psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
De Killzone demo alleen al veegt de vloer aan met deze hele presentatie.Ravnoss schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:52:
[...]
Mwa die hadden zelf ook een beroerde presentatie. Tot dusver lijkt het beide nog nergens op. Hopelijk dat ze zich op de E3 herpakken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Kom op hé. Het is wel duidelijk dat je een grote voorkeur voor de PS4 hebt, maar die hands-on van killzone leek helemaal nergens op. Laat dan niks zienbram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:52:
[...]
De Killzone demo alleen al veegt de vloer aan met deze hele presentatie.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
To dare is to do
Ik zit hier redelijk neutraal te kijken, maar 1 hands-on game presentatie is voor mij als game-fan meer waard dan 3 pre rendered teasers en een zooi info over fantasy football en tv kijken.Ravnoss schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:54:
[...]
Kom op hé. Het is wel duidelijk dat je een grote voorkeur voor de PS4 hebt, maar die hands-on van killzone leek helemaal nergens op. Laat dan niks zien
Als multimedia device vind ik het mooi, maar ik vind een gameconsole, en dan vind ik dit ontzettend tegenvallend.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als gamer (nog) niet, maar als tech liefhebber ben ik best onder de indrukmorm schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:55:
Kan nou niet echt zeggen dat een Europese gamer hier een harde plasser van krijgt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik val op vrouwen. Niet hardware.morm schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:55:
Kan nou niet echt zeggen dat een Europese gamer hier een harde plasser van krijgt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Eensch!BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:55:
[...]
Als gamer (nog) niet, maar als tech liefhebber ben ik best onder de indruk
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Oh, maar dat vind ik ook. Eigenlijk hadden ze uberhaupt geen games moet laten zien wat mij betreft. Op deze manier voegt het niks toe. Ze hadden gewoon een uur lang over de console moeten praten en de E3 bewaren voor alle games.cheiron schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:55:
[...]
Ik zit hier redelijk neutraal te kijken, maar 1 hands-on game presentatie is voor mij als game-fan meer waard dan 3 pre rendered teasers en een zooi info over fantasy football en tv kijken.
Als multimedia device vind ik het mooi, maar ik vind een gameconsole, en dan vind ik dit ontzettend tegenvallend.
Dan had ik het wel fijn gevonden als ze dat vooraf hadden gezegd. Nu komt het echt over als een Forza, Halo, CoD box..Ravnoss schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:57:
[...]
Oh, maar dat vind ik ook. Eigenlijk hadden ze uberhaupt geen games moet laten zien wat mij betreft. Op deze manier voegt het niks toe. Ze hadden gewoon een uur lang over de console moeten praten en de E3 bewaren voor alle games.
Flickr PSN ID= cheironnl
Want jij weet ook al hoe de ps4 er exact uitziet! Of hoe gamen is op 1 van deze twee... Zeg dan niks!EgMaf schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:56:
naast de Xbox One vind ik de PS4 maar saai....
Ontopic:
Zwarte doos lijkt een beetje op een med8er
Het was aangekondigt dat er niet veel games zou zijn? E3 is voor de games, dit voor de aankondiging van de console. Wat dat betreft klopt het wel.cheiron schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:58:
[...]
Dan had ik het wel fijn gevonden als ze dat vooraf hadden gezegd. Nu komt het echt over als een Forza, Halo, CoD box..
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat hebben ze eigenlijk ook gezegdcheiron schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:58:
[...]
Dan had ik het wel fijn gevonden als ze dat vooraf hadden gezegd. Nu komt het echt over als een Forza, Halo, CoD box..
Ze zeggen het al weken, en het is hier vanavond ook al meerdere keren gezegdcheiron schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:58:
[...]
Het is de console presentatie vanavond, niets meer, niets minder.
Ik heb beide momenteel staan, dus ging er vrij neutraal in, maar vind jij het bijzonder dan? Jij vindt de Killzone demo niet indrukwekkend voor een console game? CoD komt bijvoorbeeld niet eens in de buurt, wat ik zo zie.Ravnoss schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:54:
[...]
