Ah, is het een bug.Shunt schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:16:
[...]
Ik heb nu bijna een jaar mijn Megane 1.5dci hatchback bose editie in het rood en tot nu niet echt klachten behalve een probleempje met de CC soms als ik optrek tot bvb 130 (140 op de teller) en de cc dan aan zet met + dan valt hij terug tot bvb 120 voor hij zelf gas gaat geven hier moet ik nog even voor naar de dealer maar dat zal waarschijnlijk een bugje zijn. Verder echt een heerlijke auto. Vooral het interieur van de directe concurentie heeft mij naar de megane gejaagd ik weet niet wie het interieur van fort ontwerpt maar volgens mij leeft die in de jaren 90 met een sifi / knopjes fetish.
Het dashboard van de Megane begint ten opzichte van de concurrentie wel te verouderen. Ik ben (uitgaande van de foto's) met name onder de indruk van de nieuwe 308 die in de tweede helft van dit jaar leverbaar wordt. Die schijnt ook in een 14% editie uit te komen.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP