Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 14:01
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:19:
[...]

Dat zou inderdaad zomaar mogelijk kunnen zijn, maar dat heeft Sony verder niet in de hand, net als de online pass van EA. De uitgever bepaalt de policy op zijn games, en niet de consolebouwer, wat in het geval van MS dus niet opgaat. Ze bedingen gewoon een percentage van de fee die men betaalt voor 2e hands games.
Tja, bij de X1 kunnen online games ten minste (eenmalig) doorverkocht worden, weliswaar tegen een fee, maar nog steeds beter dan de PS4, waar third party online games en PSN games hoogstwaarschijnlijk niet doorverkocht kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Met de X1 kun je ook de games op meerdere systemen installeren mits je zelf inlogged natuurlijk of het shared met "family" members. Je kunt het dan alleen maar met 1 persoon tegelijk spelen net zo goed als dat ook op Steam zo gaat. Zo is er dus ook geen hardware beperking op de X1.

Het enige verschil tussen steam en de X1 DRM is dat je op de X1 niet in een echte "offline" mode kunt spelen. Als Microsoft dat nu afkijkt hebben ze een perfect systeem in handen. Want zo kun je singleplayer rustig offline spelen maar wil je een nieuwe game activeren/multiplayer spelen zul je online moeten (Wat je net zo goed op Steam moet dan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:58:
[...]

Lees anders even dit artikel goed door:
http://arstechnica.com/ga...nsing-used-game-policies/

Microsoft heeft een DRM systeem ingevoerd, juist onder druk van de uitgevers, maar heeft daarin niet toegegeven aan alle eisen en geprobeerd de consument daarin ook tegemoet te komen (zie superieure game share mogelijkheden t.o.v PS4). Dat EA/Activision vervolgens zeggen er niets mee te maken is goede marketing. Ik geloof ook niet dat de PS4 er zo makkelijk vanaf komt bij de uitgevers. Maar we zullen zien...
Op de frontpage stond anders dat zowel EA als ubisoft en Activision er niet om hebben gevraagd en dat ze juist naar de "fans" hebben geluisterd om het gehele online passes systeem niet meer in te voeren, klintk dus alsof het van MS zelf kwam
Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:25:
[...]

Tja, bij de X1 kunnen online games ten minste (eenmalig) doorverkocht worden, weliswaar tegen een fee, maar nog steeds beter dan de PS4, waar third party online games en PSN games hoogstwaarschijnlijk niet doorverkocht kunnen worden.
Waar heb jij het over? Op de Ps4 kan je gewoon je games uitlenen, tig keer door verkopen en je zult altijd ermee kunnen spelen. Het online gedeelte daar weten we al dat van EA/Ubisoft/Activision geen ristricties op zullen komen dus hoezo beter? Je loopt gewoon feiten te verdraaien in favor van MS terwijl zij juist zo een Faal beleid hebben.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:25:
[...]

Ik wil je adviseren jezelf eerst goed in te lezen alvorens te reageren. Je hebt al meerdere dingen geroepen die gewoon niet kloppen. Third en first party games kun je een miljoen keer doorverkopen als je wilt, en ook uitlenen. Hieronder de instructies. PSN games kun je nu ook niet doorverkopen (ik zie daar zelf ook het nut niet echt van, het is digitaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Dat marketing filmpje van Sony zegt mij niets. Ik wil weten hoe het dadelijk in de praktijk echt gaat werken. Sorry dat ik niet zo naïef ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:42:
Dat marketing filmpje van Sony zegt mij niets. Ik wil weten hoe het dadelijk in de praktijk echt gaat werken. Sorry dat ik niet zo naïef ben.
Nou in het praktijk dus als volgt net zoals de ps3: Je eject de cd uit je ps4, stopt het in de hoes, overhandigt de hoes naar je buddy welke vervolgens naar huis loopt/rijdt/rent/kruipt, en het spel dan in zijn ps4 gooit en dan kan spelen.

http://games.fok.nl/nieuw...pen-tweedehandsmarkt.html
Komt dus gewoon bij MS vandaan, Fail actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 14:18
Volgens mij bedoelen jullie gewoon hetzelfde maar begrijpen jullie elkaar niet helemaal...

Games die je digitaal aanschaft (online aldus Rudey) kunnen niet worden doorverkocht, alle hard-copy-games wel. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

omnom schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:45:
Volgens mij bedoelen jullie gewoon hetzelfde maar begrijpen jullie elkaar niet helemaal...

Games die je digitaal aanschaft (online aldus Rudey) kunnen niet worden doorverkocht, alle hard-copy-games wel. Toch?
Yeah, voor zover ik heb begrepen is dat hoe het gaat werken. Online content kun je niet doorverkopen en alle fysieke games kun je mee doen wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:42:
Naïef? Je bedoelt dat je een plaat voor je kop hebt en moeite hebt met accepteren dat MS de tweedehands markt kapot gaat maken. Sony heeft echt al tig keer aangegeven dat het systeem gewoon hetzelfde is als nu op de PS3. Weet je niet hoe dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
Fysieke games kunnen doorverkopen geldt alleen voor first-party games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 18:38

Player1S

Probably out in the dark

bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:19:
[...]

Dat zou inderdaad zomaar mogelijk kunnen zijn, maar dat heeft Sony verder niet in de hand, net als de online pass van EA. De uitgever bepaalt de policy op zijn games, en niet de consolebouwer, wat in het geval van MS dus niet opgaat. Ze bedingen gewoon een percentage van de fee die men betaalt voor 2e hands games.
Even vanuit het oogpunt dat we niet om DRM heen kunnen, heb ik als gamer liever het systeem van MS dan een halfbakken EA implementatie.

Als ik Sony was zou ik het ook zelf willen regelen. Mocht EA echt zelf gaan aanklooien en gebruikers stoten 1 of 2 keer hun hoofd omdat de EA DRM servers overbelast zijn is de kans zeer reeel dat ze de volgende multiplatform voor de xbox kopen indien het daar niet gebeurd.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:47:
Fysieke games kunnen doorverkopen geldt alleen voor first-party games.
Kom is met bronnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 14:18
*eens :)

[ Voor 3% gewijzigd door omnom op 13-06-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:46:
[...]

Naïef? Je bedoelt dat je een plaat voor je kop hebt en moeite hebt met accepteren dat MS de tweedehands markt kapot gaat maken. Sony heeft echt al tig keer aangegeven dat het systeem gewoon hetzelfde is als nu op de PS3. Weet je niet hoe dat werkt?
Sony doet ontzettend vaag over het hele DRM gebeuren. Er is nog helemaal niets concreets van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

L1nt schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:47:
[...]

Even vanuit het oogpunt dat we niet om DRM heen kunnen, heb ik als gamer liever het systeem van MS dan een halfbakken EA implementatie.

Als ik Sony was zou ik het ook zelf willen regelen. Mocht EA echt zelf gaan aanklooien en gebruikers stoten 1 of 2 keer hun hoofd omdat de EA DRM servers overbelast zijn is de kans zeer reeel dat ze de volgende multiplatform voor de xbox kopen indien het daar niet gebeurd.
Ik zie online passes niet als een DRM? Bedoel dat zorgt er alleen voor dat je online content niet kan accessen waarvoor anderen ook betalen (dlcs etc, dat soort dingen soort season passes). Offline kan je alsnog gewoon spelen toch? Tenminste dat is hoe het hele EA online pass werkte, offline kon je alles als je het goed hebt,.

DRM is voor mij een systeem waardoor ik de game helemaal niet kan spelen als ik niet online ben (wat MS dus doet, 1x per 24uur inchecken anders mag je niet spelen en constant checken of het spel wel aan je profiel is gekoppeld)

Dat zijn toch twee verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Volgens mij zegt Sony juist dat ze alleen voor hun first party games het helemaal vrij laten en dat het aan de publishers zelf verder is hoe zei hun policy willen instellen... wat dus ook zou kunnen betekenen dat een publisher opneemt dat je helemaal niet mag doorverkopen of uitlenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:54
Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:49:
Sony doet ontzettend vaag over het hele DRM gebeuren. Er is nog helemaal niets concreets van te maken.
Maar juist dat gehamer op 'hetzelfde als PS3' is best ironisch, daar de hele PSN nóg erger is dan het systeem wat MS voor ogen heeft.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Jumpiefox schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:50:
[...]

Ik zie online passes net als een DRM? Bedoel dat zorgt er alleen voor dat je online content niet kan accessen waarvoor anderen ook betalen (dlcs etc, dat soort dingen soort season passes). Offline kan je alsnog gewoon spelen toch? Tenminste dat is hoe het hele EA online pass werkte, offline kon je alles als je het goed hebt,.

DRM is voor mij een systeem waardoor ik de game helemaal niet kan spelen als ik niet online ben (wat MS dus doet, 1x per 24uur inchecken anders mag je niet spelen en constant checken of het spel wel aan je profiel is gekoppeld)

Dat zijn toch twee verschillende dingen.
En EA is gestopt met de online pass. En ik, en vele anderen, zien in EA geen bedrijf die dat puur uit goodwill doet maar ook omdat ze een, voor hun, beter alternatief hebben.

Bij de Xbox One weten we inmiddels wat dat, voor hun, betere alternatief is.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:49:
[...]

Wat vaag? Ze zeggen dat first party games gewoon vrij zijn uit te lenen of verkocht te worden, en third party games laten ze aan de uitgevers, net als nu. Wat is daar vaag aan?
SinergyX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:51:
[...]

Maar juist dat gehamer op 'hetzelfde als PS3' is best ironisch, daar de hele PSN nóg erger is dan het systeem wat MS voor ogen heeft.
Verklaar je nader? Ik heb tot nu toe binnen 2 maanden voor meer dan € 100,- games gespeeld met een 3 maandelijks abo van € 15,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:53:
[...]

Wat vaag? Ze zeggen dat first party games gewoon vrij zijn uit te lenen of verkocht te worden, en third party games laten ze aan de uitgevers, net als nu. Wat is daar vaag aan?
De ene woordvoerder van Sony zegt dat de uitgever het zelf mag bepalen, de andere zegt dat de uitgever het niet zelf mag bepalen. Vind ik vaag. Ik denk dat 90% van de consumenten door het nieuws de afgelopen tijd denkt dat er helemaal geen DRM is. Degenen die zich er wel in verdiept hebben, weten dat het wel het geval is, maar ook daar zijn de meningen verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Rudey schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:02:
[...]

De ene woordvoerder van Sony zegt dat de uitgever het zelf mag bepalen, de andere zegt dat de uitgever het niet zelf mag bepalen. Vind ik vaag. Ik denk dat 90% van de consumenten door het nieuws de afgelopen tijd denkt dat er helemaal geen DRM is. Degenen die zich er wel in verdiept hebben, weten dat het wel het geval is, maar ook daar zijn de meningen verdeeld.
Hoe het ook uitpakt ik kan sowieso 100% zeker offline spelen en games van me mates lenen. Dat is al een hele pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:53:
Verklaar je nader? Ik heb tot nu toe binnen 2 maanden voor meer dan € 100,- games gespeeld met een 3 maandelijks abo van € 15,-.
Buiten het hele 'gratis spelletjes systeem', koop eens een game op PSN en probeer deze is door te verkopen of online te spelen op een andere PS3 (zonder in te loggen op jouw PSN).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Hahn schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:33:

[...]
Het verschil tussen Xbox One en PS4 is minimaal, zowel qua hardware als qua architectuur, dus waar je "de verschillen zijn beter te zien in het eindproduct" vandaan haalt... :?
GPU is 50% krachtiger op PS4
8gig GDDR5 vs 8 gig DDR3 werkgeheugen geheugen
[...]
Precies, dat gaat ook geen drol uitmaken, net zoals het nu geen drol uitmaakt of je PS3 of X360 speelt, lijkt allemaal op elkaar.
Het lijkt op elkaar dat klopt maar er zijn nog veel MP games die op de 360 op hogere resolutie lopen en betere framerate dan dezelfde game op PS3
[...]
Knack misschien niet, maar $100, geen online nodig, tweedehands spellen kunnen verkopen zijn toch echt wel in het voordeel van de PS4 (of beter gezegd, het tegenovergestelde is het nadeel van de Xbox One).
De consument vergeet snel en vergeeft nog veel sneller. Zeker als ze iets zien wat ze willen hebben.
[...]
Titanfall een systemseller :? Ik vind Titanfall er heel cool uitzien, maar ik zie niet waarom dat een systemseller zou zijn. Forza 5 ja, Halo komt pas veel later, Gear of War, is niet aangekondigd, maar misschien weet jij meer dan ik.
Hoewel een nieuw Uncharted niet is aangekondigd mag je toch wel aannemen dat deze gaat komen naar PS4? Een balangrijke game voor Sony en zeer idem is GEARS dat voor MS. Zowel GEARS als Uncharted zullen een vervolg krijgen op de next gen. glazenbolwerk ik weet het maar dit durf ik te beloven.
[...]
Denk dat het wel meevalt. Ja, Xbox heeft een paar franchises die heel groot en goed zijn (Halo, Forza en Gears of War), maar ik heb het idee dat Playstation veel meer unieke titels heeft dan de Xbox heeft. Misschien zijn ze los van elkaar niet zo groot als een Halo of GoW, maar dat zijn en blijven maar een paar titels en met een paar red je het niet.
Ik geef je op een hele hoop punten gelijk maar ik probeer gewoon te stellen dat nu de tendens even heel erg anti MS is iedereen stapt over maar puntje bij paaltje willen de gears, halo en Forza spelers gewoon gears halo en forza spelen... simpel... het hele allways online ding, drm en andere negativiteit is over 4 maanden compleet verdwenen van het internet en dan zien we enkel nog de games.

Kijk naar het RROD ding van MS een serieus probleem die zicht vertaalde naar een echt probleem in je huiskamer... hield dat gamers tegen tot soms wel 5 nieuwe xboxen aan te schaffen om COD en Halo te kunnen spelen? nee dacht het niet. net zoals 100 euro verschil dit niet gaat doen als ze straks in de winkel liggen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:34
SinergyX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:05:
[...]
Buiten het hele 'gratis spelletjes systeem', koop eens een game op PSN en probeer deze is door te verkopen of online te spelen op een andere PS3 (zonder in te loggen op jouw PSN).
Sony heeft bij de press conference bekend gemaakt dat games door te verkopen zijn, uit te lenen zijn, en ze hebben daar expliciet disc games vernoemd. PSN games zijn niet genoemd dus die zijn nog steeds niet door te verkopen. Had dat wel zo geweest, hadden ze bij die press conference niet nadrukkelijk disc games genoemd.

Hoe duidelijk vermeld wil je het hebben? Ik begrijp nog steeds niet op welke kruistocht jij je nou bevindt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:05:
[...]

Moet je op de X1 ook niet gewoon inloggen om je cloud games te spelen?

En wat zou precies het nut (voor de koper) zijn van het kopen van "tweedehands" PSN games? Zijn die goedkoper? Zo ja, waarom? Het is niet zo dat er een kras op zit. Enfin, ik koop bijna geen PSN games, omdat ik dan steevast € 15,- duurder uit ben. Steam games kun je toch ook niet verkopen? Het is digitale content.

@swopdark: je vergeet voor het gemak even dat de architectuur van beide nieuwe consoles heel erg overeenkomt. Het is voor ontwikkelaars nu makkelijker dan ooit (i.t.t. tot de PS3 en 360) om games voor de PS4 te ontwikkelen en gedowngrade te porten naar de X1 of andersom. Niet voor niets hebben een aantal ontwikkelaars al aangegeven dat het goed mogelijk is dat een game op de X1 op 30 fps of een lagere resolutie draait.

