06-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Paprika schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:06:
[...]

Deze had je nog te goed...
[afbeelding]

Moet ik wel eerlijk toegeven dat ik ook heel zelden een battle in ga zonder een platoon... Dan hoef ik i.i.g. niet bang te zijn dat er (te veel) falende tier 9s tussen zitten. |:(
Dat is inderdaad mijn grootste probleem momenteel met mijn T32, die tier9/10s die gaan rushen als het niet kan, gaan campen als ze juist naar voren moeten e.d. En dan kan ik met mijn T32 wel hun plek op gaan vullen maar tegen tier 9/10 knalt dat ding toch net niet hard genoeg.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:20
Hehe ja :P. Dat is wel een accuraat voorbeeld van wat de meeste doen.

Dit is een van de mensen waar ik mee platoon (wel meestal in zijn T92 waar de stats uiteraard wat lager van zijn dan zijn avg, de hoge winst % zijn voor een groot deel company battles & clanwars overigens):
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2yLM

Absurd eh? :9~
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2yLI

[ Voor 77% gewijzigd door Paprika op 12-06-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb de 152mm genomen op mijn KV, wat een geniaal kanon is dat zeg.
Als je in battles komt waar je als één van de max drie heavies als top tier zit, zalig!
Gewoon hardstikke prachtig om alles te one-shotten.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
inderdaad ik heb hem ook net maar ai ai ai wat slome reload
en de KV is ook al redelijk sloom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Heb ook de 152mm gehad voor de KV, maar heb toch de 107mm gekocht vanwege de reload time. Man man man, als je aan het reloaden bent kan je net zo goed je tank in je eigen base zetten en nog ff koffie zetten. Als je dan terug bent heeft je team of gewonnen of je kan nog net een enemy afknallen omdat hij in jou basis zit :P.

Met die 107mm raak je wel wat weer en kan je nog steeds one-shotten en kan je nog enigszins meekomen met de rest van je team :).

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Nemean schreef op zondag 12 juni 2011 @ 01:57:
@Hierboven dat zijn geen leuke potjes. :/
Welcome to Clan Wars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ventrigo schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:51:
Heb ook de 152mm gehad voor de KV, maar heb toch de 107mm gekocht vanwege de reload time. Man man man, als je aan het reloaden bent kan je net zo goed je tank in je eigen base zetten en nog ff koffie zetten. Als je dan terug bent heeft je team of gewonnen of je kan nog net een enemy afknallen omdat hij in jou basis zit :P.

Met die 107mm raak je wel wat weer en kan je nog steeds one-shotten en kan je nog enigszins meekomen met de rest van je team :).
Ik was sowieso ook wel van plan om voor de 107mm te gaan, maar ik zag dat ik alvast de 152mm kon researchen. Kon het toen niet laten om dat SPG-like kanon te kopen. Het is dikke fun, maar die 22,22 seconde reload time is inderdaad baardverwekkend lang :P

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Rynji schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:29:
[...]

Ik was sowieso ook wel van plan om voor de 107mm te gaan, maar ik zag dat ik alvast de 152mm kon researchen. Kon het toen niet laten om dat SPG-like kanon te kopen. Het is dikke fun, maar die 22,22 seconde reload time is inderdaad baardverwekkend lang :P
Het is vooral jammer dat je van te voren niet kunt zien in wat voor battle je terecht komt. Als je veel hoge tiers hebt is de 107 geweldig,maar als je zelf een van de hoogste tiers bent is de 152 wel erg leuk :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ja maar dan zouden mensen expres leaven zodat ze in lower tier battles komen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Welke gun zoude jullie op de IS zetten? Ik heb nu de stock gun nog maar dat ding schiet alle kanten op behalve raak. Ik neig zelf naar de D10T (meer penetratie en damage) of de D5T-85BM (precieser, maar minder schade)

Mijn bedoeling is voordat de tree changes van de Russen komen om de IS4 te hebben. Dan heb ik daarna al een Tier 10 tank en ook een Object om de IS7 mee te halen. Dan twee tier 10 tanks bij elkaar.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:01

rapture

Zelfs daar netwerken?