Kom op hé. Het is wel duidelijk dat je een grote voorkeur voor de PS4 hebt, maar die hands-on van killzone leek helemaal nergens op. Laat dan niks zien
http://www.insidegamer.nl...gen-nieuwe-xbox-pas-op-e3cheiron schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:58:
[...]
Woops, echt compleet gemist. Terwijl ik op Gametrailers toch best wat info heb meegekregen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
[ Voor 32% gewijzigd door White_Collar op 21-05-2013 20:03 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Euh, weet je wel wat een moraalridder is?sjer schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:54:
Lol.. We didn't want to do the safe thing.. Moraal ridder.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Tis mss niet direct BF4 of KZ4 materiaal, maar ik vind het er toch prima uitzienWhite_Collar schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:02:
Cod ziet er goed uit? Absoluut niet.
Xbox
Verwijderd
EensBM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:03:
[...]
Tis mss niet direct BF4 of KZ4 materiaal, maar ik vind het er toch prima uitzien
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Xbox
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
[ Voor 32% gewijzigd door White_Collar op 21-05-2013 20:06 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Wat wil je op een low-def streampje?iPodKiller schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:04:
Wat een afschuwelijke graphics, nu al.
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Volgens mij hebben ze een behoorlijke sprong voorwaarts gemaakt.White_Collar schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:05:
Sorry, maar maar dit is gewoon weer een kleine upgrade van cod. Te triest.
Anyway erg spijtig deze presentatie..
Ja kan moeilijk ontkennen dat zelfs BF3 er mooier uitziet hè. En dat zeg ik als CoD speler. Ik had er veel meer van verwacht.
Op dat filmpje kan je al genoeg zien van de physics, engine en details die erachter schuilen.
Ik zat gewoon lekker op HD te kijken, serieus, kijk maar eens BF4 of KZ Shadowfall.
Lekker met renders showen, totdat je de trailer zelf ziet, afschuwelijk.
Weet jij het wel?
"We didn't want to do the safe thing. We wanted to do what's right".
Daarnaast was mijn opmerking in sarcastische context geplaatst.
Flickr PSN ID= cheironnl
Idd, lastig beoordelen op een lage kwaliteit stream.
Trailer: YouTube: Official Call of Duty: Ghosts Reveal Trailer
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Dat heeft geen fuck met moraal te maken.sjer schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:06:
[...]
Weet jij het wel?
"We didn't want to do the safe thing. We wanted to do what's right".
Daarnaast was mijn opmerking in sarcastische context geplaatst.
Call of duty, call of duty...
Fffffffffff autocorrect... Grrrrrr
[ Voor 22% gewijzigd door OMD op 21-05-2013 20:08 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Tweakblog van de maand
Flickr PSN ID= cheironnl
Xbox
Games op de E3...shoombak schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:08:
Korte samenvatting, kinect met voice commands voor je tv, nieuwe EA games, met beetje exclusiv content en nieuwe COD.
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad. Ik hoop niet dat de PS4 zo groot gaat worden.cheiron schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:08:
Op gametrailers staan nu 2 man voor de Xbox, maar dat ding is wel ontzettend groot zeg!
Ook de kinect is erg groot!
Als je dan toch zo sarcastisch bezig gaat, mag ik in dezelfde stijl de revoluties van Sony horen?shoombak schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:08:
Korte samenvatting, kinect met voice commands voor je tv, nieuwe EA games, met beetje exclusiv content en nieuwe COD.
Xbox
Merkte ik ook op, lijkt me groter dan de originele PS3cheiron schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:08:
Op gametrailers staan nu 2 man voor de Xbox, maar dat ding is wel ontzettend groot zeg!
Toch wat meer exclusives en meer naar de gamer gericht.BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:09:
[...]
Als je dan toch zo sarcastisch bezig gaat, mag ik in dezelfde stijl de revoluties van Sony horen?
[ Voor 35% gewijzigd door DenHond op 21-05-2013 20:10 ]
Tweakblog van de maand
PlayStation/Sony ken ik niet, maar als Xbox/360 fan ben ik toch wel behoorlijk teleurgesteld.. Geen releasedstum, geen infame beelden, geen exclusives. Het is een htpc met controller geworden.BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:09:
[...]
Als je dan toch zo sarcastisch bezig gaat, mag ik in dezelfde stijl de revoluties van Sony horen?
Tuurlijk laten ze daar meer games zien, dit is een xbox reveal, geen game revealJerry schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:10:
Hopelijk laten ze op de E3 een heeeeeel stuk meer games zien. Gameplay footage, geen pre-rendered crap.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Microsoft is er dus niet overheen gegaan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
MS had alleen vooraf al aangekondigt dat dit zou gebeuren. Snap dus niet dus mensen zo verrast zijn dat er weinig games getoont zijn.shoombak schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:12:
[...]
PlayStation/Sony ken ik niet, maar als Xbox/360 fan ben ik toch wel behoorlijk teleurgesteld.. Geen releasedstum, geen infame beelden, geen exclusives. Het is een htpc met controller geworden.
Xbox
Dit is imo altijd een zwak punt van de Xbox geweest. Ken ook veel mensen die zijn overgestapt naar de PS3 vanwege de terugkerende Live kosten.
Maar wachten op echte ingame beelden op de E3
[ Voor 8% gewijzigd door Axelfoley007 op 21-05-2013 20:15 ]
LOL 720p... Mensen moeten echt eens wakker worden: we zijn 2013, 1080p mag nu eindelijk eens de standaard worden.
Toch kijk ik uit naar de nieuwe CoD: vooral die dynamische maps klinken interessant!
Op dat vlak moet Battlefield toch ook wat meer zijn tanden laten zien want veel dynamisch is er niet doorheen de matches: enkel een omvallende toren op Caspian Border.

Flickr PSN ID= cheironnl
Plus, tv's worden dunner en dunner, dat gaat niet passenJackal131 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:15:
Kinect 2.0 is niet bepaald iets wat je even wegstopt. Nu op gametrailers een behind the scenes (the makinf of Xbox One. Hier hebben ze de kinect 2.0 op een flatscreen geplaatst, maar ik kan het niet mooi vinden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat dacht je van Destruction? Kraters? Aardbevingen?Asgaro schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:15:
[...]
LOL 720p... Mensen moeten echt eens wakker worden: we zijn 2013, 1080p mag nu eindelijk eens de standaard worden.
Toch kijk ik uit naar de nieuwe CoD: vooral die dynamische maps klinken interessant!
Op dat vlak moet Battlefield toch ook wat meer zijn tanden laten zien want veel dynamisch is er niet doorheen de matches: enkel een omvallende toren op Caspian Border.
Cod Ghosts loopt nu al achter op BF3.
Hou het leuk en vriendelijk
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Alsnik en film zie wil ik hem op pauze zetten en niet een skype gesprek voeren, tv kijken doe ik via de media box of ci module en alle andere snufjes pak ik de ipad wel voor. Voice en zwaaien kan ik ju ook op de tv maar gebruik ik nooit. De ouderwetse afstandsbediening is sneller.
Ik heb niets speciaals gezien helaas. Ook niets verrassends en onderaan de streep vind ik de presentatie gewoon een teleurstelling. Ik wil straks een nieuwe gameconsole kopen en dat gaat zoals het er nu naar uit ziet echt de ps4 worden. Of ze moeten op de e3 ineens met een enorme waslijst aan exclusives komen, maar dat betwijfel ik...
15 exclusives en 8 nieuwe franchises niet genoeg?kbloem schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:18:
Ik vond de presentatie een behoorlijke teleurstelling. De ps4 is in elk geval een betere console qua specs. Daarnaast rechtvaardigen ze ook een nieuwe controller. De nieuwe xbox controller voegt niets toe ten opzichte van de oude behalve een subtiel redesign. De exclusives die we zien waren fut van fifa, timed episodes van cod, quantum nog iets en forza.
Alsnik en film zie wil ik hem op pauze zetten en niet een skype gesprek voeren, tv kijken doe ik via de media box of ci module en alle andere snufjes pak ik de ipad wel voor. Voice en zwaaien kan ik ju ook op de tv maar gebruik ik nooit. De ouderwetse afstandsbediening is sneller.
Ik heb niets speciaals gezien helaas. Ook niets verrassends en onderaan de streep vind ik de presentatie gewoon een teleurstelling. Ik wil straks een nieuwe gameconsole kopen en dat gaat zoals het er nu naar uit ziet echt de ps4 worden. Of ze moeten op de e3 ineens met een enorme waslijst aan exclusives komen, maar dat betwijfel ik...
