Waarom geen Volvo!?Furfoot schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:40:
[...]
Dat is afhankelijk van hoeveel vermogen en welk type brandstof je wil, de hele VAG lijn is eigenlijk hetzelfde kwa mogelijkheden daarin.
20%:
1.2 TSI 105pk DSG
1.4 TSI ACT 150pk DSG
1.6 TDI 110pk DSG
Deze zijn allen te combineren met ACC + Lane Assist. Het verschil tussen de Passat en de rest is dat deze ook het sturen voor je kan overnemen in een file. De Octavia, Golf en Leon houden alleen automatisch een bepaalde afstand voor je aan in een file.
Met 42k kun je ook een dikke 150pk 2.0 TDI DSG Golf Variant configureren (zoiets bv) met bijna alles erop en eraan.
[afbeelding]
De vraag is hoe belangrijk vind je het premium D segment. Met jou budget kun je een all opties C segmenter kopen of een vrij kale auto uit het D segment.
De systemen op een Volvo werken naar mijn mening veel verfijnder!
Lol en dan heb je alsnog een GolfjeTylen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:11:
Al ik die 150pk dsg variant highline bijna met alles erop en eraan in elkaar klik zit ga ik al snel over de 49K heen

Hangt maar mnet van de uitvoering af...MrAcid schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:58:
Van buiten absoluut mee eens, maar van binnen vind ik de afwerking echt behoorlijk karig/ouderwets aandoen. Daarin vind ik de Skoda beter... En de Volkswagen (uiteraard) ook.
Mijn Skoda kraakte al in maand 2...
En de leen Golfjes (omdat mijn Skoda continu bij de dealer stond) trend edities

Doe ze mij geen van allen maar!DarkSide schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:06:
Doet u mij de onderste maar ;-)
ik ben meer hiervan:

Straalt veel meer klasse in zijn eenvoud uit!
FIFYrenzo4000 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:28:
Dat het interieur van de Golf een betere kwaliteit/meer luxe heeft klopt ook wel conform de VAG ladder:
+ bently
+/- audi
- volkswagen
-- skoda
--- seat
Klopt, zeker een nadeel van de Focus, rommelig dash...d0s schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:31:
Je hoort het toch veel bij de Seat Leon (en ook de Ford Focus).
Prima rijeigenschappen, aardig van buiten. Maar toch knappen veel mensen af op het interieur/dashboard en laten 'm daarom staan. Als de Focus een wat mooier / minder plastic dashboard had gehad weet ik zeker dat we die veel meer zouden terugzien.
Bij mij op de zaak hebben zeker 2/3 man 'm om deze reden hebben laten staan, terwijl de Focus geweldig rijd.
De Facelift heeft daar volgens mij wel verandering in gebracht toch?