D10T is een belangrijke werkpaard (zeker voor de Soviet mediums), 175 mm penetratie op iets te kunnen damagen en de accuratie is bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

rapture schreef op zondag 12 juni 2011 @ 16:09:
D10T is een belangrijke werkpaard (zeker voor de Soviet mediums), 175 mm penetratie op iets te kunnen damagen en de accuratie is bruikbaar.
Oke. ff de xp gaan bij elkaar sprokkelen. Dit ding was wel een verademing vergelen met de KV3. Je gaat opeens vooruit en je kan draaien zonder een baard te groeien. .

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Wat zal ik doen? kv-3 (heb al tot de engine dus moet nog ongeveer 20k) of de kv-1S?

kv3 is een echte heavy met armor maar komt niet vooruit
kv-1S is meer een meduim dus sneller nauwlijks armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

dudee schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:58:
Wat zal ik doen? kv-3 (heb al tot de engine dus moet nog ongeveer 20k) of de kv-1S?

kv3 is een echte heavy met armor maar komt niet vooruit
kv-1S is meer een meduim dus sneller nauwlijks armor
KV-3 is een stuk beter. KV-1S is, als je hem helemaal hebt geupgrade, een soort IS-light, maar de KV-3 is met de 107mm van de KV gewoon een KV-heavy. (ik heb beide elite)

Voor je de 122mm op de KV-1S hebt, heb je geen armor, ben je in twee schoten dood, en kan je zelf niks raken of damagen.
redwing schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:51:
Het is vooral jammer dat je van te voren niet kunt zien in wat voor battle je terecht komt. Als je veel hoge tiers hebt is de 107 geweldig,maar als je zelf een van de hoogste tiers bent is de 152 wel erg leuk :)
Huh? Ik zou het juist precies andersom zeggen. Met lage tiers heb je aan de 107 een accuraat en redelijk snel-schietend one-shot killer. Juist met hoge tiers die je moeilijk kan raken met de 107 wil je HE laden in de 152mm en als een soort arty/td gaan. Maar de 107 blijf teen veel beter gun -- waarschijnlijk relatief gezien de beste in het spel.

[ Voor 48% gewijzigd door Zoijar op 12-06-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Zoijar schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:05:
[...]

Huh? Ik zou het juist precies andersom zeggen. Met lage tiers heb je aan de 107 een accuraat en redelijk snel-schietend one-shot killer. Juist met hoge tiers die je moeilijk kan raken met de 107 wil je HE laden in de 152mm en als een soort arty/td gaan. Maar de 107 blijf teen veel beter gun -- waarschijnlijk relatief gezien de beste in het spel.
Zolang de 107 nog door de armor heen komt is dat de betere gun, zodra hij dat niet meer doet is de 122 beter. Verder is de penetration van de 122 voldoende voor lagere tiers en gecombineerd met de damage 1-shot je die dan ook meestal.
Op zich heb je dus gelijk, maar met de 107mm ga je pas veel dingen bij min. 2 tiers hoger en die kom je meestal niet zoveel tegen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Is er iemand die speelt op iets van een mac met bootcamp? Sinds ik ben overgestapt op de mac klopt het landschap niet meer. sommige tanks zitten voor de helft in bergen en vaak genoeg schiet ik op een onzichtbare berg ipv van de tank. begint echt heel frustrerend te worden.

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Zelf geen mac hier, maar mss heb je hier iets aan: http://forum.worldoftanks...-play-this-game-on-a-mac/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:45
wontcachme schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:49:
Welke gun zoude jullie op de IS zetten?
Ik zou zeker gaan voor de D-25T. Zeker omdat de IS-3 anders echt een verschrikking van een tank is totdat je de BL-9 hebt geresearched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

BramSd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 21:00:
[...]

Ik zou zeker gaan voor de D-25T. Zeker omdat de IS-3 anders echt een verschrikking van een tank is totdat je de BL-9 hebt geresearched.
Zover ben ik nog niet :P. Eerst maar een Tier 7 gun vrijspelen. Daarna de turret, D-2-5T en dan pas de 25T. heb de tank vanmiddag pas gekocht. En goud uitgeven wil ik zo min mogelijk meer doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:56
Ik heb nu een kv-3 met de 107 mm, tot welke tier kun je gaan zonder premium / gold e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destor
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07-2023
w-dev schreef op maandag 13 juni 2011 @ 10:38:
Ik heb nu een kv-3 met de 107 mm, tot welke tier kun je gaan zonder premium / gold e.d.?
Je kunt gewoon door tot tier 10 zonder premium/gold
het duurt alleen veel langer, vooral geld kan wel eens een flink probleem worden bij hoge tiers, als je geen premium gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
In de zin van je gaat verlies draaien, als de reparatie en ammo kosten hoger zijn dan de credits die je krijgt?
Ik denk dat ik dan stop bij een elite IS en verder ga met m'n Duitse medium (PzKpfw III op het moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destor
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07-2023
ja dat bedoel ik. 50% credits extra is erg veel als je reparatie en ammo meetelt.
overigens hoeven die kosten niet eens meer te zijn, als je gemiddeld 1000 credits overhoud per battle, dan duurt het natuurlijk nog een eeuwigheid voor je iets kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Daarvoor heb je money makers.

