[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.878 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
o0SmOkE0o schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:30:
[...]

Nee, ik bedoel oude motor, oud kanon, oude tracks of oude radio. Degene die je vervangen hebt door een geupgrade variant.
De hetzer heb ik al verkocht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
hehe finaly stugg snap nu hoe dat ik oude modules kan verkopen! En alle consumebels verkocht voor 5k each.. had net genoeg voor stugg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
dudee schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:53:
Btw kan ik mij hier aanmelden voor de clan?
Nee je moet even de TS lezen of de topicwaarschuwing.
Paprika schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:22:
Zal ook een beetje ermee te maken hebben dat 't geen 100% win vehicle moet zijn als je geen arty hebt... Het is nu wel weinig, maar die 200mm sideskirts zou in de WoT environment niet passen.
Inderdaad er moet wel enige balans zijn tussen de tiers. Hij mag dan wel veel langzamer zijn dan de Maus maar je houdt je voorkant toch altijd naar voren.
dudee schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 07:56:
hehe finaly stugg snap nu hoe dat ik oude modules kan verkopen! En alle consumebels verkocht voor 5k each.. had net genoeg voor stugg
Kijk eens in je depot en klik door wat tabbladen zou ik zeggen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13-07 08:20
psychoclown schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:53:
Inderdaad er moet wel enige balans zijn tussen de tiers. Hij mag dan wel veel langzamer zijn dan de Maus maar je houdt je voorkant toch altijd naar voren.
Zelfs een Jagdtiger wordt makkelijk geraped via de zijkant. Terwijl hij daar 85mm armor heeft. De T-95 heeft nu maar 65mm. Ook heeft de Jagdtiger meer HP.

Jagdtiger:
+ Meer HP
+ Hogere traverse speed
+ Hogere top speed
+ Meer side armour
+ Hogere viewrange
+ Smaller

T-95:
+ Meer front armor
+ Betere gun (T30 gun)
+ Hogere gun traverse speed
+ Korter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-07 11:38

Darkasantion

Just keep swimming!

Omg, ik hou nu al van de Hummel. Grotere draaicirkel met de gun, rijdt sneller, draait veel sneller(zelfs met standaard motor en beste moet er nog in) en met een 100% crew schiet je best wel goed :) . Andere gun erop en ik zit wel goed in Tier8~9 potjes.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-07 22:58

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Als je klikt op World of Tanks clan - Gathering of Tweakers 2 uit de TS, kom je wel mooi in de clanlijst terecht,maar ik zie nergens een aanmeldingslinkje....of ben ik aan het dementeren ?

Edit:
Probleem opgelost. Dank u voor de invitation

[ Voor 12% gewijzigd door garathane op 02-06-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
Wat stond er allemaal over die T95 vermeld in dat topic? Toen ik gister avond keek was het al gedelete door een admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:11:
[...]

Zelfs een Jagdtiger wordt makkelijk geraped via de zijkant. Terwijl hij daar 85mm armor heeft. De T-95 heeft nu maar 65mm. Ook heeft de Jagdtiger meer HP.
Ik heb de stats niet kunnen lezen gister, bekeek het plaatje op mijn mobiel in de trein maar daar kon die niet scherp stellen door de grootte (of ik had niet genoeg geduld). Heb je het plaatje toevallig opgeslagen?
garathane schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:45:
Als je klikt op World of Tanks clan - Gathering of Tweakers 2 uit de TS, kom je wel mooi in de clanlijst terecht,maar ik zie nergens een aanmeldingslinkje....of ben ik aan het dementeren ?

Probleem opgelost. Dank u voor de invitation
Ik weet ook zo 123 niet waar dat staat maar ik dacht altijd aan de rechterkant.
Nuja ik heb iedereen een invite gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 19:24
Zo, het is eindelijk tijd om mijn IS-3 vaarwel te zeggen en de IS-4 aan te schaffen. Ik heb de credits en xp, maar ik moet nog een paar potjes zodat ik ook meteen de betere tracks en turret erop kan zetten.

Hieronder een paar hoogtepunten van mijn IS-3. De eerste 2 zijn van een battle dat een voorbeeld is van hoe je moet spelen. De andere 3 zijn van mijn beste battle ooit. Niet de meeste xp ooit, maar man wat was dat een goeie pot. Ik heb daar tot 2 keer toe een tank geschoten op het moment dat ze 100% gecapped hadden. Als ik 1 seconde later schoot, of gemist had, had ik goed verloren.

Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c358/Bram_Sd/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c358/Bram_Sd/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c358/Bram_Sd/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c358/Bram_Sd/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c358/Bram_Sd/1.png

[ Voor 22% gewijzigd door BramSd op 02-06-2011 14:27 ]

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:21:
[...]

Ik heb de stats niet kunnen lezen gister, bekeek het plaatje op mijn mobiel in de trein maar daar kon die niet scherp stellen door de grootte (of ik had niet genoeg geduld). Heb je het plaatje toevallig opgeslagen?
Helaas niet. :(

Stats:
Front armorr: 305mm (waarschijnlijk alleen de mantlet)
Side armour: 65mm
Rear armour: vergeten
Top speed: 13 km/u
Traverse speed: 16 °/s
HP: 1700
Top gun: T30 gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Nou enkele ogenblikken geleden dan eindelijk mijn ferdinand aan kunne schaffen, farm ging eigelijk best wel snel! nu is mn Jagdpanthertje ook eindelijk elite :P

nu maar weer druk farmen voor de upgrades want had die rammer en binoculairs erop gegooid en toen wilde ik mn camo netje monteren en dat kon geen eeens :S zat al op mn max load cap :S

net gelijk ff een potje gedaan met mn stock ferdie ennuh je voelt gewoon het verschil tussen de jagdpanther en de ferdi, met name het incasserings vermogen..gelijk ff steel wall gescoord haha

anyways we hebben er een T8 Td bij mannuh!

[Editje] Lekker al die achievements bij elkaar bram! goed bezig man!

[ Voor 25% gewijzigd door Vivaladen op 02-06-2011 15:06 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Volgens mij had het geen nu om een camo net over je ferdinand te doen? Tenminste, der was iets mee aan de hand..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

FikkieHo schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:11:
Volgens mij had het geen nu om een camo net over je ferdinand te doen? Tenminste, der was iets mee aan de hand..
is dat nog niet gefixed dan? :S ik dacht tegen de tijd dat ik mn ferdie had dat dat gefixed was haha werkt mn 99% camo skill op mn crew wel dan? hoop dat ie gauw op 100% schiet dan kan ik aan mn volgende 2ndary skill beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
Kan ik ook m'n crew van een huidige tank meenemen naar een volgende? Bijvoorbeeld van een Bison naar een sturmpanzer? of moet je voor elke tank apart je crew trainen en heeft dat geen enkel nut. Anders kan ik net zo goed de 100k uitgeven om een 75% crew te krijgen voor m'n nieuwe sturmpanzer.

Net weer een potje waarbij iemand "voor de grap" meteen op z'n teamgenoten begint te schieten, was het nu zat ook, dus heb 'm maar ge-teamkilled. Heb nu al een keer of 20 gehad dat m'n teamgenoten zosnel de match begint m'n tracks eraf schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Toenet ook ééntje die het leuk vond om voor de match al constant dingen te 'spotten', 5 seconden na het einde van de countdown was zijn ronde voorbij. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Vengeful schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:58:
Kan ik ook m'n crew van een huidige tank meenemen naar een volgende? Bijvoorbeeld van een Bison naar een sturmpanzer? of moet je voor elke tank apart je crew trainen en heeft dat geen enkel nut. Anders kan ik net zo goed de 100k uitgeven om een 75% crew te krijgen voor m'n nieuwe sturmpanzer.

Net weer een potje waarbij iemand "voor de grap" meteen op z'n teamgenoten begint te schieten, was het nu zat ook, dus heb 'm maar ge-teamkilled. Heb nu al een keer of 20 gehad dat m'n teamgenoten zosnel de match begint m'n tracks eraf schieten.
Heeft wel nut, als je de crew overzet krijg je wat meer % terug dan met een nieuw gekochte crew van 75%. Ook behoud je dan eventuele secundaire skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Dat is nuttig, maar aangezien ik nog geen secondary skills heb, schiet dat nog niet op dus :) Duurt zo verrotte lang om een crew op 100% te krijgen. Eerst nog even wat extra credits verzamelen, dan naar een nieuwe SPG.

