Dat weet je zeker? Cap gaat jou echt houden aan het door de fabriek opgegeven verbruik? Ik geloof er niets van en ook niet dat zoiets stand houdt bij de rechter.Strider schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 06:59:
[...]
Met deze historische verbruiksgegevens wordt je bewust gemaakt van het feit dat de norm niet haalbaar is, en je gewoon moet gaan bijbetalen. Er wordt niet gebruik gemaakt van deze gegevens om hier de norm op te baseren!
En jij gaat dat gewoon betalen als je boven de fabrieksopgave komt, maar onder op op het historisch verbruik zoals bv door die tankpaslui wordt aangegeven?
Nou ja..whatever. Volgens mij klopt daar geen reet van of wil jij het niet snappen. Cap kan nooit een case maken tegen iemand die onder of op het gemiddelde verbruik zit van andere berijders van zo'n auto. Ook al is dat meer dan het door de fabriek opgegeven verbruik. Ik denk dat jij het verkeerd uitlegt. Cap zou zich op een gigantische manier uit de markt prijzen als ze dat zouden doen.
En nog een tip: wees niet zo bang van je baas
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.