Een T-44 met D10T levert 175 mm penetratie om (op de Maus na) alles in de zijkant of staart te raken voor een zachte prijs van 252 credits per schot. JagdPanther met lange 8,8 cm levert 203 mm penetratie voor 252 credit per schot. De dikkere TD's vreten 1k of duurdere ammo, maar het snipen, goed raken en veel damagen maakt het meestal goed.

Niet zomaar met de dikste gun rondrijden als het geen enorme voordelen levert tov een gun die 4x goedkopere ammo vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
w-dev schreef op maandag 13 juni 2011 @ 10:54:
In de zin van je gaat verlies draaien, als de reparatie en ammo kosten hoger zijn dan de credits die je krijgt?
Ik denk dat ik dan stop bij een elite IS en verder ga met m'n Duitse medium (PzKpfw III op het moment).
Yup, op een gegeven moment ga je gewoon verlies draaien (ook met premium trouwens). Jemoet dan dus op lagere tiers spelen om aan credits te komen zodat je met je hoge tiers exp. kunt verdienen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w-dev
Tijd voor een nieuwe poll: Wat is de economisch meest verantwoorde tank? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
w-dev schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:21:
Tijd voor een nieuwe poll: Wat is de economisch meest verantwoorde tank? :+
Een Panzer Prius? Of moeten we daarvoor toch echt wachten op de Japanse tank tree? :P

Maar ik verdien wel goed met mijn T-34 en T-34-85. Al heb ik met de 85 nog niet echt goed door hoe ik me het beste kan gedragen in het slagveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
w-dev schreef op maandag 13 juni 2011 @ 10:54:
Je kan prima een hoge tier spelen zonder premium als je zorgt dat je een lagere tier moneymaker hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Weet iemand, als je een u.s. install hebt, als je dan ook kunt overschakelen naar eu server en daar met nieuw account kan spelen of moet je dan eerst complete spel opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Nee je moet opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Of je zou de source codes hebben dan zou het wel kunnen maar dat weet ik ook niet zeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb nu 2x vandaag een roze/paars kleurige scherm gekregen door World of Tanks, ik weet niet waar door het komt, maar het begint nu echt heel irritant te worden. Een raar geluid door mijn headset en dan de schermen spontaan paars.

Heb maar even een foto er bij gevoegd, weet iemand hoe dit zou kunnen komen of heeft iemand dit eerder gehad? Vind het maar een vreemd iets.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/mt14qh.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Nemean op 13-06-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Rawr ik weet 1 ding.. Das niet goed..
Mooie beeldschermen BTW
(vraagje er is een ding rechts bijna uitbeeld wat is dat? Een gemodde xbox?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Nemean schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:51:
Heb nu 2x vandaag een roze/paars kleurige scherm gekregen door World of Tanks, ik weet niet waar door het komt, maar het begint nu echt heel irritant te worden. Een raar geluid door mijn headset en dan de schermen spontaan paars.

Heb maar even een foto er bij gevoegd, weet iemand hoe dit zou kunnen komen of heeft iemand dit eerder gehad? Vind het maar een vreemd iets.

[afbeelding]
Volgens mij een videokaart probleem, maar welke videokaart heb je?
dudee schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:29:
Rawr ik weet 1 ding.. Das niet goed..
Mooie beeldschermen BTW
(vraagje er is een ding rechts bijna uitbeeld wat is dat? Een gemodde xbox?)
Nope, een wd mybook :) : Afbeeldingslocatie: http://www.usb-ware.com/images/wd-mybook-premium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb op dit moment een MSI N280GTX Super Overclocked, had op mijn 2e scherm Hardware Monitor gezet, maar geen extreem hoge temperaturen gezien. GPU (76 max) en CPU (60 max).

