[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.930 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05:04

rapture

Zelfs daar netwerken?

Mijn medium tanks zijn het smerigst als ze slechts 10 à 30 hp hebben. Dan nog rond gebouwen rijden, peekaboo, raak schieten, de tegenstander mist door de spanning dat opgebouwd is en sleur nog paar man mee de dood in bij het opvangen van het finale schot.

Een KV had nog eens goed gevloekt, hij schoot wel goed en ik miste de koffiepot omdat hij achter een wrak heen en weer bewoog. Toen zat hij goed weggeschuild en ik zag nog een stukje hull, vlaaaam en hij maar vloeken.
psychoclown schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:36:
Moet je zien als compliment, je bent een bedreiging voor het andere team :+
Inderdaad, als je een halve team afgeslacht hebt. Dan moet de vijand alle arty van de wereld op je dak smijten in de hoop dat ze van jou afgeraken.

Of je bent zo gevaarlijk dat arties in meervoud de enige counter is.

[ Voor 3% gewijzigd door rapture op 08-06-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:19
Tuurlijk schiet je als arty eerst op een 704. Enige andere, hogere prioriteit target zou een tier 6+ arty zijn.
Ze hadden de keuze uit IS-7 en T-30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

hopiconjo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:51:
Ze hadden de keuze uit IS-7 en T-30 ;)
Ja, duidelijk dus. De 704 dan. :) Een IS-7 of T-30 hebben lagere damage output en gaan niet dood na een hit. Je hebt de kans een 704 te killen voordat hij geschoten heeft. Misschien dat ik op de T-30 zou schieten, maar zeker niet op de IS-7. En dan eigenlijk alleen omdat ik een hogere kans op een hit heb op de T30 omdat hij groter/hoger is.

kortom, het ligt niet aan jou: het ligt aan je BL-10 :)

[ Voor 16% gewijzigd door Zoijar op 08-06-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Zoijar schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:45:
[...]Voortijdig battle verlaten zou gewoon 0 xp en 0 credits moeten zijn.
1 arty / battle zou ook zo moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Kaap schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:55:
1 arty / battle zou ook zo moeten zijn.
Mwa, 2 of 3 kan wel. 4 tier 6+ vind ik ook wel wat veel. Ik zie ook liever geen 4+ zware TDs... eigenlijk zie ik het lieftst allemaal MS-1s aan de andere kant ;)

Moet zelf weten wat je doet natuurlijk, en ik lig er ook niet wakker van als iemand exit battle doet, maar eerlijk gezegd vind ik het wel een klein beetje flauw.

[ Voor 7% gewijzigd door Zoijar op 08-06-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Als je zo tegen arty bent dat je maar max 1 in een battle wilt kan je beter stoppen met WoT. Dat zal nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:01:
Als je zo tegen arty bent dat je maar max 1 in een battle wilt kan je beter stoppen met WoT. Dat zal nooit gebeuren.
Nee hoor, zoals het nu gaat vind ik het ook prima.

Gelukkig geeft bijna de hele community zelf wel aan dat er een limiet op arty moet komen. En dat wordt ruim voldoende geventileerd naar Wargaming.net dus op een gegeven moment zullen ze wel moeten, zie ook de laatste patch.

Wellicht dat jij het zelf nog niet zo ervaart omdat je nog geen tier 8-10 battles speelt waar 2 of 3 GW Tiger's, Objects of Typ-E dood en verderf zaaien. Maar daar kom je dan snel genoeg achter. Of speel je zelf tier 6+ artillery?

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-06-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Kaap schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:08:
[...]

Gelukkig geeft bijna de hele community zelf wel aan dat er een limiet op arty moet komen. En dat wordt ruim voldoende geventileerd naar Wargaming.net dus op een gegeven moment zullen ze wel moeten, zie ook de laatste patch.
Ik hoop dat binnen een normaal termijn een limiet op arties word gedaan. Maar de vraag is of dat alleen in normale battles gebeurt of ook in CW's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Zoijar schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:54:
kortom, het ligt niet aan jou: het ligt aan je BL-10 :)
De grootste gun elimineren, een decloaked 704 wil je niet terug laten cloaken, front armor van deze bulldog is zonder arty lastig te verslaan,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
rapture schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:17:
[...]
De grootste gun elimineren, een decloaked 704 wil je niet terug laten cloaken, front armor van deze bulldog is zonder arty lastig te verslaan,...
Je moet ook wel het IQ van een komkommer hebben als je een Ferdi, Jagdtiger of Object 704 head-on gaat aanvallen. De-tracken, outflanken, je tank tegen zijn zijkant of kont vastzetten en afmaken.

Ik hou er wel van om met mijn T-54 op TD jacht te gaan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:01:
patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:09:
[...]

Ik hoop dat binnen een normaal termijn een limiet op arties word gedaan. Maar de vraag is of dat alleen in normale battles gebeurt of ook in CW's
Jij draait ook om als een blaadje in de wind zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Kaap schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:19:
[...]

Je moet ook wel het IQ van een komkommer hebben als je een Ferdi, Jagdtiger of Object 704 head-on gaat aanvallen. De-tracken, outflanken, je tank tegen zijn zijkant of kont vastzetten en afmaken.

Ik hou er wel van om met mijn T-54 op TD jacht te gaan :>
Ferdi pak ik soms head on en dan knal ik op de gun. Is meestal goed voor 30% minder hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Ik ga meestal dood door arty of als 1 of 2 mediums mij vastzetten; dan ben ik in mijn Object nergens meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:03:
[...]

