WoT slaat screenshots automatisch op in de main folder van WoT.dragon9114 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:41:
net een potje gedaan met t-28, 5 kills gemaakt
kreeg 918 Xp en 14K credits. ik woou een screenshot maken maar om een of andere vage reden werkt print screen knop niet
Vannacht mijn 1e doel gehaald. de object 704 gehaald en volledig uitgeresearched
Jaloerssshopiconjo schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:31:
Vannacht mijn 1e doel gehaald. de object 704 gehaald en volledig uitgeresearched
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Thanx. nu verder even verder met researchen voor jagdpanther en wachten tot us td's uitkomen
[ Voor 6% gewijzigd door hopiconjo op 04-06-2011 12:45 ]
Huh? Er is auto-aim?Kaap schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:33:
[...]
Moet je je auto-aim uitzetten zodat je niet op de turret mikt
Research gelijk een nieuwe gun xD de JagdPz IV gun werkt heel slecht op 1 of andere manier.hopiconjo schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:39:
Thanx. nu verder even verder met researchen voor jagdpanther en wachten tot us td's uitkomen
Ik zie dat de Poll helaas niet is opgezet om de beste tank per Tier te kiezen. Het valt me overigens op dat bij de statistieken per tank je een goed beeld krijgt of de tank goed presteert voor zijn Tier. Je kunt hier namelijk de Average Xp per Battle zien. Bij mij is het zo dat mijn tanks zo rond de factor 100 van hun Tier presteren.
(Overigens ik ben geen geweldige speler maar dit kan gecountered worden door een grote sample size van meerdere spelers)
Bijvoorbeeld:
Aangezien de AVG xp bij deze 2 voorbeelden lager is dan de factor 100 van de Tier zou je kunnen zeggen dat dit mindere tanks zijn in hun Tier.
Nog een voorbeeld:
Deze 2 tanks presteren beide beter dan de factor 100 van hun tier. Je zou dus kunnen zeggen dat deze tanks te sterk zijn voor de tier waar ze in spelen.
Maargoed met alleen mijn gemiddelde kom ik er niet want dan zijn alle cijfers gebaseerd op mijn speelstijl. Dus ik zou de tweakers willen vragen om eerlijk Avgxp en aantal battles van hun tanks te posten zodat ik kan kijken of hier enige mooie waardes uit te pompen zijn.
Let wel. Tanks waarmee je minder dan 100 battles hebt gespeelt zijn niet intressant omdat de sample size dan te klein wordt. Ik neem ook aan dat iedereen die meer da 100 battles speelt met een tank inmiddels een vrij hoog upgrade niveu en crew xp heeft vergaard. Nogmaals sample size is all.
Alvast bedankt voor de medewerking en zodra er resultaten zijn zal ik ze posten.
(Overigens ik ben geen geweldige speler maar dit kan gecountered worden door een grote sample size van meerdere spelers)
Bijvoorbeeld:
Tier | Type | XP/Battle | # Battles |
6 | M4A3E8 | 573 | 129 |
5 | M4 Sherman | 494 | 180 |
Aangezien de AVG xp bij deze 2 voorbeelden lager is dan de factor 100 van de Tier zou je kunnen zeggen dat dit mindere tanks zijn in hun Tier.
Nog een voorbeeld:
Tier | Type | XP/Battle | # Battles |
4 | Leopard | 447 | 121 |
2 | BT-2 | 434 | 110 |
Deze 2 tanks presteren beide beter dan de factor 100 van hun tier. Je zou dus kunnen zeggen dat deze tanks te sterk zijn voor de tier waar ze in spelen.
Maargoed met alleen mijn gemiddelde kom ik er niet want dan zijn alle cijfers gebaseerd op mijn speelstijl. Dus ik zou de tweakers willen vragen om eerlijk Avgxp en aantal battles van hun tanks te posten zodat ik kan kijken of hier enige mooie waardes uit te pompen zijn.
Let wel. Tanks waarmee je minder dan 100 battles hebt gespeelt zijn niet intressant omdat de sample size dan te klein wordt. Ik neem ook aan dat iedereen die meer da 100 battles speelt met een tank inmiddels een vrij hoog upgrade niveu en crew xp heeft vergaard. Nogmaals sample size is all.
Alvast bedankt voor de medewerking en zodra er resultaten zijn zal ik ze posten.
Kunststof kun je krijgen!
Klik
Even mijn eigen mening over OP tanks etc. Ik vind niet dat er bepaalde OP tanks zijn. Meestal is de tank niet OP, maar degene die tussen de stoel en het bureau zit.
Of degene tussen de stoel en het bureau faalt gewoon en vind daarom dat een bepaalde tank OP is.
Even mijn eigen mening over OP tanks etc. Ik vind niet dat er bepaalde OP tanks zijn. Meestal is de tank niet OP, maar degene die tussen de stoel en het bureau zit.
Of degene tussen de stoel en het bureau faalt gewoon en vind daarom dat een bepaalde tank OP is.
[ Voor 75% gewijzigd door User op 04-06-2011 15:24 ]
Dit is niet precies wat ik bedoelde. Hier wordt gekeken naar de win ratio van een tank. Die is natuurlijk wel belangrijk maar is ook afhankelijk van de andere spelers in het team. Surival ratio is eigenlijk nog intresanter dan de win ratio. En aangezien xp aangeeft hoeveel actie je meemaakt tijdens een battle. Geeft het duidelijker weer hoe de tank en de bestuurder presteren.
Average XP en survival rate is niet afhankelijk van je team dan?Hajo360 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 15:31:
[...]
Dit is niet precies wat ik bedoelde. Hier wordt gekeken naar de win ratio van een tank. Die is natuurlijk wel belangrijk maar is ook afhankelijk van de andere spelers in het team. Surival ratio is eigenlijk nog intresanter dan de win ratio. En aangezien xp aangeeft hoeveel actie je meemaakt tijdens een battle. Geeft het duidelijker weer hoe de tank en de bestuurder presteren.
Ooh dat zeker het is alles behalve een perfecte meting. Maar het is een andere meteen dan de win/loss ratio.
Wat is dan het nut van het gebruiken van de average XP en de survival rate om OP tanks op te zoeken als die 2 afhankelijk zijn van je team en jezelf?
Zoals ik al zei zal de sample size uitmaken of het nuttig is en ben ik alleen van plan om de avg xp op te nemen in de statistieken. Het nut hiervan is dat er een indicatie kan worden gegeven met welke tanks je beter xp kunt grinden.
En wat is het nut daarvan? Eerst een Pershing halen om dan met de Pershing een Panther II te halen?Hajo360 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:14:
Zoals ik al zei zal de sample size uitmaken of het nuttig is en ben ik alleen van plan om de avg xp op te nemen in de statistieken. Het nut hiervan is dat er een indicatie kan worden gegeven met welke tanks je beter xp kunt grinden.
ik denk dat door de matchmaking veel mensen sommige tanks OP vinden, zo reed ik pas met mn IS-4 tussen een vk3601, een vk3001, een tiger en een IS. Alle 4 schoten ze op me maar uiteindelijk na 79(!) hits deden ze met zn vieren maar iets van 40% damage.User.tmp schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 15:16:
Klik
Aan de andere kant kan ik bijna ge2shot worden in een hoge tier match met mijn is4
Dat gaat je aardig wat gold kosten dan om al die XP om te zetten naar free XPUser.tmp schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 16:23:
[...]
En wat is het nut daarvan? Eerst een Pershing halen om dan met de Pershing een Panther II te halen?
Dat zullen dan VEEL potjes worden.
XP grinden is van zoveel factoren afhankelijk.
- Wat is je damage output
- Met wat voor soort tanks kom je in een battle terecht
- Hoeveel tiers verschil zitten er tussen jouw en de vijandige tank die je wilt beschadigen
Etc. etc.
XP kan je converten eh 
Maar dat is dus precies wat ik bedoel. Je kan niet zo maar een tank aanwijzen waar je als beste XP mee kan grinden.
Maar dat is dus precies wat ik bedoel. Je kan niet zo maar een tank aanwijzen waar je als beste XP mee kan grinden.
Kijk eens in je WoT map.dragon9114 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:41:
net een potje gedaan met t-28, 5 kills gemaakt
kreeg 918 Xp en 14K credits. ik woou een screenshot maken maar om een of andere vage reden werkt print screen knop niet
Doe mij maar een limiet van max 2 per kant, in hoge tier battles zit je veelal in potjes met 3-4 arties per kantpatrickos85 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 09:47:
[...]
Ik zou het net erg vinden als er een limiet van 3 arties per game komt.

Zie ook het eerste deel van smoke zijn postUser.tmp schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:20:
XP kan je converten eh
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
/facepalmpsychoclown schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:27:
[...]
Zie ook het eerste deel van smoke zijn post

Beter lezen de volgende keer.
1 op 1 tegen IS-7.
1 schot goed kunnen plaatsen, omdat hij wiebelde alles gebounced.
Hij nog 79%
En ik vind niet dat ik het slecht heb gedaan..
1 schot goed kunnen plaatsen, omdat hij wiebelde alles gebounced.
Hij nog 79%
En ik vind niet dat ik het slecht heb gedaan..
Net wel een leuk potje gehad...

Ik kan rustig zeggen: mijn beste potje EVER!!

Ik kan rustig zeggen: mijn beste potje EVER!!
Dit was een heel leuk potje.
We speelde de man Mountain Pass. En heel ons team ging gelijk recht door.
Dus ik blinkte op de map van, kerels op die ene kant is geen verdediging. En al gauw bleek dat er heeeeel wat heavies aan kwamen, die ik niet aan zou kunnen in men Jagdpanther. Gelukkig kreeg ik al gauw ondersteuning van 2 Löwe's en later nog een Jagdpanther die al gauw stierf. Een T-29 speelde heel slim door alleen zijn koepel boven de grond te houden. En ook een Panther speelde heel slim door achter een rots te schuilen. Nadat de T-29 nog 10% over had, en de Panther gevlucht was, Gingen de Löwe's pushen en drukte de gehele tegenstand kapot. (Een T1 Heavy, een VK3601 en een Panther.).
We waren bijna van plan recht door te rijden, tot onze base werd gecapped. Dus Löwe's en ik draaide al gauw om, om zo snel mogelijk de base te redden, ik kon gelukkig nog vaart maken. En reed gauw naar de basis, de teller stond op dat moment op 94% tot ik op 96% de T-29 zag die aan het cappen was ik schoot met een HE en ik deed gelukkig damage en na het schot stierf ik ook gelijk.
Dit had gelukkig de base gered ^^.
De Löwe's maakte gelijk de rest af want onze hele basis had gered. Zonder hun was het me sowieso niet gelukt in mijn eentje. Waren in ieder geval top spelers.

@ Leech_NL, netjes man ^^!
We speelde de man Mountain Pass. En heel ons team ging gelijk recht door.
Dus ik blinkte op de map van, kerels op die ene kant is geen verdediging. En al gauw bleek dat er heeeeel wat heavies aan kwamen, die ik niet aan zou kunnen in men Jagdpanther. Gelukkig kreeg ik al gauw ondersteuning van 2 Löwe's en later nog een Jagdpanther die al gauw stierf. Een T-29 speelde heel slim door alleen zijn koepel boven de grond te houden. En ook een Panther speelde heel slim door achter een rots te schuilen. Nadat de T-29 nog 10% over had, en de Panther gevlucht was, Gingen de Löwe's pushen en drukte de gehele tegenstand kapot. (Een T1 Heavy, een VK3601 en een Panther.).
We waren bijna van plan recht door te rijden, tot onze base werd gecapped. Dus Löwe's en ik draaide al gauw om, om zo snel mogelijk de base te redden, ik kon gelukkig nog vaart maken. En reed gauw naar de basis, de teller stond op dat moment op 94% tot ik op 96% de T-29 zag die aan het cappen was ik schoot met een HE en ik deed gelukkig damage en na het schot stierf ik ook gelijk.
Dit had gelukkig de base gered ^^.
De Löwe's maakte gelijk de rest af want onze hele basis had gered. Zonder hun was het me sowieso niet gelukt in mijn eentje. Waren in ieder geval top spelers.

@ Leech_NL, netjes man ^^!
Verwijderd
Ook wel eens epic game gehad, geloof himmelsdorf. Teller stond op 30 seconden nog, nog een Tiger en een PzIV/V tegenover over me. In mijn Lowe (die traag reload mind you), met de laatste seconde, schoot ik die PzIV/V kapot. Leek wel een basketballgame
Moet toegeven dat ik dit ook al spannend genoeg vond xD.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:17:
Ook wel eens epic game gehad, geloof himmelsdorf. Teller stond op 30 seconden nog, nog een Tiger en een PzIV/V tegenover over me. In mijn Lowe (die traag reload mind you), met de laatste seconde, schoot ik die PzIV/V kapot. Leek wel een basketballgame
Helemaal verliefd op mijn nieuwe gun

4 Kills

Tiger 2, bracht hem van 20 naar 0%
T-29, bracht hem van 6 naar 0% (niet echt wonderbaarlijk)
Löwe, bracht hem van 22 naar 0%
Kv-3 bracht hem van 35 naar 0%

2 Achievements: Defender en sniper. Moet trouwens zeggen dat ik echt heel veel sniper haal de laatste tijd.
Als eind plaatje (andere map):

