Niet als ze ook een betrouwbare auto willen

Ik ben blij dat ik na 1,5 jaar van mijn Skoda af mocht!
Af-fabriek geleverd met een defecte airco, opties vergeten wat nooit mee goedgemaakt is...
Het mooie is dat de dealer op een gegeven moment heeft gezegd dat ze het ook niet meer wisten van de airco en dat ze er niets mee konden. Dus een afspraak maken had geen zin...
7 maanden later en één keer uitval van de auto, had ik een werkende airco, dus op vakantie naar Frankrijk. Dag 2: Auto valt weer stil en doet helemaal niets meer.... Heel de vakantie lekker met een IX35 rondgereden
Daarna kwamen de kraakjes en piepjes, dash ging kraken bij iedere oneffenheid in het wegdek. De veren kraakte bij iedere drempel... Zit je dan met een auto van een jaar oud.
BramSd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:29:
Ik zie het al: eerste proefrit wordt in een Skoda Octavia. Ik vrees dat ik de Volvo, Peugeot, Volkswagen en Audi categorisch kan afwijzen als mogelijkheid, aangezien ze allemaal niet geschikt lijken voor mensen met erg lange benen.
Voor de ruimte hoef je inderdaad niet bij Volvo aan te kloppen in dit segment. Daar wint de Skoda, maar ik wilde ook een leuk rijdende auto. Dus nu een Focus. Iedere bocht is een plezier en je laat anderen gewoon achter je
Wat een goed onderstel... Waar de Golf en Leon de neiging hebben tot onderstuur, gaat de Focus vrolijk de bocht om... Wederom gaat dit om de Golf 6 en niet de Golf 7, waar ik nog niet in heb gereden.
PROnline schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:33:
My thoughts exactly, er komt geen enkele auto in de buurt van de Octavia in dat segment.
Het verschil met anderen is ook bizar groot omdat de auto eigenlijk tussen C en D segment zit.
Wat mij betreft zijn er twee selectiecriteria die maar één auto als uitkomst hebben in de 14%.
Beenruimte -> Octavia
Automaat -> Auris Hybrid (TS)
Of kan iemand er nog meer bedenken?
Als je alleen naar de ruimte kijkt heb je gelijk...
Voor mij is een Focus station/Megane station echter groot genoeg...
Sterker nog, met de V40 D4 zou ik serieus de kleinere V40 overwegen. Dan maar een dakkoffer erbij

Ik wil ook lekker/leuk rijden...