Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.676 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 17:02
Kijk naar de stats zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ik denk ook dat het misschien beter is om een poll te maken die wat algemener is:
Bijv: Wat is de beste light? Antwoorden: USA, USSR, German en daarbij een discussie proberen op te wekken waarbij je specifieker naar tanks kunt kijken :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 09:48
Vraagje, nu zat ik gisteren in een battle en werd er ineens een vijand "getagged" ofzoiets. In elk geval, er kwam een rood springend pijltje boven de vijand te staan. Ik neem aan dat iemand dat deed, zo ja, hoe? Ik rij nu in een t46 rond en aangezien iedereen veel sterker is kan ik volgens mij beter scouten en vijanden zoeken dan ze aanvallen.

edit: verkeerde tank :)

[Voor 4% gewijzigd door Vengeful op 31-05-2011 20:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-07 07:56
Vengeful schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:59:
Vraagje, nu zat ik gisteren in een battle en werd er ineens een vijand "getagged" ofzoiets. In elk geval, er kwam een rood springend pijltje boven de vijand te staan. Ik neem aan dat iemand dat deed, zo ja, hoe? Ik rij nu in een t46 rond en aangezien iedereen veel sterker is kan ik volgens mij beter scouten en vijanden zoeken dan ze aanvallen.

edit: verkeerde tank :)
Je aim op een tank hebben en dan "T" indrukken. Zo tag je een tank :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vengeful
Kon het nergens vinden in de manual of de opties. Hartelijk bedankt. :)

Edit: Nou, zojuist geprobeerd en dat werkte best leuk, meteen 4 arties die de boel platgooiden, was alleen zo stom om mezelf klem te rijden toen ik 'm tagde, dus dat was meteen einde verhaal voor mij. :D

[Voor 59% gewijzigd door Vengeful op 31-05-2011 20:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-07 10:15
Victory!
Battle: Steppes dinsdag 31 mei 2011 20:37:22
Vehicle: T34
Received Experience: 4.134 (doubled for the first battle each day), credits: 65.593

Donderpoes, ik ben nu echt benieuwd hoe je die 75K credits in 1 game hebt gehaald

[Voor 12% gewijzigd door hexta op 31-05-2011 21:22]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:46
Damn... zit ni mee vandaag.. elk potje is een loss. Krijg gelukkig wel genoeg credits om winst te halen maar m'n ratio dendert omlaag zo haha. Net wel heel zuur.. M'n Su5 (14 rounds) .. 2 tanks tegenstander over.. ik mis.. out of ammo. Proberen de tank met minste hp te rammen.. net voor ik er ben, bamm.. dood. Maar we gaan vrolijk door! :P

Le Meow

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-07 16:15
Nette pot man! omfg. Kan hier alleen maar van "dromen", ben altijd redelijk de pineut in mijn IS.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hexta
Gizzy schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:31:
Nette pot man! omfg. Kan hier alleen maar van "dromen", ben altijd redelijk de pineut in mijn IS.
Thnx :D
Normaal gaat het bij mij ook niet goed hoor, ben ik voornamelijk kogels aan het koppen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:31:
Damn... zit ni mee vandaag.. elk potje is een loss. Krijg gelukkig wel genoeg credits om winst te halen maar m'n ratio dendert omlaag zo haha. Net wel heel zuur.. M'n Su5 (14 rounds) .. 2 tanks tegenstander over.. ik mis.. out of ammo. Proberen de tank met minste hp te rammen.. net voor ik er ben, bamm.. dood. Maar we gaan vrolijk door! :P
Zo is het bij mij dus ook vandaag maar dan met mijn T29. Heb net al 6 potjes achter elkaar gehad waarbij de top 3 (tier 9/8/8 en de rest van ons team was 7 en lager) Besloot te rushen waarna we met tiet 7's tegen tiet 8/9 mogen gaan knallen want vergeet maar dat die meer dan 10% schade hebben opgelopen...... Op zich vind ik verliezen niet zo erg, maar als het op zo'n zinloze manier gebeurt begint het toch irritant te worden.

Mooi potje hexta, stond je er al lang alleen voor ?

[Voor 3% gewijzigd door redwing op 31-05-2011 21:47]

[removed]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:46
12 losses op rij... deels eigen schuld, deels vage tactiek, deels "inet werkt ni meer.. laat ik de router eens aan/uit zetten"-tactiek hier in huis >.<

Dit is duidelijk mijn week niet.. WoT: meer losses als wins, IRL: dakterras half afgefikt.. zou me niets verbazen als morgen de koffieautomaat een error geeft 8)7

[Voor 35% gewijzigd door Poekie McPurrr op 31-05-2011 23:17]

Le Meow

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ging hier ook weer behoorlijk bagger op het eind, veel lelijke teams die op de minste flanken nog falen.
Daarvoor wat company battles gedaan en dat ging een stuk beter.
Wel dolven we het onderspit voor teams met meer dan 3-4 tier 10's maar het ging veelal wel lekker.

Het fijnste potje was nog wel deze:

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 11:50
Gisterenavond opeens forse connectieproblemen. WoT plotseling afgesloten en Mumble onbereikbaar. Dat soort dingen.

