Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 4 showdown

YouTube: Battlefield 4 Showdown Promo 1

Goed moment voor de geruchten zou grappige stunt zijn denk dat dit vrij veel mensen gaat trekken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Welke geruchten?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al veel over gezegd sommige doen het af als onzin, maar zelf leuk om die speculatie te volgen. Aantal geruchten erg toevallig en het feit dat Microsoft met 3 miljard aan AMD spendeert zou er een kern van waarheid in kunnen zitten.

http://misterxmedia.livejournal.com/

Ook nieuwe geruchten ivm pc cross op multiplayer gebied en muis en toetsenbord ondersteuning zou super zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als laatste

Microsoft komt zijn woorden na betreffende de digitale toekomst.

http://www.ign.com/articl...twitter&utm_medium=social
Some of Microsoft's upcoming marketing for Xbox One addresses its policy reversal, likely in an attempt to take on any confusion about its console head on. A source provided IGN with the new "Get the facts" image below, which explains that you can "Share, trade-in, resell, & gift game discs to your heart's content."
Er zijn geruchten dat de xbox one langer in ontwikkeling is dan de playstation 4. Zal deze er weer bij opzoeken de bron.

Microsoft heeft pech met de DRM onbegrip en waardeloze marketing. Als nog blijkt dat ze hier mee wel verder gaan, alleen hebben ze het business model drastisch veranderd.

Battlefield promo zou ideale PR stunt van Microsoft kunnen zijn. Ze zijn nu druk in Amerika aan het touren in Engeland kan je over 2 weken in 60 winkels terecht om de xbox one te proberen.

Als je naar de games kijkt dead rising 3 en ryse dan kan je nagaan dat we met de xbox one sowieso een hele krachtige console krijgen. Er is bevestig 4k gaming en de chip die Microsoft voor het scalen gebruikt schijnt ongekend krachtig te zijn.

Ik wacht met spanning af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:21
Ow sh.. Daar komt het weer. Die 3 miljard, (als dat uberhaupt wel zoveel is dat MS aan AMD heeft betaald, lijkt me nogal sterk namelijk) is gaan zitten in de X1 chip, die erg MS-custom made is. En ook vrij exotisch te noemen is; 8 Jaguar cores, 768 GCN shaders, 32MB ESRAM, Move Engines, SHAPE, DSP's, enz. Dat is vrij duur om te ontwikkelen, vooral als alles op 1 die moet... De X1 soc is dan ook duurder dan de PS4 soc. Uiteindelijk zit er niet zoveel verschil in kosten tussen de PS4 en X1 hardware, omdat de PS4 bv. 8GB GDDR5 aan boord heeft wat aardig wat kost, en de X1 weer extra hardware voor het tv gebeuren.

[ Voor 28% gewijzigd door Trishul op 09-10-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:29:
[...]
Er is al veel over gezegd sommige doen het af als onzin, maar zelf leuk om die speculatie te volgen. Aantal geruchten erg toevallig en het feit dat Microsoft met 3 miljard aan AMD spendeert zou er een kern van waarheid in kunnen zitten.

http://misterxmedia.livejournal.com/

Ook nieuwe geruchten ivm pc cross op multiplayer gebied en muis en toetsenbord ondersteuning zou super zijn :)
Het is inderdaad leuk om te volgen, geloof er zelf wel niets van.
Wanneer zou die NDA aflopen? In oktober ergens, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Fighter schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:44:
[...]

Het is inderdaad leuk om te volgen, geloof er zelf wel niets van.
Wanneer zou die NDA aflopen? In oktober ergens, niet?
Tja qua media is het verstandiger om op het laatste moment toe te slaan.

Geruchten zijn rond de 15/16 oktober dus we weten het vrij snel.

Die nda het schijnt zo te zijn met het uitgewerkte interview op eurogamer, dat die informatie destijds nog niet toegankelijk was.

Als het waar is alleen voor iedereen een win win.
Trishul schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 21:44:
Ow sh.. Daar komt het weer. Die 3 miljard, (als dat uberhaupt wel zoveel is dat MS aan AMD heeft betaald, lijkt me nogal sterk namelijk) is gaan zitten in de X1 chip, die erg MS-custome made is. En ook vrij exotisch te noemen is; 8 Jaguar cores, 768 GCN shaders, 32MB ESRAM, Move Engines, SHAPE, DSP's, enz. Dat is vrij duur om te ontwikkelen...
Als ze dit met Nokia kunnen
The €5.4 billion ($7.2 billion) acquisition gives Microsoft control of the second-largest mobile phone manufacturer in the world
http://money.cnn.com/2013...icrosoft-nokia/index.html

3 miljard en Microsoft hun visie is dat straks alles perfect gaat samenwerken.

Ze brengen hun eigen enterainment box ( Xbox One), de lumia's en tablets. Duidelijk dat ze dat markt willen overwinnen en die markt is samen miljarden waard.

Wat we nu zien doen ze het niet slecht

leuke features overzicht xbox one

http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/get-more/#3

Qua marketing hoor je weinig van Sony, terwijl juist nu het moment is. Preorders zijn nooit defintief en als je op het laaste moment kan switchen. Wat tegenwoordig heel erg gemakkelijk gaat. Ik wacht af na de battlefield promo. Goed PR moment om te tonen wat de xbox one kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb geen idee wat je probeert duidelijk te maken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn die gameplay beelden van The Order hier al gepost eigenlijk? Ziet er veelbelovend uit. Zekerheidje denk ik wel, nu al. Weer een pareltje erbij voor Sony hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:50:
Zijn die gameplay beelden van The Order hier al gepost eigenlijk? Ziet er veelbelovend uit. Zekerheidje denk ik wel, nu al. Weer een pareltje erbij voor Sony hopelijk.
Ziet er zeker leuk uit. Maar dat zag Lair er ook uit op de PS3. Uiteindelijk een van de meest teleurstellende games. Eerst maar eens afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Die beelden van the order stelden zo weinig voor dat er geen oordeel aan te hangen is, en de beelden die we zagen draaiden gewoon op een pc dus zeggen weinig over het eind resultaat.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
bram1984 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:50:
Net zoals Beyond: Two Souls een zekerheidje was?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Phusebox schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:12:
[...]

Net zoals Beyond: Two Souls een zekerheidje was?
Ik speel liever B:TS dan een overhypete GTA:V.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
AllSeeyinEye schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:29:
[...]

Is ken BTS niet, maar je GTA:V is niet overhyped. Gehyped, ja, maar imho (en met mij vele anderen) worden die verwachtingen volledig waargemaakt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AllSeeyinEye schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:29:
[...]

Ik wilde alleen maar aangeven dat je op basis van gameplay beelden, laat staan pre-rendered trailers, niet kunt beoordelen of een spel echt goed gaat worden. Tuurlijk er zijn ook slechte spellen die een handjevol gamers wel leuk vindt om te spelen, en daar is ook niks mis mee. Smaken verschillen nou eenmaal.