Zijn Samsung SyncMaster P2450H schermen :) en inderdaad een WD MyBook (500GB, is al ongeveer 4 jaar oud en is echt een drama apparaat overigens :) ).

Ik weet echt niet wat er in eens gebeurd is met mijn systeem. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Nemean schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:53:
Ik heb op dit moment een MSI N280GTX Super Overclocked, had op mijn 2e scherm Hardware Monitor gezet, maar geen extreem hoge temperaturen gezien. GPU (76 max) en CPU (60 max).

Zijn Samsung SyncMaster P2450H schermen :) en inderdaad een WD MyBook (500GB, is al ongeveer 4 jaar oud en is echt een drama apparaat overigens :) ).

Ik weet echt niet wat er in eens gebeurd is met mijn systeem. :/
Volgens mij niks mis met je systeem, maar voornamelijk het NVIDIA videokaarten probleem. Als ik op "nvidia 280gtx oven" zoek krijg ik de volgende resultaten : http://www.google.nl/sear...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= .
Als je dan de 8ste link aan klikt staat daar in de titel iets met purple en komt aardig overeen met jouw probleem. Dus als je nog vaak van dit soort problemen krijgt is waarschijnlijk of je videokaart bakken :+ of een nieuwe kopen.

TIP! voor het bakken volg het volgende topic : Het doodgaan van GeForce 8000 serie kaarten

[ Voor 6% gewijzigd door Ventrigo op 13-06-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik kan met zekerheid zeggen dat het niet aan mijn videokaart ligt ;). Aangezien ik alle games zonder problemen kan draaien en in World of Tanks hij gelijk over de zeik gaat. Heb World of Tanks maar van men pc gegooid. Wacht wel tot er een nieuwe patch komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Nemean schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:37:
Ik kan met zekerheid zeggen dat het niet aan mijn videokaart ligt ;). Aangezien ik alle games zonder problemen kan draaien en in World of Tanks hij gelijk over de zeik gaat. Heb World of Tanks maar van men pc gegooid. Wacht wel tot er een nieuwe patch komt. :)
Dus omdat WoT raar gaat doen zonder dat WoT een update heeft gehad ligt het ineens aan WoT? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik speel veel uren WoT elke dag en (op enkele client crashes tijdens het laden van potjes na) heb mijn computer nog niet raar zien gedragen.

Ik had last van een gpu-belasten-na-resume-from-sleep probleem en dat is verholpen door AMD AHCI drivers te installeren. WoT duwt je computer gewoon tegen de grenzen aan en je merkt wel of je computer stabiel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Als je mijn post leest zou makkelijk zijn User.tmp ;).

Ik heb overigens met Furmark en andere diverse benchmarking tools geen problemen met mijn systeem. Alleen in-game bij World of Tanks crashed mijn pc ;). Daarom wacht ik maar gewoon tot de nieuwe patch is gereleased en probeer het dan later nog eens. ;) Heeft geen nut om keer op keer naar een paars scherm te kijken.

En ja het ligt wel degelijk aan World of Tanks, ik krijg laatste tijd sowieso al veel client crashes en freezes. Bij andere games gaat dit echter niet op ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Nemean op 13-06-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Keer WoT uninstallen, re-installen? Settings lager instellen?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Zijn dat twee dezelfde schermen? Zie wel verschil in duidelijkheid en kleur. kan ook aan de foto liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

wrong topic.

damn :'( :X :X

[ Voor 95% gewijzigd door wontcachme op 13-06-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Wut?

Reactie op de faal van wontcachme ;)

[ Voor 87% gewijzigd door User op 13-06-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Poekie McPurrr schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:25:
Keer WoT uninstallen, re-installen? Settings lager instellen?
Settings staan op het laagst vanwege het feit dat alles op high hij maar op de 20 FPS komt :X.

@ Hier boven zijn 2 identieke schermen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Nemean schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:40:
[...]

Settings staan op het laagst vanwege het feit dat alles op high hij maar op de 20 FPS komt :X.

@ Hier boven zijn 2 identieke schermen ;).
Speel hier op een gts450, meeste opties op high settings. Met oude 8800gt was het goed speelbaar op medium. Wel met enkel scherm, mss dat daar ergens probleem ligt? Weet niet in hoeverre WoT kan omgaan met dual screen en resolutie die daarbij hoort?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 09:48
Poekie McPurrr schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:46:
[...]