Waarom naar de oorzaak kijken? ik zie tegenwoordig KV's al zichzelf opblazen omdat ze niet bovenaan staan. Tevens is het ook dom want als lage tier kan je veel vangen voor dmg'en van hogere tier tanks. Jezelf opblazen wanneer je bijna dood bent is supertriest. Dan naai je een ander de xp/credits van de kill. Stel dat iedereen dat gaat doen, dan zal de spelerbasis snel slinken
Met een KV snap ik dat sowieso niet tenzij je nog niet je leuke geweertje hebt ;) Vandaag heb ik met mijn KV nog een IS-3 neergehaald (van 70% naar 0). Eigenlijk zouden ze daar een zelfde systeem aan moeten hangen als voor teamkillers. Doe je het meer dan een x aantal keer krijg je gewoon een ban voor een paar dagen. Het is gewoon onderdeel van het spel dat je door asrty neergehaald kunt worden.

Door te disconnecten zorg je er echt niet voor dat het probleem wordt opgelost, je verlegt alleen het probleem naar de mensen waarmee je aan het spelen bent.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Sorry hoor maar als ik door arty van 100 naar <10% word geknald met engine/tracks/gun damage en 1 of meerdere crewmen dood ben ik ook geen asset meer.

Flawed assumptions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ashrah schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:09:
Sorry hoor maar als ik door arty van 100 naar <10% word geknald met engine/tracks/gun damage en 1 of meerdere crewmen dood ben ik ook geen asset meer.

Flawed assumptions.
Moet je beter positioneren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:11:
[...]

Ja, want muurknuffelen is leuk zeker. 2 arty per match maximaal en de schade wat limiteren. Een voltreffer van 2250 damage is gewoon te hard. Zeker als ze ook nog scherp achter rotsen kunnen schieten.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:11:
[...]

Rofl riight je hebt overal een antwoord op of niet .... bijdehandje, tuurlijk het ligt altijd aan de bestuurder ......

Gisteren in mijn t8 heavy, countdown voorbij meteen arty op mijn dak, had nog niet 1 meter kunnen moven < in dit geval was ik dood, echter had ik gehad wat ik in mijn vorige post zei (wat ik al meerdere keren zelf heb gehad/gehoord in platoon) dan had ik geleaved.

Besides foute positionering, dus wat jij zegt is als er arty is moet je maar achter een steen gaan staan tot de 15 minuten voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ashrah schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:15:
[...]

Rofl riight je hebt overal een antwoord op of niet .... bijdehandje, tuurlijk het ligt altijd aan de bestuurder ......

Gisteren in mijn t8 heavy, countdown voorbij meteen arty op mijn dak, had nog niet 1 meter kunnen moven < in dit geval was ik dood, echter had ik gehad wat ik in mijn vorige post zei (wat ik al meerdere keren zelf heb gehad/gehoord in platoon) dan had ik geleaved.

Besides foute positionering, dus wat jij zegt is als er arty is moet je maar achter een steen gaan staan tot de 15 minuten voorbij zijn.
een arty kan niet gelijk na de 30 sec schieten. Zelfs een T4 arty moet ongeveer 6/7 seconde laden en enigzins mikken voordat een schot gelost kan worden. Voor een T5/6/7 is dit nog langer. Je moet dus niet gaan overdrijven dat je gelijk na countdown beschoten werd zonder een meter te rijden.

Eigenlijk snap ik nieteens waarom ik arties tegenover anderen aan't verdedigen ben, maar goed. Ze zitten erin, leer ermee omgaan zoals eerder gezegt is. Ik hou me er wel buiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:23:
[...]

een arty kan niet gelijk na de 30 sec schieten. Zelfs een T4 arty moet ongeveer 6/7 seconde laden en enigzins mikken voordat een schot gelost kan worden. Voor een T5/6/7 is dit nog langer. Je moet dus niet gaan overdrijven dat je gelijk na countdown beschoten werd zonder een meter te rijden.
Ik heb het ook wel een paar keer gehad. Game start, Countdown stopt, ik begin te rijden en na 3 seconde BAM DOOD.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
wontcachme schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:30:
[...]

Ik heb het ook wel een paar keer gehad. Game start, Countdown stopt, ik begin te rijden en na 3 seconde BAM DOOD.
Dit dus, en met lag e.d. kan het inderdaad voor jouw pc direct na de countdown zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Preventieve aanval op populaire campspots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
wontcachme schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:30:
[...]

Het zou een bug kunnen zijn, maar alsnog is het pure pech aangezien je niet zo snel gespot kan worden. Dan doen ze een blind schot richting de basis. Maar alsnog kan dat niet gelijk na countdown maar eerder na ongeveer 10 secondes
rapture schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:34:
Preventieve aanval op populaire campspots.
Ze staan nog niet op een favo camp plekje aangezien ze direct na de countdown neergeschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Spawnlokaties kunnen ook static zijn zodat je weet waar je moet schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
rapture schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:39:
Yup, spawn locaties zijn aardig vast dus als je op die plek in het midden schiet heb je best een redelijke kans om iets te raken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
rapture schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:39:
Een arty kan niet gelijk na de countdown schieten. Dit duurt nog een tiental secondes voordat de arty schietklaar is en wachten tot zijn aim optimaal is, wat ook enige tijd in beslag neemt. Indien een arty dat doet staat hijzelf nog op zijn startplek, wat hem ook weer een doelwit maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36
patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:49:
[...]

Een arty kan niet gelijk na de countdown schieten. Dit duurt nog een tiental secondes voordat de arty schietklaar is en wachten tot zijn aim optimaal is, wat ook enige tijd in beslag neemt. Indien een arty dat doet staat hijzelf nog op zijn startplek, wat hem ook weer een doelwit maakt. :)
Dat heet lag. Ik heb zelf ook meerdere keren gehad dat mijn timer ineens een seconde of wat over sloeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:49:
[...]

Hij hoeft niet te wachten op zijn aim, op de spawnplek staan 15 tanks bij elkaar (afhankelijk van welke map kunnen het ook 2/3 spawnpunten zijn) dus in het midden van die plek schieten is genoeg. Daarna is het hopen op een lucky shot :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:18

Poekie McPurrr

Mreoww~

yep, en met crew 100% en modules (en een snelladende arti) kun je al rap een schot lossen in begin.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kan inderdaad een lucky shot wezen maar vervelend is het wel.
Laatst eens potje zat ik net een 50m van de spawn af (30s max) achter een bosje met tig anderen verder vooruit en iemand spotte ons direct (moest wel T-54 oid zijn er waren geen lage tiers in de battle) en ik kreeg meteen 3 arty op me.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
join the club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
Ik las hier laatst dat er nog wat onduidelijkheid was over sommige american heavy changes (T34/T30), dus hier ff wat reacties van de devs daar over uit het Q&A topic.
Q: Overlord, will T30 moves to TD branch during 6.5? I think American TDs will be implemented during 6.5 but would the new American Tier 10 heavy be ready with 6.5?
I don't know I can get to the T30 with new american gun depression nerfs (it seems T32 and T34 would be tough) before End July, I really like to get T30 for my clan....
A: T30 will undergo the redivision later. Perhaps in 7.0.

Q: It was said that American equivalent of "the true premium tank" (like Lowe, KW-5) will be the changed T34 (if I'm not mistaken). Is it going to be sold in the shop like the T8 premiums except M6, and is it going to earn as good as Lowe/KW-5, or it will be "second class premium tank" like M6?
A: T34 is going to be purchasable in store.
It should enjoy the same income/costs.

Q: Does T34 stays as tier 9 tank or is it lowered to tier 8?
A: Becomes tier 8 premium.

Q: Does this mean the us heavy Tier 9 will be replaced first, and the patch after that (So probablu v.0.6.7?) the tier 10 will be replaced? That would be lovely for most of us, who find it is very hard to grind to T30 with the T34, but really do want the T30. (my reason to play us heavy)
A: Yes, correct. However there won't be 6.7 update.
6.5 -> 6.6 -> 7.0

6.5 and 6.6 are relatively small updates. We are planning to release both by the end of July.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Na lang doorbijten heb ik toch eindelijk mijn Russische T-34 :D

En mai mai mai! Wat een heerlijk apparaat. Ook al zonder 57mm ZiS-4 vind ik het een killer. Mijn eerste confrontatie met een TD was gelijk een eerste kill!

For mother russia! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Rutger Mulder schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:16:
Ik las hier laatst dat er nog wat onduidelijkheid was over sommige american heavy changes (T34/T30), dus hier ff wat reacties van de devs daar over uit het Q&A topic.

[...]
Thanks, deze had ik nog niet gezien. Maar dat komt er dus op neer dat ik dus nu vol voor de T34 ga en daarna eens ga bedenken waar ik dan heen ga. Een gratis premium tank is wel heel leuk :)

Voor de T30 is dan alleen de vraag of je die het beste met je T34 kunt gaan halen of met zijn opvolger (en dus wachten op de patch voordat je verder gaat)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Rutger Mulder schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:16:

[...]
Bedankt voor de samenvatting :)
De laatste vraag klinkt bekend :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmkruit
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 14:03
Ahh bah, eindelijk 21,5k exp bij elkaar gegrind met mijn stock su152 voor een betere gun. Moet er eerst nog voor 14,5k exp nieuwe suspension onder....Grr, weer bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Voor iedereen die nog met de MAS mee wil doen, hier de antwoorden:
spoiler:
1. 0
2. Pz38na
3. 001matilda
4. 736
5. IV
6. oskin
7. fcm
8. marder
9. d1d2
10. carius

De questionair die je daarna krijgt mag je zelf oplossen ;)

-edit-
link gefixed

[ Voor 13% gewijzigd door Rutger Mulder op 08-06-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zo hoor je proberen te winnen in een Companie Battle
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iZhhaX2yKZBAjwgQzHkhd1g4/full.jpg

:+ :+

Wel erg leuk met alleen maar mediums in een battle en dan wolpack vormen. Dan kan je verassend veel afknallen en ook tiers boven je neerhalen.

En ja, ik heb de hitbox skin erop, maar die gaat er weer af. Heb er geen zak aan

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 08-06-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Rutger Mulder schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:13:
Voor iedereen die nog met de MAS mee wil doen, hier de antwoorden:
Tsja, het was wel schattig dat alle antwoorden in de wiki contributions van de maker stonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Wel raar want op de USA wiki staat dat het antwoord 34 moet zijn er waren 2 peletons van 32 tanks DD en nog 36 gewone shermans van het eerste peleton zijn er 2 overleeft en van het tweede peleton alles dus dat is 34..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
btw foutje gemaakt het is 33 en dan nog klopt het niet maar rutger heeft de juiste antwoorden nogal raar dat het dan 0 is en wie snapt die final question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Heeft toch geen zin meer om mee te doen. Stond bij laatste vraag al aangegeven dat hoe sneller je instuurde des te groter je kans was. Oftewel, de eerste goede inzenders winnen. Vrees dat je nu al te laat bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
ik snap ook niet hoe het eerste antwoord 0 kan zijn. Ik kom net als dudee uit op 33ish...... zal wel aan mij liggen.

