[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.929 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:28
]Nadat ik met veel plezier de VK3601 heb gespeeld begon ik aan de Tiger 1. Ik had al verschillende horrorverhalen gehoord over de Tiger 1 en dacht: ach zo erg kan het toch niet zijn? Zo erg vond ik het ook niet met de Tiger 1 alleen is je bemanning redelijk snel dood, module zijn gemaakt om kapot te gaan en de tank heeft al pijn wanneer je er tegenaan pist. Ik ging dus heel bewust als sniper spelen en dat pakte vrij goed uit. Alleen wanneer ik face to face een gevecht had moest ik vaak het onderspit delven. Vooral wanneer een module zoals je gun of ammo rack wordt geraakt ben je behoorlijk de sjaak.

stats tiger 1:
win ratio: 45%
battles survived: 22%
hit ratio: 78%
average experience: 666 exp

conclusie: zorg dat je niet geraakt wordt en het is een prima tank.

TOEN.. begon ik met de KT en wat een verschil!

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/9757/shot002s.jpg

een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.

Het is gewoon een supertank. door de dikke voorkant krijg je een hoop bounces en met de lange 8,8 cm gun is het een prima moneymaker. Modules gaan niet zo vaak kapot en het enige waar ik bang voor ben zijn de arty's. Tegen lower tiers is deze tank zoveel lol. Gewoon recht op de vijand afrijden en alles neerknallen wat je tegenkomt.

[ Voor 16% gewijzigd door oosterhofjf op 06-06-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:18

Poekie McPurrr

Mreoww~

hexta schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:21:
[...]

Ja idd, dan moet je er wel rekening mee houden, maar kan je nog wel gewoon spelen.
precies. als ik arty speel en zit in team met 2 andere long range arty dan is het ook geen pret meer. Beetje gelijk aan een game met merendeel TD's. Camp-fest :X

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Mja, speelde T1 in beta. Toen zat de motor en transmission blijkbaar nog voorin. Dus bij elke pen hit gelijk immobilized, en de mantlet was het zwakke punt. Elke T4 kon je penetraten, een duel met m'n T5 KV en T7 tiger eindeigde vaak in m'n voordeel.

De module dmg zou opgelost moeten zijn, maar nog steeds is de T1 underpowered volgens mij.

Net zoals de gehele USSR overpowered isTypiisch voor russen. (disclaimer : m'n viending is een russin, dus ik mag het zeggen blijkbaar)

[ Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 06-06-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

ZenTex schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:28:
[...]

Pcies wat ik bedoel.

Maar goed, rij wel arty (rij alles) maar arty is gewoon saai. Ga de confrontatie 's aan.
Liefst als je gespot bent en je krijgt meerdere arties op je dak.

Arty is funest voor dit spel.
Jouw mening, ik als arty vind het juist leuk om zolang mogelijk te blijven leven en team zoveel support te geven als mogelijk (of door weg te kruipen in positie of door achter de meute aan te kachelen). Ieder zijn ding. En face it.. arty is er nu eenmaal.. juist omdat ik veel arty speel let ik wel op waar ik heenga met een tank. Vervloek arty ook wel hoor als ik ineens oneshotted word haha

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Poekie McPurrr schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:35:
[...]

Jouw mening, ik als arty vind het juist leuk om zolang mogelijk te blijven leven en team zoveel support te geven als mogelijk (of door weg te kruipen in positie of door achter de meute aan te kachelen). Ieder zijn ding. En face it.. arty is er nu eenmaal.. juist omdat ik veel arty speel let ik wel op waar ik heenga met een tank. Vervloek arty ook wel hoor als ik ineens oneshotted word haha
inbderdaad, arty is er nu eenmaal. En samen met de rare camo regels zorgen wij ervoor dat iedereen lekker op z'n schuilplaats blijft staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
ZenTex schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:28:
[...]

Pcies wat ik bedoel.

Maar goed, rij wel arty (rij alles) maar arty is gewoon saai. Ga de confrontatie 's aan.
Liefst als je gespot bent en je krijgt meerdere arties op je dak.

Arty is funest voor dit spel.
Het is onderdeel van het spel maar er zitten soms wel belachelijk veel arty in een potje.
Dat mogen ze van mij echt wel limiteren naar max 4 per potje.
oosterhofjf schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:28:
]Nadat ik met veel plezier de VK3601 heb gespeeld begon ik aan de Tiger 1. Ik had al verschillende horrorverhalen gehoord over de Tiger 1 en dacht: ach zo erg kan het toch niet zijn? Zo erg vond ik het ook niet met de Tiger 1 alleen is je bemanning redelijk snel dood, module zijn gemaakt om kapot te gaan en de tank heeft al pijn wanneer je er tegenaan pist. Ik ging dus heel bewust als sniper spelen en dat pakte vrij goed uit. Alleen wanneer ik face to face een gevecht had moest ik vaak het onderspit delven. Vooral wanneer een module zoals je gun of ammo rack wordt geraakt ben je behoorlijk de sjaak.

stats tiger 1:
win ratio: 45%
battles survived: 22%
hit ratio: 78%
average experience: 666 exp

conclusie: zorg dat je niet geraakt wordt en het is een prima tank.
Ik vind de Tiger echt een super tank. De KT is ook heerlijk maar als je weet wat je doet met de Tiger kun je er zoveel mee. Sinds v0.6.4 kun je zowaar ook wat meer bouncen :)

Mijn stats van Tiger 1:
win ratio: 54%
battles survived: 40%
hit ratio: 77%
average experience: 785 exp

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 06-06-2011 23:54 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Tegen dat arty reloaded is sta ik meestal op andere plek en kickt camo weer in. Moet me wel heel veilig voelen dat ik 3-4 shots op zelfde plek blijf staan. Random ergens een shell invuren, verplaatsen en kijken of idee waar andere arty/TD staat klopt (counterfire) is best leuk, vooral als het een campfest geworden is. Maar toch, 1-2 arty/game max. en dan liefst een long en shorter ranged. Long voor overall support, short voor medium support op hotspots.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

psychoclown schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:53:
[...]

Het is onderdeel van het spel maar er zitten soms wel belachelijk veel arty in een potje.
Dat mogen ze van mij echt wel limiteren naar max 4 per potje.
Dat bedoel ik niou, er zijn er teveel.
Plus als arty kun je lekker knallen tot in het oneindige, totdat ze in je base komen.

Mij suggestie op de forum was de arty range halveren, zodat ze niet konden wegkomen met in de base staan en knallen maar, zonder enig risico, maar dat werd met enthousiast boe-geroep van de arty spelers begroet. (was/ben er zelf een.)

Stem er zelf andersook mee in een limiet te introduceren, max 3. (normaal per map 3 passages, links, rechts, midden, dus ideaal 1 per flank.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ZenTex schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:00:
[...]

Dat bedoel ik niou, er zijn er teveel.
Plus als arty kun je lekker knallen tot in het oneindige, totdat ze in je base komen.

Mij suggestie op de forum was de arty range halveren, zodat ze niet konden wegkomen met in de base staan en knallen maar, zonder enig risico, maar dat werd met enthousiast boe-geroep van de arty spelers begroet. (was/ben er zelf een.)

Stem er zelf andersook mee in een limiet te introduceren, max 3. (normaal per map 3 passages, links, rechts, midden, dus ideaal 1 per flank.)
Dat ze stil kunnen staan komt omdat nu de tracers nog maar half aan staan. Goede arty gaat eerst arty counteren maar dat kan op dit moment dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Inderdaad, maar vóórdat de tracers verdwenen was het niet veel anders. Gewoon na elk sschot herpositioneren.
Het scheelde wel iets ja. En toch, met een IS-3 ge1shot worden? Nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Arty range halveren, dan zouden ze ook de spot/shoot range van de rest moeten aanpassen. Wat heb je aan arty als een heavy/TD je outranged.. snap je frustratie tov teveel arty in een match wel, maar betere oplossing zou zijn om aantal arty gewoon te maxen op 2/game. Stel ze halveren de range voor arty, duiken die spelers in TD's. Zit je met een overkill aan TD's.. Nee, gewoon aantal arty maxen op 1-2/game. Rest van team balancen met heavies, TD's en (snelle) mediums.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

ZenTex schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:07:
Inderdaad, maar vóórdat de tracers verdwenen was het niet veel anders. Gewoon na elk sschot herpositioneren.
Het scheelde wel iets ja. En toch, met een IS-3 ge1shot worden? Nee dank je.
mja, blijft een fps.. oneshotted worden is rot maar hoort bij fps. Hoe sterk je tank of poppetje ook is.

[ Voor 4% gewijzigd door Poekie McPurrr op 07-06-2011 00:14 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Onzin. range halveren en ze moeten tenminste meerijden met de rest van het team, en dus een kant kiezen, en vergroot de risico's voor arties, zodat ze niet de allerlaatsten zijn die overblijven.

En nogmaals, speel zelf ook arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Nogmaals, range halveren voor arty houd ook in aanpassingen voor de rest.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
arty is fun maar ik heb atm m37 en je doet wel wat mooi damage maar met 4 schoten per min doe je bijna geen normale kills want de range is ook erg slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Nu online

ZenTex

Doet maar wat.

Wat verwacht je van een low tier arty? Alsof de tanks van dezelfde tier beter zijn.
Tsja, focus me nu het spel live is ook niet op arty, het is m'n 4e tank, dus gebruik hem zelden.
Een SU-26, low tier, lage range en weinig damage. Maar met veel schoten per minuut is íe niet eens zo slecht.
En je speelt ermee zoals ik vindt dat een arty zou moeten zijn. Meerijden met het team vanwege beperkt bereik en ik moety behoorlijk vaak raken om iets te vernietigen, maar daar heb ik de rest van het team voor. Ik help gewoon een beetje. Support dus.

En het is geen FPS. En stel je voor dat er bij een FPS een ventje helemaal achterin de basis staat die je met 1 druk op de knop headshot. Erger, het zijn er 4 tot 5!
Geen enkele community van een reguliere FPS zou dat pikken.

Ik ben ook niet de enige die zo tegen arty is. Een groot deel van de community is ertegen, maar WG wil niets van kritiek weten, vandaar dat elke arty thread op de forums gedelete word. En dat waren er tijdens de beta héél veel.
Iedereen is er over eens dat SPG's in hun huidige vorm niet in het spel passen, dedicated SPG spelers uitgezonderd.
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:18:
Nogmaals, range halveren voor arty houd ook in aanpassingen voor de rest.
Waarom? Dat is grote onzin. Tanks zijn onderling redelijk gebalanceerd, alleen de arties niet. Range halveren betekent alleen dat ze iets meer risico gaan lopen en wat minder kunnen focussen op elke rode punt die oplicht.
Zeker nooit achter een huisje vandaan gekropen en meteen 5 arty shells op je dak gehad?
(al zijn 2 al voldoende en 3 overkill.)

[ Voor 19% gewijzigd door ZenTex op 07-06-2011 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Jij bent ertegen maar ik ben ervoor. Al ben ik het wel met je eens dat er soms teveel in een battle zitten. Het leuke van een arty is dat ze in een battle het tij kunnen keren door een paar tanks de dmg'en of destroyen

Dat iedereen behalve dedicated spelers ertegen zijn is onzin.
Waarom? Dat is grote onzin. Tanks zijn onderling redelijk gebalanceerd, alleen de arties niet. Range halveren betekent alleen dat ze iets meer risico gaan lopen en wat minder kunnen focussen op elke rode punt die oplicht.
Zeker nooit achter een huisje vandaan gekropen en meteen 5 arty shells op je dak gehad?
(al zijn 2 al voldoende en 3 overkill.)
Ik kwam gisteren een T54 tegen met mijn T32. T9 vs T8. Ik schoot vol op zijn tracks aan de voorkant en zelfs daarop bounced mijn schot. Ook bounced mijn schot van point blanc op zijn turret :/ Uiteindelijk heb ik hem af kunnen maken, maar ik had nog 300hp over van de 1200 die ik had. De T54 kon gestaag mijn hp eraf knallen. Elk schot ongeveer 200hp.

Arty range halveren is onzin. Dat zou betekenen dat ze een sterkere hull moeten krijgen anders kan elke random tank ertegen pissen en is die destroyed.

Mocht er iets veranderd worden aan arty, verlaag dan de dmg, maar niet de range.

[ Voor 64% gewijzigd door patrickos85 op 07-06-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
En hoe ga je mausjes killuh zonder arty,

Arty heeft zeker een plaats in het spel. Het enige probleem (wat psycho al aangaf). is dat er soms 4-5 aan elke kant van de map staan! 2-3 per game/side moet echt de MAX worden. Dan ben je van 90% van het arty gezeur af geloof ik.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:20
patrickos85 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:31:
Arty range halveren is onzin. Dat zou betekenen dat ze een sterkere hull moeten krijgen anders kan elke random tank ertegen pissen en is die destroyed.

Mocht er iets veranderd worden aan arty, verlaag dan de dmg, maar niet de range.
Ik vind juist dat de range minder zou moeten zijn zodat ze met de rest mee naar voren moeten rijden maar wel in de achterhoede kunnen blijven. Op die manier hebben ze geen sterkere hull nodig (ze kunnen nog steeds achter de rest op veilige afstand meedoen), maar moeten ze wel meer doen ipv op 1 plek staan en hooguit 50 meter op en neer rijden ivm tracers.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
redwing schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:44:
[...]

Ik vind juist dat de range minder zou moeten zijn zodat ze met de rest mee naar voren moeten rijden maar wel in de achterhoede kunnen blijven. Op die manier hebben ze geen sterkere hull nodig (ze kunnen nog steeds achter de rest op veilige afstand meedoen), maar moeten ze wel meer doen ipv op 1 plek staan en hooguit 50 meter op en neer rijden ivm tracers.
Dan moeten mediums ook aangepakt worden. Meds zijn arties worst nightmare. Zeker als ze zo dicht op de andere tanks zitten want dan worden ze snel gespot. Dus ik hou het op nee.

Heb jij weleens met een arty gespeeld redwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

met de lagere tiers moet je al mij rijden. in de Beta een SU-8 gehad, maar met die aim tijden in stilstand wil je er echt niet ook nog eens bij bewegen... het nadeel is als je 1 ding aanpast dan moet je ok andere dingen aanpassen. en voor je het weet klopt alles niet meer...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
patrickos85 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:49:
[...]
Heb jij weleens met een arty gespeeld redwing?
Yup, in beta ben ik tot tier 7 gekomen :) Nu ben ik nog niet verder dan de grille.

Maar met range verkleinen bedoel ik niet dat je een halve TD wordt, maar wel dat je niet vanaf 1 punt de hele map kunt bestoken. Maak daar de halve map van en je hebt genoeg punten om je te kunnen verstoppen zonder gelijk gezien te worden. Verder krijg je dan ook gelijk dat je na moet gaan denken over arty beschermen (wat nu vaak amper gebeurt) of aanvallen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Goed, ik ben dan ook een redelijk dedicated arty spelen en vindt niet dat onze range aan moet worden gepast. Eventueel moet je het aantal arties in een potje gaan beperken, maar juist veel arties vraagt weer om een andere tactiek van de tanks/TD's behalve blind naar voren rijden en op alles knallen wat je ziet. Schuilen, tegenstander spotten en die uit zijn schuilplaats lokken zodat de arty zijn werk kan doen.

Een arty is uiteindelijk ook maar zo sterk als zijn team. Heb ik niemand die gaat spotten of een beetje in de achterhoede de verdediging verzorgt kan ik helemaal niks en ben ik zo dood. Ja, wij zijn flauw door je helemaal van de andere kant van de map af te makken, soms wel in 1 schoot, maar het hoort er gewoon bij, dus in plaats van erover te klagen kun je beter bedenken hoe je ermee om gaat om het in je voordeel te gebruiken. Als de tracers ook weer helemaal werken zal het voordeel van de arty ook wat minder worden, omdat je dan gelukkig weer als arty zelfstandig andere arty kunt gaan spotten, waardoor je zo dus je team kan helpen.

