Same here. Mijn hart blijft wel altijd bij PC gaming maar toch ben ik zeer benieuwd waar Sony en MS mee afkomen.
Indirect zal het PC platform ook beïnvloed worden:
- DirectX 11 support eindelijk standaard op alle games
- Vele nieuwe IPs zoals we bij elke nieuwe console cycle zien
- Console games die nu ook eindelijk kunnen genieten van de graphics en vloeiendheid die PC gamers al lang hebben. Het zou mij eerlijk gezegd niet verwonderen als console games sommige PC versies zullen overtreffen!
Ja, de hardware van beide consoles zal puur op papier bekeken, wat achterlopen. MAAR consoles hebben veel minder last van overhead en daar kan echt ongelofelijk veel geoptimaliseerd worden.
Als je kijkt wat de Uncharted franchise kan produceren, dan ben ik echt benieuwd wat first party developers op de PS4 zullen kunnen.
- En misschien vannacht dus ook een Battlefield 4 reveal! Gisteren tweette de Gamestop CEO dat die BF4 heeft gezien en ontzettend verrast is!
Aangezien MS z'n geld op COD zet, en Sony op BF4 zou het mij niet verwonderen als we daar iets over horen vannacht. Dan zullen consolegamers eindelijk ook the real BF experience hebben: 64 players servers, op 1080p resolutie, met 60 FPS.
En de kans is wel groot dat ik na zo'n 5 jaar een PS4 Slim koop als die goed afgeprijsd is. Mij maakt het niet uit wanneer ik ooit de Sony exclusives zal kunnen spelen: PC gaming kost wel al genoeg (hoewel Steam alles nu veel beter maakt!) dus ik wil gerust paar jaartjes wachten, als ik ze maar ooit is kan spelen.
En LOL @ alle GIFs die nu gemaakt worden.
[
Voor 8% gewijzigd door
Asgaro op 20-02-2013 19:05
]