Edit: Die sturmpanzerII is een wereld van verschil met de bison. De bison gaat al dood zosnel iemand er naar kijkt en deze kan nog wel es wat hebben. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Vengeful op 02-06-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07 23:43

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/114575643-3.jpg

Voor dat ik als enige over was had ik een T-28 kapot geschoten en daarna moest ik nog tegen 6 man in mijn eentje. Ik schoot eerst een SU-100 kapot die de vlag stond te cappen, daarna een VK3601 die ook aan het cappen was. Daarna werd ik er op attent gemaakt dat er achter mij een Grille aan kwam. Die schoot ik vervolgens kapot met 1 schot, daarna kon ik een Marder 2 ook kapot schieten. (Wat mijn reaper nu op 4 bracht). Vervolgens knalde ik een Grille met 2 schoten kapot. En had ik 6 kills. Ik ging met 67HP over na de enemy basis om hun vlag te cappen. Helaas was mijn viewrange gedecreased en kon de laatste Wespe niet spotten. Die heeft me gedood.

Resultaat:
6 kills
3 Damaged
5 Detected

668 Experience
29707 Credits
En Reaper op 4.

Helaas geen topgun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:38
uh, 6 kills is toch echt een topgun, maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Paprika schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:30:
Tegenstander is er mee vandoor gegaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Aah, tja.

M'n average XP gaat rustig de goede kant op.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2nez
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2neC

[ Voor 87% gewijzigd door Paprika op 02-06-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, even als Hummel een Löwe ingemaakt :) . Zatten op die map met Aquaduct te spelen en ik was alleen bij onze vlag. Zie ineens een Löwe eraan komen, dus verstop me achter het huisje en schiet er 17% vanaf. Löwe heeft me dan gezien, en rijdt dan richting huisje. Ik blijf ondertussen ook een beetje erachter bewegen om hun Arty te ontwijken en de Löwe dichterbij te lokken, wat ie ook braaf doet. Team-maat had ondertussen de Löwe ook gezien, dus ging hem bestoken, waarna de Löwe daarop schoot. Ik dus even achter het huis vandaan, knal er nog eens 20% vanaf, om dan snel weer te verstoppen achter het huis.
Team-maat gaat voor de kill en knalt de Löwe dood, terwijl ik ondertussen met een big smile of mijn gezicht zat. Had ik met een Tier 5 SPG een dikke Tier 8 Heavy ingemaakt :D . Erna nog 1.1K XP en ~43.000 credits mogen cashen, dus lekker potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Paprika schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 23:30:
Als iemand anders er meer heeft krijgt die hem en geloof dat bij 2 mensen met 6 kills degene met de hoogste dmg ermee vandoor gaat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:03
Vivaladen schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 07:39:
[...]

Als iemand anders er meer heeft krijgt die hem en geloof dat bij 2 mensen met 6 kills degene met de hoogste dmg ermee vandoor gaat toch?
Klopt, hetzelfde geldt ook voor wat andere medailles (sniper b.v.)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-07 19:53
Darkasantion schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:25:
Omg, ik hou nu al van de Hummel. Grotere draaicirkel met de gun, rijdt sneller, draait veel sneller(zelfs met standaard motor en beste moet er nog in) en met een 100% crew schiet je best wel goed :) . Andere gun erop en ik zit wel goed in Tier8~9 potjes.
De ROF van die top gun is wel om te huilen overigens... het lijkt altijd een eeuwigheid te duren om te reloaden.
Hummels zijn ook geweldige backup-td's, al vergt het wel wat oefening om goed te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Vivaladen schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 07:39:
[...]

Note de "Aah, tja".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Valt me wel op dat die stats aan 't einde van de match soms een beetje apart zijn. Had gisteren in een match 3 kills en 2 damaged. 10 schoten afgevuurd en 2 geraakt. Met andere woorden, ik heb met 2 rake schoten 3 gekilled en 2 beschadigd, is er toevallig ook een Hand of God achievement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Ik heb met mijn S-51 regelmatig dat ik 2-3 kills heb en 0 hits. Dan raak je gewoon de grond ernaast en kill je ze met splash damage.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zojuist de IS4 unlocked, weliswaar nog altijd weinig games, maar wat blijft het toch een overpowered ding.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2nKG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Nou vraag ik me af: heb jij met free xp er meteen de dikke gun op gezet, of rij je nog rond met de BL-9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
BL9 met een gering aantal gold ammo om de onderkant van IS7s te raken/turret van een Maus.