Ik beweerde ook niet dat Beyond een slechte game was, alleen werd daar van te voren ook laaiend over gedaan, maar achteraf blijkt het voor de gemiddelde gamer tegen te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Mwah igt denk ik maar net aan wat je verwacht.
Ja, ign gaf het een 6 en edge een 5, maar PU een 91 en gamespot ook een 9. Het is raar dat het zo uiteen ligt maar als je van tevoren reviews bekijkt zie je vanzelf bij welke strekkingen je je kan aansluiten. Voor mij zijn dat die van de PU en GS meer dan IGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is allemaal erg offtopic... Het gaat namelijk over de huidige generatie, niet de volgende

[ Voor 119% gewijzigd door Gropah op 10-10-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ben amateur game reviewer, als ik mezelf zo mag omschrijven, en probeer dus, voor zover dat mogelijk is, objectief te blijven.

Ik heb dus geen voorkeur, maar wilde nogmaals alleen aangeven dat nu al roepen dat een game een pareltje wordt terwijl het pas volgend jaar uit gaat komen en niemand het nog gespeeld heeft is wat voorbarig.

Mijn mening voor wat betreft de next-gen showdown? De PS4 lijkt op papier de betere machine, er is al veel over geroepen en persoonlijk geloof ik niet dat de Xbox One opeens ergens op magische wijze nog performance winst gaat pakken. De vraag is of dat wel nodig is?

Ik weet nog dat veel mensen de PS3 kochten als Blu-Ray speler en het was fijn dat er ook spelletjes op gespeeld konden worden. De Xbox 360 daarentegen was een pure game machine.

Dit keer lijkt dat omgekeerd te worden, Sony zet vol in op gaming (ze hebben immers andere divisies voor het overige entertainment gedoe) en Microsoft probeert een markt te creëren voor een all-round machine. De kans van slagen voor de One is in de VS op dit moment groter vanwege de vele diensten die zij daar hebben en wij hier missen, maar ik ken mensen die toch vanwege deze extra mogelijkheden kiezen voor de Xbox One.

[ Voor 38% gewijzigd door Gropah op 10-10-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de liefhebbers nog wat meer info over The Order:
Veel details over The Order 1886 bekend
In de nieuwste uitgave van GameInformer staat een ton aan informatie over de exclusieve PlayStation 4 titel The Order 1886. De game zal zich afspelen in een alternatief universum, waarin Victoriaans Londen wordt gemixt met moderne technologieën.

Hieronder kun je alle belangrijke details eens even rustig doorlezen. Voor alle details verwijzen wij je naar deze site:
  • De engine van The Order 1886 is gemaakt door Ready at Dawn, die in 2009 met de ontwikkeling hiervan begon.
  • GameInformer vindt de beelden van de game "het meest verbazingwekkende wat we tot nu toe hebben gezien".
  • De beelden die wij zagen tijdens de E3 verschillen niet tot nauwelijks van het echte resultaat.
  • Het verhaal is een mix tussen geschiedenis, fantasie, science-fiction en mythes. Ready at Dawn heeft de nadruk gelegd op het creëren van een rijke wereld die volzit met vanalles.
  • Honderden jaren geleden heeft een gedeelte van de mensheid zich gesplitst, die genetisch anders zijn. Zij worden beschreven als 'half breeds'.
  • Deze wezens zullen je voornaamste vijanden in de game zijn. Ze zijn gebaseerd op verschillende mythen.
  • Als speler zit jij bij een groep die de Knights of the Round Table heet en de mensheid wil beschermen tegen deze wezens.
  • Wapens zijn geïnspireerd door de Industriële Revolutie, die op dat moment, 1886, plaatsvond.
  • De gamer zal Sir Galahad spelen, één van de ridders uit de orde.
  • Combat is vanuit third-person shooter view. Denk aan Gears of War.
  • Ook het coversysteem is een hierop gebaseerd: Galahad beweegt van cover naar cover en kan dan op vijanden schieten.
  • Er zal een systeem inzitten wat veel wegheeft van het QTE (QuickTime Event) principe. Wees bereid om op knoppen te drukken!
  • Wapens zijn ongewoon en verrassend. Voorbeelden zijn nog niet gegeven.
  • Er is een mogelijkheid dat multiplayer aanwezig zal zijn in de game, maar de ontwikkelaar wil zich eerst richten op de nieuwe IP.
The Order 1886 is exclusief voor de PlayStation 4. Een releasedatum is er nog niet.
Ziet er niet uit alsof het mijn ding gaat zijn, maar lijkt me qua techniek wel erg knap.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Of, je kan om een beeld te krijgen van de kwaliteit van een aankomende titel, zoals the order, kijken naar de track record van de ontwikkelaar. Ready at dawn is de ontwikkelaar, wat toch ook geen kleine naam is omdat ze daxter en de god of wars voor de psp gemaakt hebben. Ook ontwikkelen ze the order onder toezicht van sce santa monica. Dus hoe sommigen dan meteen maar de conclusie trekken dat het waarschijnlijk tegen zal vallen... Maar aan de andere kant wel titanfall de hemel in prijzen, terwijl dat een nieuwe ontwikkelaar is met blanco reputatie, ook al wordt de studio geleid door een van de cod uitvinders. De ander was al vertrokken namelijk. En die handson sessies draaiden op pc's, dus we weten niet hoe het speelt op de x1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:43:
Of, je kan om een beeld te krijgen van de kwaliteit van een aankomende titel, zoals the order, kijken naar de track record van de ontwikkelaar. Ready at dawn is de ontwikkelaar, wat toch ook geen kleine naam is omdat ze daxter en de god of wars voor de psp gemaakt hebben. Ook ontwikkelen ze the order onder toezicht van sce santa monica. Dus hoe sommigen dan meteen maar de conclusie trekken dat het waarschijnlijk tegen zal vallen... Maar aan de andere kant wel titanfall de hemel in prijzen, terwijl dat een nieuwe ontwikkelaar is met blanco reputatie, ook al wordt de studio geleid door een van de cod uitvinders. De ander was al vertrokken namelijk. En die handson sessies draaiden op pc's, dus we weten niet hoe het speelt op de x1.
Verschil is alleen dat we Titanfall al speelbaar hebben gezien en The Order nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16
Titanfall is echt in mijn ogen een current gen game. Van wat ik gezien heb is het echt geen next gen game qua graphics. En het hele idee van het spel en de looks geven mij echt een modernere cod gevoel.
Snap echt de awards enz niet. Maar dat komt ook omdat die totaal niet mijn shizzle is.

