]Nadat ik met veel plezier de VK3601 heb gespeeld begon ik aan de Tiger 1. Ik had al verschillende horrorverhalen gehoord over de Tiger 1 en dacht: ach zo erg kan het toch niet zijn? Zo erg vond ik het ook niet met de Tiger 1 alleen is je bemanning redelijk snel dood, module zijn gemaakt om kapot te gaan en de tank heeft al pijn wanneer je er tegenaan pist. Ik ging dus heel bewust als sniper spelen en dat pakte vrij goed uit. Alleen wanneer ik face to face een gevecht had moest ik vaak het onderspit delven. Vooral wanneer een module zoals je gun of ammo rack wordt geraakt ben je behoorlijk de sjaak.
stats tiger 1:
win ratio: 45%
battles survived: 22%
hit ratio: 78%
average experience: 666 exp
conclusie: zorg dat je niet geraakt wordt en het is een prima tank.
TOEN.. begon ik met de KT en wat een verschil!

een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
Het is gewoon een supertank. door de dikke voorkant krijg je een hoop bounces en met de lange 8,8 cm gun is het een prima moneymaker. Modules gaan niet zo vaak kapot en het enige waar ik bang voor ben zijn de arty's. Tegen lower tiers is deze tank zoveel lol. Gewoon recht op de vijand afrijden en alles neerknallen wat je tegenkomt.
stats tiger 1:
win ratio: 45%
battles survived: 22%
hit ratio: 78%
average experience: 666 exp
conclusie: zorg dat je niet geraakt wordt en het is een prima tank.
TOEN.. begon ik met de KT en wat een verschil!

een plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
Het is gewoon een supertank. door de dikke voorkant krijg je een hoop bounces en met de lange 8,8 cm gun is het een prima moneymaker. Modules gaan niet zo vaak kapot en het enige waar ik bang voor ben zijn de arty's. Tegen lower tiers is deze tank zoveel lol. Gewoon recht op de vijand afrijden en alles neerknallen wat je tegenkomt.
[ Voor 16% gewijzigd door oosterhofjf op 06-06-2011 23:30 ]