De momenten dat ik wél was ingelogd gingen gelukkig redelijk. Lekker 1ste potje met de Löwe waarbij ik 3900xp haalde en 85k credits (70k winst).
Op dit moment moet ik nog een 38k aan xp voor de IS-4. Als ik vanavond nog heel even speel en morgenochtend mijn best doe, moet ik morgen de IS-4 wel hebben. Ik zou hem met free xp nu al kunnen halen, maar ik wil daarmee meteen de tracks en turret vrijspelen.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-07 13:50
ik heb ook de duidelijke zeer uitgebreide kick-mail :+ gehad.
porbeerde net bij GOT2 aan te melden krijg ik de volgende melding: Clan operations are blocked till 02.06.2011, 08:39 (waarschijnlijk die 3 dagen vertraging)
gisteren wel leuk om in de company battles mee te doen om toch aan de 90 te komen was ik opvulling met een SU-5 (tier 4). meer als 5% van IS-4's of JagdTigers afschieten gaat niet. wel lol gehad!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Vengeful
Net 4 kills en 2 damaged in een battle met een Bison. Ding kan wel knallen, maar je moet wel tot 2012 wachten voordat ie een schot herladen heeft. Hoort dat richten trouwens ook zo traag te gaan, of is dat bij andere SPG's anders?

• skoozie
Het nadeel van de SPGs is dat ze lang doen over herladen, lang doen over richten, van papiermachee gemaakt zijn. maar ze staan veilig achter de linies en doen veel damage!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

skoozie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:51:
ik heb ook de duidelijke zeer uitgebreide kick-mail :+ gehad.
porbeerde net bij GOT2 aan te melden krijg ik de volgende melding: Clan operations are blocked till 02.06.2011, 08:39 (waarschijnlijk die 3 dagen vertraging)
Snap ook niet goed hoe het komt dat sommigen zich niet kunnen aanmelden voor GOT2 en anderen weer wel. Ook is het raar dat de termijn voor sommigen 3 dagen is en voor de meesten 7..
Ik heb in ieder geval een lijst bijgehouden wie ik gemailed heb, 06-06 zal ik de mensen inviten die nog niet applied hebben :)
Vengeful schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:10:
Net 4 kills en 2 damaged in een battle met een Bison. Ding kan wel knallen, maar je moet wel tot 2012 wachten voordat ie een schot herladen heeft. Hoort dat richten trouwens ook zo traag te gaan, of is dat bij andere SPG's anders?
Dat hoort zo, artillery heeft een lange RoF, bij hogere tier SPG's niet anders (wel lager) :)

[Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 01-06-2011 09:16]

• patrickos85
  • Laatst online: 19-05 17:46
Gisteravond alsnog best lang kunnen spelen met mijn T32. Ondertussen heb ik rond de 90k, dus nog 'maar' 95k te gaan en dan kan ik de t34 kopen! Ik hoop zo dat ik hem heb voordat de USA tree update komt. gelijk een gratiz tank erbij :Y)

• Gizzy
BramSd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:22:
Gisterenavond opeens forse connectieproblemen. WoT plotseling afgesloten en Mumble onbereikbaar. Dat soort dingen.

De momenten dat ik wél was ingelogd gingen gelukkig redelijk. Lekker 1ste potje met de Löwe waarbij ik 3900xp haalde en 85k credits (70k winst).
Op dit moment moet ik nog een 38k aan xp voor de IS-4. Als ik vanavond nog heel even speel en morgenochtend mijn best doe, moet ik morgen de IS-4 wel hebben. Ik zou hem met free xp nu al kunnen halen, maar ik wil daarmee meteen de tracks en turret vrijspelen.
Heb je de turret en tracks nodig voor de betere gun of moet je het op de is4 ook nog met de d25t 122mm stellen. Ik vind die namelijk redelijk tegenvallen op de is, maar dat is meer omdat ik vaak t9 tegenkom.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Heb nu een SU-8, maar dat ding is zo traag met herladen. Maar als je een beetje weet hoe de arty reageert, waar je moet richten en hoe lang je moet wachten voor een goed schot dan komt er echt heel veel damage. Zo haal ik van een Lowe soms 20 tot 50 procent eraf :P en voor een IS-7 van gisteravond 10 to 20 procent *O*.

Sommige mensen vinden arty wat minder omdat ze zo lang moeten wachten, maar ik vind het super. "Wait, steady, wait, steady..... FIRE" en dan BAM. Zo kan je een tank soms "oneshotten" :p.

*Ventrigo denkt dat arty een beetje onderschat wordt en kijkt terug op de clanbattle's.

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

• redwing
Ventrigo schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:27:
*Ventrigo denkt dat arty een beetje onderschat wordt en kijkt terug op de clanbattle's.
Als ze er nog niet zijn kun je ze ook niet gebruiken. De hoogste tier die toen mee kon doen was 5 of zo :)

[removed]

• Gizzy
True @ Redwing. Ik moet stiekem richting S51 aan het grinden met mijn KV. Zodat ik daar de clan ook mee kan support, maar daar we gewoon ook op tank gebied nog missen ben ik asap richting IS3 aan het gaan. Nou heb ik de afgelopen dagen gewoon barweinig kunnen gamen, maar ik zit inmiddels wel op 30k exp dus nog 50 te gaan. Ik probeer elke dag wins of the day the halen minimaal en met 2 elite tanks naar mijn IS schiet het dan wel op met xp. Hopelijk kan ik vanavond weer wat uurtjes besteden als ik een pc voor een vriend aan het installen ben. Multitasken.

Su26 is ook gewoon zwaar fun met een goede crew en gun laying drive. Haal er vaker sharpshooter mee. Doet alleen wat weinig damage op de eerste Heavies.

Nog even een IS3 vraagje. Zijn er essentiële upgrades om dat ding competitive te maken of is rij best goed out of the box, naast de gun?

[Voor 8% gewijzigd door Gizzy op 01-06-2011 09:35]

redwing schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:28:
[...]