The order klinkt me wel weer goed in de oren. Ben heel erg benieuwd naar eerste gameplay beelden.(echte gameplay gewoon direct feed).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

@v8power67

Dat heb ik ook een beetje met Titanfall, ik vind het niet heel bijzonder. Een shooter waar je in robots kan stappen... woei. Graphics ook niet heel speciaal. Ik denk dat het door COD en BF4 in al dat shooter-geweld omver wordt geblazen, een half jaar na de introductie van de X1 heeft niemand het er meer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:42:

[...]
Ziet er niet uit alsof het mijn ding gaat zijn, maar lijkt me qua techniek wel erg knap.
Bah QTE wat heb ik daar een gruwelijke hekel aan.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ja de titanfall zoals die op beurzen draaide was op pc. Niet op de x1 draaiend. Dat blijft dus nog even afwachten. Is ook logisch, omdat de development kits pakweg een halfjaar geleden lang niet final waren. En voor de beurzen moet een ontwikkelaar ruim van tevoren een demo in elkaar flansen. Om die reden draaide the order ook nog niet in realtime op de e3, maar was het pre-rendered. Kijkend naar het verleden van de ontwikkelaar in kwestie zou ik me echter geen zorgen maken. Titanfall ziet er leuk uit, maar wordt naar mijn mening teveel onterecht gehypt. Laten ze eens wat meer games zoals gta5 maken. De verkoopcijfers tonen aan dat de markt er smachtend op wacht. Hoop dat ea, activision en ubisoft voor de achtste generatie zulke games zullen maken. (Nee, niet watch dogs, is wat serieuzer en beperkter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Titanfall komt pas volgend jaar, waardoor het niet echt in het vaarwater van cod of battlefield zit. Bovendien waren de reacties van de mensen die het gespeeld hebben wel lovend, dus snap die kritiek niet helemaal. Sure het is misschien niet de meest originele game, maar laten we even wachten tot ie uit is.

The Order lijkt me zelf ook wel een puike game hoor, daar twijfel ik niet over. Maar omdat we er nog niet zoveel van gezien hebben, kunnen we hem ook nog niet op gameplay-vlak beoordelen. Iets wat met Titanfall al wel kan.
Als dat echt een slechte game was, had het niet die 100 awards op E3 gewonnen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:55:
Ja de titanfall zoals die op beurzen draaide was op pc. Niet op de x1 draaiend. Dat blijft dus nog even afwachten. Is ook logisch, omdat de development kits pakweg een halfjaar geleden lang niet final waren. En voor de beurzen moet een ontwikkelaar ruim van tevoren een demo in elkaar flansen. Om die reden draaide the order ook nog niet in realtime op de e3, maar was het pre-rendered. Kijkend naar het verleden van de ontwikkelaar in kwestie zou ik me echter geen zorgen maken. Titanfall ziet er leuk uit, maar wordt naar mijn mening teveel onterecht gehypt. Laten ze eens wat meer games zoals gta5 maken. De verkoopcijfers tonen aan dat de markt er smachtend op wacht. Hoop dat ea, activision en ubisoft voor de achtste generatie zulke games zullen maken. (Nee, niet watch dogs, is wat serieuzer en beperkter).
Ach, het lijkt me niet dat de X1 moeite zal hebben om Titanfall voluit te draaien. Die game draait meer om de snelle gameplay dan om de graphics. Ik vertrouw er wel op dat die soepeltjes draait. Geen reden om ergens aan te twijfelen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Maar dat is het hem juist, desondanks dat ie 100 awards heeft gewonnen betekend niet dat het een goeie game is. Ik ben het er totaal niet mee eens. Maar ben het ook nooit eens geweest met de dikke 9's van elke cod game. Echt te zot voor woorden.....
Ik heb titanfall gameplay gezien en als het cod had geheten had ik het ook gelooft.
Weer zon typische shooter, maar dan met een mech erin..... Is echt 100 awards waard idd......
Maar daarom kies ik ook voor de playstation, die hebben echt aparte games. Zoals een heavy rain en beyond 2 souls, of rain, of the last of us. En dan de uncharted serie niet te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:13:
The Order lijkt me zelf ook wel een puike game hoor, daar twijfel ik niet over.
Sonuy heeft in mijn ogen niet bepaald een goede trackrecord met vroege aankondigingen van games die daarna in de media worden geprezen. De uiteindelijke games zelf vallen dan bijna altijd tegen of zijn "love it hate it" ervaringen.

Ik noem een Puppeteer, BEYOND, MAG, Starhawk...

Stuk voor stuk bijzondere games maar vaak erg goed op één vlak maar zeer flawed op het andere. Dit maakt deze games vaak geen absolute verkooptoppers. Ik verwacht van the Order danook niet teveel.

Wat dat betreft doet MS het beter, Misschien hebben ze er beter oog voor maar aan de andere kant zijn hun exclusieve toppers toch vaak shooters die zowiezo goed in de markt liggen. Zeker onder de xbox gamers.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:24:
Maar dat is het hem juist, desondanks dat ie 100 awards heeft gewonnen betekend niet dat het een goeie game is. Ik ben het er totaal niet mee eens. Maar ben het ook nooit eens geweest met de dikke 9's van elke cod game. Echt te zot voor woorden.....
Ik heb titanfall gameplay gezien en als het cod had geheten had ik het ook gelooft.
Weer zon typische shooter, maar dan met een mech erin..... Is echt 100 awards waard idd......
Maar daarom kies ik ook voor de playstation, die hebben echt aparte games. Zoals een heavy rain en beyond 2 souls, of rain, of the last of us. En dan de uncharted serie niet te vergeten.
Dat vind ik wel een hele kromme gedachtekronkel. Dus juist omdat ie awards wint, zal het geen goede game zijn?
Dan lijkt me dat meer persoonlijk, maar mij zegt het dat mensen er tevreden over zijn en dat het in een vroeg stadium toch al wel weet te overtuigen. Jou duidelijk niet, maar veel anderen dus wel. Jij hoort hierbij duidelijk tot de minderheid, maar dat is niet erg. Dat mag je vinden en is blijkbaar erg persoonlijk

Verder is het grafisch een prima titel. Geen buitensporige graphics, maar ook niet slecht imo. Het snelle karakter van de game zorgt er ook voor dat het geen uber-graphics hoeven te zijn. Verder lijkt het me niet onlogisch om te denken dat ze momenteel kiezen voor playability en niet voor uber-graphics. Die kunnen altijd nog wel verbeterd worden (bv hogere resolutie textures), maar de gameplay lijkt solide. En ik denk dat ik hier ook aardig wat plezier aan kan beleven.
Ben zelf ook wel benieuwd naar de singleplayer-ervaring die ze brengen naar de multiplayer (met karakters, intro's en whatnot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23
swopdark schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:54:

Ik noem een Puppeteer, BEYOND, MAG, Starhawk...

Stuk voor stuk bijzondere games maar vaak erg goed op één vlak maar zeer flawed op het andere. Dit maakt deze games vaak geen absolute verkooptoppers. Ik verwacht van the Order danook niet teveel.
En Dust514, Matrix (al weg), DC Universe (welke ook nog naar PS4 komt), denk op dat vlak dat Sony maar gewoon bij consoles moet blijven en exclusives door anderen moet laten maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Prijzen zeggen wat mij betreft niet zoveel. Vaak winnen de games met de grootste budgetten van grote uitgevers zulke prijzen. Mass Effect 3 (EA/BioWare) won in 2012 de ene na de andere prijs en kreeg van de media vele perfecte scores terwijl de game door diehard fans helemaal de grond in werd geboord. Het staat leuk hoor, zo'n afbeelding op het hoesje van de game (hundreds of perfect scores of best E3 game) maar het is gewoon puur marketing en zegt helemaal niks over hoe goed de game daadwerkelijk is.

[ Voor 39% gewijzigd door CR1691 op 10-10-2013 12:18 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Precies. GTA IV won ook veel awards en nu deeltje V uit is lees ik op verschillende fora dat deze stukken beter is dan IV, dat die qua omgeving en levendigheid toch wel erg tegenviel achteraf, etc.

Zegt allemaal weinig zo'n awards, ik word er dan ook niet vaak enthousiaster door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:59:
[...]
Dat vind ik wel een hele kromme gedachtekronkel. Dus juist omdat ie awards wint, zal het geen goede game zijn?
Dan lijkt me dat meer persoonlijk, maar mij zegt het dat mensen er tevreden over zijn en dat het in een vroeg stadium toch al wel weet te overtuigen. Jou duidelijk niet, maar veel anderen dus wel. Jij hoort hierbij duidelijk tot de minderheid, maar dat is niet erg. Dat mag je vinden en is blijkbaar erg persoonlijk

Verder is het grafisch een prima titel. Geen buitensporige graphics, maar ook niet slecht imo. Het snelle karakter van de game zorgt er ook voor dat het geen uber-graphics hoeven te zijn. Verder lijkt het me niet onlogisch om te denken dat ze momenteel kiezen voor playability en niet voor uber-graphics. Die kunnen altijd nog wel verbeterd worden (bv hogere resolutie textures), maar de gameplay lijkt solide. En ik denk dat ik hier ook aardig wat plezier aan kan beleven.
Ben zelf ook wel benieuwd naar de singleplayer-ervaring die ze brengen naar de multiplayer (met karakters, intro's en whatnot).
Ja jij vind het krom omdat jij het een toffe game vind.
Dus ben jij het eens met de awards. Maar ik ben het er totaal niet mee eens, want ik hou niet (meer sinds cod mw2) van zulke games. En precies zoals ik zeg, dat hij de awards wint betekend niet dat het eindproduct goed is. Is zovaak gebeurd.
Maar het zal vast wel weer een cod achtig succes worden gezien het bijna hetzelfde spel is...
Ik kijk uit naar de nieuwe innovatieve games. En niet weer een zoveelste shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker hipster hoor, om alles wat main-stream is en awards wint, de kop in te boren simpelweg omdat het niet binnen jouw straatje valt. Als de meerderheid van de pers en de gamers een game goed of geweldig vinden, dan zegt mij dat meer dan een 3tal onbekende tweakers met een mening.
Battlefield 3 kwam uit en alle BF2 die hards vonden het maar kut en misten dingen als commorose, commander mode en wat nog meer. Was BF3 daarom een slechte game? Nee helemaal niet, de pers was er ook laaiend over, maar sommige die-hard fans zagen hun geliefde game veranderen en konden dat gewoon niet hebben. En laat nou veel van die fans het hardst hebben geschreeuwd.
CR1691 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:04:
Prijzen zeggen wat mij betreft niet zoveel. Vaak winnen de games met de grootste budgetten van grote uitgevers zulke prijzen. Mass Effect 3 (EA/BioWare) won in 2012 de ene na de andere prijs en kreeg van de media vele perfecte scores terwijl de game door diehard fans helemaal de grond in werd geboord. Het staat leuk hoor, zo'n afbeelding op het hoesje van de game (hundreds of perfect scores of best E3 game) maar het is gewoon puur marketing en zegt helemaal niks over hoe goed de game daadwerkelijk is.
Die-hards zullen een nieuw deel altijd met een scheef oog bekijken. Dan is alles al snel kutter dan kut. Verder was het einde niet wat ze gehoopt hadden en daar werd de game op afgekraakt. Niet op de 30 uur gameplay die ervoor zat en dat wel gewoon goed deed. Het voldeed niet aan het beeld dat ze hadden van de serie en vonden het dus tegenvallen, maar dat wil niet zeggen dat ze de hele game kut vonden.

Ik wil ook niet zeggen dat als een game awards krijgt hij automatisch goed is, maar dat je dan ook moet uitgaan dat de game wel dingen goed doet en er blijkbaar een publiek voor is. Hoe meer awards, hoe groter dat publiek.
vaagisdenaam schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:07:
Precies. GTA IV won ook veel awards en nu deeltje V uit is lees ik op verschillende fora dat deze stukken beter is dan IV, dat die qua omgeving en levendigheid toch wel erg tegenviel achteraf, etc.

Zegt allemaal weinig zo'n awards, ik word er dan ook niet vaak enthousiaster door.
Dus als een game beter is dan diens voorganger, is diens voorganger meteen kut? Nee zo werkt het ook niet. Net als dat de filmindustrie steeds beter wordt met CGI, worden games ook steeds beter door nieuwe technieken. Dan voelt een Quake 2 of CoD1 ineens oud aan. Idem bij GTA 4, de techniek is weer verder waardoor men een hogere standaard eist.
v8power67 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:07:
[...]

Ja jij vind het krom omdat jij het een toffe game vind.
Dus ben jij het eens met de awards. Maar ik ben het er totaal niet mee eens, want ik hou niet (meer sinds cod mw2) van zulke games. En precies zoals ik zeg, dat hij de awards wint betekend niet dat het eindproduct goed is. Is zovaak gebeurd.
Maar het zal vast wel weer een cod achtig succes worden gezien het bijna hetzelfde spel is...
Ik kijk uit naar de nieuwe innovatieve games. En niet weer een zoveelste shooter.
Ik kan me ook wel vinden in de kritiek die de game krijgt, maar laat mijn spelervaring er niet door beinvloeden. Ik kijk van wat ik van de game vindt en hoe ik de singleplayer bijvoorbeeld heb ervaren en moet dan concluderen dat ik het gewoon enorm naar mijn zin heb gehad. Dus ja, ik snap die awards wel. Jullie niet en daardoor kraken jullie hem af. Dat mag, daar is het een discussietopic voor, maar om dan meteen te zeggen dat awards niets waard zijn vind ik wat ver gaan. Ik vind het wel erg hipster om te zeggen dat populaire games maar kut zijn en omdat ze veel awards winnen, alle awards maar meteen kut zijn. Sure, misschien is niet alles terecht, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in het verkrijgen van awards omdat een game goed is.

Als je dat niet kunt of wil zien, is de hele discussie bij voorbaat al gedoemd.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar als je telkens tegendraads gaat doen, dan is dat aardig hipster in mijn ogen. Dat de massa dus nooit gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Het is gewoon laatste tijd erg gebleken dat populaire game titels, zijn begonnen met uitmelken. Maar krijgen eigenlijk dan vaak awards mede door in het verleden behaalde resultaten(waar cod de koning in is). DUs ja ik vind vaak dat awards nergens op slaan. Fm4 kreeg ook veel awards, nou ik vond dat echt de slechtste versie van de forza reeks, nauwelijks vernieuwing en veel valse beloftes.

