Never change a winning team. (ook het motto van CODVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:13:
Ik heb nou niet echt het idee dat de PS4 een groot verschil zal zijn met mijn PS3 die ik al bijna 7 jaar bezit. Sterker nog, het wordt waarschijnlijk weer (meer) een pure gameconsole zoals de PS1 en PS2. Sony lijkt overtuigd te zijn dat dit de manier is om het gouden succes van weleer te herhalen. PS3 is niet bepaald een succes geweest voor Sony. Maarre, ieder z'n ding! Ik ben blij met de andere aanpak van Microsoft en heb dus na bijna 7 jaar gekozen voor iets nieuws en fris, genaamd Xbox One. Ongeacht de haters die al te graag met de stroom mee varen. 22 november kan niet gauw genoeg komen.
Verwijderd
Haha, nee. Ik ben de PlayStation na al die jaren echt zat geworden. Het wordt tijd voor een nieuwe vrouw. HahaVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:18:
[...]
Never change a winning team. (ook het motto van COD)
Verwijderd
Haha begrijpelijk. Ikzelf heb een psx en een ps2 gehad en heb de ps3 overgeslagen, dus ik vind de ps4 een mooie aankoop.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:20:
[...]
Haha, nee. Ik ben de PlayStation na al die jaren echt zat geworden. Het wordt tijd voor een nieuwe vrouw. Haha
Verwijderd
Volgens Sony van deze tijd heb je dus goed gegoktVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:20:
[...]
Haha begrijpelijk. Ikzelf heb een psx en een ps2 gehad en heb de ps3 overgeslagen, dus ik vind de ps4 een mooie aankoop.
multimedia onzin doet de playstation 4 ook, maar ze verkopen hem als gameconsole.
ik blijf denk gewoon op de pc gamen, misschien een ps3 halen als ie wordt afgeprijsd en gt6 uit is, krijgt de G25 weer eens wat draaiuren.
ik blijf denk gewoon op de pc gamen, misschien een ps3 halen als ie wordt afgeprijsd en gt6 uit is, krijgt de G25 weer eens wat draaiuren.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik ben toch wel benieuwd wat jouw keuze heeft veranderd, wat heeft een Xbox One dat een PS4 niet heeft.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:13:
Ik heb nou niet echt het idee dat de PS4 een groot verschil zal zijn met mijn PS3 die ik al bijna 7 jaar bezit. Sterker nog, het wordt waarschijnlijk weer (meer) een pure gameconsole zoals de PS1 en PS2. Sony lijkt overtuigd te zijn dat dit de manier is om het gouden succes van weleer te herhalen. PS3 is niet bepaald een succes geweest voor Sony. Maarre, ieder z'n ding! Ik ben blij met de andere aanpak van Microsoft en heb dus na bijna 7 jaar gekozen voor iets nieuws en fris, genaamd Xbox One. Ongeacht de haters die al te graag met de stroom mee varen. 22 november kan niet gauw genoeg komen.
Ben hier serieus benieuwd naar.
Verwijderd
De PSX speelde cd's af. De PS2 draaide dvd's af. Geen verschil dus. De PS4 zal net als de PS3 apps hebben en blu-ray movies afspelen. Alleen de share knop en dus het opnemen van je game en het sharen van content via social media is dus nieuw. Gaikai ook.haarbal schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:24:
multimedia onzin doet de playstation 4 ook, maar ze verkopen hem als gameconsole.
LOL wat een loze uitspraak.......in mijn omgeving, vrienden, kennissen, collega's is het precies andersom.justifire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:39:
[...]
Is toch ook zo, kwestie van leeftijdverschil.
Ook de reden dat deze opa voor de One gaat.
Ik denk gewoon dat het een kwestie van smaak is, en mensen met een voorkeur voor een Xbox hebben geen smaak.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
In die 7 jaren dat ik de PS3 bezit is Sony veel beloftes niet nagekomen en halve producten/diensten geleverd die niet goed werken. Zoals hun (kuch) virtuale wereld (ze doen alsof het nooit heeft bestaan. Eeuwige beta!), motion sensor (slechte games en support), YouTube app, vidzone (HD kwaliteit??!!), slechte PSN network dienst, trage PSN store, ik kan wel doorgaan.Origins schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:26:
[...]
Ik ben toch wel benieuwd wat jouw keuze heeft veranderd, wat heeft een Xbox One dat een PS4 niet heeft.
Ben hier serieus benieuwd naar.
Ik zie gewoon veel meer toekomst muziek in de innovatieve plannen van Microsoft. Ze spreken me aan, ondanks dat ze door de community een aantal plannen in de koelkast moesten zetten. Als je kijkt naar de xbox 360 van dag 1 naar de xbox 360 van vandaag. Dan zie ik echt een verschil. Dit zijn mijn voornaamste redenen. De toekomst zal uitwijzen of ik het verkeerd heb. One way to find out
En zo hoort het toch ook? Koop gewoon wat het beste bij jou aansluit. Ik geloof zelf niet zo in vastplakken bij merken of ecosystemen. Uiteindelijk wil ik gewoon iets nieuws. De vorige generatie was dat de Xbox en deze de PlayStation maar wie weet wat de generatie hierna weer gaat bieden.
PSN: Finally_Chris
Maar het gaat toch in eerste instantie om de games? En als je een Playstation man was betekend dit in eerste instantie dat je van de Playstation exclusives houd toch? Ga je die dan niet missen, want op de Xbox vind je geen God of War, Uncharted, Last of Us, en alle andere Sony iconen. Wat krijg je er voor terug op de Xbox dan?Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:34:
[...]
In die 7 jaren dat ik de PS3 bezit is Sony veel beloftes niet nagekomen en halve producten/diensten geleverd die niet goed werken. Zoals hun (kuch) virtuale wereld, motion sensor (kut games en support), YouTube app, vidzone (HD kwaliteit??!!), slechte PSN network dienst, trage PSN store, ik kan wel doorgaan.
Ik zie gewoon veel meer toekomst muziek in de plannen van Microsoft. Ze spreken me aan, ondanks dat ze door de community een aantal plannen in de koelkast moesten zetten. Als je kijkt naar de xbox 360 van dag 1 naar de xbox 360 van vandaag. Dan zie ik echt een verschil. Dit zijn mijn voornaamste redenen. De toekomst zal uitwijzen of ik het verkeerd heb. One way to find out
Ik begrijp het, ieder zijn haar ding.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:34:
[...]
In die 7 jaren dat ik de PS3 bezit is Sony veel beloftes niet nagekomen en halve producten/diensten geleverd die niet goed werken. Zoals hun (kuch) virtuale wereld (ze doen alsof het nooit heeft bestaan. Eeuwige beta!), motion sensor (slechte games en support), YouTube app, vidzone (HD kwaliteit??!!), slechte PSN network dienst, trage PSN store, ik kan wel doorgaan.
Ik zie gewoon veel meer toekomst muziek in de innovatieve plannen van Microsoft. Ze spreken me aan, ondanks dat ze door de community een aantal plannen in de koelkast moesten zetten. Als je kijkt naar de xbox 360 van dag 1 naar de xbox 360 van vandaag. Dan zie ik echt een verschil. Dit zijn mijn voornaamste redenen. De toekomst zal uitwijzen of ik het verkeerd heb. One way to find out
Console is voor mij puur om te gamen, alle overige meuk is niet aan mij besteed ook geen motion gedoe.
Controller in mijn hand en gamen maar
Dat zijn de games die ik als laatste zou missenzwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:40:
Maar het gaat toch in eerste instantie om de games? En als je een Playstation man was betekend dit in eerste instantie dat je van de Playstation exclusives houd toch? Ga je die dan niet missen, want op de Xbox vind je geen God of War, Uncharted, Last of Us, en alle andere Sony iconen. Wat krijg je er voor terug op de Xbox dan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik werk 40 uur, heb een vriendin, zal binnenkort wel beginnen met kids. Ik leid een ander leven nu dan 7 jaar geleden.zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:40:
[...]
Maar het gaat toch in eerste instantie om de games? En als je een Playstation man was betekend dit in eerste instantie dat je van de Playstation exclusives houd toch? Ga je die dan niet missen, want op de Xbox vind je geen God of War, Uncharted, Last of Us, en alle andere Sony iconen. Wat krijg je er voor terug op de Xbox dan?
Games komen op nummer 1 ja. Maar het gaat ook om de 'whole package'. Dat mis ik dus bij de PS4.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 22:14 ]
Dit inderdaad. Moet er niet aan denken die shit allemaal te missen.zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:40:
[...]
Haha zo kan ik het ook! Ik werk 36 uur (Op dit moment 22,5 uur wegens ouderschapsverlof) heb 3 kinderen waaronder een tweeling van bijna 1,5 jaar. Ook ik leid een heel ander leven dan 7 jaar geleden. Daarnaast ben ik ook meer een casual gamer en vind mijn (3D) blu ray collectie ook even belangrijk. Ik ben ook gek op fighting games (MK) en speel ook uitsluitend PES als voetbal spel. Fitnessen doen we wel in de sportschool. Maar kan echt niet zonder de Playstation exclusives.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:45:
[...]
Ik werk 40 uur, heb een vriendin, zal binnenkort wel beginnen met kids. Ik leid een ander leven nu dan 7 jaar geleden.ben niet meer zo een hardcore gamer. Ik vind mijn blu-ray movie collectie bijna even belangrijk. Ik zie wel veel waarde in de kinect. Voice commando's in games. Elke uitgever weet zeker dat iedereen zo een ding heeft. Lijkt me erg boeiend. Ik hou van fighting games en Pro evolution soccer. Killer instinct is exclusief, PES is multi. Metal gear en NBA 2K zijn ook multi. En ik ga eens voor Gears of War. Mijn vriendin kan Kinect Sports spelen en we kunnen samen insanity (fitness) via de xbox one doen. Het houdt je vorderingen bij en meet je hartslag ook. Genoeg alternatieve dingen dus
Verwijderd
Haha, echt een leuke reactie!zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:03:
[...]
Haha zo kan ik het ook! Ik werk 36 uur (Op dit moment 22,5 uur wegens ouderschapsverlof) heb 3 kinderen waaronder een tweeling van bijna 1,5 jaar. Ook ik leid een heel ander leven dan 7 jaar geleden. Daarnaast ben ik ook meer een casual gamer en vind mijn (3D) blu ray collectie ook even belangrijk. Ik ben ook gek op fighting games (MK) en speel ook uitsluitend PES als voetbal spel. Fitnessen doen we wel in de sportschool. Maar kan echt niet zonder de Playstation exclusives.
Gefeliciteerd trouwens met je kleine!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 22:16 ]
+ WipeOut, + Journey (+ Flower en Flow), + Echochrome, + Heavy Rain, + Beyond: Two souls... (en sommige mensen schijnen inFamous heel gaaf te vinden... ik vond er niet veel aan).zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:40:
[...]Maar het gaat toch in eerste instantie om de games? En als je een Playstation man was betekend dit in eerste instantie dat je van de Playstation exclusives houd toch? Ga je die dan niet missen, want op de Xbox vind je geen God of War, Uncharted, Last of Us, en alle andere Sony iconen. Wat krijg je er voor terug op de Xbox dan?
Ja inderdaad, een apparaat wat na 7 jaar eindelijk werkt. De eerste serie ging kapot, maakte een takke lawaai en je moest al die zooi erbij kopen zoals een wifi dongle van 80 euro en een hdd.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:34:
[...]
In die 7 jaren dat ik de PS3 bezit is Sony veel beloftes niet nagekomen en halve producten/diensten geleverd die niet goed werken. Zoals hun (kuch) virtuale wereld (ze doen alsof het nooit heeft bestaan. Eeuwige beta!), motion sensor (slechte games en support), YouTube app, vidzone (HD kwaliteit??!!), slechte PSN network dienst, trage PSN store, ik kan wel doorgaan.
Iedereen die ik ken heeft hem minimaal 3/4 keer kapot gehad, waardeloos. Onlangs nog gta v gekocht, 10 min gespeeld en hoppa weer een rrod. Omdat ik alle hw al had en gta v toch maar e xbox gekocht, wel met tegenzin.
Geloof me, hier komt nooit meer een xbox in huis puur vanwege het bovenstaande. De eerste xbox was een geweldige machine, maar de 360 is echt een waardeloos ding.
Volgens mij ben ik de enige die ook voor de Playstation gaat vanwege de jrpg's
Verwijderd
Nog een stukje gameplay van Killzone (wat een game is het toch)
Nee hoor jrpg's zijn heerlijk. Ik hoop op een Tales voor de ps4k-city schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:21:
Volgens mij ben ik de enige die ook voor de Playstation gaat vanwege de jrpg's
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 22:23 ]
Verwijderd
Ik had de xbox360 op dag 1 gekocht. Na mijn eerste rrod na 2 weken (wel een goede service!) heb ik het doorverkocht, aangezien ik een nieuwe kreeg van Microsoft. Ze hebben blijkbaar geleerd van hun fouten aangezien de xbox one weer het formaat en de koeling heeft van de eerste xbox. Goed dat ik de xbox360 snel had doorverkocht en alsnog voor de PS3 ging.STIMPPYYY schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:19:
[...]
Ja inderdaad, een apparaat wat na 7 jaar eindelijk werkt. De eerste serie ging kapot, maakte een takke lawaai en je moest al die zooi erbij kopen zoals een wifi dongle van 80 euro en een hdd.
Iedereen die ik ken heeft hem minimaal 3/4 keer kapot gehad, waardeloos. Onlangs nog gta v gekocht, 10 min gespeeld en hoppa weer een rrod. Omdat ik alle hw al had en gta v toch maar e xbox gekocht, wel met tegenzin.
Geloof me, hier komt nooit meer een xbox in huis puur vanwege het bovenstaande. De eerste xbox was een geweldige machine, maar de 360 is echt een waardeloos ding.
Maar heeft het geholpen je terug te halen naar de Dark side?Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:06:
[...]
Haha, echt een leuke reactie!
Gefeliciteerd trouwens met je kleine!
Bedankt voor de felicitatie.
Verwijderd
Nee, ik kijk juist nog meer uit naar Insanity op de Xbox One met de kinect camera.zwembroek schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:26:
[...]
Maar heeft het geholpen je terug te halen naar de Dark side?
Bedankt voor de felicitatie.
Haha okay nou vooruit dan maar....omdat je zo aandringt.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:27:
[...]
Nee, ik kijk juist nog meer uit naar Insanity op de Xbox One met de kinect camera.
Inderdaad, ik verwacht wel dat er een gaat komen. Een next gen Ghibli/Ni No Kuni game zou ook fantastisch zijn! Of een Persona 5.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:23:
[video]
Nog een stukje gameplay van Killzone (wat een game is het toch)
[...]
Nee hoor jrpg's zijn heerlijk. Ik hoop op een Tales voor de ps4

Ik heb beide wel gehad. De originele Xbox vond ik een geweldig apparaat vanwege de vele dingen die je ermee kon doen (een aantal van die dingen waren misschien niet legaal
) Ook de controller vond ik heel fijn. De PS2 had ik toen overgeslagen.
Vervolgens had ik een 360 gehaald. Ook een geweldig apparaat. Vooral spellen zoals Halo en GoW samen met de controller waren een genot om te spelen. Maar kreeg helaas een rrod en de vervanger daarvan ook
Daarna ging ik weer een tijdje gamen op de PC totdat een collega me overhaalde om een PS3 te kopen.
Nu game ik bijna 2 jaar op de PS3 en hoewel de controller eerst wel wennen was, moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. Vooral op hardware gebied vind ik Sony een stuk beter. De console maakt bijna geen lawaai, is betrouwbaar (hij is nog niet kapot gegaan
) de ingebouwde voeding is ook mooi meegenomen en het ontwerp van het apparaat spreekt me ook aan.
Mijn volgende console wordt weer een Playstation vooral omdat ik de exclusives beter vind. Spellen zoals Uncharted en TLoU moet ik weer spelen. Ook heb ik nu meer vertrouwen in Sony omdat ze veel van hun fouten hebben geleerd. Het OS lijkt weer goed te werken en de PS apps zien er ook goed uit. Ik heb mijn keuze gemaakt. Wachten is nu op een leuke bundel
Vervolgens had ik een 360 gehaald. Ook een geweldig apparaat. Vooral spellen zoals Halo en GoW samen met de controller waren een genot om te spelen. Maar kreeg helaas een rrod en de vervanger daarvan ook
Nu game ik bijna 2 jaar op de PS3 en hoewel de controller eerst wel wennen was, moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. Vooral op hardware gebied vind ik Sony een stuk beter. De console maakt bijna geen lawaai, is betrouwbaar (hij is nog niet kapot gegaan
Mijn volgende console wordt weer een Playstation vooral omdat ik de exclusives beter vind. Spellen zoals Uncharted en TLoU moet ik weer spelen. Ook heb ik nu meer vertrouwen in Sony omdat ze veel van hun fouten hebben geleerd. Het OS lijkt weer goed te werken en de PS apps zien er ook goed uit. Ik heb mijn keuze gemaakt. Wachten is nu op een leuke bundel
Verwijderd
Ni no kuni lijkt me ook tof ja. Persona moet ik nog spelen (heb de vita versie klaar liggen)k-city schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:30:
[...]
Inderdaad, ik verwacht wel dat er een gaat komen. Een next gen Ghibli/Ni No Kuni game zou ook fantastisch zijn! Of een Persona 5.
Ja, ik hoop ook dat er wat meer PS apps gaan komen. Op de ps3 was dit best karig.mavi schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:31:
Ik heb beide wel gehad. De originele Xbox vond ik een geweldig apparaat vanwege de vele dingen die je ermee kon doen (een aantal van die dingen waren misschien niet legaal) Ook de controller vond ik heel fijn. De PS2 had ik toen overgeslagen.
Vervolgens had ik een 360 gehaald. Ook een geweldig apparaat. Vooral spellen zoals Halo en GoW samen met de controller waren een genot om te spelen. Maar kreeg helaas een rrod en de vervanger daarvan ookDaarna ging ik weer een tijdje gamen op de PC totdat een collega me overhaalde om een PS3 te kopen.
Nu game ik bijna 2 jaar op de PS3 en hoewel de controller eerst wel wennen was, moet ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. Vooral op hardware gebied vind ik Sony een stuk beter. De console maakt bijna geen lawaai, is betrouwbaar (hij is nog niet kapot gegaan) de ingebouwde voeding is ook mooi meegenomen en het ontwerp van het apparaat spreekt me ook aan.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 22:33 ]
Kijk je er naar uit?! Ik raak al buiten adem als ik er aan denk.. De One is wat dat betreft idd wel perfect vovoor iets als Insanity.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:27:
[...]
Nee, ik kijk juist nog meer uit naar Insanity op de Xbox One met de kinect camera.
Oooh had ik niet gezien dat die naar XO komtVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:27:
[...]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maakt niet uit hoor, over een tijdje zal je vast weer een verkoper vragen om een SonyVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:20:
[...]
Haha, nee. Ik ben de PlayStation na al die jaren echt zat geworden. Het wordt tijd voor een nieuwe vrouw. Haha
Ik had dat ook eens gehad, na de PS1 en 2 wou ik ook wat anders en een 360 gehaald, die ging na een jaar heel rap de deur weer uit toen de PS3slim voor een goede prijs in de winkel lag, en geen moment spijt
[ Voor 65% gewijzigd door Mutatie op 11-10-2013 05:51 ]
Geen Dead Rising 3 voorlopig in Duitsland vanwege de rating.
http://www.gamespot.com/a...-in-germany/1100-6415522/
En geen gebruik van bestaande headsets voor chat op de ps4 bij launch?
http://uk.ign.com/article...t-work-with-ps4-at-launch
http://www.gamespot.com/a...-in-germany/1100-6415522/
En geen gebruik van bestaande headsets voor chat op de ps4 bij launch?
http://uk.ign.com/article...t-work-with-ps4-at-launch
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Waar iedereen altijd een beetje last van heeft is dat het gras altijd wat groener lijkt bij de buren. Heb je een PS3 dan wil je graag Gears, HALO en FORZA spelen en heb je een Xbox dan had je graag Ni no kuni, uncharted, infamous, killzone en andere spellen gespeeld.Mutatie schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 00:59:
Maakt niet uit hoor, over een tijdje zal je vast weer een verkoper vragen om een Sony![]()
Ik had dat ook eens gehad, na de PS1 en 2 wou ik ook wat anders en een 360 gehaald, die ging na een jaar heel rap de deur weer uit toen de PS3slim voor een goede prijs in de winkel lag, en geen moment spijt
Als je deze drang niet hebt of probeert te onderdrukken dan ben je óf geen echte gamer óf een die hard fanboy die niet accepteert dat het andere platform ook gave spellen heeft.
Ikzelf heb bij de laatste paar generaties een SNES, N64, PS1, PS2, Dreamcast, PS3, xbox en 360 in huis gehad voor de exlcusives en altijd veel lol beleeft. Je kiest vaak toch voor één main console waar je al je MP spellen op koopt. Mijn reden om dit last gen voor de PS3 te doen is ook het ontbreken van paid online gaming. Dat heeft me over de laatste 6 jaar toch ruim €200,- gescheeld.
Ik vind het deze generatie nog vrij lastig maar MS maakt het ons aan de andere kant ook weer gemakkelijk door met een inferieure box te komen die ook nog een € 100,- duurder is. Allerlei features achter een paywall en daarbij is playstation plus vele malen aantrekkelijker en heeft meer waarde.
En toch kan de inzet op windows 8 met haar apps, en Kinect zich ook gaan uitbetalen. Er moeten wel killer games gaan komen voor Kinect want dat is iets war zowel Sony als Microsoft mee hebben liggen stoeien: écht goede games voor die add ons zijn er nooit verschenen. Ik verwacht er ook deze generatie niet veel van.
Ik ben van plan gezien de hierboven geschreven zeer zwaarwegende voordelen van de PS4 (prijs, performance) bij launch op zoek te gaan naar een PS4. IK wil er ook graag een xbox one bij maar dan wacht ik wel op de kinectloze versie... Hopen dat die prijs op een schappelijke € 349 zal uitkomen? Dan kan ik eind volgend jaar lekker alsnog aan de slag met Halo en Titanfall. Mocht die laatste niet al in verbeterde versie op de PS4 uitkomen.
Geruchten zijn 12 maanden excl voor xbox one. Dus 15 november 2014.... Ik vind Titanfall een must have
[ Voor 0% gewijzigd door swopdark op 11-10-2013 08:27 . Reden: zo ff wat taaldingetjes gedaan ]
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Okay allereerst: probeerd en accepteerd? Zoek de smurfenregel eens op. Dit is echt geen gezicht.swopdark schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 07:57:
[...]
Als je deze drang niet hebt of probeerd te onderdrukken dan ben je óf geen echte gamer óf een die hard fanboy die niet accepteerd dat het andere platform ook gave spellen heeft..
Verder: een kansloze opmerking. Ik haat racers en shooters doen ook al jaren hetzelfde. Dus nee: ik heb deze drang totaal niet. Ik ga Shadow Fall halen, maar had het niet erg gevonden als die game alleen op de X1 zou komen. Als ik die games zo nodig zou willen spelen, had ik ze wel gekocht, aangezien ik gewoon een 360 heb staan. Forza heb ik gratis via mijn werk gekregen maar direct verkocht, waarmee je standpunten keurig neer zijn gehaald.
Moet zeggen dat ik er ook mee aan het twijfelen was, ik vind het soms erg lastig. sorrybram1984 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:24:
Okay allereerst: probeerd en accepteerd? Zoek de smurfenregel eens op. Dit is echt geen gezicht.
Ik weet niet of mijn standpunten ermee zijn neergehaald. Misschien plaats je jezelf met jou reactie wel in één van de hokjes. Maar uiteraard heeft het met smaak te maken want racegames hoeven je ding niet te zijn. net als dat shooters je ding niet hoeven zijn. Uiteindelijk hebben beide systemen hun topgames gehad en zou het zonde zijn om je als gamer af te sluiten voor al dat moois. Natuurlijk kan € ook een reden zijn om niet beide systemen te hebben staan. Aan het gamesaanbod kan het op beide systemen niet hebben gelegen.Verder: een kansloze opmerking. Ik haat racers en shooters doen ook al jaren hetzelfde. Dus nee: ik heb deze drang totaal niet. Ik ga Shadow Fall halen, maar had het niet erg gevonden als die game alleen op de X1 zou komen. Als ik die games zo nodig zou willen spelen, had ik ze wel gekocht, aangezien ik gewoon een 360 heb staan. Forza heb ik gratis via mijn werk gekregen maar direct verkocht, waarmee je standpunten keurig neer zijn gehaald.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Waarom zoveel gedoe in dit forum over welk platform het beste is en dit en dat. Het gaat om de games en de ervaring lijkt mij.
Laat mensen in hun waarde, op welk platform ze ook spelen of welke console ze gaan halen. En dan maakt het mij niet uit of het een PS4 is of een goede console. Gewoon respect.