[ Voor 52% gewijzigd door Nemean op 05-06-2011 02:15 ]
De T34 is binnen! nu voorlopig alleen de daily doen totdat de USA tree update geweest is. Scheelt een grind van 100k xp om tracks, turret en gun te upgraden
Ok, wat is dit, ik heb een tijdje geen WoT meer gespeeld (heb alleen de Beta gespeeld), maar nu log ik in en is echt ALLES weg. Ik heb geen experience, geen gold, geen credits en alleen de 3 beginnerstanks. Is alles ge-reset na de beta ofzo, is dit normaal?
Uhu, lijkt me logisch toch?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Beta is afgelopen. Alles is gereset nadat de beta is afgelopen. Je zal van de grond af aan moeten beginnen
uhhm nee?Rynji schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:37:
Uhu, lijkt me logisch toch?
Alsof progressie niet al langzaam genoeg ging, nouja dan maar uninstallen.
[ Voor 21% gewijzigd door Neophyte808 op 05-06-2011 12:42 ]
Jawel, want het was niet voor niets beta. Waarom dacht je anders dat je gratis gold kreeg elke dag?Neophyte808 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:41:
[...]
uhhm nee?
Alsof progressie niet al langzaam genoeg ging, nouja dan maar uninstallen.
Daarnaast is het ook ruim op tijd bekend gemaakt dat er een hardwipe zou komen wanneer het spel live zou gaan (misschien een betere verklaring mocht je het nog steeds niet logisch vinden).
Verwijderd
Ehm, dat kan je niet menen....Neophyte808 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:35:
Ok, wat is dit, ik heb een tijdje geen WoT meer gespeeld (heb alleen de Beta gespeeld), maar nu log ik in en is echt ALLES weg. Ik heb geen experience, geen gold, geen credits en alleen de 3 beginnerstanks. Is alles ge-reset na de beta ofzo, is dit normaal?
Ik begon in het zuiden in Komarin en ging naar het vlag I in zuidoosten om te verdedigen. Uiteraard is alles aan mijn flank afgeslacht en ik rolde met een KV-3 vooruit. De rechterflank viel zodat ik de SU-152 180° omdraaide en campte in een positie waar normaal gezien de vijand zat. Dus ze zagen mij niet aan aankomen, degenen die probeerden te cappen werden afgeslacht. Ik miste mijn eerste schot op een KV, 2de schot was raak, dan kwam een grille uit het niets naast een huisje staan. Huisje rammen en zo snel mogelijk een schot erop plaatsen, ik raakte hem, hij miste. De grille was te wendbaar voor mij, maar kon hem nog op tijd in de zijkant klemrijden en afmaken. De KV kwam ook door een huis gereden en hij schoot net iets te vroeg. Eigenlijk had ik mijn eerste schot op de KV raak moeten zijn, dan zou hij nooit dichter dan 200m geraken. Maar 7 kills.

Net blackbeard en Wh33l aan puin geschoten 
(ja ze hadden maar 3 en 2% over, maar toch
)
(ja ze hadden maar 3 en 2% over, maar toch
[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 05-06-2011 14:00 ]
Net heerlijk potje in m'n SU-8, Samen met een Hummel was het net prijsschieten. Rest van team trok rustig op naar vijand, geen vage rush acties of suicide volk. Tis alleen wel wennen aan de tragere reload/aim tijd tov de SU-5..
Le Meow
Ik zit er ook aan te denken om dat te doen. Heb de T34 ook bijna unlocked, maar om daar eerst weer ~110k exp in te halen met de 105mm gun voordat je die 120mm gun kan halen lijkt me echt niks. Ook ga je er weer op achteruit qua armor tov de T32. Enige voordeel is wat meer hp en rof met de 105mm. Maar een IS-4 of VK4502 zijn echt stukken beter.patrickos85 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:26:
De T34 is binnen! nu voorlopig alleen de daily doen totdat de USA tree update geweest is. Scheelt een grind van 100k xp om tracks, turret en gun te upgraden
Enige probleem is dat ik niet weet hoeveel tijd we krijgen om de exp voor de T30 te halen nadat ze de M103 voor de T34 hebben geruild. De tweede tankdestroyer lijn (van de T30) wordt in elk geval nog niet genoemd in de komende twee patches.
Ik ben momenteel nu met een S-51 arty bezig (veel gegrind in mijn KV). Hoge tier arty doen het erg goed in de clanwars.
net t14 gekocht 50% goedkoper dan normaal heb nu nog genoeg gold voor 1 week prem... kijken hoe snel ik KV haal en nieuwe td heb atm stugg

We werden in een beste rare team indeling geplaatst. 2 Pershings vs een IS-4 en een JT.
Al gauw ging onze Pershing een rush doen omdat hij dit potje niet wilde spelen. Maar dankzij zijn rush kreeg ik zicht op de Ferdinand en nog een andere 2. En kon ze beide detracken. En de arty schakelde ze met gemak uit. Uit eindelijk werden we gepushed via de rechterkant door 3 units die door onze Tiger gelijk uitgeschakeld werden (met gemak). We gingen pushen naar het bos waar alle campers zaten. We kregen zicht op de IS-4 en met ongeveer 5 tanks was hij binnen 15 seconden kapoet. We pushte nog even flink verder en uiteindelijk dik gewonnen ondanks de balance.
sowieso een 85mm kanon kopen voor de t28 en dan er mee spelen alsof het eeh tank destroyer is, dus zo veel mogelijk schuilen achter rotsen en in bosjes zitten. en blijf ook een beetje in de buurt van heavy tanks.dudee schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:45:
iemand tips om met t14 en t28 te spelen?
Ik ben nu een week of wat bezig met dit spelletje. Maar ik zit een beetje met mijn handen in het haar qua mijn huidige tank. De A-20. Met deze tank word ik bij allemaal heavies, een paar mediums en wat arty en tank destroyers geplaatst.
Maar ik heb echt geen flauw idee hoe ik me het beste kan gedragen zodat ik een beetje langer blijf leven en dat ik wellicht hier en daar een kill kan maken. Ik probeer nu vooral gebruik te maken van mijn snelheid, maar 1 hit van een tegenstander en het is al over en uit voor mij.
Mijn huidige doel is om bij de T-34 uit te komen en die in mijn garage te plaatsen, maar het moet ondertussen ook wel leuk blijven
Iemand nog tips hoe ik het meest irritant kan zijn als enige light tank tussen heel veel heavies?
Maar ik heb echt geen flauw idee hoe ik me het beste kan gedragen zodat ik een beetje langer blijf leven en dat ik wellicht hier en daar een kill kan maken. Ik probeer nu vooral gebruik te maken van mijn snelheid, maar 1 hit van een tegenstander en het is al over en uit voor mij.
Mijn huidige doel is om bij de T-34 uit te komen en die in mijn garage te plaatsen, maar het moet ondertussen ook wel leuk blijven
Zoveel mogelijk tanks als eerste spotten, en inderdaad gebruik maken van je snelheid om zo lang mogelijk te overleven. Probeer bijvoorbeeld bij de enemy artillery te komen, dan spot je onderweg veel tanks en help je je eigen artillery heel erg.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Bij spotten.. wacht even tot je arti in positie is. Maak het het maar al te vaak mee dat er een meteen bij begin gaat spotten terwijl arti nog positie aan het innemen is. Zonde van de spotter..
Le Meow
Dat heb ik de afgelopen potjes al geprobeerd. Ging net echt verrekte goed, alleen er was geen arty. Aan beide kanten niet (bijzonder dat het ook een keer irritant kan zijn).
Heb mezelf ook voorgenomen om alleen maar te investeren in de upgrades naar de T-34 en de tracks. Wil wel een beetje shells kunnen ontwijken
Maar bedankt voor de tips, ik ga voorlopig kamikaze piloot spelen richting de achterdeur van de enemy.
Heb mezelf ook voorgenomen om alleen maar te investeren in de upgrades naar de T-34 en de tracks. Wil wel een beetje shells kunnen ontwijken
Maar bedankt voor de tips, ik ga voorlopig kamikaze piloot spelen richting de achterdeur van de enemy.
Een trend die ik de laatste tijd is dat er veel lights disconnecten bij het begin van de battle (of blijven achter de heavies). Ze weten niet dat je moet scouten, zorg dat je op punten komt om enemy tanks te spotten.Appel schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:06:
Ik ben nu een week of wat bezig met dit spelletje. Maar ik zit een beetje met mijn handen in het haar qua mijn huidige tank. De A-20. Met deze tank word ik bij allemaal heavies, een paar mediums en wat arty en tank destroyers geplaatst.
Blijven ze gespot en pakt de arty of anderen ze dan help je je team enorm. Daarnaast is het na een paar minuten ook altijd handig om, als je nog leeft, voor de arty te gaan. Scouten is al voldoende maar grote kans dat je er ook nog wat neer kunt halen
Guns heb je niet echt nodig maar misschien wel leuk als je vaak bij arty terecht komt en het is zonde als je ze dan niet of nauwelijks dood krijgtAppel schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:33:
Als je genoeg credits hebt kun je ook een Camouflage net aanschaffen (verwisselbaar tussen tanks) waardoor je (als je stilstaat) een hogere Camo waarde hebt
Ik kan helemaal niet met die T34 overweg zeg. Te langzaam om te scouten, de 76mm heeft redelijke dmg/pen, maar is ontzettend traag met aimen en zeer inaccuraat, de andere guns hebben weer te weinig pen voor de tiers waarin je terechtkomt. XP is navenant slecht.
M'n crew is echter nog maar 77% ofzo. Ik hoop toch echt dat het beter word, want dit is een typisch gevalletje v
van jack of all trades, master of none.
M'n crew is echter nog maar 77% ofzo. Ik hoop toch echt dat het beter word, want dit is een typisch gevalletje v
van jack of all trades, master of none.
T-34? Daarmee was ik sniper met 57mm gun. Op een afstandje allerlei dingen doodprikken en van dichtbij heb ik een kv-3 doodgeprikt.
Ja inderdaad, die heb ik er net opgezet. had me verlezen en dacht dat íe maar 80 pen had. Bleek ietsje meer te zijn. Net m'n eerste battle ermee begonnen.
Ik ben dood. Wel 2 T28's een panzer 4 en net niet een m3 om zeep geholpen.
Wat een machinegeweer zeg.
OMG, met deze gun is íe episch!
Net solo door een blokkade van 4 mediums en een Jpz4 gereden, de Jpz en 2 mediums tot 50 % geschoten en net geen kill van de pz4 voordat ik ter ziele ging (was al 1/3e gedamaged voordat ik rushde). Helaas bleven m'n teammates in dekking.
Anders was het voor hun prijsschieten geweest.
Ik ben dood. Wel 2 T28's een panzer 4 en net niet een m3 om zeep geholpen.
Wat een machinegeweer zeg.
OMG, met deze gun is íe episch!
Net solo door een blokkade van 4 mediums en een Jpz4 gereden, de Jpz en 2 mediums tot 50 % geschoten en net geen kill van de pz4 voordat ik ter ziele ging (was al 1/3e gedamaged voordat ik rushde). Helaas bleven m'n teammates in dekking.
[ Voor 63% gewijzigd door ZenTex op 06-06-2011 01:40 ]
Ik dacht dat de gehele USA tree in 1x geupdate zou worden.Rutger Mulder schreef op zondag 05 juni 2011 @ 15:30:
[...]
Ik zit er ook aan te denken om dat te doen. Heb de T34 ook bijna unlocked, maar om daar eerst weer ~110k exp in te halen met de 105mm gun voordat je die 120mm gun kan halen lijkt me echt niks. Ook ga je er weer op achteruit qua armor tov de T32. Enige voordeel is wat meer hp en rof met de 105mm. Maar een IS-4 of VK4502 zijn echt stukken beter.
Enige probleem is dat ik niet weet hoeveel tijd we krijgen om de exp voor de T30 te halen nadat ze de M103 voor de T34 hebben geruild. De tweede tankdestroyer lijn (van de T30) wordt in elk geval nog niet genoemd in de komende twee patches.
Ik ben momenteel nu met een S-51 arty bezig (veel gegrind in mijn KV). Hoge tier arty doen het erg goed in de clanwars.
De T30 ga ik toch niet halen voordat de tree aangepast wordt. Daarom was ik van plan om verder te gaan om T6 arty te halen.
Achhhhhh wat haat ik arty zeg......Nauwlijks 1 minuut bezig, wordt kennelijk gespot, en meteen een S-51 op mijn dak
. One shot en over en uit in mijn Object704. Was trouwens een game met 4 arties aan beide zijde. Voortaan ga ik maar mooi beschut staan voor de eerste half uur

Best raar als een battle 15min duurthopiconjo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:57:
Achhhhhh wat haat ik arty zeg......Nauwlijks 1 minuut bezig, wordt kennelijk gespot, en meteen een S-51 op mijn dak. One shot en over en uit in mijn Object704. Was trouwens een game met 4 arties aan beide zijde. Voortaan ga ik maar mooi beschut staan voor de eerste half uur
Gister best wat leuke potjes gedaan, veelal 1200+ exp dus dat schoot wel lekker op.
Een potje was het meest bijzonder, we speelden Mountain Pass (base 2) en ik ging met een stel naar het zuiden via de 1-2 lijn. We werden op een gegeven moment opgehouden door wat tankjes en op een gegeven moment waren de teamgenoten die bij mij waren al verloren. Ik zag een aantal van de tegenstanders naar onze basis gaan via het midden en de brug. Ik keerde meteen om en kon helaas niks meer op de brug raken en de tanks voor onze basis hadden het moeilijk. Het potje zag er al verloren uit want ze begonnen al met cappen maar toen gebeurde het. Ik pakte een Jagdtiger die al bijna dood was, een T-44 die ik eerder al bijna dood geschoten had en reed verder naar hun base. Ik zag aan de snelheid van cappen dat er 3 tanks op stonden maar opeens reed een tank eruit (dacht dat hij mij tegemoet zou komen dus ik bereidde me vast voor) en vervolgens nog een.. (wat ons gered heeft anders was ik nooit op tijd). Ik rijd verbaasd verder en zie een T29 die niet aan het opletten is en knal op 93% cap door zijn turret. Hij beweegt nog steeds niet en ik krijg de kans nog eens te schieten. Een KV-3 en T-43 komen het bultje over en die pakte ik allebei nog mee zonder enig probleem. De laatste 2 in mijn team waren aan het cappen dus we wonnen. De exp is niet super hoog maar de hoeveelheid medals is noemenswaardig (naast dat het een onvergetelijke turn of the tide was) en dan reken ik de Wittmans Medal niet mee
Een potje was het meest bijzonder, we speelden Mountain Pass (base 2) en ik ging met een stel naar het zuiden via de 1-2 lijn. We werden op een gegeven moment opgehouden door wat tankjes en op een gegeven moment waren de teamgenoten die bij mij waren al verloren. Ik zag een aantal van de tegenstanders naar onze basis gaan via het midden en de brug. Ik keerde meteen om en kon helaas niks meer op de brug raken en de tanks voor onze basis hadden het moeilijk. Het potje zag er al verloren uit want ze begonnen al met cappen maar toen gebeurde het. Ik pakte een Jagdtiger die al bijna dood was, een T-44 die ik eerder al bijna dood geschoten had en reed verder naar hun base. Ik zag aan de snelheid van cappen dat er 3 tanks op stonden maar opeens reed een tank eruit (dacht dat hij mij tegemoet zou komen dus ik bereidde me vast voor) en vervolgens nog een.. (wat ons gered heeft anders was ik nooit op tijd). Ik rijd verbaasd verder en zie een T29 die niet aan het opletten is en knal op 93% cap door zijn turret. Hij beweegt nog steeds niet en ik krijg de kans nog eens te schieten. Een KV-3 en T-43 komen het bultje over en die pakte ik allebei nog mee zonder enig probleem. De laatste 2 in mijn team waren aan het cappen dus we wonnen. De exp is niet super hoog maar de hoeveelheid medals is noemenswaardig (naast dat het een onvergetelijke turn of the tide was) en dan reken ik de Wittmans Medal niet mee

Tering gap, doe is normaal dan
het moet voor anderen ook leuk blijven he
haha.
Ik had gister ook weer een paar klote potjes.
Stond een meter of 100 achter onze voorhoede, reed naar voren, en 3 arty kogels (tijdens het rijden). ik vraag me echt nog steeds af hoe ze me gespot hebben.
I beat you (qua xp en credits dan)psychoclown schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:46:
De exp is niet super hoog maar de hoeveelheid medals is noemenswaardig (naast dat het een onvergetelijke turn of the tide was) en dan reken ik de Wittmans Medal niet mee
[afbeelding]

Sorry smoke en Nbekie
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
We hadden een team die zich opsplitste in 2 groepen, door het midden en door city/village. Het nadeel was echter dat niemand swamp verdedigde. Wat gebeurde al gauw dat heel het enemy team door swamp kwam, want dit had een T-20 al gauw door.
Ik kon me zelf met een kwartslag om draaien, tot een ik IS-4 voor me zag omdraaien. Nu weet ik dat een Jagdpanther heel wat damage kan doen, maar een IS-4 was toch te veel gevraagd leek mij. Dus ik ging half schuilen achter een rots en hield vooral specifiek gericht op de IS-4. En ik schoot met een AP round op zijn koepel en zie 20% er af gaan. Ik kreeg een schot van hem die lekker bouncte. Hij ging direct terug waarna een Pershing kwam die het eerste schot bouncte waarna ik heb direct onder zijn koepel raakte en hem terug bracht naar 76%. Kort daarop kwam de IS-4 die direct door onze arty werd geïmmobiliseerd en ik nog keer een schot kon schieten op hem wat hem op 55% bracht. Een ISU schoot ook op hem maar het mocht niet baten zijn schoten. Op het moment kreeg ik een schot dat mijn engine kapot ging, ik kon alleen nog richten op de IS-4. Kon hem nog 2 keer raken. En het laatste schot van 19% naar 0 kwam van mij. Ik had wel een hele verbazing dat ik hem afknalde aangezien hij toch ver boven me staat.
Kort daarop schoot de Pershing mijn 160HP er af. En was ik einde verhaal.

Geen uitleg maar wel leuke score:
Ik kon me zelf met een kwartslag om draaien, tot een ik IS-4 voor me zag omdraaien. Nu weet ik dat een Jagdpanther heel wat damage kan doen, maar een IS-4 was toch te veel gevraagd leek mij. Dus ik ging half schuilen achter een rots en hield vooral specifiek gericht op de IS-4. En ik schoot met een AP round op zijn koepel en zie 20% er af gaan. Ik kreeg een schot van hem die lekker bouncte. Hij ging direct terug waarna een Pershing kwam die het eerste schot bouncte waarna ik heb direct onder zijn koepel raakte en hem terug bracht naar 76%. Kort daarop kwam de IS-4 die direct door onze arty werd geïmmobiliseerd en ik nog keer een schot kon schieten op hem wat hem op 55% bracht. Een ISU schoot ook op hem maar het mocht niet baten zijn schoten. Op het moment kreeg ik een schot dat mijn engine kapot ging, ik kon alleen nog richten op de IS-4. Kon hem nog 2 keer raken. En het laatste schot van 19% naar 0 kwam van mij. Ik had wel een hele verbazing dat ik hem afknalde aangezien hij toch ver boven me staat.
Kort daarop schoot de Pershing mijn 160HP er af. En was ik einde verhaal.

Geen uitleg maar wel leuke score:

Wat voor gun heb je? 356 damage is toch wel behoorlijk voor een tier 7. En op de koepel? Als je ergens zou bouncen zou het wel iedere cm om die koepel heen zijn, was ie erg kortbij of (nadat je je ging verschuilen)? Overigens ook sterk afhankelijk waar je op doelt met koepel.
[ Voor 67% gewijzigd door Paprika op 06-06-2011 12:35 ]
Ik stond achter een rots, en hij stond net bij de berg. En ik kon hem precies onder/op de koepel raken. Aangezien hij switchte tussen 2 targets, ik en de ISU.Paprika schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:32:
Wat voor gun heb je? 356 damage is toch wel behoorlijk voor een tier 7. En op de koepel? Als je ergens zou bouncen zou het wel iedere cm om die koepel heen zijn, was ie erg kortbij of (nadat je je ging verschuilen)?
Ik gebruik deze gun:
8.8 cm PaK 43 L/71 220/220/270 203/237/44 12.5 112,180
Is het overigens het waard om over te stappen later naar de:
10.5 cm K 18 L/52 320/320/420 200/244/60 8.57 116,490
?
Ik hou trouwens van Mediums die denken dat een TD van papier is, vooral de Russische mediums denken dat.
Ja, iha is minder vaak maar harder schieten beter.Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:41:
Ik knal toch regelmatig 45% van een ISU 152 af aan de voorkantNemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:41:
[...]
Ik hou trouwens van Mediums die denken dat een TD van papier is, vooral de Russische mediums denken dat.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
En wat voor tier zit je dan?wontcachme schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:09:
[...]
Ik knal toch regelmatig 45% van een ISU 152 af aan de voorkant. Alleen een Ferdinand is iets lastiger (die 200mm is iets te veel van het goede), maar wanneer je ernaast of achter komt was het het waard
Ik heb dan over tier 6/7/8 die dan denken laten we eens op een in de 45 graden hoek staande TD schieten.
Ik heb nu al 2 steelwall behaald als TD. Doordat soort mensen.
Met tier 8/9. En meestal als dat gebeurt sta ik er recht voor. Die hebben iets langer nodig om te focussen dan mij denk ik. Vaak rij ik ervoor, stop, richt (2sec minimaal), schiet en rij weg.Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:20:
[...]
En wat voor tier zit je dan?
Ik heb dan over tier 6/7/8 die dan denken laten we eens op een in de 45 graden hoek staande TD schieten.
Ik heb nu al 2 steelwall behaald als TD. Doordat soort mensen.
[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 06-06-2011 13:25 ]
Als Net beginnende medium bestuurder ( T-34dedicated medium tree) zie ik zeker kansen tegen vijandelijke TD's, ook de wat hogere tiers. Maar klemrijden of circelen is dan het devies. Mediums die stil staan op afstand en je front bestoken hebben het niet begrepen, tenminste niet tegen duitse TD's die redelijk bouncen.
Ik kan overigens een lijst opnoemen aan frustraties en leuke dingen die een TD allemaal mee maakt.
Nr 1 frustratie: Klemgereden worden.
En permatracked worden.
Leukste: Zo goed verscholen achter de bosjes dat het een turkeyshoot word.
[ Voor 56% gewijzigd door ZenTex op 06-06-2011 14:05 ]
haha, true. Had gister ook zo een potje in m'n TD. Andere TD reed me klem (zijkantjes tegen elkaar en geen mogelijkheid me eruit te wurmen) en ander tankje van tegenstander kwam aangesneld om me af te makenZenTex schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:03:
Nr 1 frustratie: Klemgereden worden.En permatracked worden.
Le Meow
Frustraties op een rijtje:
1. Light tanks die je af snijden om te laten zien dat ze sneller zijn dan jou en het er voor zorgt dat jij totaal afgeremd bent en opnieuw moet accelereren.
2. Tanks die je afsnijden en vervolgens verkeerd rijden je daarna nog eens afsnijden.
3. Mensen die tijdens de start gelijk links of rechts rijden zonder te kijken wat er nog naast zich bevindt en je track er dan af rijden.
4. Mensen die niet door hebben dat een TD niet de klappen hoort op te vangen. (Veel heavies gaan dood leuk achter je staan, dat als je er van door wilt gaan geen kant op kan).
5. Tanks die voor je neus gaan staan zodat je niet meer kan schieten, of net voor je gaan staan en je dus een mooie shell in hun kontje schiet.
En kan nog wel even door gaan.
Overigens mensen zitten ook niet vaak op TD support te wachten. Gaan ze over de hill lastig lopen doen komen ze in een gevecht. Vertel je ze; "let them come, I'll support you" en dan laten ze zichzelf lekker afknallen.
1. Light tanks die je af snijden om te laten zien dat ze sneller zijn dan jou en het er voor zorgt dat jij totaal afgeremd bent en opnieuw moet accelereren.
2. Tanks die je afsnijden en vervolgens verkeerd rijden je daarna nog eens afsnijden.
3. Mensen die tijdens de start gelijk links of rechts rijden zonder te kijken wat er nog naast zich bevindt en je track er dan af rijden.
4. Mensen die niet door hebben dat een TD niet de klappen hoort op te vangen. (Veel heavies gaan dood leuk achter je staan, dat als je er van door wilt gaan geen kant op kan).
5. Tanks die voor je neus gaan staan zodat je niet meer kan schieten, of net voor je gaan staan en je dus een mooie shell in hun kontje schiet.
Overigens mensen zitten ook niet vaak op TD support te wachten. Gaan ze over de hill lastig lopen doen komen ze in een gevecht. Vertel je ze; "let them come, I'll support you" en dan laten ze zichzelf lekker afknallen.

Vooral dit is zo irritant. Als je ze zeg maar over de "ridge" had laten komen had je met z'n 2e bijna de hele aanval kunnen stoppen vaak en nu kan in je in je 1tje bijna niks meer omdat ze dan gewoon rushen. Sommige mensen denken echt gewoon niet na, kippen zonder kop, lemmingen zijn het. Ik kom dat gedrag ook tegen als ik niet in mijn stugIII rondcross hoor.Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:35:
Trouwens is het een idee om de PZIV over te proberen te slaan en gelijk voor de jagdpanther te gaan? Of is de pzIV ook wel leuk om te doen? Ik heb het idee dat de pzIV nog geen deuk in een pakje boter schiet. Niet genoeg penetration voor een TD en te weinig damage? Hoor graag of het anders is, anders ga ik me die nog even kopen denk ik.
Trouwens nog even een vraagje die TD update voor de Axis lijn die komt nog niet in juli of wel? Alleen de German HVY tanks staan gepland voor July.
Vraag 2 wordt de IS3 of dew IS4 nu nog gebuffed in een komende patch en wanneer is die dan gepland? Zit nu bijna bij de 3 dus is wel even interessant.
[ Voor 12% gewijzigd door Gizzy op 06-06-2011 14:43 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
10,5 cm levert 45 % meer damage per schot voor 4x ammo prijs. Damage per minuut blijft hetzelfde. Hoge rate of fire zorgt ervoor dat je sneller kan terugschieten ipv altijd je gun omhoog gesmeten worden op het moment dat je wilt schieten. De accuratie van lange 8,8 cm is lekker smerig voor 500+ m sniping.Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:41:
Ik gebruik deze gun:
Jagdpanther is ook van papier, gegarandeerde penetratie als ik links of rechts van je gun raak. Frontaal door je gun schieten lukt niet goed.Ik hou trouwens van Mediums die denken dat een TD van papier is, vooral de Russische mediums denken dat.
Is dit al ergens officieel bevestigd ? Ik zit me nl. ook nog steeds af te vragen of de 2 TD trees nu apart gedaan worden of niet. Voor de T34 is wel duidelijk wanneer die wordt aangepast alleen de T30 kan ik nog niets van vinden.patrickos85 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:12:
[...]
Ik dacht dat de gehele USA tree in 1x geupdate zou worden.
De T30 ga ik toch niet halen voordat de tree aangepast wordt. Daarom was ik van plan om verder te gaan om T6 arty te halen.
[removed]
Eigenlijk zijn dit algemene WoT frustatiesNemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:35:
Frustraties op een rijtje:
Klopt, nog niet de German TD lijn enkel de E-75 en E-100 en misschien de E-75 (maar dat laatste staat nog niet vast).Gizzy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:39:
[...]
Trouwens nog even een vraagje die TD update voor de Axis lijn die komt nog niet in juli of wel? Alleen de German HVY tanks staan gepland voor July.
Vraag 2 wordt de IS3 of dew IS4 nu nog gebuffed in een komende patch en wanneer is die dan gepland? Zit nu bijna bij de 3 dus is wel even interessant.
Waarom zou de IS-3 of IS-4 gebuffed moeten worden? De IS-4 is al de sterkste tier 9 heavy op het moment
Dat is nog niet helemaal duidelijk inderdaad. Het lijkt erop dat de T30 TD lijn later gedaan gaat worden.redwing schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:46:
[...]
Is dit al ergens officieel bevestigd ? Ik zit me nl. ook nog steeds af te vragen of de 2 TD trees nu apart gedaan worden of niet. Voor de T34 is wel duidelijk wanneer die wordt aangepast alleen de T30 kan ik nog niets van vinden.
doen ze ook aan refunds? ik wil mijn huidige (stock) gun van m'n su-152 vervangen door een nieuw exemplaar... Als ik in een schuur sta met m'n tank presteerd hij het om de schuurdeur te missen, word een beetje vervelend.
Vooral als je en su-3 en een kv-5 op je af hebt rijden en je schiet 2x mis
Vooral als je en su-3 en een kv-5 op je af hebt rijden en je schiet 2x mis
blup
Als dat zo is kan ik de T30 misschien nog wel halen. In dat geval ga ik alleen arty kopen dmv xp en niet free xp.psychoclown schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:52:
Dat is nog niet helemaal duidelijk inderdaad. Het lijkt erop dat de T30 TD lijn later gedaan gaat worden.
Maar goed, dat betekend wel dat ik de T34 in principe niet ga gebruiken en gewoon ga grinden met de T32. Zou een stuk vriendelijker/sneller moeten zijn dan met T34 zonder 120mm gun.
@Gizzy, IV is zeker te doen, alleen je moet niet verwachten een Tiger aan te kunnen.
Mijn grootste probleem is nog altijd de T29, ik krijg dat ding maar nooit goed te raken. Overigens heb ik ook liever een T29 aan mijn zijde dan een Tiger.
Is wel eventjes om over na te denken, maar ik neem aan als je meer damage doet je ook wel meer gaat verdienen of dat niet?rapture schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:46:
[...]
10,5 cm levert 45 % meer damage per schot voor 4x ammo prijs. Damage per minuut blijft hetzelfde. Hoge rate of fire zorgt ervoor dat je sneller kan terugschieten ipv altijd je gun omhoog gesmeten worden op het moment dat je wilt schieten. De accuratie van lange 8,8 cm is lekker smerig voor 500+ m sniping.
[...]
Jagdpanther is ook van papier, gegarandeerde penetratie als ik links of rechts van je gun raak. Frontaal door je gun schieten lukt niet goed.
Duurdere shells en iets meer kans op een bounce (scheelt niet veel), dus dat hangt van je playstyle af. De meeste mensen zullen zeggen dat meer damage per shot (o.a. ik zelf ook) beter is dan een aantal kleinere. Je bent namelijk veel minder vaak kwetsbaar, omdat je je tijdens je reload kunt terugtrekken.
Een T29 is het best te raken op de hull. Turret kan je wel vergeten tenzij je op de gun mikt. Die gaat relatief snel naar de knoppen. Voorkant van de T29 is goed te penetraten afaik.Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:00:
@Gizzy, IV is zeker te doen, alleen je moet niet verwachten een Tiger aan te kunnen.Mijn grootste probleem is nog altijd de T29, ik krijg dat ding maar nooit goed te raken. Overigens heb ik ook liever een T29 aan mijn zijde dan een Tiger.
[...]
Is wel eventjes om over na te denken, maar ik neem aan als je meer damage doet je ook wel meer gaat verdienen of dat niet?
Meer dmg = meer credits ja, maar het is ook een kosten/baten systeem. 1 shell kost 1k credits. Zonder premium is dat bijna niet te doen. Je speelt dan heel snel quitte of zelfs verlies.
Hmm, das wel even een dilemma. Hoe is de onderkant van de turret van een T-29 bepantserd?
speel is met hitzone skins zou ik zeggen, zoals deze :Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:12:
Hmm, das wel even een dilemma. Hoe is de onderkant van de turret van een T-29 bepantserd?
http://forum.worldoftanks...hitzone-skins-version-07/
vergeet niet eea te backuppen, omdat zwart witte tanks er niet uit zien. Je leert alleen wel heel snel alle zwakke plekken vind ik
Iets meer damage in battle, maar de 4x hogere ammo bill zorgde in de beta ervoor dat ik geen credits kon maken. Het werd opgelost met de lange 8,8 cm. De accuratie buff in de Duitse TD's heeft de nadelen van 10,5 cm gun wat verminderd.Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:00:
Is wel eventjes om over na te denken, maar ik neem aan als je meer damage doet je ook wel meer gaat verdienen of dat niet?
Ik kon in de beta (0.36 accuratie) daarmee moeilijk iets raken, want voor lagere accuratie neem ik wel een Soviet TD die meer damage voor de shellprijs kan leveren en met camo doelwitten van dichtbij nemen. Ik hoorde heavies klagen over de klote SU-152 die op 20 m nog cloaked was. Met een Rus of een Duitser gebruik je eenmaal een andere miktechniek.
Een (non-premium) money maker is een tank die 175 à 200 mm penetratie kan leveren met 250 à 252 credit shells. Dat is de sweet spot.
Vergeet de oren op de turret niet. Daarmee heb ik er veel van dichtbij, boven de rotsen,... gepakt.patrickos85 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:06:
Een T29 is het best te raken op de hull. Turret kan je wel vergeten tenzij je op de gun mikt. Die gaat relatief snel naar de knoppen. Voorkant van de T29 is goed te penetraten afaik.
[ Voor 16% gewijzigd door rapture op 06-06-2011 15:30 ]
Dat is inderdaad wel een beetje het nadeel. Ik vraag me wel af of de T34 straks als premium ook een echte premium wordt (waarmee je dus ook goed credits kunt verdienen) of dat het gewoon een 'normale' tank blijft.patrickos85 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:59:
[...]
Maar goed, dat betekend wel dat ik de T34 in principe niet ga gebruiken en gewoon ga grinden met de T32. Zou een stuk vriendelijker/sneller moeten zijn dan met T34 zonder 120mm gun.
[removed]
Ohw als je alleen de turret ziet is het idd oren of gun zelf die je het beste kan rakenrapture schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:24:
[...]
[...]
Vergeet de oren op de turret niet. Daarmee heb ik er veel van dichtbij, boven de rotsen,... gepakt.
Dat weten we in ongeveer 1 maandredwing schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:29:
[...]
Dat is inderdaad wel een beetje het nadeel. Ik vraag me wel af of de T34 straks als premium ook een echte premium wordt (waarmee je dus ook goed credits kunt verdienen) of dat het gewoon een 'normale' tank blijft.
[ Voor 46% gewijzigd door patrickos85 op 06-06-2011 15:32 ]
Dat had ik gister nog. Een Vk 3601 en ik (jagdpz IV) waren de enige die de linkerflank van de ridge map (?) verdedigden. Rest van het team ging door het midden en verder geen defense.Gizzy schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:39:
[...]
Vooral dit is zo irritant. Als je ze zeg maar over de "ridge" had laten komen had je met z'n 2e bijna de hele aanval kunnen stoppen vaak
Heb ik (en later de VK die pas later aankwam) de hele flank verdedigd tegen 2 mediums en 3 heavies verdedigd, waaronder een T29 en een IS 4. Alles met HE, dus veel damage deden we niet, maar ze durfden niet te pushen maar wel de mediums en een heavy vernietigd en is-4 + T29 tot 40% geschoten (héél veel HE rounds dus).
Ging goed die battle, tenminste dat dacht ik. Totdat we van beide zijden bestookt werden en bleek dat we de laatst overgeblevenen waren, en wij z'n net niet de enige kills gescored hadden. En dat terwijl echt ons hele team over de rechterflank ging.
Maar goed. Een goed gepositioneerde TD (of andere tanks) kunnen een zware aanval doen stoppen.
Over heavies achter TD's: Daar is wel wat voor te zeggen, soms zijn heavies te traag om dekking te kunnen zoeken omdat ze anders gespot worden. Als de TD er al staat, tsja, pech.
Ik neem aan dat dat een USA tegenhanger wordt van de Löwe ne KV-5 dus de creditrate etc zullen in dat geval worden opgeschroefd.redwing schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:29:
[...]
Dat is inderdaad wel een beetje het nadeel. Ik vraag me wel af of de T34 straks als premium ook een echte premium wordt (waarmee je dus ook goed credits kunt verdienen) of dat het gewoon een 'normale' tank blijft.
Zou erg fijn zijn aangezien ik dan geen 7500 goud hoef uit te geven aan een grinderpsychoclown schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:54:
[...]
Ik neem aan dat dat een USA tegenhanger wordt van de Löwe ne KV-5 dus de creditrate etc zullen in dat geval worden opgeschroefd.
Voor TD's geld: Alpha damage, Alpha damage, Alpha damage en nog is Alpha damage.Nemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:41:
Ik gebruik deze gun:
?
10.5 dus.
Haha ok thanks!
Overigens vallen die skins met waar je ze moet raken niet onder cheaten?
Wikipedia:
En:
Wikipedia:
Wikipedia: Cheating in online gamesSkin cheats
Chameleon skins, cham-hacks or chams, replace player model textures with brightly colored skins, often bright red/yellow or blue/green, that change color depending on whether the model is visible. For instance, an exposed part of an opponent would be shown in a different color, giving a cham-hack user an advantage over non-hack users, especially in games in which camouflage techniques (provided by in-game mechanics, objects or player models) are negated.
While cham-hacks are accomplished using a wallhack subset, historically, user settings (in Quakeworld, for example) or exploits in many older games allowed replacing skins arbitrarily with varying degrees of success—from pseudo-camouflage in dark areas of a map (prior to specular and other advanced lighting techniques) when using a "shadow skin"; to completely disappearing while the skin change propagated to other players; to forcing a plain-white skin on all opponents.
En:
Wikipedia: Cheating in online gamesUser settings
Typically, a player can change settings within a game to suit his or her preference or play style; these alterations are considered cheating only in certain circumstances. For example, changing the keyboard layout to make it easier to use is an accepted practice and not considered cheating; however, changing player models or textures, increasing the field view,and modifying the brightness are considered cheating.
[ Voor 19% gewijzigd door Nemean op 06-06-2011 16:37 ]
NEE!. Dit is gewoon goedgekeurd door de makers van WoTNemean schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:35:
Haha ok thanks!
Wikipedia:
[...]
Wikipedia: Cheating in online games
En:
[...]
Wikipedia: Cheating in online games
Soort van.wontcachme schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:41:
[...]
NEE!. Dit is gewoon goedgekeurd door de makers van WoT
Het staat zelfs (of heeft gestaan) in de newsletters bij de uitleg van waar je tanks het beste kunt raken. Het is dus gewoon toegestaan al hebben ze wel al gezegd dat ze er naar aan het kijken zijn.
Maar zoals al eerder gezegd voegen die skins eigenlijk weinig toe, je crosshair geeft al bijna net zoveel informatie.
[removed]
Niet alleen voor TD's, maar ook voor de meeste heavies. Neem de IS, dé tank voor piekaboe tactieken waarbij een TD het van z'n camo moet hebben is de IS percfect geschikt om snel uit- en weer terug in dekking te komen.User.tmp schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:27:
[...]
Voor TD's geld: Alpha damage, Alpha damage, Alpha damage en nog is Alpha damage.
10.5 dus.
Een zo zwaar mogelijke klap uitdelen en vervolgens achter een obstakel schuilen en dus jezelf zo min mogelijk blootstellen aan vijandelijk vuur.
Alpha is king, behalve voor snelle lights en mediums.
Crap.. paar mooie (win) potjes achter elkaar in m'n SU-8.. vervolgens een zelfde aantal fails.. Mountainpass x2 startend in top left hoek.. en dan net de verkeerde kant kiezen
Le Meow
Ik begin het gelukkig net weer een beetje bij te trekken. Ik heb een hele tijd op 50 meer losses dan wins gestaan en vorige week ging dat in 2 dagen naar rond de 100. De afgelopen paar dagen heb ik dat weer terug kunnen brengen naar 55 dus hopen dat het lukt om het daar te houden. De T32 schiet nu eindelijk ook weer goed op en ik moet nog 10k exp/200k creds om hem te kunnen kopenPoekie McPurrr schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:18:
Crap.. paar mooie (win) potjes achter elkaar in m'n SU-8.. vervolgens een zelfde aantal fails.. Mountainpass x2 startend in top left hoek.. en dan net de verkeerde kant kiezen
Verder moet ik zeggen dat die T29 me wel erg goed bevalt.
[removed]
20 losses over wins, 48%/50% hier nu. (1128 potjes totaal). (waarvan 39% survived hehe).
De avg. exp gaat wel gestaag omhoog nu gelukkig... Zijn net die city maps en mountain pass (camp 1)
die ik als arty ff moet doorkrijgen.
De avg. exp gaat wel gestaag omhoog nu gelukkig... Zijn net die city maps en mountain pass (camp 1)
[ Voor 4% gewijzigd door Poekie McPurrr op 06-06-2011 22:42 ]
Le Meow
Arty? wees een vent en rij een echte tank.Poekie McPurrr schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:41:
20 losses over wins, 48%/50% hier nu. (1128 potjes totaal). (waarvan 39% survived hehe).
jij bent iets te vaak door arty gesloopt zeker
Le Meow
Geen gek bericht hoor, de laatste tijd is er bizar veel arty.Poekie McPurrr schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:08:
[...]
jij bent iets te vaak door arty gesloopt zeker
5 artys per team is niet meer abnormaal, en dat verpest het spel behoorlijk.
Het is nu meer boomrotsknuffelen geworden dan rondracen en knallen op alles wat beweegt.hexta schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:16:
[...]
Geen gek bericht hoor, de laatste tijd is er bizar veel arty.
5 artys per team is niet meer abnormaal, en dat verpest het spel behoorlijk.
2 arty per game max zie ik het liefst. Meer is idd funest voor game.hexta schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:16:
[...]
Geen gek bericht hoor, de laatste tijd is er bizar veel arty.
5 artys per team is niet meer abnormaal, en dat verbest het spel behoorlijk.
Le Meow
Ja idd, dan moet je er wel rekening mee houden, maar kan je nog wel gewoon spelen.Poekie McPurrr schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:18:
[...]
2 arty per game max zie ik het liefst. Meer is idd funest voor game.
Pcies wat ik bedoel.hexta schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:21:
[...]
Ja idd, dan moet je er wel rekening mee houden, maar kan je nog wel gewoon spelen.
Maar goed, rij wel arty (rij alles) maar arty is gewoon saai. Ga de confrontatie 's aan.
Liefst als je gespot bent en je krijgt meerdere arties op je dak.
Arty is funest voor dit spel.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!
Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.