Als ze er nog niet zijn kun je ze ook niet gebruiken. De hoogste tier die toen mee kon doen was 5 of zo :)
Klopt, toen we net begonnen met de clan wars hadden we bijna geen hoge arty (niet hoger dan tier 5 in ieder geval). Dat kwam voornamelijk omdat de ene helft niks met arty heeft (zoals ik) en de andere helft vind het prachtig maar hebben eveneens tier 9/tier 10 heavies. Gezien je die heavies ook nodig hebt hebben we die altijd meegenomen en spelers met lagere tier arties erbij gepakt.

Dat we artillery nodig hebben weten we, enkel moet je wel mensen hebben die het (veel) spelen :)
Tier 8 arty kan een Maus in 2 rake klappen neer halen.

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 14:48
Hoe hoger je in arty gaat, hoe trager het wordt... zonder 100% crew en modules haal je nog een ROF van 2 per minuut, en dan moet je nog mikken en stabilizen :-(
(Ik zit nu halverwege de grind van hummel -> GW Panther)

[Voor 5% gewijzigd door Wilibrord op 01-06-2011 09:40]

• Vengeful
Ventrigo schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:27:
[...]

Heb nu een SU-8, maar dat ding is zo traag met herladen. Maar als je een beetje weet hoe de arty reageert, waar je moet richten en hoe lang je moet wachten voor een goed schot dan komt er echt heel veel damage. Zo haal ik van een Lowe soms 20 tot 50 procent eraf :P en voor een IS-7 van gisteravond 10 to 20 procent *O*.

Sommige mensen vinden arty wat minder omdat ze zo lang moeten wachten, maar ik vind het super. "Wait, steady, wait, steady..... FIRE" en dan BAM. Zo kan je een tank soms "oneshotten" :p.

Tot nog toe vind ik het wel leuk, hoewel ik met de tanks, maar ook met de TD's veel lol heb, de verschillende stijlen van spelen vind ik juist wel leuk.

Met m'n simpele bison voel ik me soms al best krachtig als ik van een hogere tier tank ineens een stuk afschiet. Ik baal ook een stuk meer als ik mis, want dan moet ik weer tot sint juttemis wachten tot ik weer kan schieten en een hoop tegenstanders zijn tegen die tijd al verkast. Dat steekt soms nog wel een beetje, is je accuracycirkeltje bijna op z'n kleinst terwijl je heel rustig iemand volgt, reset ie ineens en weet je in een klap zeker dat je 'm nooit meer raakt. :X

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-07 10:06
gisteravond veel met mn IS gespeeld en eindelijk mn D25T gehaald. gelijk gun-rammer en enhanced laying device er op gezet. hierna veel leuke potjes gehad. kan eindelijk weer wat kleiner grut one-shotten :) en tigers en KV's vormen ook niet echt een probleem meer. het amerikaanse spul blijf ik toch nog maar met een boogje omheen rijden. :o

zit alleen te twijvelen nu hoe ik verder ga, alsnog de tracks en engine upgraden op mn IS of direct verder gaan voor de IS-3. is toch weer 34k XP bij elkaar.

ik wil iig diegene bedanken die gisteren met de tip kwam van [caps lock] + 0
er zit toch best af en toe een groot verschil tussen de groene en dan de blauwe recticle.

WoT Steam

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-07 07:59

Darkasantion

2x Iron Man :O

Ben bezig met Arty, maar nog maar Tier 4 :( . Werk aan de winkel dus, moet naar Tier 8 :) I.v.m. verdeling binnen GOT heb ik nu dus de focus op de arty, zodat ik jullie snel mee kan helpen met Clan Wars.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Eigenlijk zou je voor arty vaste plekken aan kunnen wijzen waar ze kunnen staan en waar ze kunnen schieten. Zo duurt het minder lang om te aimen en te schieten. Als je er 3 a 4 neer zet heb je een aardige range gedekt denk ik zo.

Als we het toch over hebben welke tank het beste tot zijn recht komt, maakt het veel uit welke arty lijn je volgt USA, RUS of GER?

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

• Darkasantion

Darkasantion

Ventrigo schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:43:
Eigenlijk zou je voor arty vasten plekken aan kunnen wijzen waar ze kunnen staan en waar ze kunnen schieten. Zo duurt het minder lang om te aimen en te schieten. Als je er 3 a 4 neer zet heb je een aardige range gedekt denk ik zo.

Als we het toch over hebben welke tank het beste tot zijn recht komt, maakt het veel uit welke arty lijn je volgt USA, RUS of GER?
Als Arty moet je juist niet altijd vaste plekken hebben, anders weet je tegenstander dat ook en knalt je zo dood :+ . Ik heb bijvoorbeeld met mijn Grille zo'n bereik dat ik heel de map dek, dus dan ga ik zoveel mogelijk naar achteren om daar dan verschillend plekken te zoeken, weg van eventuele doorstotende tanks/TD's. Ook leuk als je tegen lagere tier arty moet, zij kunnen jouw niet raken, jij hun wel :D .

Wil straks dus ook wat algemene Arty tips op het GOT-forum gooien, om zo alles centraal te verzamelen voor beginners, en om ook zo andere tips te krijgen :) .

[Voor 8% gewijzigd door Darkasantion op 01-06-2011 09:48]

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Darkasantion schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:45:
[...]
Als Arty moet je juist niet altijd vaste plekken hebben, anders weet je tegenstander dat ook en knalt je zo dood :+ . Ik heb bijvoorbeeld met mijn Grille zo'n bereik dat ik heel de map dek, dus dan ga ik zoveel mogelijk naar achteren om daar dan verschillend plekken te zoeken, weg van eventuele doorstotende tanks/TD's. Ook leuk als je tegen lagere tier arty moet, zij kunnen jouw niet raken, jij hun wel :D .