Sommige (mulitplatform) games zijn op de 360 mooier, puur omdat het daarvoor makkelijker ontwikkelen is dan voor de PS3. Ikzelf heb hierdoor bijvoorbeeld RDR op de 360 gekocht.
Kaap schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:15:
[...]

Sony heeft bij de press conference bekend gemaakt dat games door te verkopen zijn, uit te lenen zijn, en ze hebben daar expliciet disc games vernoemd. PSN games zijn niet genoemd dus die zijn nog steeds niet door te verkopen. Had dat wel zo geweest, hadden ze bij die press conference niet nadrukkelijk disc games genoemd.

Hoe duidelijk vermeld wil je het hebben? Ik begrijp nog steeds niet op welke kruistocht jij je nou bevindt :S
En ook al kan het op de X1 wel en op de PS4 niet: fysieke games zijn goedkoper, en met alle content die je op PS+ extra krijgt, haal je dat "voordeel" direct onderuit.

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 13-06-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:21:
[...]

Moet je op de X1 ook niet gewoon inloggen om je cloud games te spelen?

En wat zou precies het nut (voor de koper) zijn van het kopen van "tweedehands" PSN games? Zijn die goedkoper? Zo ja, waarom? Het is niet zo dat er een kras op zit. Enfin, ik koop bijna geen PSN games, omdat ik dan steevast € 15,- duurder uit ben. Steam games kun je toch ook niet verkopen? Het is digitale content.

@swopdark: je vergeet voor het gemak even dat de architectuur van beide nieuwe consoles heel erg overeenkomt. Het is voor ontwikkelaars nu makkelijker dan ooit (i.t.t. tot de PS3 en 360) om games voor de PS4 te ontwikkelen en gedowngrade te porten naar de X1 of andersom. Niet voor niets hebben een aantal ontwikkelaars al aangegeven dat het goed mogelijk is dat een game op de X1 op 30 fps of een lagere resolutie draait.

Sommige (mulitplatform) games zijn op de 360 mooier, puur omdat het daarvoor makkelijker ontwikkelen is dan voor de PS3.
Beste move van Sony was dat ze niet weer een zo een Cell achtig iets cpu in de ps4 hebben gegooid maar een meer toeganklijker architectuur hehe. Zou inderdaad zomaar kunnen dat games op de ps4 op 60fps draaien terwijl straks de xbox het met 30fps moet doen. Al helemaal als het downlclocken verhaal waar is (MS schijnt problemen te hebben met de Sram productie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:38

PBP

Het is echt ongelofelijk he. Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. Ze draaien het om en nu is Sony ineens de boeman 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

PBP schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:24:
Het is echt ongelofelijk he. Sommige mensen snappen het niet of willen het niet snappen. Ze draaien het om en nu is Sony ineens de boeman 8)7 .
Ja eerst was het: Van ja het zijn allemaal geruchten MS gaat dat echt niet doen!
Toen werd het: Ja het is kut maar er is nog niks bekend gemaakt van Sony die gaan hetzelfde doen we kunnen er niet omheen de uitgevers vragen het.
En nu is het: Ja maar Ja maar, sony is toch kut en vaag en ze liegen en Ms doet het goed al vindt iedereen het kut 8)7

Hetzelfde geldt voor de specs: Nee het zijn geruchten dat de Ps4 betere specs heeft, toen werd het nee de ps4 specs zijn nog niet bekend dus kan nog anders zijn. en toen werd het ja hij is sneller maar gaat toch niks uitmaken 8)7

Het maakt mensen niet uit, alles is wel op 1 of ander manier goed te praten.

[ Voor 20% gewijzigd door Jumpiefox op 13-06-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ja :'). Wat begrijpen mensen niet aan dat het hetzelfde gaat als op de PS3/360? Hoe duidelijk moet je zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kaap schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:15:
Welke kruistocht? Ik kijk heel simpel: digitale downloads en wat kan je er mee. Sony zegt, hetzelfde als PS3. MS zegt nog te kijken naar een optie hiervoor plus dat je ze eenmalig kan weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Uniciteit schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:05:
[afbeelding]

Okay, wat is er mis met Microsoft?

Voor als je niet weet waar het overgaat: Xbox One werkt niet in niet-goedgekeurde landen. Dus stel je woont in Polen, dan kan je niet uit Duitsland een Xbox One halen... want hij werkt dan niet.
Dit vind ik toch wel echt triest van ze hoor. Afgezien van dat hele je moet altijd online zijn komen ze nu ook met een 100% land based regio lock wtf? Dus mensen willen de xbox one maar mogen gewoon niet..waar zijn ze daar mee bezig joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 11:50
Das rottig, daar gaat het importeren van goedkope buitenlandse games! Tenminste, ik neem aan dat er een landlock op de games zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PBP schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:24:
Ik stel niet dat Sony de boeman is. Ze pakken het vooralsnog slimmer maar potentieel gevaarlijker aan dan MS.

Ik blijf er bij, als we even het gehele PS4/Xbox One DRM verhaal negeren en ik stel jou de volgende vraag

EA stopt met de online pass want

A: Ze luisteren naar de gamers en willen iets terug doen.
B: Ze hebben een, voor hun, beter alternatief.

Dan ga je vrijwel zeker B kiezen gezien EA's trackrecord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
Jumpiefox schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:41:
[...]

Dit vind ik toch wel echt triest van ze hoor. Afgezien van dat hele je moet altijd online zijn komen ze nu ook met een 100% land based regio lock wtf? Dus mensen willen de xbox one maar mogen gewoon niet..waar zijn ze daar mee bezig joh.
Het is toch niet bevestigd dat de lock ook per land is? Zover ik net las is de activatie per regio, het zou zomaar kunnen dat die regios matchen met de regios zoals die nu bestaan, dan zou er geen probleem zijn, toch?

Wil niet beweren dat dat zo is hoor, maar vroeg het me af :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

L1nt schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:55:
[...]

Ik stel niet dat Sony de boeman is. Ze pakken het vooralsnog slimmer maar potentieel gevaarlijker aan dan MS.

Ik blijf er bij, als we even het gehele PS4/Xbox One DRM verhaal negeren en ik stel jou de volgende vraag

Geen idee wat EA gaat doen. Recent interview zeggen ze het volgende.
"We announced that we have abandoned Online Pass," Söderlund told Eurogamer at E3. "We're not doing that any more. And we're not doing that because we talked to people, our fans and our players, and they said, 'listen, we don't want to play our games like this.' We have to listen to them and we removed it. It's that simple.

"We don't have a problem with second-hand sales as they are today. We clearly articulated our stance when we abandoned Online Pass."

But will EA do anything - anything at all - to combat second-hand sales with next-gen games? we asked.

"We obviously have to look at what the first-parties are doing and follow any rules, but we have to scramble after these conferences and come back to what we think is right," Söderlund replied.

"But again, our general thesis is what the fans tell us they want, we'll give them." The fans are saying they want to be able to trade-in their games, Eurogamer suggested.

"Then we'll look at that. And if they want that then we will probably allow that."
EA's trackrecord is niet best nee, maar wat ze gaan doen blijft de vraag. Dat is gissen. Ik stem wel met mijn portemonnee als het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:55:
[...]

Deze man zal dus uit zijn nek kletsen.

http://www.gamersnet.nl/n...dehandsgames_op_xbox_one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PBP schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:03:
EA's trackrecord is niet best nee, maar wat ze gaan doen blijft de vraag. Dat is gissen. Ik stem wel met mijn portemonnee als het zover is.
Andere grote jongens zijn ook niet bepaald heilig, Ubi, Blizzard (activision), allemaal niet vies van een stukje DRM/2dehands-restrictie (of geval Blizzard, niet eens mogelijk).