Speel hier op een gts450, meeste opties op high settings. Met oude 8800gt was het goed speelbaar op medium. Wel met enkel scherm, mss dat daar ergens probleem ligt? Weet niet in hoeverre WoT kan omgaan met dual screen en resolutie die daarbij hoort?
Ik speel het op triple screen (5760x1080) en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Poekie McPurrr schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:46:
[...]

Draai het spel op 1 scherm op resolutie van 1920x1080 en haal 20 FPS met alles op high. :+
En op low haal ik 40FPS en is het speelbaar voor me. Ben blij dat ik op CoD4 nog 250FPS+ haal en op BF2 meer dan 500. Anders had het zeker aan me GPU gelegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

20 fps is prima speelbaar bij dit spel overigens. Ik zit tussen de 60 en 20. 250 beeldt je display helemaal niet af, dus dat render je sowieso voor niks. (2 oude nvidia gtx260s op een quad core, alles op het hoogste)

[ Voor 17% gewijzigd door Zoijar op 13-06-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zoijar schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:13:
20 fps is prima speelbaar bij dit spel overigens. Ik zit tussen de 60 en 20. 250 beeldt je display helemaal niet af, dus dat render je sowieso voor niks.
50fps hang ik meestal rond. Heb alles op laag draaien omdat ik per se full hd wil gebruiken. Bij drukke beelden rond de 30. Wel de rook/wolken/scope eruit gesloopt. Anders zakte het soms in naar 3fps. Schoot niet op in dat geval.

Mijn grootste probleem is dat mijn modem 3 tot 4x per dag de verbinding verliest voor 2 minuten. Laatst ook op himmelsdorf direct na de stad. Mijn Lowe reed rechtdoor naar de andere basis :X. Vraag me niet hoe, maar na twee minuten toen ik erin kwam leefde ik nog en had een kill 8)7 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door wontcachme op 13-06-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

ja, rook is gewoon bugged, dat gaat heel traag. Maar verder loopt het best goed. Ik heb alleen de advanced post processing uit omdat je dan geen anti alisasing kan, en dat vind ik niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Zoijar schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:13:
20 fps is prima speelbaar bij dit spel overigens. Ik zit tussen de 60 en 20. 250 beeldt je display helemaal niet af, dus dat render je sowieso voor niks. (2 oude nvidia gtx260s op een quad core, alles op het hoogste)
300FPS is een must om bepaalde jumps te maken in CoD4 ;). Vooral strafe jumping.
En 20FPS lagged voor mijn ogen, bij mij loopt het pas van af 30~40 FPS vloeibaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Afgelopen weekend de Stug III en de KV vrijgespeeld. Ook op US arty naar tier 4 gegaan, maar wat eenfalende range heeft dat ding! En dat terwijl dezelfde houwitzer op de map-dekkende M57 zit. :?

Zit op de Stug al bijna op max. upgrades, maar de KV nog lang niet (alleen kanon vervangentot nu toe). Ben benieuwd hoeveel jaar het kost om naar tier 6 te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
atm bezig KV 3 te halen moet nog 10k exp wat ik gister ookal heb gehaalt dus dat schiet lekker op! Maar heb nog niet de 107mm ik denk dat exp wel sneller op kv gaat dus kan ik hem beter daar researchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Edmin schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 01:05:
Afgelopen weekend de Stug III en de KV vrijgespeeld. Ook op US arty naar tier 4 gegaan, maar wat eenfalende range heeft dat ding! En dat terwijl dezelfde houwitzer op de map-dekkende M57 zit. :?

Zit op de Stug al bijna op max. upgrades, maar de KV nog lang niet (alleen kanon vervangentot nu toe). Ben benieuwd hoeveel jaar het kost om naar tier 6 te komen :P
Bij de USA arty zal je de nieuwe gun moeten vrijspelen. Dan kan je zo'n beetje over elke map overal heenschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Wat zijn goede Duitse lower tier tanks?

Ik kan nu 3 tanks op Tier 3 kopen (allemaal light tanks), maar ik weet niet wat echt handig is. De Ausf lijkt een goede allrounder, met het meeste armor en een gemiddelde gun + snelheid. De Luchs is vrij snel, redelijke gun, gemiddeld armor, lijkt voornamelijk een scout. En dan nog een derde (naam even kwijt) Beste gun, lage snelheid en ook weer gemiddeld armor.

Kan niet echt kiezen, welke handig is, qua scouten deed ik het in de beta wel leuk met de BT-7 van de russen. Maar de Luchs is wel de duurst in aanschaf. Welke tank is qua stock dan de beste?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Naar mijn mening is de Leopard een goeie scout, maar de PzIII (niet de Ausf A) is ook zeker geen slechte scout. Beetje afweging maken. Leopard word wel het meeste gebruikt als scout. Qua snelheid is de A-20 het snelst (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:45
Een goede Duitse low-tier tanks is vooral de Leopard. Het vervelend is dat die in een doodlopend stukje van de tree zit.
Ik denk dat je beter de tank kan pakken die je naar de tank brengt die je wilt hebben. Je zou daarom voor de Pz III kunnen kiezen om door te gaan naar de PzIV en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ik zit net te denken, maar hebben de amerikanen geen goede scout vroeg in de tree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

patrickos85 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:30:
Ik zit net te denken, maar hebben de amerikanen geen goede scout vroeg in de tree?
M5 Stuart word ook veel gebruikt als scout. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Nemean schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:32:
[...]

M5 Stuart word ook veel gebruikt als scout. :)
Dat is toch een tier 5 tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

patrickos85 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:42:
[...]

Het is wel een light en kan goed scouten voor zo ver ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
BramSd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:29:
Een goede Duitse low-tier tanks is vooral de Leopard. Het vervelend is dat die in een doodlopend stukje van de tree zit.
Na de Duitse tree aanpassingen niet meer, dan kun je via de leopard bij 1 van de heavies of de mediums uitkomen.
Ik denk dat je beter de tank kan pakken die je naar de tank brengt die je wilt hebben. Je zou daarom voor de Pz III kunnen kiezen om door te gaan naar de PzIV en verder.
Als hij nu pas bij de PZ III is en hij niet van plan is om meer te gaan spelen is die Duitse tree aanpassing wel gedaan (volgens mij komt deze met 0.6.6 - dus in juli). In beta heb ik veel met de leopard gespeeld en als je het leuk vind om te scouten is dat een zeer leuke tank. De A20 is sneller, maar de leopard blijft beter op snelheid bij bochten draaien.
patrickos85 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:42:
[...]

Zo uit mijn hoofd is dat een tier 4 tank. Ik heb dat ding nog nooit gebruikt dus geen flauw idee of die leuk is :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

A-20 is snel, maar je verliest veel snelheid bij het draaien en ik vraag af of de mappen wel groot genoeg voor zijn draaicirkel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Nemean schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:37:
Wot zorgt voor zeer zware belasting voor je videokaart hoor.
Valt in category: The Witcher 2 en bijvoorbeeld rift, alhoewel de belasting van die 2 iets lager is dan WoT.

Veel andere nieuwe spellen, geven lang niet zoveel belasting.
Ik heb nvidia tools maar weer geinstalleerd en zelf een regel aangemaakt voor fanspeed, zodat de fan eerder op hogere toeren gaat, tot nu toe, helpt dat best, mn pc knalt er niet meer uit.

PS: ik heb dus ook een gtx 280.

Viel me al tijden op, dat de fan van de videokaart nooit op hoge toeren wordt gezet door de standaard nvidia software, terwijl het wel warm wordt. Standaard driver/software zet hem zelfs nooit boven de 50 percent.

[ Voor 13% gewijzigd door bangkirai op 14-06-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 22:52
Nemean schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:19:
Jeebeekje zat heel de tijd op me te schieten in zijn KV :'( :9 op Himmelsdorf.
haha ik lees het nu pas. Ik kan me die hele battle niet meer herinneren. Ik had net de 107 op de KV denk ik, maar het eerste potje liep het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
PZIII is wel leuk hoor met de korte 7,5 en dan alleen HE laden. Als je dan rond kan rijden en er op los kunt schieten.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jeebeekje schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:06:
[...]

haha ik lees het nu pas. Ik kan me die hele battle niet meer herinneren. Ik had net de 107 op de KV denk ik, maar het eerste potje liep het niet echt.
Was wel leuk potje, je was de enige die het overleefde van je team :P. Ik probeerde je nog te doden maar helaas. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 22:52
Nemean schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:25:
[...]