Dus uiteindelijk is het vrij simpel, arty is en hoort bij het spelletje, dus leer ermee leven/omgaan en doe je voordeel ermee en gebruik ze juist in jouw voordeel.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jagdpanther Camouflage:
Afbeeldingslocatie: http://thechive.files.wordpress.com/2011/05/nicecamodudep1.gif

Overigens voor de russen onder ons:
YouTube: ‪russian experimental tanks‬‏

Had gister trouwens een gruwelijk goed potje, schoot een Jagdpanther kapot door een gebouw heen, een Löwe moest het onderspit delven samen met een IS-4, KV-3 en een JagdPZ IV

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/114706972-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Darkasantion schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:30:
Dus uiteindelijk is het vrij simpel, arty is en hoort bij het spelletje, dus leer ermee leven/omgaan en doe je voordeel ermee en gebruik ze juist in jouw voordeel.
Ben ik het helemaal mee eens maar als er 4 of 5 arty in een team zitten dan is er geen bal aan.
Er kunnen namelijk een aantal dingen gebeuren:

1. Mensen suicide rushen omdat ze ziek zijn van het wachten met als resultaat dat ze niks spotten maar gespot worden en onder vuur komen te liggen door 5 arty.
2. Alle tanks hebben het uitgevochten en je houdt een arty vs arty team over wat een eeuwigheid duurt en dikwijls eindigt in een draw (waar niemand op zit te wachten).

Zoals ik eerder al aangaf ben ik het zeker eens met je laatste stelling, arty is onderdeel van de game en hoort erbij. Ja het is soms irritant maar het is ook een huge voordeel wanneer ze goede ondersteuning geven. Arty moet dienen als support (net als TD's) en niet de kern van het team vormen wat dus wel gebeurd als er meer dan 2 Arty per team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
doe je voordeel ermee en gebruik ze juist in jouw voordeel.
Als ik soms binnen 3 seconden 3 arty shells op je dak krijgt en je op je gat ligt, hoe doe ik daar mijn voordeel mee? Er moet een restrictie komen op het aantal arty per team. 2 absoluut max.
Dus uiteindelijk is het vrij simpel, arty is en hoort bij het spelletje, dus leer ermee leven/omgaan
Geregeld wordt ik weer es geraakt voor 50% hp, 1 of meer modules kapot en 1 of 2 crewmembers dood. Dat is inderdaad simpel, TE simpel om precies te zijn. Erg grappig als het je overkomt in de eerste minuten van een potje, NOT. Ik schroom ook niet meer om exit battle te kiezen.

Daar moet niemand mee leren leven, spel moet leuk blijven, geen frustratie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat een matige avond had ik gisteren... Met de T-28 werd ik bijna zonder uitzondering als kanonnenvoer ingedeeld bij KV-3, IS-4 en Jagdpanthers :|
Alleen met de Hetzer wist ik nog af en toe wat klappen uit te delen, maar daar hield het wel op. Mijn arty potjes waren ook niet om over naar huis te schrijven. Of het waren urban maps, of ik werd in dusdanig hoge tiers gezet dat ik bijna geen damage deed.

Grinden tot de hogere tiers in beeld komen, dan maar. Ik heb wel eens het idee dat de verschillen in tiers per battle aan het oplopen zijn. Mogelijk is dat te verklaren doordat je tiers 3 en 4 als casual speler nog wel kunt halen, maar dat je voor tier 5 en hoger toch behoorlijk wat tijd moet investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Goed, ik ben dan ook een redelijk dedicated arty spelen en vindt niet dat onze range aan moet worden gepast. Eventueel moet je het aantal arties in een potje gaan beperken, maar juist veel arties vraagt weer om een andere tactiek van de tanks/TD's behalve blind naar voren rijden en op alles knallen wat je ziet. Schuilen, tegenstander spotten en die uit zijn schuilplaats lokken zodat de arty zijn werk kan doen.

Een arty is uiteindelijk ook maar zo sterk als zijn team. Heb ik niemand die gaat spotten of een beetje in de achterhoede de verdediging verzorgt kan ik helemaal niks en ben ik zo dood. Ja, wij zijn flauw door je helemaal van de andere kant van de map af te makken, soms wel in 1 schoot, maar het hoort er gewoon bij, dus in plaats van erover te klagen kun je beter bedenken hoe je ermee om gaat om het in je voordeel te gebruiken. Als de tracers ook weer helemaal werken zal het voordeel van de arty ook wat minder worden, omdat je dan gelukkig weer als arty zelfstandig andere arty kunt gaan spotten, waardoor je zo dus je team kan helpen.

2 Arty per side per game maximaal.

Gisteren in een van de tournament battles die we speelden had de tegenstander 5 keer tier 6/7 artillery, 1 rushende medium spot een van onze IS-7's, alle arties erop tier 10 tank dood, dat was binnen 30 seconden nadat de battle was begonnen, gevecht eindigde met een loss voor ons team en meer dan 50% van de kills op naam van de vijandelijke artillery.

Dat is geen lol meer, net als kaap kies is tegenwoordig voor exit battle in dat soor omstandigheden, spelletje moet wel leuk blijven, beste battles en meest enjoybare battles zijn met weinig tot geen artillery aan beide kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Edmin schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:15:
Wat een matige avond had ik gisteren... Met de T-28 werd ik bijna zonder uitzondering als kanonnenvoer ingedeeld bij KV-3, IS-4 en Jagdpanthers :|
Alleen met de Hetzer wist ik nog af en toe wat klappen uit te delen, maar daar hield het wel op. Mijn arty potjes waren ook niet om over naar huis te schrijven. Of het waren urban maps, of ik werd in dusdanig hoge tiers gezet dat ik bijna geen damage deed.

Grinden tot de hogere tiers in beeld komen, dan maar. Ik heb wel eens het idee dat de verschillen in tiers per battle aan het oplopen zijn. Mogelijk is dat te verklaren doordat je tiers 3 en 4 als casual speler nog wel kunt halen, maar dat je voor tier 5 en hoger toch behoorlijk wat tijd moet investeren.
Tier 4 is de belabberdste tier die er is. Maar daarna gaat het alleen maar beter ;) ff door bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Daar klampen we ons dan maar aan vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

daarna zullen we wel zeggen dat het na Tier5 allemaal beter wordt ;)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik heb tier 7 behaald zonder premium, en heb nergens over te klagen gehad eigenlijk. Het neemt alleen veel battles in beslag. Heb nu een Jagdpanther, en heb inmiddels een KV door middel van Free Experience kunnen vrij spelen.

Edit: en nu nog 3k aan free experience en heb dan een KV-2.

[ Voor 12% gewijzigd door Nemean op 07-06-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Tier 4 vond ik zelf ook behoorlijk klote om te spelen, Tier 5 is redelijk te doen, T1 Heavy/KV/Panzer4 zijn redelijk goede tanks en de matchmaking laat je behoorlijk vaak de "beste" tank van jouw side zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Kaap schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:59:
[...]

Als ik soms binnen 3 seconden 3 arty shells op je dak krijgt en je op je gat ligt, hoe doe ik daar mijn voordeel mee? Er moet een restrictie komen op het aantal arty per team. 2 absoluut max.

[...]

Geregeld wordt ik weer es geraakt voor 50% hp, 1 of meer modules kapot en 1 of 2 crewmembers dood. Dat is inderdaad simpel, TE simpel om precies te zijn. Erg grappig als het je overkomt in de eerste minuten van een potje, NOT. Ik schroom ook niet meer om exit battle te kiezen.

Daar moet niemand mee leren leven, spel moet leuk blijven, geen frustratie zijn.
Voor de volle 100% mee eens.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Man ikke gisteren per ongeluk mijn crew van mijn stugIII mee verkocht. Wel alle niet standaard prut eraf gehaald, maar de crew gvd vergeten. Echt zuur was 100% met 80% camo.

Nu maar op mijn jp4 opnieuw beginnen met 75%. Wel even een vraagje naar support gedaan of er echt niks mogelijk is. Ze moeten die crew gewoon onverkoopbaar maken en alleen via de barracks deletebaar maken. Tank moet niet verkoopbaar zijn met crew erop. Man echt balen. Volgens mij zelfs 200 gold betaald voor die gunner. |:(

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Zoals je al zegt.
Door teveel arty, worden ALLE andere tanks gedegradeert tot scout.
Goed plan hoor.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

hexta schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:56:
[...]

