Chrosser schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:55:
Het verschil met de ps4 gaat sowieso om maximaal 10 euro per jaar voor psn of xbl. Waar hebben we het in godsnaam over. Sowieso is dus uit het verleden gebleken (bij de 360) dat er uitermate veel mensen zijn die geld over hebben voor een betrouwbare service zoals xboxlive. Die zijn bij de de next gen nog steeds bereid om dat te betalen. Dus het is een non issue voor deze personen. Sterker nog. Nu mensen ook voor PS4 online moeten betalen kunnen ze ook net zo goed de xbox kopen. Ware het natuurlijk niet dat de Ps4 nu natuurlijk financieel gezien een stuk aantrekkelijker is. Ik blijf er toch bij dat de console gekocht gaat worden waar voor jou zelf de beste games op uitkomen ( in de zin van die jou het meest aanspreken)
@bram1984 is het wel bekend dat f2play op de xbox wel achter paywall zit dan? Dat wist ik namelijk niet. Dat zou indd niet echt helemaal f2play zijn dan.
Die kinderachtige reactie komt voort uit het feit dat je alleen posts plaatst waar je kunt zeiken over de xbox.
Voor World Of Tanks heb je een abo nodig ja. Zie:
http://www.gamerevolution...-requirement-on-f2p-20051
Vooralsnog ben ik het niet met je eens, aangezien de PS4 tot nu toe alleen gaming achter de paywall lijkt te hebben zitten, afgezien van het benoemde financiële voordeel inderdaad.
Ik verwacht wel dat het PSN netwerk er met name in snelheid een stuk op vooruit moet gaan. Voor de rest heb ik weinig tot geen problemen, en ben ik erg enthousiast over de hoeveelheid gratis games die men weggeeft. Niet echt redenen om over te stappen naar Xbox dus, zoals jij het brengt.
Indien PSN ondanks de subs geen aantoonbare verbetering is in snelheid, t.o.v. de PS3, dan gaat Sony zich flink in de vingers snijden en zal ik er 2x over nadenken om een abo te nemen (ik heb er nu echter een voor de gratis games op PS3 en Vita en de kortingen).
Over je laatste zin: zie mijn eerste reactie even.. Ik benoem slechts wat feiten, niets meer.
@ Martin: klopt inderdaad. Dus dan betaal je Ziggo, MS én Netflix. Ik vind dat redelijk gortig worden eigenlijk. Ook Skype hoort gewoon gratis te zijn in mijn optiek, op welk apparaat dan ook.
En wat staat er dan voor geks in mijn post? De DVR functie zit achter een paywall en ik vraag me af hoe dit bij Sony zal gaan werken. Waar zie je een mening? Er zit een verschil tussen iets lezen en iets willen lezen, blijkt wel weer.
[
Voor 8% gewijzigd door
bram1984 op 08-08-2013 10:16
]