Was wel leuk potje, je was de enige die het overleefde van je team :P. Ik probeerde je nog te doden maar helaas. :X
Oh dat potje, ja daar werden we aardig gemold. Ik stond nog net om het hoekje te wachten tot ik dood zou gaan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
Is er al een datum wanneer de nieuwe patch uitkomt en is dit met de amerikaanse TD's. Ik heb op dit moment zo een 120K free xp. Ik wilde eerst amerikaanse mediums doen maar als de patch niet lang meer duurt wil ik deze gebruiken om door amerikaanse TD's te researchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
hopiconjo schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:10:
Is er al een datum wanneer de nieuwe patch uitkomt en is dit met de amerikaanse TD's. Ik heb op dit moment zo een 120K free xp. Ik wilde eerst amerikaanse mediums doen maar als de patch niet lang meer duurt wil ik deze gebruiken om door amerikaanse TD's te researchen
Eind juni/begin juli komt die 6.5 patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:03
thx daar kan ik wel even op wachten en wat free xp erbij sprokkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Heeft er al iemand elke tank/td/spg op elite of in zijn tree een hele tak elite? Als je alles op elite hebt, zou je dan nog iets extra's krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ventrigo schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:09:
Heeft er al iemand elke tank/td/upg op elite of in zijn tree een hele tak elite? Als je alles op elite hebt, zou je dan nog iets extra's krijgen?
Heb alles tot JagdPz IV op Elite :) nog 3 tanks te gaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nu ik meer in platoons/company/clan speel merk ik pas hoe slecht men in de lage tiers is. Net was ik met Tier 7 IS de hoogste tier. Onze zijde allemaal heavies en de andere veel mediums. Map was himmelsdorf. Wat doet iedereen. Alle heavies gingen de heuvel op. Daar werden ze door 3 tier 8 mediums afgeslacht. Ik had in mijn eentje 10 mediums tegenover mij bij die doorgang naast de berg. En dan schelden ze op mij dat ik ze niet tegenhield :X :X

[ Voor 3% gewijzigd door wontcachme op 14-06-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
wontcachme schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:16:
Nu ik meer in platoons/company/clan speel merk ik pas hoe slecht men in de lage tiers is. Net was ik met Tier 7 IS de hoogste tier. Onze zijde allemaal heavies en de andere veel mediums. Map was himmelsdorf. Wat doet iedereen. Alle heavies gingen de heuvel op. Daar werden ze door 3 tier 8 mediums afgeslacht. Ik had in mijn eentje 10 mediums tegenover mij bij die doorgang naast de berg. En dan schelden ze op mij dat ik ze niet tegenhield :X :X
Zo herkenbaar. Sommige spelers hebben echt het IQ van een visstick.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Als iedereen 1 bepaalde kant opgaat begin ik al met commentaar leveren in chat. " wouldn't it be better if at least some ppl would go the other side" als ik het netjes hou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

patrickos85 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:19:
Als iedereen 1 bepaalde kant opgaat begin ik al met commentaar leveren in chat. " wouldn't it be better if at least some ppl would go the other side" als ik het netjes hou...
heeft nooit nut bij mij. Dan ben ik een noob die dit spel niet kent.

of je krijgt (vermoedelijk) iets om je oren in het pools......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Nouja, ik kan altijd wat grover door de bocht komen mocht dat nodig zijn. In meeste gevallen kan ik nog wel een relatief slimmer persoon dan de rest van de kuddedieren tot inzicht laten komen zodat ze ook mijn kant op gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

En als je in het begin zegt dat "jij" rechts of links gaat, dan gaat iedereen er als een stel kuddedieren achteraan : Méééééh Afbeeldingslocatie: http://acontent.ebuddy.com/multi/vo6.19.7/themes/default/images/emoticons/msn/icon_30.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Dan kan je hopen dat je team door de vijand outnoobed wordt.

Oorlog winnen wordt weleens gedefinieerd als "Minder blunders dan je tegenstander maken.".

Het scheelde een blunder om de Falklandoorlog anders te laten beëindigen. Had Argentinië enkele weken later aangevallen, dan hadden de Britten hun schepen uit de vaart gehaald en op verkoop gezet. Dan konden de Britten helemaal niks terug doen. Zo zitten er nog heel wat blunders aan Argentijnse kant of heel wat geluk aan Britse kant. YouTube: ‪Malvinas/Falklands War How Close To Defeat?-part01‬‏
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.