Ik ga mijn xbox 360, blu-ray speler en, ziggo hd box te koop zetten en het allemaal vervangen voor de xbox one! Kan niet wachten
Leuk al die features maar wat werkt er in NederlandRamon schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:20:
[...]
15 exclusives en 8 nieuwe franchises niet genoeg?
Ik ga mijn xbox 360, blu-ray speler en, ziggo hd box te koop zetten en het allemaal vervangen voor de xbox one! Kan niet wachten
Games op de E3...kbloem schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:18:
Ik vond de presentatie een behoorlijke teleurstelling. De ps4 is in elk geval een betere console qua specs. Daarnaast rechtvaardigen ze ook een nieuwe controller. De nieuwe xbox controller voegt niets toe ten opzichte van de oude behalve een subtiel redesign. De exclusives die we zien waren fut van fifa, timed episodes van cod, quantum nog iets en forza.
Bron: http://www.facebook.com/p...126824.57193326148&type=1
[ Voor 56% gewijzigd door MarkH NL op 21-05-2013 20:22 ]
Xbox Live: MarkH
No shit, dat was al direct na de reveal van de game bekend. Het enige wat we toen nog niet wisten was het uiterlijk en de naam van de nieuwe Xbox.MarkH NL schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:22:
Destiny is zojuist bevestigd voor Xbox One.
Bron: http://www.facebook.com/p...126824.57193326148&type=1
Voor zover ik weet nog nooit officieel bevestigd, dus bij deze.bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:23:
[...]
No shit, dat was al direct na de reveal van de game bekend. Het enige wat we toen nog niet wisten was het uiterlijk en de naam van de nieuwe Xbox.
Xbox Live: MarkH
Verwijderd
Klopt, maar het is wel een beetje teleurstellend als er van dat uur dan toch redelijk wat tijd wordt uitgetrokken voor games, maar ze dan geen ingame footage laten zien. Het was 90% talking heads en wat CG of in-engine footage in plaats van daadwerkelijk gameplay.BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:14:
[...]
MS had alleen vooraf al aangekondigt dat dit zou gebeuren. Snap dus niet dus mensen zo verrast zijn dat er weinig games getoont zijn.
Hoe kan jij de graphics beoordelen op een stream van 480 bij 320 pixels?Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:24:
Ik keek echt al weken uit naar de nieuwe Xbox. De PS4 had ik al niks mee, en dan krijg je zo'n presentatie. Man, wat een domper. De graphics vallen me zwaar tegen, het hele multimedia gebeuren valt me zwaar tegen en de kans dat ik ooit een console aanzet door te gaan roepen is 0. Dat gaat met de controller net zo makkelijk. Forza had ik hoge verwachtingen van, maar ook dat lijkt op niks. Jammer hoor.
True, wat mij betreft had het bij 1 of 2 trailers gebleven, en voor de rest technische zaken, en info over het dashboard. Maar goed, ze moeten wat te teasen over laten voor de komende maanden natuurlijknioz schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:26:
[...]
Klopt, maar het is wel een beetje teleurstellend als er van dat uur dan toch redelijk wat tijd wordt uitgetrokken voor games, maar ze dan geen ingame footage laten zien. Het was 90% talking heads en wat CG of in-engine footage in plaats van daadwerkelijk gameplay.
Edit: kan me helemaal vinden in wat PWM hieronder zegt
[ Voor 4% gewijzigd door BM op 21-05-2013 20:27 ]
Xbox
De Xbox was geen gameconsole, alleen Amerikaanse markt, pre-rendered rotzooi, bladiebla.
Microsoft weet waar het straks om gaat. Mooie (erg mooie) games gaan beide consoles tonen, net als nu de verschillen relatief klein zijn. PS4/Xbox One zal 95% hetzelfde zijn op gamegebied.
De zaken er omheen gaan wel verschillen. Prima dus om dat aan te tonen. Games komen met E3 wel.
Verwijderd
Door te kijken. Daarom.Ramon schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:26:
[...]
Hoe kan jij de graphics beoordelen op een stream van 480 bij 320 pixels?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Tweakblog van de maand
Dit topic is gesloten.
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!