Wil straks dus ook wat algemene Arty tips op het GOT-forum gooien, om zo alles centraal te verzamelen voor beginners, en om ook zo andere tips te krijgen :) .
Bedoel dat je van te voren dat de teller is afgelopen dat je dan plekken aan wijst op de map waar je zou kunnen gaan staan. Zo geef je dan ook plekken aan waar jij dekking kan bieden. Zo hoef je niet elke keer te switchen en scheelt weer aimen enzo.

Ging toch even op het forum kijken van WoT en kwam deze quote tegen:
Ahhh... if you just want to mark targets, make sure you hold right click so you don't move your gun from where you are already aiming (guessing you already know hehe). This way you can still aim on one target and then look around the map while reloading. But there isn't really a "faster way" to do that i think... Is that what you meant? Hope that helps...
Dus als je ergens op gericht heb rmb indrukken en kan je zo nog op de map kijken ( wist ik niet :+ ).

• hexta
Overlord:
Basically we are satisfied with the current metodology. Win ratio takes into account all players/skills and all vehicle setups which gives good results if sample exceeds 10k battles.
Hebben die gasten ooit statistieken leren lezen?
Wanneer ze een tank buffen of nerfen, doen ze dat aan de hand van statistieken.
Er werd gevraagd of ze het echt alleen maar op win ratio baseren.
en ja hoor. ze baseren de bevindingen ENKEL op Win ratio...
What the Fuck.

[Voor 20% gewijzigd door hexta op 01-06-2011 09:56]

Darkasantion schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:43:
Ben bezig met Arty, maar nog maar Tier 4 :( . Werk aan de winkel dus, moet naar Tier 8 :) I.v.m. verdeling binnen GOT heb ik nu dus de focus op de arty, zodat ik jullie snel mee kan helpen met Clan Wars.
Zelfs vanaf tier 6 ben je een aanwinst, hoger is natuurlijk beter maar meer arty is beter (2-3 per team) ;)
hexta schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:50:
[...]

Ze baseren de bevindingen ENKEL op Win ratio...
What the Fuck.
Owja lekker duidelijk..
Als je dan verteld waar je het over hebt 8)7

• hexta
psychoclown schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:54:
Owja lekker duidelijk..
Als je dan verteld waar je het over hebt 8)7
Zo beter?

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-07-2020
In principe kan ik me er in vinden, ze proberen de tanks zoveel mogelijk on par te maken zonder teveel af te wijken van de realiteit. In dat geval zou theoretisch elke tank zo'n 50% winst moeten hebben maar de spelers die beter zijn dan het gros hebben veelal een hogere win ratio. Wat ik me dan wel afvraag is of dat ze rekening houden met 'crap potjes'.

• hexta
psychoclown schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:10:
[...]

In principe kan ik me er in vinden, ze proberen de tanks zoveel mogelijk on par te maken zonder teveel af te wijken van de realiteit. In dat geval zou theoretisch elke tank zo'n 50% winst moeten hebben maar de spelers die beter zijn dan het gros hebben veelal een hogere win ratio. Wat ik me dan wel afvraag is of dat ze rekening houden met 'crap potjes'.
na 10k potjes, heb je even veel bij elke tank in het team gezeten.
Zijn de teams gelijk verdeeld geweest, en heb je dus altijd een score rond de 50%
Dit zegt helemaal NIETS over de betreffende tank.

• patrickos85
  • Laatst online: 19-05 17:46
Ik vind het best een slechte handeling om er zo naar te kijken. Als bijvoorbeeld een T30 elke pot 5-7 kills heeft op de duur van 500 battles zal de tank te sterk zijn. Maar wanneer hij de meeste van die potjes verliest word er niet naar gekeken pf gehandeld. Erg krom... :/

Waarschijnlijk zal de community wel gaan zeuren dat de tank te sterk is, maar goed...
patrickos85 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:20:
Ik vind het best een slechte handeling om er zo naar te kijken. Als bijvoorbeeld een T30 elke pot 5-7 kills heeft op de duur van 500 battles zal de tank te sterk zijn. Maar wanneer hij de meeste van die potjes verliest word er niet naar gekeken pf gehandeld. Erg krom... :/

Waarschijnlijk zal de community wel gaan zeuren dat de tank te sterk is, maar goed...
Inderdaad, dat klopt niet helemaal.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-07 03:07
Ventrigo schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:43:
Eigenlijk zou je voor arty vaste plekken aan kunnen wijzen waar ze kunnen staan en waar ze kunnen schieten. Zo duurt het minder lang om te aimen en te schieten. Als je er 3 a 4 neer zet heb je een aardige range gedekt denk ik zo.

US Arties zijn het sterkst, maar daar staat wel tegenover dat ze ook de traagste refire rate hebben.

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 14:48
Dus als je ergens op gericht heb rmb indrukken en kan je zo nog op de map kijken ( wist ik niet :+ ).
Gebruik ook zeker de x-toets om je tank "vast te zetten", zo kan je niet onverwacht je cirkel zien uit mekaar spatten tot de volledige grootte van je scherm ;)

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

hexta schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:50:
Wanneer ze een tank buffen of nerfen, doen ze dat aan de hand van statistieken.
Er werd gevraagd of ze het echt alleen maar op win ratio baseren.
en ja hoor. ze baseren de bevindingen ENKEL op Win ratio...
What the Fuck.
Ik heb me ook al meerdere keren in die discussie gemengd, maar ze luisteren echt helemaal nergens naar. Overlord moet je overigens ook vaak met een korreltje zout nemen; die roept de helft van de tijd maar wat, of probeert "grappig" te zijn. Mijn vragen worden in ieder geval nooit beantwoord, of dan krijg je een antwoord op een klein gedeelte dat je zelf ook wel weet. Maanden heeft hij geroepen dat ze zeker niet alleen op win ratio balanceren; dat het gedaan wordt met een hele range van statistieken -- die we nooit hebben mogen zien als community.
Gizzy schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:33:
Nog even een IS3 vraagje. Zijn er essentiële upgrades om dat ding competitive te maken of is rij best goed out of the box, naast de gun?
Veel ammo rack damage, dus altijd repair kits mee. Eventueel wet ammo rack als je credits over hebt... Ik had er een vertical stabilizer, vents en toolbox op. Zo snel mogelijk crew repair skill leren voor de tracks (toolbox helpt iets) En uiteraard zo snel mogelijk de BL-9 researchen.

[Voor 20% gewijzigd door Zoijar op 01-06-2011 10:40]

Anoniem: 218650

Gizzy schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:33:
BL-9. Niet veel rounds, dus zorg dat je zorgvuldig mikt. Maar als je dan raakt, BAM.
Vertical stabilizer, Rammer en iets als ventilation (zorgt effectief eigenlijk maar voor 2% extra) of iets als coated optics. En net als hierboven is gezegd; crew op 100% repair is heel prettig.
Ik moet zeggen dat met de laatste turret van de IS-3 ik destijds relatief weinig damaged ammo racks had. Dus om een Wet Ammo Rack te fitten, ben ik niet helemaal zeker van.
Sinds engine fires steeds vaker voor komen, is misschien CO2 tanks ook geeneens een slechte optie.

• redwing
patrickos85 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:20:

Klopt wel, maar als een T30 elk potje 5-7 tanks neer knalt zal hij echt wel een hogere winratio krijgen. Op zich is er dus best wat voor te zeggen om er op deze manier naar te kijken. Ik zou ook liever zien dat ze naar wat meer getallen kijken, maar ik verwacht ook dat ze dat wel doen. Ze zeggen nu dat ze alleen naar de win ratios kijken, maar ik heb al verschillende keren allerlei uitgebreide statistieken langs zien komen. Wel is het zo dat de win ratio de belanrijkste is om te gebruiken (alle andere punten die een tank te goed maken zullen resulteren in meer wins.)

[removed]

Anoniem: 218650 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:08:
[...]

Vertical stabilizer, Rammer en iets als ventilation (zorgt effectief eigenlijk maar voor 2% extra) of iets als coated optics. En net als hierboven is gezegd; crew op 100% repair is heel prettig.
Ventilation is juist een van de beste equipment die er is, die 5% zorgt dat je commander bonus nog hoger wordt
Dus effectief meer dan 5% :)

• Darkasantion

Darkasantion

Kan een arty ook ventilation krijgen?

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Anoniem: 218650 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:08:
Ik moet zeggen dat met de laatste turret van de IS-3 ik destijds relatief weinig damaged ammo racks had. Dus om een Wet Ammo Rack te fitten, ben ik niet helemaal zeker van.
Is-3 ammo rack zit (zat voor 0.6.4) (ook) aan de rechter kant van hun hull, dus als je op ze mikt links bij de rode ster.

Vents is de beste equipment imho. Commander +5% en de rest daardoor +6%.
Darkasantion schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:30:
Kan een arty ook ventilation krijgen?
Yep. Maar niet als ze open zijn, zoals de S-51.

Overigens, de in-game stats zijn de hoogst haalbare stats. Dat is met vents, rammers, 100% crew, gold consumables, etc.

[Voor 25% gewijzigd door Zoijar op 01-06-2011 11:33]

Hmm, ik neem dat terug wat betreft de additional % van ventilation.
Ik meende namelijk een paar dagen geleden een topic te lezen op het WoT forum van iemand die het e.e.a. had berekend wat ventilation precies deed.

Vast en zeker gedroomd :D
* Anoniem: 218650 moet minder WoT spelen

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:32

wontcachme

You catch me? No you wont

Dat ging lekker:

En die 3 damaged werden voor mijn neus weggekaapt terwijl ik daar 60%+ vanaf had geschoten :(

[Voor 9% gewijzigd door wontcachme op 01-06-2011 11:45]

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Anoniem: 218650 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:39:
Hmm, ik neem dat terug wat betreft de additional % van ventilation.
Ik meende namelijk een paar dagen geleden een topic te lezen op het WoT forum van iemand die het e.e.a. had berekend wat ventilation precies deed.
Spall liner was dat geloof ik. Het zou erg prettig zijn als de devs eens info gaven over wat al die dingen precies doen...

Uberhaupt zou het leuk zijn als Overlord eens leerde lezen en de vraag beantwoord. Wat erger ik me aan die gast zeg... de definitie van oostindisch doof. Zou het goed doen in de politiek. Maarja, als je zoiets zegt heb je meteen een van die braver dan brave moraalridder mods op je dak. (heb het over wot forum uiteraard, niet hier)

[Voor 26% gewijzigd door Zoijar op 01-06-2011 11:57]

Zoijar schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:47:
[...]

Spall liner was dat geloof ik. Het zou erg prettig zijn als de devs eens info gaven over wat al die dingen precies doen...
Oh dat zou heel goed mogelijk zijn. Ik zou ook graag wat meer numbercrunching info willen hebben, het is nu alleen de community die er zelf mee komt.

• Gizzy
Thnx voor de IS3 tips hierboven. Ik haal in ieder geval de equipment van mijn IS, rammer moet ik nog los kopen of van mijn KV slopen (10gold). Voor de rest ga ik proberen om daar free exp proberen om de bl-9 vrij te spelen als eerste en daarna de turret/tracks te doen oid. IS Crew is inmiddels 100% al genaderd, kwam van 100% af van de KV3. KV crew is inmiddels ook al een eeuw 100% en heeft de primary skill ook al redelijk onder knie (70%). Dus twijfel om de KV crew om te trainen naar de IS3 of om de IS crew om te trainen naar IS3.

Ik zie trouwens dat de voorkant van IS3 zo lek is al een zeef? Terwijl deze toch best goede armor moest hebben? Maar ja dit wordt verholpen in de nieuwe patch, of was dat nou de IS4? Ik zag op het forum dat ze de IS3 de Tiger van USSR noemen. Is het echt zo erg of valt ie gewoon wat tegen voor een USSR tank zeg maar.

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Gizzy schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:22:
Ik zie trouwens dat de voorkant van IS3 zo lek is al een zeef? Terwijl deze toch best goede armor moest hebben? Maar ja dit wordt verholpen in de nieuwe patch, of was dat nou de IS4? Ik zag op het forum dat ze de IS3 de Tiger van USSR noemen. Is het echt zo erg of valt ie gewoon wat tegen voor een USSR tank zeg maar.
Klopt wel een beetje ja. Ik had het zelf niet zo op de IS-3. Kan me herinneren dat de King Tiger leuker was. Maar het is wel een goeie tank hoor. De wendbaarheid is geweldig. Armor valt een beetje tegen, vreemd genoeg. IS-3 is de eerste heavy die niet veel beter is dan de andere heavies, dat werkt ook mee. Maarja, de Is-4 is natuurlijk weer geweldig.

Oh, zorg wel dat je de beste 122mm op de IS al hebt.

[Voor 12% gewijzigd door Zoijar op 01-06-2011 12:32]

• BramSd
  • Laatst online: 06-07 11:50
Je moet de IS-3 rijden alsof hij van papier is gemaakt. Ik rij altijd rond met de Removed Speed Governor, omdat je dan nét dat beetje sneller weg bent. Dan moet je helaas wel de First Aid Kit opgeven.

De IS-3 met de BL-9 is een sterke tank die alles en iedereen kan raken (Maus een keer recht van voren voor 15% geraakt), maar zelf ook door alles en iedereen geraakt wordt. Als je hull-down kunt blijven heb je mazzel, want daar komen ze niet zo makkelijk door heen. Helaas is de IS-3 zo laag dat hull-down meestal betekent dat je in het gras schiet.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• Vipeax
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:47
Gezien ik niet op de EU servers speel en er dus ook geen kennis heb van de clans... Doet GoT nog iets aan provinces/landings?

(PS: Stalingrad is leuk om te hebben :D)
We hebben een aardig gedeelte van Algerije in bezit gehad maar door te weinig aan hoge tiers zijn we er helaas af gekicked. We komen wel weer terug :)

Voor degene die nieuwsgierig zijn naar de US TD's:
http://forum.worldoftanks...etails-from-russian-serv/

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 22:56
T95 front armor is best indrukwekkend maar ik moet die tank wel aanslingeren zie ik:)

• skoozie
Ik zou vanwege de naam alleen al in de M10 Wolverine willen rijden!!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
vipeax schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:24:
Gezien ik niet op de EU servers speel en er dus ook geen kennis heb van de clans... Doet GoT nog iets aan provinces/landings?

(PS: Stalingrad is leuk om te hebben :D)
Zie clan forum, er wordt op dit moment gekeken wie voor a.s. maandag mee kan/wil doen.

Ah je speelt niet op de EU server, dus ben je ook geen lid van de clan, dus kun je ook niet op het clanforum 8)

[Voor 13% gewijzigd door Quantor op 01-06-2011 14:14]

Speelt padel!

• Vipeax
Klopt, was het zat om 24/7 tussen alle talen behalve Engels te zitten :). Pirates doen het zo te zien nog best ok, zitten een aantal leuke zones bij (mijn clan vóór de split).

• Darkasantion

Darkasantion

Zit eraan te denken wat goud te kopen om zo een "demountable" Rammer te krijgen voor me Arty in Tier 5/6 en verder. Is dat het geld waard en nuttig voor Clan Wars of sneu geld?

Verder, wat zijn handige secundaire skills voor arty? Camo toch?

[Voor 16% gewijzigd door Darkasantion op 01-06-2011 15:39]

Darkasantion schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:38:
Zit eraan te denken wat goud te kopen om zo een "demountable" Rammer te krijgen voor me Arty in Tier 5/6 en verder. Is dat het geld waard en nuttig voor Clan Wars of sneu geld?

Verder, wat zijn handige secundaire skills voor arty? Camo toch?
Equipment is enkel te koop met credits, als je gold koopt zou ik het gebruiken om premium account te halen (maand) en gold om je equipment te kunnen demounten / gold voor free exp.
Overigens zijn de rammer en gun laying drive zijn aan te raden voor arty en zul je echt merken.

• Darkasantion

Darkasantion

FF zoeken dan, had ergens keer Premium Packet besteeld, maar kan de key niet meer vinden :P

Darkasantion schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:55:
FF zoeken dan, had ergens keer Premium Packet besteeld, maar kan de key niet meer vinden :P
Premium account hoef je niet te bestellen ;)
Als je een pre-order package bedoeld moet je je mail even doorspitten.

• Darkasantion

Darkasantion

Gevonden, kijken of ik mijn Pre-Order nog kan gebruiken xD
psychoclown schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:59:
[...]

Premium account hoef je niet te bestellen ;)
Als je een pre-order package bedoeld moet je je mail even doorspitten.
Dat bedoelde ik, had ooit Pre-order heavy besteld, maar nooit wat mee gedaan :) Nu dus maar eens activeren voor de GOT-clan :D

[Voor 76% gewijzigd door Darkasantion op 01-06-2011 16:00]

• Darkasantion

Darkasantion

Hmm, heb bij Ultimate Pay wel mijn account gevonden, maar blijkbaar ben in de Pre-Order kwijt :(

Ooh netjes dan heb je genoeg gold voor de komende tijd :D

-edit-
Hmm dat is zuur, als het goed is heb je naast een betalingsmail ook een mail gehad met een pre-order key.

[Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 01-06-2011 16:08]

• Darkasantion

Darkasantion

Pfft, ff gezocht en dan eindelijk het betreffende document gevonden, maar zou die Pre-Order nog werken :P ? Is van eind maart >.<

[Voor 9% gewijzigd door Darkasantion op 01-06-2011 16:16]

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-07-2020
Jawel joh, komt wel goed anders een mailtje naar support.

• Darkasantion

Darkasantion

Het is een best bult geld, maar goed, we gaan het proberen :) En anders komt het geld wel terug en bestel ik wel voor 20 euro aan goud :P

Zou nogal krom zijn als er een expiration date aan zou zitten en anders zou je, net als Sanch zei, nog wel contact kunnen opnemen met de support.

• Darkasantion

Darkasantion

Ik doe het toch anders, vindt het wel wat veel geld die Pre-Order, terwijl ik nog niet zeker weet of ik na de zomer wel super actief blijf en het welleuk blijf vinden :P . Dus heb nu credits gekocht voor €20, koop ermee 1 maand premium en wat leuks erbij en als het blijft bevallen in de Clan Wars gebruik ik die Pre-Order wel om goedkoop voor het rest van het jaar binnen te zijn :D . Vervalt toch niet, en anders lul ik wel een verhaal bij de Support dat ik die Pre-Order vergeten was :P

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat ik het goud heb :P ?

[Voor 5% gewijzigd door Darkasantion op 01-06-2011 16:27]

• bdevogt
  • Laatst online: 06-07 16:55
2 mins,
soms iets langer :)

zonde geen heavy preorder erbij :)

nou ja mocht je het niet leuk vinden er zijn vast mensen die je preorder willen overkopen.

[Voor 92% gewijzigd door bdevogt op 01-06-2011 16:31]

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-07 00:40
Heb je die preorder nog niet betaalt?

• Darkasantion

Darkasantion

Donderpoes schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:30:
Heb je die preorder nog niet betaalt?
Neuh, wel besteld, maar vond het toen iets te duur voor een part time spelletje. Nu ik echter de Clan Wars inga, en dus ook serieuzer wil spelen, vind ik het dan weer iets anders.

Waarom wou je er nog een Pre-Order heavy bij? Spel toch alleen op de arty :D .

[Voor 11% gewijzigd door Darkasantion op 01-06-2011 16:32]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dan zal die preorder wel zijn vervallen, lijkt me logisch.

Speelt padel!

• bdevogt
Quantor schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:33:
Dan zal die preorder wel zijn vervallen, lijkt me logisch.
Yep het "Pre" geeft het wel weg.

• Darkasantion

Darkasantion

Gold is er nog niet, wachten we nog eventjes :P

• Donderpoes
Ik heb het altijd direct. Ik betaal.... schakel terug naar spel en dan staat me gold er al :)

• Darkasantion

Darkasantion

Wacht wel een dag, anders ga ik wel klagen. Heb ook die Ultimate Pay Points ingezet, kreeg wel 50 cent korting of zo :')

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-07 10:06
dat zou het kunnen zijn. maar bij normale betaalingen gaat het meestal sneller dan je terug naar je game kan schakelen.

WoT Steam

• bdevogt
inderdaad meestal binnen het terug schakelen van paypal naar het spel.

• Donderpoes
Ik doe het altijd via paypal.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-06 18:27
Hetzer is cool maar ik heb eindelijk stugg maar kom 120k te kort.. Heb nu alleen nog mijn t57 (pro tank ) pzk III ausf A en kan de pzk III kopen wat zouden jullie doen om de credits bij elkaar te krijgen en nee geen geen gold kopen..

Btw kan ik mij hier aanmelden voor de clan?

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dudee schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:53:
Hetzer is cool maar ik heb eindelijk stugg maar kom 120k te kort.. Heb nu alleen nog mijn t57 (pro tank ) pzk III ausf A en kan de pzk III kopen wat zouden jullie doen om de credits bij elkaar te krijgen en nee geen geen gold kopen..
Ik kijk altijd eerst of ik nog oude modules (omdat ik ze geupgrade heb op de tank) kan verkopen.
En anders shells die ik niet meer kan gebruiken ivm bovenstaande reden.

En daarna kijk ik of ik een tank kan verkopen omdat ik de opvolger geresearched heb. Eventueel crew overnemen indien deze boven de 75% zitten (maar dit kost je ook weer 20k credits per persoon)
Anders nieuwe crew op 75% erbij kopen (voor hetzelfde bedrag)

En wat je nog tekort komt is veel spelen :P veel verschillende tanks damagen of veel verschillende tanks ontdekken dmv een scoutrun.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-06 18:27
Wat bedoel je met oude modules je bedoelt camo net etc?

• User
WTF

Van die hele T-95 klopt geen ene kut. 65mm side armor, me reet.

Officieel is het dit:
Mantlet = 300mm
Front armour = 200mm
Side armour = 200mm

Bedankt Wargaming, voor het vern**ken van 1 van mijn favoriete tanks in het spel.

Beetje voorbarig idd, maar als ze de armourwaardes al niet goed krijgen, vrees ik het ergste.

• Vipeax
Zal ook een beetje ermee te maken hebben dat 't geen 100% win vehicle moet zijn als je geen arty hebt... Het is nu wel weinig, maar die 200mm sideskirts zou in de WoT environment niet passen.

