Niet dat het mij iets uitmaakt, maar je maakt het jezelf ook wel een beetje lastig zo als je op die manier merken gaat selecteren, zeker als het over zoiets futiels gaat over wanneer je teruggebeld wordt voor een proefrit.ls789 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:22:
aantal maanden geleden ook gaan oriënteren op een leaseauto bij verschillende dealers.. ben 24 (zie er jonger uit... moet nog legitimatie laten zien bij de appie als ik een biertje koop haha). Ik twijfelde tussen een Lexus CT200h, Audi a3 en Volvo V40 rdesign.
Ben iemand die gesteld is op service en van mening ben dat dit een bedrijf wel of niet succesvol maakt.
Ik had bij alledrie op de website aangegeven dat ik een proefrit wilde maken. Dit was op een dinsdag om een uur of 10 in de ochtend. Nog voor de lunch (uurtje of 12) werd ik gebeld door de audi dealer bij mij in de buurt voor een afspraak. Toppie dus! Volvo was nummer 2, die belde woensdag middag (erg laat naar mijn mening...) afijn ik kon diezelfde zaterdag langskomen dus maakte niet veel uit.
Het liefst had ik die week ook een belletje willen ontvangen door de Lexus dealer, echter belde die pas maandag... ik heb ze vriendelijk bedankt en de reden gezegd waar ze nogal van schrokken. Natuurlijk erg dom om zo laat te bellen terwijl dit binnen 1 sec na aanvraag in de mailbox zit. De man vertelde wel dat Lexus Nederland ertussen zat, kan wel zo zijn maar ergens gaat er iets mis.
Dan is je overige ervaring van hoe je daadwerkelijk bij de dealer behandeld wordt een heel stuk belangrijker, lijkt mij.