Zelfs voor graphics kan het prima, zolang je maar goed bekijkt wat je wel of niet kan offloaden. Mij lijkt het bijvoorbeeld handig dat als je je character kunt customizen, deze een vaste texture krijgt die in de cloud wordt opgezet (of bijgewerkt indien nodig). Dat scheelt enorm met het renderen van de belichting (hoe meer lagen, hoe langer het duurt). Verder zijn er nog wel wat zaken, maar vind ik het vrij simpel om te zeggen dat het nergens bruikbaar kan zijn. Als dat zo was, had het ook nooit in de pijplijn gestaan. Of hebben jullie nooit van ontwikkeling gehoord? Men dacht ook dat het (voor die tijd) onmogelijk was om naar de maan te gaan of om bepaalde bestrijdingsmiddelen voor ziektes of gewassen te gebruiken.
Ik word een beetje gek van de negativiteit in dit topic. Alles moet maar bewezen zijn en alles moet maar precies passen binnen het beeld wat men heeft anders kan het niet, is het te moeilijk, lelijk of whatever.
Of hadden jullie bij het begin van de huidige generatie gedacht dat we al bezig zouden zijn met zulke gedetailleerde motion capturing en gezichtsanimaties? Sure, Dark Sorcerer gaat daar natuurlijk overheen (helemaal gaaf natuurlijk), maar dat had ik zelf echt niet verwacht in games als LA Noire, GTA of The Last of Us.
Kom op jongens, beetje fantasie en positiviteit is niet erg

Kritiek hebben is niet erg, sceptisch zijn ook niet, maar de grote lading negativiteit is gewoon ergerlijk te noemen. Ikzelf zie ook vooral mogelijkheden in de cloud (en de consoles zelf)
[
Voor 6% gewijzigd door
Martinspire op 08-10-2013 15:59
]