Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS Phone zal wel niet want die andere is geflopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:24:
Dat ze de PSP en Vita er bij betrekken in die filmpjes zou het niet zo kunnen zijn dat ze juist de volgende stap aankondigen ipv de PS4?

Dus de long rumored PS-Phone??
Als dat zo is dan lach ik echt de ballen uit mijn broek. En dan ook nog met zoveel bombarie het event van morgen aankondigen. De Vita loopt al kut, laat staan een telefoon die vanuit het niets de concurrentie met Samsung en Apple aan moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Nee, geen phone, de PS4 100%

En de Sony Experia Z is er toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Hoelaat, nederlandse tijd, is het Sony Event morgen? Weet iemand toevallig ook of er ergens een live stream/blog/whatever van te volgen is?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:33:
Hoelaat, nederlandse tijd, is het Sony Event morgen? Weet iemand toevallig ook of er ergens een live stream/blog/whatever van te volgen is?
Middernacht, dus gewoon donderdagochtend effe op internet kijken voor de hoogtepunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
EricNL schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:33:
Verwacht wordt dat Sony de PS4 onthult op een evenement in New York op 20 februari. Dit evenement wordt live uitgezonden op internet en begint om 12 uur 's nachts in de nacht van woensdag op donderdag.

Bron: http://www.nu.nl/games/32...amen-met-smartphones.html

[ Voor 10% gewijzigd door Krishhh op 19-02-2013 12:36 ]

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:34:
[...]

Middernacht, dus gewoon donderdagochtend effe op internet kijken voor de hoogtepunten :)
Of gewoon ff tot 12 uur wachten, ga ik wel doen iig :P hoop dat die stream het een beetje trekt, zal wel aardig belangstelling voor zijn.
bram1984 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:14:
Dat hele mediagebeuren mogen ze er wat mij betreft echt uitslopen. Elke zichzelf respecterende filmfanaat heeft tegenwoordig een fatsoenlijke mediaplayer onder z'n TV staan, mag ik hopen. Geen gezeik met subs en MKV containers en Cinavia crap.
Dat mag je vinden, ik gebruik mijn Ps3 al 4 jaar als mediacenter en dat bevalt prima het is maar net wat je er mee doet, daar wil ik geen eens een apart apparaat voor onder mijn tv hebben staan, hoe minder apparaten hoe beter.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Chaoss schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:48:
[...]

Dat mag je vinden, ik gebruik mijn Ps3 al 4 jaar als mediacenter en dat bevalt prima het is maar net wat je er mee doet, daar wil ik geen eens een apart apparaat voor onder mijn tv hebben staan, hoe minder apparaten hoe beter.
Met die laatste zin ben ik het ook zeker eens maar ja, als zo'n alles-in-1 apparaat qua functionaliteit te wensen over laat of sommige zaken gewoon niet werken schiet het nog niet op *kuch kuch UPC Horizon box kuch kuch* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:48:
[...]

Of gewoon ff tot 12 uur wachten, ga ik wel doen iig :P hoop dat die stream het een beetje trekt, zal wel aardig belangstelling voor zijn.

[...]

Dan scheelt het dat mijn PS3 op zolder staat. ;)

Nee, maar fatsoenlijk een 1080p MKV met subs kijken is er op de PS3 niet bij. Dus voor mij sowieso niet echt een optie. Daarnaast kan ik mijn mediaplayer gewoon out of the box met mijn Logitech Harmony bedienen. Prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwachten jullie morgen op het PlayStation event de console al te zien? Ik hoop van wel, maar ik denk dat het hooguit wat trailers en gepraat over specs gaat zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 19-02-2013 20:30 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik gok op specs + uiterlijk. Paar tech-demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

inderdaad, pas op de E3 gaat het echt los

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Geen idee hoe lang dit filmpje online blijft maar de volgende Evolution of PlayStation is uitgelekt op een Chinese site.

http://v.youku.com/v_show/id_XNTE2NDAwNzky.html (wachtwoord die je moet invoeren: a9vg)

Het gaat over "Changing the definition of Game". Het begint met dat "games" eerst "speeltjes" waren voor kinderen, maar dat PlayStation altijd heeft geprobeerd om games ook aantrekkelijk te maken voor volwassenen (of adolescenten, als je wilt). Daarnaast noemen ze nog een aantal andere - wat meer experimentele en niet 'standaard' - games op en zeggen ze dat PlayStation altijd bereid was om 'experimentele games' te steunen en uit te proberen.
Daarnaast nog een hoop tijd voor Gran Turismo!
SToRM666 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:29:
Verwachten jullie morgen op het PlayStation event de console al te zien? Ik hoop van wel, maar ik denk dat het hooguit wat trailers en gepraat over specs gaat zijn.
Ik verwacht zeker wel dat we de console zelf zullen zien.

Prijs en releasedatum zullen ze nog niet vrijgeven, maar er kunnen wel 'hints' worden gegeven (ze kunnen bijvoorbeeld aangeven dat ze wel onder de launch prijs van de PS3 willen gaan zitten o.i.d.). Wat betreft release kunnen ze bijvoorbeeld op het eind nog een filmpje laten zien dat alles nog even kort samenvat, en dan op het eind van de video "Herfst 2013" o.i.d.

Ik denk dat we verder meer focus zullen zien op de controller (aangezien het voor het eerst is dat er écht zichtbare, flinke functionaliteit is toegevoegd). Daarnaast verwacht ik zeker meer dan een "paar tech-demo's". Ik verwacht zeker dat we een aantal games zullen zien - zeker aangezien de ruimte waar ze de aankondiging houden plaats biedt aan 1200 mensen waarvan het overgrote deel journalisten zullen zijn.

Sony heeft alle ogen op haar gericht en ze zullen écht wel games laten zien en ze zullen écht wel de PlayStation 4 laten zien. De laatste keer dat Sony zoveel attentie heeft gehad, zeker van de Amerikaanse pers, is jaren geleden.

We zullen heus niet alle details krijgen en ze zullen heus wel wat overlaten voor de komende maanden + de E3, maar morgen is het énige moment waarbij ENKEL Sony aandacht krijgt van bijna alle media outlets. Dadelijk met de E3 zullen ze het moeten delen met tig ontwikkelaars + Microsoft met haar nieuwe Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Nog een filmpje in de "PlayStation Evolution" reeks: http://v.youku.com/v_show/id_XNTE2NDAwNzky.html
Deze staat nog niet op het officiele kanaal dus het is beveiligd, maar het wachtwoord is "a9vg" :)

Edit: iemand anders is me net voor zo te zien :P

Ik twijfel nog wel of ik de live-stream ga volgen of dat ik beter gewoon de volgende dag vroeger zal opstaan en dan alles lezen. Ik denk een beetje van beide.

[ Voor 40% gewijzigd door SToRM666 op 19-02-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
SToRM666 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:46:
Nog een filmpje in de "PlayStation Evolution" reeks: http://v.youku.com/v_show/id_XNTE2NDAwNzky.html
Deze staat nog niet op het officiele kanaal dus het is beveiligd, maar het wachtwoord is "a9vg" :)

Ik twijfel nog wel of ik de live-stream ga volgen of dat ik beter gewoon de volgende dag vroeger zal opstaan en dan alles lezen.
Sorry :9

Ik twijfel zelf ook nog. Als ik wijs ben lees ik alles snel na de volgende morgen, maar waarschijnlijk zal ik toch wel 'verleid worden' om in ieder geval het begin te kijken.

Is de naam van de 'Gaikai'-service PlayStation Cloud?
In de afgelopen dagen zijn door Gaikai Inc. - het bedrijf dat sinds vorig jaar in handen is van Sony - enkele domeinnamen geregistreerd die duiden op de naam "PlayStation Cloud". Allen zijn geregistreerd op 15 februari.

http://whois.domaintools.com/playstation-cloud.com
http://whois.domaintools.com/playstation-cloud.org
http://whois.domaintools.com/ps-cloud.net

Daarnaast is er nog een 'gecensureerde' lijst met domeinnamen die door Gaikai Inc. óók op 15 februari zijn geregistreerd: http://reversewhois.domaintools.com/gaikai-inc
Allen die op 15 februari zijn geregistreerd beginnen met "p" (van PlayStation :9) en het lijken simpelweg varianten op playstation-cloud (voor verschillende landen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:04
Great catch met die domein namen.

Ben benieuwd morgen, nog iets meer dan 24 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ze pakken het groots aan in ieder geval :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n2CvxYr.png

Mooi om te zien dat Sony deze keer ook aggressief is met het adverteren. In het begin van de PS3 hebben ze naar mijn idee MS teveel ruimte gegeven. Hopelijk blijven ze dit nu volhouden.

[ Voor 56% gewijzigd door SToRM666 op 19-02-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
SToRM666 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:13:
Ze pakken het groots aan in ieder geval :D
Ja, ik had 'm al voorbij zien komen haha. De laatste weken heb ik al meer reclame voor PlayStation gezien dan in heel 2012, zo lijkt het wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:04
Fake? de "O" / lettertype is niet hetzelfde
Afbeeldingslocatie: http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2013/02/PlayStation-Cloud.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon Heavy op 19-02-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Uniciteit schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:45:
Geen idee hoe lang dit filmpje online blijft maar de volgende Evolution of PlayStation is uitgelekt op een Chinese site.

http://v.youku.com/v_show/id_XNTE2NDAwNzky.html (wachtwoord die je moet invoeren: a9vg)

Ik denk dat we verder meer focus zullen zien op de controller (aangezien het voor het eerst is dat er écht .
Ah jahbest logisch dat ze een aflevering maken van elke de handhelds samen en dan nog een aflevering over de games :) denk nier dat Sony de moeite zal nemen om dit filmpje offline te halen de officiële komt vanavond al online.... misschien issie wel bewust door Sony gelekt om wat te hypen.

Overigens denk ik ook dat we de console te zien krijgen,sony gaat niet zo'n evenement organiseren en groots aankondigen om vervolgens alleen wat specs en launchtitels bekend te maken.

Ik verwacht een presentatie zoals we die anders op een E3 te zien zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Frank J. schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:42:
Fake? de "O" / lettertype is niet hetzelfde
[afbeelding]
Fake. Plaatje komt al uit 2009 en destijds door Sony bevestigd dat het fake was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:46:

Ik twijfel nog wel of ik de live-stream ga volgen of dat ik beter gewoon de volgende dag vroeger zal opstaan en dan alles lezen. Ik denk een beetje van beide.
Vind de presentaties van Sony altijd wel leuk om te volgen dus ik koop wat popcorn morgen en ga er eens goed voor zitten. ( vond de CES presentatie ook prima ).

Zouden ze tv en playstation ook meer integreren misschien? ( programma's opnemen en dergelijke? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
SToRM666 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:29:
Ik heb hoge verwachtingen.

Afbeeldingslocatie: http://i86.photobucket.com/albums/k102/Wardy159/1338867227694.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i97P4bk7nDuQ9.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i5cSAvKPyh5Sw.gif

Op Neogaf is er ook al veel hype voor de Sony press conference: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=511056
Al +- 300 pagina's lol.

[ Voor 9% gewijzigd door Asgaro op 20-02-2013 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik ga blij zijn als de officiële aankondiging achter de rug is. Al dat gespeculeer komt mijn strot uit...

Ah, wat maak ik me wijs. Vanaf morgen begint dan de zever van de fanboys die de PS4 (of hoe het ding ook mag heten, hopelijk weten we dat morgen ook) ophelmelen en/of afkraken (al afhankelijk of het Sony- dan niet Microsoftfanboys zijn). :(

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:34
Tsja, dat zal de aankomende tijd inderdaad wel aanhouden... Wel positief dat er een nieuwe generatie aan komt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
SToRM666 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:13:
Mooi om te zien dat Sony deze keer ook aggressief is met het adverteren. In het begin van de PS3 hebben ze naar mijn idee MS teveel ruimte gegeven. Hopelijk blijven ze dit nu volhouden.
de release prijs hielp ook niet echt mee

En allemaal leuk en aardig die aankondiging, maar waarschijnlijk kan je hem toch pas volgend jaar in de Nederlandse winkels halen.
positief: een doel om te sparen 8)

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:07:
[...]

Ach, de moraalridder hang ik allang niet meer uit. Ik heb wel wat Blu-rays in huis, maar de meeste films hoef ik maar één keer te zien. Tegenwoordig betalen we ook nog eens thuiskopieheffing op bepaalde apparaten, en daarnaast zit een gemiddelde acteur er een stuk warmer bij dan wij met z'n allen bij elkaar. Ik peins er niet over om voor dat alles geld neer te gaan tellen als het ook gratis kan. En ik noem mezelf toch zeker wel een groot fanaat. :)
Ik hang ook niet de moraalridder uit, ik werk bij een filmdistributeur en zie ieder jaar de verkopen afnemen.
Een gemiddelde acteur merkt er weinig van, de gemiddelde distributeur weldegelijk.

Maar goed, offtopic.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

DarthDavy schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:24:
Ik ga blij zijn als de officiële aankondiging achter de rug is. Al dat gespeculeer komt mijn strot uit...

Ah, wat maak ik me wijs. Vanaf morgen begint dan de zever van de fanboys die de PS4 (of hoe het ding ook mag heten, hopelijk weten we dat morgen ook) ophelmelen en/of afkraken (al afhankelijk of het Sony- dan niet Microsoftfanboys zijn). :(
Het IS al bezig, check twitter (en dit forum) maar: Mensen die onbestaande specs en onbekende OS features met elkaar vergelijken om te claimen dat console X zoveel beter is dan console Y. Te gek voor woorden, gaat nog vonken geven wanneer de specs van beiden WEL gekend zijn :p.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:58

JSchut

.....

Ik heb ook best een hekel aan de fanboys die de andere consoles afkraken met allerlei nonsense, Momenteel heb ik een Xbox 360 met behoorlijk wat games waaronder een aantal live arcade games. Maar dit wil niet zeggen dat ik nu per definitie een nieuwe xobx zal aanschaffen.

Wanneer ik op de nieuwe Xbox de aangeschafte xbox live arcade games van de 360 kan afspelen, zal ik eerder geneigd zijn de nieuwe xbox te kopen. Mocht dit niet zo zijn of mocht de playstation betere kwaliteit leveren, dan is de overstap naar playstation zeker een optie.

Ik ben heel benieuwd wat er vannacht allemaal onthult gaat worden en ook wat microsoft hopelijk binnenkort zal gaan onthullen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:09:
[...]

Ik hang ook niet de moraalridder uit, ik werk bij een filmdistributeur en zie ieder jaar de verkopen afnemen.
Een gemiddelde acteur merkt er weinig van, de gemiddelde distributeur weldegelijk.