Maar dat opzicht, Sony laat het volledig over aan publishers, MS heeft al een systeem klaarliggen. Als deze 2 beetje gaan botsen, zal 1 van de 2 moeten buigen en het voor die game aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Call me paranoid maar zulke mensen geloof ik net zo als ik de meeste politici geloof. Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:21:
[...]

Call me paranoid maar zulke mensen geloof ik net zo als ik de meeste politici geloof. Niet dus.
Tja, als je uitspraken van bedrijven zelfs al niet gelooft, dan heeft het verder weinig zin om dingen wel of niet te weerleggen met bronnen hè. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bij zulke mensen moet je ook door de regels heen lezen.
As the guy who is the chief operating officer of Electronic Arts I can tell you that EA did not aggressively lobby for the platform holders to put some gating function in there to allow or disallow used games
Ze ontkennen ook niet dat ze niet lichtelijk gelobbyd hebben. Ze hebben alleen geen harde eis gesteld.
EA has never had a conversation, and I have been present at all of them, with all of the manufacturers, saying you must put a system in place that allows us to take a piece of the action or even stop it. Absolutely incorrect.
Sony en MS hebben dus nooit geëist dat ze perse DRM willen waar ze zelf aan mee verdienen.
We have not internally even begun to sit down and answer those questions

We will figure out what we need to do. This thing just happened and we need to reconvene and hear what people think and talk to our retail partners and our first party partners. We had no idea what Sony was going to announce. We’ll reconvene next week and figure it all out.
we hebben iets in de pijplijn maar de details houden we nog even voor ons.

Als 1984 je geboortejaar is ben je zelf ook oud en wijs genoeg om te weten dat dit soort mensen heel goed zijn in politiek correct antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:23:
[...]

Tja, als je uitspraken van bedrijven zelfs al niet gelooft, dan heeft het verder weinig zin om dingen wel of niet te weerleggen met bronnen hè. :)
Zoals hij aangeeft jij vertrouwt onze politici dus ook meteen als ze iets zeggen? ;)

EA blijft een bedrijf wat naar de winst/omzet zal kijken en ze laten die online pass heus niet varen "omdat de gamers het willen" er is dus een alternatief beschikbaar waar EA gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
swopdark schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:18:
Hoe langer ik mezelf inlees hoe meer ik het idee heb dat de xbox one het gewoon beter gaat doen dan de PS4.

Ik heb toch het idee dat ondanks de goed indruk die Sony achterlaat veel van hun conferentie niet aankomt bij de mensen die straks een day one purchase gaan doen. Knack?! ik bedoel, komop das geen system seller!

Titanfall is een systemseller, forza 5, halo en Gears of War
Halo en GeoW gaan nog bijlangena niet uitkomen, ik snap sowieso niet waar je GeoW vandaan haalt... En hoe goed Titanfall het gaat doen is ook maar af te wachten. Heeft dat spel wel al een releasedatum?
Zelfs de grootste games op PS3 nu zijn geen system sellers op Gran Turismo na en die komt niet... Killzone? Uncharted? infamous? Tuurlijk leuke games (ik heb er enorm van genoten) maar het zijn de games uit dat eerste rijtje dat ruim drie maanden voor de release in alle grote sites, gamesbladen en tijdschriften gehyped worden... mensen actief maken. En voor sales zorgen. Ik weet niet hoe MS het voor elkaar krijgt maar die games scoren keer op keer. En ze gaan weer scoren op de one.
Ik moet ook zeggen dat qua games MS een goeie conference had, maar als je erover nadenkt dan waren er ook een hoop bij wat enkel een filmpje was. Op zich slim van MS, maar ik denk dat Sony nog heel wat spellen aan te kondigen heeft.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

SToRM666 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:34:
Op zich slim van MS, maar ik denk dat Sony nog heel wat spellen aan te kondigen heeft.
Dat geld natuurlijk ook gewoon voor MS. Die exclusives die we nu gezien hebben hebben echt niet dat budget van 1 miljard opgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Dat van die 1 miljard vind ik ook een erg sterke marketinguitspraak. Wat valt er allemaal onder dat bedrag? Is dat enkel en alleen voor het ontwikkelen van games of valt daar ook het huisvesten van de teams onder en dergelijke?

Sowieso is MS erg sterk in zulke uitspraken. Andere mooie uitspraken:
- 5 miljard transistors
- "power of the cloud"

Allemaal nietszeggende uitspraken en er zullen er nog wel meer zijn. Achja, Sony is daar soms ook goed in hoor :P

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 13-06-2013 11:43 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@L1int: het gaat me even om deze uitspraak:
Sony is tot nu toe gewoon helder, en zegt vanuit de console geen restricties op te leggen, tenzij de uitgever dit bepaalt. Meneer EA geeft aan dat hierover geen gesprekken zijn geweest. M.a.w. MS is hier in volledig zelf verantwoordelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
L1nt schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:37:
[...]

Dat geld natuurlijk ook gewoon voor MS. Die exclusives die we nu gezien hebben hebben echt niet dat budget van 1 miljard opgemaakt.
Ze hadden toch aangekondigd dat er 15 exclusives zouden komen in het eerste jaar? Was dat van eigen studios of ook 3rd party?

Kan alleen dit vinden:
http://www.polygon.com/20...mes-developers-publishers

[ Voor 12% gewijzigd door nioz op 13-06-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:40:
[...]
Ik kijk heel simpel: digitale downloads en wat kan je er mee. Sony zegt, hetzelfde als PS3. MS zegt nog te kijken naar een optie hiervoor plus dat je ze eenmalig kan weggeven.
Dat is ook nog een punt waar je rekening mee moet houden ja. In hoeverre schaf je een digitaal exemplaar van een game aan? Als je daar sneller toe geneigd bent, ben je in het voordeel met de XB1. Want daar kun je elke game, digitaal of op een disc weggeven als ik het goed begrijp. Zelf ben ik eerder geneigd zo goedkoop mogelijk mijn games op disc proberen te kopen d.m.v. importeren uit UK/Azië/DE. Welnu, dan weegt voor mij zwaarder als een console mij daarin zou beletten. (uitgaande van regio 1/2/3 waarbij 1 Amerika, 2 Azië en 3 Europa/Oceanië en Afrika?) Dus dan heeft de PS4 een streepje voor op de XB1. Ben je juist iemand die snel arcade games e.d. aanschaft, DLC via Microsoft Points echt geld tja.. dan zou ik wel weten voor welk systeem ik zou kiezen. Microsoft staat tenminste toe dat je ook je digitale exemplaren kunt verkopen, als Sony dat nu ook zou doen zou ik bij de PS3/4 sneller geneigd zijn games ook digitaal aan te schaffen. Tot die tijd zou ik bij een Sony systeem echter de voorkeur hebben voor een gamedisc.

Bedoel online gaming en online services zoals online aanschaf van games is leuk. Maar wie zegt dat die services x jaar na dato nog up en running zijn zodra de opvolger op de stoep staat? Je kunt als je wilt gewoon nog een SNES, N64/PS1, PS2/Gamecube e.d. aanslingeren, game er in doen en gaan met die banaan. Zelfs x jaar na dato. Wat nu als je dat over 7 jaar zeg maar wilt met de XB1? Dan moet je maar afwachten of die online check van Microsoft nog up en running blijft zodra de opvolger uit is. Eerst liet Microsoft de xbox als een baksteen vallen, daar komen zij nu op terug want ze brengen zelfs een nieuw model van de 360 uit. Maar wie weet waaien ze wel wel weer als een blad aan een boom om met de XB1 qua support zodra de opvolger uit is. Das koffiedik kijken natuurlijk, maar voor mij niet geheel onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:35
Respawn sluit niet uit dat Titanfall ooit nog naar de PS4 komt:
http://www.psx-sense.nl/1...oit-nog-naar-de-ps4-komt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:46:
@L1int: het gaat me even om deze uitspraak:

[...]

Sony is tot nu toe gewoon helder, en zegt vanuit de console geen restricties op te leggen, tenzij de uitgever dit bepaalt. Meneer EA geeft aan dat hierover geen gesprekken zijn geweest. M.a.w. MS is hier in volledig zelf verantwoordelijk voor.
Meneer EA is heel goed in politiek correcte antwoorden te geven. Ze hebben geen harde lobby gevoerd. Ze hebben ook niet ontkent dat ze er helemaal niet om hebben gelobbyd.
Sony is nu heel slim door het over te laten aan de uitgevers. Hiermee is MS de echte boeman op het moment.

Het gevaar zit hem echter in dat EA maar zelf wat gaat regelen en voor de zoveelste keer de boel onderschat en met te weinig servers de DRM wil regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Kortom timed exclusive. Zo gaat het wel heel snel het ''miljard'' van MS.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Laatst online: 26-09 14:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

L1nt schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:56:
[...]

Meneer EA is heel goed in politiek correcte antwoorden te geven. Ze hebben geen harde lobby gevoerd. Ze hebben ook niet ontkent dat ze er helemaal niet om hebben gelobbyd.
Sony is nu heel slim door het over te laten aan de uitgevers. Hiermee is MS de echte boeman op het moment.

Het gevaar zit hem echter in dat EA maar zelf wat gaat regelen en voor de zoveelste keer de boel onderschat en met te weinig servers de DRM wil regelen.
Ik ben er bijna wel zeker van dat EA goodwill wil creeren omdat ze sinds Simcity/drm er niet zo goed voor staan.
Ze moeten wel anders is het straks afgelopen met EA.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Was te verwachten. Ik geloof niet meer in exclusives, ze zijn vroeg of laat ook bij de andere console te vinden. Dat zie je bij de huidige generatie. Steeds minder exclusives. De enige echte exclusives zijn van Microsoft en Sony's eigen studios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:58
PBP schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:01:
[...]

Was te verwachten. Ik geloof niet meer in exclusives, ze zijn vroeg of laat ook bij de andere console te vinden. Dat zie je bij de huidige generatie. Steeds minder exclusives. De enige echte exclusives zijn van Microsoft en Sony's eigen studios.
En ik vind ook dat het zo moet zijn, eigen studios van de console maker zelf zijn exclusives, maar niet een multiplatform spel als titanfall gewoon opkopen, dat is gewoon alleen maar bruut doen en aangeven dat ze bij MS heel veel geld hebben. Nee maak eigen producten die in studios die je zelf hebt opgericht worden gemaakt.
Athans dat is hoe ik er naar kijk hoor :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:01:
[...]

Zou het er iets mee te maken hebben dat ze de bui voor de X1 al een beetje zien hangen? Ik heb natuurlijk geen idee wat MS aan Respawn betaalt, maar ze gaan echt enorme inkomsten vanuit de PS4 community mislopen met deze deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:07:
[...]

Zou het er iets mee te maken hebben dat ze de bui voor de X1 al een beetje zien hangen? Ik heb natuurlijk geen idee wat MS aan Respawn betaalt, maar ze gaan echt enorme inkomsten vanuit de PS4 community mislopen met deze deal.
Waarom staan jullie er op dat de X1 ongeveer 100 stuks gaat verkopen, die meteen ritueel verbrand zullen worden door de gebruikers?

De Xbox One is vernieuwend in veel aspecten. De nadelen daarvan worden keihard uitgemeten en de voordelen worden ondergesneeuwd. Ik merk dat veel mensen zich laten meeslepen in de internet shitstorm van papegaaien en negativisme over het apparaat. Het getuigd niet erg van kritisch denken.

De kontpijn die nu zichtbaar is over tweedehands games en off-line beschikbaarheid staat niet in verhouding tot het ongemak dat het zou bieden, mocht het echt zo onwerkbaar zijn als de angry mob voor doet komen.

Having said that, bij mij heeft op het moment de PS4 wel een streepje voor :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:07:
[...]

Nee denk het niet. Studios zeggen wel vaker dat ze exclusive zijn en zijn ondertussen gewoon bezig met de andere consoles. Microsoft zou bijvoorbeeld een jaar lang de titel exclusive kunnen krijgen. Met Mass Effect gebeurde iets soortgelijks alleen daar duurde het iets langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
supreme tweaker schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:14:
[...]

Waarom staan jullie er op dat de X1 ongeveer 100 stuks gaat verkopen, die meteen ritueel verbrand zullen worden door de gebruikers?
Verschillende polls en het feit dat de PS4 bij steeds meer webshops als zijnde "niet meer beschikbaar" naar voren komt. Devs zien dit ook, dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:19:
Verschillende polls en het feit dat de PS4 bij steeds meer webshops als zijnde "niet meer beschikbaar" naar voren komt. Devs zien dit ook, dat bedoel ik.
Welcome to the internet. Waar de Wii compleet wordt uitgekotst, maar wel de best verkochte console van de vorige generatie was :P

Einde van de rit neem iemand een console waar hij/zij blij mee is, of internet er nu wel of niet mee eens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
bram1984 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Devs zijn een stuk minder dichtgetikt dan dat jij dat bent. Als er overgegaan wordt tot het maken van een port, zal dit meestal pas NA de release van een game gebeuren. Ze willen immers eerst een return-on-investment en een goede indicatie van mogelijke sales op een ander platform. Porting is makkelijker geworden bij deze twee gelijkende platforms, dus dat is goed nieuws.

De console wars zijn net als de Amerikaanse presidentsverkiezingen; als de "winnaar" 60% markt heeft, heeft de verliezer nog steeds miljoenen consoles verkocht. Vergeet niet dat de PS3 initieel ook Too little, Too late was. Technisch niet overtuigend sterker (minder RAM, tragere GPU), moeilijker te gebruiken door ontwikkelaars en een ouderwetse controller met geflopte motion control. En kijk eens hoe ze er nu voor staan!

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:29
supreme tweaker schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:25:
[...]

Devs zijn een stuk minder dichtgetikt dan dat jij dat bent. Als er overgegaan wordt tot het maken van een port, zal dit meestal pas NA de release van een game gebeuren. Ze willen immers eerst een return-on-investment en een goede indicatie van mogelijke sales op een ander platform. Porting is makkelijker geworden bij deze twee gelijkende platforms, dus dat is goed nieuws.

De console wars zijn net als de Amerikaanse presidentsverkiezingen; als de "winnaar" 60% markt heeft, heeft de verliezer nog steeds miljoenen consoles verkocht. Vergeet niet dat de PS3 initieel ook Too little, Too late was. Technisch niet overtuigend sterker (minder RAM, tragere GPU), moeilijker te gebruiken door ontwikkelaars en een ouderwetse controller met geflopte motion control. En kijk eens hoe ze er nu voor staan!
Ja da's waar. De situatie van de X1 op dit moment lijkt op die van de PS3 in 2006/2007. Toen werd de PS3 door Time magazine zelfs uitgeroepen tot flop van het jaar haha. En kijk eens hoe het met de PS3 gegaan is sinds 2008. Of beter, kijk naar de huidige situatie: de PS3 verkoopt iedere week beter als de X360, als ik VGchartz mag geloven. En straks als de bundelpack met GTAV uitkomt, mag je bij de totale sales weer 5 miljoen optellen.

Ik verwacht dat de X1 net als de PS3 een laatbloeier wordt :) Net een dieseltrein die op gang moet komen. ff de negatieve press overleven en dan pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ja maar de ps3 had als nadeel dat de hardware moeilijk was, en dat is nu met ps4 vs xbone niet meer.
ZIjn bijna gelijkwaardig maar ps4 gewoon meer kracht. Dus de xbone kan moeilijk over een paar jaar ineens veel mooiere spelen produceren als de ps4 want de hardware laat het niet toe.
De ps3 daar entegen laat nu eingenlijk pas echt zn max zien, kijk naar the last of us, uncharted 3 etc.
Dus die ballon gaat hier niet op voor de xbone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

supreme tweaker schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:14:
[...]

De Xbox One is vernieuwend in veel aspecten. De nadelen daarvan worden keihard uitgemeten en de voordelen worden ondergesneeuwd. Ik merk dat veel mensen zich laten meeslepen in de internet shitstorm van papegaaien en negativisme over het apparaat. Het getuigd niet erg van kritisch denken.

De kontpijn die nu zichtbaar is over tweedehands games en off-line beschikbaarheid staat niet in verhouding tot het ongemak dat het zou bieden, mocht het echt zo onwerkbaar zijn als de angry mob voor doet komen.

Having said that, bij mij heeft op het moment de PS4 wel een streepje voor :)
Welke vernieuwing 8)7

Skype ? elke smartphone/pc/smart tv kan dit
Live TV ? Kan zo'n beetje elke settopbox
Nextgen graphics ? Kan elke high end pc al
Smartglass ? kan al op de wii u / xbox 360
Films huren ? kan ook op elke smart tv
Kinect(motion sensor) ? xbox 360 / wii / ps3
Cloud gaming =gewoon een PR verhaal :
http://www.eurogamer.net/...ne-cloud-transform-gaming

Dus het enige was MS doet is populaire dingen van andere apparaten pakken en het 1 apparaat stoppen zonder dat je het andere apparaten weg kunt doen :F

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 13-06-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

beuker19 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:44:
[...]

Welke vernieuwing 8)7

Dus het enige was MS doet is populaire dingen van andere apparaten pakken en het 1 apparaat stoppen zonder dat je het andere apparaten weg kunt doen :F
Ze hadden al die dingen overboord moeten gooien, men zit er gewoon niet op te wachten ..al helemaal dat tv tuner gedoe. Bam gelijk meer geld om er nog meer mem/hogere clocks uit te persen..nog betere graphics + de kinect thuis laten = vergelijkbare prijs met betere specs dan de ps4. Maar nee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]
Volgens mij is het nu net het idee van Microsoft dat je de XB1 haalt zodat je al die andere apparaten de deur uit kunt doen ;) Ruimt mooi op, brengt geld op zodat je de XB1 kunt kopen en dan staat er straks nog slechts 1 'kastje' bij je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Joosie200 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:47:
[...]

Volgens mij is het nu net het idee van Microsoft dat je de XB1 haalt zodat je al die andere apparaten de deur uit kunt doen ;) Ruimt mooi op, brengt geld op zodat je de XB1 kunt kopen en dan staat er straks nog slechts 1 'kastje' bij je tv.
Meen je dit heb je je wel in gelezen 8)7
Je kunt geen andere apparaten weg doen.
OK hooguit je dvd speler ;)

[ Voor 7% gewijzigd door beuker19 op 13-06-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
beuker19 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:48:
[...]

Meen je dit heb je je wel in gelezen 8)7
Je kunt geen andere apparaten weg doen.
Hoe zo kun je geen andere apparaten weg doen dan? :? Je kunt die toch afkoppelen en hop op marktplaats/ebay/V&A ermee? Het lijkt mij heel stug dat Microsoft met de komst van de XB1 daar ook nog restricties op gaat leggen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Het tv gebeuren is via hdmi in he mensen ?? dus je hebt gewoon je box nodig die je nu al hebt staan, alleen kun je dan switchen naar tv zonder je super zware tv remote te moeten optillen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Joosie200 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:50:
[...]

Hoe zo kun je geen andere apparaten weg doen dan? :? Je kunt die toch afkoppelen en hop op marktplaats/ebay/V&A ermee? Het lijkt mij heel stug dat Microsoft met de komst van de XB1 daar ook nog restricties op gaat leggen hoor :+
Lees je eerst in en vertel mij dan welk apparaat je weg kan doen?
Of je bent gewoon een Troll :(
En ja je kunt je huis ook op funda zetten :+

[ Voor 4% gewijzigd door beuker19 op 13-06-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Laatst online: 26-09 15:34
Deze topics beginnen wel een beetje vervelend te worden, eindeloze herhalingen van verkeerde informatie, complete appel - peer vergelijkingen waar weer op gereageerd wordt, af en en toe nog een paar vragen tussendoor die al zeker 12000 keer gesteld zijn.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
beuker19 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:51:
[...]
Lees je eerst in en vertel mij dan welk apparaat je weg kan doen?
Kan zijn dat ik mij niet volledig heb ingelezen, maar mocht het zo zijn dat je als nog een settopbox/receiver gebeuren van je ISP nodig hebt, dan slaagt Microsoft kennelijk niet zo goed in de doelstelling van de XB1: één apparaat voor alles: gamen en multimedia. Althans dat is naar ik begrijp de reden waarom Microsoft het de XB1 noemt en de reden waarom ie alle functies heeft die ie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ik denk dat je een xbone meer moet zien als een receiver, je sluit er wat op aan en dan kan het dmv de receiver afgespeelt worden. Zo zie ik het een beetje.
Was volgens mij in mei al bekend want hadden ze gewoon gezegd on stage, settupbox van provider etc gewoon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als, met nadruk op als, inderdaad het hele TV gebeuren ook gaat werken in Nederland, kan je inderdaad je PVR de deur uit doen. Nu zit ik bij Caiway (via Rekam) zonder enige vorm van on demand of weet ik veel wat aan interactieve TV, acht ik die kans bizar klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
SinergyX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:00:
Als, met nadruk op als, inderdaad het hele TV gebeuren ook gaat werken in Nederland, kan je inderdaad je PVR de deur uit doen. Nu zit ik bij Caiway (via Rekam) zonder enige vorm van on demand of weet ik veel wat aan interactieve TV, acht ik die kans bizar klein.
Hoe wil je dat tv signaal op je xbox one binne krijgen dan ??
Zover bekend moet het van je box/pvr via de hdmi in van de xbox one.
Ga nu egge googlen want begin te twijfelen :P

EDIT:
Xbox One does not provide any built-in DVR capabilities, but on your Xbox One console you will be able to access and use your cable or satellite set-top box DVR service via HDMI pass-through," they explained.
http://www.shacknews.com/...built-in-dvr-capabilities

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja ik zag het gister ook, maar ze geven wel aan dat hij nog niet in ontwikkeling is. Timed Exclusive is het dus zeker niet, maar ze houden de optie open.

Overigens vind ik het zelf wel heel relaxed om dadelijk niet meer met schijfjes te hoeven werken om games te valideren. Het lijkt me namelijk niet dat je bij de PS4 geen schijfje nodig hebt (anders kun je hem niet zomaar weggeven of doorverkopen). Gewoon lekker snell wisselen van game dus op de X1.

Dit is trouwens ook wel interessant:
http://majornelson.com/2013/06/12/xbox-one-achievements/
Er komen naast achievements dus challenges bij. Dit levert geen gamerpoints maar wel (kleine) extra's op. Ze kunnen ook naderhand worden toegevoegd voor zowel enkele spelers als voor de hele community (om te behalen) en dus ook gebaseerd worden op iets wat op het game-forum ontstaat. Lijkt mij erg leuk :)

Hier nog 1:
http://majornelson.com/2013/06/11/xbox-one-smart-match/
Over de nieuwe matchmaking en het geven van reputatie. Mensen met slechte reputatie kun je makkelijker mijden en ook wordt het opgeven van reputatie gemakkelijker (met een mute functie!)

En hier nog een groot interview met Phil Spencer:
http://www.gameinformer.c...ternational-launches.aspx
Inchecken is slechts enkele kb's en die check kan ook in standby gedaan worden als je dat wilt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:03:
Hoe wil je dat tv signaal op je xbox one binne krijgen dan ??
Zover bekend moet het van je box/pvr via de hdmi in van de xbox one.
Ga nu egge googlen want begin te twijfelen :P
Aah mijn fout, ik dacht dat ze wel IPTV direct zouden ondersteunen.