(PS: gold ammo is hier een uitzondering, omdat je bij tier 9 & tier 10 gewoon mee moet kunnen doen als je niet wilt verliezen)

[ Voor 52% gewijzigd door Paprika op 03-06-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Paprika schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:50:
Zojuist de IS4 unlocked, weliswaar nog altijd weinig games, maar wat blijft het toch een overpowered ding.
[afbeelding]
Heb je geluk :) Ik verloor geloof ik de eerste 10 op rij oid. IS-4 met BL-9 is niet zo geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2nM4
Gaat nog goed genoeg (2617 damage per potje, dus meer dan de IS4 in health heeft helpt).

[ Voor 40% gewijzigd door Paprika op 03-06-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34
Ik moet zeggen ik vind de IS redelijk tegenvallen. Wordt gewoon door de balance ontzettend genaaid (constant T9 of T10 tegen) en die d25t valt me ook maar tegen, je kan met dat ding niet op weakspots mikken. Blegh heb echt ff genoeg van dat ding zeg.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tja, de accuracy ervan is gewoon *censored*. Het enige wat je eigenlijk kunt doen wil je echt zeker weten dat het lukt zal toch vooral terughoudend spel zijn. Dus veel close-combat met een kiekeboe strategie etc.

0.4 accuracy is gewoon 0.3 meer dan de T92 (t8 artillery). Kun je je voorstellen hoe dat ding mikt? :+

[ Voor 20% gewijzigd door Paprika op 03-06-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:42:
Tja, de accuracy ervan is gewoon *censored*. Het enige wat je eigenlijk kunt doen wil je echt zeker weten dat het lukt zal toch vooral terughoudend spel zijn. Dus veel close-combat met een kiekeboe strategie etc.

0.4 accuracy is gewoon 0.3 meer dan de T92 (t8 artillery). Kun je je voorstellen hoe dat ding mikt? :+
Maar gelukkig hebben ze exact dezelfde aiming speed dus kun je ze prima met elkaar vergelijken! :F

En 0.3 meer? De T92 heeft toch echt een accuracy van 0.54.

[ Voor 5% gewijzigd door User op 03-06-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Uh, 0.03 en ja het is nog vroeg...

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2nMH
Object 261, had je zelf ook wel geweten dat ik die bedoelde.

Gaat er gewoon om dat 0.37 op een artillery sick is..... en 5.5 sec aiming time is ook niet echt slecht hoor ;).

[ Voor 29% gewijzigd door Paprika op 03-06-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:51:
Uh, 0.03 en ja het is nog vroeg...

[afbeelding]
Object 261, had je zelf ook wel geweten dat ik die bedoelde.

Gaat er gewoon om dat 0.37 op een artillery sick is..... en 5.5 sec aiming time is ook niet echt slecht hoor ;).
Ja echt wel. Met mijn telepatische krachten kan ik merken dat je de Obyect 261 bedoelde terwijl je T92 zei. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Als ik terugdenk aan de IS dan staat me vooral bij dat die vaak een leuke matchmaking had. Echter, dat dacht ik ook van de KV-3 en aangezien ik die nu af en toe nog speel omdat die elite is, heb ik nu gemerkt dat het niet meer echt lekker gaat.

Is er iets aan veranderd ofzo? Zowel bij de KV, KV-3 en de IS sta je minder vaak bovenaan dan vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Er zijn gewoon meer hogere tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
User.tmp schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:56:
[...]

Ja echt wel. Met mijn telepatische krachten kan ik merken dat je de Obyect 261 bedoelde terwijl je T92 zei. :>
Als je :F gaat gebruiken ben je een held en had je bij 0.37 meteen daaraan gedacht, maar laat maar... zinloze discussie waar ik niet op zal in gaan gezien het offtopic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Sorry dat ik vergeten was om in mijn hersenen WoT_Stats_Database.xml te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Paprika schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:30:
[afbeelding]
Gaat nog goed genoeg (2617 damage per potje, dus meer dan de IS4 in health heeft helpt).
Post over 100 battles nog eens een screenshot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmkruit
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:35
Voor de echte tank liefhebbers, kwam dit tegen:
http://www.goldendeals.nl...dium=M4N&utm_campaign=M4N

Half uurtje rond rijden in een echte tank voor 50 eurietjes. Lijkt me wel wat...is alleen beetje ver weg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
3e keer dat dat gepost wordt. ;)

Ik koop liever een echte tank. 30-50k en dan heb je een T-54/55. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vengeful schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:58:
Ja dat kan, zie de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

hpmkruit schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:04:
Voor de echte tank liefhebbers, kwam dit tegen:
http://www.goldendeals.nl...dium=M4N&utm_campaign=M4N

Half uurtje rond rijden in een echte tank voor 50 eurietjes. Lijkt me wel wat...is alleen beetje ver weg voor mij.
Pantser Rups Voertuig... geen tank ennuh 50 euries heb ik daar niet voor over haha kan je als je bij de Pantser infanterie gaat gratis doen ennuh vaker dan je zelf wilt hahaha (ja zelfs als je geen chauffeur wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Kaap schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:47:
[...]

Post over 100 battles nog eens een screenshot ;)
Die gaan meestal alleen maar omhoog ;) (door upgrades). In de beta was de IS4 1178.
http://puu.sh/2nXs
http://puu.sh/2nXx
http://puu.sh/2nXz

[ Voor 19% gewijzigd door Paprika op 03-06-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:24:
[...]

Die gaan meestal alleen maar omhoog ;) (door upgrades). In de beta was de IS4 1178.
http://puu.sh/2nXs
http://puu.sh/2nXx
http://puu.sh/2nXz
Care to join us on the EU server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
EU heeft alles tussen 6 en 9 uur toch (clanbattles)? Dan heb je niets aan me.

Overigens zou ik dan al een 3e account moeten bijhouden (op dit moment 2; 1 voor de normale clan en 1 rofl-stomp clan samengesteld uit de beste van 6 clans om te zorgen dat geen enkele clan op de US zoiets voor elkaar krijgt als de gasten in Rusland).

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2nYS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Sarcasme, je snapt het niet. :>

Wat ik bedoelde: Post stats van de EU server, mi kun je de USA server en de EU server niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
EU server heb ik toch niet, pff! :-(
Laat me raden, US faalt zeker met al die hardcore Koreanen die helemaal loss gaan net zoals Starcraft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Paprika schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:09:
Laat me raden, US faalt zeker met al die hardcore Koreanen die helemaal loss gaan net zoals Starcraft. :+
Ja.

Als ik de clanwars map zo bekijk. Heeft de EU server meer top clans dan de US server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tournament history laat anders zien, maar die mening mag je hebben. Vind het apart dat je verwacht dat je 200 a 400 avg XP meer zou halen op de US servers, maar ok.

Tip: Als je hardcore wilt zul je toch echt op de Russische server moeten spelen, maar ook daar is een random battle heel anders dan een CB...

[ Voor 30% gewijzigd door Paprika op 03-06-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

In de afdeling nutteloos, maar (misschien) wel grappig, bij deze mijn Hummeltje:
Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y98/Darkasantion/Hummeltje.png
Vond het grappig om dit 23 ton wegende monster Hummeltje te noemen, omdat de normale Hummels die ik tegen kom wat kleiner en liever zijn en die noem je dan ook vaak een "Hummeltje". Dus dan noem ik deze ook zo, enkel bromt deze alleen iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hoe is de aiming tijd van Hummels tegenwoordig? Tijdens de beta was er een bug waardoor je een aiming tijd had van rond de 13 seconde (meer dan het dubbele van wat het moet zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
De aiming time van de Tier 5 arties is nog zoals in de beta. Correct dus.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2m6wck3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmkruit
Mss onhandig vraagje, maar is een hogere acc (bijv. 0,40) at 100 m nu beter dan (0,37) at 100 m, of slechter?
Dus hoe hoger hoe beter? Of hoe lager, hoe kleiner de afwijking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Hoe lager, hoe kleiner de afwijking. Het getal is de afwijking in meters op 100m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmkruit
Ah, dat bevestigd mijn vermoeden. De stock gun op de SU-152 is echt zwaar slecht... 0,44 acc en geen penetration met een ROF van 4,nogwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
hpmkruit schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:19:
Ah, dat bevestigd mijn vermoeden. De stock gun op de SU-152 is echt zwaar slecht... 0,44 acc en geen penetration met een ROF van 4,nogwat
Als je daar HE in stopt issie best leuk hoor. Met AP zuigt ie inderdaad. Maarja, het is niet voor niets een houwitser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
User.tmp schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 16:03:
De aiming time van de Tier 5 arties is nog zoals in de beta. Correct dus.