En dan kan je het wel hipster vinden, maar altijd liever dat dan klakkeloos achter de hypes aanrennen met de medeschapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
CR1691 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:38:
Hipster? Sorry hoor maar zoiets heet een eigen mening.
Welke iedereen heeft, dus je komt er nergens mee.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:40:
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar als je telkens tegendraads gaat doen, dan is dat aardig hipster in mijn ogen. Dat de massa dus nooit gelijk heeft.
Tja dat is jouw uitleg. Met de massa meegaan kan ook gezien worden als schapengedrag..

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 10-10-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
We wijken ook een beetje af van waar het topic over gaat. Laten we weer on-topic gaan voordat het hier weer (definitief) op slot gaat.

De discussie begon over het feit dat ik riep dat je niet zomaar een game als een pareltje of system seller kunt bestempelen als het nog in zo'n vroege fase zit.

Ik ben dan ook erg benieuwd wanneer de eerste reviews over 5 weken op zijn laatst gaan verschijnen van de eerste next-gen games. Vaak blijkt dat tegen te vallen kan ik me zo herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ik denk dat zolang ze de current gen games blijven maken elke multiplatform game zal tegenvallen. De focus ligt dan nog steeds ook bij de limieten van current gen.
Pas als ze beslissen die te laten voor wat het is, en dus alle aandacht gaat naar maximale uit een ps4/xbone halen dan gaan we wat zien. En dan gaan denk ik de pc games ook stijgen in kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:28:
Lekker hipster hoor, om alles wat main-stream is en awards wint, de kop in te boren simpelweg omdat het niet binnen jouw straatje valt. Als de meerderheid van de pers en de gamers een game goed of geweldig vinden, dan zegt mij dat meer dan een 3tal onbekende tweakers met een mening.
Battlefield 3 kwam uit en alle BF2 die hards vonden het maar kut en misten dingen als commorose, commander mode en wat nog meer. Was BF3 daarom een slechte game? Nee helemaal niet, de pers was er ook laaiend over, maar sommige die-hard fans zagen hun geliefde game veranderen en konden dat gewoon niet hebben. En laat nou veel van die fans het hardst hebben geschreeuwd.
Martin toch, jij weet toch ook wel dan 90% van de games die hoge cijfers krijgt, gewoon van grote devs en publishers afkomstig is, en dat het hoge cijfer gewoon gegeven wordt om de dev te behagen. Er zijn legio voorbeelden, waarvan CoD de beste is.

Titanfall zal heus wel gaaf zijn, maar het blijft een shooter met current gen graphics. Het zijn toch meer de eigenaardige games of games van kleinere devs die vaak door de media afgefikt worden, omdat daar toch minder consequenties aan hangen. Een multiplatform met een enorm budget, daar zijn reviewers veel voorzichtiger mee. En op zich is dat ook niet zo heel gek. Ik ga momenteel liever op een persoonlijke Tweaker mening af, dan op een IGN review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:45:
We wijken ook een beetje af van waar het topic over gaat. Laten we weer on-topic gaan voordat het hier weer (definitief) op slot gaat.

De discussie begon over het feit dat ik riep dat je niet zomaar een game als een pareltje of system seller kunt bestempelen als het nog in zo'n vroege fase zit.

Ik ben dan ook erg benieuwd wanneer de eerste reviews over 5 weken op zijn laatst gaan verschijnen van de eerste next-gen games. Vaak blijkt dat tegen te vallen kan ik me zo herinneren.
De eerste games voor een nieuwe consoles vallen meestal tegen. Vaak omdat de verwachtingen hooggespannen zijn en men te veel verwacht. Alhoewel Mario 64 en enkele andere titels hele mooie binnenkomers waren voor een nieuwe console.

Ik ben afgelopen week de next-gen ingerold met een remake van een meer dan 10 jaar oude game en ik moet zeggen dat ik zeker niet ontevreden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Wat een discussie weer. :)

Sommige mensen houden van games als Titanfall. Anderen houden van games als Beyond: Two Souls. Anderen houden weer van games als WoW. En anderen weer van Farmville...

Echter waar ik niet tegenkan is het elitaire gedrag van mensen die zogenaamd ziek zijn van de 'zoveelste' FPS. Kies daar dan niet voor en ga lekker games spelen die wel passen bij je eigen smaak. Als er grote behoefte is aan meer games zoals Heavy Rain dan zorgt de markt daar voor.

De games waar ik het meeste naar uitkijk in de nieuwe generatie zijn op dit moment BF4 en Titanfall. Goh, toevallig alle 2 FPS...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:05:
Wat een discussie weer. :)

Sommige mensen houden van games als Titanfall. Anderen houden van games als Beyond: Two Souls. Anderen houden weer van games als WoW. En anderen weer van Farmville...

Echter waar ik niet tegenkan is het elitaire gedrag van mensen die zogenaamd ziek zijn van de 'zoveelste' FPS. Kies daar dan niet voor en ga lekker games spelen die wel passen bij je eigen smaak. Als er grote behoefte is aan meer games zoals Heavy Rain dan zorgt de markt daar voor.

De games waar ik het meeste naar uitkijk in de nieuwe generatie zijn op dit moment BF4 en Titanfall. Goh, toevallig alle 2 FPS...
Oh vandaar dat je er niet tegenkan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toevallig ook games die gewoon op de current gen uitkomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Sorry, maar doordat de "zoveelste" GTA, CoD, Mass Effect, en ga zo maar door iedere keer die prestigieuze awards winnen neem ik ze (de awards) niet meer serieus.
Ik heb nergens beweerd dat GTA V, om op dat voorbeeld te blijven, geen goed spel is, integendeel, maar verdient het uit alle reviews nou echt een 9,7 gemiddeld? Is het werkelijk zó anders dan GTA IV? Ja, het bevat veel leuke details, maar komop...

In mijn mening dienen awards ook af en toe te gaan naar originele spellen, nieuwe IP's, enz.
Als CoD weer awards krijgt denk ik echt dat dat is omdat die veel fans heeft en gamers daardoor op sites die lijstjes blijven lezen en clicks genereren.
Vorbeeldje: TLoU is ook een gruwelijk goed spel, origineel, krijgt lovende kritieken en tóch vermoed ik dat GTA V, deeltje 5 in de serie, lekker met alle awards aan de haal gaat. Imo verdient TLoU deze veel meer, samen met andere, originele, goede games. Niet dat per se nieuwe IP's en originele games moeten worden voorgetrokken, dat niet, maar nu maken ze in de strijd om de awards geen schijn van kans en imo zonder goede reden daarvoor.

Maargoed, als titanfall zoveel awards krijgt en project spark akelig op de achtergrond blijft om er maar eens twee te noemen, tja, dan lijk ik wel alleen te zijn in mijn denkwijze.

Journey, Limbo, Unfinished swan, Guacamelee, TLoU, pupetteer >>>> CoD, BF, titanfall, killzone, GTA etc.
Waarom? Originaliteit, dat ik niet hetzelfde spel 5x speel.