Zoals je al zegt.
Door teveel arty, worden ALLE andere tanks gedegradeert tot scout.
Goed plan hoor.. :')
Ja en? Soms moet je er maar mee leven, in het echt was het ook niet zo dat de Duiters of Amerikanen minder Arty in gingen zetten omdat de tegenstander dan niks meer kon :+ . Ja, het zijn er soms veel, wou alleen aangeven dat je dan beter je spel aan kunt passen in plaats van erover te janken of meteen te leaven.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik heb ook veel arty gespeeld, en ik vind ze ook niet echt leuk meer. Niet om mee te spelen en niet om tegen te spelen. Hogere tier arty moet 30 seconden laden, een seconde of 10-20 aimen, en dan is je aiming circle alsnog zo'n 3 tanks groot zodat het puur geluk is of je iemand die al een minuut lang stil staat goed raakt of niet. De geluksfactor is dan het verschil of je een tank voor 2000 raakt (wat de meeste tanks in een schot killed) of met splash damage voor 200 ofzo wat weinig doet. Dat is puur mazzel.

En om tegen te spelen moeten in ieder geval de tracers terug. Zonder tracers is artillery vrij stupide. Het hele counter-artillery spel is ook nog eens verdwenen. Je ziet niet meer waar ze vandaan schieten, dus je kan moeilijk cover gebruiken. Ten slotte zijn er nu regelmatig battles met 4 tot 6 monster-artilleries die 1500+ dmg doen per schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:59:
[...]
Tja, het voordeel dat je met een arty kunt hebben is dat een tegenstander spotten genoeg kan zijn om hem te bestoken. Helaas kan dat ook andersom. Wat ik vooral raar vind is dat een tier 5 arty een tier 7 tank zwaar kan beschadigen. Waarom is die arty dan niet minimaal een tier 6 ??
En verder is het inderdaad af en toe niet leuk spelen omdat je meer aan het schuilen bent dan iets anders.
[...]
Exit battle kiezen voordat je dood bent/het potje afgelopen is vind ik toch wel heel erg flauw. Het blijft een teamspel en je zorgt er gewoon voor dat je team een stuk minder kans heeft om te winnen. Vergeet niet dat als jij bestookt wordt door 5 arties ditzelfde bij de tegenstander ook gebeurt. Normaal gesproken heb je ten slotte allebei evenveel arties of 1 meer/minder.
En daar ben ik het wel helemaal mee eens al moet ik zeggen dat ik niet echt vaak potjes hebt waarbij de arty echt irritant is. En bij de potjes waar het wel zo is kun je meestal wel zo'n weg uitzoeken dat je ze aardig kunt ontwijken. Afhankelijk van de tank kun je ook nog proberen om alles heen te rijden en voor de arties te gaan. Zeker als je in een medium tank na een minuut of 3/4 gaat kom je er verbazend vaak doorheen.

Vanavond ga ik eindelijk mijn tier8 tankje kopen (T32) :) Door een ongeplande vakantie weliswaar met een weekje vertraging maar dan toch eindelijk. Daarna snel ervoor zorgen dat de nieuwe turret er op kan want ik zag dat de standaard turret wel erg weinig armour heeft. En die armour maakt mijn huidige T29 juist zo leuk om te spelen. Lekker met je hull beschut schieten en zelfs de hogere tier tanks hebben moeite je te beschadigen.

[ Voor 10% gewijzigd door redwing op 07-06-2011 11:09 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

redwing schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:03:
Tja, het voordeel dat je met een arty kunt hebben is dat een tegenstander spotten genoeg kan zijn om hem te bestoken. Helaas kan dat ook andersom. Wat ik vooral raar vind is dat een tier 5 arty een tier 7 tank zwaar kan beschadigen. Waarom is die arty dan niet minimaal een tier 6 ??
En verder is het inderdaad af en toe niet leuk spelen omdat je meer aan het schuilen bent dan iets anders.
Omdat je zo'n 130k xp nodig hebt om naar tier 6 te gaan, 180k xp van 6 naar 7 -- wat voor heavies de stap van 9 naar 10 is -- en meer dan 300k xp van 7 naar 8. Een tier 7 arty is dus eigenlijk tier 10, een tier 8 gelijk aan tier 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zoijar schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:02:
Ik heb ook veel arty gespeeld, en ik vind ze ook niet echt leuk meer. Niet om mee te spelen en niet om tegen te spelen. Hogere tier arty moet 30 seconden laden, een seconde of 10-20 aimen, en dan is je aiming circle alsnog zo'n 3 tanks groot zodat het puur geluk is of je iemand die al een minuut lang stil staat goed raakt of niet. De geluksfactor is dan het verschil of je een tank voor 2000 raakt (wat de meeste tanks in een schot killed) of met splash damage voor 200 ofzo wat weinig doet. Dat is puur mazzel.

En om tegen te spelen moeten in ieder geval de tracers terug. Zonder tracers is artillery vrij stupide. Het hele counter-artillery spel is ook nog eens verdwenen. Je ziet niet meer waar ze vandaan schieten, dus je kan moeilijk cover gebruiken. Ten slotte zijn er nu regelmatig battles met 4 tot 6 monster-artilleries die 1500+ dmg doen per schot.
Nu spreek je jezelf wel een beetje tegen. Aan d eene kant vind je het waardeloos om mee te spelen door loading en aiming time, aan de andere kant vind je het te lastig om tegen ze te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Zoijar schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:06:
[...]

Omdat je zo'n 130k xp nodig hebt om naar tier 6 te gaan, 180k xp van 6 naar 7 -- wat voor heavies de stap van 9 naar 10 is -- en meer dan 300k xp van 7 naar 8. Een tier 7 arty is dus eigenlijk tier 10, een tier 8 gelijk aan tier 11.
Dat bedoel ik, waarom heten die dingen dan niet gewoon tier 10/11 ipv 7/8 ? Ik zou bij zo'n spel juist verwachten dat je met een tier 5 tank standaard met andere tier 5 tanks ingedeeld wordt (dus zowel artie/TD/heavy/med) en niet zoals nu dat je tier 6 arties hebt die ingedeeld worden met tier 9 heavy/medium. Noem die arties dan ook gewoon tier 9 :)

Zeker voor company battles waarbij je een max aantal punten kunt gebruiken is een team met b.v. 5 tier 8 arties wel heel erg in het voordeel.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
redwing schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:14:
[...]

Dat bedoel ik, waarom heten die dingen dan niet gewoon tier 10/11 ipv 7/8 ? Ik zou bij zo'n spel juist verwachten dat je met een tier 5 tank standaard met andere tier 5 tanks ingedeeld wordt (dus zowel artie/TD/heavy/med) en niet zoals nu dat je tier 6 arties hebt die ingedeeld worden met tier 9 heavy/medium. Noem die arties dan ook gewoon tier 9 :)

Zeker voor company battles waarbij je een max aantal punten kunt gebruiken is een team met b.v. 5 tier 8 arties wel heel erg in het voordeel.
compagny battle misschien wel een klein voordeel, maar met CW battles maakt het niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Zo ben sinds het weekend weerr aan het spelen geslagen, had het spel een tijdje links laten liggen. Ga me nu focussen op de Duitse tanks (tijdens beta nam ik de Russen), speelt erg lekker moet ik zeggen. Wat ik me afvraag, is het zinvol om 2 verschillende takken van de tree te nemen? Ik weet de namen niet zo goed, maar ik heb nu de Tier 2 light tank aan de rechterkant van de Tech Tree. Ik wil ook graag de light tank die de tak opent naar de Mauser.

De gedachte is een beetje, dat ik 2-3 tanks tegelijk kan laten vechten. Mocht ik doodgaan, kan ik met een andere tank gewoon nog een gevecht aangaan. Ik heb wel meer inkomen, maar omdat ik 2 takken wil uitbouwen, zal ik ook meer uitgaven hebben. Is dit handig? Doen anderen dit ook, is het rendabel? etc.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ashrah schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:29:
Tier 4 vond ik zelf ook behoorlijk klote om te spelen, Tier 5 is redelijk te doen, T1 Heavy/KV/Panzer4 zijn redelijk goede tanks en de matchmaking laat je behoorlijk vaak de "beste" tank van jouw side zijn.
Mee eens, ben alleen niet zo fan van scouts dus die lights bevallen mij sowieso niet :)
Gizzy schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:53:
Man ikke gisteren per ongeluk mijn crew van mijn stugIII mee verkocht. Wel alle niet standaard prut eraf gehaald, maar de crew gvd vergeten. Echt zuur was 100% met 80% camo.

Nu maar op mijn jp4 opnieuw beginnen met 75%. Wel even een vraagje naar support gedaan of er echt niks mogelijk is. Ze moeten die crew gewoon onverkoopbaar maken en alleen via de barracks deletebaar maken. Tank moet niet verkoopbaar zijn met crew erop. Man echt balen. Volgens mij zelfs 200 gold betaald voor die gunner. |:(
Ooh dat is wel echt heel balen, dat is echt een van de eerste dingen die ik doe zodat ik het niet vergeet :)
Zoijar schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:02:
Inderdaad dat is het grote probleem, nu net ook.
Potje op Komarin, wij spotten een IS-4 van de tegenstander maar hij ons ook. Hij krijgt de volle laag van onze arty en is dood en ik krijg de volle laag van de tegenstanders arty en dood. Dat is niet meer een normale battle te noemen :)
[...]

Exit battle kiezen voordat je dood bent/het potje afgelopen is vind ik toch wel heel erg flauw. Het blijft een teamspel en je zorgt er gewoon voor dat je team een stuk minder kans heeft om te winnen. Vergeet niet dat als jij bestookt wordt door 5 arties ditzelfde bij de tegenstander ook gebeurt. Normaal gesproken heb je ten slotte allebei evenveel arties of 1 meer/minder.
Mee eens. Dan ben je mijn inziens niet beter dan de scouts die disconnecten of de spelers die disconnecten wanneer ze bijna dood zijn. Wees een man en zie hoe het gaat, in het beste geval heb je goede arty in je team en win je nog :)
Nazanir schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:19:
De gedachte is een beetje, dat ik 2-3 tanks tegelijk kan laten vechten. Mocht ik doodgaan, kan ik met een andere tank gewoon nog een gevecht aangaan. Ik heb wel meer inkomen, maar omdat ik 2 takken wil uitbouwen, zal ik ook meer uitgaven hebben. Is dit handig? Doen anderen dit ook, is het rendabel? etc.
Ja hoor kun je best doen! Zeker als het van eenzelfde natie is dan deel je veel modules :)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 07-06-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:44

drice

Loading...

Nazanir schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:19:
Zo ben sinds het weekend weerr aan het spelen geslagen, had het spel een tijdje links laten liggen. Ga me nu focussen op de Duitse tanks (tijdens beta nam ik de Russen), speelt erg lekker moet ik zeggen. Wat ik me afvraag, is het zinvol om 2 verschillende takken van de tree te nemen? Ik weet de namen niet zo goed, maar ik heb nu de Tier 2 light tank aan de rechterkant van de Tech Tree. Ik wil ook graag de light tank die de tak opent naar de Mauser.

Ik speel zelf non-premium en speel 2 tanks tegelijkertijd. Tier 5 en Tier 6 USSR heavy (de cashcows) . Net de Tier 7 binnen, nog niet veel gespeeld.
Wil je progressie maken dan zou ik er niet meer spelen. Het komt zelden voor dat alletwee mijn tanks kapot zijn.

[ Voor 62% gewijzigd door drice op 07-06-2011 11:22 ]

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

http://www.gatheringoftanks.nl :'( sta er niet meer tussen. :P

Heeft iemand al iets gehoord over sub clans toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Moet sowieso volgens mij weer een beetje geupdate worden.
Sub clans staat volgens mij niet in de planning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Das spijtig, had wel een goeie toevoeging geweest. Ook voor jullie, jullie hebben meer dan 130 leden zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
ik vind arti overigens niet zo overpowered. De reload time is echt om te huilen en in de tiers waar je terechtkomt ben je meestal dood bij 1 hit. Ik ben overigens wel akkoord dat 2 arti's het maximum zou moeten zijn.

De stijgende frustratie is naar mijn mening toch het gevolg van het verwijderen van de tracers. Vroeger, met de tracers, spendeerde ik meer dan de helft van mijn tijd in het zoeken van de andere arti. Nu kan ik er gewoon op los knallen, zonder te vrezen zelf ge-countered te worden. Als de tracers terugkomen, zal er toch een hoop minder arti op de mediums-heavies terechtkomen.... in de veronderstelling dat alle arti spelers toch op zoek gaan naar de arti van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:41:
Moet sowieso volgens mij weer een beetje geupdate worden.
Sub clans staat volgens mij niet in de planning :)
Er zijn wel plannen voor sub-clans, maar het staat inderdaad nog niet in de planning (oftewel ik verwacht niet dat we zoiets binnen een half jaar hebben)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
psychoclown schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:20:
Mee eens. Dan ben je mijn inziens niet beter dan de scouts die disconnecten of de spelers die disconnecten wanneer ze bijna dood zijn. Wees een man en zie hoe het gaat, in het beste geval heb je goede arty in je team en win je nog :)
Ik heb het echt vaak dat een combinatie van gun, ammorack, gunner en loader geraakt is. Dan ben je als heavy compleet nutteloos. Van de week bijvoorbeeld op mijn M6A2, loader+ammorack, iets van 45 seconden reload.

Ja, das erg mannelijk hoor Kyozu, om te blijven kijken met je handen achter je rug gebonden :+
Exit battle kiezen voordat je dood bent/het potje afgelopen is vind ik toch wel heel erg flauw. Het blijft een teamspel en je zorgt er gewoon voor dat je team een stuk minder kans heeft om te winnen.
Als mijn heavy 2 of 3 shells op zijn dak heeft gehad, er allerlei modules uitliggen en crewmembers heb ik zowiezo al geen nut meer voor mijn team. Plus dat je soms 10 minuten zinloos rondkruipt. Ja, daar heeft je team wat aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:19
Vind zelf arty ook wel frustrerend maar zoals de meesten zeggen max 2 per kant is prima. Zijn gewoon een belangrijk onderdeel van spel. Arty heeft mij vaak genoeg geholpen in combat met meerdere tanks. Je moet gewoon in begin (als TD) low profile houden. Gewoon bij line up kijken wat tegenstander heeft en eventueel doorgeven in game dat er snel gescout moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Edmin schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:08:
Nu spreek je jezelf wel een beetje tegen. Aan d eene kant vind je het waardeloos om mee te spelen door loading en aiming time, aan de andere kant vind je het te lastig om tegen ze te spelen :P
Ja dat lijkt zo, maar is niet zo ;)

Stel dat ik een tank kan aanklikken uit de lijst, en elke minuut mag ik een dobbelsteen gooien. Als ik een 6 gooi is die tank dood, anders gebeurt er niks. Dat is voor beide speler niet echt leuk. Voor de arti is het saai en veel geluk. Voor de tank zal hij sommige potjes er weinig van merken, en andere is hij in de 1e minuut ineens dood. Ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nemean schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:43:
Das spijtig, had wel een goeie toevoeging geweest. Ook voor jullie, jullie hebben meer dan 130 leden zo te zien?
Nee meer dan 110 maar sommigen hebben nog niet geaccepteerd voor GOT2, zullen wel de mensen zijn die niet zoveel spelen.
Hoeveel leden hebben jullie nu op het moment?
Wilibrord schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:47:
De stijgende frustratie is naar mijn mening toch het gevolg van het verwijderen van de tracers. Vroeger, met de tracers, spendeerde ik meer dan de helft van mijn tijd in het zoeken van de andere arti. Nu kan ik er gewoon op los knallen, zonder te vrezen zelf ge-countered te worden. Als de tracers terugkomen, zal er toch een hoop minder arti op de mediums-heavies terechtkomen.... in de veronderstelling dat alle arti spelers toch op zoek gaan naar de arti van de tegenstander.
Eens inderdaad, dan kreeg je een battle tussen tanks en battle tussen arty.
Heb je tenminste niet meteen tig arty op je dak als je je kop laat zien.