Alle gevallen had ik er toch weinig aan gehad, kabelbedrijf is pas overgestapt op digitale TV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Martinspire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:07:
[...]

Mja ik zag het gister ook, maar ze geven wel aan dat hij nog niet in ontwikkeling is. Timed Exclusive is het dus zeker niet, maar ze houden de optie open.

Overigens vind ik het zelf wel heel relaxed om dadelijk niet meer met schijfjes te hoeven werken om games te valideren. Het lijkt me namelijk niet dat je bij de PS4 geen schijfje nodig hebt (anders kun je hem niet zomaar weggeven of doorverkopen). Gewoon lekker snell wisselen van game dus op de X1.

Dit is trouwens ook wel interessant:
http://majornelson.com/2013/06/12/xbox-one-achievements/
Er komen naast achievements dus challenges bij. Dit levert geen gamerpoints maar wel (kleine) extra's op. Ze kunnen ook naderhand worden toegevoegd voor zowel enkele spelers als voor de hele community (om te behalen) en dus ook gebaseerd worden op iets wat op het game-forum ontstaat. Lijkt mij erg leuk :)

Hier nog 1:
http://majornelson.com/2013/06/11/xbox-one-smart-match/
Over de nieuwe matchmaking en het geven van reputatie. Mensen met slechte reputatie kun je makkelijker mijden en ook wordt het opgeven van reputatie gemakkelijker (met een mute functie!)

En hier nog een groot interview met Phil Spencer:
http://www.gameinformer.c...ternational-launches.aspx
Inchecken is slechts enkele kb's en die check kan ook in standby gedaan worden als je dat wilt.
Dat eeerste is wel dope maar dat tweede lijkt me een beetje onhandig..op xbox live was het al irritant dat mensen zomaar negatieve rep achter lieten als ze niet tegen hun verlies konden en nu gaat het zelfs een deel uit maken van de match making system :s zul je maar van die kinderachtige "forum crews" hebben die het dan dan op iemand munten.

Dat check in moeten ze gewoon eruit slopen man, gewoon validaten als je online wilt spelen klaar. Probleem opgelost toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Jumpiefox schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:13:
[...]

Dat eeerste is wel dope maar dat tweede lijkt me een beetje onhandig..op xbox live was het al irritant dat mensen zomaar negatieve rep achter lieten als ze niet tegen hun verlies konden en nu gaat het zelfs een deel uit maken van de match making system :s zul je maar van die kinderachtige "forum crews" hebben die het dan dan op iemand munten.

Dat check in moeten ze gewoon eruit slopen man, gewoon validaten als je online wilt spelen klaar. Probleem opgelost toch?
+ INFINITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-09 15:38
Het is toch gewoon heel simpel? Koop een Xbox One voor al die tv shit en hang aan die Xbox One een PS4 voor het spelen van Games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Wat nou als ik en mijn 3 vrienden een X1 hebben. Ik log op elk apparaat in, zorg dat alle gamebestanden binnen zijn en trek dan de netwerkkabel eruit.

Nu kan ik op 4 machines alles uit dezelfde library spelen.

Ja, dit is in het belang van de game publishers en niet in ons belang. Echter vind ik dat een hele kleine prijs om te betalen voor de totale eliminatie van het schijfje bij het opstarten van een spel.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
AMARONE schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:25:
Het is toch gewoon heel simpel? Koop een Xbox One voor al die tv shit en hang aan die Xbox One een PS4 voor het spelen van Games :+
Klinkt leuk je idee, helaas is er maar 1x hdmi in en is het tv gebeuren dus al in gebruik door de hdmi in ;)
Maar idee klonk leuk +1 ervoor :P
supreme tweaker schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:27:
[...]

Wat nou als ik en mijn 3 vrienden een X1 hebben. Ik log op elk apparaat in, zorg dat alle gamebestanden binnen zijn en trek dan de netwerkkabel eruit.

Nu kan ik op 4 machines alles uit dezelfde library spelen.

Ja, dit is in het belang van de game publishers en niet in ons belang. Echter vind ik dat een hele kleine prijs om te betalen voor de totale eliminatie van het schijfje bij het opstarten van een spel.
Tja ik geef echt hellemaal niets om het spelen zonder schijfje gebeuren, en ik ben echt heel erg lui, maar even een disc wisselen is op een lange game dag niets mis mee ;) Maar voor de nog extreem veel luiere en slecht mobiele mensen is het leuk idee idd ;)

[ Voor 50% gewijzigd door v8power67 op 13-06-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:34:
[...]

Ik verwacht dat de X1 net als de PS3 een laatbloeier wordt :) Net een dieseltrein die op gang moet komen. ff de negatieve press overleven en dan pompen.
Als de X1 net zo duur is als de PS4 hoor je bijna niemand meer over het verplichte Kinect en DRM.
Kinect hoeft voor mij niet maar als dat ding niet aan hoeft te staan leg ik 'm wel achter mijn hifi meubel. Dan zie ik dat ding niet maar hij is wel aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:33:
[...]

Als de X1 net zo duur is als de PS4 hoor je bijna niemand meer over het verplichte Kinect en DRM.
Kinect hoeft voor mij niet maar als dat ding niet aan hoeft te staan leg ik 'm wel achter mijn hifi meubel. Dan zie ik dat ding niet maar hij is wel aangesloten.
Ik blijf erbij, als dat ding niets doet en niet gebruikt hoeft te worden, waarom moet hij dan perse aangesloten blijven, is daar door MS al meer duidelijkheid over gegeven ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
[...]

Welke vernieuwing 8)7

Cloud gaming =gewoon een PR verhaal :
http://www.eurogamer.net/...ne-cloud-transform-gaming

Wat nou als ik geen SmartTV heb en geen High End GamePC? Kan je MS kwalijk nemen om hun motion sensor te verbeteren? Kan je MS kwalijk nemen dat ze SmartGlass uitbereiden en breder gaan ondersteunen? Kan je MS kwalijk nemen dat ze Skype ondersteuning inbouwen?

De PS4 is veel minder ambitieus wat betreft nieuwe features. Ze focussen zich op de core taak, van gamebak. Microsoft wil het always-connected middenpunt van de woonkamer worden. Of je hier iets aan hebt moet je voor jezelf bepalen, maar je kan MS niet kwalijk nemen dat ze een breder doel stellen dan Game Monster. Wel vind ik het jammer dat ze concessies doen aan de game capaciteiten, doordat ze gewoon echt mindere specs dan de PS4 op tafel leggen.

Overigens is cloud gaming zo diskwalificeren is op zn best voorbarig.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:35:
[...]

Ik blijf erbij, als dat ding niets doet en niet gebruikt hoeft te worden, waarom moet hij dan perse aangesloten blijven, is daar door MS al meer duidelijkheid over gegeven ??
Zover ik weet heb ik daar nog geen (zinnige) reden voor gelezen of gehoord. Maar als MS het prijsverschil weg haalt leg ik dat ding wel daar waar ik het niet zie.
Maar wellicht dat MS zelf nog een reden aan het verzinnen is die ze zonder zelf in de lach te schieten kunnen vertellen. Want wat is de volgende stap, tablets die je aan kunt zetten door te zwaaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Tja ik wil pas een xbox one als die kinect niet verplicht meer is, ook al wordt hij 200 euro goedkoper dan ps4, ik vertrouw het niet, zeker omdat ze er gewoon geen reden voor geven... VInd het maar een rare bedoeling. Mochten ze het licht zien en een kinect loze one uitbrengen dan haal ik hem wel, zeker als hij dan goedkoper wordt dan de ps4, maar ps4 komt er als eerste en wordt ook mijn main console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:43:
Tja ik wil pas een xbox one als die kinect niet verplicht meer is, ook al wordt hij 200 euro goedkoper dan ps4, ik vertrouw het niet, zeker omdat ze er gewoon geen reden voor geven... VInd het maar een rare bedoeling. Mochten ze het licht zien en een kinect loze one uitbrengen dan haal ik hem wel, zeker als hij dan goedkoper wordt dan de ps4, maar ps4 komt er als eerste en wordt ook mijn main console.
Het gebruiken van Kinect is niet verplicht. Het aansluiten ervan wel. Tenminste, dat is wat ik uit de diverse interviews haal.

