Ik mag dat toch vinden? Sure, ze kunnen een laag budget hebben en ze kunnen in Afrika of de Noordpool wonen, maar ik mag dat toch gewoon vinden? Ik ben ook van mening dat gaming gewoon een dure hobby is (of in ieder geval vaak wel). Het is natuurlijk niet raar als je een lage prijs zoekt, maar een game voor 4 euro aanschaffen vind ik gewoon debiel.v8power67 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:34:
[...]
My god wat een opmerking is dit zeg
Wel eens nagedacht aan mensen die gewoon een klein budget hebben ??
En dan bv op marktplaats een nagenoeg nieuwe game voor helft van de prijs kunnen kopen of minder ??
Dat scheelt een hoop, en geef die mensen veel gelijk ook.
Maar jij hebt liever dat die mensen dus gewoon niet meer met een kleiner budget zelfde plezier kunnen hebben als mensen die het makkelijk kunnen betalen ? Dus makkelijker gezegd, als je niet genoeg verdient ook al werk je misschien 100x harder dan iemand die 10 voudige verdient, dan in jou ogen mogen die mensen niet voor een zachtere prijs genieten van een game, waar jij en ik idd dan dubbele voor hebben betaald ?
Ik zou ook graag in een Ferrari willen rijden. Moet Ferrari dan maar een goedkopere versie maken? Nee, ik moet gewoon maar blijven dromen of een manier verzinnen waarbij ik wel genoeg geld heb.
Is het verboden om een mening te hebben? Damn...