Laat mensen in hun waarde, op welk platform ze ook spelen of welke console ze gaan halen. En dan maakt het mij niet uit of het een PS4 is of een goede console. Gewoon respect.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Dit dus. Ben gewoon blij DAT we al de keuze hebben tussen twee top apparaten.Doughty schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:33:
Waarom zoveel gedoe in dit forum over welk platform het beste is en dit en dat. Het gaat om de games en de ervaring lijkt mij.
Ieder heeft zijn voorkeur en die mag ook uitgesproken en onderbouwd worden natuurlijk. Maar laat elkaar gewoon in hun waarde. Je kan elkaars mening toch niet elkaars waarheid maken. Iedereen beleeft gamen en een console op zijn 100% eigen manier.
[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 11-10-2013 08:57 ]
No probs, ik soms ook. Daar is de smurfenregel (ik doe het met "lopen"). Werkt feilloos en maakt een taalgod van je.swopdark schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:31:
[...]
Moet zeggen dat ik er ook mee aan het twijfelen was, ik vind het soms erg lastig. sorry
[...]
Ik weet niet of mijn standpunten ermee zijn neergehaald. Misschien plaats je jezelf met jou reactie wel in één van de hokjes. Maar uiteraard heeft het met smaak te maken want racegames hoeven je ding niet te zijn. net als dat shooters je ding niet hoeven zijn. Uiteindelijk hebben beide systemen hun topgames gehad en zou het zonde zijn om je als gamer af te sluiten voor al dat moois. Natuurlijk kan € ook een reden zijn om niet beide systemen te hebben staan. Aan het gamesaanbod kan het op beide systemen niet hebben gelegen.
Nou ja, je verkondigt als feit dat je geen die hard gamer bent of het niet accepteert als je Gears, Halo of Forza niet boeiend vind. Waarop ik aangeef een 360 te hebben, de eerste 2 niet gekocht te hebben, en de tweede na gratis gekregen te hebben weer verkocht heb. Waarmee ik aantoon dat het voor een ieder anders is, die hard gamer of niet.
Overigens over Titanfall: ik denk dat je jezelf moet afvragen of het wel leuk is om een jaar later pas in de game te stappen. Een groot deel van de community zal dan maxed out zijn, de maps als zijn broekzak kennen, en je zal denk ik aan alle kanten afgeknald worden, gezien de snelheid van die game. Dan kun je beter wachten op de PS4 versie.
Een PS4 of een goede console? Ja dat getuigt echt van een hoop respect.Doughty schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:33:
[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 11-10-2013 09:10 ]
Ik koop eerst een Xbox One voor Forza (en later Halo). En later een PS4 voor de Quantic Dream games, LBP en R&C. Qua console denk ik ook dat de PS4 beter is, maar kan de Xbox games gewoon niet missen (daarnaast heeft Sony nog geen exclusive aangekondigt voor de PS4 die ik wil spelen, en Microsoft heeft al Forza en later Halo aangekondigd).
Swopdark bedoelt die games natuurlijk als voorbeeld. Er zijn meer exclusives maar dan wordt je lijstje langer dan het punt wat je wilt maken.
Sure, sommige games hebben tegenhangers op de andere console, maar niet allemaal en ik heb ook dat ik graag een aantal PS exclusives wil spelen, maar gezien ik me prima vermaak met andere games heb ik dat toch kunnen overbruggen (net als vele met mij denk ik)
Verder heeft Kinect zeker wel wat succesvolle games gehad, ze passen alleen niet binnen je straatje. Sommige Kinect-games hebben meer verkocht dan menig PS exclusive
Sure, sommige games hebben tegenhangers op de andere console, maar niet allemaal en ik heb ook dat ik graag een aantal PS exclusives wil spelen, maar gezien ik me prima vermaak met andere games heb ik dat toch kunnen overbruggen (net als vele met mij denk ik)
Verder heeft Kinect zeker wel wat succesvolle games gehad, ze passen alleen niet binnen je straatje. Sommige Kinect-games hebben meer verkocht dan menig PS exclusive
StealthyPeanut schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:55:
[...]
Dit dus. Ben gewoon blij DAT we al de keuze hebben tussen twee top apparaten.
Ieder heeft zijn voorkeur en die mag ook uitgesproken en onderbouwd worden natuurlijk. Maar laat elkaar gewoon in hun waarde. Je kan elkaars mening toch niet elkaars waarheid maken. Iedereen beleeft gamen en een console op zijn 100% eigen manier.
Ik zie een boel mensen hier proberen anderen ervan te overtuigen dat hun mening niet klopt, en dat andere games veel beter zijn.
Laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde, en respecteer elkaars keuzes. Ik kan het prima snappen dat mensen games als Heavy Rain, The Last of Us en Beyond Two Souls geweldig vinden, en daarvoor een console kiezen. Ik hoop daarentegen dat mensen dan ook snappen dat ik die games minder belangrijk vind (let wel: ik zeg niet dat ze slecht zijn!), en een console kies voor games 'van die andere fabrikant'.
Voor mij persoonlijk zijn games als Forza en Gears net zo belangrijk als dat voor anderen games van Quantic Dream wellicht zijn.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En heb je het dan over Kinect only of de ''better with Kinect'' titels?Martinspire schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:38:
Ik kijk eigenlijk best wel uit naar D4, een Kinectgame. Volgens mij is er nog niet veel meer uit dan de launchtrailer: YouTube: D4 - Xbox One Announce Trailer, maar die game kan de lans gaan breken voor Kinect in wat serieuzere games.
Voornamelijk de eerste, maar de 2e klopt ook wel.CR1691 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:42:
[...]
En heb je het dan over Kinect only of de ''better with Kinect'' titels?
@BM en daar wil ik nog aan toevoegen dat er ook een boel gamers zijn (casual of niet) die vooral multi-platform games spelen en de exclusives helemaal niet belangrijk vinden.
Oja en de X1 heeft wel degelijk een Killer (instinct) game
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2013 09:44 ]
Omdat iedereen VGChartz zo betrouwbaar vindt
Killzone 3
Global Total as of 28th Sep 2013 (units): 2.50m
Platform: PlayStation 3
Dance Central
Global Total as of 28th Sep 2013 (units): 3.00m
Platform: Xbox 360
Tadaaaa
En nu wacht ik op reacties inzake bundles
Killzone 3
Dance Central
Tadaaaa
En nu wacht ik op reacties inzake bundles

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-10-2013 09:48 ]
Mario Kart Wii en Wii sports vegen de vloer aan met die tweeuchiha tijntje schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:47:
Omdat iedereen VGChartz zo betrouwbaar vindt![]()
Killzone 3
Dance Central
Tadaaaa
[ Voor 4% gewijzigd door CR1691 op 11-10-2013 09:50 ]
Dat zeker
Absurd was dat...
Edit:
Hmm., dacht dat ik in 1e instantie Wii Sports las, maar Mario Kart doet dat ook
En nu zijn ze allebei terug!
Edit:
Hmm., dacht dat ik in 1e instantie Wii Sports las, maar Mario Kart doet dat ook
[ Voor 71% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-10-2013 09:51 ]
Klopt, maar die van MS doet het ook niet onaardig:
Wii Sports - 81.57
Kinect Adventures 20.45
Bundelen FTW!
Overigens heeft Kinect Sports ook nog 5.65 miljoen verkocht (meer dan Forza 3 bv)
Wii Sports - 81.57
Kinect Adventures 20.45
Bundelen FTW!
Overigens heeft Kinect Sports ook nog 5.65 miljoen verkocht (meer dan Forza 3 bv)
[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2013 09:53 ]
Zelfs Wii Sports Resort ging over de 30 miljoen heen. Bizar.
In mijn geval zijn er welgeteld 0. Ik heb Alan Wake een uurtje geprobeerd maar snel op Marktplaats geslingerd. Gelukkig een used game prijs voor betaald. Zijn punt is dus nog steeds niet valide.Martinspire schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:38:
Swopdark bedoelt die games natuurlijk als voorbeeld. Er zijn meer exclusives maar dan wordt je lijstje langer dan het punt wat je wilt maken.
De PS heeft voor mij gewoon veel meer unieke games zonder tegenhanger, waardoor ik blind voor dat platform kies. Beide platforms hebben leuke racers en shooters, maar beide hebben geen games als The Last of Us, Uncharted, Heavy Rain, Rain, Beyond, Journey, God of War en zo zijn er wel meer. Is puur smaak.
Bram, dat is een mooie conclusie als dit topic definitief op slot gaat. 
Met grote letters als laatste post.
IS PUUR SMAAK
Met grote letters als laatste post.
IS PUUR SMAAK
Oh ik moest hier toch wel om lachen:

De dudes die bij insiomniac werken zijn hun collega's aan het trollen door via de intercom "xbox off" te roepen.. haha ik zie nu al de irritante broertjes en zusjes voor me tijdens een heftige MP match of de tijdrit van je leven in Forza 5...
Bleek dat de livestream van de xbone aankondiging op de good old xbox 360 met aangesloten kinect ook niet lekker liep omdat ze vaak in dat filmpje "xbox live" riepen waarna je 360 de stream afbreekt en naar de live tile schuift.
Geeft wel aan dat het erg goed werkt. misschien iets té goed

De dudes die bij insiomniac werken zijn hun collega's aan het trollen door via de intercom "xbox off" te roepen.. haha ik zie nu al de irritante broertjes en zusjes voor me tijdens een heftige MP match of de tijdrit van je leven in Forza 5...
Bleek dat de livestream van de xbone aankondiging op de good old xbox 360 met aangesloten kinect ook niet lekker liep omdat ze vaak in dat filmpje "xbox live" riepen waarna je 360 de stream afbreekt en naar de live tile schuift.
Geeft wel aan dat het erg goed werkt. misschien iets té goed
[ Voor 7% gewijzigd door swopdark op 11-10-2013 10:04 ]
Die votes ook weer bij die video's 
Leuke video's verder. Zou fijn zijn als dergelijke voting-mechanismen weer kunnen worden gebruikt om te zien of een video de moeite waard is ipv welke fanboys het hardst schreeuwen.
Overigens zie je een vergelijkbaar fenomeen bij video's op het TopGear Youtube kanaal. Alles van Top Gear US krijgt echt major downvotes. Imo best belachelijk, gezien je al bij voorbaat kunt zien van welke Top Gear de video afkomt en dus niet eens hoeft te kijken. Maar goed, je moet ook niet teveel intelligentie verwachten van Youtube commenters
Leuke video's verder. Zou fijn zijn als dergelijke voting-mechanismen weer kunnen worden gebruikt om te zien of een video de moeite waard is ipv welke fanboys het hardst schreeuwen.
Overigens zie je een vergelijkbaar fenomeen bij video's op het TopGear Youtube kanaal. Alles van Top Gear US krijgt echt major downvotes. Imo best belachelijk, gezien je al bij voorbaat kunt zien van welke Top Gear de video afkomt en dus niet eens hoeft te kijken. Maar goed, je moet ook niet teveel intelligentie verwachten van Youtube commenters
[ Voor 84% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2013 10:27 ]
Verwijderd
Maar top gear us is ook stomMartinspire schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:14:
Die votes ook weer bij die video's
Exact! Zo raar vind ik dat niet, Top Gear is puur vermaak, maar echt een enorm lobby-orgaan en reclame-vehikel voor bepaalde fabrikanten en olie-industrie.
Demagogie en het verspreiden van feitelijke onwaarheden zijn ze niet vreemd, en daardoor kan ik zelf ook weinig 'respect' voor ze opbrengen. Niet dat ik daar ooit ge-down-vote heb, ik heb wel wat beters te doen
[ Voor 7% gewijzigd door Bartjuh op 11-10-2013 10:53 ]
Geef mij maar die gasten uit Engeland, die nemen zich tenminste niet zo serieus. James May ftw!
Verwijderd
De us versie is te gemaakt en de uk versie is wat meer natuurlijk
Maar dit gaat ook wel erg offtopic: Het feit dat beide consoles geen externe headsets kunnen gebruiken vind ik wel heel zuur en gewoon een poging om extra te verdienen... stom hoor
Maar dit gaat ook wel erg offtopic: Het feit dat beide consoles geen externe headsets kunnen gebruiken vind ik wel heel zuur en gewoon een poging om extra te verdienen... stom hoor
Adapter ertussen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:59:
De us versie is te gemaakt en de uk versie is wat meer natuurlijk
Probleem opgelost.
"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit
Wat ik bedoel met de Top Gear referentie is dat je dus negatieve stemmen krijgt van mensen die de video helemaal niet kijken of puur stemmen omdat het een ander merk/team is. Dat vind ik gewoon hardstikke lame.
offtopic:
Zelf vind ik TGUS prima, zeker ook omdat TGUK maar 7 afleveringen per jaar/halfjaar doet. Je moet toch wat de overigen weken
Zelf vind ik TGUS prima, zeker ook omdat TGUK maar 7 afleveringen per jaar/halfjaar doet. Je moet toch wat de overigen weken
Ja en daar moet je bij de X1 dus voor betalen, that's the whole point.
Ik vind het wel kansloos dat mijn Sony 7.1 headset nu ineens ook niet lijkt te werken vanaf het begin (de mic althans). Het is gewoon bluetooth, hoe moeilijk kan het zijn. Maar goed, voor SP maakt het niet uit. Of begrijp ik nu dat niks op BT werkt?? Om er toch iets positiefs uit te halen: voor de patch hoeven we in ieder geval niet te dokken.
Ja, dus waarom voor één van beide gaan als het allebei kan.Martinspire schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:54:
Dat mag, maar ik heb toch meer tijd besteed in multi-platform online games dan met exclusieve singleplayer games. Waardoor voor mij de online-ervaring toch wat belangrijker is geweest. Puur smaak ook
Verwijderd
Kan je je bluetooth headset dan nog wel gebruiken voor ingame geluid?bram1984 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:22:
[...]
Ja en daar moet je bij de X1 dus voor betalen, that's the whole point.
Ik vind het wel kansloos dat mijn Sony 7.1 headset nu ineens ook niet lijkt te werken vanaf het begin (de mic althans). Het is gewoon bluetooth, hoe moeilijk kan het zijn. Maar goed, voor SP maakt het niet uit. Of begrijp ik nu dat niks op BT werkt?? Om er toch iets positiefs uit te halen: voor de patch hoeven we in ieder geval niet te dokken.
[...]
Ja, dus waarom voor één van beide gaan als het allebei kan.
Nou ja, ik zit het nog eens te lezen en als dat goed doe, lijken alleen headsets via de optical out te werken.
Wat wordt met optical out bedoelt? Die 3.5mm jack aansluiting van de controller?
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Beetje headset heeft dat tegenwoordig voor audio hoor?
Verwijderd
Alsnog: Dan heb je een draadloos controller en dan ga je beetje onhandig een kabel naar je ps4 trekken voor je headset.Martinspire schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:29:
[...]
Beetje headset heeft dat tegenwoordig voor audio hoor?
Je bedoelt naar de ontvanger van je headset?Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:30:
[...]
Alsnog: Dan heb je een draadloos controller en dan ga je beetje onhandig een kabel naar je ps4 trekken voor je headset.
Beetje headset heeft een aparte ontvanger en headset, ontvanger via spdif/coax/analoog naar je console/aparatuurVerwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:30:
Alsnog: Dan heb je een draadloos controller en dan ga je beetje onhandig een kabel naar je ps4 trekken voor je headset.
Met ^^
Verwijderd
NVM had een ander soort idee in mijn hoofdMartinspire schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:32:
[...]
Je bedoelt naar de ontvanger van je headset?
Wat is er mis met deze oplossing: http://www.pushsquare.com...ontrollers_headphone_jack
Een kabel door je huis kamer trekker lekt mij ook wat onpraktisch en onhandig.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Dan mis je toch alsnog je mic-functie toch? (geen idee of de input op de controller 3-kanaals is?)Arx schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:36:
Wat is er mis met deze oplossing: http://www.pushsquare.com...ontrollers_headphone_jack
XO lijkt verder te gaan op de 'sluit aan op je controller' (3 van de 4 headsets op hun website), an sich werkt dit best handig, geen idee wat de draadloze opties zijn voor XO. (ik zie namelijk geen earpiece, waar ik toch altijd voorkeur naar heb).
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2013 11:42 ]
Daar is niets mis mee, maar hoe krijg je dan voice?
En wat er wel mis is, dat ze o.a. de Pulse verkopen als 'ook geschikt voor de PS4' en dat blijkt bij launch nog niet het geval.
En wat er wel mis is, dat ze o.a. de Pulse verkopen als 'ook geschikt voor de PS4' en dat blijkt bij launch nog niet het geval.
PSN: Shiver23
Hmm in-game audio via je controller, dat is wel voor mij persoonlijk een groot pluspunt. Wist ik nog niet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Is het dan niet ineens mono geluid?Arx schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:36:
Ik gebruik als ik voice chat wil toch skype via me mobiel haha
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 11:57 ]
Een tweaker die niet weet wat een optische uitgang is?Arx schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:27:
Wat wordt met optical out bedoelt? Die 3.5mm jack aansluiting van de controller?

bram1984 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:56:
[...]
Een tweaker die niet weet wat een optische uitgang is?
Ik kreeg opeens de voorstelling in mee hoofd om met lange digitale TOSLINK kabels te zeulen in mijn huiskamer.
De bijgeleverde mono headset heeft 1 oortje en is dus mono.
Ik denk dat als je een gewone 3,5mm set oordopjes aansluit, je stereo geluid krijgt.
Verwijderd
Ah vandaarvaagisdenaam schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 11:58:
[...]
De bijgeleverde mono headset heeft 1 oortje en is dus mono.
Ik denk dat als je een gewone 3,5mm set oordopjes aansluit, je stereo geluid krijgt.
Lijkt mij sterk. Apple device mics werken alleen op Apple apparatuur.
Nee, helemaal niet. Apple headsets werken op alle devices waar gebruik wordt gemaakt van 3.5mm Triple ring, de eerste 2 ringen zijn voor inkomende audio(stereo) and de 3rde voor de uitgaande audio, Hetzelfde als alle 3.5mm headsets.CR1691 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:09:
Lijkt mij sterk. Apple device mics werken alleen op Apple apparatuur.
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Dat is dan nieuw voor mijTeGek schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:12:
[...]
Nee, helemaal niet. Apple headsets werken op alle devices waar gebruik wordt gemaakt van 3.5mm Triple ring, de eerste 2 ringen zijn voor inkomende audio(stereo) and de 3rde voor de uitgaande audio, Hetzelfde als alle 3.5mm headsets.
[ Voor 6% gewijzigd door CR1691 op 11-10-2013 12:15 ]
Verwijderd
ook de mics werken gewoon op android en andere apparaten.CR1691 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:15:
[...]
Ik heb het over de mics, niet over de oortjes zelf
Hebben ze al een idee gegeven op welke termijn die patch (of zal het wellicht dlc zijn
) komt? Als het nog in 2013 komt is het prima. Veel later is gewoon erg knullig.
PU op Firstlook:
Wederom geen nieuwe info helaas.
Wederom geen nieuwe info helaas.
offtopic:
Vind het zelfs nog best saai en kinderachtig
Vind het zelfs nog best saai en kinderachtig
[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2013 12:52 ]
Verwijderd
Als je beelden wil zien van de Firstlook dan kan je beter bij Gamekings.nl gaan kijken. Veel filmpjes.
Faal van Sony dat op de PS4 nog geen doorsnee headset gebruikt zal kunnen worden.
Ook nog een faal bij MS: nu zitten er ads tussenin je search results.

ITS ADVERTISING ITS ADVERTISING ITS ADVERTISING
En twijfel er maar niet aan: de Kinect zal zeker en vast gebruikt worden voor ads in welke vorm dan ook. MS zal zeker zaken uitvinden om via de features van de Kinect ads nog meer door te drukken en meer persoonlijk te maken.
Ook nog een faal bij MS: nu zitten er ads tussenin je search results.

ITS ADVERTISING ITS ADVERTISING ITS ADVERTISING
En twijfel er maar niet aan: de Kinect zal zeker en vast gebruikt worden voor ads in welke vorm dan ook. MS zal zeker zaken uitvinden om via de features van de Kinect ads nog meer door te drukken en meer persoonlijk te maken.
Als het het niveau GTA5-nightlaunch is, nee dank jeVerwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:54:
Als je beelden wil zien van de Firstlook dan kan je beter bij Gamekings.nl gaan kijken. Veel filmpjes.
Ik snap echt niet dat mensen die ads pikken, zeker als ze ook nog eens niet weggaan met een Gold abo...
Hoop echt niet dat sony dat ook gaat doen.
Hoop echt niet dat sony dat ook gaat doen.
Je hebt zoveel diensten waar je voor betaald en toch ads hebt. Bovendien heb ik er zelf totaal geen last van. Als het nou automatisch afspelende filmpjes of dikke flash overlays of banners zijn ok, maar verder kan ik me er niet aan storen. Ook bovenstaande afbeelding boeit me weinig. Het belemmerd mij niet en ik snap dat ze bepaalde zaken ook willen promoten.
Mijn geld spendeer ik niet om reclame te zien maar om te kunnen voicechatten en snel in een nieuwe game te kunnen komen. Wat er verder nog bij komt is voor mij bonus (of in ieder geval geen ergernis).
Mijn geld spendeer ik niet om reclame te zien maar om te kunnen voicechatten en snel in een nieuwe game te kunnen komen. Wat er verder nog bij komt is voor mij bonus (of in ieder geval geen ergernis).
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2013 13:11 ]
Of je je er wel of niet aan stoort doet er eigenlijk weinig toe. Het is redelijk bespottelijk dat je betaalt voor een dienst en vervolgens nog steeds ads te zien krijgt. Ik hoop ook echt niet dat dit ook bij PSN het geval is straks. Weg met die rotzooi, alsjeblieft zeg.
Verwijderd
Dat was slecht inderdaad, maar gamekings normale niveau is wel beter. (meer open)SinergyX schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:04:
[...]
Als het het niveau GTA5-nightlaunch is, nee dank je
Welke?Martinspire schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:11:
Je hebt zoveel diensten waar je voor betaald en toch ads hebt. Bovendien heb ik er zelf totaal geen last van. Als het nou automatisch afspelende filmpjes of dikke flash overlays of banners zijn ok, maar verder kan ik me er niet aan storen. Ook bovenstaande afbeelding boeit me weinig. Het belemmerd mij niet en ik snap dat ze bepaalde zaken ook willen promoten.
Zaken als digitale tv vind ik niet meetellen, daar betaal je voor het feit dat je de zenders kan ontvangen. Als die zenders reclame uitzenden, prima, daarvoor zijn ze verder ook gratis. Voor welke dienst betaal je en krijg je reclame? Spotify kun je zonder reclame gebruiken als je betaalt, telefoonmakers maken hun software zonder reclame (behalve apps van derden die veelal gratis zijn, en waarbij de ads uit te schakelen zijn na betaling), enz.
Reclame op console, prima, bijv. bij F2P games. Reclame in het hoofmenu van de console, doorgedrukt vanuit de consolemaker vind ik écht not done.
Microsoft schotelt je toch ook geen reclame voor in Windows? Zou wat zijn als je telkens bij het opstarten of afsluiten van je pc of programma's reclame in beeld krijgt en weg moet klikken.
Nog erger: zwaaien met je hand

Echt zó fout dit...

Edit: Martin ze kunnen ook zaken promoten door daar een omgeving voor te maken, bijv. een menuutje "what's new", "specially for you" of "see what your friends like" of iets dergelijks
[ Voor 5% gewijzigd door vaagisdenaam op 11-10-2013 13:37 ]
Serieus, er komt 1 'netjes in rij' advertentie bij bv zoekacties en browsen van de store, en dat is het hele probleem?
Leg mij eens uit waarom het geen probleem zou zijn?SinergyX schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:37:
Serieus, er komt 1 'netjes in rij' advertentie bij bv zoekacties en browsen van de store, en dat is het hele probleem?
Omdat je er geen last van hebt? Het is toch belachelijk dat je betaald voor een 500€ console, een gold membership en dan nóg reclame krijgt zodat er geld aan je verdiend wordt?
Kom op zeg,het heeft totaal geen voordeel...
Zoals ik al zei, suggesties kunnen ze ook ergens in de store of een menu stoppen zodat je zelf bepaalt wanneer je deze ziet. Deze invasieve vorm van reclame heeft maar een reden: geld. Dit heeft niks met de consument te maken.
Deze discussie is waarschijnlijk toch niet te winnen. Maar geloof mij als ik zeg dat het moment dat bijvoorbeeld Google in Android ads gaat plaatsen die niet in gratis apps zitten maar de notificatiebalk of je homescreen (dus android zélf), stap ik serieus over op een ander OS. En als sony dit gaat doen heroverweeg ik een PS4 ook echt. Ik was al pissig genoeg met het kopje van singstar op de PS3.
@ hieronder: Als je het er niet mee eens bent, prima, maar reageer dan inhoudelijk of zeg niks, dit heeft ook geen enkele meerwaarde.
[ Voor 11% gewijzigd door vaagisdenaam op 11-10-2013 13:46 ]
Verwijderd
Waar mensen al wel geen probleem van kunnen maken. Schijnbaar is men inmiddels zo'n beetje wanhopig op zoek naar stokken om mee te slaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!