Leuke screeny wontcatchme. Het was inderdaad echt humor gister met al die mediums.... en die arty dan... 5 kills met 1 shot!!. Wat zal die gast gelachen hebben :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 09:48
Ooh goodie voor de mensen die nog tijd over hebben na WoT:
World of Warplanes announced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
dudee schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 07:04:
Wel raar want op de USA wiki staat dat het antwoord 34 moet zijn er waren 2 peletons van 32 tanks DD en nog 36 gewone shermans van het eerste peleton zijn er 2 overleeft en van het tweede peleton alles dus dat is 34..
Op omaha beach is er nooit 1 aangekomen, ze zijn allemaal gezonken.
At Omaha Beach almost all of the tanks launched offshore were lost, contributing to the high casualty rate and sluggish advance from that beach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Sanch schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:10:
dat lijkt me nou veel toffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hetzer horror werkt twee kanten op. Aan de ontvangende kant vonden ze mij niet zo leuk. De laatste arty stond hoog op een berg naar hun vlag te snipen. Mijn team roept dat die arty dood moet. Mijn hetzer rolde achteruit zodat ik erop kon mikken, de arty beefde van de schrik, loste een schot op mij en vlam, daar ging de arty.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rHVRY6AlPh0DknSKu9IVDBl3/full.gif
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SOTbpX2fvL5MbZIupch0MnQC/full.gif

Met een A-20 aan de heuvels van de map met het grote bos begonnen. Rondjes op de heuvels en in het dorp rijden om vijanden te spotten. Dan het bos inrijden om de dieptecampspots aan hun vlag te checken op campers. De laatste camper gooide rood voordat ik eraan ging. Op dat moment stond mijn team al aan hun vlag.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1yfMFvkGtXXPrplVVHarvIs6/full.gif

Helft van mijn team in El Halluf ging eraan en mijn T-44 zat in het noorden te spotten. Uiteindelijk kwam er beweging in het noorden en ik ging naar het center om de vijandelijke populaire TD-campspot te flanken. De vijand dacht dat ze een solo T-44 konden pakken en rolde vooruit. 2 arties en 3 TD's achter mij geven heftige fire support. Ik moest ze alleen rood laten gloeien of uit hun tent lokken. Gewoon solo scouten en 1 medium tank is genoeg om een halve team kapot te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CmfDOJHbjgBWXWDIHA38xocF/full.gif

T-44 ging scouten en deze scout schiet ook terug, anders durfde een vk45xx rear seater niet vooruit te rijden. Een vijandelijke medium moet snel eraan, dan snel onder de guns van de campers aan Sand River zuidwest spawn rijden en in het dorpje peekaboo. Onze arties krijgen genoeg targets. Dan binnenrijden om de beter verstopte campers en arties te pakken. Er bleef 1 vijand over, maar het cappen ging te snel en hij wilt waarschijnlijk geen repair bill.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/843YqaFmKZ5hGmMoP904uIph/full.gif

Dit potje ging zo snel dat mijn stock Jagdpanther niet halverwege de map kon rijden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jwo7NlZ8wH0brBf0bakVtq9J/full.gif

Wat is de lange 8,8 cm gun op mijn Jagdpanther toch lekker. Het plakt "automagisch" aan targets en wanneer je denkt te missen, is het nog raak.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XXZLW4Q9jxHpRLwj9wfUaVUX/full.gif
Wat een verhouding tussen omzet en ammo-kosten.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VAHEi29kZM30JbK9GW66RwpR/full.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Sanch schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:10:
World of Tanks + World of Planes + World of Navy + World of Infantry = Epic

Mijn T-34 met 57mm is er klaar voor. Het spelletje is ineens een stuk leuker geworden nu ik zelfs sommige heavies in de problemen breng. Die ROF is zo lekker! Je moet alleen niet proberen stil te gaan staan, blijven bewegen!

Al kwam ik gister wel in een potje met allemaal lights en 3 andere mediums (2 bij enemy). In een pack van 5 weggereden, 1 medium gekilled en daarna was het voor mij gewoon prijs schieten. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
Appel schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:46:
[...]

Doe mij dan maar een integratie van alles bij elkaar dan heb je pas een vette game :D. Mja dan zit iedereen veilig in z'n vliegtuigje en kan alleen anti air wat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
quote:

--
Hmmm logisch zou dan zijn om al die eenheden samen te vatten in World of War, als je dan toch bezig bent: World of Warcraft, tadaaaaaa :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
vage schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:02:
quote:

--
Hmmm logisch zou dan zijn om al die eenheden samen te vatten in World of War, als je dan toch bezig bent: World of Warcraft, tadaaaaaa :+
Ik bedoelde ook een alles in 1 variant. Dat lijkt me cool, gewoon een complete oorlog simuleren! Denk niet dat het in de praktijk gaat werken, omdat er waarschijnlijk te weinig mensen zijn om infanterie te besturen vanuit een FPS perspectief. Tenzij ze de CoD spelers er in kunnen betrekken!

En jij hebt de World of Tanks teaser trailer 1 gezien? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hou het vriendelijk en gezellig hier.

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 09-06-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Rutger, waar haal jij die quote vandaan dan?
Ik haal deze van Wikipedia: DD tank

edit: ik zal wel niet waker zijn... waarom werken mijn
112 tanks were assigned to the first wave at Omaha Beach, with 56 tanks in each of the 741st and 743rd Tank Battalions. Each of these battalions had 32 DD and 24 other Shermans (including many Sherman bulldozers for clearing obstacles). Starting at about 0540, the 741st Tank Battalion put 29 DDs into the sea, but 27 of these sank, the remaining two made the long swim to the beach. Some of the crews of the sinking tanks managed to radio back and warn following units not to launch as far out. The remaining vehicles of the 741st Tank Battalion and all tanks of the 743rd Tank Battalion, (except for the four aboard one LCT that was hit by artillery fire just off the beach), were landed directly on the beach, starting at about 0640
in dit verhaaltje staat toch echt dat er een paar geland zijn. En met wat rekenwerk kom je op 33 uit dacht ik.

[ Voor 3% gewijzigd door themac1983 op 09-06-2011 13:07 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Zo! ik heb de motor van de T34 researched, nu alleen nog 190k voor de T30 zelf. Dat de T34 een premium wordt vind ik wel erg handig! Wel jammer dat het nog wel eventjes gaat duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
kan me neit lang geoed duren..zit pas op de T29 :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Rutger Mulder schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:22:
[...]

Op omaha beach is er nooit 1 aangekomen, ze zijn allemaal gezonken.

[...]
nietes

At Omaha Beach almost all of the tanks launched offshore were lost, contributing to the high casualty rate and sluggish advance from that beach.
112 tanks were assigned to the first wave at Omaha Beach, with 56 tanks in each of the 741st and 743rd Tank Battalions. Each of these battalions had 32 DD and 24 other Shermans (including many Sherman bulldozers for clearing obstacles). Starting at about 0540, the 741st Tank Battalion put 29 DDs into the sea, but 27 of these sank, the remaining two made the long swim to the beach. Some of the crews of the sinking tanks managed to radio back and warn following units not to launch as far out. The remaining vehicles of the 741st Tank Battalion and all tanks of the 743rd Tank Battalion, (except for the four aboard one LCT that was hit by artillery fire just off the beach), were landed directly on the beach, starting at about 0640.
DD Tanks were designed to operate in waves up to 1 foot (0.3 m) high; however, on D-Day the waves were up to 6 feet (2 m) high. These were much worse conditions than the tanks had been tested in and thus they were swamped. Also, the tanks of 741st Tank Battalion were launched too far out,[10] about 3 miles (4,828 m) offshore. Considering the inherent difficulty in steering a 35 ton modified tank, it is a tribute to the crews that they got as far as they did. The crews were equipped with emergency breathing apparatus capable of lasting 5 minutes, the tanks were also equipped with inflatable rafts.[11] Some sources claim that these life-saving measures were ineffective;[12] this was contradicted by the testimony of survivors.[11] Most of the crews were rescued, mainly by the landing craft of the 16th RCT (Regimental Combat Team),[13] although five crewmen are known to have died during the sinkings.[11]
Until very recently it was believed that most of the DD Shermans of the 741st Tank Battalion were sunk almost immediately. Some stayed afloat for a matter of minutes; according to the crews one tank swam for 15 minutes, another: "We weren’t in the ocean 10 minutes when we had a problem".[11] Tanks at the other four beaches suffered no such problems. New research[by whom?] suggests that the Omaha tanks were aiming for a church steeple on the visible horizon behind the cliffs.[citation needed] In order to maintain their line of sight it is believed that the tanks had to turn progressively away from the shore to combat the waves pushing them down the beach, putting their sides virtually parallel with the shoreline. This meant that the canvas flotation devices were easily swamped. If they had kept going directly forward with the front of the tank headed straight for the beach, they may have reached it.[citation needed]
Others believe that the error was due to the commanders aboard the ships from which the tanks were launched.[who?] They simply gave the order to launch too early, possibly to avoid getting too close to the battle themselves.[citation needed]The possibility of disembarking the tanks directly onto the beach if the sea was too rough had been discussed and agreed upon by Colonel Skaggs and Colonel Upham, (commanding officers of the 741st and 743rd battalions), before the tanks left Portland (England).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Appel schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:07:
[...]

Ik bedoelde ook een alles in 1 variant. Dat lijkt me cool, gewoon een complete oorlog simuleren! Denk niet dat het in de praktijk gaat werken, omdat er waarschijnlijk te weinig mensen zijn om infanterie te besturen vanuit een FPS perspectief. Tenzij ze de CoD spelers er in kunnen betrekken!

En jij hebt de World of Tanks teaser trailer 1 gezien? O-)
Leuke teaser inderdaad, meende dat de ontwikkelaars hadden gezegd dat infantry nog eens wordt toegevoegd? Of dat dan AI of menselijke spelers worden weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
infantry lijkt me wat minder doe dan vliegtuigen en aa tanks? Want met infantry ze zijn best slap en word zo over reden met tank etc... en te veel mensen willen dan vliegen of met tank OF dan moet je AI infantry doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
dudee schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:28:
infantry lijkt me wat minder doe dan vliegtuigen en aa tanks? Want met infantry ze zijn best slap en word zo over reden met tank etc... en te veel mensen willen dan vliegen of met tank OF dan moet je AI infantry doen
Ai infantry, gewoon 3 npc's per soort tank verschillend, en die automatisch bewapenen of teche.
Zie best een markt voor dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

dudee schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:28:
Je infantry in de bosjes/bomen verstoppen bij de base met verrekijkers, Anti-tankwapens en molotov cocktails.
laat ze maar komen!!

of verstoppen in de indestructable huizen

[ Voor 4% gewijzigd door skoozie op 09-06-2011 15:33 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
kom ik langs rijden met mijn open arty.... cocktails anyone? :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
denk je echt dat ze die gebruikten in de oorlog das meer type verzet alleen er was geen bezine te verkrijgen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

dudee schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:23:
denk je echt dat ze die gebruikten in de oorlog das meer type verzet alleen er was geen bezine te verkrijgen XD
Russische Militi met zelf gebrouwen vodka, brand het niet in de keel, brand het wel in de tank 8)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Rofl dat klopt.. In Sovjet Russia Vodka drinks you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
T30 geresearched. nu nog 5miljoen verdienen :P

[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 09-06-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
The first 'MAS' Question: How many 'Donald Ducks' have successfully landed in the Omaha sector on D-Day start?
Twentynine of them were released out of the landing craft into choppy seas and all bar two of them sank minutes later as they tried to negotiate the heavy waves and ended up getting swamped.

Most of the tank crews managed to get out before they sank. The two surviving tanks that made it ashore were ineffectual and within a few minutes of making it to the beach were destroyed by accurate German artillery.
http://www.vincelewis.net/omaha.html
Dus 2 hebben het tot het strand gehaald, maar waren niet meer goed en werden binnen no time door de duitse artillerie vernietigd. Oftewel 0 van de 29 hebben een succesvolle landing gemaakt!

De rest van de 112 tanks die naar omaha beach moesten zijn later direct op het strand geland vanuit de landingcrafts, maar die tellen dus niet mee voor de start omdat ze later aankwamen.
Het is dus maar net hoe je de vraag leest en wat je definitie is van een goede landing/start of battle. Maar nul is het goede antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
aha nu snap ik het! ben maar 14 he... 2de klas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:08:
[...]

Wellicht dat jij het zelf nog niet zo ervaart omdat je nog geen tier 8-10 battles speelt waar 2 of 3 GW Tiger's, Objects of Typ-E dood en verderf zaaien. Maar daar kom je dan snel genoeg achter. Of speel je zelf tier 6+ artillery?
Artillery of niet, met skills wordt je nooit of zelden geraakt, zo simpel is dat. Arti hoort nu eenmaal bij het spel.
Het is altijd wel iets, in cod waren het claymores en granaatlaunchers, in dat spel zijn het de campers, in dat weer iets anders.
Een spel wordt ontwikkeld en ik vind dat je je maar moet aanpassen naar het spel.
Ik heb soms battles met de maus met 4-5 arti's en wordt bijna niet geraakt, hoe verklaar je dat?
zorg er gewoon voor dat je vanaf dat je gespot wordt onvoorspelbaar gedraagt, blijf achter rotsen, huizen, bergen enzo ...
Als je de mappen kent weet je waar ze staan en hoe je moet aanvallen en waar je moet wegblijven.
Heb er nu ongeveer met de beta bij wel al een 9 a 10000 batlles opzitten, dus denk dat ik wel kan zeggen dat ik weet waar ik het over heb.
ik speel graag met artillery, En ik blijf erbij skills, niets meer niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Zelfs met de beste skills kun je niet voorkomen dat er een shell recht op je neerkomt. Laat staan 3 of meer tegelijk. Je kan het risico minimaliseren door te kijken waarvanuit de arti vuurt en dan te gaan rockhuggen zodat ze je niet raken, of door steeds in beweging te blijven (of fanatiek zorgen dat je niet gespot word (als TD nog enigzins te doen, als tank minder). Ben je eenmaal druk in de weer met de vijand dan word het lastig om en een oogje op je positie te houden en de vijand in vizier te houden (die is immers ook niet gek en zal proberen jou uit je schuilplaats te lokken). Beetje arti-speler (in mijn optiek) zal bij herhaaldelijk niet kunnen locken op een vijand omdat ie net buiten bereik is zich herplaatsen zodat ie wel in bereik valt (al is het maar om 'm deels te raken).

Ik blijf erbij... 1-2 arti max per game, en bij 2 arti 1 met long range en 1 met medium/short range. Long range voor bijspringen hotspots en de ander om achter iets aan te kachelen en soort van extra support te geven (mortier functie, ver genoeg van vijand om niet meteen gespot te worden, te dichtbij om weg te komen als het mis gaat).
In die laatste rol is de Su-5 een leuke (met de 14 shots gun), wil je iets met dat ding bereiken dan moet je wel mee oprukken en gezien het lage aantal shells moet je ook nog eens goed opletten waar je op vuurt. En tracers in ere herstellen natuurlijk. Enerzijds om counter-arti te bevorderen, anderzijds om arti te "dwingen" niet ergens stil in een hoekje te laten campen maar actief zich te blijven bewegen. Ik ben zelf (zoals eerder gezegd) een blije arti speler maar zie ook in dat er gewoon iets moet gebeuren.
Vanmorgen in m'n Hummel was het bijna saai, heel goede spotter (spotter werd zelf niet gespot) liet mooi zien waar vijand stond, dooie gemak locken, vuren, vijand dood. Leuk voor de stats maar geen hol aan zo. Ander potje (Su-8) met ik en 2 andere arti (SU-8 en Hummel) deden we met 3 tegelijk op target vuren. Was grappig maar begrijpelijk dat je dan echt de nekharen recht overeind gaan staan. Nee, gewoon 1-2 arti/game max.

Trouwens, bij enkele potjes was ik heel snel online (grote delen eigen team en vijand nog grijs) en vuurde op waar ik wist dat starter positie was. Dus mijn eerdere mening dat het kul was om meteen bij start afgeknald te worden hierbij herroepen. Mijn excuses daarvoor. (scoreboard na afloop liet ook zien dat ik iets geraakt had, die ik zeker te weten niet getarget had)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Net schoot een arty naast me. NAAST me ja, en mijn T34 (op 100%) ging dood door splash damage.
En ja, ik hugde een rots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

hexta schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:21:
Net schoot een arty naast me. NAAST me ja, en mijn T34 (op 100%) ging dood door splash damage.
En ja, ik hugde een rots.
Mijn standaard tactiek als arti als target niet direct te raken is.. schiet ernaast.. wel kut natuurlijk dat je dan oneshotted bent (wat normaal ni zou moeten kunnen natuurlijk..beetje dmg ok.. maar dood.. nee)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

T-34 (russian medium) nu uitgerust met de 57mm Zis-4. Gun-rammer zit erop, welke andere equip is aan te raden?

edit: ik had een hekel aan de T-34.. maar damn.. tis een monstertje met die Zis haha :9

[ Voor 29% gewijzigd door Poekie McPurrr op 09-06-2011 21:59 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb net de 105 op men Jagdpanther gezet.. verlies je potje ben je gelijk 12k (Repair en Ammo) armer.