Net ook.. had dit keer het idee om bij onze arty (haast) te blijven.
Stond dus heel zuidelijk en dicht bij onze base (Prokhorovka) staat er blijkbaar al een spotter dichter dan 500m (stond achter een bosje) en niemand spotte hem maar ik kreeg gelijk weer alle arty op me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:59:
[...]
Ik heb het echt vaak dat een combinatie van gun, ammorack, gunner en loader geraakt is. Dan ben je als heavy compleet nutteloos. Van de week bijvoorbeeld op mijn M6A2, loader+ammorack, iets van 45 seconden reload.

Ja, das erg mannelijk hoor Kyozu, om te blijven kijken met je handen achter je rug gebonden :+

[...]
Als mijn heavy 2 of 3 shells op zijn dak heeft gehad, er allerlei modules uitliggen en crewmembers heb ik zowiezo al geen nut meer voor mijn team. Plus dat je soms 10 minuten zinloos rondkruipt. Ja, daar heeft je team wat aan 8)7
Je kunt dan nog steeds spotten, her en der iemand raken/neerschieten of de basis verdedigen of desnoods nog een schot opvangen waardoor iemand anders niet neergeschoten wordt. Zelfs met 45 sec. reload kun je dus in 10 minuten nog zeker 10 schoten lossen. Dus zeg dan niet dat je niets kunt doen. Dat het voor jezelf even wat minder leuk spelen is ben ik het helemaal mee eens, maar er uit springen voordat je dood bent is gewoon nadelig voor je team. Ik vind het iig erg flauw om te doen en wat mij betreft mogen ze daar best ook (net als voor TK'en) je een penalty voor geven.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:59:
[...]

Dan kun je alsnog schieten, je reload heel langzaam maar een goed schot is alsnog waardevol.
hopiconjo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:02:
Vind zelf arty ook wel frustrerend maar zoals de meesten zeggen max 2 per kant is prima. Zijn gewoon een belangrijk onderdeel van spel. Arty heeft mij vaak genoeg geholpen in combat met meerdere tanks. Je moet gewoon in begin (als TD) low profile houden. Gewoon bij line up kijken wat tegenstander heeft en eventueel doorgeven in game dat er snel gescout moet worden
En weet je wat die scouts tegenwoordig zeggen? Nee ik blijf wel achter. Daarnaast disconnecten ze vaak bij het begin van de battle dus ben je haast gedwongen om te gaan scouten in je heavy want de rest zijn te bang om geartied te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

psychoclown schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:12:
[...]

Nee meer dan 110 maar sommigen hebben nog niet geaccepteerd voor GOT2, zullen wel de mensen zijn die niet zoveel spelen.
Hoeveel leden hebben jullie nu op het moment?
Wij hebben er op dit moment 8, waarvan er 3 actief spelen. 1 heeft premium.

Mijn hoogste tier is: Tier 7 Jagdpanther.
Daarna komt een clanmember met een Tier 5 Hummel.
En daarna komt een clanmember met een Pz IV die bijna bij zijn VK zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
redwing schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:16:
[...]

Je kunt dan nog steeds spotten
Wel eens gaan spotten in een heavy? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

hexta schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:25:
All the time :) Maar mijn heavy gaat dan ook 50 downhill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Zoijar schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:30:
[...]

We laten de russen even buiten beschouwing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]

Dat gaat mijn TD ook bijna, maar dat wilt niet zeggen dat hij die snelheid behoud. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

[...]

Jij bent verdomme sneller dan mijn medium :( :+ . Voortaan ga jij maar scouten waar de tegenstanders komen en komen de mediums jou helpen :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
hexta schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:25:
[...]
Ik doe niet anders (en helaas is dit vaak echt waar.....) omdat de echte scout-tanks regelmatig disconnecten of met een rush aan het begin neergehaald worden. Zelfs als je al geraakt bent (tracks/engine) kun je met enige voorzichtigheid nog best wel wat spotten.

Maar als je tank toch al aardig beschadigt is en je het gevoel hebt dat je niet veel meer kunt doen is proberen nog wat hostiles te spotten iig een stuk beter dan het door een andere heavy tank die nog redelijk onbeschadigt is te laten doen. Het zal iig niet de eerste keer zijn dat ik met mijn T29 die nog maar 10km/hr kan rijden en een beschadigde gun nog iemand spot of neerhaal. Zeker aangezien je toch zat arties hebt is spotten alleen al genoeg om nuttig te kunnen zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
redwing schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:34:
[...]

Ik doe niet anders (en helaas is dit vaak echt waar.....) omdat de echte scout-tanks regelmatig disconnecten of met een rush aan het begin neergehaald worden. Zelfs als je al geraakt bent (tracks/engine) kun je met enige voorzichtigheid nog best wel wat spotten.

Maar als je tank toch al aardig beschadigt is en je het gevoel hebt dat je niet veel meer kunt doen is proberen nog wat hostiles te spotten iig een stuk beter dan het door een andere heavy tank die nog redelijk onbeschadigt is te laten doen. Het zal iig niet de eerste keer zijn dat ik met mijn T29 die nog maar 10km/hr kan rijden en een beschadigde gun nog iemand spot of neerhaal. Zeker aangezien je toch zat arties hebt is spotten alleen al genoeg om nuttig te kunnen zijn.
Ik ben met mijn tank binnen 3 a 4 schoten dood. van een arty heb ik maar 1 schot nodig.
als er 5 arty's zijn, kunnen 3 arty schoten die MIS gaan, mij nogsteeds kapot maken.

Om je hier aan "aan te moeten passen" vind ik zo'n bizarre onzin.
Dan kan ik namelijk gewoon niet meer spelen met die tank.

En "het zit in het spel dus je moet er maar mee leren omgaan" is zo'n vreselijke bullshit.
Soms hebben zoveel mensen er last van, dat het spel in dat opzicht aangepast moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Ik heb paar keer scouting achievement behaald omdat niemand anders ging :')
In iig met mijn M6 en T29 heb ik de scouting 1x gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
hexta schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:37:
[...]
Ik ben met mijn tank binnen 3 a 4 schoten dood. van een arty heb ik maar 1 schot nodig.
als er 5 arty's zijn, kunnen 3 arty schoten die MIS gaan, mij nogsteeds kapot maken.

Om je hier aan "aan te moeten passen" vind ik zo'n bizarre onzin.
Dan kan ik namelijk gewoon niet meer spelen met die tank.

En "het zit in het spel dus je moet er maar mee leren omgaan" is zo'n vreselijke bullshit.
Soms hebben zoveel mensen er last van, dat het spel in dat opzicht aangepast moet worden.
Eh, ik ben het wat dit betreft helemaal met je eens hoor :+ Ik vind ook dat arty aangepast moet worden, ik vind het alleen ook zeer flauw om als je dan geraakt bent maar uit het potje te stappen en je team met een tank minder te laten spelen. Hoe erg beschadigd je ook bent, je zorgt er gewoon voor dat je team minder kans heeft om te winnen.

Dus ja, het moet aangepast worden (max 2/3 arties of minder range/damage), maar zolang het zo is zul je er toch mee moeten leren omgaan.

Laatst heb ik hiermee met een andere grille nog een hoop lol gehad. Hij riep aan het begin ook dat er teveel arties waren (5 aan beide kanten) tegelijk terwijl ik het zei. Via de chat hebben we daarna afgesproken om een shootout te houden op een bep. punt op de map. Daar zijn we dus met de ruggen tegen elkaar gaan staan, afgesproken om vanaf een bep. tijd 10 seconden lang naar voren te rijden, dan om te draaien en mekaar te gaan bestoken. We schoten uiteindelijk allebei raak :+
Het leuke was vooral dat beide teams ons met rust lieten terwijl we naar die plek toe reden, zowel hij als ik kwamen een paar hostiles tegen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

wontcachme schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:31:
Jij bent verdomme sneller dan mijn medium :( :+ . Voortaan ga jij maar scouten waar de tegenstanders komen en komen de mediums jou helpen :P
Is niet zo'n heel gek idee voor de volgende CW match. Twee scout teams van 2 pershings en een is7. Dan heb jetoch iets om op terug te vallen, en wat meer firepower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:41

rapture

Zelfs daar netwerken?

Edmin schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:15:
Het is voor zijn tier huge en werkt goed als shell opvanger. Het is traag, heeft weinig armor en laat zich goed one-shotten door 10,5 cm HE hetzers.

Dan blijft alleen "gebruik het zoals een TD" over en snipen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:16:
[...]

Je kunt dan nog steeds spotten, her en der iemand raken/neerschieten of de basis verdedigen of desnoods nog een schot opvangen waardoor iemand anders niet neergeschoten wordt. Zelfs met 45 sec. reload kun je dus in 10 minuten nog zeker 10 schoten lossen. Dus zeg dan niet dat je niets kunt doen. Dat het voor jezelf even wat minder leuk spelen is ben ik het helemaal mee eens, maar er uit springen voordat je dood bent is gewoon nadelig voor je team. Ik vind het iig erg flauw om te doen en wat mij betreft mogen ze daar best ook (net als voor TK'en) je een penalty voor geven.
Spotten met een heavy met 10KM/H? Tuurlijk joh :+ En wat betreft die penalty, of we nerfen die pleuris arty gewoon en zetten er een limiet aan. Jij blij, ik blij, opgelost.
psychoclown schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:17:
[...]
Dan kun je alsnog schieten, je reload heel langzaam maar een goed schot is alsnog waardevol.
Jij speelt voetbal ook graag met een ketting aan je enkels begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
het goede van arty is dat je de tegenstander "honest" houd (ja, het is een engelse uitdrukking die in het nl nergens op slaat), aan de andere kant vind ik arty nu zwaar overpowered. Vooral in clanwars, waarbij je als goed team heel voorzichtig de arty zn schade kan laten doen en je tijdens de reloadtijd gewoon verdedigd.

uberlame.

oplossing?

Wilt u arty meebrengen? prima! maar dat kost je dan 2 plaatsen van de 15. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

En jullie klagen al om 3 arty's?

(Even grapje, vind 3 of meer arty's ook niks.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
gotfurrr schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:41:

Wilt u arty meebrengen? prima! maar dat kost je dan 2 plaatsen van de 15. :+
2 maar? Ga maar uit van 3-4, zeker nu je met tier 8 arty een Maus in 2 schoten dood kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik had nog 2 hp over, komt er een IS-3 aan, hij heeft in totaal iets van 6 schoten op me gevuurd wat geen damage op mij deed. Ik heb hem van 56% naar 29% gebracht. Uit eindelijk werd ik afgemaakt door een VK4502. Was wel droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Als ik zo de comments lees: max 2 arty/game, range circle verkleinen (ik zou opten voor max 3/4 map), reload time wat verhogen en dmg wat verkleinen. Lijkt me een mooi compromis. (idee van spots inleveren voor arty zou denk ik teveel weerstand oproepen.. soort sneeuwbal effect, ja maar zij hebben 5 heavy.. en wij 3. Zij hebben 5 tier x en wij maar tier x-1 (of 2) etc gedoe)
Dat er iets aan overkill arty/game gedaan moet worden ben ik het (als fervent arty speler) erg mee eens. Lijkt me ook eerste ding dat aangepakt moet worden. Max 2 arty/game en dan balancen met een long range en een short/medium (wat meteen weer lastig word op high tier gok ik aangezien die allemaal long zijn.. (aanpassen gun?))

Op grotere maps kachel ik sowieso al achter de meute aan al is het maar om me niet ineens geheel solo te zien met 1 of 2 doorgebroken tanks van de tegenstander. Daarbij kun je dan al accurater schieten omdat flighttime van je shell korter is (kan erg frusti zijn als je eindelijk gelocked bent op je target.. je schiet.. en die gast naait eruit hehe :P )

scouts: ipv direct als een malloot bij start potje op vijand te rushen.. wacht ff tot arty/tds in positie is.. heel fijn dat we zien waar de rest op dat moment is.. maar nogal zinloos als we nog in pos moeten komen haha (goede scouts die blijven leven na een run daargelaten).

edit: ben trouwens benieuwd naar nieuwe game wargaming.. met vliegtuigjes. (om op arty door te gaan (hehe) lach me kapot als ze Flak hebben in die game :D )

[ Voor 16% gewijzigd door Poekie McPurrr op 07-06-2011 21:49 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:41

rapture

Zelfs daar netwerken?

Range verlagen is een slecht idee. Nu moeten de dikke arties tot aan het einde van de map rijden shells verticaal op vijanden achter een rots of gebouw te smijten. En nog meer bereik zorgt ervoor dat ze niet meer verticaal shells op iemand kunnen smijten. Door het bereik in te korten, dan kan je als arty traagjes achter je team aankachelen en verticaal shells in steden en achter rotsen smijten. Het wordt de "death from above" tegenhanger van de TD.

In Forgotten Hope hadden ze het anders aangepakt. Spotters markeren een locatie op de map en de arty krijgt alleen informatie om de gun af te stellen om op die static locatie te schieten. Je krijgt de overhead camera boven de gemarkeerde lokatie, je ziet de vijand voorbij rijden, je verandert de instellingen een aantal graden, vuur en hopen dat het erop is.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kxzofxWGm97Gvbv4hqM91v1h/full.jpg
http://fhwiki.warumdarum.de/w/Artillery_System

Geen cross hair, je moet je gun of mortier goed kennen om te weten hoeveel naar boven/beneden en/of links/rechts te draaien. En links op dit plaatje is rechts tov je gun.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3uxOd3uMG3fnQ6ap5jOelsz5/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Dergelijk model zou wel inhouden dat je de learning curve iets moet aanpassen lijkt me (heb for.hope niet gespeeld). Dus lower tier arty hogere vuursnelheid en higher tier lagere (ervanuitgaande dat je onderweg naar higher tier leert hoe iets in te schatten).
Blijft lastig concept..iedereen tevreden houden. Fix je ene probleem.. creeer je nieuwe.
Weet nog van DeltaForce (sorry alvast voor opbrengen FPS) dat er ook hoop gezeik was van de .50 sniper die mits wist waar die mee bezig was rustig max range kills haalde. (in Df3 geholpen weliswaar door de blackdot bug)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Toch maar even hier proberen.
Flinke last van fps dips als ik in zoom [sniper modus] op maps Komarin bijvoorbeeld.

De specs zijn Intel 2.4@4.0ghz intern 6gb videokaart is 6970 2gb.
Windows 7 64
laatste drivers via ati site.

Is iemand hiermee bekend?

Ik speel al sinds de vroegere beta en voorals nog geen oplossing kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

enige wat ik zo snel kan vinden is http://forum.worldoftanks...pic/29511-increasing-fps/

ben alleen bang dat je er ni geholpen mee zal zijn...

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

maxers1973 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:59:
Flinke last van fps dips als ik in zoom [sniper modus] op maps Komarin bijvoorbeeld.
op ons clanforoum stond er een linkje:
http://forum.worldoftanks...-fps-drop-when-zoomed-in/

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:58:
[...]

Spotten met een heavy met 10KM/H? Tuurlijk joh :+ En wat betreft die penalty, of we nerfen die pleuris arty gewoon en zetten er een limiet aan. Jij blij, ik blij, opgelost.
Je kunt het wel belachelijk proberen te maken, maar het feit is gewoon dat zelfs als je complete tank beschadigt is en je nog 1 HP over hebt je je nog steeds nuttig kunt maken voor het team.
[...]

Jij speelt voetbal ook graag met een ketting aan je enkels begrijp ik.
Waar wordt er gezegd dat het leuker is dan met een complete tank rond rijden ? Tuurlijk is het lastiger en ben je minder effectief, maar nog steeds een heel stuk effectiever dan als je maar uit het spel springt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gisteravond zowaar een vrij succesvol paar rondjes met de T-28 gehad! Er zaten zelfs rondes bij waarin ik 2 of 3 kills maakte en dat is toch vrij aardig met die bak. De rest van de tijd ben ik nog wel gewoon aan het vluchten overigens :P De KV en StugIII zijn inmiddels wel in zicht. Dit weekend zal ik de eerste daarvan wel al halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
maxers1973 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:59:

De specs zijn Intel 2.4@4.0ghz intern 6gb videokaart is 6970 2gb.
Windows 7 64
laatste drivers via ati site.

Is iemand hiermee bekend?

Ik speel al sinds de vroegere beta en voorals nog geen oplossing kunnen vinden.
Dat is een probleem die voorkomt bij AMD kaarten, ene driver heeft het minder dan het andere.
Zelf heb ik er op beide PC's (beide AMD) er niet echt last van gelukkig, al heb ik het wel eens ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mijn 6950CFX setup heeft er idd wel eens last van, maar niet in die mate dat het mijn prestaties hindert oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Zit inmiddels ook op ramkoers voor de Stug en de KV.
Zal van het weekend even kijken voor Got2, speel wel vrij regelmatig namelijk!
Nu twijfel ik even over de gun voor de stug. Kan natuurlijk gewoon mijn 10,5cm meenemen van de hetzer (die erg goed werkt) maar de stug heeft ook een vrij goede 7,5cm die meer penetratie heeft maar minder damage. Iemand ervaring met deze guns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:49:
maar nog steeds een heel stuk effectiever dan als je maar uit het spel springt.
Oneens, effectiever is het voor mij om met een andere tank een nieuwe battle te starten.

Of het netjes is is iets anders, maar als ik binnen de eerste paar minuten beurs geschoten ben door arty zonder zelf maar iets te hebben kunnen uithalen ben ik er gewoon vandoor. Laat mezelf niet mijn speelplezier ontnemen. In een fight tegen andere tanks heb ik er geen problemen mee, ik heb dan zelf al klappen kunnen uitdelen.

[ Voor 37% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-06-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Is het niet zo dat als je een tank laat ontploffen je xp/credits misloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-cessive schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:18:
Zit inmiddels ook op ramkoers voor de Stug en de KV.
Zal van het weekend even kijken voor Got2, speel wel vrij regelmatig namelijk!
Nu twijfel ik even over de gun voor de stug. Kan natuurlijk gewoon mijn 10,5cm meenemen van de hetzer (die erg goed werkt) maar de stug heeft ook een vrij goede 7,5cm die meer penetratie heeft maar minder damage. Iemand ervaring met deze guns?
Ga voor de 7,5cm, die heeft goeie penetratie en snelle reload. Die derp gun is traag en inaccuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:20:
Is het niet zo dat als je een tank laat ontploffen je xp/credits misloopt?
Ja, een beetje, maar je krijgt nog steeds exp. In die tussentijd sta je wel gewoon in een andere tank in een nieuwe match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:23:
[...]

Ga voor de 7,5cm, die heeft goeie penetratie en snelle reload. Die derp gun is traag en inaccuraat.
Mee eens, voor de Stug en de jp4 ben je beter af met de snellere reload en penetratie. Zeker als je regelmatig met hogere tiers in een match gestopt wordt. Dan is die extra penetratie mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:19:
[...]

Oneens, effectiever is het voor mij om met een andere tank een nieuwe battle te starten.

Of het netjes is is iets anders, maar als ik binnen de eerste paar minuten beurs geschoten ben door arty zonder zelf maar iets te hebben kunnen uithalen ben ik er gewoon vandoor. Laat mezelf niet mijn speelplezier ontnemen. In een fight tegen andere tanks heb ik er geen problemen mee, ik heb dan zelf al klappen kunnen uitdelen.
Voor jezelf is het inderdaad beter, maar je bent wel je team aan het verkloten (en enigszins je eigen win/loss ratio). Oftewel ik vind dat ze daar best zwaardere sancties aan mogen zetten (geef gewoon geen exp/credits als iemand voortijdig een potje verlaat b.v.) Als je dan toch geen zin hebt om verder te spelen ga dan gewoon wat aggresiever spelen zodat je nog enigszins nuttig bent :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Voor jezelf is het inderdaad beter, maar je bent wel je team aan het verkloten (en enigszins je eigen win/loss ratio). Oftewel ik vind dat ze daar best zwaardere sancties aan mogen zetten (geef gewoon geen exp/credits als iemand voortijdig een potje verlaat b.v.) Als je dan toch geen zin hebt om verder te spelen ga dan gewoon wat aggresiever spelen zodat je nog enigszins nuttig bent :)
Mee eens. Laatst was ook zoiets, een IS-7 werd mooi gepakt op de hill in Mines en mijn 4502 had net weer een shell geladen klaar om de IS-7 in zijn flank te raken. Precies op het moment dat ik schiet disconnect hij.. Goed hij had geen kans meer maar was wel echt een kansloze actie. Dat zie ik overigens steeds vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Voor jezelf is het inderdaad beter, maar je bent wel je team aan het verkloten (en enigszins je eigen win/loss ratio). Oftewel ik vind dat ze daar best zwaardere sancties aan mogen zetten (geef gewoon geen exp/credits als iemand voortijdig een potje verlaat b.v.)
Ze kunnen i.p.v. sancties ook eens naar de oorzaak kijken. Verder zal ik er niet wakker van liggen als ik geen credits of exp krijg want als ik zo vroeg leave, had ik toch al zeer weinig verdient.

En win/loss ratio: _O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Oorzaak lijkt me duidelijk.. gespot worden en vervolgens blijven staan..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Kaap schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:45:
[...]
Ze kunnen i.p.v. sancties ook eens naar de oorzaak kijken. Verder zal ik er niet wakker van liggen als ik geen credits of exp krijg want als ik zo vroeg leave, had ik toch al zeer weinig verdient.

En win/loss ratio: _O- :')
Waarom naar de oorzaak kijken? ik zie tegenwoordig KV's al zichzelf opblazen omdat ze niet bovenaan staan. Tevens is het ook dom want als lage tier kan je veel vangen voor dmg'en van hogere tier tanks. Jezelf opblazen wanneer je bijna dood bent is supertriest. Dan naai je een ander de xp/credits van de kill. Stel dat iedereen dat gaat doen, dan zal de spelerbasis snel slinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
patrickos85 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:03:
[...]

Waarom naar de oorzaak kijken? ik zie tegenwoordig KV's al zichzelf opblazen omdat ze niet bovenaan staan. Tevens is het ook dom want als lage tier kan je veel vangen voor dmg'en van hogere tier tanks. Jezelf opblazen wanneer je bijna dood bent is supertriest. Dan naai je een ander de xp/credits van de kill. Stel dat iedereen dat gaat doen, dan zal de spelerbasis snel slinken
Ik leave ook alleen als ik vrij snel in het potje zonder een tegenstander gezien te hebben door 2 of 3 arty compleet beurs geschoten wordt en dan nog 10 minuten met 30 seconden reload tijd en dooie crew op een tier 8 zou moeten rondrijden, dacht het niet. Fix eerst die arty maar eens.

In een fight versus andere tanks doe ik dat niet, dan heb ik gewoon een eerlijke kans gehad en ook al klappen uitgedeeld.
Poekie McPurrr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:51:
Oorzaak lijkt me duidelijk.. gespot worden en vervolgens blijven staan..
In 2/3 seconden ben jij met een tier 8 of hogere heavy echt nog niet weg hoor vent. Je bent gewoon de lul als 3 arties op jou mikken.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-06-2011 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
klopt als een bus, gisteren wederom binnen 20 seconden mijn object704 door 3 arties gekilled. Dit keer "toevallig" mij. Tegenstander komt als een razende scouten van de 10 tanks die er staan alle 3 op mij:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Moet je zien als compliment, je bent een bedreiging voor het andere team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Zo heb ik het idd bekeken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

hopiconjo schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:26:
klopt als een bus, gisteren wederom binnen 20 seconden mijn object704 door 3 arties gekilled. Dit keer "toevallig" mij. Tegenstander komt als een razende scouten van de 10 tanks die er staan alle 3 op mij:(
Tuurlijk schiet je als arty eerst op een 704. Enige andere, hogere prioriteit target zou een tier 6+ arty zijn.

Voortijdig battle verlaten zou gewoon 0 xp en 0 credits moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Zoijar op 08-06-2011 13:50 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.