Maar goed, offtopic.
Tja, en wat denk je dat er de komende jaren gaat gebeuren met de toename van interactieve televisie? Wel of niet downloaden, de verkopen gaan alleen maar verder afnemen.

Maar goed inderdaad offtopic.

Ik ben wel aardig nieuwsgierig aan het worden voor vanavond, moet ik zeggen. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 20-02-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:43

Player1S

Probably out in the dark

JSchut schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:23:
. Mocht dit niet zo zijn of mocht de playstation betere kwaliteit leveren, dan is de overstap naar playstation zeker een optie.
Ik verwacht dat de specs heel dicht bij elkaar gaan liggen van de PS en Xbox.
De echte verschillen zullen in de exclusives, PS-Move en kinect zitten. En die laatste 2 zijn dan meer gimmicks.

Beide zijn gebaat bij een console-war die zich vooral op het internet afspeelt (lees: Fora).
Als de ene beduidend beter is dan de andere, drukt die de andere uit de markt. Zelfs de meeste diehard fanboys zullen overstappen als de concurrent vele malen beter blijkt te zijn.

Ik zou niet eens raar staan te kijken als later blijkt dat er prijs- en specs-afspraken zijn gemaakt deze ronde.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:58

JSchut

.....

L1nt schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:38:
[...]
Ik verwacht dat de specs heel dicht bij elkaar gaan liggen van de PS en Xbox
Die kans zal inderdaad vrij groot zijn.

Ik heb eerder al eens overwogen om naar de playstation over te stappen toen mijn vorige xbox kapot was gegaan. Toen heb ik echter een Xbox gekocht omdat deze toen goedkoper was (goede aanbieding) en dat Trials evolution er aan kwam. (Xbox exclusive toen nog)

Ik ga het allemaal in ieder geval rustig afwachten :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:24:
[...]

Tja, en wat denk je dat er de komende jaren gaat gebeuren met de toename van interactieve televisie? Wel of niet downloaden, de verkopen gaan alleen maar verder afnemen.
Daar wordt tenminste nog voor betaald. :P

Ik zie de presentatie morgen wel, ga er iig niet voor opblijven.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar volgens mij hebben de distributeurs van fysieke schijfjes daar niet zoveel aan, correct me if I'm wrong. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Dat streamen is wel leuk een aardig, maar als ik nou geen internet verbinding heb. Hoe moet ik dan die spellen spelen?

Geef mij maar een fysieke schijf nog.

En wat betreft de Topic titel, de Wii 2 kan er wel uit denk ik ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

nee geen nieuws... nieuwe speculaties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:55:
Dat streamen is wel leuk een aardig, maar als ik nou geen internet verbinding heb. Hoe moet ik dan die spellen spelen?

Geef mij maar een fysieke schijf nog.

En wat betreft de Topic titel, de Wii 2 kan er wel uit denk ik ;)
Ja niet. Ik denk niet dat fabrikanten anno 2013 rekening gaan houden met het handje vol mensen dat geen internet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:42

Superkiwi

Hoi doei

Geef mij ook maar een schijfje in een doosje met een boekje ;)
Al is het alleen maar omdat ik ze zo leuk in de kast vind staan en boekjes altijd doorlees :)
Ik ben benieuwd naar vanavond!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:45:
Geef mij ook maar een schijfje in een doosje met een boekje ;)
Al is het alleen maar omdat ik ze zo leuk in de kast vind staan en boekjes altijd doorlees :)
Ik ben benieuwd naar vanavond!
Huh, boekjes doorlezen? Als je iets niet snapt van het spel dan zit er toch maar één ding op:

BASH ALL THE BUTTONS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik heb volgens mij nog nooit een boekje doorgelezen .. Maar 1 ding weet ik wel, dat ik vanaaf tot 00:00 op ga blijven. Slaapt mijn vriendin eerst maar ff alleen, wil de aankondiging niet missen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:07
CRXDelSol schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:56:
Ik heb volgens mij nog nooit een boekje doorgelezen .. Maar 1 ding weet ik wel, dat ik vanaaf tot 00:00 op ga blijven. Slaapt mijn vriendin eerst maar ff alleen, wil de aankondiging niet missen :-).
Als je op blijft tot 00:00 zul je precies alles missen ;) Voor mij geldt verder hetzelfde, ik hoef morgen toch niet vroeg op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

mijn wekker gaat altijd om 7:15 maar ik lig maar zelden voor 12 uur op bed, dus echt "opblijven" (gosh zijn we 12 ofzo) hoef ik er niet voor. Zo lang zal die presentatie ook niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
bram1984 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:40:
[...]

Ja niet. Ik denk niet dat fabrikanten anno 2013 rekening gaan houden met het handje vol mensen dat geen internet heeft.
Vervelend... Moet ik internet op toernooi locaties gaan hebben :/

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

maak je niet druk het is vrijwel zeker dat de PS4 niet internet/streaming only gaat worden.

Hier in NL hebben de meeste huishoudingen wel een goede inet verbinding, maar als je bv in amerika buiten de grote steden kijkt zijn daar miljoenen mensen zonder fatsoenlijke internet aansluiting. De doelgroep die, wereldwijd gezien, geen optimale internet verbinding hebben is te groot om te laten liggen.