Wat is dat een faal gun zeg. Goeie mensen. :/

[ Voor 20% gewijzigd door Nemean op 09-06-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Poekie McPurrr schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:38:
T-34 (russian medium) nu uitgerust met de 57mm Zis-4. Gun-rammer zit erop, welke andere equip is aan te raden?

edit: ik had een hekel aan de T-34.. maar damn.. tis een monstertje met die Zis haha :9
Vertical Stabelizer als die er is. Scheelt veel met schieten on the move en wanneer je iets cirkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

verti stab niet mogelijk. Vent en coated optics mss?

Laatste paar potjes wel pijnlijk duidelijk dat ik maar eens aan een clan moet gaan denken, en ben wel een teamplayer. Beetje frustrerent om via typen rest iets door te geven. Irritante is, als ik clan join weet ik meestal tot op avond zelf niet of ik online ben op moment. en dat vind ik dan weer lullig tegenover de rest.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Poekie McPurrr schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:25:
verti stab niet mogelijk. Vent en coated optics mss?

Laatste paar potjes wel pijnlijk duidelijk dat ik maar eens aan een clan moet gaan denken, en ben wel een teamplayer. Beetje frustrerent om via typen rest iets door te geven. Irritante is, als ik clan join weet ik meestal tot op avond zelf niet of ik online ben op moment. en dat vind ik dan weer lullig tegenover de rest.
platoon doen. Dan kan je met in totaal 3 mensen in een team vechten. Doe ik vrij vaak met mede pershings/T54's van GoT. Via de GoT mumble vervolgens overleggen en praten. Met zn drieen strategie afspreken, schieten en elkaar hulp vragen etc.... werkt zeer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ugh, die 105MM bounced meer dan dat ie raakt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:33:
Ugh, die 105MM bounced meer dan dat ie raakt. :/
Kan niet. Als je bounced dan raakt hij de tank wel, maar brengt geen schade aan. Dus je kan nooit meer bouncen dan dat je raakt :+ :+

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:40:
[...]

Kan niet. Als je bounced dan raakt hij de tank wel, maar brengt geen schade aan. Dus je kan nooit meer bouncen dan dat je raakt :+ :+

Wijsneus. :+

Nee maar echt ik schiet op een lighttank en ik bounce met dat kreng. Als dit zo door gaat ga ik maar weer terug naar men 88. Die heeft ook meer accuracy als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:44:
[...]

Wijsneus. :+

Nee maar echt ik schiet op een lighttank en ik bounce met dat kreng. Als dit zo door gaat ga ik maar weer terug naar men 88. Die heeft ook meer accuracy als je het mij vraagt.
Agh. Ik bouncde vanavond met de Pershing toen ik een Arty beschoot vanaf de zijkant. Dan voel je je pas beroerd met 1000 credits per shell :+

Maar een M5 Stuart neerknallen uit de losse pols op 350m+ was wel leuk. Damn wat is dat ding dan klein om te raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:48:
[...]

Agh. Ik bouncde vanavond met de Pershing toen ik een Arty beschoot vanaf de zijkant. Dan voel je je pas beroerd met 1000 credits per shell :+

Maar een M5 Stuart neerknallen uit de losse pols op 350m+ was wel leuk. Damn wat is dat ding dan klein om te raken :P
Heb ook wel is met een JagdPzr een bounce gehad op een Marder 2. Had zoiets van: "Meeeeeeeeeeen je niet" ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Heeft iemand hier onlangs nog met de Pz III gespeeld? Dat ding is behoorlijk rap en ik merk dat mijn T-28 hem bijna niet kan penetraten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
wontcachme schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:40:
[...]

Probeer het nog ff, ja het zijn dure shells maar dubbel en dwars waard! Ik heb geen moeite gehad met penetratie of missers met deze gun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
Nemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:59:
[...]

Heb ook wel is met een JagdPzr een bounce gehad op een Marder 2. Had zoiets van: "Meeeeeeeeeeen je niet" ;(
Nog veel erger als je een SPG bounced met een Tier 8+ Heavy ;), echt zo'n wtf momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

graag advies over de gun op een SU100, ik heb met de 100mm goede credits winst. de 122mm heb ik gister unlocked en daar moeten shells van 1k creds in, en 600 credits HE shells.
kan je met de SU100 nog wel goed winst maken of is de 100mm daar beter voor?

VII (Shells: 250 credits, HE:250)
100mm D10S
230/230/330(HP)
175/235/50(mm)
9.82(r/m)
0.35(m)
2.3(s)

VII (Shells: 1000 credits, HE:600)
122mm D-2-5S
390/390/465(HP)
175/217/61(mm)
5.36(r/m)
0.38(m)
2.3(s)

damage per credits is hoger bij de 100mm...

[ Voor 4% gewijzigd door skoozie op 10-06-2011 08:52 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
skoozie schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:51:
graag advies over de gun op een SU100, ik heb met de 100mm goede credits winst. de 122mm heb ik gister unlocked en daar moeten shells van 1k creds in, en 600 credits HE shells.
kan je met de SU100 nog wel goed winst maken of is de 100mm daar beter voor?
Over het algemeen zou ik bij een TD altijd voor de HE shells gaan met de meeste dmg aangezien je dan meer kans hebt om iets in 1 keer te killen of serieuze klap van z'n HP weg te vagen. Hierdoor krijg je meer credits en overleef je het langer (dus nog meer kans om wat te killen/damagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Als het alleen om credits gaat is mijn ervaring dat je die sneller krijgt met de 100mm maar voor al het andere (damage/exp/kills/wins) is de 122mm beter. Als je verder niet teveel schoten verprutst is het verschil in credits ook niet veel. Doordat je meer damage doet krijg je meer credits wat de duurdere shells grotendeels compenseert.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

redwing schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:35:
Doordat je meer damage doet krijg je meer credits wat de duurdere shells grotendeels compenseert.
als je DMGxROF doet dan zou je per minuut de volgende berekening krijgen
100mm 230x9.82 = 2258.6 damage voor 2455 credits (voor standard)
122mm 390x5.36= 2090.4 damage voor 5360 credits (voor standard)

of neem ik de berekening nu te simpel?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
skoozie schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:48:
[...]

Het gaat meer om alpha damage dan damage per minute aangezien je als TD snel wordt afgeschoten zodra je eenmaal gespot bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Sanch op 10-06-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
Nemean schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:59:
[...]

Ah dat is nog niks :9 Het is mij gelukt om met mijn tiger 1 (long 88) 3x bounce achter elkaar te hebben tegen een m3 lee. ongeveer 200 m van elkaar vandaan 8)7

Bedoel hij kon me niet veel pijn doen, maar dan denk je echter waarom? waarom? waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Alpha damage of stopping power zoals Amerikanen dat over hun guns zeggen is nuttig als een naar jou rushende vijand tegen gehouden moet worden. Niet een hoop gaatjes door een inbreker jagen en hij komt nog een mes tussen je ribben steken.

Naast tactisch of korte termijn voordelen, moet je ook naar lange termijn, kosteneffectief,... kijken. Lange 8,8 cm is accurater zodat de shells op niet-bounce-bare plekjes eindigen ipv waar je ze niet wilt. Hogere rate of fire om een bounce of miss goed te maken. 4x goedkopere ammo, lagere ammo bill en je kan de volgende tank betalen. Ik kan ook low tier doelwitten en huizen (om de tank erachter te kunnen pakken) beschieten zonder dat het mij veel kost.

Meer kans op potjes winnen versus ik wil gewoon de volgende tank kunnen betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door rapture op 10-06-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
skoozie schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:48:
[...]

Sanch schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:14:
[...]
Het gaat meer om alpha damage dan damage per minute aangezien je als TD snel wordt afgeschoten zodra je eenmaal gespot bent.
Klopt helemaal, het probleem met een TD is dat je ergens in hinderlaag ligt, 1 schot op de naderende tanks kunt schieten en daarna weer dekking moet zoeken en daarna wacht je weer op een geschikt moment om nog een keer te schieten. Hierdoor ben je niet continue aan het schieten maar af en toe een keer (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Doordat je niet continue aan het schieten bent is je DPS niet maximaal en is de schade die je uiteindelijk doet met de 122 hoger.

Hierbij moet je ook meenemen dat je vaak niet de enige bent die aan het schieten is en komt het dus vaak voor dat je sowieso maar 1 schot op een vijand kan schieten. En dan is de 122 natuurlijk in het voordeel. Mijn voorkeur gaat iig uit naar de 122mm :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Met de SU-100 had ik voor 122 mm gekozen. Wat een fear factor dat het uitstraalde. Een IS-3 duwde een Sherman wrak vooruit in de hoop op tijd aan onze vlag te geraken.

Met een Rus schiet je eenmaal anders dan met een Duitser. Het is nooit accuraat geweest zodat er weinig verschil in bouncen zit. De hogere Russische alpha damage maakt het anders dan een Duitse tegenhanger en kan wel krachtig genoeg zijn om iets te one-shotten.

Een Duitser moet het van extended long range sniping hebben, dermate grote afstanden dat ze jou toch nooit spotten. Gewoon buiten mijn view range werken, op rode stipjes zonder silhouet werken. En zij maar denken dat ze door arty geraakt worden.

[ Voor 21% gewijzigd door rapture op 10-06-2011 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Kwam toevallig net dit plaatje met alle US TD's voor de komende patch tegen. Het is in het russich, maar je kan prima zien wat de stats worden (desnoods ff inzoomen).

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/310281363.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1307714295&Signature=titCb1l%2BSEmtabUXVKx2uusHKGU%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Rutger Mulder schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:01:
Kwam toevallig net dit plaatje met alle US TD's voor de komende patch tegen. Het is in het russich, maar je kan prima zien wat de stats worden (desnoods ff inzoomen).

[afbeelding]
krijg een ongeldig xml bestand error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
wontcachme schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:04:
[...]

krijg een ongeldig xml bestand error
Probeer deze link anders eens
http://twitpic.com/54qemr/full

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Geen M18 Hellcat zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 19:36
Dat plaatje is hier al eerder gepost. ;)

M18 komt in de 2e TD tree.

[ Voor 27% gewijzigd door User op 10-06-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Die werkt. Maar ik neem de T95 wel. Niemand die mij van voren neerknalt. Alleen wel zorgen dat niemand je kan flanken en arty je niet kan pakken. Rammer erop, Crew met cameo, cameo net en binoculars. Dat wordt een killer combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
De M18 hellcat zit in de andere TD branch, die komen pas in een latere patch.
Zie de tech tree hiervoor.
User.tmp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:11:
Dat plaatje is hier al eerder gepost. ;)
Dat vermoedde ik al, maar die link was toen helaas al snel door een mod gedelete voordat vele (waaronder ik) hem konden zien.

Er staan trouwens ook een aantal nieuwe plaatjes van de German E50 en E75 tanks op overlord's blog voor de liefhebber.

[ Voor 11% gewijzigd door Rutger Mulder op 10-06-2011 16:18 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.