Offtopic:
SinergyX schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:43:
[Zoiets heet een mening]

Welke iedereen heeft, dus je komt er nergens mee.
8)7
Als ze die toch eens op tegeltjes zouden zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lees net berichten dat Foxconn een vorm van dwangarbeid zou toepassen in de productie van de PlayStation 4. Studenten worden gedwongen in de fabriek te werken voor 'studiepunten', als ze weigeren kunnen ze niet afstuderen. Dat zou niet zo erg zijn als het wel gerichte stages zijn, maar nu zitten er bijvoorbeeld hoogopgeleiden onderdelen aan elkaar te lijmen zonder dat ze betaald krijgen.

Kwalijke zaak als dit klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

vaagisdenaam schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:43:
....
Journey, Limbo, Unfinished swan, Guacamelee, TLoU, pupetteer >>>> CoD, BF, titanfall, killzone, GTA etc.
Waarom? Originaliteit, dat ik niet hetzelfde spel 5x speel.
Groot deel mee eens.

Dat verwoord dé hoofdreden voor mijn next-gen console keuze goed... ik kies mijn console op basis van games aan de linkerzijde van 'the equation', de Journeys en Heavy rains. Aangezien de BF's, CoD's, GTA's etc op beide consoles komen, en we gewone shooters (ja, Titanfall tussen het rijtje BF, CoD e.d.) te over hebben. En dan kom ik maar op één conclusie: de PS4.

Echter, dat wil niet zeggen dat ze per definitie beter zijn dan games aan de rechterkant... van GTA geniet ik net zo goed. Maar ik vind, zeker in het licht van domweg meer van hetzelfde uitpompen, dat originaliteit een belangrijkere graadmeter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
klopt las het vanmorgen idd :
http://www.insidegamer.nl...ten-in-ps4-fabriek-werken

Heel kwalijk idd. Hoop dat sony hier goed in actie komt.
Maar vraagje wordt de xbone ook niet gewoon door foxconn gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

v8power67 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:54:

Die eerste reactie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Jup niveautje daar ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Phusebox schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:52:
Lees net berichten dat Foxconn een vorm van dwangarbeid zou toepassen in de productie van de PlayStation 4. Studenten worden gedwongen in de fabriek te werken voor 'studiepunten', als ze weigeren kunnen ze niet afstuderen. Dat zou niet zo erg zijn als het wel gerichte stages zijn, maar nu zitten er bijvoorbeeld hoogopgeleiden onderdelen aan elkaar te lijmen zonder dat ze betaald krijgen.

Kwalijke zaak als dit klopt.
Net zoals Nike, Apple, etc etc etc......kwalijke zaak inderdaad, maar geen reden om desbetreffende produkten niet te kopen. En ik weet dat nu sommige mensen de moraal ridder gaan uithangen, maar dan moeten ze zelf hun ipad, iphone, kleding en weet ik wat ook maar van de hand doen. Dit komt nu toevallig in het nieuws maar het gebeurt helaas in die landen aan de lopende band. Denk niet eens dat Sony hier wat tegen in te brengen heeft.
Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:42:

[...]
Jij houdt meer van shooters Martin?

[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 10-10-2013 14:33 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Origins schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:06:
[...]

Oh vandaar dat je er niet tegenkan :P
Ik heb denk ik bijna alle 'bijzondere of alternatieve of hoe je ze ook wilt noemen' games die de afgelopen 8 jaar zijn uitgekomen op de consoles gespeeld, dus nee, daar ligt het niet aan. Deze insinuatie bevestigt het beeld wat ik schetste :)

Ik heb alleen overall meer plezier in een goede competitieve FPS, dan in een Heavy Rain, Fahrenheit, Journey, etc. ondanks dat dat goede games zijn. Dat men echter deze games iedere keer maar bestempelt als beter, intelligenter, vooruitstrevend, etc. etc. is gewoon overdreven.

Zo heb ik me met Fahrenheit en Heavy Rain bijvoorbeeld prima vermaakt, maar als ik ga kijken naar het verhaal, want daar gaat het bij deze games over, laten die toch echt wel steken vallen. En dan hebben we het niet eens over de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
v8power67 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:54:

Xbox One wordt in de VS geassembleerd meen ik, dacht dat ergens gelezen te hebben maar vind geen bron meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 10-10-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
bram1984 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:08:
En toevallig ook games die gewoon op de current gen uitkomen. :+
BF4 wil ik niet op de huidige generatie spelen. Net zoals titanfall. En ik kijk ook uit naar de demo van Killzone. Benieuwd hoe dat er op mijn eigen tv eruitziet. Want als ik kijk naar alle filmpjes, dan trekt de gameplay mij nog steeds niet. Even de graphics ter zijde leggen, dan zou Killzone ook prima een game zijn die op de huidige generatie uit zij kunnen komen. Gezien de installbase had ik het niet eens zo raar gevonden. Met BF4 is dat niet het geval, gezien de 64 players is dit echt een verschil in gameplay ipv graphics

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
FIFA 14 is ook een game die op huidige generatie is, maar blijkbaar is de gameplay op de next gen versie toch beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:08:
[...]

BF4 wil ik niet op de huidige generatie spelen. Net zoals titanfall. En ik kijk ook uit naar de demo van Killzone. Benieuwd hoe dat er op mijn eigen tv eruitziet. Want als ik kijk naar alle filmpjes, dan trekt de gameplay mij nog steeds niet. Even de graphics ter zijde leggen, dan zou Killzone ook prima een game zijn die op de huidige generatie uit zij kunnen komen. Gezien de installbase had ik het niet eens zo raar gevonden. Met BF4 is dat niet het geval, gezien de 64 players is dit echt een verschil in gameplay ipv graphics
Snap ik ook wel. Persoonlijk kijk ik het minst uit naar al die (multiplatform) vervolgen en shooters, hoewel ik KZ wel bij launch ga halen, en wellicht Watch Dogs. Ik ben toch vooral benieuwd naar de nieuwe IP's en games die in z'n geheel exclusief voor de next gens komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 10:37
Phusebox schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:13:
[...]

Xbox One wordt in de VS geassembleerd meen ik, dacht dat ergens gelezen te hebben maar vind geen bron meer.
Nope :) http://www.geek.com/games...ox-for-microsoft-1555877/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL, die arme Aziaatjes. Moeten ze 2 consoles produceren. Gelukkig krijgen ze wat extra tijd voor het totale aantal X1's. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Bericht is fake..... Ten eerste, van mei dit jaar, Xbox 720 en totaal geen bron vermelding.... Wat overigens niet uitsluit dat Foxconn de Xbox One wel zou kunnen maken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:38:
[...]

Bericht is fake..... Ten eerste, van mei dit jaar, Xbox 720 en totaal geen bron vermelding.... Wat overigens niet uitsluit dat Foxconn de Xbox One wel zou kunnen maken.
Dan hoeft het bericht toch niet fake te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43
Even wat positiefs tussen al die zure azijnpissers hier :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Nou thief had ik ook geloofd als dit current gen gameplay was...
En die dead rising trailer is wel echt 30 seconden van mn leven die ik niet meer terug krijg....
What a waste of time die trailer.

Moet zeggen dat nu de release datums naderen ik steeds meer gevoel krijg blijf lekker bij mn pctje....
Watchdogs op pc zal bruut worden, assassins creed 4 ook als ze goed porten. EN de exclusives vind ik van beide niet zo wauw dat ik meteen moet hebben later oppikken voor hel goedkoop bevalt me ook wel.
Ik denk dat ik lekker dan een ps4 haal rond infamous en of destiny of the order, welke het eerste komt :)

[ Voor 51% gewijzigd door v8power67 op 10-10-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik heb weer flink wat moeten snoeien in dit topic. Zullen we het over aankomende generatie houden en daarbij af en toe terug grijpen naar het verleden voor redenen waarom een argument klopt, of juist niet, en het niet standaard over games hebben die (net) uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Voor wie het aankan tokyo game show fm5 footage(tis japans en dus voor mij niet verstaanbaar).
Heb effe lopen skippen en op gegeven moment best veel footage. Niet echt boeiende footage maar tis footage.

Vind zelf nog tot nu toe dat het teveel lijkt op een fm4HD versie.
Weinig tot geen vernieuwing. ALleen strakkere graphics en paar nieuwe tracks/cars.

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 10-10-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:32:
[modbreak]Ik heb weer flink wat moeten snoeien in dit topic. Zullen we het over aankomende generatie houden en daarbij af en toe terug grijpen naar het verleden voor redenen waarom een argument klopt, of juist niet, en het niet standaard over games hebben die (net) uit zijn[/]
Je kan je afvragen hoeveel zin het nog heeft om dit topic open te houden. Zo'n beetje alles van alle consoles is bekend en voor alle consoles bestaat inmiddels een goed eigen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

.
Phusebox schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:13:
[...]

Lol nee in Amerika wordt behalve slechte auto's niet zoveel geproduceert, en een Xbox moet zo goedkoop mogelijk dus dan valt productie in Amerika al af.

De Xbox 360 wordt gemaakt door Flextronics, Wistron en Celestica chineese bedrijven, je kunt er vanuit gaan dat de XO ook door deze bedrijven gemaakt wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 10-10-2013 17:57 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://videogamescene.com...-removed-due-to-comments/

serieus, het moet niet gekker worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Zonde dat het zo gaat inderdaad, maar als je gaat kijken bij bijna iedere X1 video (of het nu gameplay is, of gewoon andere beelden), dan zie je dat ze flink gedownvote worden. Ik zelf denk dan... kijk het niet als het je niet interesseert, maarja haters gonna hate. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk de verschillen maar eens tussen de video's bij de youtube pagina's van xbox en playstation. Bij de xbox zie je bij veel video's dat 1/4 tot 1/3 met negatieve stemmen zijn beoordeeld en bij playstation is dat dus totaal niet. Pure fanboy-stemmers dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:41:
Kijk de verschillen maar eens tussen de video's bij de youtube pagina's van xbox en playstation. Bij de xbox zie je bij veel video's dat 1/4 tot 1/3 met negatieve stemmen zijn beoordeeld en bij playstation is dat dus totaal niet. Pure fanboy-stemmers dus
Serieus houden jullie hiermee bezig? wow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Als je een video bekijkt, en je ziet de votes en je checkt de posts eronder, dan valt zoiets toch gewoon op? :) Het is geen wetenschap waar veel tijd in gaat zitten om zoiets te achterhalen :P

[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:48:
Als je een video bekijkt, en je ziet de votes en je checkt de posts eronder, dan valt zoiets toch gewoon op? :) Het is geen wetenschap waar veel tijd in gaat zitten om zoiets te achterhalen :P
Uhm dan ben je er echt naar op zoek, onder video's staan altijd belachelijke posts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
Origins schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:44:
[...]
Serieus houden jullie hiermee bezig? wow..
Je ziet dat gewoon, automatisch eigenlijk. Ik denk niet dat Martin alle video's van Xbox is gaan bekijken puur voor te checken hoeveel downvotes het heeft :D Als er een nieuwe trailer is van Titanfall, of de Xbox One dan zal hij die wel gewoon zien, en opmerken dat het veel thumbs down krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah was ten tijden van de ps3 ook zo bij de ps3. Alles heeft een reden... haha just kidding. Mensen houden gewoon van trollen en vooral als het gaat om microsoft of apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Altijd grappig om te lezen dat Xbox minded fans altijd denken dat de PS fanboys serieus veel erger zijn dan fanboys van de Xbox en vice versa. Alsof het twee totaal verschillende doelgroepen zijn. Lijkt een beetje op het naar elkaar wijzen van supporters van voetbalclubs. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Origins schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:57:
[...]

Uhm dan ben je er echt naar op zoek, onder video's staan altijd belachelijke posts..
Dus omdat er ik zeg dat er vaak belachelijke posts staan onder videos, en jij zegt dat die er altijd staan, die dus volgens jouw beredenering eigenlijk niet moeilijk te vinden zijn, ben ik echt op zoek naar belachelijke posts? Ik snap hem niet meer :), maar never mind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk dan zelf: YouTube: The Official Xbox Channel en YouTube: PlayStation
Zowel reacties als votes zijn echt belachelijk bij Xbox terwijl het er bij Playstation nog beschaafd aan toe gaat.
Vooral video's die op de homepagina getoond worden of die toevallig op de youtube homepagina gestaan hebben, zijn echt enorm gedownvote van xbox. Voorbeeld 1, 2, 3, 4 tegenover 1, 2, 3, 4
(al zijn bij deze video's ook de reacties een beetje verkloot, maar het verschil in downvotes vergeleken met de views of de inhoud van de video's is gewoon enorm).

Het is me een maand of 3 geleden erg opgevallen bij de opzet van het Xbox One topic en een tijd geleden weer toen ik de TS wilde gaan vernieuwen (al moet die update nog steeds komen)

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:25:
[...]

Dus omdat er ik zeg dat er vaak belachelijke posts staan onder videos, en jij zegt dat die er altijd staan, die dus volgens jouw beredenering eigenlijk niet moeilijk te vinden zijn, ben ik echt op zoek naar belachelijke posts? Ik snap hem niet meer :), maar never mind.
Dan ben je die posts toch op zoek? ik heb zoiets van waar maak je je druk om?
Sorry hoor maar ik vind echt dat sommige zichzelf in een slachtoffer rol zetten, die enge mensen met hun duimpjes omlaag en hun gemene comments...sjonge jonge zeg.

Hmmz eerst op me post reageren daarna nevermind.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
v8power67 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:27:
Nou thief had ik ook geloofd als dit current gen gameplay was...
En die dead rising trailer is wel echt 30 seconden van mn leven die ik niet meer terug krijg....
What a waste of time die trailer.

Moet zeggen dat nu de release datums naderen ik steeds meer gevoel krijg blijf lekker bij mn pctje....
Watchdogs op pc zal bruut worden, assassins creed 4 ook als ze goed porten. EN de exclusives vind ik van beide niet zo wauw dat ik meteen moet hebben later oppikken voor hel goedkoop bevalt me ook wel.
Ik denk dat ik lekker dan een ps4 haal rond infamous en of destiny of the order, welke het eerste komt :)
Schepje suiker ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Hoezo ben ik op zoek? Ik snap je echt niet. Als ik een youtube filmpje kijk, dan zie ik minimaal 3 posts, een keer op page down klikken, dan zie ik er 10 meer. Als ik dan constateer dat het gewoon een en al geflame is, ben ik dan ergens naar op zoek? (eigenlijk wel.. waar ik naar op zoek ben, zijn gewoon serieuze posts die inhoud hebben... maar die zijn helaas steeds minder en minder op internet te vinden....)

En slachtoffer rol. Kom op zeg, :) Wat ik heb aangegeven, en wat ik ook niet snap, is waarom mensen moeten flamen op een product wat ze niet willen kopen of wat ze niet aanstaat. Ik ga toch ook niet op een Apple forum liggen flamen, omdat ik hun producten niet tof vind? Ik ga toch ook niet op een PSV forum posten of reageren op PSV filmpjes, aangezien ik voor Ajax ben?

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
k-city schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:24:
Altijd grappig om te lezen dat Xbox minded fans altijd denken dat de PS fanboys serieus veel erger zijn dan fanboys van de Xbox en vice versa. Alsof het twee totaal verschillende doelgroepen zijn. Lijkt een beetje op het naar elkaar wijzen van supporters van voetbalclubs. 8)7
Is toch ook zo, kwestie van leeftijdverschil.
Ook de reden dat deze opa voor de One gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:37:

En slachtoffer rol. Kom op zeg, :) Wat ik heb aangegeven, en wat ik ook niet snap, is waarom mensen moeten flamen op een product wat ze niet willen kopen of wat ze niet aanstaat. Ik ga toch ook niet op een Apple forum liggen flamen, omdat ik hun producten niet tof vind? Ik ga toch ook niet op een PSV forum posten of reageren op PSV filmpjes, aangezien ik voor Ajax ben?
Daarom zeg ik ook waar maak je je druk om? dat was waar ik op reageerde, dat ik niet snap dat Xbox liefhebbers daar druk om maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:39:
[...]

Is toch ook zo, kwestie van leeftijdverschil.
Ook de reden dat deze opa voor de One gaat.
Pfff weer eentje die denkt dat Xbox spelers volwassen zijn en PS spelers kinderen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Het klinkt wellicht wat raar, maar ik irriteer me gewoon aan al dat geflame op het internet tegenwoordig. Dat de X1 op dit moment het onderwerp is van veel hate, dat is nu eenmaal een gegeven, :) maar het is tegenwoordig toch oh zo makkelijk om lekker anoniem alles met de grond gelijk te maken. Of dat nu met consoles te maken heeft, met sportclubs, sporters, politici, films, series, of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
bram1984 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:48:
[...]

Pfff weer eentje die denkt dat Xbox spelers volwassen zijn en PS spelers kinderen. :O
Dat denk ik niet, dat is mijn ervaring.
Uitzonderingen daar gelaten maar die bevestigen de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De grootste groep CoD spelers zit toch echt op de Xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
justifire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:07:
[...]

Bij mij is de ervaring andersom. Dat wil nog niet zeggen dat het dan ook zo is. Als je een beetje logisch nadenkt zijn 90 procent van de games hetzelfde op beide platformen en ook gaan ze de concurrentie direct met elkaar aan. Ze mikken simpelweg op dezelfde doelgroep.

Misschien niet up to date, maar haalt hoe dan ook je assumpties onderuit.
Afbeeldingslocatie: http://i13.photobucket.com/albums/a268/reckzeraw/190048-1-1.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door k-city op 10-10-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek anders even in het topic, een iets grotere studie die het aantal vrij gelijk aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Martinspire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:22:
Zoek anders even in het topic, een iets grotere studie die het aantal vrij gelijk aangeeft.
Dat gaf ik ook al aan, het was alleen bedoelt om zijn onterechte assumptie onderuit te halen. Het is gewoon dezelfde doelgroep, daarom ook zo belachelijk om te stellen dat fans van de ene console zoveel erger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:51:
Het klinkt wellicht wat raar, maar ik irriteer me gewoon aan al dat geflame op het internet tegenwoordig. Dat de X1 op dit moment het onderwerp is van veel hate, dat is nu eenmaal een gegeven, :) maar het is tegenwoordig toch oh zo makkelijk om lekker anoniem alles met de grond gelijk te maken. Of dat nu met consoles te maken heeft, met sportclubs, sporters, politici, films, series, of whatever.
Ik snap wat je bedoelt, maar gewoon niet druk over maken. is niet de moeite waard! puur trollen wat ze doen.
Ik als PS liefhebber heb helemaal niets met dat minnen op Xbox video's schiet niet op daarom kijk ik er ook niet naar;)

Overigens ben je wel voor de goede voetbalclub (offtopic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:48
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:51:
Tja je mengt je zelf erbij in... ;)
Ik snap de consolewars trouwens wel. Wat jij noemt tegenwoordig deden we vroeger al met de SNES en Megadrive en met veel plezier :D
Maargoed, toen zaten we met zn allen bij elkaar elkaar kapot te flamen, nu gaat het anoniem via internet. IMO is de lol er zo wel vanaf :P Hadden we het vroegah toch beter! :+

IMO is er maar 1 ding goed aan XBOX, zorgen dat Sony een concurrent heeft en zn best moet blijven doen >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 10-10-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mutatie schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:38:
IMO is er maar 1 ding goed aan XBOX, zorgen dat Sony een concurrent heeft en zn best moet blijven doen >:)
Bedoel je niet gewoon: te laten zien hoe het wél moet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:01:
[...]

Bedoel je niet gewoon: te laten zien hoe het wél moet? :P
Dat heeft Sony toch laten zien afgelopen maanden, vandaar die hoge pre-orders :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Origins schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:02:
Dat heeft Sony toch laten zien afgelopen maanden, vandaar die hoge pre-orders :9
Wat hebben ze precies laten zien van de PS4? Tot heden bar weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:04:
[...]

Wat hebben ze precies laten zien van de PS4? Tot heden bar weinig :P
Blijkbaar genoeg om 2/3 meer pre-orders te krijgen dan Xbox one :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou niet echt het idee dat de PS4 een groot verschil zal zijn met mijn PS3 die ik al bijna 7 jaar bezit. Sterker nog, het wordt waarschijnlijk weer (meer) een pure gameconsole zoals de PS1 en PS2. Sony lijkt overtuigd te zijn dat dit de manier is om het gouden succes van weleer te herhalen. PS3 is niet bepaald een succes geweest voor Sony. Maarre, ieder z'n ding! Ik ben blij met de andere aanpak van Microsoft en heb dus na bijna 7 jaar gekozen voor iets nieuws en fris, genaamd Xbox One. Ongeacht de haters die al te graag met de stroom mee varen. 22 november kan niet gauw genoeg komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
justifire schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:07:
[...]

Mijn ervaring is dat deze drogredenering ook erg vaak gebruikt worden. :P

"Ik ken enkele mensen met X die Y hebben/zijn, dus mensen met X zijn vaker Y"

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrso op 10-10-2013 21:30 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.

Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!