[afbeelding]
Uh, die was in de beta ook "correct" in stats, maar gameplay niet. Youtube of google het maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Enig idee hoe die aiming time werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Ja, hoezo?

http://forum.worldoftanks...-14-aiming-time-bug-test/

[ Voor 83% gewijzigd door Paprika op 03-06-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zou je het dan willen uitleggen want blijkbaar snap ik het dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Gaat er gewoon om dat er een bug was tijdens de beta waardoor een hummel 14 seconde nodig had, waar een S51 maar 6 seconde over deed, terwijl het eigenlijk 5 & 6 zou moeten zijn. Zie die link.

Daarbij schoot ie toen ook nog heel random buiten de aim circle, waardoor het helemaal tragisch was.

[ Voor 24% gewijzigd door Paprika op 03-06-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
De aiming time is de tijd die nodig is om de cirkel 3x zo klein te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Zal het dadelijk even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zucht.

* User had hier nog willen uitleggen hoe de aimtime in elkaar zit, maar /me doet dat niet omdat het er op lijkt dat Vipeax mijn punten compleet negeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmm, enne keer doet ie er ruim 10 secs over om op iets te richten, andere 6 secs. Hoe kan ik dit het beste testen? Gewoon 2 keer schieten op 1 plek en dan kijken hoe snel het cirkeltje weer klein is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Darkasantion schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:42:
Hmm, enne keer doet ie er ruim 10 secs over om op iets te richten, andere 6 secs. Hoe kan ik dit het beste testen? Gewoon 2 keer schieten op 1 plek en dan kijken hoe snel het cirkeltje weer klein is?
Behoorlijk lastig om goed te meten.

Je moet meten hoe lang het duurt om van een grote aimcirkel naar een cirkel te gaan die 3x zo klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
En dat verklaart waarom een S51 er 1/3e van de tijd over deed toen, ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Vroeger was alles beter.

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Afbeeldingslocatie: http://i31.photobucket.com/albums/c358/Bram_Sd/2-1.png

Het is me eindelijk gelukt: over de 100k credits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-07 03:14

ZenTex

Doet maar wat.

Tsja, met de bedragen die ik voorbij zie komen met de Loewe vraag ik me af wanneer dit generfed word. WG schiet zichzelf toch een beetje in de voet op de lange termijn, ondanks dat 'ie een aardige duit kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ZenTex schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:55:
Tsja, met de bedragen die ik voorbij zie komen met de Loewe vraag ik me af wanneer dit generfed word. WG schiet zichzelf toch een beetje in de voet op de lange termijn, ondanks dat 'ie een aardige duit kost.
Waarmee ze zichzelf in de voet schieten is de gold naar credits conversion rate. Die is onwijs belabberd.
Wanneer dit een normale(re) rate zou hebben dan geloof ik best dat er genoeg mensen zijn die bijv. snel even wat gold converten naar credits om snel hun nieuwe tank te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Dat is het 'm juist. Ze gaan voor een flink bedrag ineens terwijl het mij lijkt dat ze op termijn veel meer kunnen verdienen met een grote groep spelers die voor een redelijk bedrag gold converten ipv een flink bedrag van een beperkt aantal spelers die zo'n bedrag ophoesten om creds mee te verdienen terwijl dit juist de spelers zijn die de conversie misschien toch wel zouden kunnen/willen betalen zoals het nu is.

Editje: Loewe bezitters spenderen dan wel weer een hoop aan XP conversie neem ik aan, ik vermoed dat WG juist daarmee de centen verwachten binnen te harken.

[ Voor 16% gewijzigd door ZenTex op 03-06-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
psychoclown schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:57:
[...]

Waarmee ze zichzelf in de voet schieten is de gold naar credits conversion rate.
Ik denk zelf waarmee ze zichzelf het hardst in de voet schieten is Clanwars atm. Als je als clan dik goud (ik denk dat sommige dik boven de 10k binnenhalen per dag) binnen kunt halen omdat je x aantal provinces in je bezit hebt waarom zou je nog goud kopen aangezien je :

1. het gratis krijgt (oke, je hebt er wel voor moeten battlen)
2. je het kunt gebruiken om je clan leden een voordeel te gunnen (free premium, free premium ammo, free premium tanks)
3. door punt 2 zul je nog sterker worden en is de kans dat je je provincie kwijt bent nog kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
lijkt me geweldig om in zo'n clan te zitten^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Clanwars is nog niet live toch? In de Beta kregen we ook 150g voor niets.

Buiten dat gaat het om een beperkt aantal spelers, en clanwars worden uiteraard gespeeld met premium ammo. Hoe meer provincies, hoe meer battles. Grote kans dat een grote hoeveelheid G hieraan gespendeerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
o0SmOkE0o schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:03:
[...]

Ik denk zelf waarmee ze zichzelf het hardst in de voet schieten is Clanwars atm. Als je als clan dik goud (ik denk dat sommige dik boven de 10k binnenhalen per dag) binnen kunt halen omdat je x aantal provinces in je bezit hebt waarom zou je nog goud kopen aangezien je :
Dat vind ik ook inderdaad een groot discussiepunt.
Zelf had ik wel een leuk ideetje om de macht van grote clans te beïnvloeden. Stel dat er een soort van NAVO/onafhankelijke clan is die clans pakken wanneer ze x provinces voor x dagen in bezit hebben. Hierbij nemen ze random (een) province(s) in waar vervolgens een special tournament gehouden wordt. Denk hierbij aan een landings tournament maar dan door 'paratroopers'. Clans kunnen zich hiervoor aanmelden en de winnaar van de tournament krijgt de province.

Overigens denk ik ook dat, zodra de verschillende functies ingeschakeld zijn zoals espionage en counter-espionage hier ook genoeg clangold in gaat zitten :)
ZenTex schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:09:
Clanwars is nog niet live toch? In de Beta kregen we ook 150g voor niets.
Is inderdaad nog in beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ZenTex schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:09:
Hoe meer provincies, hoe meer battles. Grote kans dat een grote hoeveelheid G hieraan gespendeerd word.
En hier maak je dus een denkfout. Logisch gezien zou ik je 100% gelijk geven (hebzucht boven alles) echter door de grote clans met hun allianties is het eerder, hoe meer provinces des te minder battles aangezien ze onderling een NAP hebben afgesloten om lekker goud te kunnen farmen zonder een kans om aangevallen te worden.

En dit is precies de andere kant van de logica. Waarom zouden we elkaar aanvallen als we het samen kunnen verdelen. (Alleen CSA een beetje meer dan 1PAD :P )
Misschien nog wel in beta, maar wel live en met grote clans met grote allianties (PAD / CSA / ...) die nu het grootste gedeelte van het goud binnenhalen.

Bijvoorbeeld :

CSA - 15600 goud per dag
CSA-2 - 12480 goud per dag
CSA-3 - 9840 goud per dag
CSA-4 - 960 goud per dag

Dat is 38880 goud dat ze per dag binnen halen. 30000 gold kost €100,-. Dus hun verdienen gewoon meer dan dat per dag :P

1PAD1 - 16080 goud per dag
1PAD2 - 1440 goud per dag
1PAD3 - 9600 goud per dag

Doet 1PAD het toch wat minder goed dan CSA.

[ Voor 44% gewijzigd door o0SmOkE0o op 03-06-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zeker mee eens zoals ik eerder al (onduidelijk) aangaf.
Het is niet voor niets dat er op het officiële forum een discussie is/was over het feit dat 1PAD en CSA een NAP hebben. De 2 grootste clans die elkaar met rust laten.. :/

Vond zojuist screens van de M46 Patton, ziet er heel gelikt uit: M46 Patton

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 03-06-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik kan niet wachten op de Patton. Ziet er zeker goed uit!

Ik merk nu dat ik vaak op alle mogelijke plekken dwars door de koepel geschoten wordt. Hopelijk is het met die nieuwe turrent niet meer zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Ja, dan verneuk je gewoon het spel met die NAP... Raar dat WG daar dan niks tegen doet. Maar aan de andere kant, hoe wil je ervoor zorgen dat 1 clan niet teveel provincies heeft of elkaar niet aan gaan vallen.
Ja, je mag max 10 provincies per clan hebben. Oke, maak ik 4 clans aan met elk 10 provincies onder hun hoeden. En dat clans afspraken maken kun je ook niet tegengaan, want je kunt ze niet dwingen aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Euh, dat is 1 grote clan. Geen NAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Eigenlijk is het een alliance van 7 clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Hmm 150 gold voor tank slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 21:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En bedankt voor de invite! :P

Helaas ligt mijn internetverbinding plat op het moment, maar dat zou maandag gefixed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Doet er iemand mee aan de SuperTest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07 22:51
net een potje gedaan met t-28, 5 kills gemaakt :D

kreeg 918 Xp en 14K credits. ik woou een screenshot maken maar om een of andere vage reden werkt print screen knop niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-07 11:42

Poekie McPurrr

Mreoww~

Toen ik 12-13 was (lang geleden) was ik nogal bezig met 1:35 schaalmodellen van tankjes. Sinds ik dit spel speel begint dat ook weer te kriebelen haha. Vandaag weer eens een modelkit zaak ingestapt.. alsof de tijd stil heeft gestaan.. Wel veel nieuwe modellen maar nog steeds voert WW2 de boventoon. (niks gekocht trouwens, beetje kit is 30-80 euro..)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Haha, zit nu wat lol te trappen in de Lol-tractor, voorzien van 75% crew en +5% Skill Fans(Hummel levert zoveel geld op dat ik straks veel XP moet grinden voor volgende SPG terwijl het geld er dan al is, dus heb wel wat over :) ). Wil er straks nog een Camo-net op doen, laatste equipment weet ik nog niet.

Maar wat gaat dat ding dan ineens had zeg met een goede crew erin :D . Ga dat zeker grinden tot 100% om erna Camo skill te grinden :P Is het straks een onzichtbare Lol-tractor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Poekie McPurrr schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 00:30:
Toen ik 12-13 was (lang geleden) was ik nogal bezig met 1:35 schaalmodellen van tankjes. Sinds ik dit spel speel begint dat ook weer te kriebelen haha. Vandaag weer eens een modelkit zaak ingestapt.. alsof de tijd stil heeft gestaan.. Wel veel nieuwe modellen maar nog steeds voert WW2 de boventoon. (niks gekocht trouwens, beetje kit is 30-80 euro..)
Leuk dat je hier over begint ;) Ik ben op dit moment bezig met een Sherman Calliope 1:76 van Airfix ;).
Overigens heb ik ook nog een Sherman M4 Mk1. en nog wat schepen liggen die nog in elkaar moeten. ;)

Om je nog meer kriebels te geven:

Dan heb je echt zoiets van, zo goed wil ik ook zijn! :+

Overigens heb ik mijn Jagdpanther binnen gehaald. Al heb ik het idee dat de gun van mijn Jagdpzr IV slechter werkt op de Panther. Maar dat kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

OMG, loewes overal, en ik kan ze niet penetreren, nergens met m'n 122mm. kop kont of waar dan ook.
Dit spel word per patch minder leuk. Zeker vanwege de Arty, die volgens de devs prima gebalanced zijn.
m'n reet.

Denk dat dit ,m'n laatste upgrade naar premium word. Ach, was toch maar een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 10:22
Als je een löwe niet kan penetreren doe toch echt iets fout hoor ...., 152mm is als een mes door boter, zei/achterkant en aan de voorkant oder op de hull daar zit bijna geen armor, turret en bovenkant van de voorkant is inderdaad lastiger.

[ Voor 40% gewijzigd door Ashrah op 04-06-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 10-06 20:25
ZenTex schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 03:51:
OMG, loewes overal, en ik kan ze niet penetreren, nergens met m'n 122mm. kop kont of waar dan ook.
Dit spel word per patch minder leuk. Zeker vanwege de Arty, die volgens de devs prima gebalanced zijn.
m'n reet.

Denk dat dit ,m'n laatste upgrade naar premium word. Ach, was toch maar een week.
Met IS of IS3?

Ze hebben een goeie voorkant. Sowieso kan je de turret wel vergeten aangezien die aan de voorkant bijna niet te penetraten is. Lager op de hull kan je de Lowe wel penetraten.

Ik zou het net erg vinden als er een limiet van 3 arties per game komt.

En mijn beste game sinds een tijdje. Helaas verloren omdat ze mij niet durfde aan te vallen gingen ze cappen :)

Afbeeldingslocatie: http://i264.photobucket.com/albums/ii163/patrickriem/shot_003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i264.photobucket.com/albums/ii163/patrickriem/shot_002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i264.photobucket.com/albums/ii163/patrickriem/shot_001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
ZenTex schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 03:51:
m'n reet.

Moet je je auto-aim uitzetten zodat je niet op de turret mikt :+
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.