Om even dit bericht te quoten, http://www.oxm.co.uk/5481...mera-can-be-switched-off/ :
Speaking to CNET, Microsoft's Jeff Henshaw has insisted that there are appropriate safeguards in place. "If you want privacy, we'll give you modes that ensure your privacy," he explained. "And we actually have a little bit about this on the Web already. We will have something similar for the Kinect with Xbox One.

"The system is designed to have Kinect be an integral part of the experience. It's not the case where you'll be able to remove the camera altogether. But you'll be able to put the system in modes where you can be completely secure about the fact that the camera is off and can't see you."

In a separate chat with Eurogamer, corporate vice-president Phil Harrison insisted that "Microsoft has very, very good policies around privacy. We're a leader in the world of privacy, I think you'll find. We take it very seriously.

"We aren't using Kinect to snoop on anybody at all. We listen for the word 'Xbox on' and then switch on the machine, but we don't transmit personal data in any way, shape or form that could be personally identifiable to you, unless you explicitly opt into that."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekuro
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-07 15:37
Op msdn was er een dev die een vraag stelde over Kinect. Blijkt dat dat veel systeem resourses vraagt. Als je dit leest raaden ze een i5 quad core aan met 4Gb gegeugen. Dat is dan waarschijnlijk wel om het beste er uit te halen. Maar toch, dat is toch wel wat cpu power dat er nodig is of beter gezeged wat Kinect kan gebruiken.

MSDN: WPF High CPU usage - Kinect SDK 1.7

Vollgens mij is het vooral dit waarom Microsoft voor ddr3 gaat in plaats van gddr5 en ook waarom voor cash gegeugen gekozen is in plaats van meer stream processors.

Dat is een serieuze gok als je het mij vraagt. Het kan zijn dat ik iets niet zie maar als Kinicet een gimic blijkt dan kan dit Microsoft zeer duur te staan komen dat ze zo veel grapics power hebben opgeofferd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
tekuro schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:58:
Op msdn was er een dev die een vraag stelde over Kinect. Blijkt dat dat veel systeem resourses vraagt. Als je dit leest raaden ze een i5 quad core aan met 4Gb gegeugen. Dat is dan waarschijnlijk wel om het beste er uit te halen. Maar toch, dat is toch wel wat cpu power dat er nodig is of beter gezeged wat Kinect kan gebruiken.

MSDN: WPF High CPU usage - Kinect SDK 1.7

Vollgens mij is het vooral dit waarom Microsoft voor ddr3 gaat in plaats van gddr5 en ook waarom voor cash gegeugen gekozen is in plaats van meer stream processors.

Dat is een serieuze gok als je het mij vraagt. Het kan zijn dat ik iets niet zie maar als Kinicet een gimic blijkt dan kan dit Microsoft zeer duur te staan komen dat ze zo veel grapics power hebben opgeofferd.
Dit is totaal niet te vergelijken en heeft absoluut niets met elkaar te maken. Daarnaast heeft graphics power helemaal niks te maken met processing power.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Hoeveel persconferenties/gamebeurzen komen er nog eigenlijk voor de releases? Ik denk toch dat de belangrijkste al achter de rug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:14
Gamescom nog? Dat is ook wel een vrij grote.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 11:50
Martinspire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:58:
[...]

Het gebruiken van Kinect is niet verplicht. Het aansluiten ervan wel. Tenminste, dat is wat ik uit de diverse interviews haal.

Om even dit bericht te quoten, http://www.oxm.co.uk/5481...mera-can-be-switched-off/ :

[...]
Klopt, heel goed met de privacy....PRISM....tada! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Martinspire schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:58:
[...]

[...]
En dat is nou het hele probleem, het is niet verplicht om het te gebruiken maar ik ben wel verplicht om het aan te sluiten? Dat klopt dan toch niet? Als ik het niet hoef te gebruiken laat me dat ding dan ook netjes in de doos gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekuro
supreme tweaker schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:03:
[...]

Dit is totaal niet te vergelijken en heeft absoluut niets met elkaar te maken. Daarnaast heeft graphics power helemaal niks te maken met processing power.
Dat is zeker te verglijken. Tijdens het ontwerp hebben ze, met kinect in gedachten, volgen mij meer de nadruk gelegd op het cpu gedeelte dan het gpu gedeelte van de apu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
iSpaceman schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:03:
Hoeveel persconferenties/gamebeurzen komen er nog eigenlijk voor de releases? Ik denk toch dat de belangrijkste al achter de rug zijn.
Gamescom (augustus) en Tokyo Game Show (september)

[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 13-06-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpiefox schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:06:
[...]

En dat is nou het hele probleem, het is niet verplicht om het te gebruiken maar ik ben wel verplicht om het aan te sluiten? Dat klopt dan toch niet? Als ik het niet hoef te gebruiken laat me dat ding dan ook netjes in de doos gooien.
En dat bedoel ik dus met dat ze bij MS nog een reden voor het hele Kinectverhaal aan het bedenken zijn. Want hoe leg je dit uit en blijf je tegelijkertijd serieus?
Sony zegt heel simpel, wil je een PS Eye? Prima, dan koop je er een. Wil je er geen? Prima, dan betaal je het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
tekuro schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:06:
[...]

Dat is zeker te verglijken. Tijdens het ontwerp hebben ze, met kinect in gedachten, volgen mij meer de nadruk gelegd op het cpu gedeelte dan het gpu gedeelte van de apu
Nee, dit is niet te vergelijken. Zou je met enige fundering kunnen komen over de onderbuikaannames en conclusies die je trekt?

De APU is helemaal niet door Microsoft zelf ontworpen, maar door AMD. Daarnaast sluit het een, het ander niet uit.

[ Voor 9% gewijzigd door supreme tweaker op 13-06-2013 14:13 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekuro
supreme tweaker schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:10:
[...]

Nee, dit is niet te vergelijken.

De APU is helemaal niet door Microsoft zelf ontworpen, maar door AMD. Daarnaast sluit het een, het ander niet uit.
Om het cpu gedeelte sneller te doen werken hebben ze ddr3 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zingo schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:06:
[...]

Klopt, heel goed met de privacy....PRISM....tada! 8)7
Heb jij al vernomen wat voor Info er van Microsoft is uitgelekt dan? En wat daarbij van Kinect komt?

Het is niet dat Sony bij Prism buiten spel blijft. Die zal (zeker door die lek) ook wat data hebben opgeleverd, maar feit blijft dat ze nooit hebben meegewerkt en dat ze hebben aangegeven dat hun data niet gelekt is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
tekuro schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:13:
[...]

Om het cpu gedeelte sneller te doen werken hebben ze ddr3 nodig.
Ja, DDR3 is een betere fit voor een CPU dan voor een GPU. Nu ontbreekt er nog een stapje in de concludering; Waarom heeft dit met Kinect te maken? Waarom zou Kinect veel processing power vereisen? Waarom zou Kinect veel geheugentoegang vereisen? Waarom zou het voor de kinectfunctionaliteit uitmaken dat het geheugen een snelle responstijd, maar een lagere doorvoersnelheid heeft of andersom?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
supreme tweaker schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:03:
[...]

Kinect 2.0 heeft een eigen, dedicated processor gekregen, waar de 1e Kinect alles nog door de 360 liet berekenen.
Jumpiefox schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:13:
[...]

Afaik is je reputatie nu ook al onderdeel van de matchmaking. Mensen met slechte Rep worden niet bij mensen met positieve rep gegooit (indien mogelijk). Dat was iig mijn idee erbij, 100% zeker ben ik echter niet :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 42 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.

Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!