Gamen via internet/streaming only is leuk als iedereen minstens een goede kabelverbinding heeft of nog beter glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 gaat gewoon 400 euro kosten ruim in NL. Dollars maken ze euro's van zoals ook bij de PS3 destijds is gebeurd. Voor mij geen PS meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
RobvG schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:59:
[...]

Als je op blijft tot 00:00 zul je precies alles missen ;) Voor mij geldt verder hetzelfde, ik hoef morgen toch niet vroeg op :D
Naja, je snapt me wel :P ik bedoel, tot na 12'en. Tot 12 opblijven, de boel gaan volgen, en als het afgelopen is het bed in kruipen.
Mijn vriendin houdt dat minder goed vol, laat opblijven en de volgende ochtend het bevel van de wekker opvolgen. Ikzelf ben al meer dan eens betrapt door mijn vriendin die er om 03:00 achter komt dat ze nog alleen ligt, en zit ik mooi film te kijken beneden :P ..

Dus ik ga er vanavond in ieder geval voor zitten. Ja je kan ook wel de volgende dag de livestreams terug lezen of de boel ongetwijfeld op Twitter en Facebook nalezen, maar het zelf volgen vind ik toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:42

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:38:
PS4 gaat gewoon 400 euro kosten ruim in NL. Dollars maken ze euro's van zoals ook bij de PS3 destijds is gebeurd. Voor mij geen PS meer :)
Ach, nog altijd goedkoper dan een game pc die je ieder jaar moet updaten.
Voor een multi-media apparaat als de PS heb ik het er graag voor over.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:43:
[...]

Nonargument. Niet al jaren iets beloven en het niet nakomen Sony ;) Tevens zolang de klantenservice van dit belabberde niveau blijft zoals het nu is, koop ik er geen (met pijn in het hart wel te verstaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

dvdkiwi schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:43:
[...]

Heb mijn game pc al een aantal jaar niet geupdate, kan nog steeds Far Cry op medium spelen. Tevens heb ik Far Cry 3 voor 22,50 kunnen kopen. Het idee dat een console goedkoper is dan een pc is zo achterhaald.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:48:
[...]

Heb mijn game pc al een aantal jaar niet geupdate, kan nog steeds Far Cry op medium spelen. Tevens heb ik Far Cry 3 voor 22,50 kunnen kopen. Het idee dat een console goedkoper is dan een pc is zo achterhaald.
True

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXDelSol schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:56:
Valt er nog wat te lezen in die boekjes dan? Ze worden steeds dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

MrVegeta schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:48:
[...]
En wat kost een dergelijke bak? ;)

Ik koop het liefst een game PC, maar mijn vrienden spelen vrijwel allemaal op een console. Nu de PS3, straks misschien de nieuwe Xbox, maar zeker geen PC. Ik ga dus mee met hun keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:38:
Nog niks van bekend. En wat denk je dat de nieuwe xbox dan gaat kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik zou allang blij zijn als de kwaliteit van de ps4 beter is dan de PS3. Ben aan mijn 3e ps3 bezig vanaf de release.

En mijn 1e ps1 en 1e ps2 werken nog gewoon.

[ Voor 21% gewijzigd door Baatje op 20-02-2013 13:57 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:39
Baatje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:57:
Ik zou allang blij zijn als de kwaliteit van de ps4 beter is dan de PS3. Ben aan mijn 3e ps3 bezig vanaf de release.

En mijn 1e ps1 en 1e ps2 werken nog gewoon.
En wat is er precies kapot gegaan? Ik heb vanaf launch nog steeds dezelfde PS3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:54:
[...]

Nog niks van bekend. En wat denk je dat de nieuwe xbox dan gaat kosten...
Ook zoiets (ik heb een PS3 overigens) maar die roepen niet dat de dollarprijs niet de europrijs wordt, daarnaast is de klantenservice daar zoveel beter als bij Sony, daar is het werkelijk een ramp. Zeker iets om mee te nemen bij je keuze welke console je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Gusev schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:59:
[...]

En wat is er precies kapot gegaan? Ik heb vanaf launch nog steeds dezelfde PS3..
Speel je Battlefield? Iedereen die ik ken, die Battlefield 3 speelt, is minimaal aan zijn 2e bezig. De rest heeft gewoon nog zijn fhat.

Oveirgens crashte bij iedereen, na verloop van tijd, de console al in het beginscherm. Soms na 10seconden, soms na 3 minuten. (koelpasta?)

[ Voor 17% gewijzigd door zAo op 20-02-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
[...]

Bij mijn relaese model ging de blue ray laser stuk, en bij mijn slim de harde schijf.

Ps3 phat heb ik later alsnog laten maken en de Slim is vervangen voor een refurb tijdens garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb ook al mijn 4de PS3. Freezes, beschadigde schijfjes en het ergste is de klantenservice.

Xbox; Aanmelden, UPS komt ophalen, 2 dagen later nieuwe Xbox

Sony; VERPLICHT kassabon, zoniet geen reparatie (terwijl ze aan de barcodes gewoon kunnen zien waar die gekocht is etc), zelf brengen naar KIALA punt(stel pompmedewerker heeft kwaad in de zin en die steelt je ps3 sta je nergens, niet controleerbaar), 2-3 weken later pas terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

zAo schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:53:
[...]

En wat kost een dergelijke bak? ;)

Ik koop het liefst een game PC, maar mijn vrienden spelen vrijwel allemaal op een console. Nu de PS3, straks misschien de nieuwe Xbox, maar zeker geen PC. Ik ga dus mee met hun keuze.
Ik heb een jaar of 3 een nieuw systeem gekocht voor ~500 euro dacht ik. Onderhand keertje mijn videokaart geupgrade omdat die defect raakte. Maar de prijs voor games scheelt al gauw 30 euro dus dat telt ook op. Nu ook met Steam zijn bigpicture mode kan je ook lekker FIFA spelen op de bank etc. Ik zie het pc gaming wel zitten. Lekker makkelijk filmpjes streamen enzo. Er zijn weinig dingen waar ik een console voor zou kopen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

MrVegeta schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:01:
[...]
Ik heb een jaar of 3 een nieuw systeem gekocht voor ~500 euro dacht ik. Onderhand keertje mijn videokaart geupgrade omdat die defect raakte. Maar de prijs voor games scheelt al gauw 30 euro dus dat telt ook op. Nu ook met Steam zijn bigpicture mode kan je ook lekker FIFA spelen op de bank etc. Ik zie het pc gaming wel zitten. Lekker makkelijk filmpjes streamen enzo. Er zijn weinig dingen waar ik een console voor zou kopen.
Ik zou geen PC versie van Battlefield spelen met een controller ;) Daarnaast is een mega bak naast mijn TV ook niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
boeiend dat ze van dollars euros maken.
ik hoef altijd nog minder te werken voor 400 euro dan een gemiddelde amerikaan voor 400 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Jongens do not feed the xbox2go troll, die relnicht komt hier 1x in de zoveel tijd langs gewoon negeren want ik lees precies dezelfde verhalen als de vorige keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

zAo schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:02:
[...]

Ik zou geen PC versie van Battlefield spelen met een controller ;) Daarnaast is een mega bak naast mijn TV ook niet ideaal.
Je moet ook geen controller gebruiken (of snap ik het niet). Een megabak hoeft ook al niet, sowieso kan je een kabel van 6 meter gebruiken tussen je pc en het beeldscherm zodat je er geen last van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nu ook met Steam zijn bigpicture mode kan je ook lekker FIFA spelen op de bank etc.
Dat is dus een optie die ik sterk overweeg: IPV een nieuwe console, een nieuwe small form factor HTPC onder men TV zetten, waarop Steam (boot meteen in big picture mode) en XBMC naast elkaar draaien en volledig met een xbox controller bestuurd is: een homemade steambox dus. Ik wacht de presentaties af van de ps4 en xbox720 om daarover te beslissen.
Nee hoor het is gewoon de realiteit. Snap wel dat als je op Sony fapt dat je het niet wilt lezen maar denk er eens over na welke console je koopt Ben blij met de games voor PS3 etc maar door dit soort zaken gaan ze wel klantjes kwijtraken.
beste jongen, wacht op zijn minst tot er prijzen bekend zijn voordat je erover zeurt.

[ Voor 27% gewijzigd door boe2 op 20-02-2013 14:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:04:
Jongens do not feed the xbox2go troll, die relnicht komt hier 1x in de zoveel tijd langs gewoon engeren want ik lees precies dezelfde verhalen als de vorige keer ;)
Nee hoor het is gewoon de realiteit. Snap wel dat als je op Sony fapt dat je het niet wilt lezen maar denk er eens over na welke console je koopt ;) Ben blij met de games voor PS3 etc maar door dit soort zaken gaan ze wel klantjes kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Chaoss schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:04:
Jongens do not feed the xbox2go troll, die relnicht komt hier 1x in de zoveel tijd langs gewoon engeren want ik lees precies dezelfde verhalen als de vorige keer ;)
Viel me ook al op: "dat bericht kwam me toch behoorlijk bekend voor". hhmmmm.

Maar inderdaad, do not feed the troll..
Ik ben benieuwd naar de aankondiging, kan niet meer wachten!!!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:06:
[...]

Viel me ook al op: "dat bericht kwam me toch behoorlijk bekend voor". hhmmmm.

Maar inderdaad, do not feed the troll..
Ik ben benieuwd naar de aankondiging, kan niet meer wachten!!!
Ben ook benieuwd. Is er al een exacte tijd bekend of waar het bekend gemaakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:01:
[...]

Heb ook al mijn 4de PS3. Freezes, beschadigde schijfjes en het ergste is de klantenservice.

Xbox; Aanmelden, UPS komt ophalen, 2 dagen later nieuwe Xbox

Sony; VERPLICHT kassabon, zoniet geen reparatie (terwijl ze aan de barcodes gewoon kunnen zien waar die gekocht is etc), zelf brengen naar KIALA punt(stel pompmedewerker heeft kwaad in de zin en die steelt je ps3 sta je nergens, niet controleerbaar), 2-3 weken later pas terug.
Ga je hier nu ook al lopen mekkeren over 1 slechte ervaring? Met zo een gebruikersnaam ben je sowieso niet serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

12:00 middennacht, dit komt om de paar posts terug

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:39
zAo schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:00:
[...]

Speel je Battlefield? Iedereen die ik ken, die Battlefield 3 speelt, is minimaal aan zijn 2e bezig. De rest heeft gewoon nog zijn fhat.

Oveirgens crashte bij iedereen, na verloop van tijd, de console al in het beginscherm. Soms na 10seconden, soms na 3 minuten. (koelpasta?)
Raar, ik speel inderdaad geen Battlefield (3). Maar ook issue dat de console in het beginscherm crasht komt niet bekend voor. Heb wel mijn HDD vervangen, maar dat was omdat de opslag vol raakte, en niet omdat ie stuk was.

On-topic again: krijgen we weer een phat > slim > super slim? Volgens mij hebben we voorheen altijd phat > slim gehad right? Ik vind die super slim ps3 namelijk echt matig (qua looks, bouwkwaliteit kan ik niks over zeggen, heb m niet).

[ Voor 16% gewijzigd door Gusev op 20-02-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:07:
[...]

Ga je hier nu ook al lopen mekkeren over 1 slechte ervaring? Met zo een gebruikersnaam ben je sowieso niet serieus te nemen.
Zijn er inmiddels al 3 he met 3 verschillende PS3's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:07:
12:00 middennacht, dit komt om de paar posts terug
Waar word het bekend gemaakt? Stream of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zo is er met elk merk wel een slechte ervaring, so be it.
De stream kun je volgen op playstation.com

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:08:
[...]

Pech hebben dan. Die van mij werkt al jaren prima. Kies jij je console lekker uit op basis van de kwaliteit van de klantenservice, dan doe ik het op basis van de veel vettere exclusives. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fietsbel schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:09:
Zo is er met elk merk wel een slechte ervaring, so be it.
De stream kun je volgen op playstation.com
Gaat er meer om dat Sony er geen fuck aan doet en Microsoft destijds wel. Vergeet niet dat er ook bij Sony duizenden klachten zijn op dit moment. Zelfde als met de eerste generatie Xbox 360's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:10:
[...]

Gaat er meer om dat Sony er geen fuck aan doet en Microsoft destijds wel. Vergeet niet dat er ook bij Sony duizenden klachten zijn op dit moment. Zelfde als met de eerste generatie Xbox 360's.
Jajaja we weten het nu wel, ga lekker een aparte topic voor openen ipv dat hier te bespreken.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:10:
[...]

Pech hebben dan. Die van mij werkt al jaren prima. Kies jij je console lekker uit op basis van de kwaliteit van de klantenservice, dan doe ik het op basis van de veel vettere exclusives. ;w
Veel vettere exclusives valt ook wel mee. Veel games worden tegenwoordig op meerdere consoles uitgebracht. Denk nog 5-10 jaar en er zijn geen exclusives meer puur vanwege kosten/baten plaatje. Kameraad van me heeft trouwens ook identiek hetzelfde gezeik met Sony en een ander type PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:11:
[...]

Veel vettere exclusives valt ook wel mee. Veel games worden tegenwoordig op meerdere consoles uitgebracht. Denk nog 5-10 jaar en er zijn geen exclusives meer puur vanwege kosten/baten plaatje. Kameraad van me heeft trouwens ook identiek hetzelfde gezeik met Sony en een ander type PS3.
Ja ja, Sony is een rot bedrijf, ze maken alleen maar crap en alles waar Sony op staat is slecht ongeacht de inhoud of wat er ook in zit. We weten het nu wel, dank je voor de zeer nuttige informatie...

Ooh and by the way:
Afbeeldingslocatie: http://zombierobots.net/wp-content/main/2011_02/room-full-of-people-who-care.jpg

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:14:
[...]

Ja ja, Sony is een rot bedrijf, ze maken alleen maar crap en alles waar Sony op staat is slecht ongeacht de inhoud of wat er ook in zit. We weten het nu wel, dank je voor de zeer nuttige informatie...

Ooh and by the way:
[afbeelding]
Anders lees je hoe je het wil lezen idd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens csb dat het jou niet cared. Mij cared jou post ook niet maar er zijn wel mensen die nu denken; Hmmmz toch maar geen PS4 kopen of nog even wachten daarom postte ik dat. Als jij vind dat waarheden niet besproken mogen worden zou ik lekker in Noord Korea gaan wonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:08:
[...]

ben sinds 2007 bezig aan met 1e ps3.
Sinds 2006/2007 bezig aan mijn 4e xbox 360.

2 of 3 keer RROD gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Mensen sorry als ik deze discussie heb aangericht.....

Ik sprak alleen even vanuit mezelf. Heb namelijk zeer veel consoles en handhelds en de ps3 heeft me als enige ooit 2 keer in de steek gelaten. Ik was ook niet blij verrast met de traagheid an de helpdesk van Sony maar nogmaals dit heb ik niet willen uitlokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:18:
[...]

ben sinds 2007 bezig aan met 1e ps3.
Sinds 2006/2007 bezig aan mijn 4e xbox 360.

2 of 3 keer RROD gehad.
Ja heb ik ook gehad RROD gaat er mij meer om dat Microsoft het veel en veel beter oplost en dat het eigenlijk te gek voor woorden is dat wij 400 aftikken voor een bedrijf wat niet normaal met zijn klanten kan of wil omgaan, begrijp je? Moet toch veel beter kunnen komop zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Wat een discussie hier op basis van het verleden (XBOX360 en PS3). Ze hebben allebei voor- en nadelen, maar daar gaat dit topic niet over. Dit topic gaat over de volgende generatie consoles, en misschien veranderen de voor- en nadelen hier ook mee.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:20:
Wat een discussie hier op basis van het verleden (XBOX360 en PS3). Ze hebben allebei voor- en nadelen, maar daar gaat dit topic niet over. Dit topic gaat over de volgende generatie consoles, en misschien veranderen de voor- en nadelen hier ook wel mee.
Mja de consoles veranderen wel maar de aftersales die moeten veranderen ;)

Tevens denk ik als die controller uit gaat komen met dat schermpje dat dat toch ook tricky is allemaal. Schermpje freezed/kapot etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Heb ook nog de PS3 vanaf de release, daar speel ik dagelijks Blu-Ray's op af, meerdere series op gezien op DVD (alles bij elkaar zo 38 seizoenen) en dan de DVDs zelf nog, en dan nog niet te spreken over het gamen.
Totaal geen problemen met vastlopen, kapotte schijven, of kapotte drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Jumpman schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:20:
Wat een discussie hier op basis van het verleden (XBOX360 en PS3). Ze hebben allebei voor- en nadelen, maar daar gaat dit topic niet over. Dit topic gaat over de volgende generatie consoles, en misschien veranderen de voor- en nadelen hier ook mee.
Maar door deze nare ervaringen met de xbox 360 ga ik wel overstappen naar de ps4, inplaats van direct naar de xbox opvolger te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:22:
[...]

Tevens denk ik als die controller uit gaat komen met dat schermpje dat dat toch ook tricky is allemaal. Schermpje freezed/kapot etc.
Het zal geen schermpje zijn .. Maar meer een touchpad, zoals de PSVita die kent op de achterkant. (Dus alleen touch, geen beeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:23:
[...]

Maar door deze nare ervaringen met de xbox 360 ga ik wel overstappen naar de ps4, inplaats van direct naar de xbox opvolger te springen.
Is je goed recht alleen gaat het mij er niet om dat de console kapot gaat (kan altijd gebeuren het blijft electronica) maar meer om de werkwijze snap je? Het is vreselijk irritant dat je 3 weken moet wachten op je console die niet goedkoop is terwijl het bij een concurrent binnen 2 dagen kan. Dan denk ik waarom kunnen jullie dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:22:
[...]

Mag ik ook in je glazen bol kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
Ik heb mij PS3 phat al zo'n 5 jaar en speel dagelijks zo'n 2 uur (voornamelijk BF3).

Mijn volgende console gaat vast en zeker de PS4 worden. Waarom? Omdat de meeste mensen die ik ken op de Playstation spelen en hoogst waarschijnlijk ook voor de PS4 gaan. Ik denk dat het voor de meeste Xbox gebruikers net zo gaat. Je gaat niet voor de PS4 als je vrienden en bekenden, waar je veel mee speelt, voor de next-gen Xbox gaan.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Dit topic zou over de nieuwe Xdoos en PS moeten gaan niet over geleuter wat er allemaal wel niet mankeert aan de huidige xbox en PS3, allemaal offtopic wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Ik hoop van harte dat er geheel nieuwe games gaan komen op de nieuwe generatie! Dus geen deel 6 t/m 10 van bestaande franchises! Daar zie ik nog het meest naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:34:
Ik hoop van harte dat er geheel nieuwe games gaan komen op de nieuwe generatie! Dus geen deel 6 t/m 10 van bestaande franchises! Daar zie ik nog het meest naar uit.
Dat zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Topic report aangemaakt.

Jammer dat er nog zo weinig gelekt is eigenlijk; nu is het echt speculeren.

Weet iemand of (en wanneer) er een Xbox- of/en Steam event is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Baatje schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:34:
Dat zit wel snor denk ik. Tuurlijk zullen er wel weer een Fifa 14 en 15 uitkomen maar ook genoeg nieuwe IP's (die vervolgens weer uitgemolken worden met tig sequels totdat de PS5 uitkomt, zo is het cirkeltje weer rond ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een topic report?
Pagina: 1 ... 8 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.

Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!