[Voor 29% gewijzigd door Vipeax op 01-06-2011 18:23]

• Darkasantion

Darkasantion

Zo, ff mail naar Global Collect geknald, kijken wat zij zeggen over de betaling. 1e contact punt werkte niet, dus maar algemeen punt gepakt om de vraag te stellen :P

• User
vipeax schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:22:
Zal ook een beetje ermee te maken hebben dat 't geen 100% win vehicle moet zijn als je geen arty hebt... Het is nu wel weinig, maar die 200mm sideskirts zou in de WoT environment niet passen.
Heb je de traverse speed en de gewone snelheid al gezien?

Zelfs een KV kan je circlestrafen.

• Vipeax
Wat is daar nieuw aan? De snelheid was juist het gene wat ik al van januari wist.

• User
Dat wist ik ook allang, maar de snelheid boeit me dus ook niet. Ik had wel verwacht dat ie zo laag zou zijn.

Maar de combinatie van snelheid + armour is gewoon bagger.

• hexta
User.tmp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:53:
Dat wist ik ook allang, maar de snelheid boeit me dus ook niet. Ik had wel verwacht dat ie zo laag zou zijn.

Maar de combinatie van snelheid + armour is gewoon bagger.
Scheelt wel, dan weet je zeker dat ze niet om je heen rijden, dan schieten ze je gewoon van de voorkant aan puin. :')
Wargaming. :')

• User
Your post doesnt make any sense to me.

• hexta
User.tmp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:40:
Heb je de traverse speed en de gewone snelheid al gezien?
Zelfs een KV kan je circlestrafen.
Hoeven de KV's niet te circlestrafen :D

Ja heel slecht, maar het is laat en ik ben moe :')

[Voor 8% gewijzigd door hexta op 01-06-2011 19:20]

• User
Jawel, want als de KV voor mijn 155mm komt, issie dood.

• hexta
User.tmp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:43:
Jawel, want als de KV voor mijn 155mm komt, issie dood.
droogkloot :P

• redwing
En mijn 2e topgun binnen :)

Dit keer met mijn KV op de mountainpass. Ik nam de weg met de brug maar werd op de hoek opgewacht door 6 tanks (tier 4/5). De 1e knal ik gelijk neer waarna ze me op blijven wachten. Daarna ben ik een paar keer kiekeboe aan het spelen geweest waarmee nr 2 en 3 neer gingen. 2 besluiten daarna om de hoek te rushen (SU-85 en een T-28). Omdat de SU-85 meer damage doet neem ik die in het vizier waarna hij neer gaat. De T28 schrikt hier zo van dat ie ipv mijn achterkant verder te bestoken (waar hij amper damage deed) besloot verder te rijden. Omdat er om de hoek nog een PZ IV staat besluit ik die eerst neer te halen en daarna ga ik de T-28 achterna omdat er bij onze arties maar 1 defender is achtergebleven. Die staat op een hoek te wachten omdat hij bang is voor onze arties/defender en ik raak hem dan ook vol van achteren. Daarna terug naar de brug omdat er daar beneden nog 2 PZ IVs staan. Hiervan schiet ik er nog eentje neer en de andere wordt neergehaald door degene die beneden stonden. Helaas was ik al zo beschadigd dat een stug aan de overkant van de brug me hierna neerschoot.

Sowieso vanavond weer wat leuke potjes, net met mijn T29 heb ik mijn beste exp verhoogd naar 1860. Dit was in de map abbey waar ik samen met een IS3 een van de zijkanten nam, en samen met hem een KV, een IS en een IS3 neerhaalde (eerst de IS waarna de KV een stuk terug reed achter het hoekje waarna ik voorbij de IS3 rushte en deze dus van de achterkant kon bestoken en hij snel neerging) De KV volgde snel en daarna kwamen we op de heuvel bij de vlag nog een Lowe, een jagdpanther en een tiger II tegen. Dit is echter een ideaal stuk om hulldown te schieten en mijn turret kan wel wat hebben. De IS3 reed naar de andere kant en ik kon daarna ze een voor een neerhalen en kreeg nog een complimentje ook van de IS3, dat blijft toch erg leuk :)

Verder kreeg ik net die medaille voor 1.000.000 damage veroorzaakt waarbij ikzelf 450k damage heb toegedient. Oftewel gemiddeld raken ze mij meer dan ik hun dus ik zal toch eens wat beter moeten gaan spelen :+

Vraagje, ik zie dat de maximum destroyed in battle nu ipv op mijn grille op mijn KV staat. Switched die naar de laatste die een bepaald aantal heeft gehaald of naar degene met de best exp/meeste damage ?

[Voor 9% gewijzigd door redwing op 01-06-2011 21:09]

[removed]

• o0SmOkE0o
  • Niet online
dudee schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:10:
Wat bedoel je met oude modules je bedoelt camo net etc?
Nee, ik bedoel oude motor, oud kanon, oude tracks of oude radio. Degene die je vervangen hebt door een geupgrade variant.
redwing schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:05:
Vraagje, ik zie dat de maximum destroyed in battle nu ipv op mijn grille op mijn KV staat. Switched die naar de laatste die een bepaald aantal heeft gehaald of naar degene met de best exp/meeste damage ?
Naar degene die het meeste exp heeft opgeleverd (volgens mij). Heb mijn 'record' jammergenoeg nog niet kunnen vebreken :( dus kan het niet voor je verifieren.

[Voor 45% gewijzigd door o0SmOkE0o op 01-06-2011 23:34]

• o0SmOkE0o
  • Niet online
...

[Voor 98% gewijzigd door o0SmOkE0o op 01-06-2011 23:34. Reden: dubbel]

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Alle info omtrent de Gathering of Tanks clan vind je in de TS - Gathering of Tanks.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee