Die 38K is van mijn huidige Audi, die kwam wat hoog uit door de RNS-E o.a. die ik er toen in had laten zetten en de overige opties. Dus die catalogus prijs probeer ik te drukken. En zo ver ik nu kan overzien gaat dat wel lukken. Moet de Audi nog wel even zien en proefrijden, wil hem dit keer met het S-Line pakket hebben en S-Tronic ipv handbak zoals ik het nu heb.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:03:
[...]
Ik heb min of meer dezelfde lijst. Echter is de nieuwe A3 ambition pro line eerder 31K dan de 38K die jij noemt. Dat scheelt 20% en dus redelijk acceptabel qua kosten. Golf rijdt top, maar inderdaad erg saai. Net als de Jetta natuurlijk. Ik ga volgende week in de V40 en 1.14i rijden. BMW schijnt erg traag te zijn. Voor 50€ netto minder dan de BMW heb ik een Golf7 2.0 Highline met navigatie. Veel voor weinig, maar inderdaad saai. Ik zou naar Audi kijken....
BMW 114i ben ik wel even benieuwd naar je bevindingen, qua auto niet echt de mooiste qua rijeigenschappen verwacht ik er veel van. Mijn zusje rijdt de 118i van het vorige type en dat rijdt echt subliem.
VW vind ik gewoon saai, kan er niets aan doen. Golf is echt uber saai! En Jetta is al niet veel spannender. Maar goed value for money dat dan weer wel.
Volvo V40 vind ik wel zeer interessant, metname de V40 Summum met Intro pakket lijkt mij zeer netjes. Helaas gaat de T4 niet meer in 2013 en zal ik genoegen moeten nemen met de T3, welke volgens mij ook geen straf is. Proefrit zal uiteraard volgen
Buitenbeentje in de het lijstje gaat misschien wel de Peugeot 508 hybrid4 worden, ben totaal geen fan van Peugeot, maar het aanbod is zeer interessant en wil het een kans geven.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar